Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχει αναφερθεί οτι υπάρχει γενικό πρόβλημα με την υπηρεσία VBC της Vodafone έχουν γίνει unregister οι αριθμοί και προσπαθούν όλοι μέρα σήμερα να τους βάλουν πάλι στο σύστημα τους. Αν προσπαθήσετε να καλέσετε το corp support θα απαντήσει ο ΟΤΕ αναφέροντας οτι δεν υπάρχει ο αριθμός που καλέσατε.

Έχετε ακούσει κάτι περί αυτού του προβλήματος και πότε περίπου υπολογίζουν να διορθωθεί; :!:

www.2ospbyron.gr
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

 

Χρειάζομαι βοήθεια με την προώθηση κλήσης. Καταρχάς έχω Galaxy S9 dual sim.

SIM 1 : CU , Αριθμός Α

SIM 2 : What's up, Αριθμός B

 

Το ιστορικό έχει ως εξής:

Χτες το μεσημέρι ενεργοποίησα από το μενού του κινητού την πρώθηση κλήσης όταν είναι εκτός δικτύου ο αριθμός A στον αριθμό Β.

Απενεργοποιώ τη SIM 1 και καλώ από έναν τρίτο αριθμό τον αριθμό Α και η κλήση προωθείται κανονικά στον αριθμό Β.

Τέλος ενεργοποίησα ξανά τη SIM 1 και απενεργοίησα την προώθηση.

Όλα καλά ως εδώ.

 

Χτες το απόγευμα όμως έκανα πάλι την ίδια διαδικασία και η προώθηση δε δουλεύει.

Αντ' αυτού όταν καλώ από έναν τρίτο αριθμό τον αριθμό Α, ακούγεται η υπηρεσία ειδοποίησης κλήσης.

Ακόμη και όταν απενεργοποιώ την υπηρεσία ειδοποίησης κλήσης (καλώντας το 1285), τότε η κλήση πέφτει τελείως, και πάλι χωρίς να την προωθεί στον αριθμό Β.

 

Επίσης παρατηρώ με τον έλεγχο κατάστασης *#62#:

 

Screenshot-20191212-114844-Phone.jpg

 

Τι συμβαίνει; Γιατί εξακολουθεί και φαίνεται ο αριθμός Β στον έλεγχο κατάστασης εφόσον την έιχα απενεργοποίησει;

Τι είναι ο "Συγχρονισμός" και τα "Μη συγχρονισμένα";

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Καλημέρα και καλή χρονιά. Αντιμετωπίζω τον τελευταίο καιρό ένα περίεργο πρόβλημα με το Spotify και την αναπαραγωγή μουσικής όταν είμαι συνδεδεμένος στο δίκτυο της Vodafone. Όταν θέλω να παίξει μουσική ή δεν παίζει καθόλου ή παίζει τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα του τραγουδιού και μετά σταματάει. Το περίεργο είναι πως λόγω των απεριορίστων data που έδωσε η Cosmote το γύρισα τα data στην δεύτεργ sim και εκεί παίζει κανονικά χωρίς προβλήματα. Το δοκίμασα και σε άλλο δίκαρτο κινητό όπου πάλι παρατήρησα το ίδιο φαινόμενο. Από data μέσω Vdafone δεν υπάρχει θέμα αφού έχω αρκετά. Δείχνει σαν να κάνει η Vodafone κάποιο κόψιμο στα δεδομένα. Με Youtube κλπ δεν υπάρχει θέμα. Το έχει αντιμετψπίσει κανείς άλλος αυτό το πρόβλημα;
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλή χρονιά. Αντιμετωπίζω τον τελευταίο καιρό ένα περίεργο πρόβλημα με το Spotify και την αναπαραγωγή μουσικής όταν είμαι συνδεδεμένος στο δίκτυο της Vodafone. Όταν θέλω να παίξει μουσική ή δεν παίζει καθόλου ή παίζει τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα του τραγουδιού και μετά σταματάει. Το περίεργο είναι πως λόγω των απεριορίστων data που έδωσε η Cosmote το γύρισα τα data στην δεύτεργ sim και εκεί παίζει κανονικά χωρίς προβλήματα. Το δοκίμασα και σε άλλο δίκαρτο κινητό όπου πάλι παρατήρησα το ίδιο φαινόμενο. Από data μέσω Vdafone δεν υπάρχει θέμα αφού έχω αρκετά. Δείχνει σαν να κάνει η Vodafone κάποιο κόψιμο στα δεδομένα. Με Youtube κλπ δεν υπάρχει θέμα. Το έχει αντιμετψπίσει κανείς άλλος αυτό το πρόβλημα;

