Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  paanos said:
Πρέπει να ρωτήσεις στο chat ή στην εξυπηρέτηση.

 

Ρώτησα χθες και τελικά μου είπαν έληξε 20/10. εάν το διακόψω το συμβόλαιο σήμερα, τι ποσό θα πληρώσω για αυτές τις 12-13 μέρες; Τα δεδομένα κ τα λεπτα μπήκαν κανονικά πάντως και αυτό το μηνα.

Link to comment
Share on other sites

Αν κανεις αίτημα διακοπής σήμερα, θα ολοκληρωθεί σε 30 μέρες. Για αυτο το διάστημα, θα πληρώσεις τις μέρες που είχες υπηρεσίες (σε αυτή την περίπτωση 45 μέρες περίπου) χωρίς έκπτωση.
Link to comment
Share on other sites

  paanos said:
Αν κανεις αίτημα διακοπής σήμερα, θα ολοκληρωθεί σε 30 μέρες. Για αυτο το διάστημα, θα πληρώσεις τις μέρες που είχες υπηρεσίες (σε αυτή την περίπτωση 45 μέρες περίπου) χωρίς έκπτωση.

 

Δηλαδή αντί να δίνω 50 ευρώ πάγιο για δύο κινητά που δίνω τώρα με την έκπτωση , θα δίνω 44 για μένα κ 44 για τη γυναίκα;

Link to comment
Share on other sites

  manowar1908 said:
Ρώτησα χθες και τελικά μου είπαν έληξε 20/10. εάν το διακόψω το συμβόλαιο σήμερα, τι ποσό θα πληρώσω για αυτές τις 12-13 μέρες; Τα δεδομένα κ τα λεπτα μπήκαν κανονικά πάντως και αυτό το μηνα.

 

 

Αν το συμβόλαιο 24μηνο λήγει πχ στις 25/5/21 πότε μπορεί να κάνει διακοπή κάποιος ωστε να τελειώσει ουσιαστικά στο 24μηνο το συμβόλαιο;

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

  zerokill said:
Αν το συμβόλαιο 24μηνο λήγει πχ στις 25/5/21 πότε μπορεί να κάνει διακοπή κάποιος ωστε να τελειώσει ουσιαστικά στο 24μηνο το συμβόλαιο;

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

 

Σωστή ερώτηση. Πρέπει ένα μήνα πριν λήξει να το διακόψει για να μη φάει τις 30 μέρες βερεσε, που είπε ο πιο πάνω φίλος ;

Link to comment
Share on other sites

  paanos said:
Σωστά, το αίτημα διακοπής έχει χρονοκαθυστέρηση 30 ημερών.

Άραγε αναφέρεται πουθενά αυτό; Τελικά άμα δε πάθεις δε μαθαίνεις

Link to comment
Share on other sites

  manowar1908 said:
Ρώτησα χθες και τελικά μου είπαν έληξε 20/10. εάν το διακόψω το συμβόλαιο σήμερα, τι ποσό θα πληρώσω για αυτές τις 12-13 μέρες; Τα δεδομένα κ τα λεπτα μπήκαν κανονικά πάντως και αυτό το μηνα.

 

14.3. Σε περίπτωση που η Σύμβαση είναι αορίστου χρόνου (είτε βάσει της Αίτησης του Συνδρομητή, είτε κατόπιν ανανέωσής

της), ο Συνδρομητής μπορεί να την καταγγείλει οποτεδήποτε σε κατάστημα του δικτύου πωλήσεων COSMOTE ή με αποστολή

επιστολής ή με αποστολή τηλεομοιοτυπίας ή μέσω ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου επισυνάπτοντας αντίγραφο δελτίου ταυτότητας ή

διαβατηρίου. Η υλοποίηση της διακοπής παροχής των υπηρεσιών μετά από καταγγελία της σύμβασης εκ μέρους του Συνδρομητή

πραγματοποιείται εντός δύο (2) εργασίμων ημερών, εκτός εάν ο Συνδρομητής ζητήσει η διακοπή να πραγματοποιηθεί σε

συγκεκριμένο χρόνο.

