Dimitris_15 Δημ. October 26, 2024 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2024 14 ώρες πριν, ath156 said: Επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα....διάφορες ερωτήσεις ρυθμίσεις κλπ....παραπομπή σε άλλον "πιο ειδικό" ...ξανά ερωτήσεις κλπ....νέο τηλέφωνο από το τεχνικό τμήμα να κάνω μερικές κλήσεις προς αριθμούς και να τους πω προς ποιους και την ακριβή ώρα που το έκανα. ¨Εβαλα τον τεχνικό να με πάρει στο σταθερό τηλέφωνο και πήρα διαδοχικά 3 διαφορετικούς αριθμούς. Για το αίτημά μου είχε δοθεί και κωδικός INC00000#####. Μήνυμα μεταγενέστερο το "ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΗΔΗ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΣΑΣ......". Αρχικό μήνυμα την Δευτέρα 21/10/2024.....τελευταίο μήνυμα Τετάρτη 23/10/2024 "ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ######### ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ" !!!!!!!!😁😟 Εγώ όμως έξακολουθώ και έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα....Δέχομαι κλήσεις μέσω vowifi , ΔΕΝ μπορώ όμως να κάνω !!! Κατά τα άλλα επιλύθηκε το πρόβλημά μου😁😅🤣😂 Μην ξεχνάς να λες και την μάρκα του κινητού διότι απο τι είδα στην ιστοσελίδα της Νόβα ότι η συσκευή σου δεν είναι υποστηρίζεται Just now, Dimitris_15 said: Μην ξεχνάς να λες και την μάρκα του κινητού διότι απο τι είδα στην ιστοσελίδα της Νόβα ότι η συσκευή σου δεν είναι υποστηρίζεται Διότι και σε εμένα είχα πρόβλημα μέχρι που τους είπα την μάρκα και έβαλαν την συσκευή μου στις υποστηρίζομενες 4 1 Παράθεση Vodafone the ονλυ Εντ σα νετουγορκ 😂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ath156 Δημ. October 26, 2024 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2024 (edited) 16 minutes ago, Dimitris_15 said: Μην ξεχνάς να λες και την μάρκα του κινητού διότι απο τι είδα στην ιστοσελίδα της Νόβα ότι η συσκευή σου δεν είναι υποστηρίζεται Διότι και σε εμένα είχα πρόβλημα μέχρι που τους είπα την μάρκα και έβαλαν την συσκευή μου στις υποστηρίζομενες Όλα τα είπα...με διάφορους στην υποστήριξη...ευγενικοί, δεν μπορώ να πω το αντίθετο. Όμως αποτέλεσμα ΜΗΔΕΝ. Το μόνο μου παράπονο ότι δεν πήραν ένα τηλέφωνο να πουν "ξέρετε δεν μπορέσαμε" ή "δεν υποστηρίζεται το κινητό, παρά τις προσπάθειές μας" κλπ. Όχι το ξερό SMS "Ολοκηρώθηκε..........". Πως δηλαδή ολοκληρώθηκε? Επιτυχώς? Ανεπιτυχώς? Δεν πρέπει να ξέρουμε? *** Ξέχασα να πω ότι μετά την 1η επικοινία μου με μία του τεχνικού τμήματος και όταν ανέφερα ότι είχα κάρτα WIND 8 ετών plus και μήπως έφταιγε αυτό, μου πρότεινε να την αλλαξω. Το έκανα αμέσεως και μετά έγιναν οι επιπλέον δοκιμές/επικοινωνίες. *** Δεν πειράζει...υπάρχει στην ίδια συσκευή καρτα της Vodafone που από την 1η στιγμή δουλεύει άψογα στο vowifi...ούτε επικοινωνία με τεχνικό τμήμα, ούτε "παρακάλια", ούτε τίποτα. *** Με την 1η κυρία που μίλησα μάλιστα, όταν της είπα ότι έχω το Xiaomi Note 9T μου είπε "α μπράβο γιατί Xiaomi έχω και εγώ, νομίζω θα κάνουμε.....". Μου είπε να πάω στις Ρυθμίσεις-Κάρτες-ΝΟΒΑ και να κάνω επαναφορά των σημείων πρόσβασης. Τέτοια επιλογή όμως δεν υπήρχε στο δικό μου και σε αυτή την διαδρομή. Μετά από λίγο την βρήκα σε άλλη διαδρομή. Την έκανα και επανέφερε τα πάντα όμως😁...και wifi και bt κλπ Edited October 26, 2024 by ath156 3 1 Παράθεση My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. October 28, 2024 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2024 On 28/2/2024 at 2:49 ΜΜ, aektzhs 1 said: Το έχω πει και για την Cosmote όπου με το μήνυμα δεν μου ενεργοποιείται το 5G:" Όταν χρειάζεται για απλές βασικές λειτουργίες να πάρεις το τεχνικό τμήμα,η εταιρεία έχει χάσει το παιχνίδι" Γενικά η COSMOTE είχε ένα Bug με την ενεργοποίηση στο Galaxy A34,και εμένα το ίδιο έγινε ενώ στο Α15 άνοιξε κατευθείαν. Λύθηκε το bug. Τότε μετά από πολλά sms τελικά μου το άνοιξαν στην εξυπηρέτηση σε 2λ. 3 Παράθεση "Ὁ σοφὸς Νόβα ἔφη: 'Ἐὰν θὲλῃς 4G, ἀνάβα εἰς τὸν Ὄλυμπον καὶ εὔχου τοῖς θεοῖς· ἐὰν δὲ θὲλῃς EDGE, πορεύου εἰς τὴν γῆν καὶ ἡρεμίαν ἀπόλαυσε.'' Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris_15 Δημ. October 28, 2024 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2024 (edited) On 26/10/2024 at 1:13 ΜΜ, ath156 said: Όλα τα είπα...με διάφορους στην υποστήριξη...ευγενικοί, δεν μπορώ να πω το αντίθετο. Όμως αποτέλεσμα ΜΗΔΕΝ. Το μόνο μου παράπονο ότι δεν πήραν ένα τηλέφωνο να πουν "ξέρετε δεν μπορέσαμε" ή "δεν υποστηρίζεται το κινητό, παρά τις προσπάθειές μας" κλπ. Όχι το ξερό SMS "Ολοκηρώθηκε..........". Πως δηλαδή ολοκληρώθηκε? Επιτυχώς? Ανεπιτυχώς? Δεν πρέπει να ξέρουμε? *** Ξέχασα να πω ότι μετά την 1η επικοινία μου με μία του τεχνικού τμήματος και όταν ανέφερα ότι είχα κάρτα WIND 8 ετών plus και μήπως έφταιγε αυτό, μου πρότεινε να την αλλαξω. Το έκανα αμέσεως και μετά έγιναν οι επιπλέον δοκιμές/επικοινωνίες. *** Δεν πειράζει...υπάρχει στην ίδια συσκευή καρτα της Vodafone που από την 1η στιγμή δουλεύει άψογα στο vowifi...ούτε επικοινωνία με τεχνικό τμήμα, ούτε "παρακάλια", ούτε τίποτα. *** Με την 1η κυρία που μίλησα μάλιστα, όταν της είπα ότι έχω το Xiaomi Note 9T μου είπε "α μπράβο γιατί Xiaomi έχω και εγώ, νομίζω θα κάνουμε.....". Μου είπε να πάω στις Ρυθμίσεις-Κάρτες-ΝΟΒΑ και να κάνω επαναφορά των σημείων πρόσβασης. Τέτοια επιλογή όμως δεν υπήρχε στο δικό μου και σε αυτή την διαδρομή. Μετά από λίγο την βρήκα σε άλλη διαδρομή. Την έκανα και επανέφερε τα πάντα όμως😁...και wifi και bt κλπ πάνε για βρησιμο η εταιρεία μου το φτιάξανε αλλά χάλασε πάλι και μου κάνει τα ίδια θέματα 2 ώρες πριν, Dimitris_15 said: πάνε για βρησιμο η εταιρεία μου το φτιάξανε αλλά χάλασε πάλι και μου κάνει τα ίδια θέματα Γι'αυτό λέω βονταφοναρα και κοσμοτε ονλι Edited October 28, 2024 by Vasileios 2 Παράθεση Vodafone the ονλυ Εντ σα νετουγορκ 😂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. October 28, 2024 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2024 Μα καλά τόσα χρόνια η Nova κάποιο sms ενεργοποίησης και απενεργοποίησης της υπηρεσίας δεν έχουν; Πχ η Cosmote το δίνει μαζί VoLTE με WiFi calling. Η nova γιατί ξεχωριστά και παιδεύουν τον κόσμο στην <<εξυπηρέτηση >> πελατών; 2 minutes ago, Dimitris_15 said: Μαλακά πάνε για βρησιμο η εταιρεία μου το φτιάξανε αλλά χάλασε πάλι η μαλάκια και μου κάνει τα ίδια θέματα Τηλεφωνικά ή τσατ τους τ ζήτησες; 4 Παράθεση "Ὁ σοφὸς Νόβα ἔφη: 'Ἐὰν θὲλῃς 4G, ἀνάβα εἰς τὸν Ὄλυμπον καὶ εὔχου τοῖς θεοῖς· ἐὰν δὲ θὲλῃς EDGE, πορεύου εἰς τὴν γῆν καὶ ἡρεμίαν ἀπόλαυσε.'' Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris_15 Δημ. October 28, 2024 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2024 (edited) 2 ώρες πριν, elkons said: Μα καλά τόσα χρόνια η Nova κάποιο sms ενεργοποίησης και απενεργοποίησης της υπηρεσίας δεν έχουν; Πχ η Cosmote το δίνει μαζί VoLTE με WiFi calling. Η nova γιατί ξεχωριστά και παιδεύουν τον κόσμο στην <<εξυπηρέτηση >> πελατών; Τηλεφωνικά ή τσατ τους τ ζήτησες; Έχω κάνει μέσω chat 2 ώρες πριν, elkons said: Μα καλά τόσα χρόνια η Nova κάποιο sms ενεργοποίησης και απενεργοποίησης της υπηρεσίας δεν έχουν; Πχ η Cosmote το δίνει μαζί VoLTE με WiFi calling. Η nova γιατί ξεχωριστά και παιδεύουν τον κόσμο στην <<εξυπηρέτηση >> πελατών; Τηλεφωνικά ή τσατ τους τ ζήτησες; Μόνο η κοσμοτε και η βονταφοναρα τα ενεργοποιούν αυτόματα 2 ώρες πριν, Dimitris_15 said: Έχω κάνει μέσω chat Μόνο η κοσμοτε και η βονταφοναρα τα ενεργοποιούν αυτόματα Με παιδεύει η νόβα δεν έχουν κανένα sms ενεργοποίησης όχι μόνο δεν έχουν κόφτη χρεώνουν τον κόσμο Edited October 28, 2024 by Vasileios 3 2 Παράθεση Vodafone the ονλυ Εντ σα νετουγορκ 😂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. October 28, 2024 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2024 Just now, Dimitris_15 said: Έχω κάνει μέσω chat Μόνο η κοσμοτε και η βονταφοναρα τα ενεργοποιούν αυτόματα Δοκίμασε στο 13800 εάν βρεις άκρη όμως γιατί υπάρχουν περίεργοι εκεί Αυτόματα ναι αλλά σου δίνουν την επιλογή να απενεργοποιησεις στη Cosmote με sms END WIFICALL αν θυμάμαι γιατί δεν έχουν διακόπτη στις ρυθμίσεις. Σε παλιές συνδέσεις είναι απενεργοποιημένο εάν ήταν σε μη υποστηριζόμενη συσκευή αλλά έχουν sms πακέτο WiFi calling και VoLTE. Εκεί στη Nova θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις για να στα ανοίξουν. 