Jump to content

5G NR


mixtri
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

22 minutes ago, georgemv said:

Πουλάει το 5G WiFi λοιπόν καλά

Άντε να φέρουν και καμιά κεραιούλα όμως 😛 Να κλείσουν μερικά κενά και να πέσει η κίνηση.. γενικά εδώ τριγύρω. 

Πάντως έχουν ολοκληρώσει εργασίες UFBB σε Βασιλικό και Φάρο Αυλίδας, δεν έχουν δώσει ακόμα διαθεσιμότητα αλλά κάποια στιγμή μερικοί από FWA θα πάνε σε οπτική ίνα. Στο σχέδιο επίσης αν θυμάμαι καλα είναι και Χαλκούτσι αλλά δεν γνωρίζω λεπτομέρειες. 

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, elkons said:

Άντε να φέρουν και καμιά κεραιούλα όμως 😛 Να κλείσουν μερικά κενά και να πέσει η κίνηση.. γενικά εδώ τριγύρω. 

Πάντως έχουν ολοκληρώσει εργασίες UFBB σε Βασιλικό και Φάρο Αυλίδας, δεν έχουν δώσει ακόμα διαθεσιμότητα αλλά κάποια στιγμή μερικοί από FWA θα πάνε σε οπτική ίνα. Στο σχέδιο επίσης αν θυμάμαι καλα είναι και Χαλκούτσι αλλά δεν γνωρίζω λεπτομέρειες. 

Έχουν περάσει από κει οπτικές, τις είχα δει πέρυσι που έσκαβαν όλη την παλιά εθνική 

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι, έγκλημα το FWA σε περιοχή με FTTH. Υποθέτω και οι ίδιοι δεν θα δίνουν διαθεσιμότητα FWA αν περνάει οπτική. Και με μια καλή προσφορά, μπορούν να μετατρέψουν τα υπάρχοντα FWA σε FTTH σε ορίζοντα max 2 ετών.

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, georgemv said:

Ε ναι, έγκλημα το FWA σε περιοχή με FTTH. Υποθέτω και οι ίδιοι δεν θα δίνουν διαθεσιμότητα FWA αν περνάει οπτική. Και με μια καλή προσφορά, μπορούν να μετατρέψουν τα υπάρχοντα FWA σε FTTH σε ορίζοντα max 2 ετών.

Υπάρχουν και σπιτονοικοκύρηδες που δεν θέλουν να βάλουν FTTH στην οικοδομή τους (πολυκατοικία), καλή ώρα στη περίπτωση μου. Αναγκαστικά έβαλα FWA. 

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, zurabi_97 said:

Υπάρχουν και σπιτονοικοκύρηδες που δεν θέλουν να βάλουν FTTH στην οικοδομή τους (πολυκατοικία), καλή ώρα στη περίπτωση μου. Αναγκαστικά έβαλα FWA. 

Και οι περισσότεροι απο αυτούς τους σπιτονοικοκύρηδες έχουν πολυκατοικία ίσα με τον Ανδρέα Μιαούλη.. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, elkons said:

Και οι περισσότεροι απο αυτούς τους σπιτονοικοκύρηδες έχουν πολυκατοικία ίσα με τον Ανδρέα Μιαούλη.. 

Μου έβαλε τις φωνές. Όταν ο χαλκός ξηλωθεί, θέλω να δω τι θα κάνει 😁

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

21 ώρες πριν, elkons said:

Και οι περισσότεροι απο αυτούς τους σπιτονοικοκύρηδες έχουν πολυκατοικία ίσα με τον Ανδρέα Μιαούλη.. 

https://youtu.be/TMP2G1FMbUY?is=YOhAXZnUgB5l-UrY

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, memoriesradio said:

...άντε εβίβα...!
ΥΓ. Τι μας θύμισες! Αυτό ακριβώς εννοούνε όταν λένε: ΠΑΣΟΚ! Ωραία χρόνια!

