Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

13894/13846. αυτο θα απαντω σε οσους συνεχιζουν να λενε για τα προβληματα.

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

13894/13846. αυτο θα απαντω σε οσους συνεχιζουν να λενε για τα προβληματα.

 

Aυτο το καταλαβαινουμε οσοι παραπονιομαστε.Στους αλλους πως το λενε να αλλαξουν που δεν ξερουν καν οτι υπαρχει αλλο πακετο παρομοιο με whats up.Ασε που οσες φορες προσπαθουσε καποιος φιλος απεγνωσμενα να παρει τηλεφωνο απογευμα και επεφτε η γραμμη ελεγε οτι φταιει 100% το κινητο.

Σαν τον ΟΤΕ ενα πραγμα.Τους λες για αλλη εταιρια και σε κοιτανε απορημενα σαν να εισαι εξωγηινος.....

Το να αλλαξει ο ενας εταιρια δεν εχει κανενα νοημα....

Link to comment
Share on other sites

παρε την κατασταση στα χερια σου κανε την φορητοτητα για ολους τους αριθμους. δεν γινεται αλλιως!

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Δε βαρεθήκατε ακόμα ρε παιδιά να ασχολείστε με αυτό; Και η Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Αθήνας έχει 4+4=8 λωρίδες αλλά τις Παρασκευές και τις Κυριακές του καλοκαιριού, γίνεται της $#:*&%$... Το ότι τις ώρες αιχμής όλα τα πιτσιρίκια τηλεφωνιούνται για να πουν τις μπούρδες τους δε σημαίνει ότι η Cosmote/Vodafone/Wind/ή όποια θέλετε τελοσπάντων πρέπει να κάνει αναβάθμιση του δικτύου της! Η ίδια λογική με την Ε.Ο. είναι... Δεν είναι λογική το να κατασκευάσω Ε.Ο. 329 λωρίδων μόνο και μόνο για να μη μποτιλιάρει 10 Π-Σ-Κ το χρόνο και για 2-3 ώρες! ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΤΥΟ!

 

Όσο για αυτό που είπε ο φίλος παραπάνω σχετικά με την καλύτερη εξυπηρέτηση/ποιότητα επικοινωνίας στα συμβόλαια, το επιβεβαιώνω κι εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Δε βαρεθήκατε ακόμα ρε παιδιά να ασχολείστε με αυτό; Και η Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Αθήνας έχει 4+4=8 λωρίδες αλλά τις Παρασκευές και τις Κυριακές του καλοκαιριού, γίνεται της $#:*&%$... Το ότι τις ώρες αιχμής όλα τα πιτσιρίκια τηλεφωνιούνται για να πουν τις μπούρδες τους δε σημαίνει ότι η Cosmote/Vodafone/Wind/ή όποια θέλετε τελοσπάντων πρέπει να κάνει αναβάθμιση του δικτύου της! Η ίδια λογική με την Ε.Ο. είναι... Δεν είναι λογική το να κατασκευάσω Ε.Ο. 329 λωρίδων μόνο και μόνο για να μη μποτιλιάρει 10 Π-Σ-Κ το χρόνο και για 2-3 ώρες! ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΤΥΟ!

 

Όσο για αυτό που είπε ο φίλος παραπάνω σχετικά με την καλύτερη εξυπηρέτηση/ποιότητα επικοινωνίας στα συμβόλαια, το επιβεβαιώνω κι εγώ.

 

Δεν συμφωνω με αυτη την λογικη! Αφου δεν μπορουσε το δικτυο τους να σηκωσει τον ογκο των πολλων χρηστων τοτε να μην εκαναν την ετησια προσφορα για να μαζεψουν ολο και περισσοτερους πελατες. Γιατι με αυτη την προσφορα δημιουργειται το προβλημα.

Και οι χρηστες καρτοκινητης ειναι στην πλειοψηφια τους πιτσιρικια τα οποια ομως εχουν πληρωσει να επικοινωνουν ασχετα αν το αντιτιμο ηταν μικρο..

Αλλα υπαρχουν και μεγαλοι σε ηληκια που εχουν καρτοκινητο..Αυτοι τι φταιν να μην μπορουν να επικοινωνουν??:confused:

Link to comment
Share on other sites

Άρα λοιπόν, εφόσον μποτιλιάρουν οι δρόμοι, γιατί αυτοί συνεχίζουν να διαφημίζουν και να πουλάνε αυτοκίνητα?!?! Και οι άλλοι, οι πιο μεγάλοι σε ηλικία, δεν θα πρέπει να κυκλοφορούν εκείνες τις ώρες.

Φίλε Στεφανε μάλλον εσύ δεν έχεις δίκιο.

Όλες οι εταιρίες διαφιμίζουν και πουλάνε για έναν απλό λόγο. Δεν χρειάζεται να τον πω, νομίζω. Όποιος νομίζει ότι δεν εξηπηρετείται πέρνει απλά το καπελάκι του και φεύγει. Υπάρχουν και αλλου πορτοκαλιές....

