Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Αισθάνομαι πάρα πολυ τυχερός γιατί η εταιρεία που εργάζομαι μου χορηγεί με leasing αυτοκίνητο κάθε 4 χρόνια. Φέτος πήρα το Jetta GT ενώ τα προηγούμενα χρόνια έιχα Peugeot 306, Renault Megane, Coupe, Laguna. Aυτό που έχω να πω είναι ότι όλες οι αντιπροσωπείες είναι το ίδια χάλια. Όσο είσαι στην εγγύηση προσπαθούν να σε βγάλουν τρελλό και τα βρίσκουν όλα σωστά. Μόλις λήξει η εγγύηση είναι έτοιμοι να σου αλλάξουν όλο το αυτοκίνητο (επι πληρωμή). Όσο για το leasing εγώ πιστεύω ότι τα αυτοκίνητα που δίνουν έτσι έχουν όλα μικροπροβλήματα (όλα τα αυτοκίνητα που ανέφερα ήταν ολοκαίνουργα). Λέω ότι αισθάνομαι τυχερός γιατί έχω καλομάθει και άν έδινα 26000 ευρώ (τόσο στοίχισε το Jetta GT με το χρώμα και τα τέλη) και είχα από την αρχή όλα αυτά τα προβλήματα θα μου είχε στρίψει. Πιστεύω ότι αυτά με τις αντιπροσωπείες συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα γιατί οι νόμοι δεν τηρούνται. Αλλά και εμείς σαν καταναλωτές δεν είμαστε αρκετά οργανωμένοι ούτε αντιδρούμε σωστά. Πάλι καλά που πλεον με το ιντερνετ ανταλλάσουμε απόψεις γιατί διαφορετικά θα χάβαμε ότι παραμύθι μας έλεγαν. Όμως φίλοι μου χρειάζεται καλύτερη οργάνωση του καταναλωτή γενικά για να πιάνουν τόπο τα λεφτά του που πιστεύω ότι δεν περισσεύουν σε κανένα.

Και πάλι σας ευχαριστώ παιδιά και χρόνια πολλά.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Απο που να αρχισουμε...

 

Καταρχας δεν απαγορευω σε κανεναν να πει την αποψη του. Απλα οταν σε ακουει τοσος κοσμος, δεν μπορει επειδη εισαι οργιο να γυρνας και να λες οτι το GT ειναι απο τα ΠΕΝΤΕ χειροτερα αμαξια που φτιαχτηκαν ποτε. Γιατι γινεσαι γραφικος και μαλ..ας, με ολη την σημασια της λεξης. Πες, παιδια δεν μ αρεσει το αμαξι και αστο εκει.

Οποιος εχει παρακολουθησει τον Jeremy καταλαβαινει αμεσως οτι η συγκεκριμενη φραση με την οποια εχεις κολλησει ειναι το κλασσικο αγγλικο χιουμορ του που παραπεμπει στην υπερβολη... Γενικα ολες του οι αντιδρασεις ειναι υπερβολικες! Εδω χαρακτηρισε "αχρηστο" το τιμονι του Vectra OPC γιατι λογω της "CATASTROPHIC UNDERSTEER" το αυτοκινητο πηγαινε ευθεια με τους τροχους τερμα αριστερα... Αυτο το ειδος χιουμορ απαιτει ανοιχτο μυαλο για να το παρακολουθησεις! Φυσικα οποιος ηταν κατοχος του συγκεκριμενου Vectra OPC μετα βγηκε και ειπε ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια πραγματα που λες και εσυ στα αγγλικα φορουμ... Για τον αχρηστο, γελοιο, ανικανο Κλαρκσον!

Guess what?!? He doesn't care, I don't care...

Ειπε την αποψη του, λιγοι αντεδρασαν, οι περισσοτεροι συμφωνησαν και οι εκπομπες συνεχιζουν να διασκεδαζουν εκατομμυρια των θαυμαστων του!!

 

Οπως ειπες εσυ. Βεβαια εσυ προσθεσες το ''το θεωρω ενα φθηνο υποκαταστατο, καμια σχεση με το the real thing'', πραγμα που δεν πολυκαταλαβα, και παραπεμπει λιγο σε Clarkson is talking.

 

Τι εννοεις φθηνο υποκαταστατο? Τι ειναι φιξακι? Ειναι ενα συγκεκριμενο αυτοκινητο, με συγκερκιμενες δυνατοτητες, και συγκεκριμενη τιμη που προοριζεται για συκεκριμενη αγορα. Ποιο real thing μας λες? Αν σ αρεσει το παιρνεις αν δεν σ αρεσει δεν το παιρνεις, τοσο απλα.

 

Ουτε υποκαταστατο κανενος πραγματος ειναι, ουτε φθηνο ειναι.

