Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Wirelessly posted (Vodafone/Sharp902SH/SHG001/1.0 Browser/UP.Browser/7.0.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 Ext-J-Profile/JSCL-1.2.2 Ext-V-Profile/VSCL-2.0.0)

 

Εγώ φίλε θα συμπλήρωνα, ότι μέσα στο γενικό κλίμα των ανεκδότων, ενδεχομένως θα γραφτούν και πολλές υπερβολές από πλευράς των χρηστών. Δεν είμαι αντίθετος στα ανέκδοτα. Μου αρέσουν κι εμένα πολύ, αλλά δεν πιστεύω ότι εξυπηρετούν κάτι σ' αυτην εδώ την κατηγορία.

Link to comment
Share on other sites

Eptitrepste mou ena sxolio.

 

Simfono oti to kathe sxolio inai themito kai anagaio gia tin kaliterephsi ton pragmaton - alla min xexname oti o eironikos tropos perigraphis sas gia katastasis prosvali anthropous pou prospathisan na sas exipiretisoun kai na sas voithisoun. Min xexname episis oti i kiniti tilephonia den inai san na poulas rouxa i papoutsia. To na perimenete oti kathe thema asxetos katigorias oti tha apadithi pliros kai amesa inai kateme ligo ypervoliko.

 

Kapia pragamata pos na to kanoume theloune ligo psaximo parapano kai ypomoni. Yparxoun vevaia kai kapia pragmata pou exete grapsi pou odos inai ypervolika na ginontai lathoi alla enas genikos kanonas inai na elegxoume ti ypografoume kai ti zitame.

Δεσποινις(υποθετω) pinky,θα κανουμε μια αλληγορικη υποθεση..ας υποθεσουμε οτι ειμαι ιατρος(ισως και να ειμαι) και ερχεσαι να σε εξετασω λογω καποιου-ων κλινικων συμπτωματων..υποθετω προφανως οτι θα θες σωστη διαγνωση ή να σε παραπεμψω σε καποιον αλλο συναδελφο,αλλης ειδικοτητας αρμοδιοτερο απο μενα..και οχι φυσικα να κανω λαθος διαγνωση και να σου συστησω λανθασμενη φαρμακευτικη αγωγη!Καταλαβαινεις τι θελω να πω.Ψαξιμο θελουν πολλα πραγματα,αλλα οπως ξερεις η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας.Ειναι εκτιμητεο απο μενα και απο ολους φανταζομαι,οταν ρωταμε κατι να μας πουν αν γνωριζουν ή οχι την απαντηση.Λανθασμενες <<διαγνωσεις>> επιφερουν δυσαρεστα προβληματα στη τσεπη μας και στην ψυχικη μας υγεια.Υπερβολη δεν υπαρχει σε κανενα σημειο,αλλωστε παραθετω και τα στοιχεια των shops που διαδραματιστηκαν τα συγκεκριμενα περιστατικα.Μετην αναφορα δυσαρεστων γεγονοτων-που πιστεψε με ειναι παρα πολλα και σε πολυ κοσμο-μονο καλο μπορεις να κανεις σε καποια εταιρεια,γιατι ετσι θα ξερει τι συμβαινει και τι μπορει να διορθωσει.Να σου πω το σημερινο που εχει να κανει με το λογαριασμο που ελαβα.Ειμαι σε συγκεκριμενο προγραμμα με <<δωρεαν>> χρονο ομιλιας και ειναι η 1η φορα που εγινα συνδρομητης της vodafone.Ηξερα απο τον μετρητη κλησεων οτι δεν ξεπερασα το χρονο ομιλιας και ειναι ο πρωτος λογαριασμος που ελαβα.Ω εκ του θαυματος ανακαλυπτω στη μεση της λιστας- και ενω οι κλησεις πανω απο αυτη και κατω ειναι μηδενικες-μια χρεωση των 2,5 ευρω σε αριθμο κινητου που υπαρχει και σε αλλα σημεια της λιστας.Πηρα τηλ να δω τι εγινε..και μου ειπωθηκε μια εξηγηση παγκοσμιας πρωτοτυπιας.Μου λεει ο υπαλληλος(ο οποιος φυσικα και δεν φταει πουθενα σε αυτη την ιστορια) οτι σε εκεινη την κληση,η οποια σημειωτεον ηταν στις 31 μαρτιου,ξεπερασα το χρονο ομιλιας και γι αυτο και χρεωθηκα!Του λεω μας πως ειναι δυνατον αφου λογαριασμος αναγραφει και εκδιδεται απο τις 15 καθε μηνος ως τις 14 του επομενου.Μου λεει ναι,οντως ετσι ειναι αλλα η vodafone μετραει την περιοδο απο 1-τελος του μηνος!!!Ρωταω τοτε γιατι δεν εκδιδετε ετσι του λογαριασμους;Απαντηση: αυτο το κανει λεει και καλα για να μη μπερδευονται οι πελατες της!!!ΕΙΝΑΙ Ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΑΥΤΗ;;;Οχι,σας παρακαλω πειτε μου!Τωρα το εννουσε οτι το κανουν για να μη μπερδευονται οι πελατες της,πλακα κανουν,θα σας γελασω.Ευτυχως το εχω για 2ο κινητο αυτο και δεν μου κοστισε τιποτα,αλλα σαφεστατα αυτο γινεται παραπλανητικα και καλο θα ειναι οποιοσδηποτε μελοντικος ή προσφατος συνδρομητης να το προσεξει καλα αυτο για να μη βρεθει προ εκπληξεων!!!Για την cosmote δε ξερω τι ισχυει,οποτε δε μπορω να μιλησω,αλλα η ΤΙΜ oι ημερομηνιες που ανφερει στο λογαριασμο ειναι και αυτες που ισχυει ο δωρεαν χρονος ομιλιας.Το αυτονοητο δηλαδη.
Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Vodafone/Sharp902SH/SHG001/1.0 Browser/UP.Browser/7.0.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 Ext-J-Profile/JSCL-1.2.2 Ext-V-Profile/VSCL-2.0.0)

