Jump to content

Nova VoLTE/VoWiFi


mixtri
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  On 25/10/2024 at 7:57 ΜΜ, ath156 said:

Επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα....διάφορες ερωτήσεις ρυθμίσεις κλπ....παραπομπή σε άλλον "πιο ειδικό" ...ξανά ερωτήσεις κλπ....νέο τηλέφωνο από το τεχνικό τμήμα να κάνω μερικές κλήσεις προς αριθμούς και να τους πω προς ποιους και την ακριβή ώρα που το έκανα. ¨Εβαλα τον τεχνικό να με πάρει στο σταθερό τηλέφωνο και πήρα διαδοχικά 3 διαφορετικούς αριθμούς.

Για το αίτημά μου είχε δοθεί και κωδικός INC00000#####. Μήνυμα μεταγενέστερο το "ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΗΔΗ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΣΑΣ......". Αρχικό μήνυμα την Δευτέρα 21/10/2024.....τελευταίο μήνυμα Τετάρτη 23/10/2024 "ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ######### ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ"  !!!!!!!!😁😟

Εγώ όμως έξακολουθώ και έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα....Δέχομαι κλήσεις μέσω vowifi , ΔΕΝ μπορώ όμως να κάνω !!!

Κατά τα άλλα επιλύθηκε το πρόβλημά μου😁😅🤣😂

Expand  

Μην ξεχνάς να λες και την μάρκα του κινητού διότι απο τι είδα στην ιστοσελίδα της Νόβα ότι η συσκευή σου δεν είναι υποστηρίζεται 

  On 26/10/2024 at 9:59 ΠΜ, Dimitris_15 said:

Μην ξεχνάς να λες και την μάρκα του κινητού διότι απο τι είδα στην ιστοσελίδα της Νόβα ότι η συσκευή σου δεν είναι υποστηρίζεται 

Expand  

Διότι και σε εμένα είχα πρόβλημα μέχρι που τους είπα την μάρκα και έβαλαν την συσκευή μου στις υποστηρίζομενες 

Vodafone the ονλυ Εντ σα νετουγορκ 😂

Link to comment
Share on other sites

  On 26/10/2024 at 9:59 ΠΜ, Dimitris_15 said:

Μην ξεχνάς να λες και την μάρκα του κινητού διότι απο τι είδα στην ιστοσελίδα της Νόβα ότι η συσκευή σου δεν είναι υποστηρίζεται 

Διότι και σε εμένα είχα πρόβλημα μέχρι που τους είπα την μάρκα και έβαλαν την συσκευή μου στις υποστηρίζομενες 

Expand  

Όλα τα είπα...με διάφορους στην υποστήριξη...ευγενικοί, δεν μπορώ να πω το αντίθετο. Όμως αποτέλεσμα ΜΗΔΕΝ. Το μόνο μου παράπονο ότι δεν πήραν ένα τηλέφωνο να πουν "ξέρετε δεν μπορέσαμε" ή "δεν υποστηρίζεται το κινητό, παρά τις προσπάθειές μας" κλπ. Όχι το ξερό SMS "Ολοκηρώθηκε..........". Πως δηλαδή ολοκληρώθηκε? Επιτυχώς? Ανεπιτυχώς? Δεν πρέπει να ξέρουμε?

*** Ξέχασα να πω ότι μετά την 1η επικοινία μου με μία του τεχνικού τμήματος και όταν ανέφερα ότι είχα κάρτα WIND 8 ετών plus και μήπως έφταιγε αυτό, μου πρότεινε να την αλλαξω. Το έκανα αμέσεως και μετά έγιναν οι επιπλέον δοκιμές/επικοινωνίες.

*** Δεν πειράζει...υπάρχει στην ίδια συσκευή καρτα της Vodafone που από την 1η στιγμή δουλεύει άψογα στο vowifi...ούτε επικοινωνία με τεχνικό τμήμα, ούτε "παρακάλια", ούτε τίποτα.

*** Με την 1η κυρία που μίλησα μάλιστα, όταν της είπα ότι έχω το Xiaomi Note 9T μου είπε "α μπράβο γιατί Xiaomi έχω και εγώ, νομίζω θα κάνουμε.....". Μου είπε να πάω στις Ρυθμίσεις-Κάρτες-ΝΟΒΑ και να κάνω επαναφορά των σημείων πρόσβασης. Τέτοια επιλογή όμως δεν υπήρχε στο δικό μου και σε αυτή την διαδρομή. Μετά από λίγο την βρήκα σε άλλη διαδρομή. Την έκανα και επανέφερε τα πάντα όμως😁...και wifi και bt κλπ 

Edited by ath156

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

  On 28/2/2024 at 12:49 ΜΜ, aektzhs 1 said:

Το έχω πει και για την Cosmote όπου με το μήνυμα δεν μου ενεργοποιείται το 5G:" Όταν χρειάζεται για απλές βασικές λειτουργίες να πάρεις το τεχνικό τμήμα,η εταιρεία έχει χάσει το παιχνίδι"

Expand  

Γενικά η COSMOTE είχε ένα Bug με την ενεργοποίηση στο Galaxy A34,και εμένα το ίδιο έγινε ενώ στο Α15 άνοιξε κατευθείαν. 