Οταν δεν καταλαβαινουμε κατι απλα ρωταμε... Δεν κατεβαζουμε 2-3 παραγραφους γιατι το πιθανοτερο ειναι οτι τις εγραψες τζαμπα! Για να στο κανω λιγο πιο λιανα αν και ειμαι σιγουρος οτι οι περισσοτεροι, αν οχι ολοι, το επιασαν με την μια!

Θεωρω λοιπον το Golf GT ενα φθηνο υποκαταστατο το Golf GTi! Και αυτος ειναι και ο λογος που δεν θα το επαιρνα με καμια Παναγια... Εμενα μου αρεσουν τα real things=>Gti και αυτο θα περιμενα να παρω!!

 

Οποιος δε, πει οτι αγορασε το GT ενω ειχε τα χρηματα για το GTi ειναι ειτε ψευτης ειτε απιστευτα συνειδητοποιημενος για τις επιλογες του...

Ποσοστιαια το 99,5% ειναι οι ψευτες και το 0,5% ειναι οι συνειδητοποιημενοι!! Οποτε ερχομαστε παλι στα λογια μου για το υποκαταστατο... ;)

 

Εχω βαρεθει να ακουω για θεματα αξιοπιστιας...Ολα τα αμαξια μπορει να παρουσιασουν προβληματα. Αν ειχε τεθει θεμα αξιοποπιστιας τοτε ο τοσος χαμος που εχει γινει με το αμαξι τι ειναι ζωα που πηγαν και το αγορασαν?

Αν θελεις μπορω να κανω ενα κοπο και να σου βρω το καθε ποστ για τα παραπανω προβληματα που εχουν παρουσιαστει μονο μεσα σε αυτο το θεμα... Το θεμα ειναι οτι απο αλλου τα περιμεναν τα προβληματα (κινητηρας) και αλλου τους εκατσαν (λιγο κινητηρας, πολυ κιβωτιο!!) Μηπως θελεις να ρωτησουμε ποσοι απο εδω μεσα πηγα στα σερβις για το γρατζουνισμα του κιβωτιου και ποσα κιβωτια κατεβηκαν για επισκευη?? Και προσεχε.. Δεν μιλαω για φιλους, γνωστους (υπαρχουν και αυτοι αλλα δεν θα τους αναφερω καν!) μιλαμε για κατοχους που γραφουν μονο σε αυτο το θεμα...

 

Η συζητηση θα ηταν ακριβως η ιδια, απο την μερια μου, ακομα και αν ο Clarkson ειχε αγοραρει 100 GT. Παλι ο ιδιος μαλ..ας θα ηταν για μενα.
Σου ειπα, προσπαθησε να με πεισεις...

Δεν τα καταφερνεις!! :rolleyes:

 

Και για να μην ψοφησεις φιλαρακο γιατι σε θελουμε, ναι ο Θεοφραστου ας πουμε ειναι για μενα 10 φορες καλυτερος απο τον Clarkson. Ο τυπος εχει χιουμορ, ειναι ωραιος και ξερει απο αμαξια. Δεν ειναι Clarkson που γραφει για δοκιμη για αμαξι και απο τις 10 παραγραφους, τις 9 μας ζαλιζει τα @@ για το τι εφαγε στη διαδρομη...

Θεοφραστου, τελειος τυπος.

Ηταν η μονη σοβαρη ελληνικη προσπαθεια... Αλλα και παλι προς το τελος εγινε κουραστικος!! Παρ'ολα αυτα ηταν ο μονος που κατι καταφερε... Ο μονος που ειδε τον σωστο το δρομο αλλα μεχρι να τα καταφερει ηταν παρα πολυ αργα! Το μπατζετ ειχε τελειωσει... ;)

Link to comment
Share on other sites

Οποιος εχει παρακολουθησει τον Jeremy καταλαβαινει αμεσως οτι η συγκεκριμενη φραση με την οποια εχεις κολλησει ειναι το κλασσικο αγγλικο χιουμορ του που παραπεμπει στην υπερβολη... Γενικα ολες του οι αντιδρασεις ειναι υπερβολικες! Εδω χαρακτηρισε "αχρηστο" το τιμονι του Vectra OPC γιατι λογω της "CATASTROPHIC UNDERSTEER" το αυτοκινητο πηγαινε ευθεια με τους τροχους τερμα αριστερα... Αυτο το ειδος χιουμορ απαιτει ανοιχτο μυαλο για να το παρακολουθησεις! Φυσικα οποιος ηταν κατοχος του συγκεκριμενου Vectra OPC μετα βγηκε και ειπε ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια πραγματα που λες και εσυ στα αγγλικα φορουμ... Για τον αχρηστο, γελοιο, ανικανο Κλαρκσον!

