VASKIR Δημ. June 10, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 10, 2013 menpoo;;;;; Το σκεφτηκαν πολύ το όνομα ;;;:lol::lol::lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Romantrix Δημ. June 10, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 10, 2013 Ειναι κάποιο πρόβλημα της εστίασης (δεν κανει με τιποτα focus μακρια.) Για να καταλάβετε οι φωτογραφίες με την μπροστινή κάμερα είναι μακράν καθαρότερες. Αυτό υπάρχει περίπτωση να λυθεί με κάποια rom? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimzan Δημ. June 10, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 10, 2013 Ειναι κάποιο πρόβλημα της εστίασης (δεν κανει με τιποτα focus μακρια.) Για να καταλάβετε οι φωτογραφίες με την μπροστινή κάμερα είναι μακράν καθαρότερες. Αυτό υπάρχει περίπτωση να λυθεί με κάποια rom? Δοκιμασες να παιξεις με τις επιλογες για την εστιαση που εχει στα μενου? για βαλε καμια φωτογραφια μηπως μπορω να σε βοηθησω, με την επισημανση οτι η πρωτη πχ ειναι με επιλογη εστιασης στο απειρο, η δευτερη στο αυτοματο κλπ κλπ. Και καποια μακρο για να δουμε. Μπορει να επεσες σε ελατωματικο, αλλα ας αποκλεισουμε οτι δεν ειναι καποια λαθος ρυθμιση. Επισης μπορεις να μπεις σε test mode και να δοκιμασεις κι απο εκει. Ειτε με vol+up ειτε μεσω engineer mode (για το 2ο δεν ειμαι σιγουρος αλλα στο 6577 μεσω mobile uncle tools εχει επιλογες. Λογικα και το 6589 θα εχει) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Romantrix Δημ. June 10, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 10, 2013 Δεν εχω βρει πουθενα την δυνατοτητα για επιλογη εστιασης, το μονο που μπορεις να κανεις ειναι πατωντας πανω στην οθονη να επιλεξεις στο αντικειμενο που θες να εστιασεις... Απ οτι εχω δει σε reviews ολα τα τηλεφωνα με τον 6589 εχουν το ιδιο μενου επιλογων... Αν καποιος εχει βρει καποιες ρυθμισεις που αγνοω, θα χαρω πολυ να τις μαθω... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Romantrix Δημ. June 11, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 11, 2013 Μετα από μια βδομάδα και κάτι χρήσης μπορώ να πω οτι απο το τηλεφωνο είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Με κανονική πλεον χρήση η μπαταρία κρατάει 2 μέρες ακριβως. wifi δεν κολλαει πουθενα/ GPS σε ανοιχτό χώρο κλειδώνει και χωρίς data feed. Βεβαια το θεμα με την καμερα με εχει ενοχλησει και πιθανότατα να το στείλω πίσω αλλα μονο για αλλαγή αφού το τηλεφωνο με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο. Πως μπορω να διασφαλιστώ οτι θα μου στειλουν καινουριο και οχι το ιδιο επισκευασμενο? (αρκει να κρατησω το IMEI του κινητου?) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimzan Δημ. June 11, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 11, 2013 Λοιπον, καποιες ρυθμισεις θα εχει δε μπορει. Δεν εχει ας πουμε επιλογες για την αναλυση και την ποιοτητα? Εμενα σε κινεζικο dual sim με 6577 και android 4.1 εχει και επιλογες για εστιαση, hdr, αποθηκευση τοποθεσιας, εκθεση , συνεχη ληψη, iso, χρονοδοακοπτη κλπ κλπ. Δεν εχει εσενα τετοιες επιλογες? