Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


SuRfer
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

3 ώρες πριν, vagosofron said:

Καλησπέρα, κάτοχος cosmote what's up και μου έγινε προσφορά από Vodafone για συμβόλαιο με απεριόριστη ομιλία και data με 24,5€. Είμαι βέβαια και κάτοχος σταθερού Vodafone. Με ανησυχεί όμως η κάλυψη του δικτύου στις περιοχές όπου κινούμαι συχνότερα, αλλά και γενικότερα η κάλυψη. Με cosmote δεν έχω κάπου θέμα κάλυψης. Κάτοικος Λαμίας και εργάζομαι Βόλο. Γνώμες;

 

1 ώρα πριν, Gv2008 said:

Μπορείς να πάρεις ένα καρτοκινητο και να δοκιμάσεις στις περιοχές που ενδιαφέρεσαι 

Ο μόνος τρόπος για να έχεις εικόνα ο ίδιος! 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, VIPdriver said:

@vagosofron βρήκα στο Facebook αυτό:

IMG_20230812_.thumb.jpg.63dc4e66307902419903de2316362bf9.jpg

Σε ευχαριστώ για την έρευνα! Εννοείς να το κάνω καρτοκινητο Vodafone ετσι; Βλέπω βέβαια οτι είναι για το καλοκαίρι μόνο. Θα δω πρώτα τι γίνεται με την κάλυψη.

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, vagosofron said:

Σε ευχαριστώ για την έρευνα! Εννοείς να το κάνω καρτοκινητο Vodafone ετσι; Βλέπω βέβαια οτι είναι για το καλοκαίρι μόνο. Θα δω πρώτα τι γίνεται με την κάλυψη.

Δεν ξέρω καθόλου λεπτομέρειες, για συμβόλαιο μου κάνει. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, VIPdriver said:

Δεν ξέρω καθόλου λεπτομέρειες, για συμβόλαιο μου κάνει. 

Κι εμένα για συμβόλαιο μου κάνει 

Link to comment
Share on other sites

Είναι συμβόλαιο. 

Το συγκεκριμένο κατάστημα βγάζει συχνά καλές προσφορές. 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ειναι καρτοσυμβολαιο και το ειχα παρει στα 9,82 ....+100gb για ολη τη χρονια

OptoStyle

Εχω κινητο Motorola....αυτο με την κεραια το καπακι και τα πρασινα γραμματα.Ναι αυτο που ζυγιζει 24Κg

Σταθερο FTTH 200Mbps

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, optostyle said:

Ειναι καρτοσυμβολαιο και το ειχα παρει στα 9,82 ....+100gb για ολη τη χρονια

OptoStyle
 

Ακόμη καλύτερα δηλαδή 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, optostyle said:

Ειναι καρτοσυμβολαιο και το ειχα παρει στα 9,82 ....+100gb για ολη τη χρονια

OptoStyle
 

Πλέον είναι συμβόλαιο, το RED 10GB και η τιμή νομίζω έχει και έκπτωση κινητού - σταθερού 

Link to comment
Share on other sites

εχει κανείς εμπειρία από το service της VF? 

Έδωσα για σερβις την προηγούμενη Τετάρτη ένα MiFi (αυτό που έδιναν με τα 40€) σ'ένα κατάστημα VF μετά από προτροπή της εξυπηρετησης πελατών (γιατί το είχα αγοράσει online). Ο υπάλληλος μου είπε ότι θα το έστελνε την ιδια μέρα και μέχρι την Παρασκευή θα είχα μια απάντηση. Επειδή το χρειάζομαι επειγόντως, τους πηρα τηλ την Παρασκευή στην εξυπηρέτηση να δω αν υπάρχει κάποιο νέο (γιατί ο υπάλληλος του καταστήματος μου είπε ότι ό,τι και να γίνει, είτε αντικατάσταση, είτε σερβις, θα μου το στέιλουν μεσω κουριερ) και δεν ήξεραν τίποτα, ούτε ο αριθμός σερβις που μου είχε σταλεί μέσω sms δεν υπήρχε στα συστηματα τους και μου είπαν το κλασικό "λόγω των ημερών, θα έχετε απαντηση μετά τις 15/8". 

