Jump to content

Τα Πάντα για την τεχνολογία,και τους παρόχους Voip


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

28 minutes ago, Bas said:

Την ξέρω άλλα δεν είναι δική τους - απλός την προτείνουν

Σε κινητό χρησιμοποιώ Zoiper. Το κακό είναι ότι η free έκδοση έχει θεματάκια. Επίσης είναι συνδρομητικό και όχι εφάπαξ αγορά.

Τα παλαιότερα android τηλέφωνα είχαν δική τους εφαρμογή κρυμμένη που λειτουργούσε άψογα. μετά το android 10 την αφαίρεσαν. 

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

21 minutes ago, Vox said:

Σε κινητό χρησιμοποιώ Zoiper. Το κακό είναι ότι η free έκδοση έχει θεματάκια. Επίσης είναι συνδρομητικό και όχι εφάπαξ αγορά.

Τα παλαιότερα android τηλέφωνα είχαν δική τους εφαρμογή κρυμμένη που λειτουργούσε άψογα. μετά το android 10 την αφαίρεσαν. 

Το Linphone δουλεύει για μένα με betamax clone provider και μου επιτρέπει και ταυτόχρονη χρήση λογαριασμού SIP provider (και για εισερχόμενες)

Edited by Bas
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Vox said:

Αν και δεν είναι αυτό το πρόβλημα που αντιμετωπίζω αυτή την στιγμή μάλλον αυτές εννοεί. Για τα Windows PC που λέει δεν υπάρχει πάντως. 

Για όποιον χρειάζεται την εφαρμογή MobileVoip σε windows PC υπάρχει στο Microsoft Store (το αντίστοιχο των windows του Play store για Android). Χρειάζεται να την κατεβάσετε από εκεί.
Το Microsoft store είναι προεγκατεστημένο σε κάθε windows PC.

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, opmgls said:

Για όποιον χρειάζεται την εφαρμογή MobileVoip σε windows PC υπάρχει στο Microsoft Store (το αντίστοιχο των windows του Play store για Android). Χρειάζεται να την κατεβάσετε από εκεί.
Το Microsoft store είναι προεγκατεστημένο σε κάθε windows PC.

Δεν μου το είχε εμφανίσει, Ίσως είχα πληκτρολογήσει κάτι λάθος. τώρα το είδα.

Αυτό με απασχολεί τώρα. θέλω να λειτουργούν οι συσκευές Voip  που έχω. Δεν με ενδιαφέρουν και τόσο  ι τα Softphone αν και κάνω τις δοκιμές μου κατά διαστήματα. Έστω έστειλαν ένα SMS που σημαίνει ότι δεν έχει αποκατασταθεί το πρόβλημα.

Αν δεν βάλω άλλο router δεν βλέπω να αποκατασταθεί.

spacer.png

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Bas said:

Την ξέρω άλλα δεν είναι δική τους - απλός την προτείνουν

Η εφαρμογή mobileVoip είναι η επίσημη για όλους τους κλώνους betamax όπως η voip-a-lot. Αξίζει να την δοκιμάσεις αν έχεις ένα κλώνο απλά για να ξέρουμε αν επηρεάζεται από το πρόβλημα που βλέπεις.

Για όποιον δεν το ξέρει, τους λέμε κλώνους γιατί είναι η ίδια υπηρεσία που προσφέρεται από τη την betamax με white labelled site που έχουν κοινές υποδομές (σέρβερ), τρόπους ανανέωσης και διαφέρουν στις χρεώσεις ανάλογα το target group.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Vox said:

Δεν μου το είχε εμφανίσει, Ίσως είχα πληκτρολογήσει κάτι λάθος. τώρα το είδα.

Αυτό με απασχολεί τώρα. θέλω να λειτουργούν οι συσκευές Voip  που έχω. Δεν με ενδιαφέρουν και τόσο  ι τα Softphone αν και κάνω τις δοκιμές μου κατά διαστήματα. Έστω έστειλαν ένα SMS που σημαίνει ότι δεν έχει αποκατασταθεί το πρόβλημα.

Αν δεν βάλω άλλο router δεν βλέπω να αποκατασταθεί.

spacer.png

Σου ΄χει κάτσει τώρα και σένα παλιοκατάσταση... :classic_sad:

Link to comment
Share on other sites

On 7/10/2024 at 10:14 ΠΜ, Vox said:

Με την αναβάθμιση μου σε fiber στην Cosmote και με router Speedport Plus 2 έχω το εξής θέμα.