Guess what?!? He doesn't care, I don't care...

Ειπε την αποψη του, λιγοι αντεδρασαν, οι περισσοτεροι συμφωνησαν και οι εκπομπες συνεχιζουν να διασκεδαζουν εκατομμυρια των θαυμαστων του!!

 

 

Οταν δεν καταλαβαινουμε κατι απλα ρωταμε... Δεν κατεβαζουμε 2-3 παραγραφους γιατι το πιθανοτερο ειναι οτι τις εγραψες τζαμπα! Για να στο κανω λιγο πιο λιανα αν και ειμαι σιγουρος οτι οι περισσοτεροι, αν οχι ολοι, το επιασαν με την μια!

Θεωρω λοιπον το Golf GT ενα φθηνο υποκαταστατο το Golf GTi! Και αυτος ειναι και ο λογος που δεν θα το επαιρνα με καμια Παναγια... Εμενα μου αρεσουν τα real things=>Gti και αυτο θα περιμενα να παρω!!

 

Οποιος δε, πει οτι αγορασε το GT ενω ειχε τα χρηματα για το GTi ειναι ειτε ψευτης ειτε απιστευτα συνειδητοποιημενος για τις επιλογες του...

Ποσοστιαια το 99,5% ειναι οι ψευτες και το 0,5% ειναι οι !! Οποτε ερχομαστε παλι στα λογια μου για το υποκαταστατο... ;)

 

 

Αν θελεις μπορω να κανω ενα κοπο και να σου βρω το καθε ποστ για τα παραπανω προβληματα που εχουν παρουσιαστει μονο μεσα σε αυτο το θεμα... Το θεμα ειναι οτι απο αλλου τα περιμεναν τα προβληματα (κινητηρας) και αλλου τους εκατσαν (λιγο κινητηρας, πολυ κιβωτιο!!) Μηπως θελεις να ρωτησουμε ποσοι απο εδω μεσα πηγα στα σερβις για το γρατζουνισμα του κιβωτιου και ποσα κιβωτια κατεβηκαν για επισκευη?? Και προσεχε.. Δεν μιλαω για φιλους, γνωστους (υπαρχουν και αυτοι αλλα δεν θα τους αναφερω καν!) μιλαμε για κατοχους που γραφουν μονο σε αυτο το θεμα...

 

Σου ειπα, προσπαθησε να με πεισεις...

Δεν τα καταφερνεις!! :rolleyes:

 

 

Ηταν η μονη σοβαρη ελληνικη προσπαθεια... Αλλα και παλι προς το τελος εγινε κουραστικος!! Παρ'ολα αυτα ηταν ο μονος που κατι καταφερε... Ο μονος που ειδε τον σωστο το δρομο αλλα μεχρι να τα καταφερει ηταν παρα πολυ αργα! Το μπατζετ ειχε τελειωσει... ;)

 

 

Νομιζω δεν εχει πολυ νοημα να σου απανταω, για τον απολουστατο λογο οτι δεν καταλαβαινεις η κανεις οτι δεν καταλαβαινεις. Θα προσπαθησω μια τελευταια φορα.

 

Ο λογος που ''κολλησα'' με την μαλ..κια του Clarkson ειναι αυτο που σου πα και πριν. Οτι ειτε ειναι χιουμορ, ειτε οχι χιουμορ, οταν σε βλεπει τοσος κοσμος δεν νοειται να λες τετοιες ''υπερβολες''. Φυσικα ο Clarkson το εννουσε αυτο που ελεγε, δεν ηταν απλα χιουμορ. Ποιος ξερει, τσακωθηκε με κανεναν Γερμανο, δεν του εκατσε καμια Γερμανιδα, δεν του εκατσε η γυναικα του, παντως ηθελε να ριξει οσο περισσοτερο μπορουσε το αμαξι. Αλλα οταν το αμαξι ειναι κατα γενικη ομολογια πολυ καλο, μια επανασταση για πολλους, οταν εισαι ο μοναδικος που γυρνας και λες ''5 χειροτερα'' τοτε χανεις την αξιοπιστια σου.

 

Οπως σου ειπα και πριν, δασκαλε, το GT δεν ειναι υποκαταστατο κανενος και δη φθηνο. Δινει συγκεκριμενα πραγματα και στοχευει σε συγκεκριμενη αγορα. Εχει λανσαρει συγκεκριμενη τεχνολογια, αποδιδει συγκεκριμενους ιππους, εχει συγκεκριμενα κυβικα και καταναλωση. Απο την αλλη το GTI εχει αλλες συγκεκριμενες τιμες για τα παραπανω που σου ανεφερα. Δυο ξεχωριστα διαφορετικα πραγματα με διαφορετικες τεχνολογιες.

