Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δωρεάν βιντεοκλήσεις μεταξύ συνδρομητών βόντα ως τέλος 2005; Ακούγεται πολύ καλό για να βγει αληθινό. Αν βγει, σίγουρα το 3G club θα αποκτήσει πολύ περισσότερα μέλη! Και θα πουληθούν ΠΟΛΛΕΣ νέες 3G συσκευές/συνδέσεις/καρτοκινητά!

Υπομονή, 1,5μήνας έμεινε! Και καλού-κακού χαρείτε τις βιντεοκλήσεις γιατί μπορεί να αρχίσουν να χρεώνονται (το πιο πιθανό!)!!!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Ερώτημα :

Θέλω να έχω και στο τηλέφωνο του αυτοκινήτου (αυτόνομη συσκευή) το ίδιο νουμερο που έχω και στο κινητό μου.

Πήρα την Vodafone και τους είπα ότι χρειάζομαι για το ίδιο νουμερο δύο SIM (μία για το κινητό μικρό μέγεθος και μία για το αυτοκίνητο μεγάλο μέγεθος) . Μου είπαν ότι αυτό δεν γινεται !!!!!!!!!!

 

Ρωτάω εγώ τώρα ....... άλλος τρόπος δεν υπάρχει ώστε όταν είμαι στο αυτοκίνητο να είναι ενεργό το νουμερό μου ? (σημειωτέον ότι το τηλέφωνο του αυτοκινήτου πέρνει μεγάλη κάρτα SIM για να την έβγαζα από το κινητό και να την έβαζα στο αυτοκίνητο)

 

Καμμιά λύση ρε παιδιά ?

 

Πέτρος

peterv
Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (SIE-M55/07 UP.Browser/6.1.0.5.c.5 (GUI) MMP/1.0)

 

Ερώτημα :

Θέλω να έχω και στο τηλέφωνο του αυτοκινήτου (αυτόνομη συσκευή) το ίδιο νουμερο που έχω και στο κινητό μου.

Πήρα την Vodafone και τους είπα ότι χρειάζομαι για το ίδιο νουμερο δύο SIM (μία για το κινητό μικρό μέγεθος και μία για το αυτοκίνητο μεγάλο μέγεθος) . Μου είπαν ότι αυτό δεν γινεται !!!!!!!!!!

 

Ρωτάω εγώ τώρα ....... άλλος τρόπος δεν υπάρχει ώστε όταν είμαι στο αυτοκίνητο να είναι ενεργό το νουμερό μου ? (σημειωτέον ότι το τηλέφωνο του αυτοκινήτου πέρνει μεγάλη κάρτα SIM για να την έβγαζα από το κινητό και να την έβαζα στο αυτοκίνητο)

 

Καμμιά λύση ρε παιδιά ?

 

Πέτρος

 

mono h tim ypostirizei authn thn yperesia.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας. Δηλαδή μόνο εγώ θεωρώ χρήσιμη αυτή την υπηρεσία; Εδώ μέσα οι περισσότεροι έχουν τουλάχιστον δύο κινητά φαντάζομαι. Και δεν είμαστε και λίγοι! δεν είναι κρίμα καθεστώτα που θέλω να αλλάξω συσκευή να αναγκάζομαι να βάζω και να βγάζω την κάρτα; Μας ακούει κανείς εδώ από τη Vodafone;
Link to comment
Share on other sites

Μπα δεν θα παίξει τίποτα απο τα δύο. Κανα €1/sec είναι πιο πιθανό :lol:
Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι θα δώσουν μία παράταση για λίγο καιρό ακόμη.Έτσι κάνανε και με τα mms.Όχι πολύ, κάνα μήνα παραπάνω..
Link to comment
Share on other sites

Αναρωτιέμαι... αν έχει ενημερωθεί κανείς για το κόστος των video κλήσεων μετά το trial period (31/3).

 

Φήμες μιλάνε για 2 "μοντέλα" χρέωσης:

-per week v-calls activation

-per month v-calls activation

 

Πληρώνεις για να έχεις το service και η χρονοχρέωση παραμένει ίδια με τα voice calls. :blink:

 

Όσον αφορά το browsing στο VF live! οι ίδιες φήμες λένε ότι θα παραμείνει FREE!!! ΜΑΚΑΡΙ!!!!

