Jump to content

OnePlus 8 / 8 Pro


Guest74
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα και πάλι,

Επειδη ειμαι στην αναζήτηση smartwatch samsung galaxy S3 θα ηθελα να ρωτήσω αν μπορω να κάνω αγορες με nfc μιας και το κινητό μας υποστηρίζει google pay ενω το smartwatch samsung pay. Είναι κάποιος ποθ έχει το συγκεκριμένο ρολοι να μας πει αν κάνει αγορες μέσω του ρολογιου?

Ευχαριστώ.

Samsung WAVE - SGS2 - SGS3 - LG G2- Iphone 5s - I phone6-iphone 7plus- OnePlus 8Pro
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες φίλε μου ότι δεν εμφανίζεται το εικονίδιο VoLTE στην μπάρα, τουλάχιστον για το 1+ 8pro δεν ισχύει. Αυτό ήταν και από την αρχή εξάλλου το πρόβλημα μου όταν ενεργοποίησα την υπηρεσία για την κάρτα SIM της Vodafone, δηλαδή εμφανίστηκε στην μπάρα και δεν μπορώ να το αφαιρέσω από εκεί με τίποτα και με καμία περίπτωση εκτός μόνο μίας, αν έχω ως επιλεγμένη κάρτα SIM για δεδομένα αυτήν της Vodafone και ταυτόχρονα επιλεγμένο ως προτιμώμενο τύπο δικτύου "Μόνο 2G" ή "2G/3G" δηλαδή όχι 4G κάτι που άλλωστε είναι φυσιολογικό να συμβαίνει, το οποίο όμως δεν με βολεύει και επειδή χρησιμοποιώ δεδομένα και από τα δύο δίκτυα.

 

Δηλαδή μου λες ότι ετσιθελικά η Vodafone μας αναγκάζει να έχουμε μόνιμα στην μπάρα το εικονίδιο VoLTE. Αυτό όμως δεν είναι αιτία κατανάλωσης παραπάνω έστω και λίγης ενέργειας αφού είναι πάντα ενεργοποιημένο ή δεν έχει αποδεδειγμένα καμία επίδραση στην κατανάλωση;

 

Εγώ για λόγους κατανάλωσης ενέργειας το βράδυ όταν πάω για ύπνο, απενεργοποιώ εκτός από τα Bluetooth ακουστικά και την αντίστοιχη επιλογή από το κινητό και επιπλέον επειδή το σήμα 4G της Vodafone είναι καλύτερο σε σχέση με αυτό της Cosmote, επιλέγω να έχω τα δεδομένα στη SIM της Cosmote και ως προτιμώμενο τύπο δικτύου "Μόνο 2G" που έχει φουλ σήμα, πετυχαίνοντας έτσι και στις δύο SIM το καλύτερο δυνατό σήμα και σίγουρα αποδεδειγμένα και στην πράξη λιγότερη κατανάλωση ενέργειας.

 

Αν διαβάσεις το thread για το volte στη Vodafone δια διαπιστώσεις ότι σε καμία συσκευή ή σχεδόν σε καμία δεν εμφανίζεται το εικονίδιο για volte στη Vodafone γιατί έχει επιλέξει η ίδια να μην φαίνεται. Τώρα για την κατανάλωση δεν έχει καμία σχέση το volte. Η δουλειά του είναι να περνάει τη φωνή μέσω lte και να μην σε γυρνάει σε 2g/3g όταν κάνεις ή δέχεσαι κλήση

Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω ότι ούτε εικονίδιο volte εμφανίζεται στην μπάρα. Για να δεις ότι έχεις volte κάμεις κλήση με 4g και αν δε γυρίσει σε 3g τότε το volte λειτουργεί

 

Στο OnePlus 8 Pro εμφανίζεται κανονικά εικονίδιο.

