Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σου βγάζει error γιατί δεν είσαι μέλος, κανε μια εγγραφούλα πρώτα ;)

 

 

.

 

o.k. την έκανα και την εγγραφούλα. Thanx και χρόνια πολλά και καλά για τη γιορτή σου με πολλές πολλές ευχάριστες οδηγικές στιγμές.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Νίκο (nikoskalithea),

 

Χρόνια πολλά για την γιορτή σου.

 

Κώστας

 

o.k. την έκανα και την εγγραφούλα. Thanx και χρόνια πολλά και καλά για τη γιορτή σου με πολλές πολλές ευχάριστες οδηγικές στιγμές.

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ να είστε καλά. :):)

Link to comment
Share on other sites

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ να είστε καλά. :):)

 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΕ ελπιζω να ερθεις σε επομενη συναντηση

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα,

 

 

1) Μερικές φορές από στάση σε φανάρι δε μου παίρνει τη πρώτη. Στην αρχή όταν έμπαινε ακουγόταν ένα ροκάνισμα το οποίο όμως μετά τα πρώτα 500 χλμ. σταμάτησε. Τώρα απλά όταν πατάω συμπλέκτη για να ξεκινήσω μερικές φορές δε μπαίνει η πρώτη άμα όμως αφήσω και ξαναπατήσω συμπλέκτη μπαίνει μια χαρά. Προβληματάκι ή κακός χειρισμός από μέρους μου ?

 

!

 

Μηπως βιαζεσαι να βαλεις πρωτη πριν αποσυμπλεξεις κανονικα?

Απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο (συγκρινομενο με το προηγουμενο σου πχ) αυτη η διαδικασια διαφερει εστω και οριακα αλλα αρκετα για να γινονται αυτα.

Η πρωτη παντως θελει πρωτα καλη αποσυμπλεξη και μετα η συμπλεξη να γινει ηρεμα.

Τουλαχιστον στα VW που ξερω.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως βιαζεσαι να βαλεις πρωτη πριν αποσυμπλεξεις κανονικα?

Απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο (συγκρινομενο με το προηγουμενο σου πχ) αυτη η διαδικασια διαφερει εστω και οριακα αλλα αρκετα για να γινονται αυτα.

Η πρωτη παντως θελει πρωτα καλη αποσυμπλεξη και μετα η συμπλεξη να γινει ηρεμα.

Τουλαχιστον στα VW που ξερω.

 

Φίλε KIRRA,

 

Ίσως και να'χεις δίκιο γι'αυτό είπα μήπως και είναι λάθος δικό μου και όχι πρόβλημα του αυτοκινήτου. Άλλωστε το κιβώτιο του προηγούμενου αυτοκινήτου μου με αυτό δεν έχει καμμία μα καμμία σχέση. Thanx για τη συμβουλή. :)

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ερχεται χειμωνας και ολο και σε κανενα χιονοδρομικο θα παμε θα ηθελα να ακουσω προτασεις/γνωμες για τη προστασια του αυτοκινητου.

 

Απο τα βασικα νομιζω ειναι να προσθεσουμε καποιο υγρο στο δοχειο του παρπριζ ωστε να αποφυγουμε να παγωσει το νερο. Επισης να εχουμε παντα μαζι αλυσιδες ή χιονοκαλτσες :p

 

Σε περιπτωση που παγωσει η πορτα ή το παρπριζ τι κανουμε;

Link to comment
Share on other sites

γεια σας ψαχνω το manual για το golf 2 1300 κυβικα το συγκεκριμενο μοντελο ονομαζεται manhatan και ειναι μοντελο του 1992.αν ξερεται καποια σελιδα που μπορω να το κατεβασω θα με βοηθουσατε παρα πολυ.ευχαριστω
http://www.bikepics.com/pics/icon/modenas-dynamic125-06-bikepics-590056.jpg
Link to comment
Share on other sites

Ο καθένας με τον πόνο του:

 

Σήμερα/αύριο αγοράζω χειμερινά λάστιχα: Michelin ALPIN 195/65/15 που θα μπουν στις παρούσες σιδερένιες ζάντες. 350 ευρώ. Καλά δεν είναι?

 

edit:

Βγήκαν τα παλιά...

Μπήκαν τα νέα!

