Jump to content

Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 8,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ειναι κάποιο πρόβλημα της εστίασης (δεν κανει με τιποτα focus μακρια.) Για να καταλάβετε οι φωτογραφίες με την μπροστινή κάμερα είναι μακράν καθαρότερες. Αυτό υπάρχει περίπτωση να λυθεί με κάποια rom?
Link to comment
Share on other sites

Ειναι κάποιο πρόβλημα της εστίασης (δεν κανει με τιποτα focus μακρια.) Για να καταλάβετε οι φωτογραφίες με την μπροστινή κάμερα είναι μακράν καθαρότερες. Αυτό υπάρχει περίπτωση να λυθεί με κάποια rom?

 

Δοκιμασες να παιξεις με τις επιλογες για την εστιαση που εχει στα μενου?

 

για βαλε καμια φωτογραφια μηπως μπορω να σε βοηθησω, με την επισημανση οτι η πρωτη πχ ειναι με επιλογη εστιασης στο απειρο, η δευτερη στο αυτοματο κλπ κλπ.

 

Και καποια μακρο για να δουμε.

 

Μπορει να επεσες σε ελατωματικο, αλλα ας αποκλεισουμε οτι δεν ειναι καποια λαθος ρυθμιση.

 

Επισης μπορεις να μπεις σε test mode και να δοκιμασεις κι απο εκει. Ειτε με vol+up ειτε μεσω engineer mode (για το 2ο δεν ειμαι σιγουρος αλλα στο 6577 μεσω mobile uncle tools εχει επιλογες. Λογικα και το 6589 θα εχει)

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω βρει πουθενα την δυνατοτητα για επιλογη εστιασης, το μονο που μπορεις να κανεις ειναι πατωντας πανω στην οθονη να επιλεξεις στο αντικειμενο που θες να εστιασεις... Απ οτι εχω δει σε reviews ολα τα τηλεφωνα με τον 6589 εχουν το ιδιο μενου επιλογων... Αν καποιος εχει βρει καποιες ρυθμισεις που αγνοω, θα χαρω πολυ να τις μαθω...
Link to comment
Share on other sites

Μετα από μια βδομάδα και κάτι χρήσης μπορώ να πω οτι απο το τηλεφωνο είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Με κανονική πλεον χρήση η μπαταρία κρατάει 2 μέρες ακριβως. wifi δεν κολλαει πουθενα/ GPS σε ανοιχτό χώρο κλειδώνει και χωρίς data feed. Βεβαια το θεμα με την καμερα με εχει ενοχλησει και πιθανότατα να το στείλω πίσω αλλα μονο για αλλαγή αφού το τηλεφωνο με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο. Πως μπορω να διασφαλιστώ οτι θα μου στειλουν καινουριο και οχι το ιδιο επισκευασμενο? (αρκει να κρατησω το IMEI του κινητου?)
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, καποιες ρυθμισεις θα εχει δε μπορει. Δεν εχει ας πουμε επιλογες για την αναλυση και την ποιοτητα? Εμενα σε κινεζικο dual sim με 6577 και android 4.1 εχει και επιλογες για εστιαση, hdr, αποθηκευση τοποθεσιας, εκθεση , συνεχη ληψη, iso, χρονοδοακοπτη κλπ κλπ.

 

Δεν εχει εσενα τετοιες επιλογες?

Link to comment
Share on other sites

Οσο και αν εψαξα τετοιες ρυθμισεις δεν βρηκα. Επειδη ολα τα Mt6589 με JB 4.2 λογικα έχουν το ιδιο interface καμερας, αν καποιος φίλος έχει βρει κατι ας μου το πει...
Link to comment
Share on other sites

Οσο και αν εψαξα τετοιες ρυθμισεις δεν βρηκα. Επειδη ολα τα Mt6589 με JB 4.2 λογικα έχουν το ιδιο interface καμερας, αν καποιος φίλος έχει βρει κατι ας μου το πει...