 

Εγώ φίλε θα συμπλήρωνα, ότι μέσα στο γενικό κλίμα των ανεκδότων, ενδεχομένως θα γραφτούν και πολλές υπερβολές από πλευράς των χρηστών. Δεν είμαι αντίθετος στα ανέκδοτα. Μου αρέσουν κι εμένα πολύ, αλλά δεν πιστεύω ότι εξυπηρετούν κάτι σ' αυτην εδώ την κατηγορία.

φιλε thano να ξερεις οτι η πραγματικοτητα ξεπερναει τη φαντασια και επισης να εισαι σιγουρος οτι υπαρχουν πολλα περιστατικα που οταν ειπωθουν εδω ή αλλου,δε θα ξερουμε αν θα πρεπει να γελαμε ή να κλαιμε.
Link to comment
Share on other sites

Μεχρι στιγμης δεν εχω γελασει ιδιαιτερα, και μαλλον δεν φταιει οτι δεν εχω χιουμορ. Ειχα γελασει παντως πολυ με ενα μειλ που ειχα λαβει απο τα μαργαριταρια συνδρομητων απο customer care διαφορων εταιρειων.

 

Οπως βλεπεις, καθε νομισμα εχει 2 πλευρες...

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Vodafone/Sharp902SH/SHG001/1.0 Browser/UP.Browser/7.0.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 Ext-J-Profile/JSCL-1.2.2 Ext-V-Profile/VSCL-2.0.0)

 

Wirelessly posted (Vodafone/Sharp902SH/SHG001/1.0 Browser/UP.Browser/7.0.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 Ext-J-Profile/JSCL-1.2.2 Ext-V-Profile/VSCL-2.0.0)

 

Εγώ φίλε θα συμπλήρωνα, ότι μέσα στο γενικό κλίμα των ανεκδότων, ενδεχομένως θα γραφτούν και πολλές υπερβολές από πλευράς των χρηστών. Δεν είμαι αντίθετος στα ανέκδοτα. Μου αρέσουν κι εμένα πολύ, αλλά δεν πιστεύω ότι εξυπηρετούν κάτι σ' αυτην εδώ την κατηγορία.

φιλε thano να ξερεις οτι η πραγματικοτητα ξεπερναει τη φαντασια και επισης να εισαι σιγουρος οτι υπαρχουν πολλα περιστατικα που οταν ειπωθουν εδω ή αλλου,δε θα ξερουμε αν θα πρεπει να γελαμε ή να κλαιμε.