Λύθηκε το bug. Τότε μετά από πολλά sms τελικά μου το άνοιξαν στην εξυπηρέτηση σε 2λ.

Link to comment
Share on other sites

  On 26/10/2024 at 10:13 ΠΜ, ath156 said:

Όλα τα είπα...με διάφορους στην υποστήριξη...ευγενικοί, δεν μπορώ να πω το αντίθετο. Όμως αποτέλεσμα ΜΗΔΕΝ. Το μόνο μου παράπονο ότι δεν πήραν ένα τηλέφωνο να πουν "ξέρετε δεν μπορέσαμε" ή "δεν υποστηρίζεται το κινητό, παρά τις προσπάθειές μας" κλπ. Όχι το ξερό SMS "Ολοκηρώθηκε..........". Πως δηλαδή ολοκληρώθηκε? Επιτυχώς? Ανεπιτυχώς? Δεν πρέπει να ξέρουμε?

*** Ξέχασα να πω ότι μετά την 1η επικοινία μου με μία του τεχνικού τμήματος και όταν ανέφερα ότι είχα κάρτα WIND 8 ετών plus και μήπως έφταιγε αυτό, μου πρότεινε να την αλλαξω. Το έκανα αμέσεως και μετά έγιναν οι επιπλέον δοκιμές/επικοινωνίες.

*** Δεν πειράζει...υπάρχει στην ίδια συσκευή καρτα της Vodafone που από την 1η στιγμή δουλεύει άψογα στο vowifi...ούτε επικοινωνία με τεχνικό τμήμα, ούτε "παρακάλια", ούτε τίποτα.

*** Με την 1η κυρία που μίλησα μάλιστα, όταν της είπα ότι έχω το Xiaomi Note 9T μου είπε "α μπράβο γιατί Xiaomi έχω και εγώ, νομίζω θα κάνουμε.....". Μου είπε να πάω στις Ρυθμίσεις-Κάρτες-ΝΟΒΑ και να κάνω επαναφορά των σημείων πρόσβασης. Τέτοια επιλογή όμως δεν υπήρχε στο δικό μου και σε αυτή την διαδρομή. Μετά από λίγο την βρήκα σε άλλη διαδρομή. Την έκανα και επανέφερε τα πάντα όμως😁...και wifi και bt κλπ

Expand  

 πάνε για βρησιμο η εταιρεία μου το φτιάξανε αλλά χάλασε πάλι και μου κάνει τα ίδια θέματα 

  On 28/10/2024 at 6:17 ΜΜ, Dimitris_15 said:

πάνε για βρησιμο η εταιρεία μου το φτιάξανε αλλά χάλασε πάλι και μου κάνει τα ίδια θέματα 

Expand  

Γι'αυτό λέω βονταφοναρα και κοσμοτε ονλι

Edited by Vasileios

Vodafone the ονλυ Εντ σα νετουγορκ 😂

Link to comment
Share on other sites

Μα καλά τόσα χρόνια η Nova κάποιο sms ενεργοποίησης και απενεργοποίησης της υπηρεσίας δεν έχουν;

Πχ η Cosmote το δίνει μαζί VoLTE με WiFi calling. Η nova γιατί ξεχωριστά και παιδεύουν τον κόσμο στην <<εξυπηρέτηση >> πελατών;

  On 28/10/2024 at 6:17 ΜΜ, Dimitris_15 said:

Μαλακά πάνε για βρησιμο η εταιρεία μου το φτιάξανε αλλά χάλασε πάλι η μαλάκια και μου κάνει τα ίδια θέματα 

Expand  

Τηλεφωνικά ή τσατ τους τ ζήτησες; 

Link to comment
Share on other sites

  On 28/10/2024 at 6:20 ΜΜ, elkons said:

Μα καλά τόσα χρόνια η Nova κάποιο sms ενεργοποίησης και απενεργοποίησης της υπηρεσίας δεν έχουν;

Πχ η Cosmote το δίνει μαζί VoLTE με WiFi calling. Η nova γιατί ξεχωριστά και παιδεύουν τον κόσμο στην <<εξυπηρέτηση >> πελατών;

Τηλεφωνικά ή τσατ τους τ ζήτησες; 

Expand  

Έχω κάνει μέσω chat 

  On 28/10/2024 at 6:20 ΜΜ, elkons said:

Μα καλά τόσα χρόνια η Nova κάποιο sms ενεργοποίησης και απενεργοποίησης της υπηρεσίας δεν έχουν;

Πχ η Cosmote το δίνει μαζί VoLTE με WiFi calling. Η nova γιατί ξεχωριστά και παιδεύουν τον κόσμο στην <<εξυπηρέτηση >> πελατών;

Τηλεφωνικά ή τσατ τους τ ζήτησες; 