 

https://www.cosmote.gr/pdf/TermsConditions/genikoi_oroi_paroxis_ypiresion_cosmote_v11.pdf

Link to comment
Share on other sites

Οπότε αν κάποιος θέλει να σταματήσει ημερολογιακά το τέλος της 24μηνης σύμβασή του στο συμβόλαιό για να μην χρεωθεί τον έξτρα μήνα ως αορίστου κάνει αίτηση διακοπής 1 μήνα πρίν! Γιατί εφόσον υπάρχει αυτή η καθυστερηση δεν γινεται αλλιώς αλλα και κανείς δεν σε υποχρεώνει να μείνεις 25 μήνες στο συμβόλαιο!

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

  arjuna said:
14.3. Σε περίπτωση που η Σύμβαση είναι αορίστου χρόνου (είτε βάσει της Αίτησης του Συνδρομητή, είτε κατόπιν ανανέωσής

της), ο Συνδρομητής μπορεί να την καταγγείλει οποτεδήποτε σε κατάστημα του δικτύου πωλήσεων COSMOTE ή με αποστολή

επιστολής ή με αποστολή τηλεομοιοτυπίας ή μέσω ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου επισυνάπτοντας αντίγραφο δελτίου ταυτότητας ή

διαβατηρίου. Η υλοποίηση της διακοπής παροχής των υπηρεσιών μετά από καταγγελία της σύμβασης εκ μέρους του Συνδρομητή

πραγματοποιείται εντός δύο (2) εργασίμων ημερών, εκτός εάν ο Συνδρομητής ζητήσει η διακοπή να πραγματοποιηθεί σε

συγκεκριμένο χρόνο.

 

https://www.cosmote.gr/pdf/TermsConditions/genikoi_oroi_paroxis_ypiresion_cosmote_v11.pdf

Αυτο αναφέρεται σε διακοπή υπηρεσιών, κάτι που οι περισσότεροι δεν θέλουν. Για μετατροπή σε καρτοκινητό κάνουν ό,τι θέλουν, μπορούν να βάλουν καθυστέρηση, χρέωση και δεν είναι υποχρεωμένοι να το αναφέρουν στο συμβόλαιο.

Link to comment
Share on other sites

  arjuna said:
14.3. Σε περίπτωση που η Σύμβαση είναι αορίστου χρόνου (είτε βάσει της Αίτησης του Συνδρομητή, είτε κατόπιν ανανέωσής

της), ο Συνδρομητής μπορεί να την καταγγείλει οποτεδήποτε σε κατάστημα του δικτύου πωλήσεων COSMOTE ή με αποστολή

επιστολής ή με αποστολή τηλεομοιοτυπίας ή μέσω ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου επισυνάπτοντας αντίγραφο δελτίου ταυτότητας ή

διαβατηρίου. Η υλοποίηση της διακοπής παροχής των υπηρεσιών μετά από καταγγελία της σύμβασης εκ μέρους του Συνδρομητή

πραγματοποιείται εντός δύο (2) εργασίμων ημερών, εκτός εάν ο Συνδρομητής ζητήσει η διακοπή να πραγματοποιηθεί σε

συγκεκριμένο χρόνο.

 

https://www.cosmote.gr/pdf/TermsConditions/genikoi_oroi_paroxis_ypiresion_cosmote_v11.pdf

 

Πολύ κατατοπιστικό....μακάρι να το είχα διαβάσει νωρίτερα. Αλλά δε πειράζει. Μου έφαγαν άλλο ένα πάγιο. Δε πειράζει :/

Link to comment
Share on other sites

  paanos said:
Αυτο αναφέρεται σε διακοπή υπηρεσιών, κάτι που οι περισσότεροι δεν θέλουν. Για μετατροπή σε καρτοκινητό κάνουν ό,τι θέλουν, μπορούν να βάλουν καθυστέρηση, χρέωση και δεν είναι υποχρεωμένοι να το αναφέρουν στο συμβόλαιο.

 

Καταγγελία σύμβασης μπορεί να λάβει χώρα με διακοπή υπηρεσίας ή μετατροπή σε καρτοκινητό.

