Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το reload δίνεται σε κάθε ανανέωση χρηματικού υπολοίπου. 

Δεν δίνεται με ανανέωση πακέτου ομιλίας κ.τ.λ.

Για να μην χάσεις τα συσωρευμενα ΜΒ πρέπει να αρχίσεις να τα τρως. 

Για να έχουν προτερεοτητα πρέπει να κάνεις ανανέωση χρηματικού υπολοίπου και reload  μια μέρα πριν την αγορά πακέτου. Έτσι μόλις αγοραστεί πακέτο θα αρχίσει η κατανάλωση του reload που λήγει πρώτο. 

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα. Έχω δύο συσκευές και τη δεύτερη τη χρησιμοποιώ μόνο για δεδομένα. Και οι δύο είναι στο what's up. Στο κινητό που έχω μόνο δεδομένα βάζω κάθε μήνα 10 ευρώ για το πακέτο με τα 8,5 ευρώ με τα 3 giga. Έτσι όμως κάθε μήνα το υπόλοιπο αυξάνεται οπότε επειδή το έχω με αυτόματη ανανέωση φοβάμαι μην το ανανεώσει χωρίς να βάλω χρήματα και χάσω το reload. Τι μπορώ να κανω; Εκτός αν άλλαξε κάτι και δεν το έμαθα. 
Μπορείς να κάνεις ρύθμιση πάγιας εντολής, για αυτόματη ανανέωση υπόλοιπου μέσω οποιαδήποτε κάρτας, σε ημερομηνία 2-3 μέρες πριν τη λήξη ανανέωσης του πακέτου (για σιγουριά).
Όλα μέσα από την εφαρμογή γίνονται εύκολα.
Να προσέξεις όμως ότι από τα €10 αφαιρεί το ΦΠΑ και με το υπόλοιπο κάνει ανανέωση του πακέτου. Άρα δώσε εντολή να βάζει €10,5 για σιγουριά...
Τα "ρέστα" μένουν στο υπόλοιπο εξάλλου.
Μετά, δεν θα χρειάζεται ούτε καν να το κοιτάς...

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk





(ψάχνουμε πρώτα και μετά ρωτάμε...)

 

iPhone 3GS

Lenovo Vibe X2

Nokia 7 plus

Samsung Galaxy Note S10 plus

Samsung Galaxy S24 Ultra

Samsung-Galaxy-S24-ULTRA-BLACK.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις σας.

Απλά εγώ θέλω να σιγουρευτώ ότι αν έχοντας λεφτά μέσα στην κάρτα και όταν έρθει η στιγμή της επόμενης ανανέωσης και υπάρχει ικανό υπόλοιπο και ανανεώσει το πακέτο, χωρίς να βάλω εγώ χρήματα, αν θα μου έρθει reload. Δηλαδή θέλω να διευκρινίσω αν το reload έρχεται όταν αυτόματα αυτόματα αγοράζεις το πακέτο ή όταν βάζεις χρήματα στην κάρτα; Γιατί μέχρι τώρα, έβαζα χρήματα όταν μου έστελνε μήνυμα ότι δεν επαρκούν τα χρήματα για την αυτόματη ανανέωση και μόλις έβαζα αφαιρούσε το ανάλογο ποσό για να αγοράσει το πακέτο. Εν κατακλείδι, βάζοντας χρήματα ή αγοράζοντας πακέτο έρχεται το reload;

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, bbbb said:

To reload it έρχεται κάθε φορά που βάζεις χρήματα

Ευχαριστώ πολύ. Άρα μήπως υπάρχει κάποιος τρόπος να μεταφέρω κάποια χρήματα από αυτή τη συσκευή στην κύριά μου συσκευή που και σε αυτήν έχω what's up. Το θέμα μου είναι να μην συσσωρεύονται χρήματα βάζοντας κάθε μήνα και από την άλλη να με ειδοποιεί πότε να βάλω για να τα πάρει αυτόματα ώστε να έχω κάθε μήνα τον έλεγχο. Το ίδιο κάνω και με το κύριο τηλέφωνό μου, αλλά εκεί επειδή το πακέτο που βάζω είναι 10€ και όχι 8,5, βάζοντας μια 12 και μια 10 ευρώ το κοντρολάρω με αυτόν τον τρόπο.