Θα σας πω άποψη όταν τα δοκιμάσω.. (και μετά από 500 χλμ που θέλουν για στρώσιμο)

Δείκτης ταχύτητας T άρα έβαλα περιορισμό στα 190 στο trip computer...

 

http://static.pixelpipe.com/92e78001-e6d1-45ef-bb96-9a660d0deb93_m.jpg

Link to comment
Share on other sites

γεια σας ψαχνω το manual για το golf 2 1300 κυβικα το συγκεκριμενο μοντελο ονομαζεται manhatan και ειναι μοντελο του 1992.αν ξερεται καποια σελιδα που μπορω να το κατεβασω θα με βοηθουσατε παρα πολυ.ευχαριστω

 

Γειά σου φίλε,

 

Σου βάζω το Service Manual στα 12 κεφάλαια που αυτό περιλαμβάνει .

 

Κώστας

 

Chapter 1 Routine maintenance and servicing

Chapter 2 Part A:Engine repair procedures -1.05 and 1.3 litre pre August 1985

Chapter 2 Part B:Engine repair procedures -1.05 and 1.3 litre post August 1985

Chapter 2 Part C:Engine repair procedures - 1.6 and 1.8 litre 8 valve

Chapter 2 Part D:Engine repair procedures 1.8 litre 16 valve

Chapter 3 Cooling, heating and air conditioning systems

Chapter 4 Part A:Fuel and exhaust systems - carburettor models

Chapter 4 Part B:Fuel and exhaust systems - K-Jetronic fuel injection - 8 valve engines

Chapter 4 Part C:Fuel and exhaust systems - K-Jetronic fuel injection - 16 valve engines

Chapter 4 Part D:Fuel and exhaust systems - Mono Jetronic fuel injection

Chapter 4 Part E:Fuel and exhaust systems - Digijet fuel injection

Chapter 4 Part F:Fuel and exhaust systems - Digifant fuel injection

Chapter 5 Part A:Ignition system - contact breaker type

Chapter 5 Part B:Ignition system - transistorised type

Chapter 5 Part C:Ignition system - fully electronic type

Chapter 5 Part D:Starting and charging systems

Chapter 9 Braking system

Chapter 10 Suspension and steering

Chapter 11 Bodywork and fittings

Chapter 12 Body electrical systems

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα και από εμενα(TSI140), έχω αγοράσει και εγώ ένα "τιμονακι" πολυλειτουργικό gti με την κόκκινη ραφή καθώς και τον αντίστοιχο λεβιέ φοβερα και τα δυό. μέχρι εδώ καλά.

Έλα όμως που μου άρεσε τρελά το καντράν του GTI και αποφάσισα να το πάρω...μου είπαν σήμερα πως είναι δύσκολο να περαστεί λόγο imobilizer, χρειάζεται να πάει αντιπροσωπεία και να συνδεθεί on line με Γερμανία, τρέξε γύρευε!!.

Κώστα τι γνώμη έχεις για αυτό? Μήπως θα μπορούσες να με βοηθήσεις να τοποθετήσουμε το τιμόνι μαζί με το cc oταν βρείς λίγο χρόνο?

Link to comment
Share on other sites

Μηπως βιαζεσαι να βαλεις πρωτη πριν αποσυμπλεξεις κανονικα?

Απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο (συγκρινομενο με το προηγουμενο σου πχ) αυτη η διαδικασια διαφερει εστω και οριακα αλλα αρκετα για να γινονται αυτα.

Η πρωτη παντως θελει πρωτα καλη αποσυμπλεξη και μετα η συμπλεξη να γινει ηρεμα.

Τουλαχιστον στα VW που ξερω.

 

Το πρόβλημα πάντως του να μην μπαίνει η πρώτη από στάση το έχω συναντήσει και εγώ αρκετές φορες. Ωστόσο δεν το έχω αναφέρει ακόμα στην αντιπροσωπεία από αμέλεια. Αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω ας μας ενημερώσει.

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα και από εμενα(TSI140), έχω αγοράσει και εγώ ένα "τιμονακι" πολυλειτουργικό gti με την κόκκινη ραφή καθώς και τον αντίστοιχο λεβιέ φοβερα και τα δυό. μέχρι εδώ καλά.

