Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα,

 

Τη Παρασκευή πέρασα μια βόλτα από service Παζαρόπουλου για αλλαγή ενός από τους αισθητήρες παρκαρίσματος και με την ευκαιρία ανέφερα το θέμα τριξίματος που ακούω από πίσω όταν κάνω επιτόπου μανούβρες. Ο τεχνικός μετά από δοκιμές δεν κατάφερε να τον ακούσει αλλά μου είπε να το πάω από βδομάδα να μου αλλάξει προληπτικά τα πίσω ακρόμπαρα.

Με ρώτησε αν όταν κάνω τις συγκεκριμένες μανούβρες έχω πατημένο το φρένο, διότι σε αυτή τη περίπτωση δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ο ήχος είναι φυσιολογικός. Το θέμα είναι ότι επειδή κάποιες κινήσεις γίνονται μηχανικά δεν θυμάμαι αν τον ήχο μου τον κάνει μόνο με πατημένο φρένο.

Η απορία μου (που ζητά και τη βοήθειά σας) είναι η εξής :

Να τα αλλάξω τα πίσω ακρόμπαρα έστω και αν δεν υπάρχει πραγματικά πρόβλημα ή να μη βάλω ακόμα χεράκι στο ''καλό μου'' :love: που είναι μόλις 2 μηνών ?

 

 

Kαταρχας να ευχηθω κι εγω με τη σειρα μου, επειδη δεν ειχα γραψει για καποιο διαστημα...καλη χρονια σε ολους κ οτι επιθυμειτε για το 2009. ;)

 

οσο για τους ηχους που ακους...απο τετοιους και τριξιματακια αλλο τιποτα...

εγω ακουω... 1)καταρχας ο κλασσικος ηχος απο το μηχανισμο της ζωνης...

2)ηχος απο το πισω μερος του αμαξιου σε σχετικα ανωμαλο δρομο η σε λακουβες...ιδιαιτερα αισθητος σε δρομο με χαλικακι

3)τριξιματα απο τον κεντρικο αεραγωγο και τους πλαινους, οι οποιοι αν πεσει το αμαξι σε λακουβες ξεκολλανε απο τη θεση τους κι αρχιζουν να τριζουν μετα :p απλα τους πιεζεις λιγο κ εληξε το θεμα...

παντως για μενα οι πιο εκνευριστικοι τριγμοι ειναι απο το πισω μερος...

 

Η λυση ειναι απλη...απλα δυναμωνεις λιγο το ραδιο κι ολα καλα :D

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παιδιά καλησπέρα,

 

Τη Παρασκευή πέρασα μια βόλτα από service Παζαρόπουλου για αλλαγή ενός από τους αισθητήρες παρκαρίσματος και με την ευκαιρία ανέφερα το θέμα τριξίματος που ακούω από πίσω όταν κάνω επιτόπου μανούβρες. Ο τεχνικός μετά από δοκιμές δεν κατάφερε να τον ακούσει αλλά μου είπε να το πάω από βδομάδα να μου αλλάξει προληπτικά τα πίσω ακρόμπαρα.

Με ρώτησε αν όταν κάνω τις συγκεκριμένες μανούβρες έχω πατημένο το φρένο, διότι σε αυτή τη περίπτωση δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ο ήχος είναι φυσιολογικός. Το θέμα είναι ότι επειδή κάποιες κινήσεις γίνονται μηχανικά δεν θυμάμαι αν τον ήχο μου τον κάνει μόνο με πατημένο φρένο.

Η απορία μου (που ζητά και τη βοήθειά σας) είναι η εξής :

Να τα αλλάξω τα πίσω ακρόμπαρα έστω και αν δεν υπάρχει πραγματικά πρόβλημα ή να μη βάλω ακόμα χεράκι στο ''καλό μου'' :love: που είναι μόλις 2 μηνών ?

Να μην τα αλλαξεις, αλλα να το παρακολουθησεις. Κατα τυχη αυτο ειχε συμβει και σε ενα αλλα κοριτσι(καλα, τι κανετε εσεις οι γυναικες?:cool:) στο vwclub, και χρειαστηκε και τα αλλαξε.