Expand  

Μόνο η κοσμοτε και η βονταφοναρα τα ενεργοποιούν αυτόματα 

  On 28/10/2024 at 6:22 ΜΜ, Dimitris_15 said:

Έχω κάνει μέσω chat 

Μόνο η κοσμοτε και η βονταφοναρα τα ενεργοποιούν αυτόματα 

Expand  

Με παιδεύει η νόβα δεν έχουν κανένα sms ενεργοποίησης όχι μόνο δεν έχουν κόφτη   χρεώνουν τον κόσμο 

Edited by Vasileios

Vodafone the ονλυ Εντ σα νετουγορκ 😂

Link to comment
Share on other sites

  On 28/10/2024 at 6:22 ΜΜ, Dimitris_15 said:

Έχω κάνει μέσω chat 

Μόνο η κοσμοτε και η βονταφοναρα τα ενεργοποιούν αυτόματα 

Expand  

Δοκίμασε στο 13800 εάν βρεις άκρη όμως γιατί υπάρχουν περίεργοι εκεί 

Αυτόματα ναι αλλά σου δίνουν την επιλογή να απενεργοποιησεις στη Cosmote με sms END WIFICALL αν θυμάμαι γιατί δεν έχουν διακόπτη στις ρυθμίσεις. Σε παλιές συνδέσεις είναι απενεργοποιημένο εάν ήταν σε μη υποστηριζόμενη συσκευή αλλά έχουν sms πακέτο WiFi calling και VoLTE. 

Εκεί στη Nova θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις για να στα ανοίξουν. 

Link to comment
Share on other sites

  On 28/10/2024 at 6:25 ΜΜ, elkons said:

Δοκίμασε στο 13800 εάν βρεις άκρη όμως γιατί υπάρχουν περίεργοι εκεί 

Αυτόματα ναι αλλά σου δίνουν την επιλογή να απενεργοποιησεις στη Cosmote με sms END WIFICALL αν θυμάμαι γιατί δεν έχουν διακόπτη στις ρυθμίσεις. Σε παλιές συνδέσεις είναι απενεργοποιημένο εάν ήταν σε μη υποστηριζόμενη συσκευή αλλά έχουν sms πακέτο WiFi calling και VoLTE. 

Εκεί στη Nova θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις για να στα ανοίξουν. 

Expand  

Το VoLTE και το vowifi είναι ενεργά αλλά το vowifi έχει θέματα όταν καλώ οποιονδήποτε αριθμό να μου λέει πως δεν υπάρχει το VoLTE δουλεύει κανονικά κάνει κανονικά κλήσεις μέσω 4G+

  On 28/10/2024 at 6:25 ΜΜ, elkons said:

Δοκίμασε στο 13800 εάν βρεις άκρη όμως γιατί υπάρχουν περίεργοι εκεί 

Αυτόματα ναι αλλά σου δίνουν την επιλογή να απενεργοποιησεις στη Cosmote με sms END WIFICALL αν θυμάμαι γιατί δεν έχουν διακόπτη στις ρυθμίσεις. Σε παλιές συνδέσεις είναι απενεργοποιημένο εάν ήταν σε μη υποστηριζόμενη συσκευή αλλά έχουν sms πακέτο WiFi calling και VoLTE. 

Εκεί στη Nova θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις για να στα ανοίξουν. 

Expand  

Θα προσπαθήσω στο 13800 να δω τι θα μου πουν 

  On 28/10/2024 at 6:28 ΜΜ, Dimitris_15 said:

Το VoLTE και το vowifi είναι ενεργά αλλά το vowifi έχει θέματα όταν καλώ οποιονδήποτε αριθμό να μου λέει πως δεν υπάρχει το VoLTE δουλεύει κανονικά κάνει κανονικά κλήσεις μέσω 4G+

Θα προσπαθήσω στο 13800 να δω τι θα μου πουν 

Expand  

Παίρνω λοιπόν στο 13800 τους λέω τι γίνεται κάνουμε την επιβεβαίωση των στοιχείων το κοιτάνε εκεί πέρα και μου λένε να πω τους αριθμους που μου βγάζει το σφάλμα και την ημέρα και την ώρα τους λέω εκεί πέρα τους αριθμούς και κάτι αλλά το κοιτάνε και μου λένε ότι είναι γενικό το πρόβλημα και θα μου το φτιάξουν εντός της ημέρας δηλαδή αύριο 

  On 28/10/2024 at 6:28 ΜΜ, Dimitris_15 said:

Το VoLTE και το vowifi είναι ενεργά αλλά το vowifi έχει θέματα όταν καλώ οποιονδήποτε αριθμό να μου λέει πως δεν υπάρχει το VoLTE δουλεύει κανονικά κάνει κανονικά κλήσεις μέσω 4G+

