Jump to content

COSMΟΤΕ: HOME: Δίκτυο, τιμές, σχόλια, παρατηρήσεις, προβλήματα


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η καλύτερη τιμή για cosmote tv full pack είναι 22 ευρώ με δωρεάν εξοπλισμό και εγκατάσταση.

 

Διαβάζω και για ακόμα χαμηλότερες τιμές για full pack και σε περίπτωση φορητότητας και σε περίπτωση ανανέωσης σύμβασης.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παίδες! Ρώτησα στην εξυπηρέτηση για τη διαδικασία καταγγελίας σύμβασης λόγω αυξήσεων από 01/06 και φορητότητα σε άλλο πάροχο και μου απάντησαν οτι εάν καταγγείλω τη σύμβαση διακόπτεται η γραμμή και εάν κάνω αίτηση φορητότητας θα πληρώσω πέναλτι. Τελικά τι στο καλό ισχύει; Λίγο που το έψαξα δεν έβγαλα άκρη, ο καθένας λέει και κάτι διαφορετικό.

 

Επειδή κι εγώ είμαι στην ίδια φάση, μου είπανε από cosmote τα παρακάτω:

1)Κάνω τηλεφωνικά καταγγελία σύμβασης λόγω αυξήσεων (θέλει περ. 7 μέρες)

2)Μόλις ολοκληρωθεί θα ενημερωθώ με sms και μετά μένει ενεργή απλώς η τηλεφωνική γραμμή. Χωρίς κανένα πρόγραμμα.

3)Προχωράω σε φορητότητα όπου θέλω.

 

Προσωπικά είμαι σε cosmote VDSL 50 + απεριόριστα αστ./υπεραστ + 30' κινητά και πληρώνω 37€. Η NOVA μου δίνει VDSL 50+απεριόριστα σταθερά και κινητά με 28€. Ενδεχομένως να μπορώ και απλά να προχωρήσω σε φορητότητα χωρίς τα παραπάνω αλλά για να είμαι σίγουρος ότι δε θα πληρώσω πέναλτυ, θα ακολουθήσω τα 3 άνω βήματα.

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς αν σκοπεύουν να καταργήσουν το πακέτο COSMOTE Double Play 4 L ?
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς αν σκοπεύουν να καταργήσουν το πακέτο COSMOTE Double Play 4 L ?

 

γιατί το λες αυτό?.

εξάλλου έχει μια διαφορά τιμής και επίσης υπάρχουν περιοχές που δεν έχουν vdsl οπότε γιατί να την καταργήσουν?.

Edited by JOHNMEGARYTHMOS

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

γιατί το λες αυτό?.

εξάλλου έχει μια διαφορά τιμής και επίσης υπάρχουν περιοχές που δεν έχουν vdsl οπότε γιατί να την καταργήσουν?.

 

Παίρνουν τηλέφωνο πιεστικά και προσφέρουν αναβάθμιση στην 24άρα με πολύ μικρή διαφορά κόστους. Υποθέτω θα καταργηθεί η 4άρα σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή κι εγώ είμαι στην ίδια φάση, μου είπανε από cosmote τα παρακάτω:

1)Κάνω τηλεφωνικά καταγγελία σύμβασης λόγω αυξήσεων (θέλει περ. 7 μέρες)

2)Μόλις ολοκληρωθεί θα ενημερωθώ με sms και μετά μένει ενεργή απλώς η τηλεφωνική γραμμή. Χωρίς κανένα πρόγραμμα.

3)Προχωράω σε φορητότητα όπου θέλω.

 

Προσωπικά είμαι σε cosmote VDSL 50 + απεριόριστα αστ./υπεραστ + 30' κινητά και πληρώνω 37€. Η NOVA μου δίνει VDSL 50+απεριόριστα σταθερά και κινητά με 28€. Ενδεχομένως να μπορώ και απλά να προχωρήσω σε φορητότητα χωρίς τα παραπάνω αλλά για να είμαι σίγουρος ότι δε θα πληρώσω πέναλτυ, θα ακολουθήσω τα 3 άνω βήματα.

