Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ok, κατανοητό. Μπορώ να βάλω link;

Βαλε εδω

http://www.vwclub.gr

Οι ενδιαφερομενοι ειναι περισσοτεροι εκει;)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παιδιά καλησπέρα και Χρόνια Πολλά και καλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα και αύριο,

 

Θα ήθελα τη πολύτιμη γνώμη σας και τις ανεκτίμητες συμβουλές σας (καλά ε ? αμά θέλω να σας καλοπιάσω. . . !) για το εξής :

 

Χτες το πρωί που πέρασα μια βόλτα από το σέρβις του Παζαρόπουλου για να τσεκάρω τους αισθητήρες παρκαρίσματος που ''λαλούσαν'' κάπως παράξενα τελευταία, ενημερώθηκα ότι διαθέτουν πρόγραμμα αναβάθμισης για το ''καλό μου'':love: με το οποίο πηγαίνει στα 145 PS. Κόστος με την έκπτωση λόγω κάρτας Παζαρόπουλου Euro 810 (από 900 αρχική τιμή). Όπως καταλαβαίνετε από χτες μου'χει μπει ο εξ'από δω! Θα ήθελα λοιπόν ν' ακούσω τις γνώμες σας προκειμένου να ξεκινήσω την αποταμίευση μέχρι το καλοκαίρι ! Εννοείται ότι αν αποφασίσω κάτι τέτοιο θα το κάνω μόνο σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο, όμως με προβληματίζει λίγο (το ανέφερα και στον τεχνικό τους) η έλλειψη κομπρέσσορα σε σχέση με τη νέα ιπποδύναμη. Βέβαια εκείνος με διαβεβαίωσε ότι δεν θα έχω κανένα πρόβλημα με τους 145 ίππους χωρίς κομπρέσσορα και ότι θα δω διαφορά αφού θα ανέβει και το boost. Και γεννιούνται λοιπόν τα εξής δύο εύλογα πιστεύω ερωτήματα :

1) Εφ'όσον δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην ομαλή επιτάχυνση του αυτοκινήτου με 145 ίππους χωρίς κομπρέσσορα, τότε γιατί το GT 140PS να έχει κομπρέσσορ ?

2) Θα αντέξει η καημένη η τουρμπινούλα μου ?

 

Αυτά προς το παρόν, γιατί είχα δεν είχα σας ζάλισα πάλι :O και ευελπιστώ στη βοήθειά σας.

 

Υ.Γ. Άσχετο. Το Σάββατο πάω για LLumar Titanium σε όλο το αμάξι εκτός παρμπρίζ. Έχω ξεκινήσει ήδη τις πρόβες στον καθρέφτη για το τι θα πω σε περίπτωση ''ερωτικής'' συνεύρεσης με κανένα ''συμπαθητικό'' κύριο με μπλε στολή :p

Link to comment
Share on other sites

Με αυτα τα χρηματα επαιρνες απο την αρχη το 140ps, αν και το οτι εχει κομπρεσορα δεν ειναι θετικο αλλα μαλλον αρνητικο γιατι εχουν ταλαιπωρηθει αρκετα οι κατοχοι. Αναφερομαι στο γνωστο "κομπιασμα". Το προγραμμα δεν αξιζει παντως, δες πχ mtm ή περιμενε για revo σιγουρα δεν θα ξεπερνουν τα 600 Ευρω.
Link to comment
Share on other sites

Με αυτα τα χρηματα επαιρνες απο την αρχη το 140ps, αν και το οτι εχει κομπρεσορα δεν ειναι θετικο αλλα μαλλον αρνητικο γιατι εχουν ταλαιπωρηθει αρκετα οι κατοχοι. Αναφερομαι στο γνωστο "κομπιασμα". Το προγραμμα δεν αξιζει παντως, δες πχ mtm ή περιμενε για revo σιγουρα δεν θα ξεπερνουν τα 600 Ευρω.

 

Θα συμφωνήσω μαζί σου στο θέμα των χρημάτων αλλά δυστυχώς όταν το πήρα δεν τα είχα και ούτε τώρα τα έχω. Γι' αυτό είπα άλλωστε ότι αν το κάνω θα είναι προς το καλοκαίρι μπας και έχω μαζέψει μέχρι τότε τίποτα.