Θα προσπαθήσω στο 13800 να δω τι θα μου πουν 

Παίρνω λοιπόν στο 13800 τους λέω τι γίνεται κάνουμε την επιβεβαίωση των στοιχείων το κοιτάνε εκεί πέρα και μου λένε να πω τους αριθμους που μου βγάζει το σφάλμα και την ημέρα και την ώρα τους λέω εκεί πέρα τους αριθμούς και κάτι αλλά το κοιτάνε και μου λένε ότι είναι γενικό το πρόβλημα και θα μου το φτιάξουν εντός της ημέρας δηλαδή αύριο 

Expand  

Τελικά μίλησα με έναν ευγενέστερο εκπρόσωπο στο τσατ και μου είπε πως από αύριο στην ώρα που έχω επιλέξει θα με καλέσουν ώστε να μου πουν τι πρέπει να κάνω και ελπίζω να μου το φτιάξουν τους έδωσα ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να μπορούν να με καλέσουν στο συγκεκριμένο αριθμό μπας και μου το φτιάξουν ελπίζω σύντομα επίλυση 

Vodafone the ονλυ Εντ σα νετουγορκ 😂

Link to comment
Share on other sites

@Dimitris_15 ειλικρινά είμαι πολύ περίεργος για την κατάληξη του αιτήματός σου. Περιμένω.

Πάντως σε εμένα όπως περιέγραψα και πιο πάνω "ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ......ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ"😁

Όμως χωρίς κανένα θετικό αποτέλεσμα και κυρίως χωρίς καμία ενημέρωση, πως δηλαδή ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ???

Ορίστε και τα σχετικά sms😉

1.jpg

2.jpg

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Στο συγκεκριμένο θέμα απ'οτι εχω καταλαβει,ενεργοποιουν τις υπηρεσιες στη γραμμή,αλλα για διάφορους λόγους ο τελικος χρήστης εξακολουθεί να έχει θέμα. Οι "ενέργειες που ολοκληρωθηκαν" προφανώς αφορούν την "συστημικη" πλευρά. Κάποιοι λόγοι που ο χρήστης εξακολουθεί να εχει θέμα ειναι κάποια ασυμβατότητα της συσκευής, παλιά σιμ, καθως και συνδεση q οπου ειδικά με παλια σιμ δεν δουλεύει τιποτα. Θυμιζω οτι υπάρχει σχετικο μηνυμα ενεργοποίησης (VOW NAI στο 1202 και επανεκκίνηση) ενω πρέπει και τα carrier services μεσω των app stores να είναι ενημερωμένα.

Φυσικά δεν αποκλείεται και η ελλειπής/κακή υλοποίηση απο την πλευρά της εταιρίας,αλλά αυτό δεν μπορεί να το εξακριβώσει στα σίγουρα κανείς...

*Καλο θα είναι σε δικαρτο να γίνεται και μια δοκιμή με την καρτα της νοβα μονο μεσα,για εξαγωγη ασφαλούς συμπεράσματος. Απο αναφορες εδω αλλα και προσωπικη εμπειρία, η 2η σιμ που εχει ενεργο volte/vowifi , μπορεί να δημιουργήσει λαθος εντυπώσεις για το τι δουλεύει και τι οχι...

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

  On 29/10/2024 at 5:47 ΠΜ, kmpatra said:

Στο συγκεκριμένο θέμα απ'οτι εχω καταλαβει,ενεργοποιουν τις υπηρεσιες στη γραμμή,αλλα για διάφορους λόγους ο τελικος χρήστης εξακολουθεί να έχει θέμα. Οι "ενέργειες που ολοκληρωθηκαν" προφανώς αφορούν την "συστημικη" πλευρά. Κάποιοι λόγοι που ο χρήστης εξακολουθεί να εχει θέμα ειναι κάποια ασυμβατότητα της συσκευής, παλιά σιμ, καθως και συνδεση q οπου ειδικά με παλια σιμ δεν δουλεύει τιποτα. Θυμιζω οτι υπάρχει σχετικο μηνυμα ενεργοποίησης (VOW NAI στο 1202 και επανεκκίνηση) ενω πρέπει και τα carrier services μεσω των app stores να είναι ενημερωμένα.

Φυσικά δεν αποκλείεται και η ελλειπής/κακή υλοποίηση απο την πλευρά της εταιρίας,αλλά αυτό δεν μπορεί να το εξακριβώσει στα σίγουρα κανείς...

*Καλο θα είναι σε δικαρτο να γίνεται και μια δοκιμή με την καρτα της νοβα μονο μεσα,για εξαγωγη ασφαλούς συμπεράσματος. Απο αναφορες εδω αλλα και προσωπικη εμπειρία, η 2η σιμ που εχει ενεργο volte/vowifi , μπορεί να δημιουργήσει λαθος εντυπώσεις για το τι δουλεύει και τι οχι...

Expand  

Το όλο σκηνικό (μετά και από έναν ολόκληρο χρόνο+ αναμονής ή προσπαθειών) θυμίζει το γνωστό:

"Η εγχείριση πέτυχε....ο ασθενής απέθανε😅

Κάτι αντίστοιχο μας λένε από την Τεχνική Υποστήριξη της ΝΟΒΑ. Εκείνοι πέτυχαν στις ρυθμίσεις τους, "διόρθωσαν" το πρόβλημα, αλλά εμείς τελικά σωστό vowifi ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ !

- Η Vodafone και η Cosmote δεν έχουν αντίστοιχα προβλήματα στο ΙΔΙΟ τηλέφωνο. Άρα ποιος φταίει?

- Ειδικά δε η Vodafone (παρόλο που η sim της είναι στην 2η θέση) δεν έχει, ούτε είχε οποιοδήποτε θέμα. Ούτε καν ασχολήθηκα μαζί της...να ενεργοποιήσω την εμφάνιση του vowifi διακόπτη κλπ

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως είναι γεγονός ότι στην περίπτωση του VoWiFi δεν φταίνε μόνο οι πάροχοι. Είναι λίγο voodoo, που δεν εξαρτάται μόνο από την υποδομή του παρόχου, αλλά και από την συσκευή και την έκδοση λογισμικού του χρήστη και τις επιμέρους ρυθμίσεις. Βάλε σε αυτό και την εξάρτηση από την υποδομή WiFi που συνδέεσαι, και η συμπεριφορά είναι σχεδόν χαοτική 🙂.

Προσωπικά δεν μου έχει δουλέψει 100% αξιόπιστα σε κανέναν πάροχο και με καμία συσκευή, αλλά αποτελεί μια λύση σε περιπτώσεις που δεν υπάρχουν εναλλακτικές. Εάν το VoWiFi είναι σημαντικό, έχω προτιμώμενους συνδυασμούς παρόχου, τηλεφωνικής συσκευής και ρυθμίσεων WiFi, αλλά αυτή είναι συζήτηση για άλλο θέμα...

Link to comment
Share on other sites

  On 29/10/2024 at 5:29 ΠΜ, ath156 said:

@Dimitris_15 ειλικρινά είμαι πολύ περίεργος για την κατάληξη του αιτήματός σου. Περιμένω.

Πάντως σε εμένα όπως περιέγραψα και πιο πάνω "ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ......ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ"😁

Όμως χωρίς κανένα θετικό αποτέλεσμα και κυρίως χωρίς καμία ενημέρωση, πως δηλαδή ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ???

Ορίστε και τα σχετικά sms😉

1.jpg

2.jpg

Expand  

Περιμένω σήμερα κλήση στις 16:30 θα ενημερώσω για την εξέλιξη του 

Vodafone the ονλυ Εντ σα νετουγορκ 😂

Link to comment
Share on other sites

  On 29/10/2024 at 8:20 ΠΜ, minast said:

Πάντως είναι γεγονός ότι στην περίπτωση του VoWiFi δεν φταίνε μόνο οι πάροχοι. Είναι λίγο voodoo, που δεν εξαρτάται μόνο από την υποδομή του παρόχου, αλλά και από την συσκευή και την έκδοση λογισμικού του χρήστη και τις επιμέρους ρυθμίσεις. Βάλε σε αυτό και την εξάρτηση από την υποδομή WiFi που συνδέεσαι, και η συμπεριφορά είναι σχεδόν χαοτική 🙂.

Προσωπικά δεν μου έχει δουλέψει 100% αξιόπιστα σε κανέναν πάροχο και με καμία συσκευή, αλλά αποτελεί μια λύση σε περιπτώσεις που δεν υπάρχουν εναλλακτικές. Εάν το VoWiFi είναι σημαντικό, έχω προτιμώμενους συνδυασμούς παρόχου, τηλεφωνικής συσκευής και ρυθμίσεων WiFi, αλλά αυτή είναι συζήτηση για άλλο θέμα...

Expand  

Εάν λειτουργεί με άλλους παρόχους κ όχι με έναν τότε αμφιβάλω ότι φταίει η συσκευή 

Link to comment
Share on other sites

  On 29/10/2024 at 5:47 ΠΜ, kmpatra said:

Στο συγκεκριμένο θέμα απ'οτι εχω καταλαβει,ενεργοποιουν τις υπηρεσιες στη γραμμή,αλλα για διάφορους λόγους ο τελικος χρήστης εξακολουθεί να έχει θέμα. Οι "ενέργειες που ολοκληρωθηκαν" προφανώς αφορούν την "συστημικη" πλευρά. Κάποιοι λόγοι που ο χρήστης εξακολουθεί να εχει θέμα ειναι κάποια ασυμβατότητα της συσκευής, παλιά σιμ, καθως και συνδεση q οπου ειδικά με παλια σιμ δεν δουλεύει τιποτα. Θυμιζω οτι υπάρχει σχετικο μηνυμα ενεργοποίησης (VOW NAI στο 1202 και επανεκκίνηση) ενω πρέπει και τα carrier services μεσω των app stores να είναι ενημερωμένα.

Φυσικά δεν αποκλείεται και η ελλειπής/κακή υλοποίηση απο την πλευρά της εταιρίας,αλλά αυτό δεν μπορεί να το εξακριβώσει στα σίγουρα κανείς...

