Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Προσέξτε τους λογαριασμούς σας.

Οι τύποι χρεώνουν ό,τι θέλουν. Ακόμη και συμφωνίες για εντός των παγίων κλπ κινήσεις, τις χρεώνουν ως εκτός των παγίων κι άλλα κουφά!

Τσεκάρετε τις χρεώσεις σας.

Link to comment
Share on other sites

Σε τι αναφέρεσε ακριβώς ;

Στο ότι διαπιστώνω να μου χρεώνονται εξτρά, πράγματα τα οποία ειλχα συμφωνήσει να είναι χωρίς επιπλέον χρέωση στο συνολικό μηνιαίο τέλος που καταβάλω, πχ δωρεάν κλήσεις ή sms βλέπω τελικά να τα χρεώνουν κλπ

Γενικά κοιτάξτε κι ελέγχετε τους λογαριασμούς σας.

Link to comment
Share on other sites

Στο ότι διαπιστώνω να μου χρεώνονται εξτρά, πράγματα τα οποία ειλχα συμφωνήσει να είναι χωρίς επιπλέον χρέωση στο συνολικό μηνιαίο τέλος που καταβάλω, πχ δωρεάν κλήσεις ή sms βλέπω τελικά να τα χρεώνουν κλπ

 

Γενικά κοιτάξτε κι ελέγχετε τους λογαριασμούς σας.

 

Ποιους λογαριασμούς να ελέγξουμε ρε ταγάρ', έχουμι απλικέισουν.... Το πρόγραμμα μας το βλέπουμε φάτσα κάρτα και ξέρουμε ανά πάσα στιγμή πόσα λεπτά μηνύματα και data έχουμε.

Εσύ το έχεις ανοίξει ποτέ; Αναγράφονται αυτά που συμφώνησες στο πρόγραμμα σου;

 

Στάλθηκε από το EVR-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ποιους λογαριασμούς να ελέγξουμε ρε ταγάρ', έχουμι απλικέισουν.... Το πρόγραμμα μας το βλέπουμε φάτσα κάρτα και ξέρουμε ανά πάσα στιγμή πόσα λεπτά μηνύματα και data έχουμε.

Εσύ το έχεις ανοίξει ποτέ; Αναγράφονται αυτά που συμφώνησες στο πρόγραμμα σου;

 

Στάλθηκε από το EVR-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Έχω ανοίξει πολλά περισσότερα για να καταλάβω αυτά που σας έγραψα.

Νομίζω πως έχω γίνει σαφής.

Link to comment
Share on other sites

Καλό θα ήταν να μειραστείς την εμπειρία σου μαζί μας.

Υπάρχουν κάποιες συνηθισμένες παρανοήσεις , π.χ ότι στα δωρεάν λεπτά προς σταθερά δεν περιλαμβάνονται αριθμοί που αρχίζουν από 801 κ.τ.λ.

Επίσης στα δωρεάν SMS δεν περιλαμβάνονται αριθμοί ξένων δικτύων που βρίσκονται στην Ελλάδα.

Οπότε καλό είναι να γράψεις που σε χρεώσανε και πως.

Από κει και πέρα πάντα πρέπει να ελέγχουμε τον λογαριασμό μας.

Link to comment
Share on other sites

Καλό θα ήταν να μειραστείς την εμπειρία σου μαζί μας.

Υπάρχουν κάποιες συνηθισμένες παρανοήσεις , π.χ ότι στα δωρεάν λεπτά προς σταθερά δεν περιλαμβάνονται αριθμοί που αρχίζουν από 801 κ.τ.λ.

Επίσης στα δωρεάν SMS δεν περιλαμβάνονται αριθμοί ξένων δικτύων που βρίσκονται στην Ελλάδα.

Οπότε καλό είναι να γράψεις που σε χρεώσανε και πως.

Από κει και πέρα πάντα πρέπει να ελέγχουμε τον λογαριασμό μας.

Τα έχω τσεκάρει τα παραπάνω.

Δε λέω πως συμβαίνει σε όλους.

Απλά, ας ελέγχουμε τι πληρώνουμε.

Link to comment
Share on other sites

100gb internet και απεριόριστα όλα τα άλλα στην Κύπρο με 49€ που ήταν ποιο ακριβή από εμάς. Να τους χαιρόμαστε τους δικούς μας εδώ. Εδώ τους δικούς παλιά τους έφταιγε το ανάγλυφο, μετά οι φόροι και μετά ότι είμαστε λίγοι.