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

Nαι μπορείς με το easy transfer να βάζεις χρήματα στο 2ο νούμερο, να παίρνεις το reload σε αυτό και μετά να κάνεις μεταφορά τα χρήματα στο άλλο σου νούμερο. Η μεταφορά κοστίζει 0,20€ και το νούμερο που θα δεχθεί τα χρήματα δεν παίρνει κάποιο bonus. Δηλαδή ακόμη και αν στείλεις στο βασικό σου νούμερο 10€ απο το 2ο σου νούμερο, δε θα πάρεις στο βασικό σου το reload (που θα έπαιρνες αν αντι για μεταφορά, έκανες κανονική ανανέωση) αλλά παρόλα αυτά η ημερομηνία λήξης του υπολοίπου στο νούμερο που δέχεται τα χρήματα επεκτείνεται κανονικά για ένα δίμηνο. Στην εφαρμογή του whatsup -->whatsup extras-->easy transfer αναφέρει αναλυτικά πως γίνεται η μεταφορά

Edited by bbbb
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, bbbb said:

Nαι μπορείς με το easy transfer να βάζεις χρήματα στο 2ο νούμερο, να παίρνεις το reload σε αυτό και μετά να κάνεις μεταφορά τα χρήματα στο άλλο σου νούμερο. Η μεταφορά κοστίζει 0,20€ και το νούμερο που θα δεχθεί τα χρήματα δεν παίρνει κάποιο bonus. Δηλαδή ακόμη και αν στείλεις στο βασικό σου νούμερο 10€ απο το 2ο σου νούμερο, δε θα πάρεις στο βασικό σου το reload (που θα έπαιρνες αν αντι για μεταφορά, έκανες κανονική ανανέωση) αλλά παρόλα αυτά η ημερομηνία λήξης του υπολοίπου στο νούμερο που δέχεται τα χρήματα επεκτείνεται κανονικά για ένα δίμηνο. Στην εφαρμογή του whatsup -->whatsup extras-->easy transfer αναφέρει αναλυτικά πως γίνεται η μεταφορά

Απάντησα και πριν αλλά δεν ξέρω γιατί δεν εμφανίζεται. Για το easy transfer κάτι θυμόμουν αλλά δεν ήμουν σίγουρος. Βασικά είναι αυτό που χρειάζομαι και σε ευχαριστώ πολύ. Για παράδειγμα να στέλνω 5€ κάθε τόσο που θα πλησιάζει στο να ανανεώνεται με τα λεφτά που έχω, ώστε να μην ανανεώνεται μόνο του και ξεχαστώ. Από την άλλη , στο κύριο τηλέφωνο μπορώ να το ελέγχω καλύτερα γιατί βάζω πακέτο των 10€ και άρα τη μια βάζω 10 και την άλλη 12 οπότε το ελέγχω για να μην ανεβεί αρκετά το ποσό.

Και πάλι σε ευχαριστώ

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στο forum,

σήμερα μου έστειλαν κωδικό reload για τα Χρόνια Πολλά που ήρθα στο whats up.

Αν επιλέξω 2gb για μια βδομάδα, ενώ έχω υπόλοιπο gb από άλλα reload που λήγουν στις 2/3/22, τα νέα μαζί με τα παλαιά θα λήγουν σε μια βδομάδα ή στις 2/3/22 που λήγουν και τα προηγούμενα ?  

Link to comment
Share on other sites

Θα λήγουν στις 02/03.

😅 "Πλήρες έλεγχος": όταν τα τούβλα γράφουν ιστορία...

Link to comment
Share on other sites

Just now, titikos said:

παιδια καλησπέρα,

για ταξιδι στο εξωτερικο πρεπει να πάρω κάπου τηλέφωνο ή αυτόματα γινεται rooaming?

ΕΕ η αλλού ?

Link to comment
Share on other sites

Αν έχει γίνει μετατροπή από συμβόλαιο σε καρτοκινητο, θα πρέπει η περιαγωγή να ενεργοποιηθεί από αυτούς αν δεν την έχεις χρησιμοποιήσει ξανά. Σε κάθε άλλη περίπτωση είναι ήδη ενεργή, αν δεν έχεις ζητήσει να την απενεργοποιήσουν. 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα ομάδα. Μια βοήθεια. Έκανα πριν μια εβδομάδα μια ανανέωση12 ευρώ μέσω του whatsup αλλά κουπόνι box δε μου έδωσε. Τους στο ανέφερα στην εξυπηρέτηση και ακόμα περιμένω. Κάνω πάλι ανανέωση σήμερα και πάλι κουπόνι δεν πήρα. Τους έστειλα μνμ αυτή τη φορά δια μέσω του BOX. Αναφέροντας ότι αν ήξερα ότι δεν αποδίδει το κουπόνι θα έκανα 10 ευρώ ανανέωση και όχι 12 και αυτό που κάνετε είναι απάτη. Περιμένω την επίσημη απάντηση τους με την προοπτική να τους τραβήξω καταγγελία. Ξέρει μήπως κάποιος που μπορούμε να το κάνουμε αυτό? Σε ποια υπηρεσία; ΕΕΤΤ; Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το SM-T860 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Just now, pn1fon1 said:

Καλημέρα ομάδα. Μια βοήθεια. Έκανα πριν μια εβδομάδα μια ανανέωση12 ευρώ μέσω του whatsup αλλά κουπόνι box δε μου έδωσε. Τους στο ανέφερα στην εξυπηρέτηση και ακόμα περιμένω. Κάνω πάλι ανανέωση σήμερα και πάλι κουπόνι δεν πήρα. Τους έστειλα μνμ αυτή τη φορά δια μέσω του BOX. Αναφέροντας ότι αν ήξερα ότι δεν αποδίδει το κουπόνι θα έκανα 10 ευρώ ανανέωση και όχι 12 και αυτό που κάνετε είναι απάτη. Περιμένω την επίσημη απάντηση τους με την προοπτική να τους τραβήξω καταγγελία. Ξέρει μήπως κάποιος που μπορούμε να το κάνουμε αυτό? Σε ποια υπηρεσία; ΕΕΤΤ; Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το SM-T860 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Πολλές φορές δεν μου έχει αποδόσει το κουπόνι απλά λέγοντας προσπαθήστε ξανά και ξανά. Με την εξυπηρέτηση δεν θα βγάλεις άκρη. 

Link to comment
Share on other sites

Πολλές φορές δεν μου έχει αποδόσει το κουπόνι απλά λέγοντας προσπαθήστε ξανά και ξανά. Με την εξυπηρέτηση δεν θα βγάλεις άκρη. 
Δεν μου προτείνεις και λύση όμως. Κοροϊδεύουν τον κόσμο δλδ. Την πρώτη ανανέωση όντως έβγαλε το λάθος που λες. Στην δεύτερη κανένα λάθος. Απλώς δεν έδωσε το κουπόνι. Κοροϊδεύουν τον κόσμο. Θα τους κάνω την καταγγελία γιατί δεν θα έκανα ανανέωση 12 ευρώ αν ήξερα ότι δεν το αποδίδουν. Πάντα έκανα 10. Τώρα τελευταία κάνω 12 γιατί χρησιμοποιώ το box. Άσε που αύριο πρωί θα επικοινωνήσω μαζί τους να ακυρώσω και την ανανέωση




Link to comment
Share on other sites

Χτες έκανα ανανέωση 12 ευρώ και το κουπόνι BOX ήρθε 4 ώρες μετά.

Όσες φορές στο παρελθόν δεν εκδόθηκε κωδικός , άκρη δεν βρήκα.

 

 

 

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Χτες έκανα ανανέωση 12 ευρώ και το κουπόνι BOX ήρθε 4 ώρες μετά.
Όσες φορές στο παρελθόν δεν εκδόθηκε κωδικός , άκρη δεν βρήκα.
 
 
 
Λοιπόν έβγαλα άκρη για όποιον ενδιαφέρεται. Τους έστειλα email μέσα από την εφαρμογή του BOX στο support@mail.box.gr . Τους είπα την κατάσταση εκεί πως έχει και μάλιστα επικοινώνησα και με το chat της cosmote να ακυρωθεί η τελευταία ανανέωση που έκανα και να μου στείλουν αντίγραφο της επικοινωνίας για να το προωθήσω στην ΕΕΤΤ. Μόλις με πήραν από το box μια ευγενική κοπέλα. Αφού μου εξήγησε ότι είναι συστημικό πρόβλημα της cosmote και δεν ευθύνεται το box για αυτό μου είπε ότι φυσικά θα μου αποδοθεί το κουπόνι. Επίσης μου είπε ότι οπότε αντιμετωπίζω τέτοιο θέμα να στέλνω κατευθείαν μνμ στο mail τους αναφέροντας το νούμερο που έγινε η ανανέωση, το ποσό, την έκδοση της εφαρμογής και του Android για να το τακτοποιουν. Αυτή είναι η διαδικασία που πρέπει να κάνω. Επίσης μου είπε όταν κάνω την ανανέωση (επειδή έχω αρκετά νούμερα στο ίδιο id) ότι πρέπει η εφαρμογή του whatsup να είναι συγχρονισμενη σε αυτό το νούμερο. Να μην φαίνεται ως ανανέωση προς τρίτο κι ας είναι δικά μου νούμερα. Χάρηκα που έβγαλα άκρη αν και με ταλαιπωρησαν