*Καλο θα είναι σε δικαρτο να γίνεται και μια δοκιμή με την καρτα της νοβα μονο μεσα,για εξαγωγη ασφαλούς συμπεράσματος. Απο αναφορες εδω αλλα και προσωπικη εμπειρία, η 2η σιμ που εχει ενεργο volte/vowifi , μπορεί να δημιουργήσει λαθος εντυπώσεις για το τι δουλεύει και τι οχι...

Expand  

Καταλαβαίνω την κάρτα την πήρα τώρα φέτος το 2024 αλλά από τι φαίνεται δεν ήταν ενεργές η υπηρεσίες VoLTE/Vowifi λέω στην εξυπηρέτηση να μου ενεργοποίηση το VoLTE και vowifi για να έχω ίντερνετ στις κλήσεις και όταν δεν έχω σήμα και έχω το WiFi ενεργό να κάνω κλήσεις μέσω WiFi αλλά το VoLTE ενεργοποιήθηκε μαζί και το vowifi μου λένε κάνε επανεκκίνηση και όλα κομπλέ κάνω επανεκκίνηση και βλέπω όλα κομπλέ το VoLTE εικονίδιο το δείχνει και όλα κομπλέ σε κλήση μέσω WiFi σε οποιοδήποτε αριθμό ακόμα και εξυπηρέτησης να μου λέει πως δεν υπάρχει η δεν είναι προσβάσιμος από το δίκτυο λέω τι στο καλό παίρνω στην εξυπηρέτηση πελατών τους λέω το και το λέω την μάρκα της συσκευής μου τους αριθμούς που μου βγάζει το σφάλμα κτλ μου λένε θα με πάρουν τηλέφωνο με παίρνουν κάνουν τους ελέγχους και μετά λένε κάναμε της ρυθμίσεις και όλα κομπλέ τους λέω σίγουρα και μου λένε να κάνω επανεκκίνηση και όλα κομπλέ το κλείνω λοιπόν και κάνω επανεκκίνηση ανοίγει το κινητό συνδέομαι στο wifi δείχνει το εικονίδιο του Vowifi κάνοντας κλήση όλα κομπλέ έκανε κανονικά τις κλήσεις(αυτά που λέω έγιναν πριν κάτι μέρες) σήμερα που προσπαθώ να κάνω κλήση μέσω του WiFi calling μου βγάζει και πάλι το ίδιο σφάλμα 

  On 29/10/2024 at 12:41 ΜΜ, elkons said:

Εάν λειτουργεί με άλλους παρόχους κ όχι με έναν τότε αμφιβάλω ότι φταίει η συσκευή 

Expand  

Η συσκευή μου παντός που είναι το Xiaomi Redmi 9 από τι βλέπω στην ιστοσελίδα υποστηρίζεται 

  On 29/10/2024 at 5:47 ΠΜ, kmpatra said:

Στο συγκεκριμένο θέμα απ'οτι εχω καταλαβει,ενεργοποιουν τις υπηρεσιες στη γραμμή,αλλα για διάφορους λόγους ο τελικος χρήστης εξακολουθεί να έχει θέμα. Οι "ενέργειες που ολοκληρωθηκαν" προφανώς αφορούν την "συστημικη" πλευρά. Κάποιοι λόγοι που ο χρήστης εξακολουθεί να εχει θέμα ειναι κάποια ασυμβατότητα της συσκευής, παλιά σιμ, καθως και συνδεση q οπου ειδικά με παλια σιμ δεν δουλεύει τιποτα. Θυμιζω οτι υπάρχει σχετικο μηνυμα ενεργοποίησης (VOW NAI στο 1202 και επανεκκίνηση) ενω πρέπει και τα carrier services μεσω των app stores να είναι ενημερωμένα.

Φυσικά δεν αποκλείεται και η ελλειπής/κακή υλοποίηση απο την πλευρά της εταιρίας,αλλά αυτό δεν μπορεί να το εξακριβώσει στα σίγουρα κανείς...

*Καλο θα είναι σε δικαρτο να γίνεται και μια δοκιμή με την καρτα της νοβα μονο μεσα,για εξαγωγη ασφαλούς συμπεράσματος. Απο αναφορες εδω αλλα και προσωπικη εμπειρία, η 2η σιμ που εχει ενεργο volte/vowifi , μπορεί να δημιουργήσει λαθος εντυπώσεις για το τι δουλεύει και τι οχι...