Από εκεί και μετά να αρχίζουμε <Η πίξα, η δίξα, η αποκείνη, που έτσι αλλιώς και αλλιώτικα...> δεν κερδίζουμε κάτι. Εκτός αν κάποιος άλλος είναι ο σκοπός μας.

Και εγώ έχω 4 καρτοκινητά της εν λόγω εταιρίας (οικογένεια) αλλά δεν αντιμετωπίζω σοβαρά προβλήματα. Εντάξι και τι να πω, να αρχήσω την κόντρα ότι δεν είναι τα πράγματα έτσι όπως τα λένε καποιοι? Και τι θα βγει? Όπως είπα, αν έχεις πρόβλημα λες "γεια σας" και φεύγεις.

 

ναι, η κολλητή μου το χρησιμοποιεί... Όπως κ τα 600 μηνύματα.

 

Ευχαριστώ φίλε.

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Άρα λοιπόν, εφόσον μποτιλιάρουν οι δρόμοι, γιατί αυτοί συνεχίζουν να διαφημίζουν και να πουλάνε αυτοκίνητα?!?! Και οι άλλοι, οι πιο μεγάλοι σε ηλικία, δεν θα πρέπει να κυκλοφορούν εκείνες τις ώρες.

Φίλε Στεφανε μάλλον εσύ δεν έχεις δίκιο.

Τα αυτοκινητα και τα καρτοκινητα παιδια δεν ειναι τα ιδια...

Τα αυτοκινητα οταν ο δρομος οσο μεγαλος και αν ειναι μποτιλιαρει πλεον δεν χωραν εξαιτιας της ελλεψης χωρου γιατι δεν γινεται να κανει το κρατος εναν δρομο με 20 λωριδες γιατι οπως ειπα υπαρχει ελλειψη χωρου.

Και στο κατω κατω τα αυτοκινητα τα φτιαχνουν οι εταιριες και τους δρομους το κρατος. Οι εταιριες οταν σου πουλαν το αμαξι δεν σου εγκυονται οτι δεν θα πεσεις σε μποτιλιαρισμα.

Στα καρτοκινητα πιστευω πως υπαρχει αυτη η δυνατοτητα διευρινσης απλα δεν το κανουν.

Οσο για τους μεγαλυτερους και γω το ιδιο λεω..Δηλαδη αυτοι τι φταιν αν οι πιτσιρικαδες μιλανε στο τηλεφωνο? Θα πρεπει σονι και καλα να κανουν συμβολαιο?

Όλες οι εταιρίες διαφιμίζουν και πουλάνε για έναν απλό λόγο. Δεν χρειάζεται να τον πω, νομίζω. Όποιος νομίζει ότι δεν εξηπηρετείται πέρνει απλά το καπελάκι του και φεύγει. Υπάρχουν και αλλου πορτοκαλιές....

Από εκεί και μετά να αρχίζουμε <Η πίξα, η δίξα, η αποκείνη, που έτσι αλλιώς και αλλιώτικα...> δεν κερδίζουμε κάτι. Εκτός αν κάποιος άλλος είναι ο σκοπός μας.

Και εγώ έχω 4 καρτοκινητά της εν λόγω εταιρίας (οικογένεια) αλλά δεν αντιμετωπίζω σοβαρά προβλήματα. Εντάξι και τι να πω, να αρχήσω την κόντρα ότι δεν είναι τα πράγματα έτσι όπως τα λένε καποιοι? Και τι θα βγει? Όπως είπα, αν έχεις πρόβλημα λες "γεια σας" και φεύγεις.

Ακριβως! Αλλα εγω και πολλοι αλλοι δεν φωναζουμε γιατι εχουμε συμφεροντα τα οποια ειναι εναντια στην κοσμοτε. Ισα ισα εγω εχω και συμβολαιο στην εν λογω εταιρια. Αλλα υπαρχει η δεσμευση του ετησιου πακετου που πλεον οι εταιριες εχουν παψει να χορηγουν.

Καλως η κακως ειναι η οικονομικοτερη λυση για μενα να μιλαω με την κοπελα μου.

 

Και οπως συζητουσαμε σε ενα αλλο τοπικ γιατι οι κατοχοι του συμβολαιου να απολαμβανουν καλυτερης διαχειρησης απο αυτους των καρτοκινητων?

Δηλαδη οι χρηστες καρτοκινητων ειναι πελατες δευτερης κατηγοριας?

Αυτο οπως ειχε πει και ενα παιδι καταντα αντισυνταγματικο!

 

Μπορει εγω να ειμαι λαθος αλλα εγω τωρα εχω προβλημα γιαυτο βγαινω και φωναζω

Link to comment
Share on other sites

Αυτο οπως ειχε πει και ενα παιδι καταντα αντισυνταγματικο!

Γιατί, σου λέει το Σύνταγμα ότι οι πελάτες καρτοκινητής είναι α' διαλογής; :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Γιατί, σου λέει το Σύνταγμα ότι οι πελάτες καρτοκινητής είναι α' διαλογής; :rolleyes:

 

Kαταλαβαινεις πως το εννοουσε το παιδι που το ειπε.