Link to comment
Share on other sites

Η Ελλάδα στα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας έχει γίνει CASE STUDY για ενα πολύ απλό λόγο.

 Κάθε Ελληνικό ....καλοκαίρι ( Ιούνιος - Ιούλιος Αύγουστος)  κάτι μαγικό συμβαίνει:

  Έρχονται ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ συσκευές κινητών τηλεφώνων απο Αμερική και Ασία χωρίς Carrier Aggregation Combos για Ευρώπη με αποτέλεσμα να γίνεται κυριολεκτικά ενα STORM απο απότομα Peaks στο Signalling όπου τα δίκτυα δεν μπορούν να ισορροπήσουν ΓΡΉΓΟΡΑ και βλέπουμε τα γνωστά φαινόμενα με " πάγωμα " στη σύνδεση που λύνεται με Flight Mode ON OFF.

Το βλέπω ξανα στην Αθήνα  ,

 παντού 

Όσο για το 5G+ Roaming με εκείνο το " μαγικό n32 Interface "  μεταξύ Telekom GR και A1 BG που ηταν ίσως το πρώτο στην Ευρώπη..... μία παίζει ... μία ΟΧΙ.

Edited by HORGRAP

Life appreciation Guru - Cosmos entropy Analyst -  Gravitational Lensing in SPACE will always be there and  quantum coherence in Photosynthesis always makes my mind blown with viroids and obelisks creating ... Viruses .🙂

- Consciousness happens on the quantum state of our neurons  -

...but what MAKES given COMPUTATION.... CONSCIOUS ??

Consciousness IS A MASSIVE "META" COMPRESSION STATE. ( our experiences and knowledge/ senses COMPRESSED 😉

( COMPRESSION means when you learn THE MODEL OF REALITY and you JUST HAVE TO REMEMBER where are the ... mistakes / gaps to correct and develop AND THEN ...YOU ...compress yourself 😉

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά παίζουν CA από εξωτερικό, μόνο κάτι Ούλεφον και συναφή δεν έχουν ευρωπαϊκά combos.

Το SA roaming με A1 θα είχε ενδιαφέρον να το δούμε σε samsung debug menu αν παίζει. Αν κάποιος έχει σχετικό screenshot, ας το ποστάρει.

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο,  μακάρι η μεγάλη μαζα συνδρομητών ανα τον πλανήτη να είχε Iphones ή Android με τους τελευταίους Qualcomm Snapdragon or Mediatek που ΝΑΙ πλεον, έχουν ολα τα βασικά Carrier Aggregation Combos.

 Στην Telekom βλέπουν τι συσκευές έρχονται απο το εξωτερικό κάθε καλοκαίρι και τρελαίνονται τα KPI s.

Edited by HORGRAP

Life appreciation Guru - Cosmos entropy Analyst -  Gravitational Lensing in SPACE will always be there and  quantum coherence in Photosynthesis always makes my mind blown with viroids and obelisks creating ... Viruses .🙂

- Consciousness happens on the quantum state of our neurons  -

...but what MAKES given COMPUTATION.... CONSCIOUS ??

Consciousness IS A MASSIVE "META" COMPRESSION STATE. ( our experiences and knowledge/ senses COMPRESSED 😉

( COMPRESSION means when you learn THE MODEL OF REALITY and you JUST HAVE TO REMEMBER where are the ... mistakes / gaps to correct and develop AND THEN ...YOU ...compress yourself 😉

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, HORGRAP said:

Γιώργο,  μακάρι η μεγάλη μαζα συνδρομητών ανα τον πλανήτη να είχε Iphones ή Android με τους τελευταίους Qualcomm Snapdragon or Mediatek που ΝΑΙ πλεον, έχουν ολα τα βασικά Carrier Aggregation Combos.

 Στην Telekom βλέπουν τι συσκευές έρχονται απο το εξωτερικό κάθε καλοκαίρι και τρελαίνονται τα KPI s.