πόσο λετε να περιμενω ακομα??

 

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως παίρνει καμιά βδομάδα αλλά Αύγουστο μήνα στην θέση σου θα υπολόγιζα κανα 10ήμερο.Ειδικά αν μεσολαβεί και κούριερ και αυτοί υπολειτουργούν αυτές τις μέρες.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, zerokill said:

Συνήθως παίρνει καμιά βδομάδα αλλά Αύγουστο μήνα στην θέση σου θα υπολόγιζα κανα 10ήμερο.Ειδικά αν μεσολαβεί και κούριερ και αυτοί υπολειτουργούν αυτές τις μέρες.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Σ'ευχαριστώ για την απάντηση. Ευτυχώς βρήκα ένα παλικάρι στο fb και πήρα ένα σχεδόν ίδιο με 25€ να κάνω τη δουλειά μου.

Το θέμα δεν είναι τόσο οι μέρες (που είναι θέμα, αλλά το καταλαβαίνω απολυτα λογω των ημερων), αλλά το γεγονός ότι κανείς δεν ξέρει τίποτα. Την προηγούμενη Παρασκευή, όπως έγραψα κ πιο πάνω, μου έλεγαν ότι δεν υπάρχει καν ο κωδικός σερβις που μου είχαν στείλει με μήνυμα και σήμερα που ξαναπήρα να ρωτήσω, η κοπέλα με ρώταγε αν είχα μέσα στη συσκευή κάρτα SIM και αν ξέρω τον αριθμό της SIM. Όταν της είπα ότι μου την έδωσαν πίσω πριν το πάρουν, μου είπε "τότε, θα περιμενε από το καταστημα". Ότι τι δλδ, θα καλούσε τον αριθμό μου στο μόντεμ να δει που είναι? Ή έχει gps η κάρτα SIM να δει που βρίσκεται? 

Για να μην αναφερθω στο γεγονός ότι μέσω chat στο vodafone.gr ποτέ δεν με εξυπηρετεί κανείς (κι έχω τραβήξει sceenshot). Πιο συγκεκριμένα, στην αρχή, με πετάνε στο τμήμα καρτοκινητής, τους αναφέρω το πρόβλημα, αυτοί με πετάνε στο τεχνικό και βλέπω στην οθόνη το εξής:

- τμήμα καρτοκινητής αποσύνδεθηκε

- τμήμα τεχνικής υποστήριξης συνδέθηκε 

- τμήμα τεχνικής υποστήριξης αποσυνδέθηκε

- τμήμα καρτοκινητής συνδέθηκε

- τμήμα καρτοκινητής αποσυνδέθηκε

- η συνομιλία έχει ολοκληρωθεί. 

 

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, ParafronGR said:

Σ'ευχαριστώ για την απάντηση. Ευτυχώς βρήκα ένα παλικάρι στο fb και πήρα ένα σχεδόν ίδιο με 25€ να κάνω τη δουλειά μου.

Το θέμα δεν είναι τόσο οι μέρες (που είναι θέμα, αλλά το καταλαβαίνω απολυτα λογω των ημερων), αλλά το γεγονός ότι κανείς δεν ξέρει τίποτα. Την προηγούμενη Παρασκευή, όπως έγραψα κ πιο πάνω, μου έλεγαν ότι δεν υπάρχει καν ο κωδικός σερβις που μου είχαν στείλει με μήνυμα και σήμερα που ξαναπήρα να ρωτήσω, η κοπέλα με ρώταγε αν είχα μέσα στη συσκευή κάρτα SIM και αν ξέρω τον αριθμό της SIM. Όταν της είπα ότι μου την έδωσαν πίσω πριν το πάρουν, μου είπε "τότε, θα περιμενε από το καταστημα". Ότι τι δλδ, θα καλούσε τον αριθμό μου στο μόντεμ να δει που είναι? Ή έχει gps η κάρτα SIM να δει που βρίσκεται? 