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έβγαλα άκρη για όποιον ενδιαφέρεται. Τους έστειλα email μέσα από την εφαρμογή του BOX στο support@mail.box.gr . Τους είπα την κατάσταση εκεί πως έχει και μάλιστα επικοινώνησα και με το chat της cosmote να ακυρωθεί η τελευταία ανανέωση που έκανα και να μου στείλουν αντίγραφο της επικοινωνίας για να το προωθήσω στην ΕΕΤΤ. Μόλις με πήραν από το box μια ευγενική κοπέλα. Αφού μου εξήγησε ότι είναι συστημικό πρόβλημα της cosmote και δεν ευθύνεται το box για αυτό μου είπε ότι φυσικά θα μου αποδοθεί το κουπόνι. Επίσης μου είπε ότι οπότε αντιμετωπίζω τέτοιο θέμα να στέλνω κατευθείαν μνμ στο mail τους αναφέροντας το νούμερο που έγινε η ανανέωση, το ποσό, την έκδοση της εφαρμογής και του Android για να το τακτοποιουν. Αυτή είναι η διαδικασία που πρέπει να κάνω. Επίσης μου είπε όταν κάνω την ανανέωση (επειδή έχω αρκετά νούμερα στο ίδιο id) ότι πρέπει η εφαρμογή του whatsup να είναι συγχρονισμενη σε αυτό το νούμερο. Να μην φαίνεται ως ανανέωση προς τρίτο κι ας είναι δικά μου νούμερα. Χάρηκα που έβγαλα άκρη αν και με ταλαιπωρησαν

Αν δεν μπορούν να λειτουργήσουν μια υπηρεσία, τότε να μην την προωθούν στην αγορά. Δεν είμαστε οι beta testers τους, που τους πληρώνουμε κιόλας - με τις χρεώσεις από τα λάθη τους - αντί να μας πληρώνουν...
Το ίδιο ισχύει για το 100% σχεδόν των ελληνικών εταιρειών. Είτε τηλεφωνίας, είτε τράπεζες, είτε, είτε, είτε.
Δεν τους ελέγχει κανένας και κάνουν ότι θέλουν με μια συγγνώμη και κάποια φορά επιστροφή χρημάτων, κλπ.

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

(ψάχνουμε πρώτα και μετά ρωτάμε...)

 

iPhone 3GS

Lenovo Vibe X2

Nokia 7 plus

Samsung Galaxy Note S10 plus

Samsung Galaxy S24 Ultra

Samsung-Galaxy-S24-ULTRA-BLACK.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ipokratis said:

Αν δεν μπορούν να λειτουργήσουν μια υπηρεσία, τότε να μην την προωθούν στην αγορά. Δεν είμαστε οι beta testers τους, που τους πληρώνουμε κιόλας - με τις χρεώσεις από τα λάθη τους - αντί να μας πληρώνουν...
Το ίδιο ισχύει για το 100% σχεδόν των ελληνικών εταιρειών. Είτε τηλεφωνίας, είτε τράπεζες, είτε, είτε, είτε.
Δεν τους ελέγχει κανένας και κάνουν ότι θέλουν με μια συγγνώμη και κάποια φορά επιστροφή χρημάτων, κλπ.

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Εννοειται, οτι στη νοοτροπια της συντριπτικης πλειοψηφιας % των Ελληνικων εταιριων ειναι το να πετανε παγιδες με ακαυστα "τυρακια" κ οποιος τα "φαει" να μη βγαζει ακρη απο πουθενα, ως και οσοι τους το λεει τι επαθε να τον χαρακτηριζουν ως γραφικο αν τα κυνηγαει ως τελους οσα υποσχονταν τα "τυρακια" τους κ ηταν τζουφια.

Link to comment
Share on other sites

Μιας που θίξατε τέτοιου είδους θέμα, παραθέτω και  το κείμενο δικής μου πρόσφατης σχετικής περιπέτειας, που τελικά απηύθυνα προς το Service του BOX:

"Σε  συνέχεια  επανειλημμένων  αναφορών  του  προβλήματος  στην  "εξυπηρέτηση"  cosmote  και  μετά  και από  την  αναφορά  και  στη  δική  σας  εξυπηρέτηση,  μου  ζητήθηκε  να  σας  το  στείλω  και  εγγράφως.

