Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Είναι απόλυτα λογικό όταν γίνεται χαμός με κόσμο που πάει με την προσφορά στη Cosmote να έχουν χάσει την μπάλα. Λογικό με τα χάλια που έχουν οι άλλοι στις δυο μεγάλες πόλεις της Ελλάδας. 

Πάντως στην υποστήριξη και την υπηρεσία προώθησης βάζω κάτω από την βάση. Πρώτον έκαναν 10 λεπτά να απαντήσουν, δεύτερον δεν ακουγόταν το voip της κακιάς ώρας δεν μπορούσα να συνεννοηθώ, τρίτον αυτό που είπαν ότι μόλις υπογράψεις θα ενεργοποιηθεί δεν ισχύει με φορητότητα από άλλο δίκτυο. 

Εντάξει κλασική Cosmote.... οίκος αν@@ης η όλη κατάσταση με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση 🤣 🤣 🤣 🤣  

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 18,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Εγώ ακόμη περιμένω τα συμβόλαια από τις 17/3 που έκανα το πρόγραμμα, μου ήρθε αυτό το mail, δεν είχε attachments.:classic_biggrin:

 

img.png

Link to comment
Share on other sites

Just now, Konstantine73 said:

Ζήσε Μάη μου....

Ευτυχώς ακύρωσα την αρχική αίτηση στο 13888, και άμεσα το τελείωσα σε κατάστημα Γερμανός

sent from my POCO F3 8/256
 

Εγώ σε κατάστημα πήγα στις 17/3, ενεργοποιήθηκα σε 10 λεπτά του λέω του υπαλλήλου τα συμβόλαια;

Μου λέει θα τα λάβεις στο e-mail σε λίγο γράψτο εδώ...

Του το γράφω μου λέει έφυγαν, και μου ήρθε αυτό μου λένε θα τα στείλουν, εγώ νόμιζα είναι αυτόματο.

Μήπως έρχονται με τα πόδια;

Link to comment
Share on other sites

Just now, Konstantine73 said:

Για να καταλάβω σε κατάστημα το ξεκίνησες και το τελείωσες?

Γιατί εμένα μου δώσαν άμεσα το συμβόλαιο στο κατάστημα...

sent from my POCO F3 8/256

 

Ναι ίσως επειδή δεν το ζήτησα από την αρχή.

Πήγα να φύγω και του λέω μπορείτε να μου στείλετε το συμβόλαιο με e-mail;

Ναι μου λέει και ήρθε αυτό, πήρα στο 13888 μου λένε το βλέπω το αίτημα είναι σε επεξεργασία.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Konstantine73 said:

Νομίζω πως ήταν υποχρέωσή του υπαλλήλου να σου εκτυπώσει το συμβόλαιο και να στο δώσει...

Πώς γίνεται να έχεις φύγει από το κατάστημα χωρίς να έχεις πάρει συμβόλαιο?

sent from my POCO F3 8/256
 

Δεν το θεώρησα τόσο δεδομένο, καλά θα το στείλουν δεν είναι πρόβλημα αλλά έπρεπε να το είχα ζητήσει εκτυπωμένο.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, user2163 said:

Ναι ίσως επειδή δεν το ζήτησα από την αρχή.

Πήγα να φύγω και του λέω μπορείτε να μου στείλετε το συμβόλαιο με e-mail;

Ναι μου λέει και ήρθε αυτό, πήρα στο 13888 μου λένε το βλέπω το αίτημα είναι σε επεξεργασία.

Πολύ κακός συνδιασμός κατάστημα με 13888 έχω να πω. Καλύτερα να γίνει ακύρωση όλης της αίτησης και να το πάρεις από την αρχή από το κατάστημα, εφόσον σου δίνουν την ίδια προσφορά φυσικά.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, CaptainNickGR said:

Πολύ κακός συνδιασμός κατάστημα με 13888 έχω να πω. Καλύτερα να γίνει ακύρωση όλης της αίτησης και να το πάρεις από την αρχή από το κατάστημα, εφόσον σου δίνουν την ίδια προσφορά φυσικά.

Δεν νομίζω ότι μπορώ να το ακυρώσω τώρα αλλά και πάλι δεν υπάρχει λόγος περιμένω τα συμβόλαια η προσφορά είναι σωστή που έχει περαστεί, βλέπω την τελική τιμή από το my cosmote

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, user2163 said:

Δεν νομίζω ότι μπορώ να το ακυρώσω τώρα αλλά και πάλι δεν υπάρχει λόγος περιμένω τα συμβόλαια η προσφορά είναι σωστή που έχει περαστεί, βλέπω την τελική τιμή από το my cosmote

Έχω κάνει 2 φορές συμβόλαιο χωρίς να πάρω το έγγραφο και ήταν όλα σωστά από την αρχή μέχρι το τέλος όπως είχαμε συμφωνήσει.Κάποια στιγμή τους ζήτησα το αντίγραφο και το έλαβα σε email.Καλως ή κακώς δεν ξέρω,πάντως δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, George6633 said:

Έχω κάνει 2 φορές συμβόλαιο χωρίς να πάρω το έγγραφο και ήταν όλα σωστά από την αρχή μέχρι το τέλος όπως είχαμε συμφωνήσει.Κάποια στιγμή τους ζήτησα το αντίγραφο και το έλαβα σε email.Καλως ή κακώς δεν ξέρω,πάντως δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα 

Με βεβαίωσαν και από το 13888 ότι έχει περάστει η προσφορά με τη σωστή τιμή, αλλά το περιμένω και στο e-mail θα το στείλουν.