Δεν το εννοουσε κυριολεκτικα βεβαια..;)

Link to comment
Share on other sites

Και για μια ακόμη φορά... Ξαναμανά λοιπόν... Τα καρτοκινητά λειτουργούν με διαφορετικό τρόπο απο τα συμβόλαια, δεν τίθεται θέμα διακρίσεων, αλλά υποδομής. Θα αρχίσετε να μιλάτε σοβαρά καμιά φορά;
Link to comment
Share on other sites

Και για μια ακόμη φορά... Ξαναμανά λοιπόν... Τα καρτοκινητά λειτουργούν με διαφορετικό τρόπο απο τα συμβόλαια, δεν τίθεται θέμα διακρίσεων, αλλά υποδομής. Θα αρχίσετε να μιλάτε σοβαρά καμιά φορά;

Δεν ξερω πως λειτουργουν τα καρτοκινητα και πως τα συμβολαια.

Θυμαμαι το ποστ σου που εξηγουσες πως λειτουργουν και ισως να χεις και δικιο εγω δεν το ξερω.

Αλλα θεμα διακρισεων τιθεται γιατι δεν μιλαω για προτεραιοτητα.

Η διακριση ειναι στο γεγονος οτι τα συμβολαια λειτουργουν απροβληματιστα και τα καρτοκινητα απο μια ωρα και μετα απλα δεν λειτουργουν.

Η κοσμοτε ειναι μια εταιρια η οποια προσφερει υπηρεσιες επικοινωνιων.

Οι πελατες της χωριζονται σε δυο υποκατηγοριες. Τα συμβολαια και τα καρτοκινητα. Και οι δυο πληρωνουν να επικοινωνουν. Απο την στιγμη που υπαρχει προβλημα στην μια κατηγορια δεν υποχρεουνται να το διορθωσουν?

Δηλαδη εχουμε φτασει στο σημειο να απολογουμαστε γιατι θελουμε να μιλησουμε στο τηλεφωνο!

Link to comment
Share on other sites

Διάκριση υποδηλώνει κάτι το εσκεμμένο. Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια δυσλειτουργία.

 

Αρχικα και γω το ιδιο πιστευα οτι προκειται για δυσλειτουργεια.

Διακριση ειναι και η αδιαφορια.

Ουτε μια ανακοινωση ουτε κατι να ενημερωσουν τους καταναλωτες!

Και δεν μιλαμε για μικρο προβλημα.Το προβλημα ειναι γενικευμενο!

Μακαρι να φτιαξουν τα πραγματα και μακαρι οντως να προκειται για δεισλειτουργεια η οποια θα διορθωθει..

Link to comment
Share on other sites

Σας διάβαζα που λέγατε για τα προβλήματα και έλεγα μήπως υπερβάλετε.

Αλλά τώρα στις εκλογές στην Τήνο το διαπίστωσα κι εγώ:

προσπαθούσα με κοσμοκάρτα και δεν κατάφερα να μιλήσω.

Τελικά χρησιμοποίησα το f2g για να ρημαδομιλήσω...

Link to comment
Share on other sites

Δεν συμφωνω με αυτη την λογικη! Αφου δεν μπορουσε το δικτυο τους να σηκωσει τον ογκο των πολλων χρηστων τοτε να μην εκαναν την ετησια προσφορα για να μαζεψουν ολο και περισσοτερους πελατες. Γιατι με αυτη την προσφορα δημιουργειται το προβλημα.

Και οι χρηστες καρτοκινητης ειναι στην πλειοψηφια τους πιτσιρικια τα οποια ομως εχουν πληρωσει να επικοινωνουν ασχετα αν το αντιτιμο ηταν μικρο..

Αλλα υπαρχουν και μεγαλοι σε ηληκια που εχουν καρτοκινητο..Αυτοι τι φταιν να μην μπορουν να επικοινωνουν??:confused:

 