Από  παραγγελία  λοιπόν  που  έκανα  προ  ολίγου  σήμερα  8/2  στο  box,  πήρα  bonus  data  1gb  για  2  ημέρες, τα  οποία  όμως  στην  εφαρμογή  φαίνονται  να λήγουν  9/2  00:00  (δηλαδή  σε  ~3  ώρες),  ενώ  θα  έπρεπε  να λήγουν  11/2  00:00.  (Συνημμένο  screenshot)

Επίσης,  από  παλαιότερες  παραγγελίες,  πήρα  την  29/1  2gb  για  7  ημέρες  (λήξη  6/2  00:00  -  αναλώθηκαν), την  30/1  ακόμα  2gb  (λήξη  7/2)  και  την  1/2  ακόμα  2gb  (λήξη  9/2),  τα  οποία  όμως  έληγαν  όλα  λανθασμένα στις  6/2.

Αυτό  κοιτάξτε  το,  είναι  κάτι  που  συμβαίνει  συχνά  με  πακέτα  της  cosmote:  όταν  πάρεις  ένα  bonus πακέτο  ίδιο  με  κάποιο  ήδη  ισχύον,  αντί  να  γίνει  rollover  στη  λήξη  του  2oυ,  μπαίνει και το 2ο  στη  λήξη του  1ου! Αυτό  συμβαίνει  και  μεταξύ  πακέτων  1gb  2ημ,  αλλά  και  μεταξύ  πακέτων  2gb  7ημ  από  το  box.

Όπως είπα  και  στη  cosmote,  με  αυτόν  τον  τρόπο  με  αποτρέπετε  από  το  να  κάνω  διαδοχικά  κι  άλλες παραγγελίες  στο  Box,  διότι  καταλαβαίνω  ότι,  αν  δεν  περιμένω  να  παρέλθουν  οι  λήξεις  των  πακέτων είτε  1gb  είτε  2gb,  ακόμα  κι  αν  τα  έχω  ήδη  πλήρως  καταναλώσει,  γνωρίζω  ότι  θα  γίνει  σύγχυση  με  τη λήξη  του  όποιου  νέου  πακέτου,  που  σημαίνει  εκ  νέου  χαμένο  χρόνο  στα  τσατ,  στα  customer  service  και σε  επιστολογραφία,  προκειμένου  να  θεραπευτεί  η  ανεπάρκεια  αυτών  των  υποτίθεται  ειδικών,  που σχεδιάζουν  αυτούς  τους  αλγόριθμους  και  που  καταφέρνουν  να  υπονομεύσουν  (και  δη  να  αντιστρέψουν) μια  εύστοχη  προωθητική  ενέργεια  ....  Αν  σας  ενδιαφέρει,  φτιάξτε  το."

Κάνα δίωρο μετά, η λήξη του πακέτου είχε διορθωθεί. 😎

Όμως δεν είμαι βέβαιος ότι θεραπεύτηκε η αιτία (s/w) κι ότι δεν θα ξανασυμβεί... 🤞

Edited by johndouk
Link to comment
Share on other sites

19 ώρες πριν, pn1fon1 said:

Καλημέρα ομάδα. Μια βοήθεια. Έκανα πριν μια εβδομάδα μια ανανέωση12 ευρώ μέσω του whatsup αλλά κουπόνι box δε μου έδωσε. Τους στο ανέφερα στην εξυπηρέτηση και ακόμα περιμένω. Κάνω πάλι ανανέωση σήμερα και πάλι κουπόνι δεν πήρα. Τους έστειλα μνμ αυτή τη φορά δια μέσω του BOX. Αναφέροντας ότι αν ήξερα ότι δεν αποδίδει το κουπόνι θα έκανα 10 ευρώ ανανέωση και όχι 12 και αυτό που κάνετε είναι απάτη. Περιμένω την επίσημη απάντηση τους με την προοπτική να τους τραβήξω καταγγελία. Ξέρει μήπως κάποιος που μπορούμε να το κάνουμε αυτό? Σε ποια υπηρεσία; ΕΕΤΤ; Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το SM-T860 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ειχα το ίδιο θέμα. Μου απάντησαν το εξής.

Screenshot_2022-02-10-21-37-49-529.jpg

Screenshot_2022-02-10-21-37-55-901.jpg

Όπως είναι φυσικό δεν ήξερα ότι έπρεπε να ενεργοποιήσω την άδεια πρόσβασης σε τοποθεσία για να λαβω του πόντους, και διαμαρτυρήθηκα για αυτό αλλά με έγραψαν.

Αφ' ότου έκανα τη ρύθμιση τους λάμβανα κανονικά πάντως.

Edited by gpapas640
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...