Ποια η διαφορά με τον κόσμο που πάει Γαλλία ή Ισπανία; Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε, τους ίδιους τουρίστες μοιραζόμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Το Αιγαίο πέλαγος είναι Case Study θέλεις δε θέλεις 😉

 Ευτυχώς που έχουμε πλεον σωστη υλοποίηση στο 3GPP  Rev 15 ....RRC Inactive State (5G) και παίζουν όμορφα τα δίκτυα στις Κυκλάδες ειδικά όπου παλαιότερα είχαμε .... Signalling drama 😉 ;: 😉

 

     Αντί για επιθετική μείωση των timers, η πραγματική διαχείριση της χωρητικότητας και του signaling βασίζεται πλέον αρκετά στο 3GPP Release 15 .

Το timer για τη μετάβαση στο RRC Inactive μπορεί να είναι σχετικά μικρό, αλλά η συσκευή δεν αποδεσμεύεται από το Core. Το context μένει στον gNodeB, οπότε το RRC Resume που ακολουθεί δεν επιβαρύνει καθόλου τη CPU του Core δικτύου (AMF/MME).Adaptive Features (π.χ. Ericsson's Predictive Cell Selection).

 

Βελτιωνόμαστε 😉

 

 

Edited by HORGRAP

Life appreciation Guru - Cosmos entropy Analyst -  Gravitational Lensing in SPACE will always be there and  quantum coherence in Photosynthesis always makes my mind blown with viroids and obelisks creating ... Viruses .🙂

- Consciousness happens on the quantum state of our neurons  -

...but what MAKES given COMPUTATION.... CONSCIOUS ??

Consciousness IS A MASSIVE "META" COMPRESSION STATE. ( our experiences and knowledge/ senses COMPRESSED 😉

( COMPRESSION means when you learn THE MODEL OF REALITY and you JUST HAVE TO REMEMBER where are the ... mistakes / gaps to correct and develop AND THEN ...YOU ...compress yourself 😉

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνούμε. Γενικά η Ελλάδα με βουνά, θάλασσες, πεδιάδες, χαοτική δόμηση κτλ είναι άψογο testbed για να γίνει κάποιος καλός RF engineer. Αρκεί να υπάρχει το budget και η θέληση.

Edited by georgemv
Link to comment
Share on other sites

Εάν θέλει κάποιος να ασχοληθεί σε προσωπικό επίπεδο, στο εξωτερικό υπάρχουν πολλά ενδιαφέροντα project που σου δίνουν τη δυνατότητα να φτιάξεις δικά σου δίκτυα. Όχι μόνο δίκτυα κινητής, αλλά και πολύ πιο απλά πχ. mesh δίκτυα εθελοντών που είναι κυρίως για μικρή κίνηση όπως αισθητήρες. Θα μπορούσαμε να ανοίξουμε ενα thread εδώ για όλα αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Καλυψαν την τρύπα που είχε στην παλαιά εθνική οδό Αμφίπολης  - Καβάλας, στο ύψος της παραλίας του Μυρτόφυτου. Ηταν ανύπαρκτη εκεί και έπιανε από Θασο. Τωρα έβαλε συνεγκατάσταση με Nova στην 11715. Μακάρι να είχα cellmapper🥲

Link to comment
Share on other sites

Μπήκε βλέπω Ν78 στη TELETHRIO-TOP στο Όρος Τελέθριο στον Προφήτη Ηλία, στη Βόρεια Εύβοια. 