Συμφωνείς δε συμφωνείς έτσι είναι! Κι εγώ έχω whats up που δεν είμαι παιδάκι και επίσης σπάζομαι όταν κάνω έως και 10 επανακλήσεις για να περάσω το διάδρομο μέχρι τον κατανεμητή! Kαι έχω και συμβόλαιο από την ίδια εταιρία οπότε έχω μέτρο σύγκρισης όποτε θέλω! Δεν τους δικαιολογώ, απλά αποτυπώνω την αλήθεια όπως ακριβώς αυτή υφίσταται, δεν καταλαβαίνω γιατί πέσατε να με φάτε όλοι! Όσο για το φίλο που είπε ότι δεν τίθεται θέμα διακρίσεων, μπορώ να τον επιβεβαιώσω ότι σαφώς και τίθεται! Έχω δουλέψει κάτι φεγγάρια στην Εξυπηρέτηση Πελατών της Vodafone και σας πληροφορώ ότι μέχρι και η "παπαγαλία" (εμφανιζόταν στην οθόνη του Η/Υ σου το κείμενο που έπρεπε να παπαγαλίσεις στον πελάτη) ήταν διαφορετική από πελάτη σε πελάτη (καρτοκινητό, συμβόλαιο, εταιρικό, λογαριασμοί πάνω από 1000 ευρώ το μήνα και χίλιες άλλες αιτιολογίες)! Αυτό που προσπαθώ να πω αλλά κανείς δεν καταλαβαίνει είναι ότι γι' αυτούς έτσι είναι και σε όποιον αρέσει! Δεν το θεωρούν καν λόγο αναβάθμισης δικτύου το ότι δε μπορείς να βγάλεις γραμμή για 2-3 ώρες την ημέρα σε πρόγραμμα που πλήρωσες 1 ευρώ για 12.000 λεπτά ομιλίας και 12.000 γραπτά μηνύματα! Και αυτό ισχύει για όλες τις εταιρίες, όχι μόνο για την Cosmote. Το "ας μη το έκαναν" είναι μπούρδα να το πει κανείς αφού η κοινή λογική υπερισχύει! Το "ότι δίνεις παίρνεις" είναι ο χρυσός νόμος του καταναλωτισμού και... Ο νοών νοήτω...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνείς δε συμφωνείς έτσι είναι! Κι εγώ έχω whats up που δεν είμαι παιδάκι και επίσης σπάζομαι όταν κάνω έως και 10 επανακλήσεις για να περάσω το διάδρομο μέχρι τον κατανεμητή! Kαι έχω και συμβόλαιο από την ίδια εταιρία οπότε έχω μέτρο σύγκρισης όποτε θέλω! Δεν τους δικαιολογώ, απλά αποτυπώνω την αλήθεια όπως ακριβώς αυτή υφίσταται, δεν καταλαβαίνω γιατί πέσατε να με φάτε όλοι! Όσο για το φίλο που είπε ότι δεν τίθεται θέμα διακρίσεων, μπορώ να τον επιβεβαιώσω ότι σαφώς και τίθεται! Έχω δουλέψει κάτι φεγγάρια στην Εξυπηρέτηση Πελατών της Vodafone και σας πληροφορώ ότι μέχρι και η "παπαγαλία" (εμφανιζόταν στην οθόνη του Η/Υ σου το κείμενο που έπρεπε να παπαγαλίσεις στον πελάτη) ήταν διαφορετική από πελάτη σε πελάτη (καρτοκινητό, συμβόλαιο, εταιρικό, λογαριασμοί πάνω από 1000 ευρώ το μήνα και χίλιες άλλες αιτιολογίες)! Αυτό που προσπαθώ να πω αλλά κανείς δεν καταλαβαίνει είναι ότι γι' αυτούς έτσι είναι και σε όποιον αρέσει! Δεν το θεωρούν καν λόγο αναβάθμισης δικτύου το ότι δε μπορείς να βγάλεις γραμμή για 2-3 ώρες την ημέρα σε πρόγραμμα που πλήρωσες 1 ευρώ για 12.000 λεπτά ομιλίας και 12.000 γραπτά μηνύματα! Και αυτό ισχύει για όλες τις εταιρίες, όχι μόνο για την Cosmote. Το "ας μη το έκαναν" είναι μπούρδα να το πει κανείς αφού η κοινή λογική υπερισχύει! Το "ότι δίνεις παίρνεις" είναι ο χρυσός νόμος του καταναλωτισμού και... Ο νοών νοήτω...

 

Eγω δεν επεσα να σε φαω και με οτι λες σαυτο το ποστ συμφωνω 1000%!!!!!

Δυστυχως καναμε λαθος επιλογη να εμπιστευτουμε την κοσμοτε στον τομεα της καρτοκινητης!!

Του χρονου θα κανουμε την σωστη επιλογη...:D

Link to comment
Share on other sites

Το "ότι δίνεις παίρνεις" είναι ο χρυσός νόμος του καταναλωτισμού αλλά δεν ισχύει για τις άλλες δύο εταιρείες. Για αυτούς που βάζουν 1 ευρώ και θέλουν ποιοτικές υπηρεσίες με άλλα 3 ευρώ το μήνα, ναι. Να το δεχτώ ότι και πολύ τους είναι. Για τους λοιπούς όμως που μπορεί να στηρίζουν εξ' ολοκλήρου την επικοινωνία τους σε ένα καρτοκινητό, δεν υπάρχει δικαιολογία. Και δεν είναι καθόλου λίγοι αυτοί που για διαφόρους λόγους οπως π.χ. η ανωνυμία, έχουν καρτοκινητό και βάζουν 100 ή και παραπάνω ευρώ κάρτα το μήνα.Είναι απαράδεκτοι 100% στην Cosmote. Είναι ή δεν είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες 24 ώρες το 24ωρο? Πλην ειδικών καταστάσεων ή σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.Δεν νομίζω ότι δεν υπάρχει έρεισμα να τους βάλει χέρι κάποιος. Απλά κανείς δεν θέλει. και καλύτερα. Ισως αν γίνουν μαζικές φορητότητες να πάρουν το μήνυμα. Αλλά τι λέω? Ποιός θα φύγει απο την "Ελληνική" και "Νο 1" εταιρεία? Τέτοιοι που είμαστε καλά μας κάνει και μας έχει χεσμένους.
Link to comment
Share on other sites

Τα αυτοκινητα και τα καρτοκινητα παιδια δεν ειναι τα ιδια...