 

Από άλλη πηγή προκύπτει: :wacko:

 

Aκόμα και αν χρεώσουν τις video κλήσεις π.χ. 25% ακριβότερα από τα voice calls (με δυνατότητα αγοράς προπληρωμένου χρόνου video calls), οι video-κλησεις μεταξύ των συνδρομητών vodafone θα παραμείνει ΔΩΡΕΑΝ εως το τέλος του 2005??? :blink:

 

Η αλήθεια πρέπει να βρίσκεται κάπου ανάμεσα στα 2 αυτά σενάρια. Περιμένουμε και την επίσημη ενημέρωση της vodafone (αρχές Μάρτη?)

 

Γνωρίζει κανείς περισσότερα??????? :shifty:

 

Ότι και αν έχετε αποφασίσει, φροντίστε οι video-κλήσεις μεταξύ των συνδρομητών Vodafone να παραμείνουν FREEEEEEE!!!! :lol: ΑΚΟΥΤΕ????

Kαι στο εξωτερικό ακόμα τσάμπα είναι?

Link to comment
Share on other sites

Οχι. 1 μηνα μετα την ανακοινωση το πηραν πισω :down:

Ωραία τότε.Ξέρει κανείς η Vodafone αγγλίας τι τιμολόγια έχει για τις βιντεοκλήσεις?

Link to comment
Share on other sites

Ωραία τότε.Ξέρει κανείς η Vodafone αγγλίας τι τιμολόγια έχει για τις βιντεοκλήσεις?

 

Για βιντεοκλησεις προς Vodafone Greece 0.80 €/λεπτο με ΦΠΑ μεχρι 31/03. Προς κινητα Vodafone UK 0.51 €/λεπτο με ΦΠΑ. Προς κινητα αλλου αγγλικου δικτυου 0.80€/λεπτο με ΦΠΑ.

 

 

Οι τιμες ειναι πολυ καλες,βεβαια στην Ελλαδα θα δουμε τιμες πολυ υψηλοτερες.

Link to comment
Share on other sites

Sorry κιόλας αλλά περίπου 1 ευρώ το λεπτό έρχεται.Νομίζω είναι αστρονομικό το ποσό..
Link to comment
Share on other sites

Sorry κιόλας αλλά περίπου 1 ευρώ το λεπτό έρχεται.Νομίζω είναι αστρονομικό το ποσό..

 

Το ποσό είναι όντως εξωφρενικό! Αλλά φαίνεται θέλουν να βγάλουν όσα ξόδεψαν την πρώτη χρονιά λειτουργίας του 3G ! Χρειάζονται ένα γερό φτύσιμο για να μάθουν να φέρονται! Όμως αρκετοί θα μιλάνε με βιντεοκλήση για να το παίζουν "κάπως"... Η εμπειρία μου από 1 χρόνο διαμονής στην Αγγλία είναι ότι με τέτοιες τιμές οι "χαζοί" Άγγλοι θα φτύσουν εντελώς τις βιντεοκλήσεις ενώ εμείς οι "έξυπνοι" Ελληνάρες θα τους τα ακουμπάμε κανονικά. Εδώ είναι και η διαφορά μεταξύ ύπαρξης και ανυπαρξίας καταναλωτικής συνείδησης !!!

 

Μάλλον πρέπει να βιαστώ να πουλήσω το Ζ1010 μου, μετά την ανακοίνωση των χρεώσεων των βιντεοκλήσεων δε θα αγοράζει κανείς 3G από δεύτερο χέρι (ούτε καν καινούριο!)!!!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Sorry κιόλας αλλά περίπου 1 ευρώ το λεπτό έρχεται.Νομίζω είναι αστρονομικό το ποσό..

 

0.80 ή 0.50 για το ιδιο δικτυο δεν ειναι και αστρονομικο ποσο! Σκεψου οτι η φωνητικη κληση κοστιζει καπου 0.20-0.30. Ακομα αρχη ειναι,θα πεσουν οι τιμες, τουλαχιστον στην Αγγλια!

 

Εννοειται οτι η βιντεοκληση δεν αντικαθιστα την απλη φωνητικη κληση,τουλαχιστον οχι στο κοντινο μελλον.