 

Ειναι σαν να μου λες οτι το Α380 ειναι φθηνο υποκαταστατο του 747, επειδη και τα δυο εχουν 4 κινητηρες ειναι μεγαλα αεροπλανα και περνουν πολυ κοσμο. Αλλο το ενα, αλλο το αλλο.

 

Ισως το GT ειναι για αυτο το 0,5% των συνειδητοποιημενων που ειπες. Αν και εχουν τα λεφτα να παρουν ενα διλιτρο GTI, επιλεγουν να παρουν ενα 1.4 με τεχνολογικα εξελιγμενο κινητηρα που αποδιδει αντι για 200 αλογα 170-180, εχει λιγο πιο μαλακη αναρτηση, αλλα απο την αλλη νοιαζονται για την καταναλωση, τα τελη και τις ασφαλειες και πανω απο ολα τους αρεσει να δοκιμαζουν νεες τεχνολογιες.

 

Αυτο δεν μπορεις εσυ να το θεωρεις ''φθηνο υποκαταστατο''. Η μαλλον μπορεις αλλα ''κινδυνευεις'' να γινεις Clarkson.

Link to comment
Share on other sites

amelidis για πες μας τι αυτοκινητο οδηγας? το VW GT μηπως λεω τωρα εχει τυχη να το οδηγησεις, να το ζησεις απο κοντα ή οπως το φιλο μας το clarkson το εχεις δει και 'συ απο μακρια?
http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά,

παρατήρησα σήμερα ότι έχει κάψει λίγο λαδάκι, δλδ. ο δείκτης είναι λίγο πιο πάνω από τη μέση. Επειδή δεν είμαι και ειδικός στα αμάξια, θα με συμβουλεύατε να συμπληρώσω μόνος μου? Αν ναι, να βάλω castrol που έχει μέσα? Έχω 8500χλμ και έχει το GtSport 140ps.

Thanx in advance!

ilias
Link to comment
Share on other sites

Ναι καλα φίλε μου....

με το μου το ειπε ο φιλος του φιλου της ξαδερφης του μπατζανακη μου του θειου κωστα ...δεν βγαζουμε ακρη!!!!

Μαθε πρωτα τι ακριβως παρουσιασε του φιλου σου οπως λες και μετα ελα να το συζητησουμε και να κανουμε και οτι συκγριση θες!!

Και προς θεου δεν λεω οτι το GT ειναι καλυτερο απο ολα ....αλλα με τετοια επειχηρηματα του τυπου "ακουσα...μου ειπαν.....κτλ" δεν γινετε κουβεντα!!

:)

 

Πιστευω πως ημουν σαφης λεγοντας ενος φιλου μου και οχι φιλο φιλου και ολο το σοι!golf v εχω κ εγω αλλα καλο θα ηταν να αναγνωριζουμε καποια πραγματα!Οταν ενα αυτοκινητο (golf gt) σε παραταει στην παραλιακη επειδη το ανοιξες λιγο πριν καλα κλεισει 2 χρονια ή αν θες στα 40000χλμ δεν θα ελεγα και τα καλυτερα λογια!Αλλαξε την κεφαλη(ιμαντες,εκκεντροφορους,μπεκ,πιστονια).Ουτε ακουσα ουτε λεω π@π@ρολογιες αλλα το ειδα στο συνεργειο γιατι ετυχε(πως συνεβει και αυτο στο καλυτερο αυτοκινητο??) να παω το δικο μου για αλλαγη μοτερ για τα ηλεκτρικα παραθυρα αλλα αυτα συνεχιζουν να πανε πανω κατω μονα τους:) Αυτα συνοπτικα!τι να κανουμε?Συμβαινουν και στα καλυτερα:)

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά,

παρατήρησα σήμερα ότι έχει κάψει λίγο λαδάκι, δλδ. ο δείκτης είναι λίγο πιο πάνω από τη μέση. Επειδή δεν είμαι και ειδικός στα αμάξια, θα με συμβουλεύατε να συμπληρώσω μόνος μου? Αν ναι, να βάλω castrol που έχει μέσα? Έχω 8500χλμ και έχει το GtSport 140ps.

Thanx in advance!

 

Η βεργα εχει 3 βαθμιδες!Σε ποια απ τις 3 ειναι στην μεση?

Link to comment
Share on other sites

Η βεργα εχει 3 βαθμιδες!Σε ποια απ τις 3 ειναι στην μεση?

 

thanx για την άμεση απάντηση,

η αλήθεια είναι ότι δεν παρατήρησα αυτές τις 3 βαθμίδες που μου λες.

