Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έκανα αίτηση φορητότητας στη voda την Τετάρτη. Ακόμα δεν με πήραν απο cosmote. Να τους παρω εγω η θα χαλάσει η συνταγή; Δευτερα είπαν οτι θα συνδεθώ στη voda πρωί πρωί.

 

Ό,τι και να γίνει, κράτησέ μας ενήμερους αν μπορείς (αν σε πήραν, τι έκπτωση σου έδωσαν κλπ), γιατί με ενδιαφέρει το ζήτημα. Θέλω κι εγώ να κάνω αίτηση φορητότητας αλλά δεν ξέρω αν είναι καλύτερα τώρα ή με το νέο έτος.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα,

 

Έχω δύο γραμμές το Cosmote Mobile Plus 65 (οικογενειακό). Η Cosmote αποφάσισε μονομερώς να καταργήσει μία από τις εκπτώσεις που λαμβάνω, και στο τέλος του λογαριασμού αναγράφεται το εξής:

[...]

Με θλίβει το υπογραμμισμένο κομμάτι, είναι σκέτη αλητεία και προφανώς καταχρηστικός όρος. Το έχει αντιμετωπίσει κανείς ποτέ και κατάφερε να βρει το δίκιο του;

Με άλλα λόγια λέει ότι ο πάροχος μπορεί να σου αυξάνει όποτε θέλει και όσο θέλει το τιμολόγιο, αλλά εσύ αν έχεις πάρει οποιουδήποτε είδους επιδότηση (συσκευής ή παγίου) δεν μπορείς να καταγγείλεις τη σύμβαση χωρίς να φεσωθείς το αναπόσβεστο ποσό της επιδότησης......

 

Από περιέργεια έψαξα και την αρχική μου σύμβαση και όντως λέει:

 

Συμφωνώ ότι είναι καταχρηστικός όρος και γι' αυτό εικάζω ότι κάποιος θα έβρισκε το δίκιο του εάν απευθυνόταν σε Συνήγορο του Καταναλωτή και ΕΕΤΤ. Ο λόγος που είναι παράλογο, είναι προφανής:

Μπορεί κάποιος να σου προτείνει (ακραίο παράδειγμα για να γίνει σαφές) συμβόλαιο με 1€/μήνα και 500€ επιδότηση και τον 2ο μήνα να σου το αυξήσει στα 100€/μήνα και όταν διακόψεις να ζητήσει πίσω 500€, τα οποία ποτέ δεν έλαβες - αφού συνήθως η επιδότηση εφαρμόζεται σε τιμές καταλόγου του παρόχου, που είναι σημαντικά μεγαλύτερες από τιμές αγοράς.

 

Πάντως εάν έχεις διάθεση να το τραβήξεις, μην ξεχνάς ότι αυτοί πρέπει αποδείξουν ότι είναι νόμιμο ώστε να σου αποσπάσουν τα χρήματα και όχι εσύ το ανάποδο.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τη γνώμη.

Θα το τραβήξω, για αρχή θα μιλήσω μαζί τους για να τους ζητήσω να με αποδεσμεύσουν χωρίς πολλά-πολλά, και αν αρνηθούν έχει φύγει άμεσα η καταγγελία σε Συνήγορο του Καταναλωτή.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τη γνώμη.

Θα το τραβήξω, για αρχή θα μιλήσω μαζί τους για να τους ζητήσω να με αποδεσμεύσουν χωρίς πολλά-πολλά, και αν αρνηθούν έχει φύγει άμεσα η καταγγελία σε Συνήγορο του Καταναλωτή.

Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι πως άμα θες μία συσκευή που κάνει 500Ε και την πάρεις με επιδότηση 200Ε, και φύγεις θα πρέπει να πληρώσεις τα 300Ε (λογικό σε αυτή την περίπτωση γιατί πήρες συσκευή). Τώρα με τα πάγια τι εννοεί; Ότι άμα μου κάνουν έκτωση για παράδειγμα από 65Ε σε 45 με συμβόλαιο 24 μηνών και αυξήσουν στις χρεώσεις και φύγω θα πληρώσω τα υπόλοιπα 45 ευρώ μέχρι να συμπληρώσω τους 24 μήνες; Μα αυτό είναι ηλίθιο καθώς έτσι μόνο με συμβόλαια αορίστου χρόνου μπορείς να φύγεις καθώς σε όλα τα συμβόλαια παίρνεις ή επιδότηση ή έκπτωση στο πάγιο! Άρα δεν μπορείς ουσιαστικά να φύγεις αζημίως! Αυτό το έχω διαβάσει και στις άλλες δύο εταιρείες ότι εξαιρούνται οι επιδοτήσης και οι εκπτώσεις!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα,