 

Φίλε μου, σου έχω πει ότι κατά βάση συμφωνούμε. Μπορώ να αναφέρω κι εγώ πολλά κουφά που μου έχουν συμβεί, όπως αυτό που μια πωλήτρια προσπαθούσε να με πείσει ότι μια συσκευή έχει οθόνη 4 χιλιάδων χρωμάτων, ενώ δίπλα ακριβώς από την συσκευή, στην κάρτα με τα χαρακτηριστικά της συσκευής έγραφε 65 χιλιάδες χρώματα. Μιλάω για το Sharp gx20. Τώρα που το λέω εδώ, θα βγει κάτι; σίγουρα όχι. Αν όμως ο καθένας μας έμπαινε στον κόπο να στείλει ένα email στην Vodafone με το παρατράγουδό μας, ίσως και να υπήρχε κάποιο αποτέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Vodafone/Sharp902SH/SHG001/1.0 Browser/UP.Browser/7.0.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 Ext-J-Profile/JSCL-1.2.2 Ext-V-Profile/VSCL-2.0.0)

 

Μεχρι στιγμης δεν εχω γελασει ιδιαιτερα, και μαλλον δεν φταιει οτι δεν εχω χιουμορ. Ειχα γελασει παντως πολυ με ενα μειλ που ειχα λαβει απο τα μαργαριταρια συνδρομητων απο customer care διαφορων εταιρειων.

 

Οπως βλεπεις, καθε νομισμα εχει 2 πλευρες...

 

Να είσαι σίγουρος ότι κι εκεί υπάρχει μια δόση υπερβολής. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι υπάρχουν τόσο ηλίθιοι πελάτες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαινω την σταση μερικων εδω στο φορουμ.Ειστε λεει αντιθετοι με το να διατυπωνουμε τις εκαστοτε εμπειριες μας απο την εκαστοτε εταιρεια κινητης τηλεφωνειας(εδω ετυχε ναναι η βοντα).Δηλαδη για να καταλαβω δεν πρεπει να κατακρινουμε την μαμακια και να επικρινουμε το καλο????δεν πρεπει να εκφρασουμε καπου τα παραπονα μας και τις δυσαρεστες στιγμες μας γαι να μην την πατησουνε και αλλοι???στην ιδια την βοντα να τα εκφρασεις που και σε ποιον για πειτε μου???και λες και αμα τα εκφρασω σε καποιον υπευθυνο θα ιδρωσει το αυτακι του με αυτα που θα του πω.Γιαυτο λοιπον τα εκφραζουμε εδω στο φορουμ και προειδοποιουμε ο ενας τον αλλον....

Υ.Γ1 silvertaur συμφωνω απολυτα μαζι σου και μαλιστα αν θα απαντουσα με ενα παραδειγμα στον/ην pinky με κατι αναλογο θα απαντουσα!!!

http://briefcase.pathfinder.gr/download/laios23/38168/578002

 

Το γούστο μου είναι πολύ απλό. Είμαι πάντα ικανοποιημένος, έχοντας το καλύτερο...''Oscar Wilde

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν πας σε κάποιο κατάστημα που να κάνει συνδέσεις και με Vodafone αλλά και με άλλες εταιρείες; (Δεν υπάρχουν μόνο τα Vodashop)... Έτσι και το τηλέφωνο που θες θα πάρεις και με όποια σύνδεση θελήσεις
Link to comment
Share on other sites

[quote name=Thanos71

Μην είσαι τόσο κατηγορηματική. Τα "αυθεντικά" καταστήματα είναι σαφώς λιγότερα από τα "ιδιωτικά". Μπορείς να τα ξεχωρίσεις πολύ εύκολα. Αν πας σε ένα μη "αυθεντικό" κατάστημα, θα διαπιστώσεις ότι για παράδειγμα δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις την οποία επιδότηση κινητού δικαιούσαι. Θα σε παραπέμψουν σε ένα πραγματικό κατάστημα της Vodafone για να κάνεις την δουλειά σου.[/quote]

 

Σαφώς και τα ιδιωτικά καταστήματα είναι λιγότερα από τα ιδιόκτητα της Vodafone, δεν διαφωνώ μαζί σου. Απλά αυτό που λέω - και ίσως να μην το έθεσα σωστά - είναι ότι τα καταστήματα που έχουν την επωνυμία "Vodafone Shop" είναι ιδιόκτητα. Τα ιδιωτικά δεν λέγονται έτσι. Έχουν μεν την σήμανση της εταιρείας αλλά δεν αναφέρονται ώς "shops".

yakinthi :wink:
Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και τα ιδιωτικά καταστήματα είναι λιγότερα από τα ιδιόκτητα της Vodafone, δεν διαφωνώ μαζί σου. Απλά αυτό που λέω - και ίσως να μην το έθεσα σωστά - είναι ότι τα καταστήματα που έχουν την επωνυμία "Vodafone Shop" είναι ιδιόκτητα. Τα ιδιωτικά δεν λέγονται έτσι. Έχουν μεν την σήμανση της εταιρείας αλλά δεν αναφέρονται ώς "shops".