4 Παράθεση "Ὁ σοφὸς Νόβα ἔφη: 'Ἐὰν θὲλῃς 4G, ἀνάβα εἰς τὸν Ὄλυμπον καὶ εὔχου τοῖς θεοῖς· ἐὰν δὲ θὲλῃς EDGE, πορεύου εἰς τὴν γῆν καὶ ἡρεμίαν ἀπόλαυσε.'' Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris_15 Δημ. October 28, 2024 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2024 1 minute ago, elkons said: Δοκίμασε στο 13800 εάν βρεις άκρη όμως γιατί υπάρχουν περίεργοι εκεί Αυτόματα ναι αλλά σου δίνουν την επιλογή να απενεργοποιησεις στη Cosmote με sms END WIFICALL αν θυμάμαι γιατί δεν έχουν διακόπτη στις ρυθμίσεις. Σε παλιές συνδέσεις είναι απενεργοποιημένο εάν ήταν σε μη υποστηριζόμενη συσκευή αλλά έχουν sms πακέτο WiFi calling και VoLTE. Εκεί στη Nova θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις για να στα ανοίξουν. Το VoLTE και το vowifi είναι ενεργά αλλά το vowifi έχει θέματα όταν καλώ οποιονδήποτε αριθμό να μου λέει πως δεν υπάρχει το VoLTE δουλεύει κανονικά κάνει κανονικά κλήσεις μέσω 4G+ 3 minutes ago, elkons said: Δοκίμασε στο 13800 εάν βρεις άκρη όμως γιατί υπάρχουν περίεργοι εκεί Αυτόματα ναι αλλά σου δίνουν την επιλογή να απενεργοποιησεις στη Cosmote με sms END WIFICALL αν θυμάμαι γιατί δεν έχουν διακόπτη στις ρυθμίσεις. Σε παλιές συνδέσεις είναι απενεργοποιημένο εάν ήταν σε μη υποστηριζόμενη συσκευή αλλά έχουν sms πακέτο WiFi calling και VoLTE. Εκεί στη Nova θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις για να στα ανοίξουν. Θα προσπαθήσω στο 13800 να δω τι θα μου πουν 15 minutes ago, Dimitris_15 said: Το VoLTE και το vowifi είναι ενεργά αλλά το vowifi έχει θέματα όταν καλώ οποιονδήποτε αριθμό να μου λέει πως δεν υπάρχει το VoLTE δουλεύει κανονικά κάνει κανονικά κλήσεις μέσω 4G+ Θα προσπαθήσω στο 13800 να δω τι θα μου πουν Παίρνω λοιπόν στο 13800 τους λέω τι γίνεται κάνουμε την επιβεβαίωση των στοιχείων το κοιτάνε εκεί πέρα και μου λένε να πω τους αριθμους που μου βγάζει το σφάλμα και την ημέρα και την ώρα τους λέω εκεί πέρα τους αριθμούς και κάτι αλλά το κοιτάνε και μου λένε ότι είναι γενικό το πρόβλημα και θα μου το φτιάξουν εντός της ημέρας δηλαδή αύριο 1 hour ago, Dimitris_15 said: Το VoLTE και το vowifi είναι ενεργά αλλά το vowifi έχει θέματα όταν καλώ οποιονδήποτε αριθμό να μου λέει πως δεν υπάρχει το VoLTE δουλεύει κανονικά κάνει κανονικά κλήσεις μέσω 4G+ Θα προσπαθήσω στο 13800 να δω τι θα μου πουν Παίρνω λοιπόν στο 13800 τους λέω τι γίνεται κάνουμε την επιβεβαίωση των στοιχείων το κοιτάνε εκεί πέρα και μου λένε να πω τους αριθμους που μου βγάζει το σφάλμα και την ημέρα και την ώρα τους λέω εκεί πέρα τους αριθμούς και κάτι αλλά το κοιτάνε και μου λένε ότι είναι γενικό το πρόβλημα και θα μου το φτιάξουν εντός της ημέρας δηλαδή αύριο Τελικά μίλησα με έναν ευγενέστερο εκπρόσωπο στο τσατ και μου είπε πως από αύριο στην ώρα που έχω επιλέξει θα με καλέσουν ώστε να μου πουν τι πρέπει να κάνω και ελπίζω να μου το φτιάξουν τους έδωσα ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να μπορούν να με καλέσουν στο συγκεκριμένο αριθμό μπας και μου το φτιάξουν ελπίζω σύντομα επίλυση 4 Παράθεση Vodafone the ονλυ Εντ σα νετουγορκ 😂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ath156 Δημ. October 29, 2024 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2024 @Dimitris_15 ειλικρινά είμαι πολύ περίεργος για την κατάληξη του αιτήματός σου. Περιμένω. Πάντως σε εμένα όπως περιέγραψα και πιο πάνω "ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ......ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ"😁 Όμως χωρίς κανένα θετικό αποτέλεσμα και κυρίως χωρίς καμία ενημέρωση, πως δηλαδή ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ??? Ορίστε και τα σχετικά sms😉 4 Παράθεση My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. October 29, 2024 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2024 (edited) Στο συγκεκριμένο θέμα απ'οτι εχω καταλαβει,ενεργοποιουν τις υπηρεσιες στη γραμμή,αλλα για διάφορους λόγους ο τελικος χρήστης εξακολουθεί να έχει θέμα. Οι "ενέργειες που ολοκληρωθηκαν" προφανώς αφορούν την "συστημικη" πλευρά. Κάποιοι λόγοι που ο χρήστης εξακολουθεί να εχει θέμα ειναι κάποια ασυμβατότητα της συσκευής, παλιά σιμ, καθως και συνδεση q οπου ειδικά με παλια σιμ δεν δουλεύει τιποτα. Θυμιζω οτι υπάρχει σχετικο μηνυμα ενεργοποίησης (VOW NAI στο 1202 και επανεκκίνηση) ενω πρέπει και τα carrier services μεσω των app stores να είναι ενημερωμένα. Φυσικά δεν αποκλείεται και η ελλειπής/κακή υλοποίηση απο την πλευρά της εταιρίας,αλλά αυτό δεν μπορεί να το εξακριβώσει στα σίγουρα κανείς... *Καλο θα είναι σε δικαρτο να γίνεται και μια δοκιμή με την καρτα της νοβα μονο μεσα,για εξαγωγη ασφαλούς συμπεράσματος. Απο αναφορες εδω αλλα και προσωπικη εμπειρία, η 2η σιμ που εχει ενεργο volte/vowifi , μπορεί να δημιουργήσει λαθος εντυπώσεις για το τι δουλεύει και τι οχι... Edited October 29, 2024 by kmpatra 6 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. October 29, 2024 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2024 Εγω προσωπικά σε 2 διαφορετικά θεματα στο παρελθον το cc μου ειπε οτι επιλυθηκαν και τελικά δεν επιλυθηκαν 3 2 Παράθεση ε ε έρχεται... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ath156 Δημ. October 29, 2024 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2024 44 minutes ago, kmpatra said: Στο συγκεκριμένο θέμα απ'οτι εχω καταλαβει,ενεργοποιουν τις υπηρεσιες στη γραμμή,αλλα για διάφορους λόγους ο τελικος χρήστης εξακολουθεί να έχει θέμα. Οι "ενέργειες που ολοκληρωθηκαν" προφανώς αφορούν την "συστημικη" πλευρά. Κάποιοι λόγοι που ο χρήστης εξακολουθεί να εχει θέμα ειναι κάποια ασυμβατότητα της συσκευής, παλιά σιμ, καθως και συνδεση q οπου ειδικά με παλια σιμ δεν δουλεύει τιποτα. Θυμιζω οτι υπάρχει σχετικο μηνυμα ενεργοποίησης (VOW NAI στο 1202 και επανεκκίνηση) ενω πρέπει και τα carrier services μεσω των app stores να είναι ενημερωμένα. Φυσικά δεν αποκλείεται και η ελλειπής/κακή υλοποίηση απο την πλευρά της εταιρίας,αλλά αυτό δεν μπορεί να το εξακριβώσει στα σίγουρα κανείς... *Καλο θα είναι σε δικαρτο να γίνεται και μια δοκιμή με την καρτα της νοβα μονο μεσα,για εξαγωγη ασφαλούς συμπεράσματος. Απο αναφορες εδω αλλα και προσωπικη εμπειρία, η 2η σιμ που εχει ενεργο volte/vowifi , μπορεί να δημιουργήσει λαθος εντυπώσεις για το τι δουλεύει και τι οχι... Το όλο σκηνικό (μετά και από έναν ολόκληρο χρόνο+ αναμονής ή προσπαθειών) θυμίζει το γνωστό: "Η εγχείριση πέτυχε....ο ασθενής απέθανε" 😅 Κάτι αντίστοιχο μας λένε από την Τεχνική Υποστήριξη της ΝΟΒΑ. Εκείνοι πέτυχαν στις ρυθμίσεις τους, "διόρθωσαν" το πρόβλημα, αλλά εμείς τελικά σωστό vowifi ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ! - Η Vodafone και η Cosmote δεν έχουν αντίστοιχα προβλήματα στο ΙΔΙΟ τηλέφωνο. Άρα ποιος φταίει? - Ειδικά δε η Vodafone (παρόλο που η sim της είναι στην 2η θέση) δεν έχει, ούτε είχε οποιοδήποτε θέμα. Ούτε καν ασχολήθηκα μαζί της...να ενεργοποιήσω την εμφάνιση του vowifi διακόπτη κλπ 5 Παράθεση My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. October 29, 2024 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2024 Πάντως είναι γεγονός ότι στην περίπτωση του VoWiFi δεν φταίνε μόνο οι πάροχοι. Είναι λίγο voodoo, που δεν εξαρτάται μόνο από την υποδομή του παρόχου, αλλά και από την συσκευή και την έκδοση λογισμικού του χρήστη και τις επιμέρους ρυθμίσεις. Βάλε σε αυτό και την εξάρτηση από την υποδομή WiFi που συνδέεσαι, και η συμπεριφορά είναι σχεδόν χαοτική 🙂. Προσωπικά δεν μου έχει δουλέψει 100% αξιόπιστα σε κανέναν πάροχο και με καμία συσκευή, αλλά αποτελεί μια λύση σε περιπτώσεις που δεν υπάρχουν εναλλακτικές. Εάν το VoWiFi είναι σημαντικό, έχω προτιμώμενους συνδυασμούς παρόχου, τηλεφωνικής συσκευής και ρυθμίσεων WiFi, αλλά αυτή είναι συζήτηση για άλλο θέμα... 3 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris_15 Δημ. October 29, 2024 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2024 7 ώρες πριν, ath156 said: @Dimitris_15 ειλικρινά είμαι πολύ περίεργος για την κατάληξη του αιτήματός σου. Περιμένω. Πάντως σε εμένα όπως περιέγραψα και πιο πάνω "ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ......ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ"😁 Όμως χωρίς κανένα θετικό αποτέλεσμα και κυρίως χωρίς καμία ενημέρωση, πως δηλαδή ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ??? Ορίστε και τα σχετικά sms😉 Περιμένω σήμερα κλήση στις 16:30 θα ενημερώσω για την εξέλιξη του 3 Παράθεση Vodafone the ονλυ Εντ σα νετουγορκ 😂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. October 29, 2024 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2024 4 ώρες πριν, minast said: Πάντως είναι γεγονός ότι στην περίπτωση του VoWiFi δεν φταίνε μόνο οι πάροχοι. Είναι λίγο voodoo, που δεν εξαρτάται μόνο από την υποδομή του παρόχου, αλλά και από την συσκευή και την έκδοση λογισμικού του χρήστη και τις επιμέρους ρυθμίσεις. Βάλε σε αυτό και την εξάρτηση από την υποδομή WiFi που συνδέεσαι, και η συμπεριφορά είναι σχεδόν χαοτική 🙂. Προσωπικά δεν μου έχει δουλέψει 100% αξιόπιστα σε κανέναν πάροχο και με καμία συσκευή, αλλά αποτελεί μια λύση σε περιπτώσεις που δεν υπάρχουν εναλλακτικές. Εάν το VoWiFi είναι σημαντικό, έχω προτιμώμενους συνδυασμούς παρόχου, τηλεφωνικής συσκευής και ρυθμίσεων WiFi, αλλά αυτή είναι συζήτηση για άλλο θέμα... Εάν λειτουργεί με άλλους παρόχους κ όχι με έναν τότε αμφιβάλω ότι φταίει η συσκευή 3 Παράθεση "Ὁ σοφὸς Νόβα ἔφη: 'Ἐὰν θὲλῃς 4G, ἀνάβα εἰς τὸν Ὄλυμπον καὶ εὔχου τοῖς θεοῖς· ἐὰν δὲ θὲλῃς EDGE, πορεύου εἰς τὴν γῆν καὶ ἡρεμίαν ἀπόλαυσε.'' Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris_15 Δημ. October 29, 2024 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2024 (edited) 7 ώρες πριν, kmpatra said: Στο συγκεκριμένο θέμα απ'οτι εχω καταλαβει,ενεργοποιουν τις υπηρεσιες στη γραμμή,αλλα για διάφορους λόγους ο τελικος χρήστης εξακολουθεί να έχει θέμα. Οι "ενέργειες που ολοκληρωθηκαν" προφανώς αφορούν την "συστημικη" πλευρά. Κάποιοι λόγοι που ο χρήστης εξακολουθεί να εχει θέμα ειναι κάποια ασυμβατότητα της συσκευής, παλιά σιμ, καθως και συνδεση q οπου ειδικά με παλια σιμ δεν δουλεύει τιποτα. Θυμιζω οτι υπάρχει σχετικο μηνυμα ενεργοποίησης (VOW NAI στο 1202 και επανεκκίνηση) ενω πρέπει και τα carrier services μεσω των app stores να είναι ενημερωμένα. Φυσικά δεν αποκλείεται και η ελλειπής/κακή υλοποίηση απο την πλευρά της εταιρίας,αλλά αυτό δεν μπορεί να το εξακριβώσει στα σίγουρα κανείς... *Καλο θα είναι σε δικαρτο να γίνεται και μια δοκιμή με την καρτα της νοβα μονο μεσα,για εξαγωγη ασφαλούς συμπεράσματος. Απο αναφορες εδω αλλα και προσωπικη εμπειρία, η 2η σιμ που εχει ενεργο volte/vowifi , μπορεί να δημιουργήσει λαθος εντυπώσεις για το τι δουλεύει και τι οχι... Καταλαβαίνω την κάρτα την πήρα τώρα φέτος το 2024 αλλά από τι φαίνεται δεν ήταν ενεργές η υπηρεσίες VoLTE/Vowifi λέω στην εξυπηρέτηση να μου ενεργοποίηση το VoLTE και vowifi για να έχω ίντερνετ στις κλήσεις και όταν δεν έχω σήμα και έχω το WiFi ενεργό να κάνω κλήσεις μέσω WiFi αλλά το VoLTE ενεργοποιήθηκε μαζί και το vowifi μου λένε κάνε επανεκκίνηση και όλα κομπλέ κάνω επανεκκίνηση και βλέπω όλα κομπλέ το VoLTE εικονίδιο το δείχνει και όλα κομπλέ σε κλήση μέσω WiFi σε οποιοδήποτε αριθμό ακόμα και εξυπηρέτησης να μου λέει πως δεν υπάρχει η δεν είναι προσβάσιμος από το δίκτυο λέω τι στο καλό παίρνω στην εξυπηρέτηση πελατών τους λέω το και το λέω την μάρκα της συσκευής μου τους αριθμούς που μου βγάζει το σφάλμα κτλ μου λένε θα με πάρουν τηλέφωνο με παίρνουν κάνουν τους ελέγχους και μετά λένε κάναμε της ρυθμίσεις και όλα κομπλέ τους λέω σίγουρα και μου λένε να κάνω επανεκκίνηση και όλα κομπλέ το κλείνω λοιπόν και κάνω επανεκκίνηση ανοίγει το κινητό συνδέομαι