dis Δημ. May 2, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 2, 2008 Τελικά εκείνο το online checker αριθμού πλαισίου το βρήκαμε? Γιατί, το ψάχνατε ? http://www.abvwc.org.uk/vw_vin.htm Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
s1.1 Δημ. May 2, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 2, 2008 Τελικά εκείνο το online checker αριθμού πλαισίου το βρήκαμε? Δοκιμαστε να κανετε account στο volkswagen.de .... Παλαιοτερα που εψαχνα VIN Decoder για το Α3 ειδα στο audi.de μεχρι κ τα πισω πατακια που ειχα παραγγειλει! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mywayyy Δημ. May 2, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 2, 2008 Aneuthinos, :up: Επιτελους ενας που ξερει τι του γινεται. Γιατι εδω ακουσαμε διαφορα, απο το οτι το GT ειναι ''φθηνο υποκαταστατο του GTI (ελεος δηλ!), μεχρι το οτι ο Clarkson γνωριζει απο αμαξια....Αμα γνωριζε το οργιο δεν θα ελεγε αυτα που λεει... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
izavits Δημ. May 2, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 2, 2008 Μέτρηση λαδιών με ζεστή μηχανή, αφού έχει καθίσει 5-10 λεπτά. Ρωτώντας και αλλού φαίνεται ότι οι απόψεις διίστανται σχετικά με το αν πρέπει να μετράμε με κρύα ή ζεστή τη μηχανή. Μετρώντας με ζεστή, περίπου 10 λεπτά μετά το σβήσιμο, φαίνεται πως η στάθμη είναι ακριβώς στη μέση της 2ης βαθμίδας, ενώ με κρύα φαίνεται να είναι περίπου στα 2/3 της 2ης βαθμίδας. (Για να είμαι ειλικρινής μου φαίνεται λογικότερο με κρύα μηχανή να μετράει κανείς.) Όπως και ναχει λέω να συμπληρώσω λιγάκι. Ευχαριστώ και πάλι για την όλη βοήθεια. Καλό ΣΚ. Παράθεση ilias Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. May 2, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 2, 2008 Aneuthinos, :up: Επιτελους ενας που ξερει τι του γινεται. Γιατι εδω ακουσαμε διαφορα, απο το οτι το GT ειναι ''φθηνο υποκαταστατο του GTI (ελεος δηλ!), μεχρι το οτι ο Clarkson γνωριζει απο αμαξια....Αμα γνωριζε το οργιο δεν θα ελεγε αυτα που λεει... Ναι κριμα που δεν κανεις εσυ το Top Gear... ;) Δεν πας να κανεις κανα κρυο ντουζ να συνελθεις?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
drdino Δημ. May 2, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 2, 2008 Ρωτώντας και αλλού φαίνεται ότι οι απόψεις διίστανται σχετικά με το αν πρέπει να μετράμε με κρύα ή ζεστή τη μηχανή. Μετρώντας με ζεστή, περίπου 10 λεπτά μετά το σβήσιμο, φαίνεται πως η στάθμη είναι ακριβώς στη μέση της 2ης βαθμίδας, ενώ με κρύα φαίνεται να είναι περίπου στα 2/3 της 2ης βαθμίδας. (Για να είμαι ειλικρινής μου φαίνεται λογικότερο με κρύα μηχανή να μετράει κανείς.) Όπως και ναχει λέω να συμπληρώσω λιγάκι. Ευχαριστώ και πάλι για την όλη βοήθεια. Καλό ΣΚ. Για κάτι τέτοια, ανατρέχουμε πάντα στο μάνιουαλ. Υπάρχουν διαφορετικές συστάσεις ανά κατασκευαστή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