 

https://www.digitallife.gr/epic-100gb-mobile-internet-se-neo-plano-kinitis-me-aperiorista-lepta-omilias-kai-sms-76524

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

Ναι ωραία τα διαβάζεις και ωραίες είναι και οι προσφορές, αλλά το θέμα είναι και η ποιότητα

Δεν μπορώ να πω η epic (πρώην MTN) έχει κάνει βήματα σε σχέση με το παρελθόν και έχει ρίξει και λεφτά, αλλά θα προτιμούσα να είμαι με cyta και ας πληρώνα και περισσότερα. Και μιλάω πάντα γι αυτούς που το κινητό τους το έχουν σαν εργαλείο δουλειάς

 

Στάλθηκε από το G8341 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Είμαστε offtopic, καλό θα ήταν να συνεχίσουμε στο θέμα στα δίκτυα εξωτερικού, αλλά τώρα η epic αρχισε να δίνει χρηματα, μέχρι πριν λίγο καιρό που το σχέδιο της ήταν η αναβάθμιση μέσα σε 4 χρόνια το δίκτυο ήταν τελείως παραμελημένο..
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά γνωρίζετε αν υπάρχει κόστος διακοπής για τα πακέτα giga max? Μίλησα με την εξυπηρέτηση αλλά δεν μου το ξεκαθάρισαν λέγοντας απλά ότι δεν υπάρχει κάποια δέσμευση και να δω πληροφορίες στο site, όπου εκεί όμως δεν αναφέρει κάτι συγκεκριμένο.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά γνωρίζετε αν υπάρχει κόστος διακοπής για τα πακέτα giga max? Μίλησα με την εξυπηρέτηση αλλά δεν μου το ξεκαθάρισαν λέγοντας απλά ότι δεν υπάρχει κάποια δέσμευση και να δω πληροφορίες στο site, όπου εκεί όμως δεν αναφέρει κάτι συγκεκριμένο.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

 

Δεν έχει δέσμευση, σταματάς να το χρεώνεσαι όποτε θές.

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει δέσμευση, σταματάς να το χρεώνεσαι όποτε θές.
Ευχαριστώ!

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σχεδόν δύο μήνες μετά εισακούστηκαν τα παράπονα μου σχετικά με μια ανανέωση συμβολαίων κινητής. Βέβαια δυστυχώς, όλα έγιναν μετά από τον τελικό εκτροχιασμό μου, μετά από απειλές για μηνύσεις και τα γνωστά, που οι περισσότεροι όπως φαίνεται χρειάζονται για να λειτουργήσει το σύστημα.

 

Η ιστορία έχει ως εξής. Είχα 2 συμβόλαια 1500-20 με τα οποία μου παρείχαν 1500' προς Cosmote με ΜΌΝΟΛΕΠΤΉ χρέωση, 90' προς όλους, 1500 sms προς Cosmote και 600mb, αυτά στα 18,5€ έκαστο. Σε όλα αυτά είχα συν 500mb από ανανέωση συμβολαίου Cosmote tv. Έρχεται η ώρα της λήξης και καμία προσφορά δε μου άρεσε.

 

Ώσπου ένα απόγευμα με παίρνει ένας εκπρόσωπος και μου λέει 17,9€ για 900' προς Cosmote, 200' προς όλους, 1,2gb και κατά τα λεγόμενα του εκπροσώπου 1500sms και διατήρηση του δώρου από το Cosmote tv. Ρωτάω τον εκπρόσωπο, τα 900' ειναι με ΜΟΝΟΛΕΠΤΗ χρέωση, ναι μου απαντάει. Όλα καλά λοιπόν. Δέχομαι και περιμένω.

 

Όταν λοιπόν γίνεται η ανανέωση, βλέπω καταρχήν πως τα 1500sms απλά δεν υπήρχαν, αλλά ούτε και τα 500mb του δώρου. Κάνω κάποια τηλέφωνα, "θα επικοινωνήσει ένας εκπρόσωπος μαζί σας". Το γνωστό γράψιμο όμως.