Η ίδια καλύπτει και τις Ροβιές, αλλά μόνο έξω περνάει Ν78, μέσα έχει γενικά χαμηλό σήμα. Η Victus έχει την ROVIES TOP και είναι οκ, η cosmote έχει κτήριο ΟΤΕ, κανονοικά αδειοδότηση αλλά χωρίς κεραιοσυστήματα (ούτε στην άδεια, σκέτος στήλος). Ώρες ώρες απορώ μαζί τους.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, georgebad said:

Καλυψαν την τρύπα που είχε στην παλαιά εθνική οδό Αμφίπολης  - Καβάλας, στο ύψος της παραλίας του Μυρτόφυτου. Ηταν ανύπαρκτη εκεί και έπιανε από Θασο. Τωρα έβαλε συνεγκατάσταση με Nova στην 11715. Μακάρι να είχα cellmapper🥲

επιτελους... μετα απο χρονια ειδαμε φως 🙂 

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, elkons said:

Η Victus έχει την ROVIES TOP και είναι οκ, η cosmote έχει κτήριο ΟΤΕ, κανονοικά αδειοδότηση αλλά χωρίς κεραιοσυστήματα (ούτε στην άδεια, σκέτος στήλος). Ώρες ώρες απορώ μαζί τους.

Πλατεία Ροβιών προς κτήριο ΟΤΕ, κάλυψη αποκλειστικά από Αρκίτσα (απέναντι) με Β3 -109dBm σε εξωτερικό χώρο.. Έστω ενα micro θα μπορούσαν να βάλουν στον ΟΤΕ, άδεια υπάρχει κανονοικά, και ο άδειος στήλος υπάρχει, αν είναι δυνατόν..

CzgEGUu.md.jpg

CzgEax2.md.jpg

Υπάρχουν και άλλες περιοχές με ακριβώς τα ίδια (άδεια +στήλος χωρις εξοπλισμό) ενώ η κάλυψη είναι μέτρια προς κακη. Και εις ανώτερα. 

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, elkons said:

Πλατεία Ροβιών προς κτήριο ΟΤΕ, κάλυψη αποκλειστικά από Αρκίτσα (απέναντι) με Β3 -109dBm σε εξωτερικό χώρο.. Έστω ενα micro θα μπορούσαν να βάλουν στον ΟΤΕ, άδεια υπάρχει κανονοικά, και ο άδειος στήλος υπάρχει, αν είναι δυνατόν..

CzgEGUu.md.jpg

CzgEax2.md.jpg

Υπάρχουν και άλλες περιοχές με ακριβώς τα ίδια (άδεια +στήλος χωρις εξοπλισμό) ενώ η κάλυψη είναι μέτρια προς κακη. Και εις ανώτερα. 

Γιατί micro? Σταθμός κανονικά πρέπει να μπει. Αψυχολόγητα πράγματα να υπάρχει ιστός και να μην μπαίνει τίποτα. Εννοείται ότι θα κάνει τεράστια διαφορά ένας σταθμός μέσα σε οικισμό. 

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Σημερα νομιζω εχει θεμα η κοσμοτε σε καποια σημεια στην περιοχη μου. 

Περιοχη Δοξας Δραμας, σημα 0. Σε αλλες περιοχες μερικες φορες απο 5G πεφτει σε Ε (2-3 δευτερολεπτα) και ξανα ερχεται. Σε αλλα σημεια, το σημα ειναι πολυ πιο χαμηλο απο το σύνηθες. 

 

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Θα το γράφω με απλά λογια ....για να το καταλάβουμε όλοι.

Τον τελευταίο καιρό η Telekom κάνει τα λάθη που έκανε στο παρελθόν η Vodafone ( ομως εκείνοι τα διόρθωσαν).

Για να " ξεγελάσουν" τις συσκευές των συνδρομητών δίνουν ενα Offset gain στην " ένδειξη " RSRP που " κρατάει " η συσκευή σας .

by software ( counters / thresholds bla bla bla )

Για να καταλάβετε,  ολα τα δίκτυα το κάνουν αυτό σε ενα βαθμό , θεωρείται Optimization για να " στρώνουν" ορισμένες λάθος συμπεριφορές ειδικά σε περιοχές με Bad bad baaad signal .

