Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Είναι πολλοί που θεωρούν ότι είναι πιο "βολικό" το συμβόλαιο από τη "μπελαλίδικη" κάρτα και με αυτή τη δικαιολογία παραμένουν στο συμβόλαιο ενώ ξέρουν ότι με την κάρτα θα την έβγαζαν πιο οικονομικά. Αρνούνται να μπουν στη διαδικασία να μάθουν να περνάνε κάρτα στο τηλέφωνο, να περνάνε πακέτα, να τσεκάρουν το υπόλοιπο. Μιλάω για ένα πολύ μεγάλο ποσοστό συνδρομητών, ίσως να είναι και περισσότεροι από τους άλλους (αυτούς που όντως χρειάζονται τις παροχές συμβολαίου).

 

Ακόμη και ο πατέρας μου ανήκει σε αυτή την κατηγορία. Μέχρι τώρα δεν τον είχα ρωτήσει πόσο μιλάει, ούτε και ο ίδιος ασχολήθηκε ποτέ. Μέχρι που είδα ότι δεν μιλάει παραπάνω από 150' το μήνα ενώ στο συμβόλαιό του έχει 1500' προς όλους. Πληρώνει 37Ε ενώ με την κοσμοκάρτα θα έβαζε το πολύ 15Ε κάρτα, άντε 20 αν υποθέσουμε ότι κάνει μικρές κλήσεις. Για να μη μιλήσω για το φρογκ που με 10-11Ε το μήνα θα ήταν οκ (3*60'). Επειδή ωστόσο δεν θα έμπαινε στη διαδικασία να τσεκάρει υπόλοιπο κλπ, θα τον έβαζα κοσμοκάρτα που είναι αυτόματη η ενεργοποίηση του πακέτου και δεν υπάρχει η πιθανότητα να φας κάρτα. Περιμένω να λήξει το συμβόλαιο σε 3 μήνες και τον πήγα κάρτα με τη μία.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά κι από εμένα!!

Έχω το πρόγραμμα cosmote 20 παλαιό κι ενδιαφέρομαι να το αλλάξω. Απ' ότι κατάλαβα, από τη στιγμή που η cosmote δε μου δίνει καλή επιδότηση, το κόλπο είναι με την αλλαγή φορητότητας. Να ρωτήσω κάτι ίσως χαζό; Τι εννοείται με την αλλαγή που έγινε η φορητότητα 6ωρη;; Δηλαδή τώρα πια η φορητότητα αλλάζει όπως και να χει μέσα σε ένα 6ωρο; Δηλαδή δε μπορεί να την καθυστερήσει η αρχική μας εταιρεία μήπως και μας κρατήσει; Αυτό εννοείτε; Λέω κι εγώ να πάω προς άλλη εταιρεία, μπας και φιλοτιμηθούν και μου κάνουν καλύτερη προσφορά; Υπάρχει όμως περίπτωση επειδή το πρόγραμμα μου είναι μικρό, να μην τους ενδιαφέρω και να μην κάνουν αντιπρόταση; Συγνώμη αν έχουν ερωτηθεί και απαντηθεί ξανά αυτές οι ερωτήσεις, αλλά όπως καταλαβαίνετε, δε μπορώ να διαβάσω και τις 640 σελίδες του θέματος!!! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

Link to comment
Share on other sites

Είμαι στο 65 απεριόριστα από πέρυσι τον Σεπτέμβριο ερχόμενος από Vodafone. Βλέπω όμως ότι το πολύ 200 λεπτά να μιλάω. Επίσης έχω και δεύτερο τηλέφωνο που τώρα το έχω στην q, αλλά και λόγω άσχημου σήματος 3g στην περιοχή μου σκέφτομαι να αλλάξω πάροχο. Σκέφτηκα να τα έχω σε cosmote, vodafone (τα αντίστοιχα καρτοκινητά εννοώ) και δεν ξέρω κατά πόσο με συμφέρει κάτι τέτοιο. Αυτό που με ενδιαφέρει πάρα πολύ είναι να έχω αρκετό mobile internet. Πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο;
ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας. Θέλω να ενεργοποιήσω τα δώρα της COSMOTE. Στέλνω τη λέξη δώρα στο 1256 και μου απαντάει ότι παρουσιάστηκε σφάλμα στην υπηρεσία. Το έκανα 3 φορές. Η αδελφή μου το ενεργοποίησε κανονικά. Έχει what's up. Εγώ συμβόλαιο. Τι να φτάιει?
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά κι από εμένα!!