 

Tα Vodafone shops μπορει να ανηκουν στην Vodafone (ιδιοκτητα) η να ειναι franchise. Και στις 2 περιπτωσεις δεν μπορεις να τα ξεχωρισεις (μονο απο τον κωδικο του καταστηματος). Τα ιδιοκτητα ειναι ελαχιστα και ειναι κυριως τα πρωην emotion.

Link to comment
Share on other sites

[...] σε εκεινη την κληση,η οποια σημειωτεον ηταν στις 31 μαρτιου,ξεπερασα το χρονο ομιλιας και γι αυτο και χρεωθηκα!Του λεω μας πως ειναι δυνατον αφου λογαριασμος αναγραφει και εκδιδεται απο τις 15 καθε μηνος ως τις 14 του επομενου.Μου λεει ναι,οντως ετσι ειναι αλλα η vodafone μετραει την περιοδο απο 1-τελος του μηνος!!!

Απ'όσο ξέρω φίλε, στα συμβόλαια της Vodafone μετράνε ημερολογιακό μήνα. Γι'αυτό όταν κλανεις συμβόλαιο έχεις για τον πρώτο μήνα μειωμένο πάγιο αναλογικά με τις μέρες που απομένουν στο μήνα αλλά έχεις νομίζω το δικαίωμα να ξοδέψεις το σύνολο των δωρεάν ωρών του προγράμματος μέχρι το τέλος του μήνα. Έτσι μου έχουν πει όσοι έφτιαξαν συμβόλαια Vodafone.

logo-vwclub-2016.png
Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Vodafone/Sharp902SH/SHG001/1.0 Browser/UP.Browser/7.0.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 Ext-J-Profile/JSCL-1.2.2 Ext-V-Profile/VSCL-2.0.0)

 

Ακριβώς έτσι είναι. Ο "δωρεάν" χρόνος ομιλίας ξεκινά κάθε 1η του μηνός, ανεξάρτητα απ' το πότε εκδίδεται ο λογαριασμός. Το ίδιο ισχύει νομίζω και με τα "δωρεάν" μηνύματα.

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Vodafone/Sharp902SH/SHG001/1.0 Browser/UP.Browser/7.0.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 Ext-J-Profile/JSCL-1.2.2 Ext-V-Profile/VSCL-2.0.0)

 

Ακριβώς έτσι είναι. Ο "δωρεάν" χρόνος ομιλίας ξεκινά κάθε 1η του μηνός, ανεξάρτητα απ' το πότε εκδίδεται ο λογαριασμός. Το ίδιο ισχύει νομίζω και με τα "δωρεάν" μηνύματα.

Link to comment
Share on other sites

Απ'όσο ξέρω φίλε, στα συμβόλαια της Vodafone μετράνε ημερολογιακό μήνα. Γι'αυτό όταν κλανεις συμβόλαιο έχεις για τον πρώτο μήνα μειωμένο πάγιο αναλογικά με τις μέρες που απομένουν στο μήνα αλλά έχεις νομίζω το δικαίωμα να ξοδέψεις το σύνολο των δωρεάν ωρών του προγράμματος μέχρι το τέλος του μήνα. Έτσι μου έχουν πει όσοι έφτιαξαν συμβόλαια Vodafone.
φιλε μου αν τους ρωτησεις τι ημερομηνιες αναφερει ο αναλυτικος λογαριασμος θα σου πουν 100% οτι γραφει απο 15 του μηνα εως τις 14 του αλλου.Ο χρονος ομιλιας ομως μετριεται ημερολογιακα.Ειναι παραπλανητικο για να μη ξερεις τι γινεται τουλαχιστον στην αρχη και να βαλεις βαθεια το χερι στη τσεπη.Το πιο απιστευτο ομως ηταν η δικαιολογια..ακου εκει..για να μη μπερδευονται οι πελατες!
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου αν τους ρωτησεις τι ημερομηνιες αναφερει ο αναλυτικος λογαριασμος θα σου πουν 100% οτι γραφει απο 15 του μηνα εως τις 14 του αλλου.Ο χρονος ομιλιας ομως μετριεται ημερολογιακα.Ειναι παραπλανητικο για να μη ξερεις τι γινεται τουλαχιστον στην αρχη και να βαλεις βαθεια το χερι στη τσεπη.Το πιο απιστευτο ομως ηταν η δικαιολογια..ακου εκει..για να μη μπερδευονται οι πελατες!