Με αυτό το SpeedPort Plus 2 λοιπόν δεν έχω καταφέρει να «περάσει» κλήσεις VOIP με αντίστοιχη τηλεφωνική συσκευή πχ Gigaset Voip;
Έχω τους αριθμούς registered κανονικά αλλά ούτε ακούω, ούτε με ακούνε ανεξάρτητα από τον πάροχο. Δοκιμάσω και με μια σταθερή συσκευή  Grandstream που έχω η οποία δεν είναι ασύρματη.
Με το προηγούμενο router το SpeedPort Plus και με γραμμή VDSL δεν υπήρχε θέμα.

Το θέμα υπήρχε με το Zoiper. Με την εφαρμογή Zoiper στο κινητό βρέθηκε λύση. Στην αρχή οι κλήσεις δεν «περνούσαν» από το WiFI αλλά μόνο μέσω κινητής 4G. Η λύση για να «περνούν» μέσω του Speedport Plus2 και το WiFi ήταν στις ρυθμίσεις Network -> Transport Type επιλέgoyme TLS. Δυστυχώς στις συσκευές τις «κανονικές» δεν βλέπω τέτοια ρύθμιση.

Χθες βράδυ μου παρέδωσαν άλλο router αφού εκεί ίσως εντοπίζεται το πρόβλημα. Και το νέο router είναι το Speedpprt Plus2

Υπάρχει όμως διαφορά. Αυτό που πήρα χθες είναι της sercomm ενώ αυτό που έχω πάνω είναι το arcadyan.

Θα αρχίσω τις δοκιμές.

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο δοκίμασα και το Speedport Plus2 SERCOM
το οποίο δεν κάνει registration στην τηλεφωνία COSMOTE #+3021XXXXXXX@ims.otenet.gr# ενώ το ARCADYAN κάνει registrtion κανονικά. Καινούργιο αυτό. Internet όλα κανονικά.
Τι μπορεί να συμβαίνει; Το 13788 μου το δηλώνει βλάβη και θα πρέπει να παρέμβει τεχνικός; ΕΡΩΤΗΣΗ Αυτός που μίλησα στην τεχνική υπηρεσία δεν είναι τεχνικός;

Με λίγα λόγια  αυτή την στιγμή έχω και τα δύο router υπό δοκιμή. Το πρόβλημα μου είναι και στις δυο περιπτώσεις δεν μπορώ να κάνω χρήση VOIP συσκευές και να χρησιμοποιήσω και άλλους πάροχους.
Οι αριθμοί Voip άλλων παρόχων γίνονται registered κανονικά αλλά δεν ακούω και δεν με ακούν. Σε αυτό που έβαλα τώρα το SERCOM ούτε ο αριθμός σταθερής 210ΧΧΧΧΧΧ κάνει registration. Οπότε πίσω στην πρώτη για να έχουμε τηλεφωνία μέχρι να παρέμβει ο τεχνικός.
Μία από τις συσκευές που χρησιμοποιώ είναι αυτή

grandstream_gxp_1620.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Οι αλλοι παροχοι ποιοι είναι? Δοκίμασες να κάνεις αλλαγή πόρτας? Π.χ. σε καποια ελληνική (omnivoice ή modulus δεν θυμάμαι) η αλλαγή από 5060 σε 5070 διορθωνε θέματα.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, kmpatra said:

Οι αλλοι παροχοι ποιοι είναι? Δοκίμασες να κάνεις αλλαγή πόρτας? Π.χ. σε καποια ελληνική (omnivoice ή modulus δεν θυμάμαι) η αλλαγή από 5060 σε 5070 διορθωνε θέματα.

Βεβαίως 5060, 5070, δεν θυμάμαι μέχρι που έφτασα. Δεν κάνουν registration καθόλου..  Μίλησα με support της omnivoice και κάναμε tracking. βρήκε ενεργοποιημένο το SIP ALG. Μου είπαν να την απενεργοποιήσω αλλά στα router δεν την βρίσκω. Στο support της Cosmote δεν ήξεραν για τι τους μιλούσα.