Γιατί πιστεύεις ότι το πρόγραμμα δεν αξίζει ? Τι διαφορά (εκτός από τιμή) προσφέρει το mtm και το revo ? Οι ερωτήσεις μου φυσικά είναι καλοπροαίρετες, δεν αμφισβητώ την άποψή σου :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν αξιζει λογω της σχεσης χρηματων/αποδοσης , της mtm στο site λεει 750€ και δινει 160 αλογα, ενω της ρεβο δεν εχει βγει ακομα.
Link to comment
Share on other sites

, αν και το οτι εχει κομπρεσορα δεν ειναι θετικο αλλα μαλλον αρνητικο γιατι εχουν ταλαιπωρηθει αρκετα οι κατοχοι. Αναφερομαι στο γνωστο "κομπιασμα"
Αυτό έχει λυθεί με αναβάθμιση εγκεφάλου από την αντιπ/πεία ;)
Link to comment
Share on other sites

mtm μην το σκεφτεσαι κ πολυ για αλλη εταιρια κατα την γνωμη μου.

καλο θα ειναι να δεις κ το ροπο-διαγραμμα κ να κανεις μια μετρησουλα πριν κ μετα το προγραμμα για να δεις ποσα αλογα πραγματικα πηρες.

για ποιο κομπιασμα μιλατε ρε παιδια?κ μην τα ισοπεδωνουμε ολα "καλυτερα να μην εχεις κομπρεσορα"....τωρα αν εισαι πιο συντηρητικος στην οδηγηση κ τα 122 καλα ειναι καθως ο ενας φτανει τα 160 αλογα κ ο αλλος τα 210(αν κ εμενα τα αλογα δεν με ενδιαφερουν τοσο οσο η ροπη στο φασμα των στροφων).Τελος μην ξεχναμε οτι ειναι 2 διαφορετικοι κινητηρες κα ας ονομαζονται απο την μαμα vw tsi κ οι 2

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Με αυτα τα χρηματα επαιρνες απο την αρχη το 140ps, αν και το οτι εχει κομπρεσορα δεν ειναι θετικο αλλα μαλλον αρνητικο γιατι εχουν ταλαιπωρηθει αρκετα οι κατοχοι. Αναφερομαι στο γνωστο "κομπιασμα". Το προγραμμα δεν αξιζει παντως, δες πχ mtm ή περιμενε για revo σιγουρα δεν θα ξεπερνουν τα 600 Ευρω.

 

Ποιο γνωστο 'κομπιασμα'????

Ποια ταλαιπωρια κατοχων??

Ας μην αυθαιρετουμε τοσο ευκολα γιατι αν ειχες οδηγησει το συγκεκριμενο δεν θα το ελεγες, οπως δεν το εχει πει κανενας.

Μαλλον σε κατι αλλο πρεπει να αναφερεσαι και οχι στο 'κομπιασμα' που λες.

Στο θεμα τωρα, Ζouzouna,

το 140αρι απο την αρχη σιγουρα θα ηταν καλυτερη λυση εφοσον θελεις καλυτερες επιδοσεις και ηταν μονο 1000 ευρω παραπανω αν θυμαμαι καλα.

Το οτι αρκετα εντυπα το παρουσιαζαν εφαμιλλο με το 122αρι στην πραγματικοτητα δεν ισχυε.Μονο αμα οδηγησεις και τα δυο θα καταλαβεις, το δε 140αρι εχει και αρκετα μεγαλυτερες προοπτικες βελτιωσης λογω καλυτερων υλικων κινητηρα, μπιελας, πιστονιων, τουρμπο κλπ που σε πρωτη φαση παει ανετα στα 200 αλογα.

Τωρα και το 122αρι δεν πιστευω οτι θα σε αφησει δυσαρεστημενη γιατι και αυτο με προγραμμα, απο διαφορες εταιρειες, παει κοντα στα 150-160 αλογα (μεχρι εκει γιατι τα περιφερειακα του συγκεκριμενου κινητηρα δηλ τουρμπο κλπ δεν προσφερονται για περισσοτερα).