Το λάδι είναι περίπου στη μέση αυτού του "πλακε" ας πούμε κομματιού της βέργας. δλδ. όπως η βέργα είναι κυλινδρική, στο κάτω μέρος της γίνεται κάπως πλακε. Ε, το λάδι είναι στη μέση. Δεν ξέρω αν το εξηγώ σωστά, ελπίζω να κατάλαβες. Βλέπω και σε παλιότερα post που λένε κάποιοι φίλοι ότι συμπληρώνεις μόνο όταν σου ανάψει λαμπάκι. Θα το μετρήσω και αύριο που θα είναι εντελώς κρύα η μηχανή, γιατί όπως είδα πάλι σε παλιότερα post, παίζει να μην είχαν κάτσει εντελώς τα λάδια (αν και είχε περάσει κάνα 3ωρο με σβηστή μηχανή).

Ευχαριστώ και πάλι.

ilias
Link to comment
Share on other sites

amelidis για πες μας τι αυτοκινητο οδηγας? το VW GT μηπως λεω τωρα εχει τυχη να το οδηγησεις, να το ζησεις απο κοντα ή οπως το φιλο μας το clarkson το εχεις δει και 'συ απο μακρια?

147 οδηγω.. Εχει καμια σημασια? Το GT ειχα την τυχη να το οδηγησω 2 φορες και για ορισμενο αριθμο χιλιομετρων! Εκτος απο την ροπη απο το ρελαντι δεν μου εκανε τιποτα αλλο εντυπωση...ουτε εμφανισιακα ουτε οδηγικα! Αντιθετως το GTI οταν ετυχε να το οδηγησω πραγματικα ερωτευτηκα... Και οπως καταλαβαινεις δεν ηταν λογω της εμφανισης του! ;)

 

Γεια χαρά,

παρατήρησα σήμερα ότι έχει κάψει λίγο λαδάκι, δλδ. ο δείκτης είναι λίγο πιο πάνω από τη μέση. Επειδή δεν είμαι και ειδικός στα αμάξια, θα με συμβουλεύατε να συμπληρώσω μόνος μου? Αν ναι, να βάλω castrol που έχει μέσα? Έχω 8500χλμ και έχει το GtSport 140ps.

Thanx in advance!

Παρκαρε το αυτοκινητο σε μια ευθεια, αφησε το τουλαχιστον 15-20 λεπτα για να στραγγισουν τα λαδια απο τα σωθικα της μηχανης στο καρτερ (αν μπορεσεις να το αφησεις περισσοτερη ωρα ακομα καλυτερα!) ανοιξε την ταπα του λαδιου και βαζε μικρες ποσοτητες λαδιου... Αφηνε τα λαδια να καθισουν για μερικε δευτερολεπτα και μετα ελεγχε την σταθμη με την βεργα! Οταν φτασεις ελαχιστα κατω απο την ενδειξη max εισαι οκ!

 

Διαφορετικα μπορεις να πας ανα πασα στιγμη σε καποιο σερβις η σε καποιο βενζιναδικο και να στο κανουν για εσενα... Αλλα πρωτων ειναι πολυ απλη διαδικασια και μπορεις να την κανεις μονος σου και δευτερον στο συνεργειο δεν προκειται να το προσεξουν το αυτοκινητο! Θα υπολογισει στο περιπου ποσο λειπει ο μηχανικος και απλα θα ριξει...

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά,

παρατήρησα σήμερα ότι έχει κάψει λίγο λαδάκι, δλδ. ο δείκτης είναι λίγο πιο πάνω από τη μέση. Επειδή δεν είμαι και ειδικός στα αμάξια, θα με συμβουλεύατε να συμπληρώσω μόνος μου? Αν ναι, να βάλω castrol που έχει μέσα? Έχω 8500χλμ και έχει το GtSport 140ps.

Thanx in advance!

 

Φανταζομαι πλακε εννοεις αυτο που ειναι 'γρετζο' δηλαδη με τελιτσες μεσα με αγρια επιφανεια και οχι λειο!Αν ειναι αυτο συμφωνα με το βιβλιο οδηγιων δεν χρειαζεσαι ακομα!Αυτο να ξερεις ειναι η δευτερη βαθμιδα και λενε οτι ΑΝ ΘΕΣ συμπληρωνεις!Χοντρικα σου λειπουν γυρω στα 400ml!Αφου εχεις αλλα 6500χλμ για σερβις συμπληρωσε λιγο γιατι θα αναψει το λαμπακι μεχρι τα 15000χλμ!Να βαλεις το ιδιο λαδι που εχει μεσα!Να ειναι ιδια τα ποιοτικα χαρακτηριστικα για παραδειγμα αν ειχε 0-30 βαλε το ιδιο!Η μαρκα λαδιου δεν παιζει ρολο!