Εφόσον δεν διευκρινίζεται σε νομικό έγγραφο πως εσύ συμπεραίνεις ότι ισχύει κάτι διαφορετικό;

Αν ο πάροχος αρνηθεί την άμεση μετατροπή συμβολαίου αορίστου χρόνου σε καρτοκινητό προχωράς σε καταγγελία σε ΕΕΤΤ και Συνήγορο Καταναλωτή. Αν μάλιστα δεν κάνεις χρήση υπηρεσιών (εξερχόμενες κλήσεις, sms και ιντερνετ) για το διάστημα από την καταγγελία της σύμβασης και μέχρι την μετατροπή σε καρτοκινητό μπορείς να αξιώσεις την απαλλαγή από το παγιο καθώς οφείλεται σε ολιγωρία του παρόχου.

 

----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

  manowar1908 said:
Πολύ κατατοπιστικό....μακάρι να το είχα διαβάσει νωρίτερα. Αλλά δε πειράζει. Μου έφαγαν άλλο ένα πάγιο. Δε πειράζει :/

 

Σε συμβόλαια τον πρώτο μήνα χρεώνεται το τμήμα πάγιου τρέχοντος μήνα καθώς και το πάγιο του επόμενου. Σε κάθε επόμενο μήνα χρεώνονται οι εκτός παγίου υπηρεσίες του προηγούμενου μήνα και το πάγιο του επόμενου. Στον τελικό λογαριασμό χρεώνονται μόνο οι υπηρεσίες εκτός παγίου του τελευταίου μήνα.

 

Όσο ο συνδρομητής είναι εντός δέσμευσης η καταγγελία παράγει αποτέλεσμα σε 30 μέρες γιατί πολύ απλά το πάγιο των 30 ημερών περιλαμβάνεται στον τρέχοντα λογαριασμό του. Οταν η σύμβαση καταστεί αορίστου χρόνου είναι πουλί πετούμενο. Οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να κάνει lack out...

 

Η σύμβαση είναι δεσμευτικό κείμενο για Πάροχο και Συνδρομητή. Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των εμπλεκομένων περιλαμβάνονται σε αυτό. Αμαρτία να μη το ξεψαχνίζετε...

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κάποιος πώς γίνεται (αν γίνεται) μεταφορά mb από ένα νούμερο σε ένα άλλο (που ανήκουν στο ίδιο άτομο σε business πρόγραμμα)?
Link to comment
Share on other sites

  paanos said:
Αυτο αναφέρεται σε διακοπή υπηρεσιών, κάτι που οι περισσότεροι δεν θέλουν. Για μετατροπή σε καρτοκινητό κάνουν ό,τι θέλουν, μπορούν να βάλουν καθυστέρηση, χρέωση και δεν είναι υποχρεωμένοι να το αναφέρουν στο συμβόλαιο.

 

Ποιος εννοείς ότι κάνει ό,τι θέλει και μπορεί να βρει καθυστέρηση , χρέωση ; Η εταιρεία; Σε ποια περίπτωση; Κατά τη διάρκεια του συμβολαίου ή μετα;

Link to comment
Share on other sites

Για τη μετατροπή από συμβόλαιο σε καρτοκινητο. Είναι υπηρεσία που προσφέρει, της οποίας τους όρους κάνει ο,τι θέλει.

Η διακοπή συμβολαίου (που πρακτικά υπογράφουμε στο συμβόλαιο) μπορεί όντως να μην έχει καθυστέρηση (που και παλι από όσο θυμάμαι έχει), αλλά εκεί χάνεις τον αριθμό.

Link to comment
Share on other sites

  paanos said:
Για τη μετατροπή από συμβόλαιο σε καρτοκινητο. Είναι υπηρεσία που προσφέρει, της οποίας τους όρους κάνει ο,τι θέλει.

Η διακοπή συμβολαίου (που πρακτικά υπογράφουμε στο συμβόλαιο) μπορεί όντως να μην έχει καθυστέρηση (που και παλι από όσο θυμάμαι έχει), αλλά εκεί χάνεις τον αριθμό.