Τα αυτοκινητα οταν ο δρομος οσο μεγαλος και αν ειναι μποτιλιαρει πλεον δεν χωραν εξαιτιας της ελλεψης χωρου γιατι δεν γινεται να κανει το κρατος εναν δρομο με 20 λωριδες γιατι οπως ειπα υπαρχει ελλειψη χωρου.

Και στο κατω κατω τα αυτοκινητα τα φτιαχνουν οι εταιριες και τους δρομους το κρατος. Οι εταιριες οταν σου πουλαν το αμαξι δεν σου εγκυονται οτι δεν θα πεσεις σε μποτιλιαρισμα.

Στα καρτοκινητα πιστευω πως υπαρχει αυτη η δυνατοτητα διευρινσης απλα δεν το κανουν.

Οσο για τους μεγαλυτερους και γω το ιδιο λεω..Δηλαδη αυτοι τι φταιν αν οι πιτσιρικαδες μιλανε στο τηλεφωνο? Θα πρεπει σονι και καλα να κανουν συμβολαιο?

 

Ακριβως! Αλλα εγω και πολλοι αλλοι δεν φωναζουμε γιατι εχουμε συμφεροντα τα οποια ειναι εναντια στην κοσμοτε. Ισα ισα εγω εχω και συμβολαιο στην εν λογω εταιρια. Αλλα υπαρχει η δεσμευση του ετησιου πακετου που πλεον οι εταιριες εχουν παψει να χορηγουν.

Καλως η κακως ειναι η οικονομικοτερη λυση για μενα να μιλαω με την κοπελα μου.

 

Και οπως συζητουσαμε σε ενα αλλο τοπικ γιατι οι κατοχοι του συμβολαιου να απολαμβανουν καλυτερης διαχειρησης απο αυτους των καρτοκινητων?

Δηλαδη οι χρηστες καρτοκινητων ειναι πελατες δευτερης κατηγοριας?

Αυτο οπως ειχε πει και ενα παιδι καταντα αντισυνταγματικο!

 

Μπορει εγω να ειμαι λαθος αλλα εγω τωρα εχω προβλημα γιαυτο βγαινω και φωναζω

 

 

 

Φίλε μου, μάλλον δεν ζεις στο σήμερα. Όταν πληρώνεις παραπάνω, απολαμβάνεις παραπάνω προνόμια. Τα περι "αντισυνταγματικών" και "συνταγματικών" είναι απλά μπουρδο-λογία. Και τα τηλέφωνα όταν στα δίνουν δεν σου εγγυώντε ότι θα βγάλεις γραμμή με την πρώτη, ούτε ότι δεν θα σου κοπεί η σύνδεση στα καλά καθούμενα, γιατί απλά δεν μπορούν. Είναι αδύνατον κάτι τέτοιο.

Και να σου φέρω ένα παράδειγμα λοιπόν, αφού δεν συμφώνησες με τα αυτοκίνητα, που νομίζω ότι ήταν αρκετά σωστό. Πριν λίγες μέρες λόγω ελήψεως θέσεων, ταξίδεψα αεροπορικώς σε έναν προορισμό εντός Ελλάδος, στην διακεκριμένη θέση. Όταν πήγα στο αεροδρόμιο η ουρά για το check-in ήταν εκτός πραγματικότητας. Μπορεί και 200 - 300 άτομα να περίμεναν. Λοιπόν, λόγο του ότι είμουν σε διακεκριμένη θέση, πήγα σε άλλα γκισέ. Έκανα check-in σε 5 λεπτά. Στον έλεγχο χειραποσκευών, τα πράγματα ίσως ήταν και χειρότερα. Η απίστευτη ουρά. Και πάλι πέρασα από άλλο σημείο ελέγχου, μέσα σε 5 λεπτά. Για τη εξυπηρέτηση μέσα στο αεροπλάνο, καλύτερα να μην το συζητήσω.

 

Έτσι είναι. Ότι πληρώνεις πέρνεις. Στα πάντα, ακόμα και στην παροχή υπηρεσιών. Αυτός που πληρώνει παραπάνω, έχει και άλλη αντιμετόπηση και προτερεότητα.

 

 

PS: Όλα τα παραπάνω βέβαια δεν τα λέω για να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα. Προφανώς και η Cosmote έχει φάουλ εδώ, αλλά όπως είπε και ο προλαλήσας, "ότι δίνεις παίρνεις" . Και για τις άλλες εταιρίες, να είστε σίγουροι, ότι όσο θα "φουσκώνουν " οι συνδρομητές τόσο θα πέφτει η εξυπηρέτηση.

 

PS2: Φίλε stefidis, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Έτσι ΑΚΡΙΒΩΣ είναι τα πράγματα και καλά είναι να προσγειωθούν κάποιοι φίλοι εδώ μέσα. Εκτός και αν θέλουν να φωνάζουν απλά για να φωνάζουν.