Έλα όμως που μου άρεσε τρελά το καντράν του GTI και αποφάσισα να το πάρω...μου είπαν σήμερα πως είναι δύσκολο να περαστεί λόγο imobilizer, χρειάζεται να πάει αντιπροσωπεία και να συνδεθεί on line με Γερμανία, τρέξε γύρευε!!.

Κώστα τι γνώμη έχεις για αυτό? Μήπως θα μπορούσες να με βοηθήσεις να τοποθετήσουμε το τιμόνι μαζί με το cc oταν βρείς λίγο χρόνο?

 

 

Γειά σου φίλε,

 

Μπράβο, καλωρίζικο το τιμόνι. Είναι πράγματι πολύ καλή αγορά. Μην ξεχάσεις να αγοράσεις και το καλώδιο του αερόσακου 1Κ0 971 584 C που υποστηρίζει τα πλήκτρα του τιμονιού.

 

http://www.imageshack.gr/files/jpbhuam5bsox2cutoxt2_thumb.jpghttp://www.imageshack.gr/files/0878br6hsryvb2g1l76x_thumb.jpg

 

Σου προτείνω να πάρεις και ένα Cruise Control (εαν δεν το έχεις πάρει ήδη).

 

http://www.imageshack.gr/files/47w1996wb1ibnz77gemv_thumb.jpg

 

:!:Τέλος, ελπίζω να ζήτησες τον κωδικό ενεργοποίησης του κατράν:!:

 

Κώστας

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Γειά σου φίλε,

 

Μπράβο, καλωρίζικο το τιμόνι. Είναι πράγματι πολύ καλή αγορά. Μην ξεχάσεις να αγοράσεις και το καλώδιο του αερόσακου 1Κ0 971 584 C που υποστηρίζει τα πλήκτρα του τιμονιού.

 

http://www.imageshack.gr/files/jpbhuam5bsox2cutoxt2_thumb.jpghttp://www.imageshack.gr/files/0878br6hsryvb2g1l76x_thumb.jpg

 

Σου προτείνω να πάρεις και ένα Cruise Control (εαν δεν το έχεις πάρει ήδη).

 

http://www.imageshack.gr/files/47w1996wb1ibnz77gemv_thumb.jpg

 

:!:Τέλος, ελπίζω να ζήτησες τον κωδικό ενεργοποίησης του κατράν:!:

 

Κώστας

 

Να σου πω μου έχει στείλει έναν φάκελο με την παραγγελια αλλα δεν θυμάμαι αν λέει κωδικό. Του έστειλα email να μου πει τι παίζει.Αν έχουμε κωδικό το βάζουμε και μονοι μας με VAG καλώδιο ή θελει αντιπροσωπία VW?

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην να πω για το τιμονι οτι ουτε στο δικο μου GT εχω παρατηρησει κατι τετοιο.

 

Κατι αλλο τωρα, πιθανοτατα σοβαρο. Τον τελευταιο καιρο εχω παρατηρησει εναν ηχο σαν γρατζουνισμα οταν βαζω μπροστα το αμαξι το πρωι για να ζεσταθει κ παταω συμπλεκτη. Το γρατζουνισμα μπορει να συνεχιστει κ αφου εχω αφησει τον συμπλεκτη, κ συνηθως διαρκει για 3-4 δευτερολεπτα. Αυτον τον ηχο μου τον εχει κανει κυριως οταν το αμαξι ειναι κρυο, και σπανια οταν εχει κινηθει αρκετη ωρα. Πιο συχνα το κανει οταν βαζω πρωτη κ παω να βγω απο το γκαραζ αφηνοντας λιγο συμπλεκτη.

 

Καποιοι μου ειπαν οτι ειναι το ρουλεμαν του συμπλεκτη, σημερα εμαθα οτι το ιδιο προβλημα εχει παρατηρηθει κ σε αλλα αμαξια του VW group (A3) τα οποια φορανε το ιδιο 6αρι σασμαν με το GT. Οι λυσεις -βασει εμπειριας παιδιων απο το Audi forum- ειναι με χρονικη σειρα:

 

1.τρομπάκι συμπλέκτη

2.λιπανση διχαλου

3.αλλαγη δισκου-πλατω

 

Εννοειται πως δεν εχω κακομεταχειριστει καθολου το κιβωτιο, παντα κανω προσεκτικες αλλαγες.Συντομα θα κλεισω ραντεβου σε καποια αντιπροσωπεια να δουμε...