 

Στην πορεία, διαπιστώνω κάτι ακόμα χειρότερο. Η χρέωση είναι με ελάχιστη ΤΡΙΛΕΠΤΗ ανά κλήση. Γίνεται επικοινωνία στο chat, γίνεται το γνωστό φάγωμα και "θα επικοινωνήσουμε μαζί σας".

 

Τίποτα. Κάνω αίτηση διακοπής. Την επόμενη μέρα επικοινωνούν μαζί μου! Λέω το πρόβλημα και ΑΠΑΙΤΏ να ελεγχθει η ηχογραφημένη συνομιλία. "Έχει γίνει αίτημα, αλλά αυτό θέλει κάποιες μέρες. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας". Η όλη φάση είχε πάει ήδη πάνω από μήνα. Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι πως το πακέτο ΔΕΝ με κάλυπτε και σίγουρα μια εβδομάδα εμένα χωρίς τηλέφωνο.

 

Χθες λοιπόν ήταν η τελευταία ημέρα υπομονής (2 μήνες και 10 μέρες μετά). Μιλάω με την υποστήριξη στο chat, γίνομαι έξω φρενών και λέω πως έχω ήδη διακόψει τις αυτόματες πληρωμές, θα τα έχω να τρέχουν και δε θα πληρώσω ούτε ευρώ και μετά θα διακόψω όλης της οικογένειας. Και διορία μέχρι σήμερα για να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου ΜΕ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ. Ασφαλώς ζήτησα συγγνώμη από την κυρία για το φέρσιμο μου, της έκανα γνωστό ότι το θέμα δεν είναι προσωπικό μαζί της, αλλά και ότι αυτά δεν είναι τακτική σοβαρής εταιρίας αλλά παιδικής χαράς.

 

Και Ω του θαύματος..! Το μεσημέρι επικοινωνεί ένας εκπρόσωπος μαζί μου. Μου λέει πως έλεγξαν την συνομιλία και πως έχω δίκιο σε αυτά που έλεγα. Ότι ο συνάδελφος τους είχε κάνει λάθος σε αρκετά πράγματα. Τελικά καταλήξαμε να πάρω το ίδιο πακέτο που είχα πριν, χωρίς sms, αλλά με 1,2gb. Σημαντικό για εμένα, γιατί το να κάνω αναπάντητες να με παίρνουν τηλέφωνο ήταν απλά τραγικό. Λυπήθηκα που έφτασα στο σημείο να εξαπολυω απειλές και να βγάζω θυμό, αλλά καταλήγω πως όταν έχεις δίκιο πρέπει να το κυνηγάς με αυτό τον τρόπο, αλλιώς απλά αδιαφορούν και συνεχίζουν.

 

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλά τους έκανες. Το κόστος σε αυτήν την περίπτωση είναι ότι χάνεις την ψυχική σου ηρεμία αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Και εμένα σε ανάλογη περίπτωση άλλο πάγιο είχαμε κανονίσει με την ανανέωση και άλλο μου ερχόταν τελικά, φυσικά πολύ πιο ακριβό. Δεν μπορείς να τους πιάσεις από πουθενά. Εγώ πλέον έχω χάσει κάθε εμπιστοσύνη.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σχεδόν δύο μήνες μετά εισακούστηκαν τα παράπονα μου σχετικά με μια ανανέωση συμβολαίων κινητής. Βέβαια δυστυχώς, όλα έγιναν μετά από τον τελικό εκτροχιασμό μου, μετά από απειλές για μηνύσεις και τα γνωστά, που οι περισσότεροι όπως φαίνεται χρειάζονται για να λειτουργήσει το σύστημα.

 

Η ιστορία έχει ως εξής. Είχα 2 συμβόλαια 1500-20 με τα οποία μου παρείχαν 1500' προς Cosmote με ΜΌΝΟΛΕΠΤΉ χρέωση, 90' προς όλους, 1500 sms προς Cosmote και 600mb, αυτά στα 18,5€ έκαστο. Σε όλα αυτά είχα συν 500mb από ανανέωση συμβολαίου Cosmote tv. Έρχεται η ώρα της λήξης και καμία προσφορά δε μου άρεσε.