στο wifi δείχνει το εικονίδιο του Vowifi κάνοντας κλήση όλα κομπλέ έκανε κανονικά τις κλήσεις(αυτά που λέω έγιναν πριν κάτι μέρες) σήμερα που προσπαθώ να κάνω κλήση μέσω του WiFi calling μου βγάζει και πάλι το ίδιο σφάλμα 9 minutes ago, elkons said: Εάν λειτουργεί με άλλους παρόχους κ όχι με έναν τότε αμφιβάλω ότι φταίει η συσκευή Η συσκευή μου παντός που είναι το Xiaomi Redmi 9 από τι βλέπω στην ιστοσελίδα υποστηρίζεται 7 ώρες πριν, kmpatra said: Στο συγκεκριμένο θέμα απ'οτι εχω καταλαβει,ενεργοποιουν τις υπηρεσιες στη γραμμή,αλλα για διάφορους λόγους ο τελικος χρήστης εξακολουθεί να έχει θέμα. Οι "ενέργειες που ολοκληρωθηκαν" προφανώς αφορούν την "συστημικη" πλευρά. Κάποιοι λόγοι που ο χρήστης εξακολουθεί να εχει θέμα ειναι κάποια ασυμβατότητα της συσκευής, παλιά σιμ, καθως και συνδεση q οπου ειδικά με παλια σιμ δεν δουλεύει τιποτα. Θυμιζω οτι υπάρχει σχετικο μηνυμα ενεργοποίησης (VOW NAI στο 1202 και επανεκκίνηση) ενω πρέπει και τα carrier services μεσω των app stores να είναι ενημερωμένα. Φυσικά δεν αποκλείεται και η ελλειπής/κακή υλοποίηση απο την πλευρά της εταιρίας,αλλά αυτό δεν μπορεί να το εξακριβώσει στα σίγουρα κανείς... *Καλο θα είναι σε δικαρτο να γίνεται και μια δοκιμή με την καρτα της νοβα μονο μεσα,για εξαγωγη ασφαλούς συμπεράσματος. Απο αναφορες εδω αλλα και προσωπικη εμπειρία, η 2η σιμ που εχει ενεργο volte/vowifi , μπορεί να δημιουργήσει λαθος εντυπώσεις για το τι δουλεύει και τι οχι... Το VOW NAI στο 1202 το έχω προσπαθήσει θα σου πω τι μου λέει περίμενε 14 minutes ago, Dimitris_15 said: Καταλαβαίνω την κάρτα την πήρα τώρα φέτος το 2024 αλλά από τι φαίνεται δεν ήταν ενεργές η υπηρεσίες VoLTE/Vowifi λέω στην εξυπηρέτηση να μου ενεργοποίηση το VoLTE και vowifi για να έχω ίντερνετ στις κλήσεις και όταν δεν έχω σήμα και έχω το WiFi ενεργό να κάνω κλήσεις μέσω WiFi αλλά το VoLTE ενεργοποιήθηκε μαζί και το vowifi μου λένε κάνε επανεκκίνηση και όλα κομπλέ κάνω επανεκκίνηση και βλέπω όλα κομπλέ το VoLTE εικονίδιο το δείχνει και όλα κομπλέ σε κλήση μέσω WiFi σε οποιοδήποτε αριθμό ακόμα και εξυπηρέτησης να μου λέει πως δεν υπάρχει η δεν είναι προσβάσιμος από το δίκτυο λέω τι στο καλό παίρνω στην εξυπηρέτηση πελατών τους λέω το και το λέω την μάρκα της συσκευής μου τους αριθμούς που μου βγάζει το σφάλμα κτλ μου λένε θα με πάρουν τηλέφωνο με παίρνουν κάνουν τους ελέγχους και μετά λένε κάναμε της ρυθμίσεις και όλα κομπλέ τους λέω σίγουρα και μου λένε να κάνω επανεκκίνηση και όλα κομπλέ το κλείνω λοιπόν και κάνω επανεκκίνηση ανοίγει το κινητό συνδέομαι στο wifi δείχνει το εικονίδιο του Vowifi κάνοντας κλήση όλα κομπλέ έκανε κανονικά τις κλήσεις(αυτά που λέω έγιναν πριν κάτι μέρες) σήμερα που προσπαθώ να κάνω κλήση μέσω του WiFi calling μου βγάζει και πάλι το ίδιο σφάλμα Η συσκευή μου παντός που είναι το Xiaomi Redmi 9 από τι βλέπω στην ιστοσελίδα υποστηρίζεται Το VOW NAI στο 1202 το έχω προσπαθήσει θα σου πω τι μου λέει περίμενε Τα άλλα δύο μηνύματα αφήστε τα δεν είναι κάτι ήταν όταν ήθελα να ενεργοποιηθεί σωστά η υπηρεσία vowifi Σήμερα θα με πάρουν στο τηλέφωνο επικοινωνίας που τους έδωσα για το θέμα μου και θα σας ενημερώσω για ότι έγινε Edited October 29, 2024 by Dimitris_15 4 Παράθεση Vodafone the ονλυ Εντ σα νετουγορκ 😂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
p_k Δημ. October 29, 2024 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2024 Φίλε μου εύχομαι καλή επιτυχία με το πρόβλημα, όμως βάζε κανένα σημείο στίξης (κόμμα, τελεία κλπ), για να γίνεται κατανοητό το κείμενο... 