 

Και όμως το πιο σωστό είναι αυτό που κάνει η Vodafone. Τουλάχιστον σε αυτούς ξέρεις ότι ο χρόνος ομιλίας ξεκινάει από την 1η κάθε μήνα. Ενώ σε TIM και cosmote θα πρέπει να τους ρωτήσεις εσύ από πότε ξεκινάει...

Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου αν τους ρωτησεις τι ημερομηνιες αναφερει ο αναλυτικος λογαριασμος θα σου πουν 100% οτι γραφει απο 15 του μηνα εως τις 14 του αλλου.Ο χρονος ομιλιας ομως μετριεται ημερολογιακα.Ειναι παραπλανητικο για να μη ξερεις τι γινεται τουλαχιστον στην αρχη και να βαλεις βαθεια το χερι στη τσεπη.Το πιο απιστευτο ομως ηταν η δικαιολογια..ακου εκει..για να μη μπερδευονται οι πελατες!

 

 

Κι ομως ειναι υπερ του συνδρομητη. Ενω το παγιο το πληρωνεις αναλογικα ο χρονος ειναι ολοκληρος. Αν κανεις συνδεση στο 120 στις 15 του μηνα, εχεις 120 λεπτα μεχρι τις 30.

 

Ομοιως αν κανεις αποσυνδεση στις 5, εχεις μεχρι τις 5 120 λεπτα.

 

Το παγιο ομως παει αναλογικα.

 

Δεν ειναι για να μη μπερδευονται οι πελατες αλλα λογω του συστηματος τιμολογησης. Ας μην ειμαστε τοσο καχυποτποι.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις σήμερα έπεσα πάνω στο εξης δελτίο τύπου το οποίο αναφέρει την νέα (!) υπηρεσία Vodafone για μεταφορά (μάλλον με συγχρονισμό μοιάζει) emails, contacts καθώς και Office document στο κινητό...

 