Να είχαν κάνει τέτοια λαμογιά, θα την διόρθωναν ήθελαν δεν ήθελαν.

Εσένα πόσο χρόνο πήρε;

Edited by user2163
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, user2163 said:

Με βεβαίωσαν και από το 13888 ότι έχει περάστει η προσφορά με τη σωστή τιμή, αλλά το περιμένω και στο e-mail θα το στείλουν.

Να είχαν κάνει τέτοια λαμογιά, θα την διόρθωναν ήθελαν δεν ήθελαν.

Εσένα πόσο χρόνο πήρε;

Εμένα για κάποιο λόγο πήρε πάνω κάτω ένα μήνα να μου το στείλουν..Δεν ξέρω τι θέμα υπήρξε ή αν έτσι κάνουν,αλλά δεν τους ξαναπήρα τηλέφωνο και απλά ήρθε ένα email μια μέρα που σχεδόν το είχα ξεχάσει.

Link to comment
Share on other sites

Στο συμβόλαιο κινητής της κόρης μου, που έκανα φορητότητα στα απεριόριστα της έδωσαν προσφορά τα απεριόριστα στα 31ευρώ χωρίς απαλλαγή φόρου κινητής τηλεφωνίας. Είχα ζητήσει να υπάρχει δυνατότητα υπαναχώρησης, ενώ σε εμένα δεν μου έκαναν προσφορά οπότε πάω vodafone (καλύτερα γιατί έχω καλύτερο σήμα σπίτι μου με σχέση με cosmote)

 

Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση: Αν ένα συμβόλαιο κινητής λήγει παράδειγμα στις 30/5/22 πότε μπορώ να ζητήσω μετατροπή σε κάρτα η να φύγει με φορητότητα;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μετατροπή σε κάρτα 1 μήνα πρίν. 

Φορητότητα  στις 30/5/ χωρίς δικαίωμα υπαναχώρησης ή στις 16/5 με δικαίωμα υπαναχώρησης.

Link to comment
Share on other sites

Μετατροπή σε κάρτα 1 μήνα πρίν. 
Φορητότητα  στις 30/5/ χωρίς δικαίωμα υπαναχώρησης ή στις 16/5 με δικαίωμα υπαναχώρησης.

Τέλεια ευχαριστώ


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Είχα κάνει συμβόλαιο τον Φεβρουάριο για 10+10gb και απεριόριστη ομιλία στα 21 ευρώ. Βγαίνει η προσφορά στο what's up και υποβάλλω παράπονα ότι το συμβόλαιο μου είναι πλέον ακριβό για τις παροχές του. Με παίρνουν τηλέφωνο και μου προτείνουν διπλασιασμό στα data με +5€. Αρνήθηκα και λέω διακοπή. Με πήραν τηλ και μου έδωσαν απεριόριστα δεδομένα με 32€. Δεν έγινε ανανέωση, αλλά αλλαγή πακέτου διατηρώντας τις εκπτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Νέα επικοινωνία με Cosmote σήμερα, μετά από δήλωση πρόθεσης για διακοπή για δυο νούμερα σε οικογενειακο πρόγραμμα.

Τώρα μου δίνουν το Family M με τα 10+10GB (λόγω One) στα 51. Αν βαλω έκπτωση αντί για διπλασιασμό GB τότε θα βγει κάπου στα 41!

Αντιστοίχως το Family L μου το δίνουν στα 63 (με 20+20GB) ενώ με την έκπτωση (αρα μόνο 20GB) θα πάει κάπου 50.

Λογικά πιο χαμηλές τιμές θα δω μόνο αν κανω φορητότητα (κι αυτο παίζεται)

Εχει πάρει κανείς κατι καλύτερο σε αυτά τα προγράμματα σε ανανέωση?

 

Samsung Galaxy S23 Ultra (8/256) Black

Samsung Galaxy Watch4 Classic 46mm

Link to comment
Share on other sites

Νέα επικοινωνία με Cosmote σήμερα, μετά από δήλωση πρόθεσης για διακοπή για δυο νούμερα σε οικογενειακο πρόγραμμα.
Τώρα μου δίνουν το Family M με τα 10+10GB (λόγω One) στα 51. Αν βαλω έκπτωση αντί για διπλασιασμό GB τότε θα βγει κάπου στα 41!
Αντιστοίχως το Family L μου το δίνουν στα 63 (με 20+20GB) ενώ με την έκπτωση (αρα μόνο 20GB) θα πάει κάπου 50.
Λογικά πιο χαμηλές τιμές θα δω μόνο αν κανω φορητότητα (κι αυτο παίζεται)
Εχει πάρει κανείς κατι καλύτερο σε αυτά τα προγράμματα σε ανανέωση?
 