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, μάλλον δεν ζεις στο σήμερα. Όταν πληρώνεις παραπάνω απολαμβάνεις παραπάνω προνόμια. Τα περι αντισυνταγματικών και συνταγματικών είναι απλά μπούρδες. Και να σου φέρω ένα παράδειγμα λοιπόν, αφού δεν συμφώνησες με τα αυτοκίνητα, που νομίζω ότι ήταν αρκετά σωστό. Πριν λίγες μέρες λόγω ελήψεως θέσεων, ταξίδεψα αεροπορικώς σε έναν προορισμό εντός Ελλάδος, στην διακεκριμένη θέση. Όταν πήγα στο αεροδρόμιο η ουρά για το check-in ήταν εκτός πραγματικότητας. Μπορεί και 200 - 300 άτομα να περίμεναν. Λοιπόν λόγο του ότι είμουν σε διακεκριμένη θέση, πήγα σε άλλα γκισέ. Έκανα check-in σε 5 λεπτά. Στον έλεγχο χειραποσκευών τα πράγματα ίσως ήταν και χειρότερα. Η απίστευτη ουρά. Και πάλι πέρασα από άλλο σημείο ελέγχου, μέσα σε 5 λεπτά. Για τη εξυπηρέτηση μέσα στο αεροπλάνο, καλύτερα να μην το συζητήσω.

 

Έτσι είναι. Ότι πληρώνεις πέρνεις. Στα πάντα, ακόμα και στην παροχή υπηρεσιών. Αυτός που πληρώνει παραπάνω, έχει και άλλη αντιμετόπηση και προτερεότητα.

 

Nαι αλλα υπαρχουν και καρτοκινητοι χρηστες που τα σκανε χοντρα καθε τοσο.Δεν ειναι στανταρ των 3 ευρω ανα μηνα.....

 

 

Παντως σημερα απο το απογευμα ακομη και τωρα δεν δουλευει το ΥΠΟΛ 1313 για την ενημερωση των 1000'&sms λογω αναβαθμισης του συστηματος ενημερωσης.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, μάλλον δεν ζεις στο σήμερα. Όταν πληρώνεις παραπάνω απολαμβάνεις παραπάνω προνόμια. Τα περι αντισυνταγματικών και συνταγματικών είναι απλά μπούρδες. Και τα τηλέφωνα όταν στα δίνουν δεν σου εγγυώντε ότι θα βγάλεις γραμμή με την πρώτη, ούτε ότι δεν θα σου κοπεί η σύνδεση στα καλά καθούμενα, γιατί απλά δεν μπορούν. Είναι αδύνατο κάτι τέτοιο.

Και να σου φέρω ένα παράδειγμα λοιπόν, αφού δεν συμφώνησες με τα αυτοκίνητα, που νομίζω ότι ήταν αρκετά σωστό. Πριν λίγες μέρες λόγω ελήψεως θέσεων, ταξίδεψα αεροπορικώς σε έναν προορισμό εντός Ελλάδος, στην διακεκριμένη θέση. Όταν πήγα στο αεροδρόμιο η ουρά για το check-in ήταν εκτός πραγματικότητας. Μπορεί και 200 - 300 άτομα να περίμεναν. Λοιπόν λόγο του ότι είμουν σε διακεκριμένη θέση, πήγα σε άλλα γκισέ. Έκανα check-in σε 5 λεπτά. Στον έλεγχο χειραποσκευών τα πράγματα ίσως ήταν και χειρότερα. Η απίστευτη ουρά. Και πάλι πέρασα από άλλο σημείο ελέγχου, μέσα σε 5 λεπτά. Για τη εξυπηρέτηση μέσα στο αεροπλάνο, καλύτερα να μην το συζητήσω.

 

Έτσι είναι. Ότι πληρώνεις πέρνεις. Στα πάντα, ακόμα και στην παροχή υπηρεσιών. Αυτός που πληρώνει παραπάνω, έχει και άλλη αντιμετόπηση και προτερεότητα.

 

 

PS: Όλα τα παραπάνω βέβαια δεν τα λέω για να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα. Προφανώς και η Cosmote έχει φάουλ εδώ, αλλά όπως είπε και ο προλαλήσας, "ότι δίνεις παίρνεις" . Και για τις άλλες εταιρίες, να είστε σίγουροι ότι όσο θα "φουσκώνουν " οι συνδρομητές τόσο θα πέφτει η εξυπηρέτηση.

 

Εννοειται οτι, οτι πληρωνεις περνεις. Επισης εννοειται πως δεν πας να δικαιολογισεις τα αδικιολογιτα της κοσμοτε προς θεου!

 

Θα σου πω σχετικα με το παραδειγμα του αεροπλανου.

Μπορει να εξυπηρετηθηκες πολυ πιο γρηγορα επειδη ειχες ακριβοτερο εισητηριο αλλα και οι 200-300 που πληρωσαν λιγοτερο μπορει να περιμεναν αλλα εξυπηρετηθηκαν στο δικο μας ζητημα πολλες φορες δεν εξυπηρετουμαστε καθολου παροτι εχουμε πληρωσει λιγοτερα!

 

Φυσικα και οτι πληρωνεις παιρνεις δεν μπορεις να παρεις μια πορσε και ενα γιουγκο και να εχουν την ιδια τελικη αλλα και τα δυο σε εξυπηρετουν στην βασικη σου αναγκη που ειναι η μετακινηση.