 

Έχω δύο γραμμές το Cosmote Mobile Plus 65 (οικογενειακό). Η Cosmote αποφάσισε μονομερώς να καταργήσει μία από τις εκπτώσεις που λαμβάνω, και στο τέλος του λογαριασμού αναγράφεται το εξής:

 

 

 

Με θλίβει το υπογραμμισμένο κομμάτι, είναι σκέτη αλητεία και προφανώς καταχρηστικός όρος. Το έχει αντιμετωπίσει κανείς ποτέ και κατάφερε να βρει το δίκιο του;

Με άλλα λόγια λέει ότι ο πάροχος μπορεί να σου αυξάνει όποτε θέλει και όσο θέλει το τιμολόγιο, αλλά εσύ αν έχεις πάρει οποιουδήποτε είδους επιδότηση (συσκευής ή παγίου) δεν μπορείς να καταγγείλεις τη σύμβαση χωρίς να φεσωθείς το αναπόσβεστο ποσό της επιδότησης......

 

Από περιέργεια έψαξα και την αρχική μου σύμβαση και όντως λέει:

 

Αυτα ακριβώς ειχε κάνει και η βονταφον οταν στο ρεντ1 αυξησε τα mb υποχρέωτικα σε ολους και την τιμη.. Θυμάμαι οσοι κανανε φασαρία και το τρεξανε στην εεττ βρήκαν ακρη ψαξε στο φόρουμ για το θεμα, πάντως ειναι παραλογο να σου αυξήσουν το παγιο μια και αυτό είναι το νόημα του συμβολαίου.. Πες και εσυ εχασα την δουλειά μου απο τον αλλο μηνα θα δεινω τα μισά αμα δεν θέλετε να σταματήσετε την σύνδεση χαχαχα. Και δεν μπορώ να καταλάβω πβς ζημιωθηκε η εταιρεία ωστε να της επιστρέψεις χρήματα;; μια και αυτες τις τιμές της κάνει καθολικα σε όλους σχεδον..

Edited by Tas6s
Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι πως άμα θες μία συσκευή που κάνει 500Ε και την πάρεις με επιδότηση 200Ε, και φύγεις θα πρέπει να πληρώσεις τα 300Ε (λογικό σε αυτή την περίπτωση γιατί πήρες συσκευή). Τώρα με τα πάγια τι εννοεί; Ότι άμα μου κάνουν έκτωση για παράδειγμα από 65Ε σε 45 με συμβόλαιο 24 μηνών και αυξήσουν στις χρεώσεις και φύγω θα πληρώσω τα υπόλοιπα 45 ευρώ μέχρι να συμπληρώσω τους 24 μήνες; Μα αυτό είναι ηλίθιο καθώς έτσι μόνο με συμβόλαια αορίστου χρόνου μπορείς να φύγεις καθώς σε όλα τα συμβόλαια παίρνεις ή επιδότηση ή έκπτωση στο πάγιο! Άρα δεν μπορείς ουσιαστικά να φύγεις αζημίως! Αυτό το έχω διαβάσει και στις άλλες δύο εταιρείες ότι εξαιρούνται οι επιδοτήσης και οι εκπτώσεις!

 

Έτσι ακριβώς. Η έκπτωση είναι εντελώς εικονική καθώς είναι γνωστό ότι καμία εταιρεία δε δίνει τα προγράμματα σε τιμές καταλόγου. Έτσι όταν καταγγέλεις "αζημίως" σου λένε "δώσε μου όσα κέρδισες τους μήνες που παρέμεινες στο πρόγραμμα από τις εκπτώσεις που σου έκανα", πράγμα πέρα για πέρα καταχρηστικό. Δηλ. αν το πάγιο είναι κανονικά 65 και στο αφήνουν 45 και φύγεις στους δέκα μήνες, σου ζητούν 10x(65-45)=200 € ως δήθεν "αναπόσβεστη έκπτωση"...