Το δικο μου Family M λήγει τον Μάη οπως και το σταθερό.Πληρώνω 42 τελική αν το ανεβάσουν δεν πρόκειται να ανανεώσω τίποτα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς είναι ταλαιπωρία η αλλαγή σε καρτοκινητό διαφορετικής εταιρείας, αλλά όπως φαίνεται είναι η μόνη σίγουρη λύση για να δείτε καλή προσφορά.

مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, djuan1988 said:

Προφανώς είναι ταλαιπωρία η αλλαγή σε καρτοκινητό διαφορετικής εταιρείας, αλλά όπως φαίνεται είναι η μόνη σίγουρη λύση για να δείτε καλή προσφορά.

Και ελάχιστο ρίσκο να προσθέσω εγώ σε περίπτωση που δεν υπάρξει κάποια αξιόλογη προσφορά. 

Edited by George6633
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, George6633 said:

Και ελάχιστο ρίσκο να προσθέσω εγώ σε περίπτωση που δεν υπάρξει κάποια αξιόλογη προσφορά. 

Ε ενα ρισκο το εχει, και ταλαιπωρια φυσικα. Αν παω καρτα VF δε θα θελει 2-3 μηνες για να μπορεσω να γυρισω cosmote?

Ισως σε cosmokarta να ειναι λιγοτερο το ρισκο. 

Samsung Galaxy S23 Ultra (8/256) Black

Samsung Galaxy Watch4 Classic 46mm

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Mythos said:

Ε ενα ρισκο το εχει, και ταλαιπωρια φυσικα. Αν παω καρτα VF δε θα θελει 2-3 μηνες για να μπορεσω να γυρισω cosmote?

Ισως σε cosmokarta να ειναι λιγοτερο το ρισκο. 

Αυτό εννοούσα ελάχιστο ρίσκο γιατί θέλει κάποια διαδικασία αλλά δεν θα δεσμευτείς με κάποιο 24μηνο συμβόλαιο κλπ.Θεωρω μεγαλύτερο το ρίσκο να κάνεις αίτημα για Cosmoκαρτα,ίσως να μην ασχοληθούν μιας και θα είσαι στο δίκτυο.Πάντως αν χρειαστεί εν τέλει να φύγεις από την Cosmote εστω και για 2-3 μήνες να πας σε κάποια από τις 2 που έχεις τσεκάρει το σήμα στην περιοχή σου για να μην ταλαιπωρηθείς παραπάνω. 

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια Πολλά, μου έδωσαν εταιρικό κινητό και προηγούμενος κάτοχος είχε βάλει cosmoteid μαζί με άλλες συνδέσεις το6, τώρα που προσπαθώ εγώ μου βγάζει τα δικά του στοιχεία στην εφαρμογή. Έκανα αίτημα για διαγραφή του  νούμερου από το Cosmoteid αλλά δεν βλέπω προκοπή…..τι λέτε; Ξέρει κάποιος κάτι;

Αγαπάτε ΑΛΛΗΛΟΥΣ- Κακο ΔΕΝ κανει...

Samsung Galaxy S2, HTC ONE(Μ7),Iphone6s, Samsung J7(2016),Samsung S9, iphone7,iphone 13pro max
Ipad 3,Ipad 5

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να κάνεις νέο ID και να προσθέσεις το εταιρικό κινητό μόνο (όχι το εταιρικό ΑΦΜ). 

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μετά από κόψιμο ηλεφωνικων καλωδίων από συνεργείο της ΔΕΗ ,η αποκατάσταση δεν έγινε προφανώς σωστά και υπάρχουν συνεχείς αποσυνδέσεις, σκέφτομαι να πάρω 5g router και να χρησιμοποιώ με τα απεριοριστα δεδομένα που έχει το πρόγραμμα μου .Θέλω να ρωτήσω αν αυτά ρτα δεδομένα είναι πραγματικά απεριοριστα ,ή θα αρχίσουν τίποτα κοφτές μετά από κάποια gb ;

Η συζήτηση έχει υπερεκτιμηθεί ως μέσο επίλυσης διαφορών
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, stratus said:

Επειδή μετά από κόψιμο ηλεφωνικων καλωδίων από συνεργείο της ΔΕΗ ,η αποκατάσταση δεν έγινε προφανώς σωστά και υπάρχουν συνεχείς αποσυνδέσεις, σκέφτομαι να πάρω 5g router και να χρησιμοποιώ με τα απεριοριστα δεδομένα που έχει το πρόγραμμα μου .Θέλω να ρωτήσω αν αυτά ρτα δεδομένα είναι πραγματικά απεριοριστα ,ή θα αρχίσουν τίποτα κοφτές μετά από κάποια gb ;

Απεριόριστα είναι και κόφτης θα μπει όταν το κρίνει η cosmote με βάση αυτού που ανέβασα πιο πάνω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...