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο 3 μηνες και 5000 χιλιομετρα με το GT, οι εντυπωσεις ειναι αρκετα εως πολυ καλες.

 

1)Καταναλωση βενζινης πολυ καλη- μεση συνολικη με κυκλοφορια του αμαξιου σε πολη ειναι 9,3 L/100km

 

2)Καταναλωση λαδιου φυσιολογικη εως μικρη, μεχρι τα 3000km που εστρωνα και πηγαινα πιο χαλαρα ειχε καψει περιπου 3 γραμμουλες απο πανω. τωρα μετα απο 2000km ακομα και μερικα σκισιματακια/ ανοιγματα σε πολυ πιο εντονους ρυθμους, το κοιταξα σημερα και δεν εχει καψει παραπανω...εχει μεινει στα ιδια και ισως εχει καψει μια γραμμουλα ακομα. μου εκανε εντυπωση, γιατι αν και το τρεχω τωρα δεν καιει λαδι, ενω στα πρωτα χιλιομετρα που πηγαινα χαλαρα ειχε καψει λιγο, εκτος κιολας αν μου ειχαν βαλει εξαρχης λιγοτερο λαδι κ δεν το ειχαν γεμισει καλα.

 

3)Ενοχλητικο για μενα στο αμαξι στοιχειο ειναι οι τριγμοι απο πολλα και διαφορα σημεια στο αμαξι...αλλα με τετοιους κωλοδρομους που εχουμε , πως να μη συμβουν κι αυτοι...η αναρτηση ειναι σκληρη και δε βοηθαει στην καλη αποσβεση. Οι τριγμοι δεν ειναι σταθεροι, αλλα ερχονται και φευγουν κατα διαστηματα.

 

4)Τα κρατηματα θα τα ηθελα λιγο καλυτερα...σε στροφες με πολλα χιλιομετρα γερνει αρκετα το αμαξι και δεν σε εμπνεει για γερο πατημα και ακομα περισσοτερο γκαζι. φυσικα το κρατημα ειναι πολυ καλο κι ο ελεγχος δεν χανεται ευκολα, δε λεω, αλλα η αισθηση που σου αφηνει δε σου δινει τη δυνατοτητα να το λιωσεις κυριολεκτικα.

 

5)Ως αμαξι εργαλειο και γενικης χρησεως ειναι οτι καλυτερο νομιζω, λογω καταναλωσης και χαμηλου κοστους χρησης. συνδυαζει τα παντα και συμφερει. δεν ειναι αμαξι για σπορ οδηγηση μονο ουτε για να κινεισαι στη πολη μονο.

 

6)Το σημα GT προκαλει οσο δε παει....σε καθε φαναρι τις βραδυνες ωρες μου κολλαει ο καθενας, ακομα και αμαξια αρκετα μικροτερης ιπποδυναμης που δε τους παιρνει...τσαγια εχω κερασει πολλα ως τωρα, αλλα εχω κεραστει κιολας...:p

ετσι ειναι αυτα. σε γενικες γραμμες πολυ ευχαριστημενος απο την ροπη που εμφανιζει το αμαξι εν κινησει ειδικα.με 6η και 3000 στροφες βγαζει 120 km/h

 

7)Μετα τον πρωτο μηνα που ειχα το αμαξι μου εβγαλε μια σοβαρη βλαβη στις κλειδαριες...πρωτακουστη και για Γκολφ. μπλοκαραν οι κλειδαριες στις μπροστινες πορτες και δεν ανοιγαν με τιποτα. το πηγα αντιπροσωπεια, ανοιχτηκαν οι πορτες με πριονι :wacko: , οπου κοπηκε η εξωτερικη λαμαρινα για να υπαρξει προσβαση στις κλειδαριες. αλλαχτηκαν οι κλειδαριες, οι οποιες ηταν ελαττωματικες και φυσικα μπηκαν νεα εξωτερικα φυλλα λαμαρινας βαμμενα. ολα καλα εκτοτε...