 

Ώσπου ένα απόγευμα με παίρνει ένας εκπρόσωπος και μου λέει 17,9€ για 900' προς Cosmote, 200' προς όλους, 1,2gb και κατά τα λεγόμενα του εκπροσώπου 1500sms και διατήρηση του δώρου από το Cosmote tv. Ρωτάω τον εκπρόσωπο, τα 900' ειναι με ΜΟΝΟΛΕΠΤΗ χρέωση, ναι μου απαντάει. Όλα καλά λοιπόν. Δέχομαι και περιμένω.

 

Όταν λοιπόν γίνεται η ανανέωση, βλέπω καταρχήν πως τα 1500sms απλά δεν υπήρχαν, αλλά ούτε και τα 500mb του δώρου. Κάνω κάποια τηλέφωνα, "θα επικοινωνήσει ένας εκπρόσωπος μαζί σας". Το γνωστό γράψιμο όμως.

 

Στην πορεία, διαπιστώνω κάτι ακόμα χειρότερο. Η χρέωση είναι με ελάχιστη ΤΡΙΛΕΠΤΗ ανά κλήση. Γίνεται επικοινωνία στο chat, γίνεται το γνωστό φάγωμα και "θα επικοινωνήσουμε μαζί σας".

 

Τίποτα. Κάνω αίτηση διακοπής. Την επόμενη μέρα επικοινωνούν μαζί μου! Λέω το πρόβλημα και ΑΠΑΙΤΏ να ελεγχθει η ηχογραφημένη συνομιλία. "Έχει γίνει αίτημα, αλλά αυτό θέλει κάποιες μέρες. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας". Η όλη φάση είχε πάει ήδη πάνω από μήνα. Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι πως το πακέτο ΔΕΝ με κάλυπτε και σίγουρα μια εβδομάδα εμένα χωρίς τηλέφωνο.

 

Χθες λοιπόν ήταν η τελευταία ημέρα υπομονής (2 μήνες και 10 μέρες μετά). Μιλάω με την υποστήριξη στο chat, γίνομαι έξω φρενών και λέω πως έχω ήδη διακόψει τις αυτόματες πληρωμές, θα τα έχω να τρέχουν και δε θα πληρώσω ούτε ευρώ και μετά θα διακόψω όλης της οικογένειας. Και διορία μέχρι σήμερα για να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου ΜΕ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ. Ασφαλώς ζήτησα συγγνώμη από την κυρία για το φέρσιμο μου, της έκανα γνωστό ότι το θέμα δεν είναι προσωπικό μαζί της, αλλά και ότι αυτά δεν είναι τακτική σοβαρής εταιρίας αλλά παιδικής χαράς.

 

Και Ω του θαύματος..! Το μεσημέρι επικοινωνεί ένας εκπρόσωπος μαζί μου. Μου λέει πως έλεγξαν την συνομιλία και πως έχω δίκιο σε αυτά που έλεγα. Ότι ο συνάδελφος τους είχε κάνει λάθος σε αρκετά πράγματα. Τελικά καταλήξαμε να πάρω το ίδιο πακέτο που είχα πριν, χωρίς sms, αλλά με 1,2gb. Σημαντικό για εμένα, γιατί το να κάνω αναπάντητες να με παίρνουν τηλέφωνο ήταν απλά τραγικό. Λυπήθηκα που έφτασα στο σημείο να εξαπολυω απειλές και να βγάζω θυμό, αλλά καταλήγω πως όταν έχεις δίκιο πρέπει να το κυνηγάς με αυτό τον τρόπο, αλλιώς απλά αδιαφορούν και συνεχίζουν.

 

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Καλά τους έκανες. Και τα παιδιά που δουλεύουν στις προωθήσεις της evalue μισθοί της πλάκας και πολλά κάνουν για αυτά που παίρνουν.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η ΟΤΕ Α.Ε. και η COSMOTE- ΚΙΝΗΤΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΕΣ Α.Ε. ενημερώνουν πως από

την 01/09/19 οι συνδρομητές που έχουν επιλέξει να εξοφλούν τον λογαριασμό τους

με πάγια εντολή μέσω του τραπεζικού τους λογαριασμού θα επιβαρύνονται με την

προμήθεια που επιβάλλεται από την Τράπεζα που διατηρούν τον τραπεζικό

λογαριασμό τους.