 

 

Καλημέρα επειδή έχω το ίδιο πρόβλημα με τον aneuthinos θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι σύνηθες πρόβλημα και αν έχει βρεθεί κάποια λύση και σε ποιό συνεργείο (είμε μέσα στην εγγύηση).

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα επειδή έχω το ίδιο πρόβλημα με τον aneuthinos θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι σύνηθες πρόβλημα και αν έχει βρεθεί κάποια λύση και σε ποιό συνεργείο (είμε μέσα στην εγγύηση).

 

Το προβλημα εξαφανιστηκε οταν αλλαξα γραναζι 2ας επειδη γρατζουναγε στις αλλαγες και μαζι ρουλεμαν συμπλεκτη βεβαια. Σε οποιοδηποτε εξουσιοδοτημενο συνεργειο πηγαινε, εγω ειχα παει στην Βαρης-Κορωπιου.

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω μου έχει στείλει έναν φάκελο με την παραγγελια αλλα δεν θυμάμαι αν λέει κωδικό. Του έστειλα email να μου πει τι παίζει.Αν έχουμε κωδικό το βάζουμε και μονοι μας με VAG καλώδιο ή θελει αντιπροσωπία VW?

 

:cry: Αντιπροσωπεία :cry:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ο καθένας με τον πόνο του:

 

Σήμερα/αύριο αγοράζω χειμερινά λάστιχα: Michelin ALPIN 195/65/15 που θα μπουν στις παρούσες σιδερένιες ζάντες. 350 ευρώ. Καλά δεν είναι?

 

edit:

Βγήκαν τα παλιά...

Μπήκαν τα νέα!

Θα σας πω άποψη όταν τα δοκιμάσω.. (και μετά από 500 χλμ που θέλουν για στρώσιμο)

Δείκτης ταχύτητας T άρα έβαλα περιορισμό στα 190 στο trip computer...

 

http://static.pixelpipe.com/92e78001-e6d1-45ef-bb96-9a660d0deb93_m.jpg

 

καλη επιλογη . εγω εχω εδω και 2 χειμωνες τα pilot alpin 225/45/17 700euro+

δεικτη ταχυτητας παντα περνεις μικροτερο τα χειμερινα. εγω ενω εχω τελικη 240 και τα καλοκαιρινα τα εχω 24ο δεικτη, τα χειμερινα τα πηρα με δεικτη 210. και φυσικα στο trip στην οθονη plus εβαλα 200. αν ειναι η πρωτη φορα που βαζεις χειμερινα λαστιχα, θα παθεις πλακα απο την διαφορα που θα δεις

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά!

 

Χθές ενώ πήγαινα σε ενα δρόμο που φτιάχνανε με το GT, έπεσα με την αριστερή ρόδα σε μια λακούβα (με 80χλμ/ω). Σήμερα παρατήρησα στο αριστερό λάστιχο ενα εξόγκωμα στο πλαινο μερος του λαστίχου, μεταξυ δηλ πελματος και ζάντας. Δεν ειδα τιποτα σκισήματα η κατι αλλο. Εκτος απο αυτο το λαστιχο ειναι οκ. Πρεπει να ανησυχώ? Δεν ξέρω καν αν εγινε απο την λακούβα η προυπήρχε.

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

καλη επιλογη . εγω εχω εδω και 2 χειμωνες τα pilot alpin 225/45/17 700euro+

δεικτη ταχυτητας παντα περνεις μικροτερο τα χειμερινα. εγω ενω εχω τελικη 240 και τα καλοκαιρινα τα εχω 24ο δεικτη, τα χειμερινα τα πηρα με δεικτη 210. και φυσικα στο trip στην οθονη plus εβαλα 200. αν ειναι η πρωτη φορα που βαζεις χειμερινα λαστιχα, θα παθεις πλακα απο την διαφορα που θα δεις

 

Λοιπόν, όντως. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ... Διαφορά μεγάλη.

 

Σε βροχή, είναι πολύ καλύτερα απ'ότι τα energy σε στεγνό! (ίδια διάσταση ακριβώς)

Με 2α δε μπορούσα να σπινάρω! απιστευτο... Με τα άλλα σπίναρα ακόμα και με τρίτη σε βροχή.