Ενδιαφέρον

Link to comment
Share on other sites

Δεσποινις(υποθετω) pinky,θα κανουμε μια αλληγορικη υποθεση..ας υποθεσουμε οτι ειμαι ιατρος(ισως και να ειμαι) και ερχεσαι να σε εξετασω λογω καποιου-ων κλινικων συμπτωματων..υποθετω προφανως οτι θα θες σωστη διαγνωση ή να σε παραπεμψω σε καποιον αλλο συναδελφο,αλλης ειδικοτητας αρμοδιοτερο απο μενα..και οχι φυσικα να κανω λαθος διαγνωση και να σου συστησω λανθασμενη φαρμακευτικη αγωγη!Καταλαβαινεις τι θελω να πω.Ψαξιμο θελουν πολλα πραγματα,αλλα οπως ξερεις η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας.Ειναι εκτιμητεο απο μενα και απο ολους φανταζομαι,οταν ρωταμε κατι να μας πουν αν γνωριζουν ή οχι την απαντηση.Λανθασμενες <<διαγνωσεις>> επιφερουν δυσαρεστα προβληματα στη τσεπη μας και στην ψυχικη μας υγεια.Υπερβολη δεν υπαρχει σε κανενα σημειο,αλλωστε παραθετω και τα στοιχεια των shops που διαδραματιστηκαν τα συγκεκριμενα περιστατικα.Μετην αναφορα δυσαρεστων γεγονοτων-που πιστεψε με ειναι παρα πολλα και σε πολυ κοσμο-μονο καλο μπορεις να κανεις σε καποια εταιρεια,γιατι ετσι θα ξερει τι συμβαινει και τι μπορει να διορθωσει.Να σου πω το σημερινο που εχει να κανει με το λογαριασμο που ελαβα.Ειμαι σε συγκεκριμενο προγραμμα με <<δωρεαν>> χρονο ομιλιας και ειναι η 1η φορα που εγινα συνδρομητης της vodafone.Ηξερα απο τον μετρητη κλησεων οτι δεν ξεπερασα το χρονο ομιλιας και ειναι ο πρωτος λογαριασμος που ελαβα.Ω εκ του θαυματος ανακαλυπτω στη μεση της λιστας- και ενω οι κλησεις πανω απο αυτη και κατω ειναι μηδενικες-μια χρεωση των 2,5 ευρω σε αριθμο κινητου που υπαρχει και σε αλλα σημεια της λιστας.Πηρα τηλ να δω τι εγινε..και μου ειπωθηκε μια εξηγηση παγκοσμιας πρωτοτυπιας.Μου λεει ο υπαλληλος(ο οποιος φυσικα και δεν φταει πουθενα σε αυτη την ιστορια) οτι σε εκεινη την κληση,η οποια σημειωτεον ηταν στις 31 μαρτιου,ξεπερασα το χρονο ομιλιας και γι αυτο και χρεωθηκα!Του λεω μας πως ειναι δυνατον αφου λογαριασμος αναγραφει και εκδιδεται απο τις 15 καθε μηνος ως τις 14 του επομενου.Μου λεει ναι,οντως ετσι ειναι αλλα η vodafone μετραει την περιοδο απο 1-τελος του μηνος!!!Ρωταω τοτε γιατι δεν εκδιδετε ετσι του λογαριασμους;Απαντηση: αυτο το κανει λεει και καλα για να μη μπερδευονται οι πελατες της!!!ΕΙΝΑΙ Ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΑΥΤΗ;;;Οχι,σας παρακαλω πειτε μου!Τωρα το εννουσε οτι το κανουν για να μη μπερδευονται οι πελατες της,πλακα κανουν,θα σας γελασω.Ευτυχως το εχω για 2ο κινητο αυτο και δεν μου κοστισε τιποτα,αλλα σαφεστατα αυτο γινεται παραπλανητικα και καλο θα ειναι οποιοσδηποτε μελοντικος ή προσφατος συνδρομητης να το προσεξει καλα αυτο για να μη βρεθει προ εκπληξεων!!!Για την cosmote δε ξερω τι ισχυει,οποτε δε μπορω να μιλησω,αλλα η ΤΙΜ oι ημερομηνιες που ανφερει στο λογαριασμο ειναι και αυτες που ισχυει ο δωρεαν χρονος ομιλιας.Το αυτονοητο δηλαδη.

 

File silvertaur,

 

Opos ipa ta sxolia inai themita... kai se teliki analisi ama inai se cosmious tonous kai xoris ypervoles pistevo oti apodidoun. Vevaia proipothesi tou parapano inai oti ta sxolia kateuthinondai sto katalilo seimio. Sigoura me parapona (nai xero oti inai xronovoro) pros ton ipeuthino kai ligoteroi grinia pistevo oti ginetai na petixoume polla. Kai oso gia to paradigma tou giatrou.... exis dikio oti auto tha perimena...alla i alithia inai oti stin dikia mou ebiria (orthopedika traumata) spanios ginetai... oloi xeroun... kai telika kanis den xeri akrivos kai nai oloi se stelnoun se allo giatro alla afou exis dosi tin 50-100ara se episkepsi gia na sou poune ti den exis! Episis den boris na sigrinis to epagelma tou giatrou (foitisi 10 xronia pano kato) me to epagelma opoioudipote ypallilou se katastima epipedoy kiniton. To thema inai oti ama pas se kapoion pou xeri alla anisixis epidi inai i igia sou tote pernis kai deuteri gnomi. An inai kati to opoio inai poliploko kai theli psaksimo... to psaxnis perisotero.

 

Epidi i sizitisi exi arxisi na ginetai philosophiki apo tin pleura mou kai den ipagete sto plaisio tou forum to afino edo.

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Pinky, Are You Pondering What I'm Pondering?