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Δηλαδή μου λες ότι ετσιθελικά η Vodafone μας αναγκάζει να έχουμε μόνιμα στην μπάρα το εικονίδιο VoLTE. Αυτό όμως δεν είναι αιτία κατανάλωσης παραπάνω έστω και λίγης ενέργειας αφού είναι πάντα ενεργοποιημένο ή δεν έχει αποδεδειγμένα καμία επίδραση στην κατανάλωση;

 

Εγώ για λόγους κατανάλωσης ενέργειας το βράδυ όταν πάω για ύπνο, απενεργοποιώ εκτός από τα Bluetooth ακουστικά και την αντίστοιχη επιλογή από το κινητό και επιπλέον επειδή το σήμα 4G της Vodafone είναι καλύτερο σε σχέση με αυτό της Cosmote, επιλέγω να έχω τα δεδομένα στη SIM της Cosmote και ως προτιμώμενο τύπο δικτύου "Μόνο 2G" που έχει φουλ σήμα, πετυχαίνοντας έτσι και στις δύο SIM το καλύτερο δυνατό σήμα και σίγουρα αποδεδειγμένα και στην πράξη λιγότερη κατανάλωση ενέργειας.

 

Το εικονίδιο μπορείς να το απενεργοποιήσεις από τις ρυθμίσεις αν δε θες να το βλέπεις. Επίσης μπορείς να στείλεις μήνυμα στη Vodafone να σου απενεργοποιήσει την λειτουργία VoLte. Στην κατανάλωση δεν έχει καμία επίδραση αν η κλήση θα γίνει με 3g η 4g κεραία.

Link to comment
Share on other sites

Αν διαβάσεις το thread για το volte στη Vodafone δια διαπιστώσεις ότι σε καμία συσκευή ή σχεδόν σε καμία δεν εμφανίζεται το εικονίδιο για volte στη Vodafone γιατί έχει επιλέξει η ίδια να μην φαίνεται. Τώρα για την κατανάλωση δεν έχει καμία σχέση το volte. Η δουλειά του είναι να περνάει τη φωνή μέσω lte και να μην σε γυρνάει σε 2g/3g όταν κάνεις ή δέχεσαι κλήση

 

Στο OnePlus 8 Pro εμφανίζεται κανονικά εικονίδιο.

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Το εικονίδιο μπορείς να το απενεργοποιήσεις από τις ρυθμίσεις αν δε θες να το βλέπεις. Επίσης μπορείς να στείλεις μήνυμα στη Vodafone να σου απενεργοποιήσει την λειτουργία VoLte. Στην κατανάλωση δεν έχει καμία επίδραση αν η κλήση θα γίνει με 3g η 4g κεραία.

Αγαπητέ φίλε μου @leo06 προφανώς φαίνεται πως το 8pro είναι μία από τις συσκευές που αποτελούν την εξαίρεση και εμφανίζουν κανονικά το εικονίδιο στο δίκτυο της Vodafone, αυτό ήδη το επιβεβαίωσε και φίλος @le_bron.

 

Εχεις δηλαδή εσύ φίλε μου @le_bron την ίδια συσκευή και κάρτα SIM της Vodafone και μπορείς να απενεργοποιείς το εικονίδιο; από ποια ακριβώς ρύθμιση-επιλογή μπορείς και το κάνεις αυτό. Αν όντως συμβαίνει αυτό τότε κάτι άλλο φταίει που πρέπει να ψάξω, εγώ πάντως στην δική μου συσκευή το ξαναεπαναλαμβάνω δεν έχω επιλογή για το VoLte στην κάρτα SIM της Vodafone.

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

Όπως ειπα προηγουμενως δε φταις εσύ που δεν έχεις επιλογή για Lte, η Vodafone δεν έχει διακόπτη on-off. Αν σου τη σπαει το εικονίδιο πήγαινε ρυθμίσεις-οθονη-μπαρα ειδοποιήσεων-εικονιδια και απενεργοποίησε το.
Link to comment
Share on other sites

Όπως ειπα προηγουμενως δε φταις εσύ που δεν έχεις επιλογή για Lte, η Vodafone δεν έχει διακόπτη on-off. Αν σου τη σπαει το εικονίδιο πήγαινε ρυθμίσεις-οθονη-μπαρα ειδοποιήσεων-εικονιδια και απενεργοποίησε το.