 

8)Απο το ηχοσυστημα αν και ακουω οτι δεν αξιζει παραδοξως ειμαι πολυ ικανοποιημενος. βαραει καλα αν και δεν διαθετει καμια κορυφαια ποιοτητα , σε σημειο ικανοποιητικο κ αν βαλεις κ λιγο μπασο ολο το αμαξι τρεμει καπως.:cool:

 

9)Τελευταιο ειναι κατι που ηθελα να ρωτησω. το ρελαντι μου τον πρωτο καιρο ηταν στις 600 στροφες...ενω το τελευταιο εναμιση μηνα παρατηρω οτι εχει ανεβει στις 700 με 650 καμια φορα. Γιατι συμβαινει αυτο???? Βενζινη χρησιμοποιω παντα την ιδια - 100σταρα απο συγκεκριμενη εταιρια κ βενζιναδικο.

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

Να μην τα αλλαξεις, αλλα να το παρακολουθησεις. Κατα τυχη αυτο ειχε συμβει και σε ενα αλλα κοριτσι(καλα, τι κανετε εσεις οι γυναικες?:cool:) στο vwclub, και χρειαστηκε και τα αλλαξε.

 

Φίλε elias δε ξέρω αν εμείς οι γυναίκες κάνουμε κάτι στο αμάξι :lol: αλλά αυτόν τον ήχο εμένα μου τον έκανε από τη πρώτη στιγμή. Φαντάσου ότι τον πρωτοάκουσα όταν ξεπάρκαρα από την αντιπροσωπεία την ημέρα που το παρέλαβα ! ! !

Link to comment
Share on other sites

9)Τελευταιο ειναι κατι που ηθελα να ρωτησω. το ρελαντι μου τον πρωτο καιρο ηταν στις 600 στροφες...ενω το τελευταιο εναμιση μηνα παρατηρω οτι εχει ανεβει στις 700 με 650 καμια φορα. Γιατι συμβαινει αυτο???? Βενζινη χρησιμοποιω παντα την ιδια - 100σταρα απο συγκεκριμενη εταιρια κ βενζιναδικο.

 

Εμένα το ρελαντί μου ήταν εξ'αρχής στις 700 με 750 και εκεί έχει παραμείνει μετά από 2 μήνες και 2500 χλμ. Και γω χρησιμοποιώ πάντα την ίδια 100σταρα από συγκεκριμένο πρατήριο. Μόνο μια φορά μόλις είχα ξεκινήσει ανέβασε στις 800 για δευτερόλεπτα μαζί με ένα λίγο πιο έντονο τρέμουλο αλλά αμέσως κατέβηκε στο φυσιολογικό και το τρέμουλο σταμάτησε. Από τότε δεν το έχει ξανακάνει.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα,

 

Τη Παρασκευή πέρασα μια βόλτα από service Παζαρόπουλου για αλλαγή ενός από τους αισθητήρες παρκαρίσματος και με την ευκαιρία ανέφερα το θέμα τριξίματος που ακούω από πίσω όταν κάνω επιτόπου μανούβρες. Ο τεχνικός μετά από δοκιμές δεν κατάφερε να τον ακούσει αλλά μου είπε να το πάω από βδομάδα να μου αλλάξει προληπτικά τα πίσω ακρόμπαρα.

Με ρώτησε αν όταν κάνω τις συγκεκριμένες μανούβρες έχω πατημένο το φρένο, διότι σε αυτή τη περίπτωση δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ο ήχος είναι φυσιολογικός. Το θέμα είναι ότι επειδή κάποιες κινήσεις γίνονται μηχανικά δεν θυμάμαι αν τον ήχο μου τον κάνει μόνο με πατημένο φρένο.

Η απορία μου (που ζητά και τη βοήθειά σας) είναι η εξής :

Να τα αλλάξω τα πίσω ακρόμπαρα έστω και αν δεν υπάρχει πραγματικά πρόβλημα ή να μη βάλω ακόμα χεράκι στο ''καλό μου'' :love: που είναι μόλις 2 μηνών ?