Ναι, ΟΚ, το καταλαβαίνω ότι οφείλεις το υπόλοιπο της συσκευής, αλλά όχι το υπόλοιπο μιας εικονικής έκπτωσης, ιδίως όταν τη μεταβολή-καταγγελία την προκαλεί η εταιρεία με τις κερδοσκοπικές αυξήσεις της...

 

Αυτα ακριβώς ειχε κάνει και η βονταφον οταν στο ρεντ1 αυξησε τα mb υποχρέωτικα σε ολους και την τιμη.. Θυμάμαι οσοι κανανε φασαρία και το τρεξανε στην εεττ βρήκαν ακρη ψαξε στο φόρουμ για το θεμα, πάντως ειναι παραλογο να σου αυξήσουν το παγιο μια και αυτό είναι το νόημα του συμβολαίου.. Πες και εσυ εχασα την δουλειά μου απο τον αλλο μηνα θα δεινω τα μισά αμα δεν θέλετε να σταματήσετε την σύνδεση χαχαχα. Και δεν μπορώ να καταλάβω πβς ζημιωθηκε η εταιρεία ωστε να της επιστρέψεις χρήματα;; μια και αυτες τις τιμές της κάνει καθολικα σε όλους σχεδον..

 

Έχει ήδη σταλεί καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή και ετοιμάζομαι και για ΕΕΕΤ..

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς. Η έκπτωση είναι εντελώς εικονική καθώς είναι γνωστό ότι καμία εταιρεία δε δίνει τα προγράμματα σε τιμές καταλόγου. Έτσι όταν καταγγέλεις "αζημίως" σου λένε "δώσε μου όσα κέρδισες τους μήνες που παρέμεινες στο πρόγραμμα από τις εκπτώσεις που σου έκανα", πράγμα πέρα για πέρα καταχρηστικό. Δηλ. αν το πάγιο είναι κανονικά 65 και στο αφήνουν 45 και φύγεις στους δέκα μήνες, σου ζητούν 10x(65-45)=200 € ως δήθεν "αναπόσβεστη έκπτωση"...

Ναι, ΟΚ, το καταλαβαίνω ότι οφείλεις το υπόλοιπο της συσκευής, αλλά όχι το υπόλοιπο μιας εικονικής έκπτωσης, ιδίως όταν τη μεταβολή-καταγγελία την προκαλεί η εταιρεία με τις κερδοσκοπικές αυξήσεις της...

 

 

 

Έχει ήδη σταλεί καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή και ετοιμάζομαι και για ΕΕΕΤ..

 

Και καλα εκανες αν και με την ΕΕΤΤ θα βγάλεις πιστεύω ποιο γρήγορα ακρη και κάτι ακομη τιμη καταλόγου δεν ειναι στο 65+ τα 65€ αλλα τα 47€ περιπου που εχει το eshop που πριν ενα μηνα το ειχε (40€ κοντα) ..απλα είδε την βονταφον και το ανεβάσε.. Απλα πες μας τι έγινε στο τέλος γιατί μάλλον αμα το έκαναν σε εναν γιατί να μην το κάνουν και σε αλλους.

Link to comment
Share on other sites

Η ΕΕΕΤ λέει στο site της ότι πρώτα πρέπει να έχεις απευθύνει γραπτό αίτημα στην εταιρεία, διαδικασία που μου φάνηκε χρονοβόρα.

http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html

 

Παρ' όλ' αυτά ίσως στείλω κάτι γραπτό στην COSMOTE ώστε να μου απαντήσουν με την άποψή τους (ανεξάρτητα από την καταγγελία που έχει ήδη δρομολογηθεί) και να μπορώ μετά να το προχωρήσω άνετα και με ΕΕΕΤ.

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ (edit)

Νέος Κανονισμός Γενικών Αδειών της ΕΕΕΤ

Παράρτημα Β παράγραφος 2.1.15 στοιχείο ζ' (σελ. 26):

ζ) Σε περίπτωση τροποποίησης των συμβατικών όρων μονομερώς από τα πρόσωπα (παρόχους) που παρέχουν Δίκτυα ή/και Υπηρεσίες Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, οι συνδρομητές έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης, είτε είναι ορισμένου είτε αορίστου χρόνου, αζημίως εντός ενός (1) μηνός από τη σχετική κοινοποίηση. Ο πάροχος υποχρεούται να ενημερώνει τους συνδρομητές σχετικά με τις τροποποιήσεις των συμβατικών όρων τουλάχιστον ένα (1) μήνα πριν από την έναρξη ισχύος τους καθώς και για το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης. Ειδικά για την περίπτωση τροποποίησης τιμολογίων ισχύουν τα οριζόμενα στην παράγραφο 2.1.8 σημείο v.

