Jump to content

5G NR


mixtri
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

8 ώρες πριν, elkons said:

Στον δρόμο για Ιστιαία υπάρχουν μερικές τρύπες, πιο πριν βγήκαν Cosmote/Vodafone εκτός δικτύου με TRIKERI-TOP και λίγο πιο κάτω η Cosmote επέλεξε να συνδεθεί με .. Νέα Αγχίαλο. 

CIDnNTP.md.jpg

Πολύ μακρυά , στο δρόμο για την 111ΠΜ

IMG_1172.jpeg

Σκέφτομαι μήπως  τη δυνάμωσαν αυτή, γιατί άνοιξε το πολιτικό αεροδρόμιο. 
Ή γιατί δε μπήκε σε λειτουργία μέσα στην Αγχιαλο. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, elkons said:

Χαμηλές πτήσεις και σήμερα η 78αρα..

Λιμανάκι 

CTziG3X.md.jpg

CTzihuf.md.jpg

CTziQ6P.md.jpg

Μην στεναχωριέσαι ρε φίλε... θα πιάσει από Τρίκερι και θα γκαζώσει! 🤣
ΥΓ. Λευκαντί είναι η φωτο;

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, opmgls said:

Μην στεναχωριέσαι ρε φίλε... θα πιάσει από Τρίκερι και θα γκαζώσει! 🤣
ΥΓ. Λευκαντί είναι η φωτο;

Αμα πιάσει από Τρικέρι στη Κεντρική Εύβοια καήκαμε!! Η Ιστιαία είναι στη Βόρεια Εύβοια, το Λευκαντί στη Κεντρική Εύβοια (Ευβοϊκός).

Ναι στο Λευκαντί η φωτο, πίσω στο Λιμανάκι, ήσυχα:) Καλά είναι για βολτίτσα..

Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πριν, doganos said:

Σημερα νομιζω εχει θεμα η κοσμοτε σε καποια σημεια στην περιοχη μου. 

Περιοχη Δοξας Δραμας, σημα 0. Σε αλλες περιοχες μερικες φορες απο 5G πεφτει σε Ε (2-3 δευτερολεπτα) και ξανα ερχεται. Σε αλλα σημεια, το σημα ειναι πολυ πιο χαμηλο απο το σύνηθες. 

 

Γενικευμενο το προβλημα, σημερα λενε θα λυθει.... 

Ηταν να λυθει εχθες αλλα δεν μπορεσαν.... 

αραγε τι εγινε, ποιος ξερει... 

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Εντελώς off για τη Cosmote η 2039 (2G/4G/5G). Τις τελευταίες μέρες ειχε γονατίσει σήμερα έκλεισε. 

Φαντάζομαι αν έκαναν εργασίες θα ήταν όλες κλειστές μιας και είναι στον ίδιο ιστο.

Μύτικας 

CuukvBj.md.jpg

Δύο Δέντρα προς Δοκό 

CuukeLb.md.jpg

2ο Δημοτικό Χαλκίδας, Β Ηπείρου 

Cu51DjR.md.jpg

Cu51pCN.md.jpg

Προς τη Προαστίου κάτω περνάνε οπτική btw, ΟΤΕ Α.Ε. ελεγε σε χαρτί. 

NUEVO PARK απέναντι από το Οχειρό Δοκού με τη κεραία. Κλειστή, αλλά πρώτη φορά στέλνει από Λάρκο και Πλατάνα 💀

Cu51yGI.md.jpg

Cu7qrkg.md.jpg

Άναψε τώρα στις 5, δεν βλέπω κάποια διαφορά ή διαφορετικό PCI.

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται πως δεν είχε βλάβη, άναψε καινούργια Ν78 στο PCI 453! Τόσο καιρό είχε μόνο σε 454,455,129,131. Το θέμα είναι εξαφανίστηκε η Ν78 από το 454 αν και είχε πρόβλημα τελευταία (αν δεν έκανες πτήση δε ξεκολλαγε απο Ν1 ή έπαιζε μόνο στα 30MHz).