Link to comment
Share on other sites

Παιζει ρολο αλλα οχι τοσο σημαντικο... Αν θελει να ειναι σωστος θα πρεπει αφενος μεν να συμπληρωσει αμεσα λαδι (400ml δεν ειναι μικρη ποσοτητα!) και το καλυτερο θα ηταν να ειναι και ακριβως το ιδιο λαδι!

Μπορει το ιξωδες να ειναι το ιδιο αλλα τα χημικα προσθετα ποτε δεν ειναι... Και επειδη κανεις μας δεν μπορει να προβλεψει τις χημικες αντιδρασεις το σωστο ειναι το λαδι να ειναι το ιδιο!

Link to comment
Share on other sites

Παιζει ρολο αλλα οχι τοσο σημαντικο... Αν θελει να ειναι σωστος θα πρεπει αφενος μεν να συμπληρωσει αμεσα λαδι (400ml δεν ειναι μικρη ποσοτητα!) και το καλυτερο θα ηταν να ειναι και ακριβως το ιδιο λαδι!

Μπορει το ιξωδες να ειναι το ιδιο αλλα τα χημικα προσθετα ποτε δεν ειναι... Και επειδη κανεις μας δεν μπορει να προβλεψει τις χημικες αντιδρασεις το σωστο ειναι το λαδι να ειναι το ιδιο!

 

Μπορει να εχεις και δικιο!Εμενα στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι η μαρκα δεν παιζει ρολο γιατι ολα τα λαδια πληρουν καποια iso για να να εχουν στανταρ προδιαγραφες!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι ακριβως λαθος το να βαλεις καποια αλλη μαρκα... Αλλα δεν ειναι και το καλυτερο! Με αυτη την εννοια το ειπα... Αν παραστει μεγαλη αναγκη τοτε το ιδιο ιξωδες ειναι μια χαρα! :)
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά,

παρατήρησα σήμερα ότι έχει κάψει λίγο λαδάκι, δλδ. ο δείκτης είναι λίγο πιο πάνω από τη μέση. Επειδή δεν είμαι και ειδικός στα αμάξια, θα με συμβουλεύατε να συμπληρώσω μόνος μου? Αν ναι, να βάλω castrol που έχει μέσα? Έχω 8500χλμ και έχει το GtSport 140ps.

Thanx in advance!

 

http://imageshack.gr/files/ql8dfyyaho3vwi2pzz6l_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εννοειται... Καμια σχεση ειδικα στο επιπεδο των επιδοσεων!! Ουτως η αλλως το Gt δεν βγηκε για να ανταγωνιστει το GTi... Απλα ειναι μια οικονομικοτερη σε καυσιμα εκδοση του Golf! GTi δεν θα γινει ποτε... Για την ακριβεια απεχει παρα πολυ!!

 

Ο TSI εξελιχθηκε για να προσφερει συνδυασμο οικονομιας καυσιμου ΚΑΙ καλων επιδοσεων. Αν ηταν απλα μια οικονομικοτερη εκδοση του Golf λες να εβγαζε 170 αλογα? Εσυ ξερεις πολλα απλα οικονομικα αμαξια με τετοια ιπποδυναμη? Νομιζω αυτο που λεω χρειαζεται απλη λογικη. Και μην αρχισεις παλι περι καταναλωσης σε υψηλες και σταθερες ταχυτητες, εδω κοιταμε για συνολικη καταναλωση σε ολες τις συνθηκες. Δηλαδη το GT 170ps (γιατι σε αυτο αναφερεσαι) ειναι συνολικα πιο οικονομικο απο το TSI 140ps και το TSI 122ps? Μηπως με την δικη σου λογικη το Leon Cupra 240ps ειναι πιο οικονομικο απο το Leon FR 200ps? Υποθετω πως και το FR φθηνο υποκαταστατο του Cupra ειναι ε ?

 

Ωραια ολα αυτα που λες... Οχι πως εχουν και καμια σημασια, αλλα τι ακριβως προσπαθεις να μου δειξεις?? Οτι το GT ειναι ανταξιο του GTi? Γιατι απο εκει ξεκινησε η κουβεντα... Το προβλημα το GT ομως δεν ειναι η ιπποδυναμη, καθε αλλο θα ελεγα εγω! Σε ολα τα αλλα υστερει σε σχεση με το GTi! Και αυτος ηταν και ο λογος για τον οποιο ο, συμπαθεστατος κατα τ'αλλα, Jeremy Clarkson υποκλιθηκε μπροστα το Golf GTi V αλλα δεν γυρισε ουτε να φτυσει το GT!

 

Αν εμπαινες στον κοπο να εχεις διαβασει οσα εγραψε ο Clarkson θα ηξερες οτι το GT το εθαψε ακριβως λογω ελλειψης δυναμης και οχι για ολα τα αλλα που λες εσυ.