 

 

πατας πανω δεξια το στρογγυλο κουμπι και εμφανιζει υπομενου και απο εκει τις ρυθμισεις. λογικα θα εχει περισσοτερες ρυθμισεις απο οτι το galaxy s3 αφου τα κινεζικα φορανε στοκ android με τις περισσοτερες επιλογες ξεκλειδωτες

Link to comment
Share on other sites

Τρεις φωτογραφέις,

1. η ετικέτα στο κουτί,

IMG_4830.JPG

2. η συσκευασία,

IMG_4832.JPG

3,4 η στραβή μπαταρία (περιμένω να στείλουν άλλη).

2013-06-07%2013-00-58.740.jpg

2013-06-07%2013-16-54.459.jpg

Ξαναρωταω για οποιον ξερει πως παιρνω screenshot? (Το volume down+power δεν δουλευει )

Δουλεύει!

αφού προσπάθησα 2-3 φορές και μετά άρχiσα να δοκιμάζω άλλους συνδυασμούς, σήμερα το ξαναδοκίμασα και δούλεψε.

απλά πρέπει να πατήσεις ταυτόχρονα και να τα κρατήσεις 1-2sec.

 

Οσο και αν εψαξα τετοιες ρυθμισεις δεν βρηκα. Επειδη ολα τα Mt6589 με JB 4.2 λογικα έχουν το ιδιο interface καμερας, αν καποιος φίλος έχει βρει κατι ας μου το πει...

 

Δοκίμασε να επιλέξεις profil landscape

δυστυχώς δεν την δοκίμασα αρκετά την κάμερα ούτε μπορώ να πάρω τις φωτό ακόμα :(

γενικά είναι κακής ποιότητας πάντως...

 

έχω ένα θέμα με τη φόρτιση/αποφόρτιση.

στη φόρτιση πήγε 5% στο 65% σε 5 ώρες και μετά στιγμιαία στο 100%.

αντίστοιχα στην αποφόρτιση έκανε ένα απότομο από 45% σε 15%.

Romantrix σε εσένα πόση ώρα κάνει περίπου από ~0 σε 100%;

 

Σημειώσεις:

1. έχει 1,5GB (από 4GB) διαθέσιμα στη rom για applications

2. περίπου 500MB (από 1GB) RAM χρησιμοποιεί το λειτουργικό

3. το USB καλώδιο που είχε στο κουτί κάνει μόνο για φόρτιση και όχι για Data...

Edited by mavrospit
Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι να αγοράσω το Acer CloudMobile S500 για να αντικαταστήσω το Galaxy Mini. Όλες οι επαφές μου στο mini είναι στον λογαριασμό μου στο Google (όχι στα τηλέφωνο). Υποθέτω ότι όλες οι επαφές με τα groups κτλ θα γίνουν αυτόματα sync και στο Acer όταν περάσω τα στοιχεία του Google λογαριασμού μου;
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη που δεν απαντώ, αλλά εν μέσω εξεταστικής έχει πάρει φωτιά ο απ’ αυτός μου!!!

 

Λοιπόν το τηλεφωνάκι:

1) Λειτουργία 2 sim, άψογη με πολύ δυνατό δέκτη.

 

2) WIFI πολύ δυνατό

 

3) GPS, δεν το δοκίμασα εκτεταμένα αλλά έπιασε δορυφόρους πολύ γρήγορα.

 

4) Μπαταρία με μέτρια χρήση και κανένα 40λεπτο παιχνίδι πάει 1 ημέρα.

 

5) Μνήμη, θεωρώ τα 512ΜΒ ανεπαρκή !!!

 

6) Αndroid 4.1.1 JB, πλήρως ελληνικό μενού

 

7) Αν είναι αδιάβροχο όπως αναφέρεται IP67, δεν το δοκίμασα ούτε πρόκειται να το δοκιμάσω.

 

8) Οθόνη: Πολύ καλή, γρήγορη απόκριση

 

9) Κατασκευή : Αξιοπρεπέστατη και φαίνεται να είναι και λίγο αντοχής.