Expand  

Το VOW NAI  στο 1202 το έχω προσπαθήσει θα σου πω τι μου λέει περίμενε 

  On 29/10/2024 at 12:43 ΜΜ, Dimitris_15 said:

Καταλαβαίνω την κάρτα την πήρα τώρα φέτος το 2024 αλλά από τι φαίνεται δεν ήταν ενεργές η υπηρεσίες VoLTE/Vowifi λέω στην εξυπηρέτηση να μου ενεργοποίηση το VoLTE και vowifi για να έχω ίντερνετ στις κλήσεις και όταν δεν έχω σήμα και έχω το WiFi ενεργό να κάνω κλήσεις μέσω WiFi αλλά το VoLTE ενεργοποιήθηκε μαζί και το vowifi μου λένε κάνε επανεκκίνηση και όλα κομπλέ κάνω επανεκκίνηση και βλέπω όλα κομπλέ το VoLTE εικονίδιο το δείχνει και όλα κομπλέ σε κλήση μέσω WiFi σε οποιοδήποτε αριθμό ακόμα και εξυπηρέτησης να μου λέει πως δεν υπάρχει η δεν είναι προσβάσιμος από το δίκτυο λέω τι στο καλό παίρνω στην εξυπηρέτηση πελατών τους λέω το και το λέω την μάρκα της συσκευής μου τους αριθμούς που μου βγάζει το σφάλμα κτλ μου λένε θα με πάρουν τηλέφωνο με παίρνουν κάνουν τους ελέγχους και μετά λένε κάναμε της ρυθμίσεις και όλα κομπλέ τους λέω σίγουρα και μου λένε να κάνω επανεκκίνηση και όλα κομπλέ το κλείνω λοιπόν και κάνω επανεκκίνηση ανοίγει το κινητό συνδέομαι στο wifi δείχνει το εικονίδιο του Vowifi κάνοντας κλήση όλα κομπλέ έκανε κανονικά τις κλήσεις(αυτά που λέω έγιναν πριν κάτι μέρες) σήμερα που προσπαθώ να κάνω κλήση μέσω του WiFi calling μου βγάζει και πάλι το ίδιο σφάλμα 

Η συσκευή μου παντός που είναι το Xiaomi Redmi 9 από τι βλέπω στην ιστοσελίδα υποστηρίζεται 

Το VOW NAI  στο 1202 το έχω προσπαθήσει θα σου πω τι μου λέει περίμενε 

Expand  

IMG-20241029-WA0002.thumb.jpg.7e5ad5abaf81b7a5096369c5cafc8cea.jpgIMG-20241029-WA0003.thumb.jpg.f741d0c287aed27dae4f3111d4a9a450.jpg

Τα άλλα δύο μηνύματα αφήστε τα δεν είναι κάτι ήταν όταν ήθελα να ενεργοποιηθεί σωστά η υπηρεσία vowifi 

Σήμερα θα με πάρουν στο τηλέφωνο επικοινωνίας που τους έδωσα για το θέμα μου και θα σας ενημερώσω για ότι έγινε 

Edited by Dimitris_15

Vodafone the ονλυ Εντ σα νετουγορκ 😂

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου εύχομαι καλή επιτυχία με το πρόβλημα, όμως βάζε κανένα σημείο στίξης (κόμμα, τελεία κλπ), για να γίνεται κατανοητό το κείμενο...

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  On 29/10/2024 at 1:53 ΜΜ, p_k said:

Φίλε μου εύχομαι καλή επιτυχία με το πρόβλημα, όμως βάζε κανένα σημείο στίξης (κόμμα, τελεία κλπ), για να γίνεται κατανοητό το κείμενο...

Expand  

Το κατάλαβα βιαστικά λίγο θα το φτιάξω αυτό

Πάντως θα ενημερώσω τι γίνεται στις 16:30 ελπίζω να με πάρουν και θα ενημερώσω σχετικά για όλους και για όσους έχουν νόβα εδώ πέρα θα πω και ότι γίνεται σε όλους το πρόβλημα αυτό 

Vodafone the ονλυ Εντ σα νετουγορκ 😂

Link to comment
Share on other sites

  On 29/10/2024 at 12:41 ΜΜ, elkons said:

Εάν λειτουργεί με άλλους παρόχους κ όχι με έναν τότε αμφιβάλω ότι φταίει η συσκευή 

Expand  

Εάν χρειάζεται να κρατήσεις κάτι από το μήνυμά μου, είναι ότι το VoWiFi δεν είναι απλό. Ποτέ δεν εξαρτάται από μία παράμετρο (πχ το μοντέλο της συσκευής).

Έχω πχ μία περίπτωση σε άλλο πάροχο, που με συγκεκριμένη υποδομή WiFi λειτουργεί για μία μέρα και μετά χρειάζεται reboot (ούτε καν plane mode) για να συνδεθεί και πάλι. Αντίστοιχα έχω και άλλες ανεκδοτολογικές αναφορές, που είναι εξωφρενικά μη ντετερμινιστικές. Όπως είπα: Voodoo, ακριβώς επειδή είναι πολλά τα πιθανά σημεία σφάλματος 🙂.