Well, I think so Brain, but if we didn't have ears, we'd look like weasels

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Vodafone/Sharp902SH/SHG001/1.0 Browser/UP.Browser/7.0.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 Ext-J-Profile/JSCL-1.2.2 Ext-V-Profile/VSCL-2.0.0)

 

Ρε παιδιά πάρτε το χαμπάρι, ότι η δομή, ο τρόπος λειτουργείας, ο τρόπος χρεώσεων και γενικά το όλο σύστημα των 3 εταιρειών της κινητής τηλεφωνίας είναι κατά 90% ίδια. Θεωρητε απλή σύμπτωση ότι σχεδόν το ίδιο χρονικό διάστημα, κάναν και οι 3 την ίδια ακριβώς αύξηση στα sms συμβολαίου; ας μην υποτιμούμε πρώτοι απ' όλους εμείς οι ίδιοι την νοημοσύνη μας.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά σε Vodafone Shops δεν υπάρχουν non live συσκευές μην κοροϊδευόμαστε..εχθές που ξαναπήγα η απάντηση ήταν ρητή: "Φέρνουμε μονο Vodafone live συσκευές πλέον"

 

Φυσικά και μπορείς να πας σε κάποιο άλλο κατάστημα(βλέπε γερμανός,πλαίσιο)και να κάνεις σύνδεση vodafone με όποια συσκευή θέλεις..

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Vodafone/Sharp902SH/SHG001/1.0 Browser/UP.Browser/7.0.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 Ext-J-Profile/JSCL-1.2.2 Ext-V-Profile/VSCL-2.0.0)

 

Ρε παιδιά πάρτε το χαμπάρι, ότι η δομή, ο τρόπος λειτουργείας, ο τρόπος χρεώσεων και γενικά το όλο σύστημα των 3 εταιρειών της κινητής τηλεφωνίας είναι κατά 90% ίδια. Θεωρητε απλή σύμπτωση ότι σχεδόν το ίδιο χρονικό διάστημα, κάναν και οι 3 την ίδια ακριβώς αύξηση στα sms συμβολαίου; ας μην υποτιμούμε πρώτοι απ' όλους εμείς οι ίδιοι την νοημοσύνη μας.

oποτε οταν βλεπουμε κατι στραβο να μη μιλαμε;δε θεωρω τιποτα τυχαιο σε σχεση με τις εταιρειες,αλλα ειμαστε πελατες,πρεπει να διεκδικουμε τα αυτονοητα και οταν δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα ως αντιδραση προς αυτα που συννενοουνται μεταξυ τους,τουλαχιστον οταν εχουμε καποιο προβλημα αυτοι που θελουν να ζησουν απο αυτο το επαγγελμα πρεπει να ξερουν και να το επιλυουν!Οχι να μη ξερουν τι τους γινεται.

προς δεσποινις pinky:φυσικα το παραδειγμα που ανεφερα ειπα εξαρχης οτι ειναι αλληγορικο,αλλωστε δε θα μπορουσα ποτε να κανω συγκριση μεταξυ των 2 επαγγελματων,αλλα εγω διαβαζα τοσα χρονια και διαβαζω ακομα,παω σε σεμιναρια και κανω οτι μπορω για να ειμαι οσο καλυτερος γινεται για να βοηθησω το κοσμο.Λαθη ολοι κανουμε,αλλα αυτοι που διαλεξαν να ασχοληθουν με το τομεα της κινητης που εξελισσεται συνεχως,πρεπει να ξερουν τι τους γινεται και να επιμορφωνονται συνεχως,αλλιως ή θα βγαινουμε απο τα ρουχα μας ή θα γινονται ανεκδοτα :) .Ενα αλλο θεμα..οταν εισαι νεος συνδρομητης σε μια εταιρεια και η περιοδος του δωρεαν χρονου ομιλιας δε συμφωνει με τις ημερομηνιες εκδοσης,τοτε θα υπαρξει προβλημα,ιδιως οταν εχεις ηδη ρωτησει στο μαγαζι που εχεις κανει τη συνδεση σχετικα με την πολιτικη της vodafone και σου απαντουν με σιγουρια..οτι ο δωρεαν χρονος ειναι απο τις 15 του μηνος!!!Καθησυχαζεσαι,λες οτι ενταξει..ισχυει οτι και στους αλλους..μετα σου ερχεται ο λογαριασμος και ταυτοχρονα σου ανβαινει και η πιεση.Τελος παντων για να μην μακρυγορουμε,το αρχικο θεμα ειναι τα ανεκδοτα-προβληματα.Οποιος πιστος..περιμενουμε την περιπετεια του..