[...]

Η ενημέρωση περιλαμβάνει την περιγραφή των συμβατικών όρων που τροποποιούνται ή καταργούνται ή εισάγονται καθώς και αναλυτικά τα σημεία διαφοροποίησής τους σε σχέση με τους προγενέστερου. Σε περίπτωση σύμβασης ορισμένου χρόνου που καταγγέλλεται ως ανωτέρω αζημίως, εξακολουθούν να ισχύουν οι υποχρεώσεις των μερών για την καταβολή τυχόν υπολοίπων επιδότησης συσκευών ή τερματικού εξοπλισμού, σύμφωνα με τους προ της μονομερούς τροποποίησης σχετικούς όρους της καταγγελλόμενης σύμβασης.

Βλέπουμε λοιπόν ότι και στο ίδιο το ΦΕΚ αναγράφεται ρητά ο όρος "ΑΖΗΜΙΩΣ" ενώ υπάρχει υποχρέωση επιστροφής μόνο "επιδότησης συσκευών ή τερματικού εξοπλισμού", ΟΧΙ ΟΜΩΣ και εκπτώσεων...

Edited by PavlosA
Link to comment
Share on other sites

Kαλα κανετε κ το κυνηγατε το θεμα, ο ορος ειναι προφανως καταχρηστικος.

Κανονικα ουτε τυχον υπολοιπο εκπτωσης-επιδοτησης σε συσκευη δεν θα επρεπε να επιστρεφεται απο εμας οταν η ιδια η Cosmote αλλαζει/καταπαταει μονομερως την συμβαση που ειχαμε υπογραψει.

 

Ακολουθει ακραιο παραδειγμα:

Μου προσφερει η εταιρια συμβολαιο με παγιο 10€ κ δωρο μια συσκευη των 1000€(δηλαδη επιδοτηση 1000€).

Συμφωνω κ υπογραφω την συμβαση κ παιρνω τηνσυσκευη δωρεαν λογω της επιδοτησης.

 

Τον επομενο μηνα αποφασιζει μονομερως η Cosmote να αλλαξει τους ορους και να παει το παγιο στα 200€ απο 10€.

Εγω φυσικα δεν θελω και δεν μπορω να πληρωσω το παραπανω παγιο , οποτε καταγγελω τη συμβαση και η Cosmote μου λεει οτι πρεπει ομως να επιστρεψω την επιδοτηση της συσκευης(1000€). Ετσι με αναγκασε να αγορασω και να πληρωσω μια συσκευη 1000€, ενω το αρχικο συμβολαιο ηταν για 10€/μηνα και δωρεαν η συσκευη.

 

Ειναι καταχρηστικος ο ορος . Απο την στιγμη που η ιδια η Cosmote αλλαζει/καταπαταει μονομερως την συμβαση που ειχαμε υπογραψει, δεν ωφειλουμε τιποτα.

Edited by haHa
Link to comment
Share on other sites

Για εμένα είναι απλά τα πράγματα, εφόσον αθετεί μία εταιρία το συμβόλαιο που υπογράψαμε δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσω τίποτα.:mad:

 

Έγραψα σχετικά σε ανάλογο πρόβλημα με την Wind εδώ:

Εννοείται ότι αυτό που γράφει η Wind "εξαιρείται τυχόν επιδότηση συσκευής ή έκπτωση παγίων" έρχεται σε σύγκρουση με το "αζημίως", απλά προσπαθεί να αποτρέψει τους πελάτες από την διακοπή/φορητότητα συνδέσεων.

Αζημίως σημαίνει ότι ακόμα κι αν πήρες επιδότηση συσκευής π.χ.500€ ή οποιαδήποτε έκπτωση παγίου, δικαιούσαι να διακόψεις το συμβόλαιο με την wind μιας και τροποποίησε/αθέτησε μονομερώς τους όρους του συμβολαίου που υπέγραψες.