 

Καλημέρα & Καλή χρονιά,

 

Το πακέτο σύνδεσης που χρησιμοποιείς είναι κανονικό Vodafone CU ή CU Youth Safe Pack;

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλή χρονιά. Αντιμετωπίζω τον τελευταίο καιρό ένα περίεργο πρόβλημα με το Spotify και την αναπαραγωγή μουσικής όταν είμαι συνδεδεμένος στο δίκτυο της Vodafone. Όταν θέλω να παίξει μουσική ή δεν παίζει καθόλου ή παίζει τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα του τραγουδιού και μετά σταματάει. Το περίεργο είναι πως λόγω των απεριορίστων data που έδωσε η Cosmote το γύρισα τα data στην δεύτεργ sim και εκεί παίζει κανονικά χωρίς προβλήματα. Το δοκίμασα και σε άλλο δίκαρτο κινητό όπου πάλι παρατήρησα το ίδιο φαινόμενο. Από data μέσω Vdafone δεν υπάρχει θέμα αφού έχω αρκετά. Δείχνει σαν να κάνει η Vodafone κάποιο κόψιμο στα δεδομένα. Με Youtube κλπ δεν υπάρχει θέμα. Το έχει αντιμετψπίσει κανείς άλλος αυτό το πρόβλημα;

 

Χρόνια πολλά και από μένα. Και σε εμένα συμβαίνει αλλά δεν ήξερα αν είναι θέμα της vodafone ή του spotify ή του κινητού και δεν το έψαξα περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Η sim σου είναι καινούρια;

Τριετίας αλλά λειτουργούσε κανονικά μέχρι που παρουσίασε το πρόβλημα. Και στο άλλο τηλέφωνο που δοκίμασα η sim δεν είναι η ίδια είναι εκείνη που έχω από την double sim

Link to comment
Share on other sites

Συμβόλαιο Red με έξτρα πακέτο data. Κανονικά δεν έπρεπε να υπάρχει θέμα

 

Τότε πραγματικά δεν ξέρω τι φταίει. Δήλωσε τεχνικό θέμα στην εταιρεία ή άλλαξε Sim.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Ίσως να είναι χαζή η σκέψη μου αλλά είσαι σίγουρος ότι η άλλη κάρτα είναι τελείως αποσυνδεδεμενη από το δίκτυο;
Link to comment
Share on other sites

Ίσως να είναι χαζή η σκέψη μου αλλά είσαι σίγουρος ότι η άλλη κάρτα είναι τελείως αποσυνδεδεμενη από το δίκτυο;

 

Ναι είναι απενεργοποιημένη η συσκευή

Link to comment
Share on other sites

Γειά και χαρά εχει δοκιμάσει κανείς την καινουργια υπηρεσία για gps trackers και συναγερμούς; Σκεφτομαι να αγοράσω τον gps tracker (44 ευρώ) που δίνει η voda και να ενεργοποιήσω την υπηρεσία με 3/μήνα.

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα,

έχω ένα συμβόλαιο Home Double Play CU Xclusive το οποίο είναι φοιτητικό με 24αρα γραμμή.

Τον τελευταίο καιρό αντιμετωπίζω θέμα με τη γραμμή και έχω φτάσει να κλειδώνω από τα 18 στα 11 και πραγματικά να έχω 4 τα βράδια. Έχω ανοίξει ticket αλλά άκρη δε βρίσκω και το θέμα είναι ότι εργάζομαι από σπίτι μερικές μέρες.