opus Δημ. May 2, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 2, 2008 Πιστευω πως ημουν σαφης λεγοντας ενος φιλου μου και οχι φιλο φιλου και ολο το σοι!golf v εχω κ εγω αλλα καλο θα ηταν να αναγνωριζουμε καποια πραγματα!Οταν ενα αυτοκινητο (golf gt) σε παραταει στην παραλιακη επειδη το ανοιξες λιγο πριν καλα κλεισει 2 χρονια ή αν θες στα 40000χλμ δεν θα ελεγα και τα καλυτερα λογια!Αλλαξε την κεφαλη(ιμαντες,εκκεντροφορους,μπεκ,πιστονια).Ουτε ακουσα ουτε λεω π@π@ρολογιες αλλα το ειδα στο συνεργειο γιατι ετυχε(πως συνεβει και αυτο στο καλυτερο αυτοκινητο??) να παω το δικο μου για αλλαγη μοτερ για τα ηλεκτρικα παραθυρα αλλα αυτα συνεχιζουν να πανε πανω κατω μονα τους:) Αυτα συνοπτικα!τι να κανουμε?Συμβαινουν και στα καλυτερα:) Θα ελεγα ας μην δινουμε τετοια υπεραξια στο gt γιατι δεν ειναι κ οτι καλυτερο εχει βγαλει η vw απο θεμα αξιοπιστιας κινητηρα!Ενος φιλου εχει μπει 2 φορες συνεργειο στα 50000χλμ για σοβαρη βλαβη(ακριβως δεν ξερω αλλα θεμα κινητηρα) και ουσιαστικα τον αλλαξαν σχεδον ολο!δεν ειναι honda για να το εχεις συνεχεια στην τσιτα!Αλλα δεν ανηκει με την καμια στα χειροτερα αυτοκινητα! Φιλε μου σαφης δεν θα ελεγα πως ήσουν,αν κοιταξεις τι ειχες γραψει. Στο δευτερο ποστ σιγουρα ξεκαθαριζεις λιγο τα πραγματα.... Κοιτα ,αλλαγη "εξαρτηματων" σε τετοιο βαθμο(δεν εχω καταλαβει ακομα την βλαβη...) εχω δει και σε ακριβοτερο αυτοκινητο που υποτιθετε ειναι πολυ αξιοπιστη μαρκα.Δεν μου λεει τιποτα.Το θεμα ειναι σε τι ποσοστο εχουμε τετοιες βλαβες.Και απο οτι παρακολουθω και ελληνικα και ξενα φορα...δεν υπαρχουν αναφορες παρα για ελαχιστα περιστατικα.Αυτο λοιπον δεν μπορει να αποτελεσει κανονα για την απαξιωση ενος κινητηρα!! Σιγουρα παντως δεν ειπα οτι ειναι τα καλυτερα.....μην εξαπτεσε :lol: Απλως εχω βαρεθει να ακουω.....τα οσα ...για τις βλαβες που βγαζουν αυτοι οι κινητηρες και για το ποσο αναξιοπιστοι ειναι ,απο την στιγμη που και στατιστικως δεν εχει αποδειχτει κατι τετοιο...!!! Ας αφησουμε να δειξει ο χρονος...;) Για τα ηλεκτρικα θα συμφωνησω....εχει προιστορια σε αυτα η VW.....:) Παράθεση ---------------- VW GOLF V 1.4 TSi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaggelis_23 Δημ. May 2, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 2, 2008 Ρωτώντας και αλλού φαίνεται ότι οι απόψεις διίστανται σχετικά με το αν πρέπει να μετράμε με κρύα ή ζεστή τη μηχανή. Μετρώντας με ζεστή, περίπου 10 λεπτά μετά το σβήσιμο, φαίνεται πως η στάθμη είναι ακριβώς στη μέση της 2ης βαθμίδας, ενώ με κρύα φαίνεται να είναι περίπου στα 2/3 της 2ης βαθμίδας. (Για να είμαι ειλικρινής μου φαίνεται λογικότερο με κρύα μηχανή να μετράει κανείς.) Όπως και ναχει λέω να συμπληρώσω λιγάκι. Ευχαριστώ και πάλι για την όλη βοήθεια. Καλό ΣΚ. Izavits για να μην παλαβωσεις για ενα τετοιο απλο ζητημα εχεις 2 επιλογες για μενα!Η δεν βαζεις καθολου γιατι βαση 2 βαθμιδας ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΛΛΑ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ αλλιως βαζεις 200-300ml και δεν ξαναβαζεις μεχρι να αλλαξεις λαδια αφου στα 8.500χλμ εκαψε τοσο λιγο!