Για να μην αναφερθω στο γεγονός ότι μέσω chat στο vodafone.gr ποτέ δεν με εξυπηρετεί κανείς (κι έχω τραβήξει sceenshot). Πιο συγκεκριμένα, στην αρχή, με πετάνε στο τμήμα καρτοκινητής, τους αναφέρω το πρόβλημα, αυτοί με πετάνε στο τεχνικό και βλέπω στην οθόνη το εξής:

- τμήμα καρτοκινητής αποσύνδεθηκε

- τμήμα τεχνικής υποστήριξης συνδέθηκε 

- τμήμα τεχνικής υποστήριξης αποσυνδέθηκε

- τμήμα καρτοκινητής συνδέθηκε

- τμήμα καρτοκινητής αποσυνδέθηκε

- η συνομιλία έχει ολοκληρωθεί. 

Η εξυπηρέτηση είναι τραγική. Εγώ για να βρω τα ρουτερακια αυτά πήγα σε 7 καταστήματα τη Δευτέρα 7 Αυγούστου. Αφού τα βρήκα σε κατάστημα στον Πειραιά, μου τα έδωσαν και μου είπαν ότι δεν είχαν κάρτες(!) Και πως έπρεπε να πάω σε άλλο κατάστημα για να μι δώσουν τις κάρτες internet 4 sharing. Στο 4ο κατάστημα που τηλεφωνώ μου λένε πως έχουν κάρτες και μπορούν να με εξυπηρετήσουν. Τους ζητάω να μου κρατήσουν δύο για να περάσω από το κατάστημα και μου αναφέρουν πως δεν γίνεται γιατί είναι ελάχιστες. Γκαζωνω όσο μπορώ για να φτάσω γρήγορα κατάστημα. Φτάνω λοιπόν στο κατάστημα και μου λένε εμείς έχουμε κάρτες αλλά δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε γιατί οι κάρτες που έχουμε είναι συνδεδεμένες με τα MiFi 4G router που δίνουμε δώρο με τις συνδέσεις. Εκείνη την στιγμή μου ήρθε η ιδέα να ρωτήσω αν έχουν router, αν και είχα ήδη πάρει, απλά και μόνο από περιέργεια και για να διαπιστώσω αν μου λέει αλήθεια. Μου απαντά πως δεν έχουν router. Εκεί άρχισα να γίνομαι αγενής και να ζητώ, σε ήρεμους τόνους, να καλέσουν το κατάστημα από το οποίο πήρα τα 4G router και να ζητήσουν τον λόγο που μου είπαν ότι θα μου δώσουν στο άλλο κατάστημα κάρτες. Εξήγησα επίσης στον υπάλληλο του καταστήματος από το οποίο πήρα για τις κάρτες, ότι 10 λεπτά πριν πάω με ενημέρωσαν τηλεφωνικά πως υπάρχουν κάρτες. Φώναξε μια άλλη κοπέλα η οποία μου είπε ότι θα φτιάξουν κάρτες i4s με τα νούμερα οι οποίες θα είναι έτοιμες την Τρίτη 8 Αυγούστου. Εγώ το απόγευμα της Δευτέρας όμως έφευγα για διακοπές στη Λέσβο. Τους είπα στο κατάστημα ότι θα πάω να τις παραλάβω τη Δευτέρα 14 Αυγούστου. Πηγαίνει ο πατέρας μου τη Δευτέρα στο κατάστημα