Αν αντιμετωπίσεις οποιοδήποτε πρόβλημα (π.χ. σου εκδόσει η wind εκκαθαριστικό λογαριασμό με χρέωση επιδότησης συσκευής κλπ), απευθύνεσαι στον Συνήγορο του Καταναλωτή και φυσικά βρίσκεις -αργά ή γρήγορα- το δίκιο σου!

Link to comment
Share on other sites

Ό,τι και να γίνει, κράτησέ μας ενήμερους αν μπορείς (αν σε πήραν, τι έκπτωση σου έδωσαν κλπ), γιατί με ενδιαφέρει το ζήτημα. Θέλω κι εγώ να κάνω αίτηση φορητότητας αλλά δεν ξέρω αν είναι καλύτερα τώρα ή με το νέο έτος.

Αν και περασε σχεδον μια εβδομάδα απο την προηγουμενη Τετάρτη που εκανα την αίτηση στην voda, επεσε μούγκα γενικώς...

Απο την cosmote κανενα σημάδι επικοινωνίας. Το ίδιο και απο voda.

Πηρα λοιπον το μαγαζι που εκανα την αίτηση και τι μου ειπαν?

Λογω πολλών αιτήσεων φορητότητας θα πρεπει να περιμενω μεχρι το τελος του χρονου στην χειρότερη αρχές του επόμενου επειδη εχει κολλήσει το συστημα..

Ελλάς 2015!!!!!

Οπως καταλαβαινεις καλυτερα να περιμενεις λιγο.

Link to comment
Share on other sites

Αν και περασε σχεδον μια εβδομάδα απο την προηγουμενη Τετάρτη που εκανα την αίτηση στην voda, επεσε μούγκα γενικώς...

Απο την cosmote κανενα σημάδι επικοινωνίας. Το ίδιο και απο voda.

Πηρα λοιπον το μαγαζι που εκανα την αίτηση και τι μου ειπαν?

Λογω πολλών αιτήσεων φορητότητας θα πρεπει να περιμενω μεχρι το τελος του χρονου στην χειρότερη αρχές του επόμενου επειδη εχει κολλήσει το συστημα..

Ελλάς 2015!!!!!

Οπως καταλαβαινεις καλυτερα να περιμενεις λιγο.

 

Δεν πιστεύω ότι υπάρχει τέτοιο ζήτημα.

Μάλλον ψάχνουν υπερασπιστική γραμμή και πώς θα την προωθούν στους πελάτες και "αγοράζουν" χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και χρόνια πολλά!

 

Τώρα είμαι με cosmote plus 20 με 18 ευρώ και κατόπιν τηλεφωνήματος προς την cosmote (και αίτησης μου να γίνει κάρτα) μου το κατεβάζουν αν θέλω στα 14 συμπεριλαμβανομένων φπα και τέλη κλπ. Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκω σε άλλη εταιρεία φθηνότερο ή Οικονομικά αντίστοιχο πρόγραμμα για να πω Πως μπορώ να πω Πως φεύγω και πάω αλλού, συν ότι οι κάρτες είναι παντού μίνιμουμ χρέωση στα 3 λεπτά, ενώ οι κλίσεις μου δεν ξεπερνούν το 1 λεπτό ανά τηλεφώνημα. Αυτό που ΘΑ ήθελα ως παροχές προφανώς ξεπερνούν τις παροχές του πακέτου που έχω Αλλά όπου και να δω τιμές, ξεκινούν από τουλάχιστον +15 ευρώ από αυτό που έχω ως πάγιο άρα αν δε μου κάτσει η μπλόφα της φορητότητας θα βγω χαμένος.

 

Τι θα κάνατε στην θέση μου;

Link to comment
Share on other sites

Έχω δυο γραμμές στο Cosmote 60 όπου μέχρι πριν λίγο καιρό είχα δωρεάν streaming Spotify. Από τότε που έδωσαν 300 mb δωρεάν Spotify πάει, πέταξε το δωρεάν streaming. Το Spotify είναι κυρίως αυτό που με κρατάει στην εταιρία. Τώρα το σκέφτομαι σοβαρά και εγώ να αλλάξω σε voda.
3>4
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Για να κόψω μια κάρτα σε κατάστημα γερμανό ή cosmote έχει κάποια χρέωση ή είναι δωρεάν? Παλαιότερα νομίζω κόστιζε 5€, αν είναι ετσι καλύτερα να βγάλω μια καινούργια?
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Για να κόψω μια κάρτα σε κατάστημα γερμανό ή cosmote έχει κάποια χρέωση ή είναι δωρεάν? Παλαιότερα νομίζω κόστιζε 5€, αν είναι ετσι καλύτερα να βγάλω μια καινούργια?