Πιστεψε με ομως οτι δεν θα χρειαστεις ουτε εναν περισσοτερο αν δεν εισαι για κοντρες.

Οι τιμες βελτιωσης παιζουν απο 400-750 ευρω.

Επειδη ομως προσανατολιζεσαι για αργοτερα τοσο το καλυτερο γιατι και οι τιμες θα εχουν πεσει και η βελτιωση θα ειναι πιο δοκιμασμενη και αξιοπιστη.

Link to comment
Share on other sites

μην το κανεις το πρόγραμμα πολλα τα χρηματα .

 

 

και για τις μευράνες καλητερα ειναι να μπουν σε στεγνο μηνα για καλήτερη εφαρμογη .

Link to comment
Share on other sites

Ποιο γνωστο 'κομπιασμα'????

Ποια ταλαιπωρια κατοχων??

 

Αναφερομαι στο κομπιασμα που παρουσιαζουν κατα την εναλλαγη κομπρεσορα/τουρμπο κατι το οποιο ειναι πολυ επικινδυνο πχ σε μια προσπεραση. Ναι μεν εχει βγει η αναβαθμιση αλλα ποσοι το ξερουν μεχρι να τη παθουν;

Link to comment
Share on other sites

παιδια,οντως μην λετε οτι να ναι...Το κομπιασμα ειναι θεμα πλεον λυμμενο και δεν εβγαινε και 100%...σε ολα δηλαδη τα golf.Εγω εχω το 140 απο 9/2007 και ουτε κομπιασμα ουτε τιποτα.Εκανα και την αναβαθμιση και ολα κομπλε.Μην ξεχναμε οτι ειναι και θεμα συμπεριφορας προς το αυτοκινητο.Το πως το εστρωσες το κατα ποσο το σκιζεις κτλ...
Link to comment
Share on other sites

Αναφερομαι στο κομπιασμα που παρουσιαζουν κατα την εναλλαγη κομπρεσορα/τουρμπο κατι το οποιο ειναι πολυ επικινδυνο πχ σε μια προσπεραση. Ναι μεν εχει βγει η αναβαθμιση αλλα ποσοι το ξερουν μεχρι να τη παθουν;

Να παθουν τι? Δηλαδη εγω που ειμαι 4/07 και εκανα αναβαθμιση μετα απο 1 χρονο, επαθα κατι? Μη γραφεις πραγματα που δε στεκουν γιατι υπαρχουν ανθρωποι που πιστευουν την λαλακια του καθενα:mad:

Link to comment
Share on other sites

Δεν αξιζει λογω της σχεσης χρηματων/αποδοσης , της mtm στο site λεει 750€ και δινει 160 αλογα, ενω της ρεβο δεν εχει βγει ακομα.

 

περιμενε λιγο να βγαλουν και οι μεγαλες εταιρειες προγραμμα για το 1400αρι.(revo,uni κλπ)

 

mtm μην το σκεφτεσαι κ πολυ για αλλη εταιρια κατα την γνωμη μου.

καλο θα ειναι να δεις κ το ροπο-διαγραμμα κ να κανεις μια μετρησουλα πριν κ μετα το προγραμμα για να δεις ποσα αλογα πραγματικα πηρες.

 

Παιδιά ευχαριστώ ειλικρινά για τις απαντήσεις σας. Ούτως ή άλλως ότι είναι να γίνει θα γίνει προς το καλοκαίρι οπότε μέχρι τότε έχουμε χρόνο για ψάξιμο αυτών που προτείνετε. Η ιδέα για το ροποδιάγραμμα μου ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα ;)

 

 

Στο θεμα τωρα, Ζouzouna,

το 140αρι απο την αρχη σιγουρα θα ηταν καλυτερη λυση εφοσον θελεις καλυτερες επιδοσεις και ηταν μονο 1000 ευρω παραπανω αν θυμαμαι καλα.

Το οτι αρκετα εντυπα το παρουσιαζαν εφαμιλλο με το 122αρι στην πραγματικοτητα δεν ισχυε.Μονο αμα οδηγησεις και τα δυο θα καταλαβεις, το δε 140αρι εχει και αρκετα μεγαλυτερες προοπτικες βελτιωσης λογω καλυτερων υλικων κινητηρα, μπιελας, πιστονιων, τουρμπο κλπ που σε πρωτη φαση παει ανετα στα 200 αλογα.