 

10) Αισθητήρες κίνησης, φωτός, προσέγγισης, πολύ καλή απόκριση

 

11) Ήχος μεγαφώνου : πολύ καλός

 

12) Ήχος ακουστικού: Ελαφρώς αδύναμος, ίσως εξαιτίας του πρωτοκόλλου IP67

 

13) Φωτογραφική Μηχανή: Πολύ καλή για κινα και 5ΜP

 

14) Flash: ελαφρώς αδύναμο

 

15) Τι άλλο δεν ξέρω να σας πω, άλλωστε δεν έχω κάνει και κριτικός τηλεφώνων.

 

 

Α! Για το Aliexpress, υποτίθεται ότι είναι πλατφόρμα σαν το ebay ή amazon, και σου εγγυάται η πλατφόρμα αυτή την όλη εμπορική συναλλαγή. Δηλαδή δίνει κάποιους συγκεκριμένους χρόνους, εντός των οποίων ο έμπορος οφείλει να ολοκληρώσει της εμπορικές του πράξεις και εάν ξεπεράσει το χρονικό διάστημα που του δίνει η πλατφόρμα, τότε μπορείς να διεκδικήσεις και να πάρεις τα χρήματα σου πίσω και ταυτοχρόνως ο έμπορος διαγράφεται από τη πλατφόρμα.

 

Τώρα ένα όλα πάνε στραβά και εσύ πάρεις πίσω τα χρήματά σου, δεν το γνωρίζω.:!::!::!:

 

 

Αυτά και θα τα ξαναπούμε!!!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πήρα το Star x920 και εγώ στα χέρια μου.

 

Έχω παρατηρήσει το εξής, στο σπίτι μου, πάντα ζορίζετε το σήμα εδώ, και στην ουσία μια πιάνει μια δεν πιάνει, αυτό ξέρω ότι είναι το χειρότερο για μια συσκευή απο θέμα μπαταρίας γιατί στην ουσία προσπαθεί όλη την ώρα από 'κει που δεν πιάνει να βρεί έστω κάτι, οπότε ξοδεύει παραπάνω απο όταν θα είχε σταθερά ξέρω γω 3 γραμμές.

 

Απλά έχω παρατηρήσει ότι στο πίσω μέρος ψηλά, εκεί ακριβώς που βρίσκεται η κάμερα, ζεσταίνετε το κινητό. Υπάρχει περίπτωση να είναι οι κεραίες εκεί και η αιτία να είναι αυτή που σας περιέγραψα? Θα δοκιμάσω και έξω σε λιγάκι και θα σας πω.

 

edit: Ίσως είναι απο το Wifi?

Edited by kauleas
Link to comment
Share on other sites

Φίλε, το Fairphone σίγουρα δεν είναι μια Value for money συσκευή...

Και πως θα μπορούσε να ήταν αφού υποτίθεται πως συμπεριφέρεται τους εργάτες του (DR Congo) πιο ανθρώπινα και όχι εκμεταλλευτικά..

Για κάθε Fairphone που πωλείται, € 3 πηγαίνουν στο closingtheloop.eu, ένα ίδρυμα που δημιουργεί έργα σε χώρες όπου η ασφαλή ανακύκλωση των αποβλήτων δεν έχει ακόμη ξεκινήσει...

Σε καμιά περίπτωση οι μπαταρίες δεν είναι οικολογικές αν τις πετάξουμε στα σκουπίδια... Αλλά όταν την βαρεθείς είτε την πουλάς την συσκευή σε άλλον άνθρωπο είτε την στέλνεις πίσω στην εταιρεία και διαχειρίζονται αυτοί την σωστή ανακύκλωση της...

Εγώ προσωπικά τον φορτιστή δεν τον χρησιμοποιώ ποτέ... φορτίζω με το usb καλώδιο από τον υπολογιστή όταν είμαι σπίτι και από το ραδιόφωνο αυτοκινήτου όταν δουλεύω στο ταξί... Φυσικά μπορείς να αγοράσεις ξεχωριστά τον φορτιστή της συσκευής, νομίζω στα 7 ευρώ...