 

Οσο για το κουμπακι με το "W" οποιος δεν το καταλαβε ηταν το κλασσικο αγγλικο χιουμορ... Λες και δεν υπηρχε και ολοκληρη η αντιπροσωπεια στην πιστα κατα την διαρκεια της δοκιμης για να του το πουνε...?!?!

 

Επισης θα ηξερες οτι η δοκιμη εγινε στο δρομο και οχι σε καποια πιστα, οτι δεν υπηρχε ολοκληρη αντιπροσωπεια να του πει τι κανει το κουμπακι 'W' αλλα εκανε στην ακρη του δρομου και το εψαχνε στο manual, και οτι τελικα δεν βρηκε τι εκανε και το αφησε πατημενο με αποτελεσμα να θαψει το αμαξι λογω ελλειψης δυναμης και κομπιασματων. Κατα τ' αλλα ηταν κλασσικο εγγλεζικο χιουμορ.

 

Ουτε εμενα μου αρεσει το GT! Το θεωρω απλα ενα φθηνο υποκαταστατο... Καμια σχεση με το real thing!Χωρις καν να σχολιασω την αξιοπιστια... Το 90% εδω μεσα παραπονιεται για το κιβωτιο, για το γρατζουνισμα της 3ης, για περιεγους θορυβους στον κομπρεσορα, για ξαφνικες παυσεις στη λειτουργια ενος εκ των δυο υπερσυμπιεστων, για ξαφνικες λειτουγιες του κινητηρα σε safe mode και παει λεγοντας!!

 

Ωραια το GT ειναι απλα ενα οικονομικοτερο Golf, ενα φθηνο υποκαταστατο του GTI (the real thing) με πολυ κακη αξιοπιστια. Και βασει των ερευνων σου (φανταζομαι οπως ερευνησες και το αρθρο του Clarkson) το 90% των κατοχων GT εδω μεσα εχει αλλαξει γραναζι 2ας (και οχι 3ης). Αν παρακολουθουσες το forum θα ηξερες οτι το προβλημα με το κιβωτιο ειναι για τα αμαξια που εχουν παραχθει μεχρι τον Μαρτιο του 2007. Τα υπολοιπα προβληματα αφορουν μεμονομενες περιπτωσεις και σιγουρα οχι το 90% των κατοχων εδω μεσα, κατι το οποιο συμβαινει με ολα τα αυτοκινητα και ολες τις μαρκες. Μηπως νομιζεις οτι το GTI ειναι απροβληματιστο? Για κανε μια βολτα σε αλλα forum να δεις τι γινεται με σπασμενα cam followers. Και την τελικη αν ο TSI ειναι τοσο μουφα γιατι επελεξαν να τον βαλουν με 150 αλογα στο Tiguan και με 160 αλογα στο Scirocco? Αλλα μαλλον αυτοι δεν ξερουν, εμεις ξερουμε.

Link to comment
Share on other sites

αν δεν κανω λαθος ο TSi με τα 160 (1.8 ΤSi) ειναι μονο με υπερσυμπιεστη καυσαεριων και οχι κομπρεσσορα...

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

αν δεν κανω λαθος ο TSi με τα 160 (1.8 ΤSi) ειναι μονο με υπερσυμπιεστη καυσαεριων και οχι κομπρεσσορα...

 

Βασει του γερμανικου site της VW ειναι ο 1.4 TSI. Σου βαζω ενα κομματι απο αυτα που γραφει στο site και το LINK απο κατω αν θες να το δεις.

 

Temperament

Aufregendes Design ist für ein Volkswagen Sportcoupé wichtig, aber nicht alles. Deshalb stehen für den Scirocco vier kraftvolle Aggregate wie beispielsweise der 2,0l TSI 147kW (200PS) (Kraftstoffverbrauch: 7,7 l/100km; CO2-Emission: 181g/km)* und der 1,4l TSI 118 kW (160PS) (Kraftstoffverbrauch: 6,2 l/100km; CO2-Emission: 148g/km)* zur Auswahl.

 

http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/vwcms/master_public/virtualmaster/de3/modelle/scirocco.html?csref=home-teaser-rechts-scirocco_ll&culture=de_DE

Link to comment
Share on other sites

καινουργια εκδοση του 1.4? μαλλιστα... νομιζα οτι αναφεροταν στον 1.8TSi (Leon, Octavia 5, Audi A5 κλπ) ο οποιος σιγουρα ειναι σκετο τουρμπο!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

 

παιδιά ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις.

Σήμερα που το μέτρησα το πρωί με εντελώς κρύα μηχανή η στάθμη είναι

πράγματι στη 2η βαθμίδα, αλλά ξεκάθαρα πάνω από τη μέση (που νόμιζα χτες).