Link to comment
Share on other sites

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Πριν από 2 ώρες όταν προσπαθούσα να λάβω τα e-mail μου του vodafone mail μέσω outlook express ( server εισερχόμενων και εξερχόμενων e-mail 213.249.17.108, username και password τα ίδια που χρησιμοποιούμε στο web mail και τσεκαρισμένη η επιλογή για authentication στον server εξερχόμενων e-mail ) έβγαζε ότι δεν ήταν σωστός ο κωδικός. Πήρα λοιπόν το 13830 για να τους πω το πρόβλημά μου πιστεύοντας ότι θα το λύσουν. Όμως δεν πίστεψα σωστά...

ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ

Αρχικά όταν κάλεσα το 13830 συνδέθηκα κατευθείαν με εκπρόσωπο (χωρίς να μου πει πληκτρολογήστε 1 για τμήμα λογαριασμών κ.λ.π.) . Όταν είπα το πρόβλημά μου, είπε "Περιμένετε να σας συνδέσω με το τμήμα του Vodafone Live" . Με σύνδεσαν, είπα και εκεί το πρόβλημά μου και μου λένε "Συνδεθήκατε με λάθος τμήμα. Σας συνδέω με το τμήμα του internet " . Με σύνδεσαν και είπα εκεί το πρόβλημά μου. Από εδώ και πέρα ξεκινάει η "περιπέτειά" μου... Το τι είπαμε θα το γράψω σχεδόν περιληπτικά γιατί δεν θυμάμαι ακριβώς τον διάλογο. Λέω εγώ το πρόβλημά μου (ότι δηλαδή δεν μπορώ να λάβω μέσω outlook express τα e-mail που έρχονται στο vodafone mail ενώ με τις ίδιες ρυθμίσεις μπορούσα πριν μερικές ώρες. μέσω του www.myvodafone.gr όμως τα λαμβάνω κανονικά) . Μετά με ρώταγε ποια διεύθυνση δίνω στο outlook express για να λαμβάνω τα μηνύματά μου. Τον ρώταγα εγώ "Μήπως εννοείτε ποιο username βάζω στο outlookexpressγια να συνδεθώ με τον server;" ( γιατί εγώ δεν ξέρω να δίνουμε κάποια διεύθυνση στο outlookexpress για να λαμβάνουμε τα μηνύματα... ) και αυτός συνέχισε να λέει τα δικά του. Μετά από λίγο μου λέει "Περιμένετε να σας συνδέσω με έναν συνάδελφο που μπορεί να σας εξυπηρετήσει" (πίστευα ότι ο άλλος θα είναι σχετικός. Όμως έκανα και εδώ λάθος... ) . Με σύνδεσε και του λέω "Σας ενημέρωσε ο συνάδελφός σας για το πρόβλημά μου;" . Απαντάει "Ναι" . Μου λέει λοιπόν το κουφό "Αυτό δεν έχει σχέση με το vodafonemail, η διεύθυνση είναι της panafonet" !!!!!! Και του λέω "Δηλαδή το xxxx@vodafone.gr(όπου xxxxτο πραγματικό μου e-mail) το δίνει η panafonet;" . Λέει "Μάλιστα." και απαντάω "Επειδή χρησιμοποιώ το vodafonemailαπό τότε που βγήκε σαν υπηρεσία από την εταιρία σας ξέρω ότι τις διευθύνσεις @vodafone.grτις δίνει το vodafonemailκαι όχι η panafonet." . Αυτός επέμενε ότι αυτό που του λέω έχει σχέση με την panafonet. Κάποια στιγμή μου είπε να μπω στις ρυθμίσεις των λογαριασμών και να του πω τι ρυθμίσεις έχω. Μπαίνω και του λέω "serverεισερχόμενων 213.249.17.108, εξερχόμενων 213.249.17.108" . Μου λέει "Το κουτάκι που λέει myserverrequiresauthenticationείναι τσεκαρισμένο;" . Λέω ναι. Μου λέει "για βάλτε στον serverεισερχόμενων mail.panafonet.gr" (εδώ μένω ξανά κάγκελο γιατί στο vodafonemailγια serverΔΕΝ χρησιμοποιούμε ΠΟΤΕ το mail.panafonet.gr) . Το βάζω και του λέω "πάλι βγάζει ότι δεν είναι σωστός ο κωδικός" . Μετά από κάτι άλλα που έλεγε (δεν θυμάμαι ακριβώς πάντως προσπαθούσε να με πείσει ότι έχει σχέση με την panafonet. Αν και δεν είχε σχέση του είπα ότι δεν συνδέομαι με την panafonet) μου λέει το εξής: "μπείτε στο webmail.panafonet.grκαι δώστε αυτό το xxxx (όπου xxxxτο πραγματικό μου e-mail για usernameκαι passwordτου vodafonemail" (πάλι καμιά σχέση με το vodafonemail... ) . Του λέω ότι μου εμφανίζει λάθος κωδικός. Και μου λέει "είδατε που έχετε άδικο και ότι έχει σχέση με την panafonet;" !!!!!! Για να μην πολυλογώ: ο τύπος δεν ήξερε την τύφλα του και ενώ εγώ είχα πρόβλημα με το vodafonemailεκείνος ΕΠΕΜΕΝΕ να μου λέει ότι έχει σχέση με την panafonet. Στο τέλος το κλείσαμε γιατί δεν μπορούσα να βγάλω άκρη και επιτόπου πήρα στο 13830 για να κάνω παράπονα για τον υπάλληλο. Η κοπέλα (που αυτή ήταν πολύ ευγενική και φαινόταν να ήθελε να με εξυπηρετήσει) ζήτησε τα στοιχεία μου (εγώ έδωσα του πατέρα μου γιατί στο όνομά του είναι το συμβόλαιο αλλά έδωσα το δικό μου όνομα για επικοινωνία), της είπα ακριβώς τι συνέβη με τον υπάλληλο και με ευχαρίστησε που τους κάλεσα. Από Δευτέρα θα επικοινωνήσω απ' ευθείας με το τμήμα παραπόνων ή με κάποιον προϊστάμενο του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών για να τους τα πω ο ίδιος. Έχω φυσικά το όνομα του υπαλλήλου αλλά θα το δώσω μόνο σε pm. Το θέμα δεν πρόκειται να μείνει έτσι με τίποτα γιατί κάποιοι τέτοιοι ΑΣΧΕΤΟΙ που πάνε να παίξουν ότι ξέρουν τα πάντα μου την δίνουν αφάνταστα

ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ

Να πω κάτι θετικό για την vodafone: έχω καλέσει αρκετές φορές για αναφορά προβλημάτων σχετικά με το vodafone mail, το δίκτυό τους κ.λ.π. Κάποιες μέρες μετά την αναφορά μου δέχομαι τηλεφώνημα και είναι από το τμήμα διαχείρισης παραπόνων (αν θυμάμαι σωστά το τμήμα) . Με ρωτάνε αν λύθηκε το πρόβλημά μου, πόσο ικανοποιημένος έμεινα από την εξυπηρέτηση, αν θεωρώ ότι η vodafone έκανε κάτι για να λύσει το πρόβλημά μου και αν έχω κάποιες παρατηρήσεις (οι ερωτήσεις είναι κατά 90% ακριβείς) . Αυτό που κάνουν πιστεύω ότι είναι πολύ σωστό γιατί έτσι καταγράφουν την άποψη των συνδρομητών τους για την εταιρία. Όμως, παρόλο που αυτά καταγράφονται, δεν βλέπω καμιά βελτίωση στις παρεχόμενες υπηρεσίες και στην εξυπηρέτηση (συγκεκριμένα για την εξυπηρέτηση: ενώ μόλις πεις κάποιο πρόβλημα λένε "θα σας καλέσουμε να σας ενημερώσουμε" δεν καλούν ποτέ) .

Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Ολα τα cc τα ιδια χαλια ειναι. Μαυρα και αραχνα.

 

Υ.Γ. Την επομενη φορα βαλε μεγαλυτερο μεγεθος στους χαρακτηρες γιατι μου βγηκαν τα ματια :p

Link to comment
Share on other sites

Mάλλον πέσαμε στον ίδιο υπάλληλο. :blink: :mad: Θυμάμαι κάποτε είχα καλέσει για ενα πρόβλημα που είχα με το vf live και αφού πέρασα κι εγώ απο σαράντα κύματα στο τέλος με συνδέσανε με το τμήμα internet.Όμως για κακή μου τύχη ο τύπος που ανέλαβε να με εξυπηρετήσει(λέμε τώρα),δεν ήξερε τη τύφλα του.