Έχω το πρόγραμμα cosmote 20 παλαιό κι ενδιαφέρομαι να το αλλάξω. Απ' ότι κατάλαβα, από τη στιγμή που η cosmote δε μου δίνει καλή επιδότηση, το κόλπο είναι με την αλλαγή φορητότητας. Να ρωτήσω κάτι ίσως χαζό; Τι εννοείται με την αλλαγή που έγινε η φορητότητα 6ωρη;; Δηλαδή τώρα πια η φορητότητα αλλάζει όπως και να χει μέσα σε ένα 6ωρο; Δηλαδή δε μπορεί να την καθυστερήσει η αρχική μας εταιρεία μήπως και μας κρατήσει; Αυτό εννοείτε; Λέω κι εγώ να πάω προς άλλη εταιρεία, μπας και φιλοτιμηθούν και μου κάνουν καλύτερη προσφορά; Υπάρχει όμως περίπτωση επειδή το πρόγραμμα μου είναι μικρό, να μην τους ενδιαφέρω και να μην κάνουν αντιπρόταση; Συγνώμη αν έχουν ερωτηθεί και απαντηθεί ξανά αυτές οι ερωτήσεις, αλλά όπως καταλαβαίνετε, δε μπορώ να διαβάσω και τις 640 σελίδες του θέματος!!! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

 

Επειδή στις τελευταίες σελίδες όπου και έγινε η αλλαγή σε μόλις 6 ώρες διαδικασία της φορητότητας κανένας δεν το δοκίμασε ως "κόλπο" να μας πει αν γίνεται εύκολα μετά η ακύρωση, προτείνω να μην το δοκιμάσεις καν. Εύκολα μπορεί να βρεθείς στο νέο δίκτυο χωρίς καν να το καταλάβεις, την ίδια κιόλας μέρα και χωρίς περιθώρια αντίδρασης (αυτός άλλωστε ήταν και ο στόχος της 6ωρης αλλαγής). Περίμενε καλύτερα να το δοκιμάσει κάποιος και να μας γράψει τι έγινε και μετά δοκίμασε.

 

Γνώμη μου είναι ότι αν σε κάποιον δεν αρέσει η επιδότηση που του δίνουν, ας κάνει διακοπή συμβολαίου και ας πληρώσει μετρητά να πάρει κινητό. Είναι και λίγο βλακώδες να πληρώνεις μετά για 18 μήνες 20-30Ε για να ξεπληρώσεις ουσιαστικά ένα κινητό των 100-200Ε. Δεν υπάρχει καμία λογική σε αυτό. Μόνο οι ρομά μπορούν να "επωφεληθούν" (σύμφωνα με τον τρόπο που το χειρίζονται) κάνοντας νέα σύνδεση και παίρνοντας δώρο κινητό, που δεν θα πληρώσουν ποτέ το λογαριασμό.

 

Είμαι στο 65 απεριόριστα από πέρυσι τον Σεπτέμβριο ερχόμενος από Vodafone. Βλέπω όμως ότι το πολύ 200 λεπτά να μιλάω. Επίσης έχω και δεύτερο τηλέφωνο που τώρα το έχω στην q, αλλά και λόγω άσχημου σήματος 3g στην περιοχή μου σκέφτομαι να αλλάξω πάροχο. Σκέφτηκα να τα έχω σε cosmote, vodafone (τα αντίστοιχα καρτοκινητά εννοώ) και δεν ξέρω κατά πόσο με συμφέρει κάτι τέτοιο. Αυτό που με ενδιαφέρει πάρα πολύ είναι να έχω αρκετό mobile internet. Πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο;

 

Το ερώτημα ποιό είναι; Αν μιλάς 200' και πληρώνεις για 1500'....εχμ... τι να πούμε άλλο! Καταλαβαίνεις ότι πληρώνεις πράγματα που δεν χρειάζεσαι, όπως και το 70% των συνδρομητών συμβολαίου. Αν έχει λήξει το συμβόλαιο, διακοπή και μετάβαση σε κοσμοκάρτα. Κάνε και το κιου κοσμοκαρτα αφού δεν έχεις σήμα.