Το βρήκα, δεν είναι βέβαια αυτό που θα ήθελα ακριβώς γιατί ενώ υπάρχει στο Πρόγραμμα Διαχείρισης Εικονιδίων και ενεργοποιείται-απενεργοποιείται από εκεί, δυστυχώς όμως δεν μπορείς να το εμφανίσεις ως εικονίδιο στις τρεις σελίδων εικονιδίων που εμφανίζονται και τα λοιπά εικονίδια από την μπάρα όταν την σέρνεις παρακάτω. Εχει τόσα και τόσα εικονίδια που μπορείς να ρυθμίσεις να εμφανίζονται εκεί αλλά όχι αυτό. Είχα ψάξει σε αυτά τα εικονίδια μήπως υπάρχει εκεί αυτό για εύκολη ενεργοποίηση-απενεργοποίηση στην μπάρα αλλά δυστυχώς δεν το έβλεπα πουθενά παρόλο που έχω ρυθμίσει να εμφανίζονται όλα.

 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σου και εσένα και τον φίλο @leo06, να είσθε πάντα καλά παιδιά και συγνώμη για τις επαναλήψεις μου.

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!από χτες στο chrome kai η Google δεν έχω πρόσβαση στο ίντερνετ ,ανοίγω καποια σελιδα κ λέει είσαι εκτός σύνδεσης.το ίντερνετ δουλεύει μια χαρά δεν έχω πρόβλημα με καμία άλλη εφαρμογή.εκανε απεγκατασταση και τις ξαναεβαλα τίποτα .έχω κάνει κάτι????έχουν φαει σκαλωμα από καμία αναβάθμιση??
One Plus 6
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!από χτες στο chrome kai η Google δεν έχω πρόσβαση στο ίντερνετ ,ανοίγω καποια σελιδα κ λέει είσαι εκτός σύνδεσης.το ίντερνετ δουλεύει μια χαρά δεν έχω πρόβλημα με καμία άλλη εφαρμογή.εκανε απεγκατασταση και τις ξαναεβαλα τίποτα .έχω κάνει κάτι????έχουν φαει σκαλωμα από καμία αναβάθμιση??

 

Δες μήπως έχουν πειραχτεί οι ρυθμίσεις σου εδώ:

Settings, Apps & Notifications, Chrome, Mobile Data & WiFi

Link to comment
Share on other sites

Δες μήπως έχουν πειραχτεί οι ρυθμίσεις σου εδώ:

Settings, Apps & Notifications, Chrome, Mobile Data & WiFi

 

Σε ευχαριστώ πολύ αυτό ήταν....βέβαια απορώ πως πήγε το δάχτυλο εκεί κάτω... μάλλον τα πρώτα συμπτώματα άνοιας ξεκινησαν!!!!!!

One Plus 6
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας,

 

Χθες παρέλαβα και εγώ το δικό μου OnePlus 8 pro. Όσο ήταν μέρα το κινητό ήταν τέλειο. Το βράδυ όταν με κλειστά φώτα έβαλα να δω λίγο YouTube παρατήρησα πως στο Minimum της φωτεινότητας το μαύρο χρώμα γινόταν πράσινο. Πατώντας σε διάφορα σημεία και καθώς έπαιζε το βίντεο έβλεπα αλλαγές στο μαύρο χρώμα στα σχόλια. Τέλος παρατήρησα και μια πιο σκούρα γραμμή κατά μήκος της μπροστινής κάμερας. Όλα τα παραπάνω φαίνονται στο σκοτάδι και σε τέρμα χαμηλή φωτεινότητα. Σκέφτομαι να το επιστρέψω και να ζητήσω επιστροφή χρημάτων. Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο;