Το καρτερ παιρνει 3,5 λιτρα(στο λεω για να καταλαβεις οτι οι απωλειες που εχεις δεν ειναι μεγαλες).Ζεστη ή κρυα μηχανη μικρες οι διαφορες οταν δεν μιλας για οριακες διαφορες! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaggelis_23 Δημ. May 2, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 2, 2008 Φιλε μου σαφης δεν θα ελεγα πως ήσουν,αν κοιταξεις τι ειχες γραψει. Στο δευτερο ποστ σιγουρα ξεκαθαριζεις λιγο τα πραγματα.... Κοιτα ,αλλαγη "εξαρτηματων" σε τετοιο βαθμο(δεν εχω καταλαβει ακομα την βλαβη...) εχω δει και σε ακριβοτερο αυτοκινητο που υποτιθετε ειναι πολυ αξιοπιστη μαρκα.Δεν μου λεει τιποτα.Το θεμα ειναι σε τι ποσοστο εχουμε τετοιες βλαβες.Και απο οτι παρακολουθω και ελληνικα και ξενα φορα...δεν υπαρχουν αναφορες παρα για ελαχιστα περιστατικα.Αυτο λοιπον δεν μπορει να αποτελεσει κανονα για την απαξιωση ενος κινητηρα!! Σιγουρα παντως δεν ειπα οτι ειναι τα καλυτερα.....μην εξαπτεσε :lol: Απλως εχω βαρεθει να ακουω.....τα οσα ...για τις βλαβες που βγαζουν αυτοι οι κινητηρες και για το ποσο αναξιοπιστοι ειναι ,απο την στιγμη που και στατιστικως δεν εχει αποδειχτει κατι τετοιο...!!! Ας αφησουμε να δειξει ο χρονος...;) Για τα ηλεκτρικα θα συμφωνησω....εχει προιστορια σε αυτα η VW.....:) Η βλαβη με 2 λεξεις στην καθημερινοτητα ειναι "βαρεσαι μπιελα" και μαλιστα 2 φορες και αρνιονταν να το κανουν μεσα στην εγγυηση(unbelievable)!!Πιστευω πως οταν ενα καινουργιο αυτοκινητο παθει καποια σοβαρη μη αναμενομενη μηχανικη βλαβη δεν θα κοιταξεις στατιστικη!Σιγουρα τα ελαχιστα περιστατικα δεν κανουν τον κανονα αλλα κανουν την διαφορα και οταν κανεις 1000 καλα και 1 κακο στο τελος μενει να θυμασαι το κακο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
opus Δημ. May 2, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 2, 2008 Η βλαβη με 2 λεξεις στην καθημερινοτητα ειναι "βαρεσαι μπιελα" και μαλιστα 2 φορες και αρνιονταν να το κανουν μεσα στην εγγυηση(unbelievable)!!Πιστευω πως οταν ενα καινουργιο αυτοκινητο παθει καποια σοβαρη μη αναμενομενη μηχανικη βλαβη δεν θα κοιταξεις στατιστικη!Σιγουρα τα ελαχιστα περιστατικα δεν κανουν τον κανονα αλλα κανουν την διαφορα και οταν κανεις 1000 καλα και 1 κακο στο τελος μενει να θυμασαι το κακο! Παντα ετσι ηταν και παντα ετσι θα ειναι....θα "βαρανε μπιελα" που και που και καποιοι κινητηρες...... Το "1" κακο δεν προκειτε ποτε να εξαλειφθει!! Απλως το κακο το θυματε και το λεει μονο αυτος που το εχει ζησει....;) Παράθεση ---------------- VW GOLF V 1.4 TSi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaggelis_23 Δημ. May 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2008 Παντα ετσι ηταν και παντα ετσι θα ειναι....θα "βαρανε μπιελα" που και που και καποιοι κινητηρες...... Το "1" κακο δεν προκειτε ποτε να εξαλειφθει!! Απλως το κακο το θυματε και το λεει μονο αυτος που το εχει ζησει....;) Εγω παντως επηρεαζομαι για οποιαδηποτε αγορα αν αυτο που θελω να παρω εχει βγει προβληματικο με αποδειξεις σε αλλους! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. May 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2008 Γιατί, το ψάχνατε ? http://www.abvwc.org.uk/vw_vin.htm Ναι ναι, ευχαριστώ.. Θα δω αν είναι "το καλό", θα δοκιμάσω και το vw.de.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. May 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2008 Ρε παιδιά τι θα γίνει αν κάποιος έχει 2 εκατοστά παραπάνω λάδι στον δείκτη του λαδιού; (περίπου 2 λίτρα). Ξέρει κανείς τι συμβαίνει στο μοτέρ, στον καταλύτη ή κάτι άλλο; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. May 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2008 Η βλαβη με 2 λεξεις στην καθημερινοτητα ειναι "βαρεσαι μπιελα" και μαλιστα 2 φορες και αρνιονταν να το κανουν μεσα στην εγγυηση(unbelievable)!!Πιστευω πως οταν ενα καινουργιο αυτοκινητο παθει καποια σοβαρη μη αναμενομενη μηχανικη βλαβη δεν θα κοιταξεις στατιστικη!Σιγουρα τα ελαχιστα περιστατικα δεν κανουν τον κανονα αλλα κανουν την διαφορα και οταν κανεις 1000 καλα και 1 κακο στο τελος μενει να θυμασαι το κακο! Εγω ένα εχω παρατηρήσει στα διάφορα Forums οτι ολα τα TSI που παθαίνουν σοβαρές βλάβες. ΕΙΝΑΙ ΚAΠΟΙΟΥ ΦΙΛΟΥ :lol::lol::lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
s1.1 Δημ. May 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2008 Ρε παιδιά τι θα γίνει αν κάποιος έχει 2 εκατοστά παραπάνω λάδι στον δείκτη του λαδιού; (περίπου 2 λίτρα). Ξέρει κανείς τι συμβαίνει στο μοτέρ, στον καταλύτη ή κάτι άλλο; Υποθετω οτι λογω της περισοτερης ποσοτητας λαδιου η πιεση αυξανεται με αποτελεσμα τα ελατηρια λαδου να μην συγκρατουν το λαδι κ να περναει στο θαλαμο καυσης=>καταλυτη. Αν λαβουμε υποψιν οτι ο καταλυτης θελει προσοχη(π.χ να αναβουμε κ σβηνουμε την μηχανη για λιγο με αποτελεσμα να μην ανεβασει θερμοκρασια ο καταλυτης=>φθορα δλδ) αν του ριξουμε κ λαδι θα μειωθει η διαρκεια ζωης του Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. May 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2008 Ρε παιδιά τι θα γίνει αν κάποιος έχει 2 εκατοστά παραπάνω λάδι στον δείκτη του λαδιού; (περίπου 2 λίτρα). Ξέρει κανείς τι συμβαίνει στο μοτέρ, στον καταλύτη ή κάτι άλλο; Αν έχεις πράγματι 2λιτρα λάδι παραπάνω στο καρτερ δηλαδή αντι 3,5λιτρα 5,5λιτρα τότε μην θέσεις σε λειτουργία τον κινητήρα. Αφαίρεσε αμέσως τα παραπάνω λάδια!!! (Υπάρχει πιθανότητα να σπάσεις τα ελατήρια στα μπιστόνια) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
drdino Δημ. May 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2008 Μεγαλύτερο κίνδυνο έχουν οι τσιμούχες του στροφάλου. Επίσης, αν είναι τόσο μεγάλη η ποσότητα ώστε να τσαλαβουτάει ο στροφαλοφόρος μέσα στο λάδι, έχουμε ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα, καθώς αφρίζει το λάδι, και όπως γνωρίζουμε όλοι, λάδι+αέρας δεν έχουν και τις καλύτερες λιπαντικές ιδιότητες. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. May 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2008 +1! Ειναι οπως τα λεει ο drdino... Γενικα ειναι εγκληματικο για τον κινητηρα αυτο το πραγμα!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