 

Θέλω λοιπόν να σπάσω το συμβόλαιο που λήγει ιούνιο και να βάλω Inalan. Μου λένε πρέπει να πληρώσω, αλλά στο πινακάκι που είχε όταν υπέγραψα το συμβόλαιο δεν δηλώνει κάπου ρητά το πακέτο CU Xclusive, ενώ τα άλλα τα έχει κανονικά. Λογικά επικαλούμενος αυτό δε νομίζω ότι πρέπει να πληρώσω κάτι. Ότι εμπίπτει στην κατηγορία double play, ok, αλλά τα άλλα τα πακέτα τα έχει επακριβώς γραμμένα.

 

Έχετε εικόνα;

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον διακόψεις σύμβαση ορισμένου χρόνου (δηλαδή πριν λήξει ) σου επιβάλονται δύο πρόστιμα

α) τέλος διακοπής .

β) πρόστιμο ανάλογο με την επιδότηση και τους μήνες που απομένουν.

Θεωρώ ότι δεν έχεις καμμία έκπτωση εφόσον έχεις το φοιτητικό πακεέτο το οποίο το πληρώνεις ολόκληρο

Αλλά το τέλος διακοπής δεν το γλυτώνεις.

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον διακόψεις σύμβαση ορισμένου χρόνου (δηλαδή πριν λήξει ) σου επιβάλονται δύο πρόστιμα

α) τέλος διακοπής .

β) πρόστιμο ανάλογο με την επιδότηση και τους μήνες που απομένουν.

Θεωρώ ότι δεν έχεις καμμία έκπτωση εφόσον έχεις το φοιτητικό πακεέτο το οποίο το πληρώνεις ολόκληρο

Αλλά το τέλος διακοπής δεν το γλυτώνεις.

 

Ωραία και τι γίνεται στην περίπτωση που δεν το αποδώσω;

 

Σκέφτομαι να το ακυρώσω, να αμφισβιτήσω ρήτρα εφόσων δεν αναφέρεται ρητά το πρόγραμμά μου, αλλά έμμεσα στα double play και end of story.

 

Το συμβόλαιο λέει:

 

Για προσφορές που ορίζεται τέλος απενεργοποίησης για διακοπή της υπηρεσίας πριν τη λήξη του 24μήνου, το τέλος απενεργοποίησης είναι:

Για τις υπηρεσίες Vodafone Home telephony και

Vodafone Home double play έως 24 Mbps 120,98 €

Για τις υπηρεσίες Vodafone Home double

play έως 50 Mbps 161,30 €

 

και ως πρόγραμμα πάνω πάνω ορίζει το double play CU Xclusive έως 24 Mbps, σταθερά σε Ελλάδα με ενιαία αστική χρέωση

Edited by Spod
Link to comment
Share on other sites

Ωραία και τι γίνεται στην περίπτωση που δεν το αποδώσω;

 

Σκέφτομαι να το ακυρώσω, να αμφισβιτήσω ρήτρα εφόσων δεν αναφέρεται ρητά το πρόγραμμά μου, αλλά έμμεσα στα double play και end of story.

 

Το συμβόλαιο λέει:

 

Για προσφορές που ορίζεται τέλος απενεργοποίησης για διακοπή της υπηρεσίας πριν τη λήξη του 24μήνου, το τέλος απενεργοποίησης είναι:

Για τις υπηρεσίες Vodafone Home telephony και

Vodafone Home double play έως 24 Mbps 120,98 €

Για τις υπηρεσίες Vodafone Home double

play έως 50 Mbps 161,30 €

 

και ως πρόγραμμα πάνω πάνω ορίζει το double play CU Xclusive έως 24 Mbps, σταθερά σε Ελλάδα με ενιαία αστική χρέωση

Πολύ πηθανον να μπεις σε black list για αρχή έτσι καμία εταιρία δεν θα σε κάνει συντομιτη και αργότερα αφού θα σε πρήζουν για κάνα δυο χρονάκια θα σε τρέξουν δικαστικά
Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν παίζει, γιατί δεν μπορούν να δώσουν δεδομένα για κατάρτιση προφίλ χωρίς τη συγκατάθεσή μου.