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Romantrix Δημ. June 11, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 11, 2013 Οσο και αν εψαξα τετοιες ρυθμισεις δεν βρηκα. Επειδη ολα τα Mt6589 με JB 4.2 λογικα έχουν το ιδιο interface καμερας, αν καποιος φίλος έχει βρει κατι ας μου το πει... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimzan Δημ. June 11, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 11, 2013 Οσο και αν εψαξα τετοιες ρυθμισεις δεν βρηκα. Επειδη ολα τα Mt6589 με JB 4.2 λογικα έχουν το ιδιο interface καμερας, αν καποιος φίλος έχει βρει κατι ας μου το πει... πατας πανω δεξια το στρογγυλο κουμπι και εμφανιζει υπομενου και απο εκει τις ρυθμισεις. λογικα θα εχει περισσοτερες ρυθμισεις απο οτι το galaxy s3 αφου τα κινεζικα φορανε στοκ android με τις περισσοτερες επιλογες ξεκλειδωτες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mavrospit Δημ. June 11, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 11, 2013 (edited) Τρεις φωτογραφέις, 1. η ετικέτα στο κουτί, 2. η συσκευασία, 3,4 η στραβή μπαταρία (περιμένω να στείλουν άλλη). Ξαναρωταω για οποιον ξερει πως παιρνω screenshot? (Το volume down+power δεν δουλευει ) Δουλεύει! αφού προσπάθησα 2-3 φορές και μετά άρχiσα να δοκιμάζω άλλους συνδυασμούς, σήμερα το ξαναδοκίμασα και δούλεψε. απλά πρέπει να πατήσεις ταυτόχρονα και να τα κρατήσεις 1-2sec. Οσο και αν εψαξα τετοιες ρυθμισεις δεν βρηκα. Επειδη ολα τα Mt6589 με JB 4.2 λογικα έχουν το ιδιο interface καμερας, αν καποιος φίλος έχει βρει κατι ας μου το πει... Δοκίμασε να επιλέξεις profil landscape δυστυχώς δεν την δοκίμασα αρκετά την κάμερα ούτε μπορώ να πάρω τις φωτό ακόμα :( γενικά είναι κακής ποιότητας πάντως... έχω ένα θέμα με τη φόρτιση/αποφόρτιση. στη φόρτιση πήγε 5% στο 65% σε 5 ώρες και μετά στιγμιαία στο 100%. αντίστοιχα στην αποφόρτιση έκανε ένα απότομο από 45% σε 15%. Romantrix σε εσένα πόση ώρα κάνει περίπου από ~0 σε 100%; Σημειώσεις: 1. έχει 1,5GB (από 4GB) διαθέσιμα στη rom για applications 2. περίπου 500MB (από 1GB) RAM χρησιμοποιεί το λειτουργικό 3. το USB καλώδιο που είχε στο κουτί κάνει μόνο για φόρτιση και όχι για Data... Edited June 12, 2013 by mavrospit Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lemesos Δημ. June 16, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 16, 2013 Σκέφτομαι να αγοράσω το Acer CloudMobile S500 για να αντικαταστήσω το Galaxy Mini. Όλες οι επαφές μου στο mini είναι στον λογαριασμό μου στο Google (όχι στα τηλέφωνο). Υποθέτω ότι όλες οι επαφές με τα groups κτλ θα γίνουν αυτόματα sync και στο Acer όταν περάσω τα στοιχεία του Google λογαριασμού μου; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bbbb Δημ. June 16, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 16, 2013 Oτι υπάρχει στο gmail σου και συγχρονιζεται στο mini,θα συγχρονιστεί και στο acer Παράθεση [/url] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lemesos Δημ. June 16, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 16, 2013 Ευχαριστώ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