με εξουσιοδότηση για να τις παραλάβει. Εξηγεί ότι έχει πάει να πάρει τις ΔΩΡΕΑΝ κάρτες που δίνει η εταιρεία με τα ΔΩΡΕΑΝ mifi 4G router στις νέες συνδέσεις ΔΩΡΟ. Η κοπέλα του ζητά 12€ για την κάθε κάρτα. Υποψιασμένος ο πατέρας μου από όσα του είχα πει της λέει ότι έχω τεχνικές γνώσεις και μπορώ να τις ρυθμίσω εγώ. Η απάντησή της η εξής: Δεν είναι για τις ρυθμίσεις τα λεφτά, είναι υποχρεωτικό να μας τα δώσετε, αλλιώς κάρτες δεν βλέπετε. Εκεί ο πατέρας μου σηκώθηκε και έφυγε. Από το αυτοκίνητο με πήρε τηλέφωνο μέσα στα νεύρα από την αγενή συμπεριφορά. Πήρα κατευθείαν στην εξυπηρέτηση και 3 υπάλληλοι με διαβεβαίωσαν ότι είναι δωρεάν. Πήρα στο κατάστημα τηλεφωνικά μέσα στα νεύρα λόγω της συμπεριφοράς που επέδειξε ένα 20χρονο κοριτσάκι στον πατέρα μου και ζητάω να μιλήσω μαζί της. Όλως τυχαίως δεν ήταν εκεί αυτή τη στιγμή. Αποφασίζω λοιπόν να συνεχίσω την επικοινωνία με την υπάλληλο η οποία μου λέει ότι η εξυπηρέτηση πρέπει να τους στείλει μήνυμα ότι είναι δωρεάν οι κάρτες για να μου τις δώσουν. Καλώ ξανά στην εξυπηρέτηση στην οποία μου αναφέρουν ότι δεν γίνεται να αποσταλεί μήνυμα στο κατάστημα. Με προέτρεψαν να πάω από εκεί μαζί με τον πατέρα μου  ώστε να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά αυτοί με την εξυπηρέτηση. Φτάνω με τον πατέρα μου στο κατάστημα έτοιμος για όλα αν διανοηθεί το κ@λοπαιδο να μιλήσει και σε εμένα όπως μίλησε στον πατέρα μου. Ξεκινάω λοιπόν να εξηγώ και με διακόπτει στις πρώτες λέξεις λέγοντας καλέστε την εξυπηρέτηση. Καλώ λοιπόν, αφήνοντας να πέσει το ότι θα έπρεπε να πάρει εκείνη κανονικά και συνδέομαι με εκπρόσωπο, ο οποίος μου λέει ότι είναι δωρεάν και ζητά να μιλήσει με την κοπέλα από το κατάστημα. Αφού μιλάνε 2-3 λεπτά το κλείνουν και μας λέει πως όντως είναι δωρεάν αλλά είχε κάνει λάθος ο πατέρας μου γιατί είχε πει ότι είναι κάρτες για mifi και όχι i4s γιατί μπαίνουν και κάρτες απλές στα mifi. ( Αυτές οι κάρτες που μας είχε ετοιμάσει ήταν CU και για αυτό ήταν τα 12€ ) Εκεί γύρισε και το μάτι μου. Της είπα ότι οι κάρτες ήταν κρατημένες από την προηγούμενη Δευτέρα, κάτι που σας ανέφερε ο πατέρας μου το πρωί που ήρθε αλλά και ότι πρόκειται