 

Φαντάζομαι πως είναι τα 225...

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά!

 

Χθές ενώ πήγαινα σε ενα δρόμο που φτιάχνανε με το GT, έπεσα με την αριστερή ρόδα σε μια λακούβα (με 80χλμ/ω). Σήμερα παρατήρησα στο αριστερό λάστιχο ενα εξόγκωμα στο πλαινο μερος του λαστίχου, μεταξυ δηλ πελματος και ζάντας. Δεν ειδα τιποτα σκισήματα η κατι αλλο. Εκτος απο αυτο το λαστιχο ειναι οκ. Πρεπει να ανησυχώ? Δεν ξέρω καν αν εγινε απο την λακούβα η προυπήρχε.

 

Ευχαριστώ

Μαλον εχει κοψει λινο απο το ελαστικο

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας

 

Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς αν υπάρχει τρόπος να συνδέσω απο το ηχοσύστημα καλώδιο που να συνδέεται πάνω του iphone 3g και να μπορεί και να φορτίζει αλλα και να παίζει τραγούδια ταυτόχρονα!

 

εχω το golf tsi gt sport και έχει πάνω την εργοστασιακη μονάδα!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας

 

Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς αν υπάρχει τρόπος να συνδέσω απο το ηχοσύστημα καλώδιο που να συνδέεται πάνω του iphone 3g και να μπορεί και να φορτίζει αλλα και να παίζει τραγούδια ταυτόχρονα!

 

εχω το golf tsi gt sport και έχει πάνω την εργοστασιακη μονάδα!

 

το εχω απαντησει εδω και 2 χρονια.....

βαζεις ανταπτορα που μπορεις να συνδεεις ειτε ipod ειτε usb stickaki με mp3 το οποιο βλεπει σαν cdιερα

http://www.connects2.com

http://www.connects2.com/c2search.aspx?catID=52&manID=235&modID=780

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα, τα φώτα σας please.

 

Το Σάββατο που πήγα το αμάξι για πλύσιμο (πρώτη φορά στον συγκεκριμένο) έμαθα ότι εκεί κάνουν και κέρωμα και γυάλισμα. Ρώτησα για κέρωμα ενημερώνοντας ότι το αμάξι είναι καινούργιο και ο υπεύθυνος μου είπε ότι από το εργοστάσιο έρχονται ακέρωτα οπότε μπορώ να το κερώσω όποτε θέλω. Επίσης μου είπε ότι μία φορά το χρόνο είναι αρκετή (είναι ?).

Αναρωτιέμαι λοιπόν κατά πόσο είναι σωστό / χρήσιμο να το κερώσω τώρα που είναι αρχή ή μήπως είναι καλύτερα να το αφήσω λίγο καιρό και να το κάνω προς το καλοκαίρι. Ξέρει κανείς αν όντως έρχονται ακέρωτα από το εργοστάσιο ?

 

Υ.Γ. Η τιμή που μου είπε για κέρωμα είναι 80 Ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα, τα φώτα σας please.

 

Το Σάββατο που πήγα το αμάξι για πλύσιμο (πρώτη φορά στον συγκεκριμένο) έμαθα ότι εκεί κάνουν και κέρωμα και γυάλισμα. Ρώτησα για κέρωμα ενημερώνοντας ότι το αμάξι είναι καινούργιο και ο υπεύθυνος μου είπε ότι από το εργοστάσιο έρχονται ακέρωτα οπότε μπορώ να το κερώσω όποτε θέλω. Επίσης μου είπε ότι μία φορά το χρόνο είναι αρκετή (είναι ?).

Αναρωτιέμαι λοιπόν κατά πόσο είναι σωστό / χρήσιμο να το κερώσω τώρα που είναι αρχή ή μήπως είναι καλύτερα να το αφήσω λίγο καιρό και να το κάνω προς το καλοκαίρι. Ξέρει κανείς αν όντως έρχονται ακέρωτα από το εργοστάσιο ?

 

Υ.Γ. Η τιμή που μου είπε για κέρωμα είναι 80 Ευρώ.

Με τι καθομαστε και ασχολουμαστε. Αντε καλα χριστουγεννα:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...