 

Γεια σας. Θέλω να ενεργοποιήσω τα δώρα της COSMOTE. Στέλνω τη λέξη δώρα στο 1256 και μου απαντάει ότι παρουσιάστηκε σφάλμα στην υπηρεσία. Το έκανα 3 φορές. Η αδελφή μου το ενεργοποίησε κανονικά. Έχει what's up. Εγώ συμβόλαιο. Τι να φτάιει?

 

Μήπως ότι έγραψες τη λέξη με μικρά;

Edited by kostas_v
Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα ποιό είναι; Αν μιλάς 200' και πληρώνεις για 1500'....εχμ... τι να πούμε άλλο! Καταλαβαίνεις ότι πληρώνεις πράγματα που δεν χρειάζεσαι, όπως και το 70% των συνδρομητών συμβολαίου. Αν έχει λήξει το συμβόλαιο, διακοπή και μετάβαση σε κοσμοκάρτα. Κάνε και το κιου κοσμοκαρτα αφού δεν έχεις σήμα.

To ότι μιλάω 200 λεπτά ισχύει τώρα. Δεν ίσχυε παλιότερα όταν και έκανα το συμβόλαιο. Το συμβόλαιό μου λήγει στις 26 Μαρτίου οπότε και τότε θα κινηθώ.

Απλά το ερώτημά μου είναι να κάνω και τα δύο τηλέφωνα cosmokarta ή το ένα να το πάω στο CU της Vodafone ώστε να κάνω από εκεί τις κλήσεις προς vodafone.

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

To ότι μιλάω 200 λεπτά ισχύει τώρα. Δεν ίσχυε παλιότερα όταν και έκανα το συμβόλαιο. Το συμβόλαιό μου λήγει στις 26 Μαρτίου οπότε και τότε θα κινηθώ.

Απλά το ερώτημά μου είναι να κάνω και τα δύο τηλέφωνα cosmokarta ή το ένα να το πάω στο CU της Vodafone ώστε να κάνω από εκεί τις κλήσεις προς vodafone.

 

Αυτό μάλλον πρέπει να το ρωτήσεις στα θέματα της vodafone, όχι εδώ...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή στις τελευταίες σελίδες όπου και έγινε η αλλαγή σε μόλις 6 ώρες διαδικασία της φορητότητας κανένας δεν το δοκίμασε ως "κόλπο" να μας πει αν γίνεται εύκολα μετά η ακύρωση, προτείνω να μην το δοκιμάσεις καν. Εύκολα μπορεί να βρεθείς στο νέο δίκτυο χωρίς καν να το καταλάβεις, την ίδια κιόλας μέρα και χωρίς περιθώρια αντίδρασης (αυτός άλλωστε ήταν και ο στόχος της 6ωρης αλλαγής). Περίμενε καλύτερα να το δοκιμάσει κάποιος και να μας γράψει τι έγινε και μετά δοκίμασε.

 

Γνώμη μου είναι ότι αν σε κάποιον δεν αρέσει η επιδότηση που του δίνουν, ας κάνει διακοπή συμβολαίου και ας πληρώσει μετρητά να πάρει κινητό. Είναι και λίγο βλακώδες να πληρώνεις μετά για 18 μήνες 20-30Ε για να ξεπληρώσεις ουσιαστικά ένα κινητό των 100-200Ε. Δεν υπάρχει καμία λογική σε αυτό. Μόνο οι ρομά μπορούν να "επωφεληθούν" (σύμφωνα με τον τρόπο που το χειρίζονται) κάνοντας νέα σύνδεση και παίρνοντας δώρο κινητό, που δεν θα πληρώσουν ποτέ το λογαριασμo.

 

Σ ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σου! Μια ερώτηση έχω ακόμα: Επειδή ουτως η άλλως την αίτηση φορητοτητας θα την εκανα ή τηλεφωνικά ή ιντερνετικα, τι ισχυει εκεί; Η μετάβαση σε αλλη εταιρεια ποτε γίνεται; Μέσα στο 6ωρο μετα την αίτηση ή μετα την υπογραφή των συμβολαίων που θα φέρει ο κούριερ;;

Link to comment
Share on other sites

Σ ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σου! Μια ερώτηση έχω ακόμα: Επειδή ουτως η άλλως την αίτηση φορητοτητας θα την εκανα ή τηλεφωνικά ή ιντερνετικα, τι ισχυει εκεί; Η μετάβαση σε αλλη εταιρεια ποτε γίνεται; Μέσα στο 6ωρο μετα την αίτηση ή μετα την υπογραφή των συμβολαίων που θα φέρει ο κούριερ;;