 

Στα πλεονεκτήματα της συσκευής:

- Παίζει να είναι το μοναδικό smartphone της αγοράς που έρχεται root-αρισμενο και έχεις δικαίωμα να αλλάξεις λειτουργικό σύστημα χωρίς να χάσεις την εγγύηση των 2 ετών...

- Δεν έχει προγραμματισμένη βραχυβιότητα (planned obsolescence) που σημαίνει πως δεν θα σου χαλάσει μια μέρα μετά την λήξη της εγγύησης. Αν ακούτε τον όρο για πρώτη φορά, σας προτείνω να δείτε το ντοκιμαντέρ Pyramids of Waste a.k.a. Light bulb conspiracy 2010 για να το κατανοήσετε καλύτερα..

Resources based economy supporter

kutt.it/nomoney

History: Ericsson T10s,Nokia-3510i,Motorola-V525,SE-W700i,SE-W705, Huawei Ideos X5,LG p936, fairphone, Lenovo k3 note, Huawei P9 lite vns-l21, oneplus5t Τρέχουσα συσκευή: oneplus6t

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα :) μόλις το έλαβα σήμερα το κινητό! τα στοιχειά είναι:

http://www.minideal.net/media/wysiwyg/142347zlpk9ne9lpcrzrzl.jpg

Model Dakele 2

Band 2G: GSM 850/900/1800/1900MHz

3G: WCDMA 2100MHz

Sim Card Dual SIM Card Dual Standby

Service Provide Unlocked

Style Bar

Color White

Shell Material Plastic

 

System

OS Android 4.2

CPU MTK6589, Cortex A7 quad core, 1.2GHz;

GPU: PowerVR SGX 544

ROM 32GB

RAM 2GB

 

Screen

Display Size 5.3 Inch

Type Retina screen, 312PPI, IPS screen, Corning II Gorilla Glass,

OGS full lamination technology

Resolution 1280 x 720 pixels

Screen Color 16000K Colors

 

Support Format

Ringtones Type Polyphonic/MP3

Audio File Format MP3/WAV/AMR/AWB

Video File Format 3GP/MPEG4

Image File Format JPEG/BMP/GIF/PNG/GIF

E-book Format TXT/CHM/DOC/HTML

FM Radio Yes, earphone needed

Earphone Port 3.5mm

Card Extend Support TF card up to 64GB extended

 

Data Transfer & Connectivity

Data transfer USB/Bluetooth

Mobile internet WAP/WIFI

 

General

Camera/Picture Resolution Dual Cameras, front camera 3.0MP, back camera 13.0MP

with flashlight and auto focus

Language we can install

 

Afrikaans, Amharic, Burmese, Catalan, Czech, Danish, Indonesian, Malay, German, English, Spanish, French, Latvian, Lithuanian, Hungarian, Hebrew, Italian, Dutch, Norwegian, Polish, Portuguese, Romanian, Slovenian, Slovak, Croatian, Finnish, Swedish, Swahili, Tagalog, Vietnamese, Turkish, Zulu, Greek, Bulgarian, Russian, Serbian, Arabian, Ukrainian, Arabic, Persian, Thai, Hindi, Bengali, Urdu, Korean, Japanese, Simple Chinese and Traditional Chinese

 

Phonebook 500

Message SMS/MMS

Input Handwrite/Keypad

TV No

GPS Yes, built in, also support A-GPS

With EPO assistance to speed up postioning

JAVA No

WIFI Yes, 802.11 b/g/n

Bluetooth Bluetooth 2.0

Gravity Sensor Yes

Multi-Touch Yes

Dimensions 133 x 65 x 10mm

Net Weight(Including battery) 180g

Standby Time About 2~3 days

Other Feature 3G, WIFI, GPS, FM, Bluetooth, Ebook, Email, Messaging, wallpapers,

calendar, calculator, clock, camera, Gyroscope, G-sensor, light and

distance sensors, LED notification, etc

 