για i4s γιατί ταυτόχρονα μιλάγαμε στο τηλέφωνο. Εκεί μου είπε ότι όπως δουλεύω εγώ δουλεύει και εκείνη οπότε δεν υπάρχει λόγος να φωνάζω γιατί εξυπηρετηθηκαμε όλοι. Να τονίσω ότι οι κάρτες όντως είχαν κρατηθεί γιατί την Τρίτη 8 Αυγούστου εμφανίστηκαν στον λογαριασμό μου στο My Vodafone. Επιστρέφοντας στο σπίτι συνέδεσα τα δύο mifi. Το ένα το ρύθμισα και παίζει κανονικά αλλά το άλλο είναι προβληματικό. Δεν συνδέεται καν στο WiFi. Καλώ ξανά τη Vodafone και με ενημερώνουν πως πρέπει να πάω το mifi σε κατάστημα. Και ρωτάω κάτι ξεκάθαρα. Σε περίπτωση που ο τεχνικός δει ότι είναι ελαττωματικό και δεν έχω υπαιτιότητα, θα το αντικαταστήσει ή έστω θα το φτιάξει; Η υπάλληλος μου εξηγεί ότι πρώτα πρέπει να το δει τεχνικός, μια απάντηση στην οποία για πολλή ώρα έχει σκαλωσει. Της εξηγούσα για αρκετή ώρα ότι είναι μια απλή ερώτηση. Με ρώτησε κάποια στιγμή ειρωνικά αν ισχύει το ίδιο για τα κινητά και της απάντησα πως αν το τηλέφωνο είναι στην εγγύηση και έχει χαλάσει με υπαιτιότητα όχι του κατόχου τότε γίνεται το service δωρεάν ή η αντικατάσταση. Λίγο αργότερα μένουν τα κινητά χωρίς σήμα για 3 λεπτά. Με το που έρχεται το σήμα έρχονται δύο μηνυνατα. Οι εκπτώσεις για τους αριθμούς καταργήθηκαν και απενεργοποιήθηκε το WiFi Calling. Φοβούμενος ότι έχουν καταργηθεί οι εκπτώσεις μου, καλώ στο 13830 για ακόμα μία φορά, την Δευτέρα 14 του μήνα. Εκεί ο υπάλληλος με ενημερώνει πως αυτό είναι απόλυτα φυσικό γιατί έγινε από λάθος της κοπέλας στο κατάστημα και με ενημέρωσε πως θα μου αποσταλεί στα κινητά ένα λινκ για να πατήσω αποδοχή. Για αρκετή ώρα τον ρωτούσα αν πρόκειται για νεο συμβόλαιο και μου έλεγε όχι. Χτες, Τετάρτη 16 Αυγούστου ήρθε το πρώτο link στο οποίο και πάτησα αποδοχή. Λίγο αργότερα με κάλεσε στο κινητό μου ο συγκεκριμένος υπάλληλος για να με ενημερώσει πως μέσα στην Τετάρτη θα έρθει και το άλλο μήνυμα για να επιστρέψει η τιμή στα 62,60€ που συμφώνησα. Μόνο που η τιμή που συμφώνησα είναι στα 60,68€ και δεν έχω καμία διάθεση να πληρώσω ούτε cent παραπάνω στη Vodafone. Περιμένω σήμερα να με καλέσει για να δω τι θα γίνει.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Gv2008 said:

Η εξυπηρέτηση είναι τραγική. Εγώ για να βρω τα ρουτερακια αυτά πήγα σε 7 καταστήματα τη Δευτέρα 7 Αυγούστου. Αφού τα βρήκα σε κατάστημα στον Πειραιά, μου τα έδωσαν και μου είπαν ότι δεν είχαν κάρτες(!) Και πως έπρεπε να πάω σε άλλο κατάστημα για να μι δώσουν τις κάρτες internet 4 sharing. Στο 4ο κατάστημα που τηλεφωνώ μου λένε πως έχουν κάρτες και μπορούν να με εξυπηρετήσουν. Τους ζητάω να μου κρατήσουν δύο για να περάσω από το κατάστημα και μου αναφέρουν πως δεν γίνεται γιατί είναι ελάχιστες. Γκαζωνω όσο μπορώ για να φτάσω γρήγορα κατάστημα. Φτάνω λοιπόν στο κατάστημα και μου λένε εμείς έχουμε κάρτες αλλά δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε γιατί οι κάρτες που έχουμε είναι συνδεδεμένες με τα MiFi 4G router που δίνουμε δώρο με τις συνδέσεις. Εκείνη την στιγμή μου ήρθε η ιδέα να ρωτήσω αν έχουν router, αν και είχα ήδη πάρει, απλά και μόνο από περιέργεια και για να διαπιστώσω αν μου λέει αλήθεια. Μου απαντά πως δεν έχουν router. Εκεί άρχισα να γίνομαι αγενής και να ζητώ, σε ήρεμους τόνους, να καλέσουν το κατάστημα από το οποίο πήρα τα 4G router και να ζητήσουν τον λόγο που μου είπαν ότι θα μου δώσουν στο άλλο κατάστημα κάρτες. Εξήγησα επίσης στον υπάλληλο του καταστήματος από το οποίο πήρα για τις κάρτες, ότι 10 λεπτά πριν πάω με ενημέρωσαν τηλεφωνικά πως υπάρχουν κάρτες. Φώναξε μια άλλη κοπέλα η οποία μου είπε ότι θα φτιάξουν κάρτες i4s με τα νούμερα οι οποίες θα είναι έτοιμες την Τρίτη 8 Αυγούστου. Εγώ το απόγευμα της Δευτέρας όμως έφευγα για διακοπές στη Λέσβο. Τους είπα στο κατάστημα ότι θα πάω να τις παραλάβω τη Δευτέρα 14 Αυγούστου. Πηγαίνει ο πατέρας μου τη Δευτέρα στο κατάστημα με εξουσιοδότηση για να τις παραλάβει. Εξηγεί ότι έχει πάει να πάρει τις ΔΩΡΕΑΝ κάρτες που δίνει η εταιρεία με τα ΔΩΡΕΑΝ mifi 4G router στις νέες συνδέσεις ΔΩΡΟ. Η κοπέλα του ζητά 12€ για την κάθε κάρτα. Υποψιασμένος ο πατέρας μου από όσα του είχα πει της λέει ότι έχω τεχνικές γνώσεις και μπορώ να τις ρυθμίσω εγώ. Η απάντησή της η εξής: Δεν είναι για τις ρυθμίσεις τα λεφτά, είναι υποχρεωτικό να μας τα δώσετε, αλλιώς κάρτες δεν βλέπετε. Εκεί ο πατέρας μου σηκώθηκε και έφυγε. Από το αυτοκίνητο με πήρε τηλέφωνο μέσα στα νεύρα από την αγενή συμπεριφορά. Πήρα κατευθείαν στην εξυπηρέτηση και 3 υπάλληλοι με διαβεβαίωσαν ότι είναι δωρεάν. Πήρα στο κατάστημα τηλεφωνικά μέσα στα νεύρα λόγω της συμπεριφοράς που επέδειξε ένα 20χρονο κοριτσάκι στον πατέρα μου και ζητάω να μιλήσω μαζί της. Όλως τυχαίως δεν ήταν εκεί αυτή τη στιγμή. Αποφασίζω λοιπόν να συνεχίσω την επικοινωνία με την υπάλληλο η οποία μου λέει ότι η εξυπηρέτηση πρέπει να τους στείλει μήνυμα ότι είναι δωρεάν οι κάρτες για να μου τις δώσουν. Καλώ ξανά στην εξυπηρέτηση στην οποία μου αναφέρουν ότι δεν γίνεται να αποσταλεί μήνυμα στο κατάστημα. Με προέτρεψαν να πάω από εκεί μαζί με τον πατέρα μου  ώστε να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά αυτοί με την εξυπηρέτηση. Φτάνω με τον