drdino Δημ. May 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2008 Πάντως, με κάθε επιφύλαξη γιατί δεν γνωρίζω ακριβώς τι παίζει με το golf, τα 2 εκατοστά δεν σημαίνουν και 2 παραπάνω λίτρα. Στο δικό μου το αμάξι πχ, η απόσταση μεταξύ min-max είναι 1,5 λιτρο, από τα 3,25 που παίρνει σύνολο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dis Δημ. May 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2008 Πάντως, με κάθε επιφύλαξη γιατί δεν γνωρίζω ακριβώς τι παίζει με το golf, τα 2 εκατοστά δεν σημαίνουν και 2 παραπάνω λίτρα. Στο δικό μου το αμάξι πχ, η απόσταση μεταξύ min-max είναι 1,5 λιτρο, από τα 3,25 που παίρνει σύνολο. Στο Golf και στα περισσότερα VAG αυτή η απόσταση αντιστοιχεί σε 1 λίτρο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos73gr Δημ. May 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 4, 2008 Ξερει κανενας τι τυπο λαμπας ειναι τα headlights που φοραει το TSi 140? Μηπως ειναι Η7??? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
opus Δημ. May 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 4, 2008 Ξερει κανενας τι τυπο λαμπας ειναι τα headlights που φοραει το TSi 140? Μηπως ειναι Η7??? yeap!! Παράθεση ---------------- VW GOLF V 1.4 TSi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
junglist Δημ. May 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2008 Παιδιά πήρε ένας φίλος το TSI και από την αντιπροσωπεία δεν του είπανε τίποτα για στρώσιμο. Χρειάζεται και αν ναι πόσα χλμ? Παράθεση ONEPLUS 12 16/512gb: rooted Blackview Tab 11 tablet 8/128gb Amazon Fire stick 4k max Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
J_K Δημ. May 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2008 Παιδιά πήρε ένας φίλος το TSI και από την αντιπροσωπεία δεν του είπανε τίποτα για στρώσιμο. Χρειάζεται και αν ναι πόσα χλμ? Πες του να διαβάσει το manual το γράφει ξεκάθαρα...(στο δικό μου golf τουλάχιστον)! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KIRRA Δημ. May 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2008 Η βλαβη με 2 λεξεις στην καθημερινοτητα ειναι "βαρεσαι μπιελα" και μαλιστα 2 φορες και αρνιονταν να το κανουν μεσα στην εγγυηση(unbelievable)!!Πιστευω πως οταν ενα καινουργιο αυτοκινητο παθει καποια σοβαρη μη αναμενομενη μηχανικη βλαβη δεν θα κοιταξεις στατιστικη!