 

Αυτό είναι που σου λέω ότι δεν ξέρουμε με τη νέα διαδικασία. Αν η φορητότητα εγκριθεί μέσα στο 6ωρο, η νέα εταιρία μπορεί να σου ενεργοποιήσει τη σύνδεση άμεσα. Το αν θα περιμένει να παραλάβει υπογεγραμμένα συμβόλαια για να κάνει ενεργοποίηση, είναι κάτι που δεν μπορείς να ξέρεις 100%. Έτσι κι αλλιώς υπάρχει το ρίσκο, όπως και η δυνατότητα ακύρωσης της φορητότητας. Απλά μάλλον υπάρχει μεγαλύτερη ταλαιπωρία για ακύρωση πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι που σου λέω ότι δεν ξέρουμε με τη νέα διαδικασία. Αν η φορητότητα εγκριθεί μέσα στο 6ωρο, η νέα εταιρία μπορεί να σου ενεργοποιήσει τη σύνδεση άμεσα. Το αν θα περιμένει να παραλάβει υπογεγραμμένα συμβόλαια για να κάνει ενεργοποίηση, είναι κάτι που δεν μπορείς να ξέρεις 100%. Έτσι κι αλλιώς υπάρχει το ρίσκο, όπως και η δυνατότητα ακύρωσης της φορητότητας. Απλά μάλλον υπάρχει μεγαλύτερη ταλαιπωρία για ακύρωση πλέον.

 

Σίγουρα είναι αρχή για να ξέρουμε τι παίζει και όλοι περιμένουν την εμπειρία κάποιου άλλου, αλλά έχω βαρεθεί να διαβάζω εδώ μέσα ότι σε πώληση από απόσταση ο καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης μέχρι και 14 μέρες( νομίζω ημερολογιακές), ακριβώς επειδή είναι πώληση από απόσταση. Κάνω λάθος;

Link to comment
Share on other sites

Το δικαιωμα υπαναχωρησης 14 ημερων ισχυει γενικα στη φορητοτητα. Δεν υπαρχει αλλο καθεστως σε πωληση απο αποσταση η απο κοντα. Το θεμα ειναι αν γινει η ενεργοποιηση πριν τη συγκαταθεση του πελατη. Εκει υπαρχει θεμα με την ακυρωση.
Link to comment
Share on other sites

Το δικαιωμα υπαναχωρησης 14 ημερων ισχυει γενικα στη φορητοτητα. Δεν υπαρχει αλλο καθεστως σε πωληση απο αποσταση η απο κοντα. Το θεμα ειναι αν γινει η ενεργοποιηση πριν τη συγκαταθεση του πελατη. Εκει υπαρχει θεμα με την ακυρωση.

 

Υπαναχωρηση σε φορητοτητα... μαλιστα

Απο τη στιγμη που η ΕΒΔΑΦ λειτουργει με pull διαδικασιες και οχι push, τι ειναι η υπαναχωρηση;

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα παιδιά! ήρθε ένα μήνυμα στον αριθμό της μητέρας μου που έλεγε να πάει σ ένα κατάστημα γερμανός για να ανανεώσει το συμβόλαιο της κι εκτός από τη δωρεάν συσκευή που δικαιούται έχει δώρο μέχρι 150 ευρώ αν το συμβόλαιο της είναι πάνω από 35 ευρώ το μήνα. έχετε κάποιο λινκ αναλυτικά για τις δωροεπιταγές; γτ ψάχνω στο ιντερνετ και δεν βρίσκω... ευχαριστώ!
w 395 --> Nokia 6303i classic --> Nokia 3720 classic --> Nokia c2-01 --> Nokia c5-00 --> Nokia Lumia 735 τώρα: Nokia Lumia 930
Link to comment
Share on other sites

Το δικαιωμα υπαναχωρησης 14 ημερων ισχυει γενικα στη φορητοτητα. Δεν υπαρχει αλλο καθεστως σε πωληση απο αποσταση η απο κοντα. Το θεμα ειναι αν γινει η ενεργοποιηση πριν τη συγκαταθεση του πελατη. Εκει υπαρχει θεμα με την ακυρωση.