Edited by stavrosspil
Link to comment
Share on other sites

Περίεργο αυτό, γιατί το θέμα αυτό τα είχαν οι πρώτες παρτίδες Κ μετά από κάποιο update αναφέρθηκε από την εταιρεία ότι το διόρθωσε. Κρίμα πάντως φίλε μου το σωστό είναι να επιστραφεί. Σιγουρέψου ότι έχεις κάνει Κ όλα τα update για να είσαι σίγουρος.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας,

 

Χθες παρέλαβα και εγώ το δικό μου OnePlus 8 pro. Όσο ήταν μέρα το κινητό ήταν τέλειο. Το βράδυ όταν με κλειστά φώτα έβαλα να δω λίγο YouTube παρατήρησα πως στο Minimum της φωτεινότητας το μαύρο χρώμα γινόταν πράσινο. Πατώντας σε διάφορα σημεία και καθώς έπαιζε το βίντεο έβλεπα αλλαγές στο μαύρο χρώμα στα σχόλια. Τέλος παρατήρησα και μια πιο σκούρα γραμμή κατά μήκος της μπροστινής κάμερας. Όλα τα παραπάνω φαίνονται στο σκοτάδι και σε τέρμα χαμηλή φωτεινότητα. Σκέφτομαι να το επιστρέψω και να ζητήσω επιστροφή χρημάτων. Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο;

 

Διάβασε στις πρώτες σελίδες εδώ στο νήμα. Είχε παρουσιαστεί στις πρώτες παρτίδες , τότε όμως αναφέρονταν ως software περισσότερο. Στην θέση σου κι εγώ θα το έστελνα πίσω.

Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Διάβασε στις πρώτες σελίδες εδώ στο νήμα. Είχε παρουσιαστεί στις πρώτες παρτίδες , τότε όμως αναφέρονταν ως software περισσότερο. Στην θέση σου κι εγώ θα το έστελνα πίσω.

 

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Στο κουτί πίσω γράφει date 2020.12.14. Έκανα αμέσως το update μόλις το άνοιξα και πήρε android 11. Έκανα ήδη αίτημα μου είπαν για αντικατάσταση και αν αντιμετωπίζω πάλι το ίδιο θέμα θα μου δώσουν refund. Επαναλαμβάνω πως το πρόβλημα φαίνεται σε συγκεκριμένες συνθήκες(0% φωτεινότητα , σκούρο γκρί ή μαύρο φόντο), αλλά δεν δικαιολογείται κινητό των 800 ευρώ να έχει τέτοια θέμα... Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να μην μου αρχίσουν τα περίεργα.

Edited by stavrosspil
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα υπάρχει πρόβλημα θα σου κάνουν κανονικά αντικαταστάση απλά έτυχε. Από αμαζον το πήρες;
Link to comment
Share on other sites

Όχι κατευθείαν από την OnePlus. Απ' ότι βλέπω εδώ

περίπου το 50%(πολύ μικρό δείγμα προφανώς τα 665 άτομα) αντιμετωπίζουν έστω ένα από τα γνωστά προβλήματα. Αν ισχύει το ποσοστό, μάλλον η τύχη δεν είναι με το μέρος μου όσον αφορά την αντικατάσταση. Είναι κρίμα γιατί φαίνεται πολύ καλό κινητό...

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως δεν θα έχεις θέμα. Σε αυτά είναι πολύ τυπικοί στην 1+. Απλά ελπίζεις να είναι οκ το επόμενο που θα πάρεις διαφορετικά επιστροφή χρημάτων.
Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας,

 

Χθες παρέλαβα και εγώ το δικό μου OnePlus 8 pro. Όσο ήταν μέρα το κινητό ήταν τέλειο. Το βράδυ όταν με κλειστά φώτα έβαλα να δω λίγο YouTube παρατήρησα πως στο Minimum της φωτεινότητας το μαύρο χρώμα γινόταν πράσινο. Πατώντας σε διάφορα σημεία και καθώς έπαιζε το βίντεο έβλεπα αλλαγές στο μαύρο χρώμα στα σχόλια. Τέλος παρατήρησα και μια πιο σκούρα γραμμή κατά μήκος της μπροστινής κάμερας. Όλα τα παραπάνω φαίνονται στο σκοτάδι και σε τέρμα χαμηλή φωτεινότητα. Σκέφτομαι να το επιστρέψω και να ζητήσω επιστροφή χρημάτων. Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο;

 

Καλημέρα, μια ερώτηση. Στο κάνει και σε άλλες εφαρμογές; Αντίστοιχο θέμα έχει και το δικό μου. Όταν βάζω Youtube τέρμα χαμηλά η φωτεινότητα γίνεται γκρι-πράσινο. Αλλά το κάνει μόνο στο youtube. Σε Netflix, Facebook κλπ δεν αλλοιώνεται.