Σιγουρα τα ελαχιστα περιστατικα δεν κανουν τον κανονα αλλα κανουν την διαφορα και οταν κανεις 1000 καλα και 1 κακο στο τελος μενει να θυμασαι το κακο! Το ελαχιστο κανει την διαφορα? Εγω παντα ηξερα οτι ο κανονας κανει την διαφορα, δηλ αν στα 1000 τα 999 ειναι καλα τοτε πας για τα 999 και οχι για το 1. Δηλαδη τα Honda ειναι αφθαρτα? Αν ειναι ετσι τοτε οι μηχανικοι στα σερβις τους με τι ασχολουνται? Μονο λαδια/φιλτρο? Και ακομα δεν εχουν κλεισει? Αν ειναι ετσι γιατι δεν βαζουν εγγυηση στα αυτοκινητα τους για 100 χρονια και να παρουν ολη την αγορα? (τα 10 χρονια που λενε ειναι για συγκεκριμενα μηχανικα του κινητηρα και αυτα υπο συνθηκες, οπως εχει η Opel, Kia, Hyundai κλπ για ορισμενα επιπλεον χρονια). Εχω βαρεθει να ακουω 'αυτα δεν σπανε τσιτα' κλπ κλπ. Αν ειναι ετσι γιατι δεν πουλανε πιο πολυ? Μα τοσο χαζοι ειναι ολοι οι υπολοιποι? Πριν ανευθυνα αφοριζουμε και χανουμε το δικιο μας (οποιο και αν ειναι) να εχουμε υπ'οψιν μας οτι δεν μπορουμε τουλαχιστον σημερα να βαζουμε τα παντα σε ενα σακκο και να γενικολογουμε. Καθε αυτοκινητο στην κατηγορια του και αναλογα με το σε τι αγοραστες απευθυνεται. Δεν ειναι τυχαιο οτι το Golf στην κατηγορια του ειναι μακραν με την Corolla (Auris), για διαφορετικους βεβαια λογους το καθενα, μπροστα απο τα υπολοιπα εχοντας και πιο 'τσουχτερες' τιμες. Και ειναι φυσικο τα πιο ειδικα μοντελα (GT,TSI) που απευθυνονται σε καποιο 'αλλο' κοινο να εχουν και τις 'απωλειες' τους. Απλα ετσι συμβαινει. Ποιο ομως αλλο αυτοκινητο στην κατηγορια τους και με την τιμη τους ειναι ανταγωνιστικοτερο σε επιδοσεις, γιατι αυτα τα μοντελα γι'αυτο προτιμουνται. Προσπαθησε η Tsport Corolla προηγουμενως αλλα δεν της 'εκατσε' (γιατι αραγε?), η Honda ποσο ανταγωνιστικη ειναι με τα ατμοσφαιρικα 140 αλογα και τιμη αναλογη ενος GT? Γιατι δεν ασχολειται καθολου με τεχνολογια turbo/compressor? Γιατι εκει οπως εχει αποδειχθει 'καιει' λιγο. Φυσικα και βγαζει διαμαντια κινητηρες (TYPE R, S 2000) αλλα αυτα ειναι σε αλλη κατηγορια/τιμη και προπαντων πολυ πιο 'ειδικα'. Το μελλον ειναι μικρος κυβισμος/+turbo (για πολλους και διαφορους και ευτυχως σωστους λογους) και ευτυχως παλι η VW πηρε μονη της το ρισκο να πρωτοτυπησει και να πετυχει σε αυτοκινητα ευρειας παραγωγης, (με οτι φυσικα 'ατελειες' του πρωταρη) παιρνοντας μεγαλο ρισκο, αλλα παντα καποιοι και κυριως εμεις οι Ελληνες που 'ξερουμε' καλυτερα, κοιταμε να βγαλουμε το ματι αυτου που τολμα και επιτυγχανει ωστε και αυτος να ειναι μονοφθαλμος σαν και εμας. Γιατι αραγε τοσες αλλες εταιρειες (FIAT, BMW, MINI, PEUGEOT, RENAULT κλπ) εσπευσαν να ακολουθησουν? Αλλα φυσικα μονο της VW οι κινητηρες ειναι για κριτικη και μονο αυτοι σπανε. Αυτοι τελικα, οπως εχω ξαναπει, μαλλον δεν ξερουν τιποτα και συνεχιζουν να τους φορανε σε ολα τα καινουργια μοντελα τους (Tiguan, Scirroco, Golf VI) ετσι επειδη εχουν το βιτσιο της αποτυχιας. Εμεις το μονο που ξερουμε να κανουμε καλα, γιατι απο παραγωγη αστα ουτε βελονες (ενταξει εδω υπερβαλω λιγο) ειναι να κρινουμε και να κατακρινουμε οντως στις πιο πολλες περιπτωσεις ΑΣΧΕΤΟΙ με το θεμα. Εχουμε καταντησει ενα τεραστιο τηλεπαραθυρο που ο καθενας ασχετος καλειται να επιβαλλει την ασχετη δηθεν γνωμη του επι παντος. Και δυστυχως περναει!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.