πατέρα μου στο κατάστημα έτοιμος για όλα αν διανοηθεί το κ@λοπαιδο να μιλήσει και σε εμένα όπως μίλησε στον πατέρα μου. Ξεκινάω λοιπόν να εξηγώ και με διακόπτει στις πρώτες λέξεις λέγοντας καλέστε την εξυπηρέτηση. Καλώ λοιπόν, αφήνοντας να πέσει το ότι θα έπρεπε να πάρει εκείνη κανονικά και συνδέομαι με εκπρόσωπο, ο οποίος μου λέει ότι είναι δωρεάν και ζητά να μιλήσει με την κοπέλα από το κατάστημα. Αφού μιλάνε 2-3 λεπτά το κλείνουν και μας λέει πως όντως είναι δωρεάν αλλά είχε κάνει λάθος ο πατέρας μου γιατί είχε πει ότι είναι κάρτες για mifi και όχι i4s γιατί μπαίνουν και κάρτες απλές στα mifi. ( Αυτές οι κάρτες που μας είχε ετοιμάσει ήταν CU και για αυτό ήταν τα 12€ ) Εκεί γύρισε και το μάτι μου. Της είπα ότι οι κάρτες ήταν κρατημένες από την προηγούμενη Δευτέρα, κάτι που σας ανέφερε ο πατέρας μου το πρωί που ήρθε αλλά και ότι πρόκειται για i4s γιατί ταυτόχρονα μιλάγαμε στο τηλέφωνο. Εκεί μου είπε ότι όπως δουλεύω εγώ δουλεύει και εκείνη οπότε δεν υπάρχει λόγος να φωνάζω γιατί εξυπηρετηθηκαμε όλοι. Να τονίσω ότι οι κάρτες όντως είχαν κρατηθεί γιατί την Τρίτη 8 Αυγούστου εμφανίστηκαν στον λογαριασμό μου στο My Vodafone. Επιστρέφοντας στο σπίτι συνέδεσα τα δύο mifi. Το ένα το ρύθμισα και παίζει κανονικά αλλά το άλλο είναι προβληματικό. Δεν συνδέεται καν στο WiFi. Καλώ ξανά τη Vodafone και με ενημερώνουν πως πρέπει να πάω το mifi σε κατάστημα. Και ρωτάω κάτι ξεκάθαρα. Σε περίπτωση που ο τεχνικός δει ότι είναι ελαττωματικό και δεν έχω υπαιτιότητα, θα το αντικαταστήσει ή έστω θα το φτιάξει; Η υπάλληλος μου εξηγεί ότι πρώτα πρέπει να το δει τεχνικός, μια απάντηση στην οποία για πολλή ώρα έχει σκαλωσει. Της εξηγούσα για αρκετή ώρα ότι είναι μια απλή ερώτηση. Με ρώτησε κάποια στιγμή ειρωνικά αν ισχύει το ίδιο για τα κινητά και της απάντησα πως αν το τηλέφωνο είναι στην εγγύηση και έχει χαλάσει με υπαιτιότητα όχι του κατόχου τότε γίνεται το service δωρεάν ή η αντικατάσταση. Λίγο αργότερα μένουν τα κινητά χωρίς σήμα για 3 λεπτά. Με το που έρχεται το σήμα έρχονται δύο μηνυνατα. Οι εκπτώσεις για τους αριθμούς καταργήθηκαν και απενεργοποιήθηκε το WiFi Calling. Φοβούμενος ότι έχουν καταργηθεί οι εκπτώσεις μου, καλώ στο 13830 για ακόμα μία φορά, την Δευτέρα 14 του μήνα. Εκεί ο υπάλληλος με ενημερώνει πως αυτό είναι απόλυτα φυσικό γιατί έγινε από λάθος της κοπέλας στο κατάστημα και με ενημέρωσε πως θα μου αποσταλεί στα κινητά ένα λινκ για να πατήσω αποδοχή. Για αρκετή ώρα τον ρωτούσα αν πρόκειται για νεο συμβόλαιο και μου έλεγε όχι. Χτες, Τετάρτη 16 Αυγούστου ήρθε το πρώτο link στο οποίο και πάτησα αποδοχή. Λίγο αργότερα με κάλεσε στο κινητό μου ο συγκεκριμένος υπάλληλος για να με ενημερώσει πως μέσα στην Τετάρτη θα έρθει και το άλλο μήνυμα για να επιστρέψει η τιμή στα 62,60€ που συμφώνησα. Μόνο που η τιμή που συμφώνησα είναι στα 60,68€ και δεν έχω καμία διάθεση να πληρώσω ούτε cent παραπάνω στη Vodafone. Περιμένω σήμερα να με καλέσει για να δω τι θα γίνει.