Edited by Darth_kospo
Life' s Good 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, δεν μου το έκανε μόνο επί της εφαρμογής του YouTube, το είδα ακόμα κατεβάζοντας την μπάρα ειδοποιήσεων (είχα μαύρο θέμα). Επίσης το χειρότερο το είδα κατεβάζοντας την εφαρμογή display tester, διάλεξα το άσπρο χρώμα έκανα αναστροφή χρωμάτων από τις επιλογές του Android (Επάνω στην μπάρα εκεί που είναι και το Wi-Fi) και έβαλα τη φωτεινότητα στο 98%. Εκεί φαίνεται ξεκάθαρα η μαύρη μπάρα στην ευθεία της μπροστινής κάμερας και εμένα στα δεξιά της οθόνης είχε και ένα σημείο που πρασίνιζε.
Link to comment
Share on other sites

Πάντως οφείλω να ομολογήσω πως το service τους, το helpdesk τους και οι μεταφορές των προϊόντων τους είναι άριστες. Ανεξαρτήτως αποτελέσματος αυτού που θα παραλάβω, Πέμπτη έκανα το αίτημα για αντικατάσταση, Παρασκευή παρέλαβε η UPS, Δευτέρα το είχαν, το ήλεγξαν και σήμερα νωρίς το πρωί το απέστειλαν πίσω. Πραγματικά είχα ενδοιασμούς εξ' αρχής ειδικά για το service, αλλά είναι εξαιρετικά γρήγορες οι διαδικασίες.
Link to comment
Share on other sites

Πάντως οφείλω να ομολογήσω πως το service τους, το helpdesk τους και οι μεταφορές των προϊόντων τους είναι άριστες. Ανεξαρτήτως αποτελέσματος αυτού που θα παραλάβω, Πέμπτη έκανα το αίτημα για αντικατάσταση, Παρασκευή παρέλαβε η UPS, Δευτέρα το είχαν, το ήλεγξαν και σήμερα νωρίς το πρωί το απέστειλαν πίσω. Πραγματικά είχα ενδοιασμούς εξ' αρχής ειδικά για το service, αλλά είναι εξαιρετικά γρήγορες οι διαδικασίες.

 

Τελικά θα γίνει αντικαταστάση ή επισκευή; σε ενημέρωσαν;

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, στην σελίδα με τις ενημερώσεις φαίνονται τα εξής:

 

"Repaired device has been shipped back to you." - Χθες

 

"Your replacement order has been dispatched." - Σήμερα το πρωί

 

Ρώτησα στο support και μου είπαν ότι μου έχουν στείλει νέο.. Θα σου πω με σιγουριά όταν το παραλάβω.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, χτες παρέλαβα το 8 pro από bangood. Υπάρχει επιλογή να αλλάξεις την γραμματοσειρά? Έψαξα στις ρυθμίσεις αλλά την βρίσκω την ρύθμιση. Και 2ον το horizon light δουλεύει για όλες τις εφαρμογές??
Link to comment
Share on other sites

Περιμενουμε το 9 pro .. με αγωνιά :)

Και 'γω σκεφτόμουν το 8 pro, αλλά βλέποντας πως δεν πέφτουν οι τιμές λέω να περιμένουμε να δούμε πρώτα το 9 pro!

Αν και πολύ φοβάμαι πως αν έχει camera Hasselblad θα ανέβει κ' άλλο η τιμή!

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to OnePlus 8 / 8 Pro

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...