Package

Size 180 x 130 x 36mm

Weight 542g

Accessories 1 x 3000mAh Battery

1 x USB Cable

1 x Charger

1 x User Manual

 

θα προσπαθήσω να δώσω ένα κάλο review, το κινητό το αγόρασα για τον αδερφό μου.. γιατί είμαι ακόμα ευχαριστημενος με το galaxy 2 αλλα who know μπορεί να αλλάξω και εγω σε λιγο καιρό :)

 

Το πακέτο μου ηρθε μια χαρά χωρις να λειπει κατι μιας και ακούγετε αυτό το καιρό ότι τα ΕΛΤΑ ανοίγει δεματα κτλ..

όντος είναι 2gb memory, σκληρο 30gb, εχει ελληνικα κανονικα και google play.

Το Track History:

Detailed Tracking History

Date and time Status

2013-06-08 16:23:42 Electronic Information added by sender

2013-06-08 17:29:23 Electronic Information confirmed by sender

2013-06-09 20:01:15 Arrived at Espeed Post

2013-06-10 15:48:01 Posted through China Post

2013-06-14 15:09:00 Posting BEIJING

2013-06-14 19:09:00 Despatch from Sorting Center yonganluyingyebu

2013-06-14 20:15:07 Arrival at Sorting Center BEIJING

2013-06-15 01:20:43 Despatch from Sorting Center BEIJING

2013-06-17 23:42:00 Arrival at Sorting Center HELLENIC REPUBLIC ATHENS EMS

2013-06-18 00:16:00 Handed over to Customs HELLENIC REPUBLIC ATHENS EMS

2013-06-18 10:49:00 Released from Customs HELLENIC REPUBLIC ATHENS EMS

2013-06-14 15:09 Receive Item From Customer IPS

2013-06-15 01:20 Item in conta IPS IPS

2013-06-17 20:42 Receive Item At Office Of Exchange IPS

2013-06-17 21:16 Item handed over to customs authority for final delivery IPS

2013-06-18 11:38 Item in conta ΚΑΤ.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ (EMS) ΚΑΤ.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ (EMS)

2013-06-18 11:38 ERROR SCAN ΚΑΤ.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ (EMS)

2013-06-18 16:35 Item arr ΚΔΤ ΑΘΗΝΑΣ ΚΔΤ ΑΘΗΝΑΣ

2013-06-18 18:12 Item in conta ΚΔΤ ΑΘΗΝΑΣ ΚΔΤ ΑΘΗΝΑΣ

2013-06-19 08:13 Item arr κρητη- ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ κρητη- ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ

2013-06-19 11:17 Addressee request own pick-up κρητη- ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ

2013-06-19 11:15 Item to be delivered Κρητη- ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ

 

http://img196.imageshack.us/img196/3107/vxn1.jpg

http://img802.imageshack.us/img802/4848/jec9.jpg

http://img593.imageshack.us/img593/9369/gr3i.jpg

http://img7.imageshack.us/img7/5092/ck68.jpg

 

Ορίστε ακομα περισσότερες πληροφορίες: http://www.aliexpress.com/store/product/Free-EMS-Shipping-7Gifts-Amazing-Dakele-No-2-Quad-Core-Dual-Sim-Phone-Android4-2OS/125371_887244228.html?PID=7132796&cv=10786902&cn=null&tp1=skim50897X1250144X585bcd4712337719d15633dc051572b3&tracelog=null&src=ale&URL=http%3A%2F%2Fwww.aliexpress.com%2Fstore%2Fproduct%2FFree-EMS-Shipping-7Gifts-Amazing-Dakele-No-2-Quad-Core-Dual-Sim-Phone-Android4-2OS%2F125371_887244228.html&af=cj_7132796&vd=30

Edited by Nick84
Link to comment
Share on other sites

390$ λιγο τσιμπημενη τιμη? oppo και xiaomi και meizu Παιρνεις με 390$

οχι king kong!