Επιπλέον, δικαστικά να με πάνε για 100 ευρώ μου φαίνεται δύσκολο, αλλά έχει νομική βάση αυτό που λέω εφόσον δεν υπάρχει ρητή αναφορά για το δικό μου πακέτο.

Τέλος, θα ρίξω μια καταγγελία ΕΕΤΤ αν με χρεώσουν για τον ίδιο λόγο. Η μόνη άλλη αναφορά στο συμβόλαιο είναι εύλογη αποζημίωση αν σπάσω συμβόλαιο που ούτε αυτό στέκει, γιατί... define εύλογη..

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν παίζει, γιατί δεν μπορούν να δώσουν δεδομένα για κατάρτιση προφίλ χωρίς τη συγκατάθεσή μου.

Επιπλέον, δικαστικά να με πάνε για 100 ευρώ μου φαίνεται δύσκολο, αλλά έχει νομική βάση αυτό που λέω εφόσον δεν υπάρχει ρητή αναφορά για το δικό μου πακέτο.

Τέλος, θα ρίξω μια καταγγελία ΕΕΤΤ αν με χρεώσουν για τον ίδιο λόγο. Η μόνη άλλη αναφορά στο συμβόλαιο είναι εύλογη αποζημίωση αν σπάσω συμβόλαιο που ούτε αυτό στέκει, γιατί... define εύλογη..

Στείλε πρώτος καταγγελία στην εταιρεία και στην ΕΕΤΤ αναφέροντας ακριβώς τις απαιτήσεις σου.

Στην εταιρεία στείλτο με κούριερ για να υπάρχει απόδειξη παραλαβής και να μην πληρώσεις τα λεφτά που ζητάνε για εξώδικο και να ζητήσεις να σου απαντήσουν εντός συγκεκριμένης προθεσμίας.

Η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση.

Αλλιώς θα είσαι συνεχώς σε άμυνα και στο τέλος θα βγεις χαμένος σίγουρα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν παίζει, γιατί δεν μπορούν να δώσουν δεδομένα για κατάρτιση προφίλ χωρίς τη συγκατάθεσή μου.

Επιπλέον, δικαστικά να με πάνε για 100 ευρώ μου φαίνεται δύσκολο, αλλά έχει νομική βάση αυτό που λέω εφόσον δεν υπάρχει ρητή αναφορά για το δικό μου πακέτο.

Τέλος, θα ρίξω μια καταγγελία ΕΕΤΤ αν με χρεώσουν για τον ίδιο λόγο. Η μόνη άλλη αναφορά στο συμβόλαιο είναι εύλογη αποζημίωση αν σπάσω συμβόλαιο που ούτε αυτό στέκει, γιατί... define εύλογη..

Υπάρχει μια κοινή βάση εδώ και λίγο καιρό ανάμεσα στους παροχους που μοιράζονται στοιχεία πελατών ουσιαστικά βαράς ενα όνομα και βγαίνει αν είναι καθαρός η όχι
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μια κοινή βάση εδώ και λίγο καιρό ανάμεσα στους παροχους που μοιράζονται στοιχεία πελατών ουσιαστικά βαράς ενα όνομα και βγαίνει αν είναι καθαρός η όχι

 

Αυτό είναι profiling και θέλει ξεχωριστό consent και δεν αποτελεί και business need.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Και εγώ έχω το ίδιο θέμα με το Spotify όταν είμαι συνδεδεμένος με τα δεδομένα, και όχι μόνο.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δέησε τελικά να μου απαντήσει η Voda, για αυτούς δεν υπάρχει κανένα θέμα, όλα λειτουργούν κανονικά, Στη ν παρατήρηση πως εξακολουθέι το θέμα, αλλά όταν το γυρίζω στην Cote όλα λειτουργούν κανονικά, η απάντηση ήταν να παρατηρώ σε ποιο δρόμο είμαι όταν συμβαίνει αυτό και αφού μαζέψω αρκετά δεδομένα να τους ξαναπάρω :(

Πάντως αφού το έχετε και άλλοι σημαίνει πως κάτι παίζει.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...