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Vodafone/Sharp902SH/SHG001/1.0 Browser/UP.Browser/7.0.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 Ext-J-Profile/JSCL-1.2.2 Ext-V-Profile/VSCL-2.0.0)

 

Φίλε μου σίγουρα δεν απαγορεύεται να λέει ο καθένας την γνώμη του κι αυτό κάνω κι εγώ τώρα. Έχω την εντύπωση όμως ότι φάσκεις κι αντιφάσκεις. Από την μία λες ότι αυτό που σε ενδιαφέρει, είναι να ενημερώνεται ο κόσμος για την κατάσταση που επικρατεί στα καταστήματα αυτά. Απ' την άλλη όμως πατώντας σ' αυτην την κατάσταση προσπαθείς να δημιουργήσεις ένα κλίμα χαβαλέ και διακωμώδησης του όλου πράγματος. Εγώ ειλικρινά δεν έχω καταλάβει ακόμα τι εξυπηρετεί αυτό το θέμα με τον τρόπο που τίθεται. Γιατί με την μορφή ανεκδότων, δεν νομίζω ότι θα βγει κάποιος, περισσότερο ενημερωμένος από πριν. Νομίζω ότι αυτό το θέμα θα έπρεπε να βρίσκεται στην κατηγορία "chat & fun" έτσι όπως θες να το παρουσιάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Δε ειπα τιποτα που να ερχεται σε αντιθεση με κατι αλλο.Εσυ ετρεξες να υποστηριξεις την εταιρεια και να προτρεψεις τους αλλους να μην αναφερουν αναλογα περιστατικα.Ο τομεας που αρμοζει το θεμα φυσικα και ειναι αυτος και δεν μπορει να ενταχθει σε chat(γνωριζοντας τι σημαινει ο ορος).Εκτος απο την αναφορα προβληματων,ενημερωνει και για το ποια ειναι αυτα τα υποκαταστηματα που σε καθοδηγουν λανθασμενα,κοινως παραπλανουν.Απο την αρχη επισης ανεφερα να ειπωθουν και για τις αλλες εταιρειες.
Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Vodafone/Sharp902SH/SHG001/1.0 Browser/UP.Browser/7.0.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 Ext-J-Profile/JSCL-1.2.2 Ext-V-Profile/VSCL-2.0.0)

 

Χωρίς να θέλω να γίνω ο κακός της παρέας, είπα σε κάποια προηγούμενη απάντησή μου, ότι μες στο γενικό κλίμα χαβαλέ που θα δημιουργηθεί, θα γραφτούν και πολλές υπερβολές. Μια απ' αυτές τις υπερβολές την έγραψες εσύ προηγουμένως, αναφερόμενος στο θέμα του "δωρεάν" χρόνου ομιλίας και σωστά κάποιος άλλος φίλος σου είπε, ότι η όλη ρύθμιση είναι προς ΔΙΚΟ ΣΟΥ όφελος. Στην βιασύνη σου όμως να το κάνεις ανέκδοτο, σου διέφυγε να το ψάξεις λίγο περισσότερο το πράγμα. Όσον αφορά πλέον αυτή την περιβόητη ενημέρωση του κοινού, σου είπα και σε άλλη απάντησή μου, ότι αν ξέρεις κάποια καταστήματα που παρέχουν καλή εξυπηρέτηση και πληροφόρηση, δεν έχεις παρά να το κατονομάσεις. Το να αρχίσεις όμως να κατονομάζεις τα εκατοντάδες καταστήματα της Αθήνας που θεωρείς ότι η εξυπηρέτηση είναι χαμηλού επιπέδου, δεν βγάζει πουθενά. Έχω πει επίσης μια περισσότερο αποτελεσματική κίνηση, θα ήταν να στέλνουμε τα "παρατράγουδά" μας, κατ' ευθείαν στην Vodafone μέσω email. Σ' αυτην την περίπτωση, υπάρχει τουλάχιστον μια πιθανότητα να ιδρώσει τ' αυτί τους. Αλλά να τα λέμε μεταξύ μας για να γελάμε δεν δίνει λύση στο πρόβλημα. Δεν είμαι "οπαδός" καμίας εταιρείας, αν αυτό υπονοείς. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όμως όλα. Τέλος, για να μην θεωρηθεί ότι θέλω να "χαλάσω" το θέμα σου, δεν πρόκειται να επέμβω ξανά στην συζήτηση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι κακή κίνηση. Θα προτιμούσα να την έδιναν και στα καρτοκινητά.

Όμως το P910i μου φαίνεται πια ξεπερασμένο μπροστά στο S100 που πήρα πρόσφατα!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...