Mπορεί στο τέλος να μην έβγαλα άκρη και να μην λύθηκε το πρόβλημα μου αλλά εχω να λέω οτι τον βοήθησα να σετάρει τη συσκευή που είχε μπροστά του και να καταφέρει να μπεί τελικά στο live. :lol: :lol: :lol:

http://img404.imageshack.us/img404/9686/bestiolnv6nd7.gif
Link to comment
Share on other sites

Τελικα το προβλημα εχει λυθει?Μπορει κανεις να μπει απο την ιστοσελιδα του Vodafone Mail και να δει τα mails?
Link to comment
Share on other sites

Είπες ότι αυτές οι τιμές είναι μέχρι τις 31 Μαρτίου.Που σημαίνει ότι είναι ακόμα σε πιλοτικό στάδιο.’ρα μπορεί να αυξηθούν κιόλας! Εγώ αυτή τη στιγμή με τις 4 ώρες δωρεάν ομιλίας μου έρχεται περίπου 0,13 ευρώ το λεπτό η κλήση. ’λλο 0,13 και άλλο 0,80. Τι λέμε τώρα? Πάνε καλά? Τώρα θα μου πεις ότι και με τα mms έτσι έγινε.Η τιμή του κολλημένη στα 0,5 ευρώ εδώ και 2,5-3 χρόνια. Σιγά μην κολλήσουνε στις βιντεοκλήσεις..
Link to comment
Share on other sites

προς dr.

 

Τελικα το προβλημα εχει λυθει?Μπορει κανεις να μπει απο την ιστοσελιδα του Vodafone Mail και να δει τα mails?

 

Ναι, λύθηκε. Από την σελίδα του vodafone mail ( http://www.myvodafone.gr/ ) μπορούσες να δεις τα e-mail και την ώρα που δεν λειτουργούσε μέσω outlook express.

 

 

προς Nrg:

 

Ολα τα cc τα ιδια χαλια ειναι. Μαυρα και αραχνα.

 

Όοοοχι δεν είναι όλα το ίδιο ( για την ακρίβεια δεν υπάρχει άσχετο τμήμα, υπάρχουν άσχετοι υπάλληλοι που θέλω να πιστεύω ότι είναι η μειοψηφεία ) . Σε καμιά περίπτωση. ΤΕΤΟΙΑ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ( ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ, ΣΧΕΔΟΝ ΠΛΗΡΗΣ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ) ΟΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΤΥΧΕΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΙΝΗΤΟ ( από τον Σεπτέμβριο του 1999 που είχα μαζί με την μάνα μου και από τον Απρίλιο του 2000 από δικό μου ) ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΜΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ :!: :!: Εδώ μιλάμε ότι δεν καταλάβαινε τι του έλεγα και μου απάνταγε άλλα αντί άλλων !!!!!! Κρίμα που δεν ηχογράφησα την συνομιλία. Θα ήταν πραγματικό μαργαριτάρι του customer care της vodafone... Την Δευτέρα θα πάρω στα κεντρικά και θα τα ακούσουν για τα καλά. Θα ευχαριστηθώ πραγματικά ότι και να του κάνουν. Και μ' αρέσει που είπε ότι δουλεύει 4-5 χρόνια εκεί!!!!! Οι άνθρωποι είναι ηλίθιοι που δεν απολύουν τέτοιους υπαλλήλους...

 

 

προς bel:

 

Mάλλον πέσαμε στον ίδιο υπάλληλο. Θυμάμαι κάποτε είχα καλέσει για ενα πρόβλημα που είχα με το vf live και αφού πέρασα κι εγώ απο σαράντα κύματα στο τέλος με συνδέσανε με το τμήμα internet.Όμως για κακή μου τύχη ο τύπος που ανέλαβε να με εξυπηρετήσει(λέμε τώρα),δεν ήξερε τη τύφλα του.