acetop7 Δημ. June 18, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 18, 2013 Συγνώμη που δεν απαντώ, αλλά εν μέσω εξεταστικής έχει πάρει φωτιά ο απ’ αυτός μου!!! Λοιπόν το τηλεφωνάκι: 1) Λειτουργία 2 sim, άψογη με πολύ δυνατό δέκτη. 2) WIFI πολύ δυνατό 3) GPS, δεν το δοκίμασα εκτεταμένα αλλά έπιασε δορυφόρους πολύ γρήγορα. 4) Μπαταρία με μέτρια χρήση και κανένα 40λεπτο παιχνίδι πάει 1 ημέρα. 5) Μνήμη, θεωρώ τα 512ΜΒ ανεπαρκή !!! 6) Αndroid 4.1.1 JB, πλήρως ελληνικό μενού 7) Αν είναι αδιάβροχο όπως αναφέρεται IP67, δεν το δοκίμασα ούτε πρόκειται να το δοκιμάσω. 8) Οθόνη: Πολύ καλή, γρήγορη απόκριση 9) Κατασκευή : Αξιοπρεπέστατη και φαίνεται να είναι και λίγο αντοχής. 10) Αισθητήρες κίνησης, φωτός, προσέγγισης, πολύ καλή απόκριση 11) Ήχος μεγαφώνου : πολύ καλός 12) Ήχος ακουστικού: Ελαφρώς αδύναμος, ίσως εξαιτίας του πρωτοκόλλου IP67 13) Φωτογραφική Μηχανή: Πολύ καλή για κινα και 5ΜP 14) Flash: ελαφρώς αδύναμο 15) Τι άλλο δεν ξέρω να σας πω, άλλωστε δεν έχω κάνει και κριτικός τηλεφώνων. Α! Για το Aliexpress, υποτίθεται ότι είναι πλατφόρμα σαν το ebay ή amazon, και σου εγγυάται η πλατφόρμα αυτή την όλη εμπορική συναλλαγή. Δηλαδή δίνει κάποιους συγκεκριμένους χρόνους, εντός των οποίων ο έμπορος οφείλει να ολοκληρώσει της εμπορικές του πράξεις και εάν ξεπεράσει το χρονικό διάστημα που του δίνει η πλατφόρμα, τότε μπορείς να διεκδικήσεις και να πάρεις τα χρήματα σου πίσω και ταυτοχρόνως ο έμπορος διαγράφεται από τη πλατφόρμα. Τώρα ένα όλα πάνε στραβά και εσύ πάρεις πίσω τα χρήματά σου, δεν το γνωρίζω.:!::!::!: Αυτά και θα τα ξαναπούμε!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
crusader-21- Δημ. June 18, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 18, 2013 Μπορεί κανείς να μας γράψει ένα αναλυτικό review με συν και πλην της συσκευής? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kauleas Δημ. June 18, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 18, 2013 (edited) Τελικά πήρα το Star x920 και εγώ στα χέρια μου. Έχω παρατηρήσει το εξής, στο σπίτι μου, πάντα ζορίζετε το σήμα εδώ, και στην ουσία μια πιάνει μια δεν πιάνει, αυτό ξέρω ότι είναι το χειρότερο για μια συσκευή απο θέμα μπαταρίας γιατί στην ουσία προσπαθεί όλη την ώρα από 'κει που δεν πιάνει να βρεί έστω κάτι, οπότε ξοδεύει παραπάνω απο όταν θα είχε σταθερά ξέρω γω 3 γραμμές. Απλά έχω παρατηρήσει ότι στο πίσω μέρος ψηλά, εκεί ακριβώς που βρίσκεται η κάμερα, ζεσταίνετε το κινητό. Υπάρχει περίπτωση να είναι οι κεραίες εκεί και η αιτία να είναι αυτή που σας περιέγραψα? Θα δοκιμάσω και έξω σε λιγάκι και θα σας πω. edit: Ίσως είναι απο το Wifi? Edited June 18, 2013 by kauleas Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
toyotisW700i Δημ. June 18, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 18, 2013 Φίλε, το Fairphone σίγουρα δεν είναι μια Value for money συσκευή... Και πως θα μπορούσε να ήταν αφού υποτίθεται πως συμπεριφέρεται τους εργάτες του (DR Congo) πιο ανθρώπινα και όχι εκμεταλλευτικά.. Για κάθε Fairphone που πωλείται, € 3 πηγαίνουν στο closingtheloop.eu, ένα ίδρυμα που δημιουργεί έργα σε χώρες όπου η ασφαλή ανακύκλωση των αποβλήτων δεν έχει ακόμη ξεκινήσει... Σε καμιά περίπτωση οι μπαταρίες δεν είναι οικολογικές