Ας πούμε στα 2/3 της 2ης βαθμίδας. Επομένως αν έχω καταλάβει σωστά μου λείπουν ας πούμε από 200 έως το πολύ 400 ml λάδι, οπότε λέω να συμπληρώσω λιγάκι. Σύμφωνα με το βιβλιαράκι φαντάζομαι έχω castrol.

Ευχαριστώ και πάλι.Να είστε καλα.

ilias
Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

ΧΩΡΙΣ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ ΜΑΚΡΟΣΚΟΠΙΚΑ ΑΝ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΜΕ 122 Η' 140PS? ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΕΘΕΣΕ 2 PICS ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ Κ ΤΗΣ ΧΑΜΗΛΗΣ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ Κ ΑΝΑΛΥΣΗ PHOTO. ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΥ TSI 140 HP GT SPORT ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΩ. ΣΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΠΟΥ Η ΙΣΧΥΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ. THANKS

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

ΧΩΡΙΣ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ ΜΑΚΡΟΣΚΟΠΙΚΑ ΑΝ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΜΕ 122 Η' 140PS? ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΕΘΕΣΕ 2 PICS ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ Κ ΤΗΣ ΧΑΜΗΛΗΣ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ Κ ΑΝΑΛΥΣΗ PHOTO. ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΥ TSI 140 HP GT SPORT ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΩ. ΣΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΠΟΥ Η ΙΣΧΥΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ. THANKS

 

αν και η διαφορα ηταν φανερη και απο αυτες τις φωτογραφιες.

για δες τα πιο κατω links

122ps: http://www.auto-internet.gr/simplepicture.php?pict=/UserFiles/Image/news/2007/VW_TSI_122PS_big.jpg

140ps: http://images.google.gr/imgres?imgurl=http://vorsicht.org.hk/photos/data/623/28092006020.jpg&imgrefurl=http://vorsicht.org.hk/forums/showthread.php%3Ft%3D3240&h=600&w=800&sz=65&hl=el&start=77&tbnid=LloY_J2bboXEuM:&tbnh=107&tbnw=143&prev=/images%3Fq%3Dgolf%2Btsi%2B170%2Bps%26start%3D60%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26hl%3Del%26sa%3DN

 

κανε λιγο google τα εχει ολα και συμφερει.....:p

 

αλλα τωρα πιστευει κανεις οτι θα ειναι πιθανα να πασαρει αλλο;;;;

δωσε το αριθμο πλαισιου στα κεντρικα και αν ειναι αλλο απο αυτο που περιμενες θα σου δωσουν το R32 :lol: (ειδικα αφου μιλαμε για καινουρια)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τα 122 αλογα δεν εχουν ενα κομπρεσσορα λιγοτερο?!?! Δηλαδη δεν εχουν κομπρεσσορα!

Ε, λογικα αν δεν τον βρεις τοτε εχεις τα 122 αν τον βρεις τα 140!

Link to comment
Share on other sites

παιδιά ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις.

Σήμερα που το μέτρησα το πρωί με εντελώς κρύα μηχανή η στάθμη είναι

πράγματι στη 2η βαθμίδα, αλλά ξεκάθαρα πάνω από τη μέση (που νόμιζα χτες).

Ας πούμε στα 2/3 της 2ης βαθμίδας. Επομένως αν έχω καταλάβει σωστά μου λείπουν ας πούμε από 200 έως το πολύ 400 ml λάδι, οπότε λέω να συμπληρώσω λιγάκι. Σύμφωνα με το βιβλιαράκι φαντάζομαι έχω castrol.

Ευχαριστώ και πάλι.Να είστε καλα.

 

Μέτρηση λαδιών με ζεστή μηχανή, αφού έχει καθίσει 5-10 λεπτά.

Link to comment
Share on other sites

Μέτρηση λαδιών με ζεστή μηχανή, αφού έχει καθίσει 5-10 λεπτά.

 

Α ναι?

Κάπου σε παλιότερο post είδα ότι τελικά πρέπει να μετράμε με κρύα.

Anyway, θα δοκιμάσω κι έτσι να δούμε τι θα μετρήσω.. :wacko:

muchas gracias!

ilias
Link to comment
Share on other sites

Τα 122 αλογα δεν εχουν ενα κομπρεσσορα λιγοτερο?!?! Δηλαδη δεν εχουν κομπρεσσορα!

Ε, λογικα αν δεν τον βρεις τοτε εχεις τα 122 αν τον βρεις τα 140!

 

Ε καλά, εδώ ο άνθρωπος δεν καταλαβαίνει από τις φώτο τη διαφορά, θα τον βάλουμε να βρει τον compressor?

 

Τελικά εκείνο το online checker αριθμού πλαισίου το βρήκαμε?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...