 

Ομολογώ ότι έχει περάσει λίγος καιρός από τότε που διάβασα το ΦΕΚ και δεν θα έβαζα το χέρι μου στο φωτιά για τις ακριβείς χρονικές προβλέψεις ακύρωσης φορητότητας. Το σίγουρο είναι ότι ανεξάρτητος νόμος που καθορίζει τα δικαιώματα καταναλωτή για τις αγορές από απόσταση (τηλεφωνικές, ιντερνετικές, κλπ) ορίζει ότι μπορείς να υπαναχωρήσεις από οποιαδήποτε σύμβαση που έχει γίνει εξ' αποστάσεως εντός 14 ημερών.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς για τη συγκατάθεση του πελάτη, αφού αυτή τεκμαίρεται τόσο από την τηλεφωνική επικοινωνία, όσο και από τα υπογεγραμμένα συμβόλαια και την παραλαβή καρτών. Και πάλι όμως, έχει δικαίωμα υπαναχώρησης.

Link to comment
Share on other sites

Ομολογώ ότι έχει περάσει λίγος καιρός από τότε που διάβασα το ΦΕΚ και δεν θα έβαζα το χέρι μου στο φωτιά για τις ακριβείς χρονικές προβλέψεις ακύρωσης φορητότητας. Το σίγουρο είναι ότι ανεξάρτητος νόμος που καθορίζει τα δικαιώματα καταναλωτή για τις αγορές από απόσταση (τηλεφωνικές, ιντερνετικές, κλπ) ορίζει ότι μπορείς να υπαναχωρήσεις από οποιαδήποτε σύμβαση που έχει γίνει εξ' αποστάσεως εντός 14 ημερών.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς για τη συγκατάθεση του πελάτη, αφού αυτή τεκμαίρεται τόσο από την τηλεφωνική επικοινωνία, όσο και από τα υπογεγραμμένα συμβόλαια και την παραλαβή καρτών. Και πάλι όμως, έχει δικαίωμα υπαναχώρησης.

 

Μιας και λύσαμε το τι είναι υπαναχώρηση, τι εννοώ συγκατάθεση. Καταρχήν από τη στιγμή που ο συνδρομητής θέλει να κάνει φορητότητα δηλαδή να αλλάξει δίκτυο, δεν χρειάζεται κάποια άλλη συγκατάθεση για να γίνει η διαδικασία. Άρα, εφόσον το αίτημα φορητότητας εγκρίνεται, η νέα εταιρία μπορεί αμέσως να περάσει τη νέα σύνδεση, τη νέα κάρτα σιμ και να την ενεργοποιήσει ακόμη και πριν την παραλάβει ο συνδρομητής. Το ίδιο ισχύει και με τα καταστήματα να ξέρετε. Δεν χρειάζεται να σταλούν υπογεγραμμένα συμβόλαια στην εταιρία για να περαστεί και να ενεργοποιηθεί νέα σύνδεση μετά από έγκριση φορητότητας (αυτό ίσχυε πάντα). Είναι στη διακριτική ευχέρεια του καταστήματος ή του πωλητή το αν το κάνει ή όχι. Αυτό εννοώ όταν λέω για συγκατάθεση. Στην ουσία, δεν χρειάζεται άλλη συγκατάθεση. Ειδικά στις φορητότητες δια τηλεφώνου, ο συνδρομητής ενημερώνεται για το νέο πρόγραμμα στο οποίο θα μεταβεί και συμφωνεί με αυτό (αλλιώς δεν έχει λόγο να κάνει φορητότητα), οπότε και το τηλεφωνικό κέντρο είναι κατοχυρωμένο νομικά ότι ο συνδρομητής συμφώνησε να αλλάξει δίκτυο και να μπει στο τάδε πρόγραμμα. Αν μετά αλλάξει γνώμη και δεν έχει ενεργοποιηθεί η νέα σύνδεση, ακυρώνεται απλά το αίτημα φορητότητας. Αν όμως με το που εγκριθεί η φορητότητα (πλέον μιλάμε για ώρες) περάσουν τη νέα σύνδεση και την ενεργοποιήσουν κιόλας, ο συνδρομητής αυτόματα άλλαξε δίκτυο.

Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια 6 ώρες είναι το μέγιστο.

Αν θέλουν να στο κάνουν σε 15 λεπτά , μπορούν να το κάνουν . Άν δεν έχουν άλλα αιτήματα.