αν τις πετάξουμε στα σκουπίδια... Αλλά όταν την βαρεθείς είτε την πουλάς την συσκευή σε άλλον άνθρωπο είτε την στέλνεις πίσω στην εταιρεία και διαχειρίζονται αυτοί την σωστή ανακύκλωση της... Εγώ προσωπικά τον φορτιστή δεν τον χρησιμοποιώ ποτέ... φορτίζω με το usb καλώδιο από τον υπολογιστή όταν είμαι σπίτι και από το ραδιόφωνο αυτοκινήτου όταν δουλεύω στο ταξί... Φυσικά μπορείς να αγοράσεις ξεχωριστά τον φορτιστή της συσκευής, νομίζω στα 7 ευρώ... Στα πλεονεκτήματα της συσκευής: - Παίζει να είναι το μοναδικό smartphone της αγοράς που έρχεται root-αρισμενο και έχεις δικαίωμα να αλλάξεις λειτουργικό σύστημα χωρίς να χάσεις την εγγύηση των 2 ετών... - Δεν έχει προγραμματισμένη βραχυβιότητα (planned obsolescence) που σημαίνει πως δεν θα σου χαλάσει μια μέρα μετά την λήξη της εγγύησης. Αν ακούτε τον όρο για πρώτη φορά, σας προτείνω να δείτε το ντοκιμαντέρ Pyramids of Waste a.k.a. Light bulb conspiracy 2010 για να το κατανοήσετε καλύτερα.. Παράθεση Resources based economy supporter kutt.it/nomoney History: Ericsson T10s,Nokia-3510i,Motorola-V525,SE-W700i,SE-W705, Huawei Ideos X5,LG p936, fairphone, Lenovo k3 note, Huawei P9 lite vns-l21, oneplus5t Τρέχουσα συσκευή: oneplus6t Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nick84 Δημ. June 19, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2013 (edited) καλησπέρα :) μόλις το έλαβα σήμερα το κινητό! τα στοιχειά είναι: http://www.minideal.net/media/wysiwyg/142347zlpk9ne9lpcrzrzl.jpg Model Dakele 2 Band 2G: GSM 850/900/1800/1900MHz 3G: WCDMA 2100MHz Sim Card Dual SIM Card Dual Standby Service Provide Unlocked Style Bar Color White Shell Material Plastic System OS Android 4.2 CPU MTK6589, Cortex A7 quad core, 1.2GHz; GPU: PowerVR SGX 544 ROM 32GB RAM 2GB Screen Display Size 5.3 Inch Type Retina screen, 312PPI, IPS screen, Corning II Gorilla Glass, OGS full lamination technology Resolution 1280 x 720 pixels Screen Color 16000K Colors Support Format Ringtones Type Polyphonic/MP3 Audio File Format MP3/WAV/AMR/AWB Video File Format 3GP/MPEG4 Image File Format JPEG/BMP/GIF/PNG/GIF E-book Format TXT/CHM/DOC/HTML FM Radio Yes, earphone needed Earphone Port 3.5mm Card Extend Support TF card up to 64GB extended Data Transfer & Connectivity Data transfer USB/Bluetooth Mobile internet WAP/WIFI General Camera/Picture Resolution Dual Cameras, front camera 3.0MP, back camera 13.0MP with flashlight and auto focus Language we can install Afrikaans, Amharic, Burmese, Catalan, Czech, Danish, Indonesian, Malay, German, English, Spanish, French, Latvian, Lithuanian, Hungarian, Hebrew, Italian, Dutch, Norwegian, Polish, Portuguese, Romanian, Slovenian, Slovak, Croatian, Finnish, Swedish, Swahili, Tagalog, Vietnamese, Turkish, Zulu, Greek, Bulgarian, Russian, Serbian, Arabian, Ukrainian, Arabic, Persian, Thai, Hindi, Bengali, Urdu, Korean, Japanese, Simple Chinese and Traditional Chinese Phonebook 500 Message SMS/MMS Input Handwrite/Keypad TV No GPS Yes, built in, also support A-GPS With EPO assistance to speed up postioning JAVA No WIFI Yes, 802.11 b/g/n Bluetooth Bluetooth 2.0 