Mπορεί στο τέλος να μην έβγαλα άκρη και να μην λύθηκε το πρόβλημα μου αλλά εχω να λέω οτι τον βοήθησα να σετάρει τη συσκευή που είχε μπροστά του και να καταφέρει να μπεί τελικά στο live.

 

Πότε έγινε αυτό που περιγράφεις; Αν θυμάσαι όνομα υπαλλήλου ή την θέση του στείλτα μου με pm. Ή να σου στείλω εγώ το όνομα μήπως το θυμηθείς.

Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Είπες ότι αυτές οι τιμές είναι μέχρι τις 31 Μαρτίου.Που σημαίνει ότι είναι ακόμα σε πιλοτικό στάδιο.’ρα μπορεί να αυξηθούν κιόλας! Εγώ αυτή τη στιγμή με τις 4 ώρες δωρεάν ομιλίας μου έρχεται περίπου 0,13 ευρώ το λεπτό η κλήση. ’λλο 0,13 και άλλο 0,80. Τι λέμε τώρα? Πάνε καλά? Τώρα θα μου πεις ότι και με τα mms έτσι έγινε.Η τιμή του κολλημένη στα 0,5 ευρώ εδώ και 2,5-3 χρόνια. Σιγά μην κολλήσουνε στις βιντεοκλήσεις..

Αν δεν ξεκολλήσουνε τις τιμές τους από τα εξωφρενικά επίπεδα, οι βιντεοκλήσεις θα έχουν την ίδια, αν όχι χειρότερη μοίρα με τα MMS...

Σιγά μην καθήσω εγώ να μιλάω με βιντεοκλήση και να πληρώνω τα κέρατά μου!

Εδώ ακόμα και τώρα που είναι τζάμπα και δεν τη χρησιμοποιώ καλά καλά παρά μόνο για πλάκα!

Link to comment
Share on other sites

προς dr.

 

Όοοοχι δεν είναι όλα το ίδιο ( για την ακρίβεια δεν υπάρχει άσχετο τμήμα, υπάρχουν άσχετοι υπάλληλοι που θέλω να πιστεύω ότι είναι η μειοψηφεία ) . Σε καμιά περίπτωση. ΤΕΤΟΙΑ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ( ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ, ΣΧΕΔΟΝ ΠΛΗΡΗΣ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ) ΟΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΤΥΧΕΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΙΝΗΤΟ ( από τον Σεπτέμβριο του 1999 που είχα μαζί με την μάνα μου και από τον Απρίλιο του 2000 από δικό μου ) ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΜΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ :!: :!: Εδώ μιλάμε ότι δεν καταλάβαινε τι του έλεγα και μου απάνταγε άλλα αντί άλλων !!!!!! Κρίμα που δεν ηχογράφησα την συνομιλία. Θα ήταν πραγματικό μαργαριτάρι του customer care της vodafone... Την Δευτέρα θα πάρω στα κεντρικά και θα τα ακούσουν για τα καλά. Θα ευχαριστηθώ πραγματικά ότι και να του κάνουν. Και μ' αρέσει που είπε ότι δουλεύει 4-5 χρόνια εκεί!!!!! Οι άνθρωποι είναι ηλίθιοι που δεν απολύουν τέτοιους υπαλλήλους...

 

 

Πότε έγινε αυτό που περιγράφεις; Αν θυμάσαι όνομα υπαλλήλου ή την θέση του στείλτα μου με pm. Ή να σου στείλω εγώ το όνομα μήπως το θυμηθείς.

 

 

Αίσχος. Εγω λέω να μάθουμε το όνομα του υπαλλήλου και να τον σκοτώσουμε. Να βάλουμε και μια webcamera να κανουμε broadcasting. http://www.killCCemployees.com. Και εγώ απο τότε που έχω κινητό εχω ακούσει τις άπειρες παπaριες στα cc. Στη tim ειδικα (1231) είχα δεινοπαθήσει όταν είχε πρωτοξεκινήσει το gprs (εποχή Τ39)...ακουγα τα ασχετα, τους ανέφερα προβλήματα και με έγραφαν κανονικά. Ε σε καποιο σημείο βαρέθηκα και τους άφησα στην ηρεμία τους.