Να πω όταν πρώτο μπήκε η Fiber δεν γινόταν registration η τηλεφωνία. Για αρκετή ώρα ο τεχνικός μιλούσε με κάποιο κέντρο. και με κάποιες ρυθμίσεις είχε και ένα tablet ενεργοποιήθηκε τελικά η τηλεφωνία 210ΧΧΧΧΧΧΧ. Φεύγει ο τεχνικός και δοκιμάζω τα άλλα νούμερα omni κτλ. Εκεί αρχίζει το πρόβλημα. Με την παλαιότερη VDSL δεν υπήρχε τέτοιο θέμα. Εκείνο το router δυστυχώς το παρέδωσα. Έτσι για να έκανα δοκιμές. Ήταν το Speedport Plus.

Edited by Vox
Link to comment
Share on other sites

https://www.reddit.com/r/VOIP/comments/d9lsc7/looking_for_a_way_to_bypass_sip_alg_without/

Αν και δεν καταλαβαίνω όλες τις λύσεις του λινκ, για κοίτα την πόρτα 7000, αν σου δίνει δυνατότητα να φτάσεις εκεί...

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, kmpatra said:

https://www.reddit.com/r/VOIP/comments/d9lsc7/looking_for_a_way_to_bypass_sip_alg_without/

Αν και δεν καταλαβαίνω όλες τις λύσεις του λινκ, για κοίτα την πόρτα 7000, αν σου δίνει δυνατότητα να φτάσεις εκεί...

Ευχαριστώ. Θα το δω. Παιδικές ασθένειες του fiber. Τα ίδια και πριν 15 χρόνια  με το απλό ADSL, μετά το VDSL και τώρα πάλι. Με το VDSL θαρρώ ότι  είχαμε ησυχάσει..

Θα το φτιάξω που θα πάει.Πριν σε κάτι δοκιμές και με καμία ρύθμιση πέρασε μια κλήση στο ξεκάρφωτο. Ότι να ναι 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Vox said:

Πριν λίγο δοκίμασα και το Speedport Plus2 SERCOM
το οποίο δεν κάνει registration στην τηλεφωνία COSMOTE #+3021XXXXXXX@ims.otenet.gr# ενώ το ARCADYAN κάνει registrtion κανονικά. Καινούργιο αυτό. Internet όλα κανονικά.
Τι μπορεί να συμβαίνει; Το 13788 μου το δηλώνει βλάβη και θα πρέπει να παρέμβει τεχνικός; ΕΡΩΤΗΣΗ Αυτός που μίλησα στην τεχνική υπηρεσία δεν είναι τεχνικός;

Με λίγα λόγια  αυτή την στιγμή έχω και τα δύο router υπό δοκιμή. Το πρόβλημα μου είναι και στις δυο περιπτώσεις δεν μπορώ να κάνω χρήση VOIP συσκευές και να χρησιμοποιήσω και άλλους πάροχους.
Οι αριθμοί Voip άλλων παρόχων γίνονται registered κανονικά αλλά δεν ακούω και δεν με ακούν. Σε αυτό που έβαλα τώρα το SERCOM ούτε ο αριθμός σταθερής 210ΧΧΧΧΧΧ κάνει registration. Οπότε πίσω στην πρώτη για να έχουμε τηλεφωνία μέχρι να παρέμβει ο τεχνικός.
Μία από τις συσκευές που χρησιμοποιώ είναι αυτή

grandstream_gxp_1620.jpeg

Παρακολουθούμε την "μάχη" που δίνεις στα χαρακώματα της voip τηλεφωνιάς με πολύ ενδιαφέρον!

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, Vox said:

Μίλησα με support της omnivoice και κάναμε tracking. βρήκε ενεργοποιημένο το SIP ALG. Μου είπαν να την απενεργοποιήσω αλλά στα router δεν την βρίσκω. Στο support της Cosmote δεν ήξεραν για τι τους μιλούσα.

Δεν αναφέρει "ALG" στο manual αυτού του router καθόλου...

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, Bas said:

Δεν αναφέρει "ALG" στο manual αυτού του router καθόλου...

Πραγματικά δεν υπάρχει αλλά η ρύθμιση πρέπει να είναι κρυμμένη. 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Bas said:

Υπάρχει login μέσω telnet;

Σωστά. Ο τεχνικός που θα έρθει τι ακριβώς θα κάνει αφού η συνδεσμολογία είναι αυτή που πρέπει. Τι ρυθμίσεις κάνει με το tablet;

Εδώ και ένα test που έκανα.

Ενδιαφέρουσες ιστοσελίδες

How to Detect and Disable a SIP ALG

VoIP Troubleshooting Tools

Knowledgebase : VoIP Troubleshooting Tools

 

 

 

SIP ALG TEST 12.10.2024.jpg

Edited by Vox
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...