Ενδεικτικά της πολυπλοκότητας:

  Reveal hidden contents

 

Link to comment
Share on other sites

αν κάποιος ειναι να αγοράσει συσκευή σήμερα θα πρέπει να το ψάξει περεταιρω απο τις αλλες για χρήση με nova(σπυράκια βγάζω με το ονομα) η το πρόβλημα με το vowifi αφορά συσκευές παλαιότερες του ετους

Edited by drdedus
Link to comment
Share on other sites

  On 4/11/2024 at 7:10 ΠΜ, drdedus said:

αν κάποιος ειναι να αγοράσει συσκευή σήμερα θα πρέπει να το ψάξει περεταιρω απο τις αλλες για χρήση με nova(σπυράκια βγάζω με το ονομα) η το πρόβλημα με το vowifi αφορά συσκευές παλαιότερες του ετους

Expand  

Εάν θέλεις να είσαι σίγουρος (όσο "σίγουρος" μπορεί να είσαι με την ΝΟΒΑ😁) πας σε αυτή την σελίδα:

ΣΥΜΒΑΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΜΕ vowifi

Αλλίμονο βέβαια εάν αυτό είναι κριτήριο/δέσμευση τι συσκευή θα αγοράσεις !!!🤣

Αγοράζεις αυτή που θέλεις και στην τελευταία ανάλυση υπάρχει πάντα και η επιλογή της μεταφοράς του αριθμού σου σε Cosmote or Vodafone που δεν έχω βρει να έχουν πρόβλημα με vowifi ΠΟΥΘΕΝΑ (δικές μας συσκευές, φίλων κλπ). Τέρμα το "μαρτύριο".

Το λέει μάλιστα αυτός που έχει αδιάλειπτα Telestet/Wind/Nova από τότε που πρωτοεμφάνισε την 1η καρτοκινητή επιλογή, πακέτο με ένα κινητό "παντόφλα".😉....με το ίδιο νούμερο....κάποια στιγμή όμως ίσως υπάρξει η "έκρηξη" για αυτή την απαράδεκτη κατάσταση με το vowifi.

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

  On 4/11/2024 at 8:11 ΠΜ, ath156 said:

Εάν θέλεις να είσαι σίγουρος (όσο "σίγουρος" μπορεί να είσαι με την ΝΟΒΑ😁) πας σε αυτή την σελίδα:

ΣΥΜΒΑΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΜΕ vowifi

Αλλίμονο βέβαια εάν αυτό είναι κριτήριο/δέσμευση τι συσκευή θα αγοράσεις !!!🤣

Αγοράζεις αυτή που θέλεις και στην τελευταία ανάλυση υπάρχει πάντα και η επιλογή της μεταφοράς του αριθμού σου σε Cosmote or Vodafone που δεν έχω βρει να έχουν πρόβλημα με vowifi ΠΟΥΘΕΝΑ (δικές μας συσκευές, φίλων κλπ). Τέρμα το "μαρτύριο".

Το λέει μάλιστα αυτός που έχει αδιάλειπτα Telestet/Wind/Nova από τότε που πρωτοεμφάνισε την 1η καρτοκινητή επιλογή, πακέτο με ένα κινητό "παντόφλα".😉....με το ίδιο νούμερο....κάποια στιγμή όμως ίσως υπάρξει η "έκρηξη" για αυτή την απαράδεκτη κατάσταση με το vowifi.

Expand  

Γι'αυτό έχω κάρτα και κοσμοτε και βονταφον και όλα δουλεύουν ρολόι 

Vodafone the ονλυ Εντ σα νετουγορκ 😂

Link to comment
Share on other sites

  On 4/11/2024 at 12:41 ΜΜ, Dimitris_15 said:

Γι'αυτό έχω κάρτα και κοσμοτε και βονταφον και όλα δουλεύουν ρολόι 

Expand  

Δούλεψε τελικά ή όχι?

Συνήθως χρειάζεται και λίγες ώρες έως μέρες. Αρκεί να μην κάνεις τίποτα από τι στιγμή της ολοκλήρωσης της ενέργειας από αυτούς. 

Link to comment
Share on other sites

  On 5/11/2024 at 6:34 ΜΜ, hercoulis said:

Δούλεψε τελικά ή όχι?

Συνήθως χρειάζεται και λίγες ώρες έως μέρες. Αρκεί να μην κάνεις τίποτα από τι στιγμή της ολοκλήρωσης της ενέργειας από αυτούς. 

Expand  

Κάνουν τους ελέγχους εσωτερικά και θα με πάρουν τηλέφωνο στο τηλέφωνο επικοινωνίας που τους έδωσα και τους είπα κιόλας ώρες και μέρες που μπορούν να με πάρουν ώστε να προλάβω να το σηκώσω λόγικα θα με πάρουν τηλέφωνο είτε αύριο η την επόμενη εβδομάδα θα ενημερώσω εγώ

Και θα ακολουθήσω αυτό που μου λες και ελπίζω βελτίωση και να το φτιάξουν 

Πάντως η συσκευή μου το Xiaomi Redmi 9 έχει κανονικά υποστήριξη και από το δίκτυο 

Vodafone the ονλυ Εντ σα νετουγορκ 😂

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τελικά έβαλα στην άκρη το Xiaomi Note 9T και αγόρασα το Samsung S24 Ultra, όπου εδώ το vowifi δουλεύει σωστά.

Κόστισε κάτι τις παραπάνω, αλλά τουλάχιστον τώρα δουλεύει😁😅

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...