Τωρα και το 122αρι δεν πιστευω οτι θα σε αφησει δυσαρεστημενη γιατι και αυτο με προγραμμα, απο διαφορες εταιρειες, παει κοντα στα 150-160 αλογα (μεχρι εκει γιατι τα περιφερειακα του συγκεκριμενου κινητηρα δηλ τουρμπο κλπ δεν προσφερονται για περισσοτερα).

Πιστεψε με ομως οτι δεν θα χρειαστεις ουτε εναν περισσοτερο αν δεν εισαι για κοντρες.

Οι τιμες βελτιωσης παιζουν απο 400-750 ευρω.

Επειδη ομως προσανατολιζεσαι για αργοτερα τοσο το καλυτερο γιατι και οι τιμες θα εχουν πεσει και η βελτιωση θα ειναι πιο δοκιμασμενη και αξιοπιστη.

 

Φίλε Kirra,

 

Η αλήθεια είναι ότι από την αρχή για το 140αρι ψηνόμουνα αλλά δυστυχώς τα οικονομικά ήταν πολύ οριακά αν σκεφτείς ότι ξεκίνησα για αμάξι γύρω στα 19.000 και μετά τον κεραυνοβόλο έρωτα με το ''καλό μου'' :love: έφτασα αισίως τα 22.000

Τέλος πάντων με τ' αμάξι μέχρι στιγμής είμαι απόλυτα ευχαριστημένη, για κόντρες δεν είμαι αλλά και λίγη παραπάνω ροπούλα δε θα με χάλαγε.

Αν και μ' αρέσει πολύ (πολύυυυυυυ όμως) όταν οι άλλοι φορτώνουν στροφές για να με περάσουν και κει ακριβώς πάνω στο όριο εγώ απλά πατάω λίγο πιο βαθιά το γκάζι . . .

Link to comment
Share on other sites

μην το κανεις το πρόγραμμα πολλα τα χρηματα .

 

 

και για τις μευράνες καλητερα ειναι να μπουν σε στεγνο μηνα για καλήτερη εφαρμογη .

 

Φίλε KarlBarks,

 

μ'αυτό με τον στεγνό μήνα μου έβαλες ιδέα. Παίζει να έχω πρόβλημα λόγω υγρασίας ? Βλέπεις μένω και σε περιοχή αρκετά κοντά στη θάλασσα και εδώ από υγρασία άλλο τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Να παθουν τι? Δηλαδη εγω που ειμαι 4/07 και εκανα αναβαθμιση μετα απο 1 χρονο, επαθα κατι? Μη γραφεις πραγματα που δε στεκουν γιατι υπαρχουν ανθρωποι που πιστευουν την λαλακια του καθενα:mad:

 

Προφανως δεν σε πετυχε το κομπιασμα- safe mode πανω σε προσπεραση και εισαι ακομα σε θεση και μας γραφεις. Καταλαβαινω οτι το προβλημα διορθωθηκε μετα απο την αναβαθμιση, αλλα θα πρεπει να συμφωνησεις οτι ηταν παρα μα παρα πολυ επικινδυνο.

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2281862&highlight=%EA%FC%EC%F0%E9%E1%F3%EC%E1#post2281862

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2233634&highlight=%EA%FC%EC%F0%E9%E1%F3%EC%E1#post2233634

 

Καπου (μπορει στο vwclub) ειχα διαβασει για εναν ατυχο που του ετυχε πανω στη προσπεραση.

Link to comment
Share on other sites

Προφανως δεν σε πετυχε το κομπιασμα- safe mode πανω σε προσπεραση και εισαι ακομα σε θεση και μας γραφεις. Καταλαβαινω οτι το προβλημα διορθωθηκε μετα απο την αναβαθμιση, αλλα θα πρεπει να συμφωνησεις οτι ηταν παρα μα παρα πολυ επικινδυνο.

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2281862&highlight=%EA%FC%EC%F0%E9%E1%F3%EC%E1#post2281862

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2233634&highlight=%EA%FC%EC%F0%E9%E1%F3%EC%E1#post2233634

 

Καπου (μπορει στο vwclub) ειχα διαβασει για εναν ατυχο που του ετυχε πανω στη προσπεραση.