Gravity Sensor Yes Multi-Touch Yes Dimensions 133 x 65 x 10mm Net Weight(Including battery) 180g Standby Time About 2~3 days Other Feature 3G, WIFI, GPS, FM, Bluetooth, Ebook, Email, Messaging, wallpapers, calendar, calculator, clock, camera, Gyroscope, G-sensor, light and distance sensors, LED notification, etc Package Size 180 x 130 x 36mm Weight 542g Accessories 1 x 3000mAh Battery 1 x USB Cable 1 x Charger 1 x User Manual θα προσπαθήσω να δώσω ένα κάλο review, το κινητό το αγόρασα για τον αδερφό μου.. γιατί είμαι ακόμα ευχαριστημενος με το galaxy 2 αλλα who know μπορεί να αλλάξω και εγω σε λιγο καιρό :) Το πακέτο μου ηρθε μια χαρά χωρις να λειπει κατι μιας και ακούγετε αυτό το καιρό ότι τα ΕΛΤΑ ανοίγει δεματα κτλ.. όντος είναι 2gb memory, σκληρο 30gb, εχει ελληνικα κανονικα και google play. Το Track History: Detailed Tracking History Date and time Status 2013-06-08 16:23:42 Electronic Information added by sender 2013-06-08 17:29:23 Electronic Information confirmed by sender 2013-06-09 20:01:15 Arrived at Espeed Post 2013-06-10 15:48:01 Posted through China Post 2013-06-14 15:09:00 Posting BEIJING 2013-06-14 19:09:00 Despatch from Sorting Center yonganluyingyebu 2013-06-14 20:15:07 Arrival at Sorting Center BEIJING 2013-06-15 01:20:43 Despatch from Sorting Center BEIJING 2013-06-17 23:42:00 Arrival at Sorting Center HELLENIC REPUBLIC ATHENS EMS 2013-06-18 00:16:00 Handed over to Customs HELLENIC REPUBLIC ATHENS EMS 2013-06-18 10:49:00 Released from Customs HELLENIC REPUBLIC ATHENS EMS 2013-06-14 15:09 Receive Item From Customer IPS 2013-06-15 01:20 Item in conta IPS IPS 2013-06-17 20:42 Receive Item At Office Of Exchange IPS 2013-06-17 21:16 Item handed over to customs authority for final delivery IPS 2013-06-18 11:38 Item in conta ΚΑΤ.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ (EMS) ΚΑΤ.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ (EMS) 2013-06-18 11:38 ERROR SCAN ΚΑΤ.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ (EMS) 2013-06-18 16:35 Item arr ΚΔΤ ΑΘΗΝΑΣ ΚΔΤ ΑΘΗΝΑΣ 2013-06-18 18:12 Item in conta ΚΔΤ ΑΘΗΝΑΣ ΚΔΤ ΑΘΗΝΑΣ 2013-06-19 08:13 Item arr κρητη- ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ κρητη- ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 2013-06-19 11:17 Addressee request own pick-up κρητη- ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 2013-06-19 11:15 Item to be delivered Κρητη- ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ http://img196.imageshack.us/img196/3107/vxn1.jpg http://img802.imageshack.us/img802/4848/jec9.jpg http://img593.imageshack.us/img593/9369/gr3i.jpg http://img7.imageshack.us/img7/5092/ck68.jpg Ορίστε ακομα περισσότερες πληροφορίες: http://www.aliexpress.com/store/product/Free-EMS-Shipping-7Gifts-Amazing-Dakele-No-2-Quad-Core-Dual-Sim-Phone-Android4-2OS/125371_887244228.html?PID=7132796&cv=10786902&cn=null&tp1=skim50897X1250144X585bcd4712337719d15633dc051572b3&tracelog=null&src=ale&URL=http%3A%2F%2Fwww.aliexpress.com%2Fstore%2Fproduct%2FFree-EMS-Shipping-7Gifts-Amazing-Dakele-No-2-Quad-Core-Dual-Sim-Phone-Android4-2OS%2F125371_887244228.html&af=cj_7132796&vd=30 Edited June 20, 2013 by Nick84 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akaloith Δημ. June 19, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2013 (edited) 390$ λιγο τσιμπημενη τιμη? oppo και xiaomi και meizu Παιρνεις με 390$ οχι king kong! 2200 Μπαταρια? 