 

Απλα εγω τους λογαριασμου του συμβολαιου μου τους πληρωνω κανονικα καθε μηνα που ερχεται το τσεκ στο σπιτι και στην κοσμοτε δινω λεφτα και με το παραπανω και γιαυτο και ειμαι τσατισμενος με ολη την κατασταση.

Δεν ειμαι απλος χρηστης καρτοκινητου που ηθελα με 1 ευρω να βγαλω ολο το χρονο.

 

Αυτα απο μενα..

Φιλικα παντα Στεφανος..:)

Link to comment
Share on other sites

Απλά δε δέχομαι εγώ που πληρώνω καρτοκινητό περίπου 30 ευρώ το μήνα (και καμιά φόρα ακόμα και 40) να είμαι κατώτερος από ένα συμβόλαιο πάλι των 30 ευρώ ή ακόμα και λιγότερου ποσού (στη τελική δε μπορώ να πω ότι κάνω και χρήση της προσφοράς των 1000 λεπτών). Και μη μου πείτε βάλε σύνδεση, γιατί απλά δε θέλω σύνδεση για δικούς μου λόγους. Άρα δεν είναι δικαιολογία ότι τα καρτοκινητά πληρώνουν λίγο άρα θα παίρνουν και κατώτερες υπηρεσίες. Δηλαδή εγώ τι φταίω που για ένα και μόνο σκοπό, τον ανταγωνισμό, η κοσμοτέ έβγαλε μια προσφορά την οποία δεν μπορεί να την στηρίξει. Στη τελική μπορεί να την ανακαλέσει όπως λένε και οι όροι χρήσης της (για τους δικούς της λόγους αν κρίνει η εταιρία μπορεί να ανακαλέσει την διατιθέμενη υπηρεσία). Ας το κάνει αν δε μπορεί να κάνει τπτ καλύτερο. Να δούμε τότε ποιος πληρώνει περισσότερο και ποιος λιγότερο. Να δούμε τότε που θα πάνε τα έσοδα της αν οι καρτοκινητοί πελάτες της φύγουν. Και οκ δέχομαι ότι το σύστημα λειτουργίας των καρτοκινητών είναι διαφορετικό από αυτό το συμβολαίων (αν και δεν ξέρω από αυτά). Η απάντηση μου; Απλά δε με νοιάζει. Να φανεί άξια των υποχρεώσεών της. Στη τελική τους όρους αυτοί τους φτιάχνει. Να μην έβαζε τον όρο "με 3 ευρώ θα έχετε 1000 λεπτά" αλλά κάποιον άλλον όρο ώστε να μην είχαν την δυνατότητα να έχουν όλοι αυτοί την υπηρεσία (πχ ανά δύο ανανεώσεις των 9 ευρώ). Αλλά όλοι θέλουν απλά στατιστικά να κοιτάζουν έτσι και οι υπεύθυνη της εταιρίας αυτής. Θέλουν να είναι πρώτοι ό,τι υπηρεσίες και να παρέχουν. Δε τους νοιάζει. Στη τελική ανώνυμη εταιρία είναι με ένα καλό νομικό τιμ από πίσω, άρα σα καταναλωτής δύσκολα βρίσκεις το δίκιο σου. Και την λογική από την άλλη κάνε φορητότητα και τράβα σε άλλη εταιρία δε την θεωρώ σωστή γιατί απλά και σε άλλη εταιρία να πάω τα ίδια θα γίνουν Όπως θα πάω εγώ θα πάνε και άλλοι τόσοι άρα πάλι απ'την αρχή. Βγάζει τόσα εκατομμύρια κέρδος το χρόνο. Ε, ας δώσει και τπτ να αναβαθμίσει το δίκτυο της.

 

Υ.Γ.: Είμαι με φορητότητα ήδη στη κοσμοτε απο βονταφον γιατί την θεωρούσα πιο αξιόπιστη. Επειδή έχω δοκιμάσει την βόνταφον δε θέλω με τπτ να ξαναγυρίσω πίσω γι αυτό και κάνω λίγο ακόμα υπομονή.

Link to comment
Share on other sites

Nαι αλλα υπαρχουν και καρτοκινητοι χρηστες που τα σκανε χοντρα καθε τοσο.Δεν ειναι στανταρ των 3 ευρω ανα μηνα.....

 

 

Δηλαδή υπάρχει κάποιος που προτημάει να τα σκάει χοντρά και να έχει καρτοκινητό?:blink:

Γιατί δεν κάνει ένα συμβόλαιο και να πληρώνει και λιγότερο και να μην ταλαιπωρείτε? Για την πλήρη ανωνυμία? Για ποιο λόγο?