 

Αυτος ο "ατυχος" ειμαι εγω περσυ το πασχα, αλλα ηταν η Ν75 και δεν υπηρχε καποιο κομπιασμα του κινητηρα πριν απο αυτο. Και σκαστρα εχω αλλαξει αλλα αυτο δεν εχει σχεση με το γεγονος οτι υπαρχει compressor kai turbo μαζι. Απλα μερικες φορες υπαρχει αστοχια υλικων και τιποτα αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε KarlBarks,

 

μ'αυτό με τον στεγνό μήνα μου έβαλες ιδέα. Παίζει να έχω πρόβλημα λόγω υγρασίας ? Βλέπεις μένω και σε περιοχή αρκετά κοντά στη θάλασσα και εδώ από υγρασία άλλο τίποτα.

 

Μην ανησυχεις δεν υπαρχει κανενα προβλημα.

Απλα επειδη οι μεμβρανες χρειαζονται κανα 24αωρο για να εφαρμοσουν καλα και ειναι προτιμητεο να υπαρχει και καποια σχετικη ζεστη.Παλια οταν εβαζα lummar επρεπε να αφησω το αυτοκινητο 4 ωρες στον ηλιο για εφαρμογη, τα τελευταια χρονια που βαζω 3Μ δεν χρειαζεται, απλως δεν αναβοκατεβαζεις τα παραθυρα για ενα 24ωρο.Απο εφαρμογη, τελεια και στις δυο περιπτωσεις, η lummar εχει 1-2 περισσοτερες χρωματικες επιλογες αλλα η 3Μ για μενα εχει καλυτερη ποιοτητα μεμβρανης που δεν χαραζεται ευκολα. Με την lummar ειδικα το καλοκαιρι που ζεσταινονταν η μεμβρανη γινοταν πιο μαλακη και ευκολη στο γρατζουνισμα καθως μου ειχε τυχει.

Τωρα δεν ξερω αν εχει βελτιωθει παντως με την 3Μ δεν μου εχει συμβει ποτε μεχρι τωρα.

 

Αυτος ο "ατυχος" ειμαι εγω περσυ το πασχα, αλλα ηταν η Ν75 και δεν υπηρχε καποιο κομπιασμα του κινητηρα πριν απο αυτο. Και σκαστρα εχω αλλαξει αλλα αυτο δεν εχει σχεση με το γεγονος οτι υπαρχει compressor kai turbo μαζι. Απλα μερικες φορες υπαρχει αστοχια υλικων και τιποτα αλλο.

 

Γι'αυτο ειπα οτι μαλλον σε κατι αλλο πρεπει αναφερεται ο nrg που ειναι ασχετο με την μεταφορα λειτουργιας απο κομπρεσσορα σε τουρμπο.

Αλλα βεβαια και ετσι να ηταν τα πραγματα απο μια περιπτωση δεν πρεπει να βγαζουμε συμπερασματα και να αναφερομαστε σαν να υπαρχει γενικο προβλημα απο το πουθενα και μαλιστα οταν δεν εχουμε προσωπικη εμπειρια.

Ποσο μαλλον αν το χαρακτηριζουμε και 'επικινδυνο', γιαυτο πρεπει να προσεχουμε τα λογια μας γιατι ενταξει εμεις που εχουμε και ξερουμε μπορουμε σχετικα απλα να το προσπερασουμε το θεμα θεωροντας το αστοχο, ομως αν καποιος δεν ξερει τον προκαταβαλλουμε αρνητικα για την οποια συγκριση η αποφαση του και μαλιστα αδικα.

Υπαρχουν αλλα θεματα οπως η Ν75 που παρουσιαζει βλαβες, οχι παλι σε ολα αλλα σε αρκετα, που πραγματικα μπορει να υπαρχει θεμα σε φαση προσπερασης, αλλα ειμαι σιγουρος οτι στα τελευταια εχει βελτιωθει, αν και πολλες διαγνωσεις για βλαβη της, οπως τουλαχιστον σε μενα (οπου και αντικατασταθηκε χωρις βεβαια να ειχα προβημα) εκ των υστερων αποδειχθηκε λαθος.

