Jump to content

stavrosspil

Members
  • Δημοσιεύσεις

    277
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About stavrosspil

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 22

stavrosspil's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Τελικά έχει ελέγξει κάποιος το κινητό του να απαντήσει αν υπάρχει το πρόβλημα;
  2. Απ ότι κατάλαβα από κάτι βίντεο σε σκοτεινό δωμάτιο το βλέπεις με κάτω από 20 % φωτεινότητα βάζεις μαύρη φωτογραφία ή γκρι σκουρο.
  3. Όταν λες τα άλλαξες; είχες θέμα και το πήγαινες πίσω στο μαγαζί που το πήρες και στο έκαναν αντικατάσταση; Αν ναι μπορείς να μου πεις σε pm από ποιο μαγαζί το πήρες;
  4. Καλησπέρα , ενδιαφέρομαι να αγοράσω το συγκεκριμένο κινητό αλλά διαβάζω για θέματα με green tint και φοβάμαι μην μπλέξω με επισκευές και αντικαταστάσεις. Γνωρίζει κάποιος σχετικά με το πρόβλημα τι γίνεται; το βλέπετε στα δικά σαε τηλέφωνα;
  5. Μπα δεν νομίζω εμένα και οι 2 συσκευές που μου έστειλαν ήταν 14.12.2020 αν θυμάμαι καλά και είχαν και οι 2 θέμα. Υ.Γ. μου έχουν μείνει 1 τζαμακι UV Mocolo και μια θήκη nillkin frosted black για one plus 8 pro αν ενδιαφέρεται κάποιος ας στείλει pm.
  6. Παιδιά επειδή πήρα τελικά refund, έχω να δώσω ένα Mocolo UV τζαμάκι και θήκη nillkin frosted black. Αν ενδιαφέρεται κάποιος ας στείλει pm.
  7. Εγκρίθηκε και το refund. Αστραπιαίες διαδικασίες, κρίμα. Νιώθω την OnePlus σαν μια γκόμενα πολύ καλή που δεν μας βγήκε το timing. :lol:
  8. Ήταν απενεργοποιημένο. Μόλις το άνοιξα άφηνε κάποιες σκιές και γενικά ήταν περίεργη η οθόνη. Όμως το black bar δεν διορθωνόταν. @johny_pl Η προσωπική μου εμπειρία από το service τους μέχρι στιγμής είναι πολύ καλή. @MaXAiRO Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου είναι πολύ βοηθητική. @challenge143 Το θέμα δεν είναι η απόδοση απ' ότι καταλαβαίνω. Το θέμα είναι η εκμετάλλευση του ευρωπαίου πελάτη "δεύτερης" κατηγορίας, που του δίνουν ένα υποδεέστερο προϊόν στην ίδια τιμή.
  9. @STATYSS Σε δωμάτιο με κλειστά φώτα, όταν είχα τέρμα κάτω την φωτεινότητα κάποιες φορές φαινόταν μια μαύρη μπάρα κατά μήκος της μπροστινής κάμερας. Επίσης κατά τις ίδιες συνθήκες το μαύρο background στο YouTube και στην μπάρα που κατεβάζεις από πάνω πρασίνιζε. @Nikos2k5 Το σκέφτομαι αλλά όσο είναι καινούριο δε θα ξέρουμε τι θα βγάλει και πραγματικά με κούρασε λίγο αυτό το πέρα δώθε. @johny_pl Μόνο το IPhone 11 pro με ψήνει και αυτό όχι τρελά μάλιστα.
  10. Ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις. Samsung δεν τα συμπάθησα ποτέ, άρα μάλλον για κάτι από τα άλλα που αναφέρεις θα πάω. Υ.Γ.: Μου έμειναν μια θήκη Nillkin frosted shield black και ένα mocolo UV τζαμάκι για το One Plus 8 pro(Δεν έχουν ανοιχθεί καν οι συσκευασίες). Αν κάποιος ενδιαφέρεται μπορεί να στείλει DM.
  11. Ισχύει είναι κρίμα. Φαίνεται πολύ σωστή εταιρία γενικά. Δεν νομίζω να μου κάνουν νάζια, άλλωστε τους έδωσα και την ευκαιρία να μου στείλουν ένα καλό πίσω. Επίσης επειδή ήξερα το πρόβλημα δεν έβγαλα τίποτα άλλο από την συσκευασία, μόνο το κινητό βγήκε και ξαναμπήκε όπως ήταν. Το πρόβλημα τώρα είναι πως δεν ξέρω τι άλλο να πάρω με παρόμοια specs.
  12. Παιδιά τελικά μου έστειλαν νέο ONEPLUS 8 pro και έχει ακριβώς τα ίδια θέματα. Έγινε ήδη αίτημα για refund δυστυχώς. Κρίμα, γιατί είναι πολύ καλό κινητό συνολικά.
  13. Από τα specs που γράφουν πάντως δεν ξέρω αν θα αξίζει αναβάθμιση από 8 pro..
  14. Κοίτα, στην σελίδα με τις ενημερώσεις φαίνονται τα εξής: "Repaired device has been shipped back to you." - Χθες "Your replacement order has been dispatched." - Σήμερα το πρωί Ρώτησα στο support και μου είπαν ότι μου έχουν στείλει νέο.. Θα σου πω με σιγουριά όταν το παραλάβω.
  15. Πάντως οφείλω να ομολογήσω πως το service τους, το helpdesk τους και οι μεταφορές των προϊόντων τους είναι άριστες. Ανεξαρτήτως αποτελέσματος αυτού που θα παραλάβω, Πέμπτη έκανα το αίτημα για αντικατάσταση, Παρασκευή παρέλαβε η UPS, Δευτέρα το είχαν, το ήλεγξαν και σήμερα νωρίς το πρωί το απέστειλαν πίσω. Πραγματικά είχα ενδοιασμούς εξ' αρχής ειδικά για το service, αλλά είναι εξαιρετικά γρήγορες οι διαδικασίες.
×
×
  • Create New...