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Απλά δε δέχομαι εγώ που πληρώνω καρτοκινητό περίπου 30 ευρώ το μήνα (και καμιά φόρα ακόμα και 40) να είμαι κατώτερος από ένα συμβόλαιο πάλι των 30 ευρώ ή ακόμα και λιγότερου ποσού (στη τελική δε μπορώ να πω ότι κάνω και χρήση της προσφοράς των 1000 λεπτών). Και μη μου πείτε βάλε σύνδεση, γιατί απλά δε θέλω σύνδεση για δικούς μου λόγους. Άρα δεν είναι δικαιολογία ότι τα καρτοκινητά πληρώνουν λίγο άρα θα παίρνουν και κατώτερες υπηρεσίες. Δηλαδή εγώ τι φταίω που για ένα και μόνο σκοπό, τον ανταγωνισμό, η κοσμοτέ έβγαλε μια προσφορά την οποία δεν μπορεί να την στηρίξει. Στη τελική μπορεί να την ανακαλέσει όπως λένε και οι όροι χρήσης της (για τους δικούς της λόγους αν κρίνει η εταιρία μπορεί να ανακαλέσει την διατιθέμενη υπηρεσία). Ας το κάνει αν δε μπορεί να κάνει τπτ καλύτερο. Να δούμε τότε ποιος πληρώνει περισσότερο και ποιος λιγότερο. Να δούμε τότε που θα πάνε τα έσοδα της αν οι καρτοκινητοί πελάτες της φύγουν. Και οκ δέχομαι ότι το σύστημα λειτουργίας των καρτοκινητών είναι διαφορετικό από αυτό το συμβολαίων (αν και δεν ξέρω από αυτά). Η απάντηση μου; Απλά δε με νοιάζει. Να φανεί άξια των υποχρεώσεών της. Στη τελική τους όρους αυτοί τους φτιάχνει. Να μην έβαζε τον όρο "με 3 ευρώ θα έχετε 1000 λεπτά" αλλά κάποιον άλλον όρο ώστε να μην είχαν την δυνατότητα να έχουν όλοι αυτοί την υπηρεσία (πχ ανά δύο ανανεώσεις των 9 ευρώ). Αλλά όλοι θέλουν απλά στατιστικά να κοιτάζουν έτσι και οι υπεύθυνη της εταιρίας αυτής. Θέλουν να είναι πρώτοι ό,τι υπηρεσίες και να παρέχουν. Δε τους νοιάζει. Στη τελική ανώνυμη εταιρία είναι με ένα καλό νομικό τιμ από πίσω, άρα σα καταναλωτής δύσκολα βρίσκεις το δίκιο σου. Και την λογική από την άλλη κάνε φορητότητα και τράβα σε άλλη εταιρία δε την θεωρώ σωστή γιατί απλά και σε άλλη εταιρία να πάω τα ίδια θα γίνουν Όπως θα πάω εγώ θα πάνε και άλλοι τόσοι άρα πάλι απ'την αρχή. Βγάζει τόσα εκατομμύρια κέρδος το χρόνο. Ε, ας δώσει και τπτ να αναβαθμίσει το δίκτυο της.

 

Υ.Γ.: Είμαι με φορητότητα ήδη στη κοσμοτε απο βονταφον γιατί την θεωρούσα πιο αξιόπιστη. Επειδή έχω δοκιμάσει την βόνταφον δε θέλω με τπτ να ξαναγυρίσω πίσω γι αυτό και κάνω λίγο ακόμα υπομονή.

 

 

Προφανώς οι λόγοι σου θα είναι σοβαροί (δεν ξέρω, αλλά προφανώς θα είναι) αφού δέχεσαι να μιλάς λιγότερο, και να πληρώνεις το ίδιο ή και περισσότερο από κάποιον άλλο. Αλλά σίγουρα δικαιολογία είναι. Όσο για τα υπόλυπα συμφωνώ μαζί σου.

 

EDIT: (Για να μην ξαναποστάρω). Εσύ φίλε μου το είδες ότι όλες ίδιες είναι. Ας το δουν και οι άλλοι. Φορητότητα παιδιά! Απλά τα πράγματα και εύκολα, και κρατάς και το νούμερο για την γκόμενα. Θα ξεφορτωθεί το ένα δίκτυο (cosmote) και θα φορτωθούν τα άλλα. Οπότε θα φτιάξουν και τα πράγματα για εμάς τους υπόλοιπους!:p

 

Για την Γκόμενα

 

 

Ωππ!! Την "παράνομη" ε? Με έπιασες! Εδώ πάσο, αλλά είναι ειδική περίπτωση αυτή!:lol:

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή υπάρχει κάποιος που προτημάει να τα σκάει χοντρά και να έχει καρτοκινητό?:blink:

Γιατί δεν κάνει ένα συμβόλαιο και να πληρώνει και λιγότερο και να μην ταλαιπωρείτε? Για την πλήρη ανωνυμία? Για ποιο λόγο?

 

Ναι γιατι αυτος μπορει ενα μηνα να φαει 30+ ευρω αλλα τον αλλο τιποτα.Τον μεθεπομενο μηνα 20, τον επομενο 25,τον επομενο 4 ευρω και παει λεγοντας......Εχει την ελευθερια να κανει οτι θελει στον λογαριασμο του...

Αληθεια στα συμβολαια ολοι τρωνε τον δωρεαν χρονο καθε μηνα και βγαινουν κερδισμενοι?

 

Δεν εχουν ολοι στανταρ τηλεφωνικη κινηση καθε μηνα!Και οσοι εχουν η μονη λυση ειναι αυτη που ειπες,το συμβολαιο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...