Προχθές πήρα cosmote για να ρωτήσα για μετατροπή νούμερου απο φορητότητα απο συμβόλαιο σε κάρτα. Ε άκουσα δύο διαφορετικές απαντήσεις. :wacko:

Ποιος ο λόγος να χαλάω τη ψυχική μου ηρεμία εαν δεν ενδιαφέρονται αυτοί;

 

Βασικός κανόνας σε όλα τα CC είναι πως οι σχετικοι είναι πάντα λίγοι. Θα ακους μαργαριτάρια πάντα απο cc. Και θα υπάρχουν πάντα οι περιπτώσεις που θα φρικάρεις με αυτά που θα ακούς :X

 

Παντως προσωπικά θα σε έπαιρνα περισσότερο στα σοβαρά εαν χρησιμοποιούσες σωστότερους χαρακτηρισμους και όχι εκφράσεις του στυλ "αυτοι οι άσχετοι ηλίθιοι, κτλ κτλ"

Link to comment
Share on other sites

Αυτή που θα είναι μεγάλη πουστι@ θα είναι να χαμηλώσουν τις βιντεοκλήσεις και να αυξήσουν τις φωνητικές έτσι ώστε να έχουν μικρή διαφορά.Άρα άμα γίνει κάτι τέτοιο προφανώς και οι περισσότεροι θα χρησιμοποιούν τη βιντεοκλήση.Θα λένε δε βαριέσαι μωρέ για 10 λεπτά το λεπτό παραπάνω? Δε γ@..εται?Έτσι θα μας τα παίρνουν και από εκεί χωρίς να το καταλαβαίνουμε..
Link to comment
Share on other sites

ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΣΤΕ ΤΕΛΕΙΟΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ,ΛΑΘΟΙ ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ.

ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΤΥΧΕ ΕΓΩ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΛΕΣΑ ΣΤΗ VODAFONE ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΗΚΑ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΜΟΝΟ ΤΗ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ!!!

«Έφυγα,ψάχνοντας το σήμερα...και χάθηκα....

»

Link to comment
Share on other sites

Αίσχος. Εγω λέω να μάθουμε το όνομα του υπαλλήλου και να τον σκοτώσουμε. Να βάλουμε και μια webcamera να κανουμε broadcasting. http://www.killCCemployees.com. Και εγώ απο τότε που έχω κινητό εχω ακούσει τις άπειρες παπaριες στα cc. Στη tim ειδικα (1231) είχα δεινοπαθήσει όταν είχε πρωτοξεκινήσει το gprs (εποχή Τ39)...ακουγα τα ασχετα, τους ανέφερα προβλήματα και με έγραφαν κανονικά. Ε σε καποιο σημείο βαρέθηκα και τους άφησα στην ηρεμία τους.

Προχθές πήρα cosmote για να ρωτήσα για μετατροπή νούμερου απο φορητότητα απο συμβόλαιο σε κάρτα. Ε άκουσα δύο διαφορετικές απαντήσεις. :wacko:

Ποιος ο λόγος να χαλάω τη ψυχική μου ηρεμία εαν δεν ενδιαφέρονται αυτοί;

 

Πάντως βασικός κανόνας σε όλα τα CC είναι πως οι σχετικοι είναι πάντα λίγοι. Θα ακους μαργαριτάρια πάντα απο cc.

 

Παντως προσωπικά θα σε έπαιρνα περισσότερο στα σοβαρά εαν χρησιμοποιούσες σωστότερους χαρακτηρισμους και όχι εκφράσεις του στυλ "αυτοι οι άσχετοι ηλίθιοι, κτλ κτλ"

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΟΜΙΛΕΙΣ!!!.ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΤΟΝ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ.

ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΝΣΕΡΒΟΚΟΥΤΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ.

Οι ληστές ζητούν ή τα λεφτά ή τη ζωή σου. Οι γυναίκες και τα δυο :w00t:
Link to comment
Share on other sites

Μήπως το πιο πιθανό είναι να βάλουν την ίδια χρέωση που έχει ήδη η Cosmote η οποία χρεώνει τη βιντεοκλήση 0,01€/sec; Το σίγουρο είναι ότι και οι τρεις θα έχουν την ίδια χρέωση πιστεύω πάντως...
http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...