2200 Μπαταρια?

137χ70χ10 ?????????????????? με 2200 μπαταρια?

1gb ram?

6589 6589t σε συσκευη 400$ Και οχι qualcom?

τι πατατα θεεε μου

Edited by akaloith
Link to comment
Share on other sites

απο που το πειρες φιλε μου και ποσο?μεχρι τωρα εντυπωσεις?
Ενοικιαζομενα δωμάτια και διαμερίσματα στην παραλία των Μυλων Αργολιδος δέκα λεπτά απο το Ναύπλιο σε προσιτές τιμές.
Link to comment
Share on other sites

απο που το πειρες φιλε μου και ποσο?μεχρι τωρα εντυπωσεις?

 

από το minideal http://www.minideal.net/5-3-dakele-2-big-cola-2-mtk6589-quad-core-android-4-2-2gb-ram-32gb-rom-camera13-0mp.html οι εντυπώσεις μου είναι:

πρώτον ειναι ροοταρισμενο η συσκευή.

δεύτερον χρησιμοποιησα το DX Toolbox έκανα τεστ την συσκευή και εβγαλε 6100pts (σκορ).

τρίτον βγάζει πιο καλές φωτογραφίες με σχέσει με το galaxy 2 που έχω (8mp) θα ανεβάσω σήμερα η ελπίζω αύριο φωτογραφίες.

 

ΥΣ: μέχρι στιγμής δεν βλέπω κανένα κολημα στο κινητο.

Link to comment
Share on other sites

http://i-cdn.phonearena.com/images/article/43617-image/Acer-Liquid-S1-is-announced-with-5.7-inch-screen-quad-core-processor.jpg

Acer Liquid S1

 

H Acer στη μεγαλύτερη Ασιατική έκθεση τεχνολογίας "Computex 2013"που γίνεται στο Taipei της Taiwan ανακοίνωσε το πρώτο της tabletphone Liquid S1.

Ύστερα από την επιτυχία του Galaxy Note φαίνεται οι περισσότεροι κατασκευαστές smartphone,εισάγουν μεγαλύτερες οθόνες για τις φορητές συσκευές τους.

Eνα πράγμα που θα παρατηρήσετε σχετικά με το S1 είναι ότι η Acer δεν έχει επιλέξει να δημιουργήσουν μια custom έκδοση γύρω από το προεπιλεγμένο Android UI.

Το Acer Liquid S1 τρέχει Android 4.2.2 έκδοση,που σημαίνει ότι μπορείτε να πάρετε όλα τα καλούδια, συμπεριλαμβανομένης το notification drop-down μενού με την δυνατότητα να προσθέσετε widgets σε οθόνες κλειδώματος,επίσης τη δυνατότητα ταυτόχρονης εμφάνισης πολλαπλών εφαρμογών.

θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις: με μονή ή διπλή υποδοχή για κάρτες SIM.H RAM του θα είναι στο 1GB. Η μπαταρία του είναι στα 2.400mAh και η Acer δηλώνει πως «βγάζει» την μία μέρα, άνετα. Η διαθέσιμη μνήμη της συσκευής θα είναι στα 8GB, θα μπορεί όμως να επεκταθεί μέχρι τα 32 GB με την χρήση κάρτας microSD.

 

-Οθόνη 5.7” HD IPS LCD (1280 x 720, 257ppi)

-Επεξεργαστής quad-core MediaTek MTK6589-1.5GHz

-Kάρτα γραφικών PowerVR SGX 544MP

-Μνήμη RAM 1GB

-Αποθηκευτικός χώρος 8GB (επέκταση με microSD)

-Κάμερα 8MP BSI f/2.0 28mm (1080p) με LED flash

-Εμπρόσθια κάμερα 2MP (720p)