Link to comment
Share on other sites

Άρα σε αυτό που συμφωνείτε όλοι είναι πως με την αλλαγή της ενεργοποίησης της φορητότητας μέσα σε 6 ώρες, το μόνο που αλλάζει, είναι η ταλαιπωρία του ενδιαφερόμενου, σε περίπτωση που αλλάξει γνώμη για την καινούρια εταιρεία, μιας και μπορεί να εχει ήδη αλλάξει πάροχο και μπλέξει με γραφειοκρατία για να επιστρέψει και ίσως για κάποιες ώρες χωρίς τηλέφωνο. Σωστά;;
Link to comment
Share on other sites

Άρα σε αυτό που συμφωνείτε όλοι είναι πως με την αλλαγή της ενεργοποίησης της φορητότητας μέσα σε 6 ώρες, το μόνο που αλλάζει, είναι η ταλαιπωρία του ενδιαφερόμενου, σε περίπτωση που αλλάξει γνώμη για την καινούρια εταιρεία, μιας και μπορεί να εχει ήδη αλλάξει πάροχο και μπλέξει με γραφειοκρατία για να επιστρέψει και ίσως για κάποιες ώρες χωρίς τηλέφωνο. Σωστά;;

 

Δεν υπάρχει ενεργοποίηση φορητότητας, υπάρχει έγκριση φορητότητας και ενεργοποίηση της νέας σύνδεσης. Αν σου ενεργοποιήσουν τη νέα σύνδεση, αυτόματα άλλαξες δίκτυο. Δεν ξέρω από κει και πέρα αν μπορείς να επιστρέψεις στο παλιό σου δίκτυο, αλλά σίγουρα μιλάμε για θέμα ημερών.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει ενεργοποίηση φορητότητας, υπάρχει έγκριση φορητότητας και ενεργοποίηση της νέας σύνδεσης. Αν σου ενεργοποιήσουν τη νέα σύνδεση, αυτόματα άλλαξες δίκτυο. Δεν ξέρω από κει και πέρα αν μπορείς να επιστρέψεις στο παλιό σου δίκτυο, αλλά σίγουρα μιλάμε για θέμα ημερών.

 

Τουλάχιστον με το προηγούμενο καθεστώς μπορούσες - και πλήρωνες τον νέο (προσωρινό) πάροχο για την παραμονή και τη χρήση του δικτύου του με χρονοχρέωση. Τώρα περιμένουμε νέα από τους πρώτους "τυχερούς" που θα κάνουν φορητότητα με το νέο σύστημα :).

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω μια πρόσφατη εμπειρία απο μεριάς μου. Το κινητό του πατέρα μου ήταν cosmote συμβόλαιο για 15+ χρόνια σταθερός πελάτης και μάλιστα καλοπληρωτής χωρίς να καθυστερεί ποτέ να τον εξοφλεί. Χθές το γύρισε σε cosmoκάρτα. Δεν επικοινώνησε κανείς μαζί του απο cosmote ώστε να τον πείσει να μείνει σε συμβόλαιο.

 

Εγώ έχω κάνει στο δικό μου συμβόλαιο cosmote αίτηση φορητότητας προς Cyta και περιμένω courier για sim και συμβόλαια. Ουδείς έχει επικοινωνήσει ακόμα μαζί μου απο cosmote για καλύτερη προσφορά. Υποτίθεται οτι ο courier θα έρθει σήμερα αλλά δεν έχει φανεί ακόμα. Την αίτηση την έκανα το Σάββατο και είχα ζητήσει να έρθουν σήμερα λόγο ρεπό. Στην ουσία δε θέλω να αλλάξω πάροχο, καλύτερους όρους συμβολαίου ήθελα απο cosmote και πλέον ανησυχώ μήπως τελικά μου αλλάξουν δίκτιο.. Πλέον με αυτά που διαβάζω στις τελευταίες σελίδες περι 6ώρου κτλ λέω να μην υπογράψω και να περάσω και εγώ σε cosmoκάρτα ως plan B. Θα επανέλθω στο topic με τις εξελίξεις..