 

Aν σηκωσε τους πισω τροχους και ελεγξε οτι εχουν τζογο αλλαξε τα αν οχι βεβαιωσου οτι εχει βγαλει την σχολη μαγων πριν τα αλλαξεις.

Αν ειναι απο τα φρενα κανε το εξης βαλε οπισθεν ξεκινα και πατα αποτομα φρενο να δεις αν κανει τον ιδιο θορυβο(μια φορα θα στο κανει αλλιως μπρος-φρενο οπισθεν-φρενο) συνηθως κανει ενα χτυπημα ομως τα τακακια οχι τριξιμο.

Δοκιμασε αν στο κανει και σε δρομο με μεγαλες κλισεις (να ανεβεις μια ραμπα σε πεζοδρομιο π.χ να πατανε μονο οι δεξιες .η οι αριστερες ροδες).

Link to comment
Share on other sites

Aν σηκωσε τους πισω τροχους και ελεγξε οτι εχουν τζογο αλλαξε τα αν οχι βεβαιωσου οτι εχει βγαλει την σχολη μαγων πριν τα αλλαξεις.

Αν ειναι απο τα φρενα κανε το εξης βαλε οπισθεν ξεκινα και πατα αποτομα φρενο να δεις αν κανει τον ιδιο θορυβο(μια φορα θα στο κανει αλλιως μπρος-φρενο οπισθεν-φρενο) συνηθως κανει ενα χτυπημα ομως τα τακακια οχι τριξιμο.

Δοκιμασε αν στο κανει και σε δρομο με μεγαλες κλισεις (να ανεβεις μια ραμπα σε πεζοδρομιο π.χ να πατανε μονο οι δεξιες .η οι αριστερες ροδες).

 

Το αμάξι δε το σήκωσε ούτε είδε αν οι τροχοί έχουν τζόγο. Μόνο κάποιες μανούβρες έκανε μέσα και έξω από το συνεργείο χωρίς να καταφέρει να ακούσει τίποτα. Θα κάνω και τις δοκιμές που προτείνεις. Πάντως πάνω σε πεζοδρόμιο με μόνο τις αριστερές ρόδες στρίβοντας επιτόπου το τιμόνι για να το κατεβάσω, τον θόρυβο (τρίξιμο) τον έκανε.

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι δε το σήκωσε ούτε είδε αν οι τροχοί έχουν τζόγο. Μόνο κάποιες μανούβρες έκανε μέσα και έξω από το συνεργείο χωρίς να καταφέρει να ακούσει τίποτα. Θα κάνω και τις δοκιμές που προτείνεις. Πάντως πάνω σε πεζοδρόμιο με μόνο τις αριστερές ρόδες στρίβοντας επιτόπου το τιμόνι για να το κατεβάσω, τον θόρυβο (τρίξιμο) τον έκανε.

 

τσαμπα λεφτα θα δωσεις.

Link to comment
Share on other sites

τσαμπα λεφτα θα δωσεις.

 

Μα δε πρόκειται να πληρώσω τίποτα, όλα καλύπτονται από την εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

τυχερη, εχεις ακομα εγγυηση...

παντως εγω δεν εδωσα τα επιπλεον λεφτα για αλλα 2 χρονια εγγυηση καθως μπορει να μη συμβει τιποτα στα 2 αυτα χρονια και στο κατω κατω και αν συμβει κατι, 350 ευρω δε θα κοστισει. αλωστε δεν ειναι βλακες αυτοι. ξερουν πως κατα μεσο ορο οι ζημιες που μπορει να παθει το αυτοκινητο τα 2 αυτα χρονια ειναι κατω των 350 ευρω οποτε α ετσι κερδιζουν γιατι θα παρουν απο ολλους 350 αλλα θα χρειαστει να φτιαξουν ελαχιστα αυτοκινητα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σας χαιρετώ. Εγώ πάλι θα γράψω τον πόνο μου. Χτές άφησα το αυτοκίνητο δίπλα από την πολυκατοικία και κάποιος μαλ@&@$ έριξε από κάποιο μπαλκόνι κάτι, μάλλον βαρύ, με αποτέλεσμα αυτό στην φωτογραφία .Έκανε μια λακουβίτσα λίγο πιο πίσω από την κεντρική κολόνα. Σε εκείνο το σημείο δεν νομίζω να διορθώνεται εύκολα ε?? Είναι σκληρή η λαμαρίνα εκεί...τι να έριξε άραγε??? τούβλο:angry::angry:

 

 

http://img142.imageshack.us/img142/7771/dsc00173pj7.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σας χαιρετώ. Εγώ πάλι θα γράψω τον πόνο μου. Χτές άφησα το αυτοκίνητο δίπλα από την πολυκατοικία και κάποιος μαλ@&@$ έριξε από κάποιο μπαλκόνι κάτι, μάλλον βαρύ, με αποτέλεσμα αυτό στην φωτογραφία .Έκανε μια λακουβίτσα λίγο πιο πίσω από την κεντρική κολόνα. Σε εκείνο το σημείο δεν νομίζω να διορθώνεται εύκολα ε?? Είναι σκληρή η λαμαρίνα εκεί...τι να έριξε άραγε??? τούβλο:angry::angry:

 

 

http://img142.imageshack.us/img142/7771/dsc00173pj7.th.jpg

 

σ'εκεινο το σημειο ειναι το νευρο του αυτοκινητου, δοκιμασε καποιον φανοοιο που να εχει βεντουζα μπας και γινει κατι

Link to comment
Share on other sites

έλεος ρε παιδια ελεος φτανει!!!!

βρε KIRRA σταματησε το εχεις δικιο δεν χρειαζεται να το συνεχισεις αλλο.... ετσι δεν ειναι ????

by the way αν εχω χρονο αυριο θα αρχισω το project με το πλυστικο των μπροστινων φαναριων και θα σε ενημερωσω αν ειναι ευκολο ή πολυ ευκολο

 

Καλη τυχη.

Ποσο πηγε το σετ?

Link to comment
Share on other sites

an kai exete ksefigei apo to thema tou topic mporw na rwtisw kati? exw ena golf 1400 gt me ta 170hp! mporw na tou balw turbo timer panw? liges plirofories tha ithela sxetika me ayto an kapoios gnwrizei kala to thema! thnx kai na eiste oloi kala!
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη αν καταλαβαινω σωστά.....σε αλλη θεση "κινειτε" οταν αναβεις την μεγαλη σκαλα και σε αλλη οταν κανεις σινιάλο?

Γιατι εγω δεν εχω καταλαβει καμια διαφορα......

Τα λεω σωστα?:rolleyes:

 

Μακη,

στην ιδια θεση βρισκονται το ζητημα ειναι οτι γινεται αυτοματα το κατοπτρο πηγαινει τερμα κατω ειτε σε σινιαλο ειτε σε μεγαλη σκαλα αλλα αυτο γινεται ΑΥΤΟΜΑΤΑ.... λογικα πρεπει να ειναι ρυθμιση του VAG-COM...........

Link to comment
Share on other sites

Παιδεια εχω to gt με τα 170 αλογα κ μου παρουσιασε γυρω στα 10000 km το εξης, ενω διχνει να δουλευει ο κινητηρας κανονικα το τουρμπομετρο δεν συμπεριφερεται αναλογα, δηλαδη δεν ανηγει παρα μονο σε πολυ αποτομα και βαθα βυθησματα του γκαζιου, ξερει κανεις τιποτα? Παρακαλω οσοι ξερουν κατι ή τους το εχει παρουσιασει ας μου πουν κατι αμεσα
Link to comment
Share on other sites