 

Διακοψα ένα συμβόλαιο που είχα και θα ζητήσω να το γυρίσω σε whats up με σκοπό να το κάνω φοιτητικό μετα. Τι εννοείς "χάνεις τον αριθμό" ;

Ποιους όρους εννοείς ότι κάνει ό,τι θέλει; είναι κάτι που πρέπει να προσέξω;

Link to comment
Share on other sites

Λανθασμένα έχουμε συνδέσει το «διακοπή συμβολαίου» με το «μετατροπή σε καρτοκινητο». Ο/η φίλος/η arjuna έβαλε ένα απόσπασμα από τους όρους, στο οποίο αναφέρεται ότι διακοπή συμβολαίου ολοκληρώνεται εντός 2 εργάσιμων ημερών.

 

Δεν σε καλύπτει, γιατί αναφέρεται στη διακοπή συμβολαίου. Εσύ επειδή θέλεις μετατροπή σε καρτοκινητο, θα πρέπει να περιμένεις τις 30 ημέρες, ή να κανεις αίτηση σε άλλη εταιρία.

Link to comment
Share on other sites

  paanos said:
Λανθασμένα έχουμε συνδέσει το «διακοπή συμβολαίου» με το «μετατροπή σε καρτοκινητο». Ο/η φίλος/η arjuna έβαλε ένα απόσπασμα από τους όρους, στο οποίο αναφέρεται ότι διακοπή συμβολαίου ολοκληρώνεται εντός 2 εργάσιμων ημερών.

 

Δεν σε καλύπτει, γιατί αναφέρεται στη διακοπή συμβολαίου. Εσύ επειδή θέλεις μετατροπή σε καρτοκινητο, θα πρέπει να περιμένεις τις 30 ημέρες, ή να κανεις αίτηση σε άλλη εταιρία.

 

 

Αν πχ το συμβόλαιο μου λήγει στις 30/11 μπορώ στις 26/11 να αιτηθώ διακοπή συμβολαιου και αιτηση φορητότητας σε αλλη εταιρεια; Η φορητότητα θα πραγματοποιηθει την ημέρα διακοπης του συμβολαιου ;

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Πλέον για να βγει καινούργια κάρτα sim σε υπάρχοντα αριθμό-συμβόλαιο χρειάζεται μόνο εξουσιοδότηση?
Link to comment
Share on other sites

  zerokill said:
Αν πχ το συμβόλαιο μου λήγει στις 30/11 μπορώ στις 26/11 να αιτηθώ διακοπή συμβολαιου και αιτηση φορητότητας σε αλλη εταιρεια; Η φορητότητα θα πραγματοποιηθει την ημέρα διακοπης του συμβολαιου ;

Αν θέλεις να κανεις φορητότητα, δεν ενημερώνεις τον παλιο πάροχο. Κανεις κατευθείαν την αίτηση είτε την ημέρα που λήγει το συμβόλαιο σου (με άμεση έναρξη της αίτησης), ή κανεις την αίτηση νωρίτερα και δηλώνεις στη νέα εταιρία ότι θέλεις να αλλάξει 1/12 (μια μερα κενό για να είσαι σιγουρος).

 

  P_papadis said:
Πλέον για να βγει καινούργια κάρτα sim σε υπάρχοντα αριθμό-συμβόλαιο χρειάζεται μόνο εξουσιοδότηση?

 

Αν είσαι εσυ ο κάτοχος, πας στο κατάστημα με τη ταυτότητά σου. Αν είναι άλλος ο κάτοχος, χρειάζεται γνήσιο της υπογραφής (από Αστυνομικό τμήμα). Την εξουσιοδότηση δεν τη δέχονται πάντα, θα πρέπει να ρωτήσεις το κατάστημα.

Link to comment
Share on other sites

  P_papadis said:
Πλέον για να βγει καινούργια κάρτα sim σε υπάρχοντα αριθμό-συμβόλαιο χρειάζεται μόνο εξουσιοδότηση?

 

Πάρε τηλέφωνο, έχουν ζορίσει τα πράγματα λόγω απατών.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...