 

2) δηλαδη αμα κανουμε καταγγελια συμβασης θα δουλευει η γραμμη του ιντερνετ σε προγραμμα εκτος προσφορας; καλα πανε καλα; . δεν επρεπε να κανουνε κατι τετοιο; . εξαλλου δεν ζητησες διακοπη συμβολαιου αλλα καταγγελια για τις ανατιμησεις μονο;. Δεν πιστευω οτι ειναι νομιμο αυτο που λενε.

 

Παίρνουν τηλέφωνο πιεστικά και προσφέρουν αναβάθμιση στην 24άρα με πολύ μικρή διαφορά κόστους. Υποθέτω θα καταργηθεί η 4άρα σύντομα.

 

ευχαριστω δεν το γνωριζα. Για μενα επρεπε να βγαλουνε κατι πιο οικονομικο πχ μονο ιντερνετ εως 4 ετσι ωστε να εχουνε περισσοτερο κοσμο. ή ιντερνετ με την ημερα που να δινει απεριοριστο ιντερνετ για την ημερα που θελεις για να μπορει ο κοσμος να βαζει συνδεσεις ιντερνετ στα εξοχικα του , τα αυξανουνε περισσοτερο..

Επισης στο προγραμμα κατεξοχην που το τηλεφωνο δουλευει συγκεκριμενες περιοδους παλια ητανε με ταχυτητα εως 2mbs ! , τωρα απο οτι βλεπω το εχουνε αλλαξει αυτο .

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εγώ που θέλω να το κάνω στο κατάστημα μου πρέπει να μείνω χωρίς να έχω τίποτα στη γραμμή μου για να ξεκινήσω διαδικασίες φορητότητας; :worry::mad:

να ανανεώσουμε σε πρόγραμμα με τιμή καταλόγου (αρχική τιμή εννοώ) και χωρίς δέσμευση δεν γίνεται?

Edited by sabolion1
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εγώ που θέλω να το κάνω στο κατάστημα μου πρέπει να μείνω χωρίς να έχω τίποτα στη γραμμή μου για να ξεκινήσω διαδικασίες φορητότητας; :worry::mad:

να ανανεώσουμε σε πρόγραμμα με τιμή καταλόγου (αρχική τιμή εννοώ) και χωρίς δέσμευση δεν γίνεται?

 

όταν θα τελειώσει η δέσμευση θα γυρίσει σε αρχική τιμή τιμοκατάλογου αυτό γνωρίζω. μακάρι να μην υπήρχε δέσμευση. βέβαια πιστεύω ότι μπορεί να υπάρχει κανένα συμβόλαιο πχ 18 μήνες αλλά θα είναι πιο ακριβο από τους 24 μήνες. αλλά γενικά τα έχουν κάνει 24 μήνες.