Εγώ στη θέση σου θα έστελνα αυτό το ποστ στη βονταφον και θα τους έλεγα "εάν θέλετε να χάνετε πελατες, καλά το πάτε! "

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, VIPdriver said:

Εγώ στη θέση σου θα έστελνα αυτό το ποστ στη βονταφον και θα τους έλεγα "εάν θέλετε να χάνετε πελατες, καλά το πάτε! "

Έχεις απόλυτο δίκιο. Τώρα μου ξεφουρνησαν κάτι καινούργιο. Η τιμή των συμβολαίων μου δεν είναι 60,68€ αλλά 95,01€. Καταγγελία και έφυγα για nova που πλέον είναι και πρώτη στην περιοχή μου μετά τις πρόσφατες αναβαθμίσεις. Όχι θα κάτσω να ζητάω τα αυτονόητα από τη Vodafone. Θα χάσω την extra data sim και τα απεριόριστα data στην Ε.Ε. αλλά θα κάνω τα πάντα για να φύγω από αυτή την εταιρεία 

Τελικά είναι στα 87€ τα συμβόλαια έπειτα από νέα ενημέρωση από το μπουρ... την εταιρεία Vodafone 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Gv2008 said:

Έχεις απόλυτο δίκιο. Τώρα μου ξεφουρνησαν κάτι καινούργιο. Η τιμή των συμβολαίων μου δεν είναι 60,68€ αλλά 95,01€. Καταγγελία και έφυγα για nova που πλέον είναι και πρώτη στην περιοχή μου μετά τις πρόσφατες αναβαθμίσεις. Όχι θα κάτσω να ζητάω τα αυτονόητα από τη Vodafone. Θα χάσω την extra data sim και τα απεριόριστα data στην Ε.Ε. αλλά θα κάνω τα πάντα για να φύγω από αυτή την εταιρεία 

Να τους κυνηγήσεις φίλε και να πας εκεί που σε βολεύει. Ειδικά τώρα που στην περιοχή σου αναβάθμισε η μαύρη πιστεύω δεν θα έχεις πρόβλημα. Και σε εμένα εδώ και κανένα μήνα κάνει νερά η εξυπηρέτηση,αλλά σε άλλο θέμα

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, aektzhs 1 said:

Να τους κυνηγήσεις φίλε και να πας εκεί που σε βολεύει. Ειδικά τώρα που στην περιοχή σου αναβάθμισε η μαύρη πιστεύω δεν θα έχεις πρόβλημα. Και σε εμένα εδώ και κανένα μήνα κάνει νερά η εξυπηρέτηση,αλλά σε άλλο θέμα

Εννοείται. Έχω φίλη δικηγόρο και σκέφτομαι να κάνω μήνυση και να πάω δικαστικώς αν δεν τα βρούμε στην ΕΕΤΤ

Link to comment
Share on other sites

Καλο απόγευμα σε όλους. 

Τα mi-fi τα καινούργια τα μαύρα που κοστίζουν 59€ είναι πρόβληματικα; 

Έχω διαβάσει τελευταία για ελαττωματικά mi fi αλλά δεν γνωρίζω σε ποια αναφέρονται. 

R228t-(1).png

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Antonio21 said:

Καλο απόγευμα σε όλους. 

Τα mi-fi τα καινούργια τα μαύρα που κοστίζουν 59€ είναι πρόβληματικα; 

Έχω διαβάσει τελευταία για ελαττωματικά mi fi αλλά δεν γνωρίζω σε ποια αναφέρονται. 

R228t-(1).png

Μην μπλέξεις καν μαζί τους. Όλο προβλήματα είναι. Πήρα εγώ και είναι ελλατωματικο

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Antonio21 said:

Στο κατάστημα στην Καλλιθέα στην Δαβάκη έχεις πάει; 

Έχω πάει σε καταστήματα σε Πειραιά, Κορυδαλλό Καλλιθέα και Γλυφάδα 

Link to comment
Share on other sites

Στην Δαβάκη πάντα έβρισκα κάρτες. 

Παράξενα πράγματα που ξέμειναν έτσι. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Antonio21 said:

Στην Δαβάκη πάντα έβρισκα κάρτες. 

Παράξενα πράγματα που ξέμειναν έτσι. 

Όλα έχουν κάρτες, απλά τις δίνουν με την ανάλογη προώθηση που τους λέει η εταιρία. Για παράδειγμα, όταν δούλευα βονταφον την περίοδο των 2 πρώτων γενιών iPhone, μόνο με νέο συμβολαιο δίναμε iPhone. Εντωμεταξύ το κατάστημα βρισκόταν σε φραγκάτη περιοχή και έρχονταν με φρέσκο χρήμα μετρητά να αγοράσουν συσκευή και το τι ευχές ακούγαμε οταν τους λέγαμε οτι ειναι κρατημένα για νέα σύνδεση δεν λέγεται!

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Antonio21 said:

Στην Δαβάκη πάντα έβρισκα κάρτες. 

Παράξενα πράγματα που ξέμειναν έτσι. 

Δαβάκη για giga wifi on the spot μου είπαν ότι δεν δίνουν πλέον αν δεν το κανεις συμβόλαιο (giga wifi home) ή αν δεν πάρεις το MiFi. Έφαγαν άκυρο και λόγω της αγένειας και της αργής εξυπηρέτησης τους. 

ΥΓ: Αυτά τα περιστατικά να τα αναφέρετε στις εταιρίες απευθείας, μην λυπάστε τους απατεώνες του franchise ιδιαίτερα όταν η εταιρία είναι η Vodafone 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...