137χ70χ10 ?????????????????? με 2200 μπαταρια? 1gb ram? 6589 6589t σε συσκευη 400$ Και οχι qualcom? τι πατατα θεεε μου Edited June 19, 2013 by akaloith Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
venividivici Δημ. June 19, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2013 απο που το πειρες φιλε μου και ποσο?μεχρι τωρα εντυπωσεις? Παράθεση Ενοικιαζομενα δωμάτια και διαμερίσματα στην παραλία των Μυλων Αργολιδος δέκα λεπτά απο το Ναύπλιο σε προσιτές τιμές. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nick84 Δημ. June 19, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2013 απο που το πειρες φιλε μου και ποσο?μεχρι τωρα εντυπωσεις? από το minideal http://www.minideal.net/5-3-dakele-2-big-cola-2-mtk6589-quad-core-android-4-2-2gb-ram-32gb-rom-camera13-0mp.html οι εντυπώσεις μου είναι: πρώτον ειναι ροοταρισμενο η συσκευή. δεύτερον χρησιμοποιησα το DX Toolbox έκανα τεστ την συσκευή και εβγαλε 6100pts (σκορ). τρίτον βγάζει πιο καλές φωτογραφίες με σχέσει με το galaxy 2 που έχω (8mp) θα ανεβάσω σήμερα η ελπίζω αύριο φωτογραφίες. ΥΣ: μέχρι στιγμής δεν βλέπω κανένα κολημα στο κινητο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gblakas Δημ. June 19, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2013 http://i-cdn.phonearena.com/images/article/43617-image/Acer-Liquid-S1-is-announced-with-5.7-inch-screen-quad-core-processor.jpg Acer Liquid S1 H Acer στη μεγαλύτερη Ασιατική έκθεση τεχνολογίας "Computex 2013"που γίνεται στο Taipei της Taiwan ανακοίνωσε το πρώτο της tabletphone Liquid S1. Ύστερα από την επιτυχία του Galaxy Note φαίνεται οι περισσότεροι κατασκευαστές smartphone,εισάγουν μεγαλύτερες οθόνες για τις φορητές συσκευές τους. Eνα πράγμα που θα παρατηρήσετε σχετικά με το S1 είναι ότι η Acer δεν έχει επιλέξει να δημιουργήσουν μια custom έκδοση γύρω από το προεπιλεγμένο Android UI. Το Acer Liquid S1 τρέχει Android 4.2.2 έκδοση,που σημαίνει ότι μπορείτε να πάρετε όλα τα καλούδια, συμπεριλαμβανομένης το notification drop-down μενού με την δυνατότητα να προσθέσετε widgets σε οθόνες κλειδώματος,επίσης τη δυνατότητα ταυτόχρονης εμφάνισης πολλαπλών εφαρμογών. θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις: με μονή ή διπλή υποδοχή για κάρτες SIM.H RAM του θα είναι στο 1GB. Η μπαταρία του είναι στα 2.400mAh και η Acer δηλώνει πως «βγάζει» την μία μέρα, άνετα. Η διαθέσιμη μνήμη της συσκευής θα είναι στα 8GB, θα μπορεί όμως να επεκταθεί μέχρι τα 32 GB με την χρήση κάρτας microSD. -Οθόνη 5.7” HD IPS LCD (1280 x 720, 257ppi) -Επεξεργαστής quad-core MediaTek MTK6589-1.5GHz -Kάρτα γραφικών PowerVR SGX 544MP -Μνήμη RAM 1GB -Αποθηκευτικός χώρος 8GB (επέκταση με microSD) -Κάμερα 8MP BSI f/2.0 28mm (1080p) με LED flash -Εμπρόσθια κάμερα 2MP (720p) -Επιλογή για dualSIM -WiFi 802.11 b/g/n, Bluetooth 4.0 LE, 3G, aGPS -Λειτουργικό σύστημα Android 4.2 Jelly Bean με Float UI -Ήχος - DTS sound enhancement -Μπαταρία 2400mAh -Διαστάσεις 163 x 83 x 9.5mm -Βάρος 195gr Θα κυκλοφορήσει μέσα στο τρίτο τρίμηνο του 2013 σε τιμή €349 http://i.i.com.com/cnwk.1d/i/tim2/2013/06/03/acer_1.jpg http://i.i.com.com/cnwk.1d/i/tim2/2013/06/03/acer_2.jpg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostast1 Δημ. June 19, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2013 (edited) Kαλοριζικο!! Πες μας και καποια πραματα για το κινητο φιλεμου,ποιοτητα κατασκευης-συναρμογης,ποιοτητα πλαστικων,ενα γενικο feeling απο το κινητο,δλδ ειναι στιβαρο κτλ.Ποιοτητα οθονης,απεικονιση χρωματων,σκρολαρισμα πανω σε αυτη κτλ.Σε σχεση με το galaxy 2 η καποιο αλλο επωνυμο που υπαρχει στην Ελληνικη αγορα πως τα παει??Δοκιμασες το gps? Edited June 19, 2013 by kostast1 Παράθεση Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio) Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε...... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bbbb Δημ. June 19, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2013 Πολύ καλό φαίνεται.Η σύγκριση πρέπει να γίνει με το galaxy s3.Τον exynos του s2 ο mtk6589 τον έχει στο χαλαρό Παράθεση [/url] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nick84 Δημ. June 20, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2013 (edited) Kαλοριζικο!! Πες μας και καποια πραματα για το κινητο φιλεμου,ποιοτητα κατασκευης-συναρμογης,ποιοτητα πλαστικων,ενα γενικο feeling απο το κινητο,δλδ ειναι στιβαρο κτλ.Ποιοτητα οθονης,απεικονιση χρωματων,σκρολαρισμα πανω σε αυτη κτλ.Σε σχεση με το galaxy 2 η καποιο αλλο επωνυμο που υπαρχει στην Ελληνικη αγορα πως τα παει??Δοκιμασες το gps? άψογη η ποιότητα κατασκευή!! και μάλιστα εύκολα βγαίνει το καπάκι με σχέσει το galaxy 2! το feeling είναι σαν αδερφάκι του galaxy άπλα μεγαλύτερο δεν εχω συνηθίσει το 5,3 :lol: οσο για την ποιότητα οθόνη πάρα πολυ καλη (ναι ειναι gorila glass) τα χρώματα ειναι πολυ ζωντανά, και τέλος το σκρολαρισμα μέχρι στιγμής ειναι ακριβώς οπως το galaxy δεν κολαει όσες φορες και να το κουνήσω. gps θα βάλω απο αυριο γιατι δουλεύω και δεν βρίσκω εύκολα χρονο να βαλω κάποιο gps στο κινητό. Πολύ καλό φαίνεται.Η σύγκριση πρέπει να γίνει με το galaxy s3.Τον exynos του s2 ο mtk6589 τον έχει στο χαλαρό για 235 ευρώ θεωρώ πολύ τίμια αγορά και θα συμφωνήσω οτι ο επεξεργαστής δεν μπορεί να γίνει συγκρίσιμος με ενα galaxy 3 η 4 αλλα κερδίζει μπόνους στην μπαταρία/στην μνήμη/και μεγεθος οθονη :) (δύστυχος δεν εχω κανένα φίλο μου που να εχει galaxy 3 η 4) Edited June 20, 2013 by Nick84 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
petros_k7 Δημ. June 22, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2013 είναι ο επεξεργαστής εκεί αν το ζορίσεις με κανένα παιχνίδι το κινητό θα δεις ότι ζεσταίνεται μην ανησυχείς δεν είναι τιποτα.Σε αναμονή με 3-4 κλήσης την μέρα με πήγε 4 μέρες εμενα (24ώρα)κλειστά όλα όμως μονο τηλεφονα .Με ανοιχτά τα πάντα 1.5μέρα 36ωρες περίπου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.