-Επιλογή για dualSIM

-WiFi 802.11 b/g/n, Bluetooth 4.0 LE, 3G, aGPS

-Λειτουργικό σύστημα Android 4.2 Jelly Bean με Float UI

-Ήχος - DTS sound enhancement

-Μπαταρία 2400mAh

-Διαστάσεις 163 x 83 x 9.5mm

-Βάρος 195gr

 

Θα κυκλοφορήσει μέσα στο τρίτο τρίμηνο του 2013 σε τιμή €349

 

http://i.i.com.com/cnwk.1d/i/tim2/2013/06/03/acer_1.jpg

http://i.i.com.com/cnwk.1d/i/tim2/2013/06/03/acer_2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kαλοριζικο!!

Πες μας και καποια πραματα για το κινητο φιλεμου,ποιοτητα κατασκευης-συναρμογης,ποιοτητα πλαστικων,ενα γενικο feeling απο το κινητο,δλδ ειναι στιβαρο κτλ.Ποιοτητα οθονης,απεικονιση χρωματων,σκρολαρισμα πανω σε αυτη κτλ.Σε σχεση με το galaxy 2 η καποιο αλλο επωνυμο που υπαρχει στην Ελληνικη αγορα πως τα παει??Δοκιμασες το gps?

Edited by kostast1

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλό φαίνεται.Η σύγκριση πρέπει να γίνει με το galaxy s3.Τον exynos του s2 ο mtk6589 τον έχει στο χαλαρό
Link to comment
Share on other sites

Kαλοριζικο!!

Πες μας και καποια πραματα για το κινητο φιλεμου,ποιοτητα κατασκευης-συναρμογης,ποιοτητα πλαστικων,ενα γενικο feeling απο το κινητο,δλδ ειναι στιβαρο κτλ.Ποιοτητα οθονης,απεικονιση χρωματων,σκρολαρισμα πανω σε αυτη κτλ.Σε σχεση με το galaxy 2 η καποιο αλλο επωνυμο που υπαρχει στην Ελληνικη αγορα πως τα παει??Δοκιμασες το gps?

 

άψογη η ποιότητα κατασκευή!! και μάλιστα εύκολα βγαίνει το καπάκι με σχέσει το galaxy 2!

το feeling είναι σαν αδερφάκι του galaxy άπλα μεγαλύτερο δεν εχω συνηθίσει το 5,3 :lol:

οσο για την ποιότητα οθόνη πάρα πολυ καλη (ναι ειναι gorila glass) τα χρώματα ειναι πολυ ζωντανά, και τέλος το σκρολαρισμα μέχρι στιγμής ειναι ακριβώς οπως το galaxy δεν κολαει όσες φορες και να το κουνήσω.

 

gps θα βάλω απο αυριο γιατι δουλεύω και δεν βρίσκω εύκολα χρονο να βαλω κάποιο gps στο κινητό.

 

Πολύ καλό φαίνεται.Η σύγκριση πρέπει να γίνει με το galaxy s3.Τον exynos του s2 ο mtk6589 τον έχει στο χαλαρό

 

για 235 ευρώ θεωρώ πολύ τίμια αγορά και θα συμφωνήσω οτι ο επεξεργαστής δεν μπορεί να γίνει συγκρίσιμος με ενα galaxy 3 η 4 αλλα κερδίζει μπόνους στην μπαταρία/στην μνήμη/και μεγεθος οθονη :) (δύστυχος δεν εχω κανένα φίλο μου που να εχει galaxy 3 η 4)

Edited by Nick84
Link to comment
Share on other sites

είναι ο επεξεργαστής εκεί αν το ζορίσεις με κανένα παιχνίδι το κινητό θα δεις ότι ζεσταίνεται μην ανησυχείς δεν είναι τιποτα.Σε αναμονή με 3-4 κλήσης την μέρα με πήγε 4 μέρες εμενα (24ώρα)κλειστά όλα όμως μονο τηλεφονα .Με ανοιχτά τα πάντα 1.5μέρα 36ωρες περίπου.
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για κινέζικα κινητά

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...