Παιδεια εχω to gt με τα 170 αλογα κ μου παρουσιασε γυρω στα 10000 km το εξης, ενω διχνει να δουλευει ο κινητηρας κανονικα το τουρμπομετρο δεν συμπεριφερεται αναλογα, δηλαδη δεν ανηγει παρα μονο σε πολυ αποτομα και βαθα βυθησματα του γκαζιου, ξερει κανεις τιποτα? Παρακαλω οσοι ξερουν κατι ή τους το εχει παρουσιασει ας μου πουν κατι αμεσα

 

η μόνη ανωμαλία είναι στο οργανάκι;;; ο κινητήρας δουλεύει κανονικά;;; (δηαδή το turbo φορτωνει κανονικα;; )

για δωσε περισσότερα στοιχεία...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

η μόνη ανωμαλία είναι στο οργανάκι;;; ο κινητήρας δουλεύει κανονικά;;; (δηαδή το turbo φορτωνει κανονικα;; )

για δωσε περισσότερα στοιχεία...

 

ναι απο καποια δοκιμη στο δρομο κ βαση εμπειριας με το πως συμπεριφεροταν πριν δεν βρισκω καποια διαφορα, οταν ομως κοιταω το οργανακι αυτο δεν ζωντανευει παρα μονο σε πολυ ακρεες καταστασεις, τι να ειναι?

Link to comment
Share on other sites

ναι απο καποια δοκιμη στο δρομο κ βαση εμπειριας με το πως συμπεριφεροταν πριν δεν βρισκω καποια διαφορα, οταν ομως κοιταω το οργανακι αυτο δεν ζωντανευει παρα μονο σε πολυ ακρεες καταστασεις, τι να ειναι?

 

αρκετοι ειδαν το οργανακι να γινεται πιο αναισθητο μετα απο "upgrade" κατα τη διαρκεια service αλλα εσυ δε μιλας για κατι τετοιο προφανως...

προσωπικα πρωτη φορα το ακουω... για ριξε και μια ματια στο vwclub.gr μπας και βρεις κατι αναλογο...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

αρκετοι ειδαν το οργανακι να γινεται πιο αναισθητο μετα απο "upgrade" κατα τη διαρκεια service αλλα εσυ δε μιλας για κατι τετοιο προφανως...

προσωπικα πρωτη φορα το ακουω... για ριξε και μια ματια στο vwclub.gr μπας και βρεις κατι αναλογο...

 

ti enoeis upgrade kata tis diarkeia sercice,giati ixa mpei sto sinergio prin mia bdomada gia ena problima sto cd player,

Link to comment
Share on other sites

ti enoeis upgrade kata tis diarkeia sercice,giati ixa mpei sto sinergio prin mia bdomada gia ena problima sto cd player,

 

κατα τη διάρκεια service αναβαθμίζουν το λογισμικό του αυτοκινητου με "νεα version" (οπως θα λέγαμε και στη γλώσσα των Η/Υ) μια απο αυτες τις αναβαθμίσεις επιδρα και στην ευαισθησία του turbo boost.

λες να ειναι κατι τοσο απλο;; για ρωτα τους αν εκαναν κατι τετοιο...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

κατα τη διάρκεια service αναβαθμίζουν το λογισμικό του αυτοκινητου με "νεα version" (οπως θα λέγαμε και στη γλώσσα των Η/Υ) μια απο αυτες τις αναβαθμίσεις επιδρα και στην ευαισθησία του turbo boost.

λες να ειναι κατι τοσο απλο;; για ρωτα τους αν εκαναν κατι τετοιο...

toso poli pou to kani telios psofio? les na einai kati tetoio?

Link to comment
Share on other sites

toso poli pou to kani telios psofio? les na einai kati tetoio?

 

και εγω δεν του δινω πολλες πιθανοτητες αλλα επειδη ειναι το μονο σχετικο με το "προβλημα" που περιγραφεις το λεω...

αν μπορεις και εσυ να θυμηθεις αν το θεμα ξεκινησε μετα την επισκεψη στο συνεργειο... anyway μια ερωτηση στο συνεργειο θα ξεδιαλυνει τα πραγματα...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...