 

Πέντε ευρώ όπως το λες...Αλλά δεν στην κόβουν, σου δίνουν καινούρια μικρότερη.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Για να κόψω μια κάρτα σε κατάστημα γερμανό ή cosmote έχει κάποια χρέωση ή είναι δωρεάν? Παλαιότερα νομίζω κόστιζε 5€, αν είναι ετσι καλύτερα να βγάλω μια καινούργια?

 

wind & public στην κοβουν τζαμπα

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας και χρόνια πολλά ,

Θα ηθελα να ρωτήσω εαν το πρόγραμμα με μηδενικό πάγιο της cosmote είναι ακόμα διαθέσιμο .

Ευχαριστώ και καλή χρονιά

London for ever
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας και χρόνια πολλά ,

Θα ηθελα να ρωτήσω εαν το πρόγραμμα με μηδενικό πάγιο της cosmote είναι ακόμα διαθέσιμο .

Ευχαριστώ και καλή χρονιά

Πριν τρεις εβδομάδες ήταν. Δεν υποστηρίζεται όμως το OTE TV GO..... άσχετο.

3>4
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας και χρόνια πολλά ,

Θα ηθελα να ρωτήσω εαν το πρόγραμμα με μηδενικό πάγιο της cosmote είναι ακόμα διαθέσιμο .

Ευχαριστώ και καλή χρονιά

 

https://www.cosmote.gr/mobile/cosmoportal/page/HCP/xml/Personal__contractplans__contractplan_zero_fee_prs/section/Postpaid_OtherPlans_Prs

Σήμερα το έκανα και ηρέμησα

Link to comment
Share on other sites

Πριν τρεις εβδομάδες ήταν. Δεν υποστηρίζεται όμως το OTE TV GO..... άσχετο.

 

 

Σας ευχαριστώ και τους δυο για τις απαντήσεις σας . Θα παω να κάνω ενα αριθμό από Δευτέρα.

Καλή χρονιά σας εύχομαι.

London for ever
Link to comment
Share on other sites

Αν και περασε σχεδον μια εβδομάδα απο την προηγουμενη Τετάρτη που εκανα την αίτηση στην voda, επεσε μούγκα γενικώς...

Απο την cosmote κανενα σημάδι επικοινωνίας. Το ίδιο και απο voda.

Πηρα λοιπον το μαγαζι που εκανα την αίτηση και τι μου ειπαν?

Λογω πολλών αιτήσεων φορητότητας θα πρεπει να περιμενω μεχρι το τελος του χρονου στην χειρότερη αρχές του επόμενου επειδη εχει κολλήσει το συστημα..

Ελλάς 2015!!!!!

Οπως καταλαβαινεις καλυτερα να περιμενεις λιγο.

 

Αν γίνει κάτι, πες το σε παρακαλώ για να ξέρω κι εγώ πώς θα κινηθώ όσον αφορά τη φορητότητα.

 

Σ' ευχαριστώ και καλή χρονιά!

Link to comment
Share on other sites

Κι εκεί που πλήρωνα 30 ευρώ, σήμερα μου ήρθε 65!

Θα πάω για φορητότητα Vodafone μες στον μήνα και ας ελπίσουμε πως θα μου κάνει αντιπροσφορά η cosmote και οτι δεν θα με γράψει.

Link to comment
Share on other sites

Κι εκεί που πλήρωνα 30 ευρώ, σήμερα μου ήρθε 65!

 

Θα πάω για φορητότητα Vodafone μες στον μήνα και ας ελπίσουμε πως θα μου κάνει αντιπροσφορά η cosmote και οτι δεν θα με γράψει.

 

 

Μάλλον έληξε το συμβόλαιο πριν διαπραγματευτείς κάτι καινούριο. Και εγώ την έχω πατήσει έτσι.

Κάνε κανονικά αίτηση για φορητότητα και θα σου το πάει 25€ ή Cosmote μετά, 1000%

3>4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...