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στην παρέα! Λοιπόν σχετικά με τις αυξήσεις που ανακοινώθηκαν, όποιος θέλει να φύγει αζημίως είναι πολύ απλό. Προχθές το βράδυ τους έστειλα απλά ένα mail λέγοντάς τους οτι θα αποχωρήσω προς άλλο πάροχο αζημίως λόγω των αυξήσεων που μου ανακοινώθηκαν και πήγα κι έκανα αίτηση φορητότητας σε άλλο πάροχο. Μου τηλεφώνησαν εχθές να με ρωτήσουν γιατί θέλω να φύγω και τα λοιπά και όταν τους είπα οτι φεύγω λόγω των αυξήσεων που ανακοινώθηκαν ο τύπος δεν ήξερε οτι έχουν ανακοινώσει αλλαγές τιμών. Μου λέει θα το κοιτάξω και θα σας ξαναπάρω. Με πήρε ένας άλλος μετά από λίγο ευγενέστατος και με ενημέρωσε οτι όντως μπορώ να φύγω αζημίως και μετά μου έκανε τις δικές του προτάσεις για να με κρατήσει. Δε δέχτηκα και πρίν 5 λεπτά με πήραν και με ενημέρωσαν οτι η γραμμή είναι πλέον ελεύθερη να την πάρει ο νέος πάροχος. Το συμπέρασμα είναι οτι προκειμένου να μη φύγεις ο καθένας θα σου πεί ότι να ναι...
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στην παρέα! Λοιπόν σχετικά με τις αυξήσεις που ανακοινώθηκαν, όποιος θέλει να φύγει αζημίως είναι πολύ απλό. Προχθές το βράδυ τους έστειλα απλά ένα mail λέγοντάς τους οτι θα αποχωρήσω προς άλλο πάροχο αζημίως λόγω των αυξήσεων που μου ανακοινώθηκαν και πήγα κι έκανα αίτηση φορητότητας σε άλλο πάροχο. Μου τηλεφώνησαν εχθές να με ρωτήσουν γιατί θέλω να φύγω και τα λοιπά και όταν τους είπα οτι φεύγω λόγω των αυξήσεων που ανακοινώθηκαν ο τύπος δεν ήξερε οτι έχουν ανακοινώσει αλλαγές τιμών. Μου λέει θα το κοιτάξω και θα σας ξαναπάρω. Με πήρε ένας άλλος μετά από λίγο ευγενέστατος και με ενημέρωσε οτι όντως μπορώ να φύγω αζημίως και μετά μου έκανε τις δικές του προτάσεις για να με κρατήσει. Δε δέχτηκα και πρίν 5 λεπτά με πήραν και με ενημέρωσαν οτι η γραμμή είναι πλέον ελεύθερη να την πάρει ο νέος πάροχος. Το συμπέρασμα είναι οτι προκειμένου να μη φύγεις ο καθένας θα σου πεί ότι να ναι...

σε ευχαριστούμε για το μηνυμα σου θα μας βοηθήσει πολυ και πολούς πιστεύω.

Δηλαδή δεν σου ανέφεραν πως πρέπει να καταργηθεί το double play και να μείνει η γραμμή σε σκέτη και μετά να προβολής σε διαδικασία φορητότιτας ε?

Που έστειλές e-mail για να κάνω και εγώ την κίνηση για να μην μου λένε μου και ξου?

τους είπες πως θες να φύγεις ή πως εχεις στείλει σε άλλη εταιρία αίτημα φορητότητας για να τους προλάβεις?

μπορείς να μας ανεβάσεις αντήγραφο του mail σου και της απάντησης για να έχουμε να πατήσουμε και εμείς??

Edited by sabolion1
Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι. Σήμερα 1 εβδομάδα ακριβώς μετά την τηλεφωνική μου καταγγελία σύμβασης λόγω των αυξήσεων, με ξαναπήρανε τηλέφωνο πάλι για επιβεβαίωση και χωρίς καμία αντιπρόταση. Μου είπανε ότι εντός 10 ημερών, το double play θα γίνει απλή τηλεφωνική γραμμή χωρίς internet και με πάγο 17 ευρώ. Από εκείνη τη στιγμή θα μπορώ να πάω σε όποιο πάροχο θέλω. Πιο πριν θα χρεωθώ με τέλη αποσύνδεσης!
Link to comment
Share on other sites

Δε θα πληρώσω 17 ευρώ. Μόλις γίνει η διακοπή της δέσμευσης που έχω για το vdsl50 double play, γίνεται αλλαγή του πακέτου μου σε απλή γραμμή για κλήσεις με μηνιαίο πάγιο 17 ευρώ. Μετά, μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάβασή μου στο άλλο δίκτυο θα χρεωθώ αναλογικά για όσες μέρες μείνω, το αντίστοιχο κλάσμα για μηνιαίο πάγιο 17 ευρώ.
Link to comment
Share on other sites