Link to comment
Share on other sites

Στη διακοπή συμβολαίου, δεν επικοινωνεί η εταιρία με το συνδρομητή, ο συνδρομητής επικοινωνεί με την εταιρία για να πάρει κωδικό διακοπής. Εκεί φαντάζομαι ότι του έγινε κάποια κρούση στο να παραμείνει σε συμβόλαιο και λογικά του έδωσαν κάποια έκπτωση που ωστόσο δεν τον ικανοποίησε; Στο τμήμα διακοπών πάντα πριν δώσουν κωδικό διακοπής προσπαθούν να πείσουν το συνδρομητή να μην το διακόψει. Μου φαίνεται εξαιρετικά σπάνιο το να μην συνέβη αυτό.

 

Αν ο κουριερ επρόκειτο να σου φέρει και κάρτα σιμ, κατά 90% η κάρτα σιμ θα είναι ενεργοποιημένη οπότε ταυτόχρονα άλλαξες δίκτυο. Καλύτερα τηλεφώνησε στη cyta και διευκρίνισε αυτό το σημείο, αν η κάρτα σιμ που σου στέλνουν είναι ήδη ενεργοποιημένη. Αν δεν είναι, τότε είσαι οκ (προς το παρόν).

Link to comment
Share on other sites

Πρόσφατα μετέφερα έναν αριθμό από την Q στην Cosmote με το νέο καθεστώς φορητοτητας. Η διαδικασία διαρκεί το λιγότερο από 6 ώρες έως 3 εργάσιμες. Στην περίπτωση μου Παρασκευή μεσημέρι έγινε από κατάστημα cosmote η αίτηση φορητοτητας. Σάββατο πρωί με κάλεσαν από την Wind για να μου δώσουν προσφορά. Ο αριθμός από την Wind αποδεσμευτηκε Τρίτη πρωί οπότε και απευθυνθηκα σε κατάστημα cosmote και υπεγραψα το νέο συμβόλαιο. Μαζι με τις υπογραφές μου παραχωρήθηκε και η κάρτα sim. Αυτά από την δική μου περίπτωση. Απλά η όλη διαδικασία έγινε σε κατάστημα και όχι τηλεφωνικά.
Link to comment
Share on other sites

Στη διακοπή συμβολαίου, δεν επικοινωνεί η εταιρία με το συνδρομητή, ο συνδρομητής επικοινωνεί με την εταιρία για να πάρει κωδικό διακοπής. Εκεί φαντάζομαι ότι του έγινε κάποια κρούση στο να παραμείνει σε συμβόλαιο και λογικά του έδωσαν κάποια έκπτωση που ωστόσο δεν τον ικανοποίησε; Στο τμήμα διακοπών πάντα πριν δώσουν κωδικό διακοπής προσπαθούν να πείσουν το συνδρομητή να μην το διακόψει. Μου φαίνεται εξαιρετικά σπάνιο το να μην συνέβη αυτό.

 

Αν ο κουριερ επρόκειτο να σου φέρει και κάρτα σιμ, κατά 90% η κάρτα σιμ θα είναι ενεργοποιημένη οπότε ταυτόχρονα άλλαξες δίκτυο. Καλύτερα τηλεφώνησε στη cyta και διευκρίνισε αυτό το σημείο, αν η κάρτα σιμ που σου στέλνουν είναι ήδη ενεργοποιημένη. Αν δεν είναι, τότε είσαι οκ (προς το παρόν).

 

Κι όμως δεν υπήρχε επικοινωνία/αντιπροσφορά στην περίπτωση του πατέρα μου. Μόλις τον ξαναρώτησα και επιβεβαιώθηκα 100%. Η μόνη επαφή ήταν απο μέρους του ΠΡΙΝ κάνει την διακοπή συμβολαίου ζητώντας καλύτερους όρους στο συμβόλαιο του.

 

Στη δικιά μου περίπτωση ο courier απο Cyta δεν εμφανίστηκε σήμερα. Καμμία επικοινωνία απο Cyta ή OTE. Τι γίνεται ρε γμτ.. γραμμένους μας έχουνε :P. Τώρα έκανα και φορητότα σε hol σεσταθερή-ιντερνετ (είμαι ote+otetv) να δώ εκεί αν θα έχω καλύτερη τύχη..

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, αν και τα έχω ξαναπεί τμηματικά, ας τα συνοψίσω συνοπτικά σε ένα μήνυμα.