2 Παράθεση Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί. Παύλος Παυλίδης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris_15 Δημ. October 29, 2024 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2024 1 minute ago, p_k said: Φίλε μου εύχομαι καλή επιτυχία με το πρόβλημα, όμως βάζε κανένα σημείο στίξης (κόμμα, τελεία κλπ), για να γίνεται κατανοητό το κείμενο... Το κατάλαβα βιαστικά λίγο θα το φτιάξω αυτό Πάντως θα ενημερώσω τι γίνεται στις 16:30 ελπίζω να με πάρουν και θα ενημερώσω σχετικά για όλους και για όσους έχουν νόβα εδώ πέρα θα πω και ότι γίνεται σε όλους το πρόβλημα αυτό 2 2 Παράθεση Vodafone the ονλυ Εντ σα νετουγορκ 😂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. October 29, 2024 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2024 2 ώρες πριν, elkons said: Εάν λειτουργεί με άλλους παρόχους κ όχι με έναν τότε αμφιβάλω ότι φταίει η συσκευή Εάν χρειάζεται να κρατήσεις κάτι από το μήνυμά μου, είναι ότι το VoWiFi δεν είναι απλό. Ποτέ δεν εξαρτάται από μία παράμετρο (πχ το μοντέλο της συσκευής). Έχω πχ μία περίπτωση σε άλλο πάροχο, που με συγκεκριμένη υποδομή WiFi λειτουργεί για μία μέρα και μετά χρειάζεται reboot (ούτε καν plane mode) για να συνδεθεί και πάλι. Αντίστοιχα έχω και άλλες ανεκδοτολογικές αναφορές, που είναι εξωφρενικά μη ντετερμινιστικές. Όπως είπα: Voodoo, ακριβώς επειδή είναι πολλά τα πιθανά σημεία σφάλματος 🙂. Ενδεικτικά της πολυπλοκότητας: Spoiler Quote There are five available deployment solutions for VoWiFi. Solution 1: UMA - The UMA does not support LTE and IMS Core and has been abandoned. Solution 2: Direct connection to the IMS network Solution 3: Untrusted access to ePDG (EPC) and IMS Solution 4: Trusted access to EPC and IMS - No chip or UE supports this solution. Solution 5: OTT - Subscribers need to download an app. VoLTE and CS subscriber service consistency cannot be ensured, and interworking capabilities are restricted. Two common deployment solutions selected by operators are: Solution 2: Direct connection to IMS It involves accessing the IMS core through Wi-Fi without going through the EPC. While it simplifies the network architecture, it may present difficulties in managing seamless Wi-Fi to LTE handovers and maintaining unified authentication. This approach is ideal for subscribers who mainly use Wi-Fi for voice calls with infrequent network handovers. Solution 3: Untrusted access to ePDG (EPC) and IMS UEs access 3GPP networks over the S2b interface through untrusted public WLAN networks. The P-GW anchors handovers between Wi-Fi and LTE, enabling seamless call continuity. This method is ideal for operators seeking a secure, reliable VoWiFi experience with smooth network handovers and EPC integration. σημ: τη λύση 5 χρησιμοποιούσε για αρκετό καιρό και η Vodafone πριν το ενσωματώσει στο δίκτυό της και Quote When using a VoWifi-enabled device, the mobile subscriber first needs to register to the network and establish the default data bearer to exchange data with the network or applications. The UE will attach to WiFi and obtain IP connectivity, selecting the ePDG based on static IP configuration or DNS. The UE and ePDG will perform mutual authentication during IPsec tunnel establishment using public key certificates, while the UE sends encapsulated EAP-AKA messages over IKEv2 to ePDG including user identity (NAI) and potential APN (for IMS). The AAA fetch AKA authentication vectors generated by the HSS (if not available). AAA extract IMSI for the user. If successful, the AAA initiates the subscriber profile retrieval with the HSS to check if the user is authorized for the untrusted access and sends server registration. If successful, the AAA sends the final authentication answer including IMSI and Master Session Key. Same as for VoLTE, once the bearer has been set, normal SIP/IMS procedures follow to enable making calls. Στην περίπτωση του φίλου, τα παραπάνω φαίνεται να δουλεύουν, αλλά μάλλον χτυπάει κάτι στο provisioning του αριθμού στο τελευταίο βήμα, για να γνωρίζει το δίκτυο ότι είναι συνδεδεμένος. [1] https://www.iplook.com/info/what-is-vowifi-i00377i1.html [2] https://www.nomios.com/resources/what-is-vowifi/ 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