Θα δείξει αν ανοίξει ξανά Ν78 στο 454 εκτός κ αν βάλουν κάποια άλλη κεραία προς τα εδω (?)  @georgemv @mixtri

 

CuMx0np.md.jpg

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

Γενικά δεν ξηλώνονται N78, λογικά θα επανέλθει.
Για την Ν7 που είχε δει κάποιος στην Αττική, υπάρχουν νέα;
Έχει 30MHz FDD εκεί η Cosmo, θα κόβει πισινούς αν την κάνουν NR clean carrier.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, elkons said:

Φαίνεται πως δεν είχε βλάβη, άναψε καινούργια Ν78 στο PCI 453! Τόσο καιρό είχε μόνο σε 454,455,129,131. Το θέμα είναι εξαφανίστηκε η Ν78 από το 454 αν και είχε πρόβλημα τελευταία (αν δεν έκανες πτήση δε ξεκολλαγε απο Ν1 ή έπαιζε μόνο στα 30MHz).

Θα δείξει αν ανοίξει ξανά Ν78 στο 454 εκτός κ αν βάλουν κάποια άλλη κεραία προς τα εδω (?)  @georgemv @mixtri

 

CuMx0np.md.jpg

Τα PCI δε λένε και πολλά. Μπορεί απλά να δημιούργησαν ένα άλλο sector στην baseband και να το κούμπωσαν. 

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, georgemv said:

Γενικά δεν ξηλώνονται N78, λογικά θα επανέλθει.

Πάντως το RSRP της Ν78 (453) είναι παρόμοιο με του 4G που έρχεται από το 454. Κάπου τόσο ήταν και η 78αρα με 454. 

CuWfTas.md.jpg

Έκανα κλείδωμα Β3 (453) και δεν συνδέεται. Ποτέ δεν έφτανε το PCI αυτό εδώ .

CuWu1zg.md.jpg

21 minutes ago, mixtri said:

Τα PCI δε λένε και πολλά. Μπορεί απλά να δημιούργησαν ένα άλλο sector στην baseband και να το κούμπωσαν. 

Πάντως στο 453 δεν είχα ξανά δει Ν78. Τώρα εξαφανίστηκε το 454 αλλα το RSRP είναι παρόμοιο.

Ποιος ξέρει τι μπορεί να έχουν στο μυαλό τους..

Πάντως λύθηκε το θέμα που είχε το προηγούμενο διάστημα, έμενε κολλημένη σε Ν1 και ΑΝ έμπαινε Ν78 τη κράταγε μόνο στα 30MHz, μόνο μετά από λειτουργία πτήσης έμπαινε στα 100MHz 

Ν1/Ν28 παραμένουν με PCI 454, 453 δεν φαίνεται καθόλου. 

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

105550 Βαρθολομιό Ηλείας παίζει με μία μόνο band στο 4G. Τα κινητά δεν έχουν σήμα σε εσωτερικούς χώρους. Τις τελευταίες εβδομάδες η κεραία θα είναι εκτός, δεν θα δουλεύει η n78 ή θα υπολειτουργεί με κακή κάλυψη. Θέλω πολύ να μάθω τι σκατά κάνουν.

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2026-06-25 003602.png

Edited by Mitsos_The_Great
Link to comment
Share on other sites

Screenshot_20260625_180125_NetMonster.thumb.jpg.211f617fc4f8a6f80e5f73f7d82431d1.jpg

Μόνο σε μένα έχει πρόβλημα το NetMonster και αυτό είναι αφου εκανα την ενημέρωση One UI 8.5 for my Samsung Galaxy A15 4G which I got today

Vodafone The only scam company you can trust 

Link to comment
Share on other sites

@georgemv Όπως είπες έγινε, πριν λίγη ώρα άνοιξε και η Ν78 στο PCI 454, εξακολουθεί να παίζει και στο νέο PCI 453 (με την ισχύ που είχε η 454 παλαιότερα)

Πρώτη φορά περνάει τόσο καλά η Ν78 στο σπίτι, με καλό SNR! Συνήθως κάτω από-100dBm δεν έπεφτε.

CumGZej.md.jpg

Απ'οτι κατάλαβα έχουμε προσθήκη. Οι ταχύτητες είναι λίγο χαμηλές, αλλά έχει λίγη ώρα που άνοιξε. 

Το FWA πρέπει να χει πάει πολύ καλα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...