Δεν τους έστειλα ακριβώς e-mail, τους έστειλα στη φόρμα επικοινωνίας που έχουν στη σελίδα τους. Έβαλα τίτλο "ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ" και έγραψα τα εξής.. Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι, λόγω των αλλαγών στις χρεώσεις από 01/06/2018 που μου γνωστοποιήθηκαν μέσω του λογαριασμού στις 22/03/2018 με ημερομηνία έκδοσης λογαριασμού 16/03/2018 και αφού στις 01/06/2018 θα διατηρώ ακόμα συμβόλαιο ορισμένου χρόνου μαζί σας, καταγγέλω τη σύμβασή μου ΑΖΗΜΙΩΣ και έχω προχωρήσει σε φορητότητα του αριθμού μου σε άλλο πάροχο. Η καταγγελία σύμβασης έχει να κάνει μόνο με το πρόγραμμα σταθερής COSMOTE Home Double Play 24L και όχι με το συμβόλαιο της COSMOTE TV. Ευχαριστώ. Αυτό το έστειλα Δευτέρα βράδυ και φορητότητα έκανα Τρίτη μεσημέρι. Δεν μου είπε κανείς για διακοπή υπηρεσιών. Ο νέος πάροχος με ενημέρωσε οτι η γραμμή είναι ελεύθερη από τον οτε για να την πάρουν όποτε θέλουν και οτι θα ενεργοποιηθώ τη Δευτέρα. Μάλιστα μου είπαν σήμερα από τον οτε οτι η επιστροφή του προπληρωμένου παγίου που θα πάρω θα συμψηφιστεί με το λογαριασμό της TV. Η φόρμα επικοινωνίας για όποιον θέλει είναι εδώ. https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal/201600000002048/contact_us Edited by kiriakos_tjet
Link to comment
Share on other sites

Για μένα που έχω 4αρα γραμμή με συμβόλαιο για άλλο ένα χρόνο αλλάζει κάτι ή παραμένει ως έχει μέχρι την λήξη του που είναι του χρόνου τον Απρίλιο;

Συσκευή: Realme 8 5G 4/64 GB

Carriers: 🟢 Cosmote - 🔴 Nova

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να τους δώσω εντολή, μου έκαναν αναβάθμιση σε 30 mbps vdsl, σήμερα μου σκάει λογαριασμός 86 € ενώ με 24αρι μου ερχότανε 68 € δίμηνο. Τους περνώ τηλέφωνο τους λέω δεν δέχτηκα πως γίνετε αυτό; με λέει η άλλη θα κάνω αίτηση για να το ψάξουν μετα θα σας πάρουν τηλέφωνο. Έχει συμβεί κάτι τέτοιο σε κανένα; 75 € μου λέει δίμηνο το 30αρι. Τι μπορώ να κάνω; με αυξημένες τιμές αναγκαστικά σου κάνουν να αλλάξεις το πάροχο. Edited by bynoname
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς τι χρειάζεται για αλλαγή ονόματος σε γραμμή που ο κάτοχος έχει αποβιώσει?

 

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

α) πιστοποιητικό θανάτου

β) Πιστοποιητικό εγγύτερων συγγενών.

Το β' δεν το ζητάνε πάντα.

Link to comment
Share on other sites

α) πιστοποιητικό θανάτου

β) Πιστοποιητικό εγγύτερων συγγενών.

Το β' δεν το ζητάνε πάντα.

Σε φίλο πρόσφατα το β το ζήτησαν απαραίτητα....

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Εχω μια γραμμη Cosmote Adsl που βρισκεται στην Θεσσαλονικη . Θελω να το μεταφερω στην Κερκυρα οπου δεν υπαρχει τηλεφωνικη γραμμη.Το κοστος για την μεταφορα και την τηλεφωνικη γραμμη το γνωριζει καποιος? Συμφερει να κανω μεταφορα ? Ή να παω σε καινουργια γραμμη με ενα adsl προγραμμα της Cosmote?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...