drdedus Δημ. November 4, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2024 (edited) αν κάποιος ειναι να αγοράσει συσκευή σήμερα θα πρέπει να το ψάξει περεταιρω απο τις αλλες για χρήση με nova(σπυράκια βγάζω με το ονομα) η το πρόβλημα με το vowifi αφορά συσκευές παλαιότερες του ετους Edited November 4, 2024 by drdedus 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ath156 Δημ. November 4, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2024 53 minutes ago, drdedus said: αν κάποιος ειναι να αγοράσει συσκευή σήμερα θα πρέπει να το ψάξει περεταιρω απο τις αλλες για χρήση με nova(σπυράκια βγάζω με το ονομα) η το πρόβλημα με το vowifi αφορά συσκευές παλαιότερες του ετους Εάν θέλεις να είσαι σίγουρος (όσο "σίγουρος" μπορεί να είσαι με την ΝΟΒΑ😁) πας σε αυτή την σελίδα: ΣΥΜΒΑΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΜΕ vowifi Αλλίμονο βέβαια εάν αυτό είναι κριτήριο/δέσμευση τι συσκευή θα αγοράσεις !!!🤣 Αγοράζεις αυτή που θέλεις και στην τελευταία ανάλυση υπάρχει πάντα και η επιλογή της μεταφοράς του αριθμού σου σε Cosmote or Vodafone που δεν έχω βρει να έχουν πρόβλημα με vowifi ΠΟΥΘΕΝΑ (δικές μας συσκευές, φίλων κλπ). Τέρμα το "μαρτύριο". Το λέει μάλιστα αυτός που έχει αδιάλειπτα Telestet/Wind/Nova από τότε που πρωτοεμφάνισε την 1η καρτοκινητή επιλογή, πακέτο με ένα κινητό "παντόφλα".😉....με το ίδιο νούμερο....κάποια στιγμή όμως ίσως υπάρξει η "έκρηξη" για αυτή την απαράδεκτη κατάσταση με το vowifi. 4 Παράθεση My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris_15 Δημ. November 4, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2024 4 ώρες πριν, ath156 said: Εάν θέλεις να είσαι σίγουρος (όσο "σίγουρος" μπορεί να είσαι με την ΝΟΒΑ😁) πας σε αυτή την σελίδα: ΣΥΜΒΑΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΜΕ vowifi Αλλίμονο βέβαια εάν αυτό είναι κριτήριο/δέσμευση τι συσκευή θα αγοράσεις !!!🤣 Αγοράζεις αυτή που θέλεις και στην τελευταία ανάλυση υπάρχει πάντα και η επιλογή της μεταφοράς του αριθμού σου σε Cosmote or Vodafone που δεν έχω βρει να έχουν πρόβλημα με vowifi ΠΟΥΘΕΝΑ (δικές μας συσκευές, φίλων κλπ). Τέρμα το "μαρτύριο". Το λέει μάλιστα αυτός που έχει αδιάλειπτα Telestet/Wind/Nova από τότε που πρωτοεμφάνισε την 1η καρτοκινητή επιλογή, πακέτο με ένα κινητό "παντόφλα".😉....με το ίδιο νούμερο....κάποια στιγμή όμως ίσως υπάρξει η "έκρηξη" για αυτή την απαράδεκτη κατάσταση με το vowifi. Γι'αυτό έχω κάρτα και κοσμοτε και βονταφον και όλα δουλεύουν ρολόι 5 Παράθεση Vodafone the ονλυ Εντ σα νετουγορκ 😂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hercoulis Δημ. November 5, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2024 On 4/11/2024 at 2:41 ΜΜ, Dimitris_15 said: Γι'αυτό έχω κάρτα και κοσμοτε και βονταφον και όλα δουλεύουν ρολόι Δούλεψε τελικά ή όχι? Συνήθως χρειάζεται και λίγες ώρες έως μέρες. Αρκεί να μην κάνεις τίποτα από τι στιγμή της ολοκλήρωσης της ενέργειας από αυτούς. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris_15 Δημ. November 5, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2024 9 minutes ago, hercoulis said: Δούλεψε τελικά ή όχι? Συνήθως χρειάζεται και λίγες ώρες έως μέρες. Αρκεί να μην κάνεις τίποτα από τι στιγμή της ολοκλήρωσης της ενέργειας από αυτούς. Κάνουν τους ελέγχους εσωτερικά και θα με πάρουν τηλέφωνο στο τηλέφωνο επικοινωνίας που τους έδωσα και τους είπα κιόλας ώρες και μέρες που μπορούν να με πάρουν ώστε να προλάβω να το σηκώσω λόγικα θα με πάρουν τηλέφωνο είτε αύριο η την επόμενη εβδομάδα θα ενημερώσω εγώ Και θα ακολουθήσω αυτό που μου λες και ελπίζω βελτίωση και να το φτιάξουν Πάντως η συσκευή μου το Xiaomi Redmi 9 έχει κανονικά υποστήριξη και από το δίκτυο 4 Παράθεση Vodafone the ονλυ Εντ σα νετουγορκ 😂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ath156 Δημ. November 25, 2024 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2024 Τελικά έβαλα στην άκρη το Xiaomi Note 9T και αγόρασα το Samsung S24 Ultra, όπου εδώ το vowifi δουλεύει σωστά. Κόστισε κάτι τις παραπάνω, αλλά τουλάχιστον τώρα δουλεύει😁😅 6 Παράθεση My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.