Χρόνια ήμουν στην Cosmote και λόγο απαξίωσής μου και μηδενικών προσφορών έκανα αίτημα φορητότητας στη Vodafone μετά από τηλεφωνική επικοινωνία τους μαζί μου. Της τηλεφωνικής επικοινωνίας ακολούθησε η αποστολή με courier των συμβολαίων και της κάρτας sim, τα οποία ήρθαν στην ώρα τους όπως μου υποσχέθηκαν, δηλαδή την επόμενη μέρα. Με το που έλαβαν πίσω υπογεγραμμένο από εμένα το συμβόλαιο, μέσα σε 6 ώρες είχε ολοκληρωθεί η φορητότητα και πέρασα στο δίκτυό τους, παρόλο που στο ενδιάμεσο διάστημα δέχτηκα τηλεφωνική προσφορά από Cosmote για να μη φύγω και υπέβαλα (γραπτώς τε και τηλεφωνικώς) αίτημα προς τη Vodafone να ακυρώσει την μεταφορά μου σε αυτή.

Αφού ήδη είχα μεταφερθεί στη Vodafone, έπρεπε πλέον με την ίδια διαδικασία αλλά αντίστροφα πλέον, να με τραβήξει η Cosmote πίσω. Όπως είπε ένας φίλος παραπάνω, είναι διαδικασία pull και όχι push. Με την Cosmote επειδή είχα ήδη την προηγούμενη sim, δεν χρειάστηκε courier αλλά στάλθηκε μόνο το συμβόλαιο με email. Υπέγραψα και το έστειλα πίσω (επίσης με email) ώστε να αιτηθούν αυτοί πλέον φορητότητα προς τη Vodafone. Ε, λοιπόν αυτό κράτησε 2 εβδομάδες... Στο διάστημα αυτό λειτουργούσα με την κάρτα της Vodafone και φυσικά μου ήρθε ήδη ένας λογαριασμός από αυτήν, με ολόκληρο το πάγιο ενός μηνός. Δεν το πλήρωσα ακόμη γιατί αφού έμεινα μισό μήνα σε αυτούς, θα ακολουθήσει εκκαθαριστικός λογαριασμός (από ότι με ενημέρωσε κατάστημα της Vodafone) όπου θα μου αφαιρείται το αντίστοιχο ποσό του παγίου, με αποτέλεσμα να πληρώσω μόνο μία φορά το ποσό που θα αντιστοιχεί στις 2 εβδομάδες που με εξυπηρέτησε το δίκτυό τους.

Συμπέρασμα: Το 6ωρο της φορητότητας ίσχυσε για τη Vodafone, όχι όμως και για την Cosmote.

Υπόθεση: Ίσως είναι στη διακριτική ευχαίρεια της εταιρείας το πόσο γρήγορα θα κινηθεί, ή απλά να εξαρτάται από τον όγκο των εκκρεμών αιτήσεων που έχει να διεκπεραιώσει. Υποθέτω ότι σε αυτήν την περίπτωση, η εταιρεία στην οποία μεταβαίνεις από την αρχική σου, δρα άμεσα για να κερδίσει έστω και μισό πάγιο από εσένα, ενώ η αρχική εταιρεία σου, ξέροντας ότι με την αντιπροσφορά που θα σου κάνει θα σε πάρει σίγουρα πίσω, δεν καίγεται να ενεργήσει άμεσα, δίνοντας με τον τρόπο αυτό τη δυνατότητα και στην άλλη, να κερδίσει το κατιτίς της από εσένα που τη "χρησιμοποίησες" για να πάρεις μια καλύτερη προσφορά από την εταιρείας κινητής στην οποία αρχικά ήσουν.

Αυτά τουλάχιστον από τη δική μου εμπειρία.

Να πεθαίνεις για την Ελλάδα είναι άλλο

και άλλο εκείνη να σε πεθαίνει...

Link to comment
Share on other sites

Με επιβεβαίωσες πλήρως. Αυτό ακριβώς περιέγραψα κι εγώ. Άπαξ και αλλάξει ο συνδρομητής δίκτυο, μετά πρέπει να ξανακάνει φορητότητα για να πάει στο παλιό ή διακοπή συμβολαίου, διαδικασία που παίρνει αρκετές μέρες στις οποίες θα είσαι στο νέο δίκτυο. Επίσης θα έρθει κανονικά λογαριασμός. Με λίγα λόγια, η διαδικασία έχει αλλάξει. Δεν εξυπηρετεί κανέναν γιατί στόχος όσων το έκαναν ως "κόλπο" ήταν να μην πάνε σε άλλο δίκτυο, να μείνουν στο παλιό με καλή προσφορά.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...