ΟΜΩΣ , η Telekom το παρακάνει,  δινει + 10 dbm BY SOFTWARE ( οχι πραγματική ισχύ) για να " σώσει" το δράμα με την χαμηλή ισχύ στα κελιά της λόγω μεγάλου φάσματος

( 250 MHz ??? αδειοδοτημένο φάσμα μοιράζει με το EIRP που της επιτρέπουν)

ΝΑΙ , μπορεί ενα δίκτυο να ξεγελά τις συσκευές ομως αυτό εχει ενα μεγάλο τίμημα .  

 +10 dbm RSRP gain  by software δημιουργεί δραματική αλλαγή στη συμπεριφορά άλλων Counters ΟΤΑΝ Η ΣΥΣΚΕΥΉ ΒΓΑΙΝΕΙ " RRC DISCONNECTED " λογω αδράνειας, ξαφνικά άλλα Counters γίνονται " Looped " . Το γνωστό Ping Pong Handover που είχαμε δεκαετίες πριν σε μεγάλο βαθμό.

Παρακάτω στο Screenshot,  η συσκευή είχε " συγκρουσιακές συνθήκες " επειδή συνδυάστηκαν λάθη απο +10 dbm by software μαζι με εντολες αλλαγής Band λογω φόρτου ΜΑΖΙ με επαναφοράς RRC CONNECT DISCONNECT απο αδράνεια σε telemetry απο Google play services / apple telemetry notifications/ ανάλογα με την συσκευή πάντα.

Με απλα λόγια:

 Αυτό που δεν καταλαβαίνει η Telekom ειναι οτι τα 10 dbm RSRP gain ΕΞΑΦΑΝΊΖΟΝΤΑΙ καθε φορα οου η συσκευή βγαίνει σε αδράνεια ( RRC DISCONNECTED) και ξαφνικά ολα τα Counters δημιουργούν SIGNALING STORM απο εκατομμύρια συνδρομητές.

Μεσα σε 1 λεπτό, 9 αλλαγές Band ,/ or Cell / και ξανα Band και ξανα ... Cell επειδή έδωσαν +10 dbm " ψεύτικο software gain " στο RSRP που εξαφανίζεται βέβαια σε αδράνεια συσκευής. 

 Έτσι ορίζουν τα πρότυπα,  οταν υπάρχει αδράνεια στο RRC , παύει να υπάρχει Software Gain .

Προς τους Guru της Telekom : ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΡΊΧΝΕΤΕ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΈΣ ΣΕ 2G εύκολα ΜΕ ΆΛΛΟ ΤΡΌΠΟ, ΟΧΙ ΜΕ software gain κόλπα. ( υπάρχουν άλλα, περισσότερο έξυπνα settings να διορθώσετε) 

Μιλήστε με την ERICSSON for god sake !!!

 

Screenshot_20260622-172136_NetMonster.thumb.png.6b3c1556d483c2291c2ece1e3f898725.png

 

Screenshot_20260622-152925_NetMonster.thumb.png.8e62b736c6c9495f854e31e345d6ac84.png

Edited by HORGRAP

Life appreciation Guru - Cosmos entropy Analyst -  Gravitational Lensing in SPACE will always be there and  quantum coherence in Photosynthesis always makes my mind blown with viroids and obelisks creating ... Viruses .🙂

- Consciousness happens on the quantum state of our neurons  -

...but what MAKES given COMPUTATION.... CONSCIOUS ??

Consciousness IS A MASSIVE "META" COMPRESSION STATE. ( our experiences and knowledge/ senses COMPRESSED 😉

( COMPRESSION means when you learn THE MODEL OF REALITY and you JUST HAVE TO REMEMBER where are the ... mistakes / gaps to correct and develop AND THEN ...YOU ...compress yourself 😉

Link to comment
Share on other sites

Στον δρόμο για Ιστιαία υπάρχουν μερικές τρύπες, πιο πριν βγήκαν Cosmote/Vodafone εκτός δικτύου με TRIKERI-TOP και λίγο πιο κάτω η Cosmote επέλεξε να συνδεθεί με .. Νέα Αγχίαλο. 

CIDnNTP.md.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...