Το ύψος της προμήθειας ορίζεται σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική της εκάστοτε

Τράπεζας.

https://www.cosmote.gr/announcements/fixed/220719_anakoinwsh_pagies.pdf

Link to comment
Share on other sites

Screenshot-20190705-164011-COSMOTE.jpg

 

Έχουμε και λέμε. Δε ξέρω αν θυμάστε παλιά είχα ρωτήσει τι σημαίνει η online ανανέωση, εγώ νόμιζα ανανέωση χρόνου ομιλίας.. Τέλος πάντων κάνω ανανέωση παίρνω και το tablet μου.. Τα 5GB πουθενά.. Περνάνε 3 εργάσιμες. Περνάνε 5 εργάσιμες. Έφτασαν 10 μέρες. Τελειώνουν οι διακοπές, τι να τα κάνω τα 5GB όταν γυρίσω Αθήνα.. Παίρνω τηλέφωνο μιλάω με μια άσχετη και αγενέστατη γυναίκα, μου λέει τα 5GB είναι για 1 χρόνο αντί για 3GB που έχει το καρτοσυμβολαιο σας το φοιτιτικο. Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο της λέω; ανανέωση έκανα στο mobile Internet που έχω και είναι για ένα μήνα το λέει ξεκάθαρα. Της λέω έχω screenshot πες μου ένα email να το στείλω να το δείτε. Δεν γίνεται λέει, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο. Να πάτε σε ένα κατάστημα Cosmote να κάνετε παράπονα. Γερμανό ή Cosmote είναι μια ώρα από δω που βρίσκομαι της λέω. Αν με αναγκάσεις να το κάνω θα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ και συνήγορο καταναλωτή και θα το τραβήξω όσο πάει. Γιατί όταν μου λες θα μου δώσεις 2€ θα μου τα δώσεις. Δε θα μου λες μετά εγώ δεν είπα έτσι και δε θα στα δώσω όταν έχω και αποδείξεις. Το κλείνουμε και ετοιμάζομαι να πάω από φοινικουντα στη Καλαμάτα. 1 ώρα δρόμος. Με παίρνει τηλέφωνο σε μισή ώρα ένας τύπος και μου λέει κύριε 10GB δώρο από εμάς και θα πάρετε και τα 5 που δικαιούστε εντως των ημερών. Του λέω αν δεν ήμουν μια ώρα από το κοντινότερο Γερμανό θα πήγαινα. Έχε χάρη του λέω που με πήρατε έγκαιρα και δεν είχα ξεκινήσει. Με νευρίασε τόσο πολύ η προηγούμενη που μίλησα παιδιά ειλικρινα θα έκανα ταξίδι για να κάνω καταγγελία γραπτή με υπογραφή στη εταιρεία.

 

Το αποτέλεσμα είναι να πάρω 10+5GB μόνο και μόνο επειδή τους απείλησα και εννοείται θα το έκανα πράξη γιατί τα πήρα πολύ άσχημα. Έβαλα και τη φωτογραφία πάνω με την ανανέωση που μου πρότεινε η εφαρμογή της Cosmote.

Link to comment
Share on other sites

Την επόμενη φορά (εύχομαι να μην υπάρξει), εάν υπάρξει, να ζητάς απευθείας τον προϊστάμενο, αφού πρώτα καταγράψεις τα στοιχεία του ατόμου που είναι αγενές και αρνείται να κάνει τη δουλειά του. Να δεις πως λύνονται όλα κατά αυτό τον τρόπο.

 

Υ.Γ Φυσικά εφόσον αδικείσαι.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Την επόμενη φορά (εύχομαι να μην υπάρξει), εάν υπάρξει, να ζητάς απευθείας τον προϊστάμενο, αφού πρώτα καταγράψεις τα στοιχεία του ατόμου που είναι αγενές και αρνείται να κάνει τη δουλειά του. Να δεις πως λύνονται όλα κατά αυτό τον τρόπο.

 

Υ.Γ Φυσικά εφόσον αδικείσαι.

 

Ζήτησα 2 με 3 φορές κάποιο προϊστάμενο κάποιον άλλο πιο πάνω να μιλήσω της λέω, δε γίνεται να μου λες έτσι απλά δε γίνεται τίποτα αν θες πήγαινε σε Γερμανό. Δεν υπάρχει κάποιος άλλος μου λέει και για να μη τη βρίσω είπα ότι είπα για καταγγελίες κλπ κλπ

Edited by DjTony
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...