Link to comment
Share on other sites

Προφανως δεν σε πετυχε το κομπιασμα- safe mode πανω σε προσπεραση και εισαι ακομα σε θεση και μας γραφεις. Καταλαβαινω οτι το προβλημα διορθωθηκε μετα απο την αναβαθμιση, αλλα θα πρεπει να συμφωνησεις οτι ηταν παρα μα παρα πολυ επικινδυνο.

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2281862&highlight=%EA%FC%EC%F0%E9%E1%F3%EC%E1#post2281862

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2233634&highlight=%EA%FC%EC%F0%E9%E1%F3%EC%E1#post2233634

 

Καπου (μπορει στο vwclub) ειχα διαβασει για εναν ατυχο που του ετυχε πανω στη προσπεραση.

 

το προβλημα που αναφερεις (το εχω παθει και εγω) ειναι καποια βλαβη και συμφωνω οτι ειναι επικυνδινο στην περιπτωση που συμβει σε μια τετοια περιπτωση που περιγραφεις...

αλλα οπως το εθετες μεχρι τωρα ολοι καταλαβαιναμε οτι ειναι καποιο προβλημα, τυπου lag, των TSi (T/C+C).

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μην ανησυχεις δεν υπαρχει κανενα προβλημα.

Απλα επειδη οι μεμβρανες χρειαζονται κανα 24αωρο για να εφαρμοσουν καλα και ειναι προτιμητεο να υπαρχει και καποια σχετικη ζεστη.Παλια οταν εβαζα lummar επρεπε να αφησω το αυτοκινητο 4 ωρες στον ηλιο για εφαρμογη, τα τελευταια χρονια που βαζω 3Μ δεν χρειαζεται, απλως δεν αναβοκατεβαζεις τα παραθυρα για ενα 24ωρο.Απο εφαρμογη, τελεια και στις δυο περιπτωσεις, η lummar εχει 1-2 περισσοτερες χρωματικες επιλογες αλλα η 3Μ για μενα εχει καλυτερη ποιοτητα μεμβρανης που δεν χαραζεται ευκολα. Με την lummar ειδικα το καλοκαιρι που ζεσταινονταν η μεμβρανη γινοταν πιο μαλακη και ευκολη στο γρατζουνισμα καθως μου ειχε τυχει.

Τωρα δεν ξερω αν εχει βελτιωθει παντως με την 3Μ δεν μου εχει συμβει ποτε μεχρι τωρα.

 

ε για να το λες κατι θα ξερεις .

 

 

zouzouna_2

 

εγω δεν εχω σχεση με τα φιμε αλλα το ειχα ακουσει καπου και ειπα να το αναφέρω για να βοηθησω

Link to comment
Share on other sites

Ναι ισως η λεξη κομπιασμα δεν ηταν σωστη, το safe mode στις 3000 επρεπε να αφησω μονο. Το προβλημα αυτο παρουσιαζεται με την αλλαγη κομπρεσορα/τουρμπο, οχι οτι εχει ο κομπρεσορας ή η τουρμπινα προβλημα.

Για να ειμαστε ξεκαθαροι βεβαια φανταζομαι οποιος παρει τωρα το 140 θα εχει περασμενη την αναβαθμιση.

 

Βρηκα στο net 2 χρησιμα self-studies της vw

 

self study για τον tsi 122 http://rapidshare.com/files/181016391/SSP_405_1.4l_90kW_TSI_Engine_with_Turbocharger.pdf.html

 

και για το long life service http://rapidshare.com/files/181017675/VW_Service_Interval_Extension_SelfStudyGuide_224.pdf.html

 

Επισης για τους κατοχους tsi 122 τα παρακατω ανταλλακτικα ειναι για εμας.

 

1. Φίλτρο Λαδιού 03C115562 MANN 712/6x

2. Φίλτρο Αέρος 1F0129620 ΜΑΝΝ C14130

3. Φίλτρο Βενζίνης 1K0201051C MANN WK69

4. Φίλτρο Καμπίνας 1K1819653B (ΕΝΕΡΓΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ) MANN CUK2939

 

Μπορουμε να τα αγοραζουμε online απο http://www.trade-wind.gr και http://www.g-market.gr στελνωντας τους ενα email με κωδικο κινητηρα και τυπο αυτοκινητου. Το g-market ηταν φθηνοτερο.

Link to comment
Share on other sites

ε για να το λες κατι θα ξερεις .

 

 

zouzouna_2

 

εγω δεν εχω σχεση με τα φιμε αλλα το ειχα ακουσει καπου και ειπα να το αναφέρω για να βοηθησω

 

Εγώ είχα βάλει Llumar στο Μαρούσι και τα παιδιά έκαναν εξαιρετική δουλεία. Έχει περάσει 1.5+ χρόνος και δεν έχει παρουσιάσει τίποτα χειμώνα - καλοκαίρι! Είχε κοστίσει περίπου 200€ για τρίπορτο.

Link to comment
Share on other sites

Μην ανησυχεις δεν υπαρχει κανενα προβλημα.

Απλα επειδη οι μεμβρανες χρειαζονται κανα 24αωρο για να εφαρμοσουν καλα και ειναι προτιμητεο να υπαρχει και καποια σχετικη ζεστη.Παλια οταν εβαζα lummar επρεπε να αφησω το αυτοκινητο 4 ωρες στον ηλιο για εφαρμογη, τα τελευταια χρονια που βαζω 3Μ δεν χρειαζεται, απλως δεν αναβοκατεβαζεις τα παραθυρα για ενα 24ωρο.Απο εφαρμογη, τελεια και στις δυο περιπτωσεις, η lummar εχει 1-2 περισσοτερες χρωματικες επιλογες αλλα η 3Μ για μενα εχει καλυτερη ποιοτητα μεμβρανης που δεν χαραζεται ευκολα. Με την lummar ειδικα το καλοκαιρι που ζεσταινονταν η μεμβρανη γινοταν πιο μαλακη και ευκολη στο γρατζουνισμα καθως μου ειχε τυχει.

Τωρα δεν ξερω αν εχει βελτιωθει παντως με την 3Μ δεν μου εχει συμβει ποτε μεχρι τωρα.

 

Φίλε Kirra,

 

Μήπως μπορείς να μου δώσεις καμμιά διεύθυνση για 3Μ ή ίσως αυτή απ' όπου τις βάζεις εσύ ? Αθήνα δεν είσαι αν δεν κάνω λάθος ? Έτσι για να κάνω μια έρευνα αγοράς.

 

Εγώ είχα βάλει Llumar στο Μαρούσι και τα παιδιά έκαναν εξαιρετική δουλεία. Έχει περάσει 1.5+ χρόνος και δεν έχει παρουσιάσει τίποτα χειμώνα - καλοκαίρι! Είχε κοστίσει περίπου 200€ για τρίπορτο.

 

Μάλλον τώρα πρέπει να έχουν πέσει οι τιμές (ίσως λόγω εποχής) διότι εμένα στο κατάστημα Γλυφάδας μου ζητάνε Euro 220 για 5θυρο και αν πάμε μαζί μ'ένα φίλο που έχει Fiat Stylo 3θυρο (Euro 180 για εκείνον) μας κάνουν έκπτωση 10% ήτοι 200 για μένα και 160 για εκείνον τελική τιμή.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τώρα είχα ρυθμίσει το αυτοκίνητο για σταθερά διαστήματα service οπότε έβλεπα πόσο διάστημα απέμενε με το γνωστό τρόπο (βάζουμε το κλειδί, το γυρίζουμε στην πρώτη θέση και πατάμε το μπουτόν στο καντράν για 3 δευτερόλεπτα, οπότε και εμφανίζονται οι μέρες και τα χιλιόμετρα για το επόμενο service).

Όταν όμως άλλξα σε longlife (μέσω VAGCOM) πρόσεξα ότι με την ίδια διαδικασία δεν εμφανίζεται τίποτα εκτός απο παυλίτσες. Είναι φυσιολογικό και απλά όταν έρθουν οι συνθήκες (συνδυασμός, καταπόνησης, χρόνου, χιλιομέτρων) θα με ανημερώσει (service now) ή σε εσάς δείχνει κάτι?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...