Jump to content

Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για το Android OS και τις εφαρμογές του


Alphaleader
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

On 20/1/2024 at 8:11 ΜΜ, Nikos2k5 said:

Καλησπέρα

Έχω ένα google pixel 7 pro το οποίο είναι rooted, αλλά επειδή το κυνητητό με την google δεν φαίνεται να κερδίζεται, σκέφτομαι να το κάνω unroot και να κλειδώσω το bootloader.

Όμως επειδή κατά το κλείδωμα είναι σαν να κάνει factory reset, ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς αν υπάρχει τρόπος για backup όλων των εφαρμογών μαζί με τις ρυθμίσεις τους, και επαναφορά τους αυτούσιες μετά, όταν η συσκευή δεν είναι rooted.

Όταν η συσκευή είναι rooted, το backup και το restore γίνονται εύκολα με το titanium backup. Χωρίς ροοτ, υπάρχει τρόπος ?

Tο gooble backup σώζει αρκετά πράγματα, αλλά πολλές από τις εφαρμογές μετά θέλουν ξανά σετάρισμα ...

Έχω εκατοντάδες εφαρμογές και δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια που θέλει σετάρισμα. Όσες έχουν login, κρατάνε τις ρυθμίσεις στο account. Άλλες έχουν σύνδεση με google και επίσης δε θέλουν τίποτα.

Θες να αναφέρεις κάποιες εσύ που έχεις τέτοιο μεγάλο θέμα;

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

On 28/1/2024 at 5:48 ΠΜ, junglist said:

Έχω εκατοντάδες εφαρμογές και δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια που θέλει σετάρισμα. Όσες έχουν login, κρατάνε τις ρυθμίσεις στο account. Άλλες έχουν σύνδεση με google και επίσης δε θέλουν τίποτα.

Θες να αναφέρεις κάποιες εσύ που έχεις τέτοιο μεγάλο θέμα;

Μερικά παραδείγματα αν κάνεις factory reset και σετάρισμα από την αρχή είναι ότι πρέπει να περάσεις χειροκίνητα ξανά όλους τους λογαριασμούς google account, microsoft account, κλπ που έχεις (που αν έχεις ενεργοποιήσει 2FA παίρνει περισσότερη ώρα), να κάνεις όλη την διαδικασία authorization της συσκευής σε τραπεζικές και χρηματιστηριακές εφαρμογές, να περάσεις όλες τις κάρτες ξανά στο google wallet, να κατεβάσεις εκ νέου τα δελτία στο gov.gr wallet, κλπ.

Αντίθετα, με το titanium backup επαναφέρεις όλους τους λογαριασμούς, όλες τις εφαρμογές, και όλες τις ρυθμίσεις του κινητού ακριβώς όπως ήταν, με μια κίνηση.

Anyway, μου έφαγε κάμποση ώρα, αλλά το έκανα και ησύχασα ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γνωρίζει κανείς αν μπορώ να αντικαταστήσω την default lock screen που θέλει δακτυλικά του samsung s22+ με κάποια 3rd παρτυ εφαρμογή που να έχει μεγαλύτερη επιτυχία στο ξεκλείδωμα με το αποτύπωμα;
Επειδή έχω δει σε εφαρμογές ότι δουλεύει μια χαρά το ξεκλείδωμα, συνεπώς είναι καθαρά θέμα κακού προγραμματισμού των developers της samsung και όχι θέμα hardware, έλεγα μήπως υπάρχει κάποια εναλακτική για την lock screen.

http://s9.postimg.org/hxs222dsf/ezgif_com_crop.gif
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα παιδιά,

Έχω ένα θέμα με τις 2 sim στο κινητό. Σε όλες τις επαφές, όταν παίρνω τηλέφωνο με ρωτάει με ποια sim θα γίνει η κλήση και έχει ένα κουτάκι για να αποθηκευτεί η επιλογή. Σε ΜΙΑ μόνο επαφή, δεν μου εμφανίζει αυτό το κουτάκι, έτσι πρέπει κάθε φορά να διαλέγω sim. Τί μπορεί να φταίει? Δεν βρίσκω κάτι ιδιαίτερο σε αυτή την επαφή για να μην εμφανίζεται η επιλογή να αποθηκευτεί η sim κλήσης.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, BASSstarlet said:

Για ποιό λόγο mp4 βίντεο, που έχω τραβήξει με το κουνιτό, παίζουν μόνο ως αρχεία ήχου στο pc?

Δοκίμασα pot player και vlc.

Χωρίς να είμαι σίγουρος, θα πω τι συνέβη σε μένα πριν ένα χρόνο που πήρα νέο υπολογιστή:

Δεν έπαιζε τα βίντεο παρά μόνο σε ήχο, δοκίμαζα πολλούς τρόπους και (ίσως τυχαία, δεν ξέρω) όταν κατέβασα την εφαρμογή των windows "Ταινίες και τηλεόραση" τότε έπαιζαν.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ξέρει κανείς αν λειτουργεί σωστά αυτή η εφαρμογή στο Android 14; 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chatbot.ai.aichat.openaibot.chat

Samsung Galaxy  A52s 128/6GB 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Μία βοήθεια για κάποιον που γνωρίζει ,δεν μπορω να επιλέξω τον βοηθό google ως τον προεπιλεγμένο βοηθό σε συσκευή sasmung, δεν μου δίνει πρόσβαση στο κουμπί δεξιά της φώτο.

 

εικόνα_Viber_2024-05-22_15-04-41-035.jpg

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

On 22/3/2024 at 3:00 ΜΜ, phanispal said:

Ξέρει κανείς αν στο Android 14 η Google διόρθωσε τη λειτουργία DND που χάλασε στο 13;

για πες τι χαλάσανε;γιατί εγώ με την 14 χάλασαν ότι δεν μπορώ με ενεργό dnd να απαντήσω σε κλήση μέσω Bluetooth .πρέπει να κατεβάσω κουρτίνα να ανοίξω την εφαρμογή κλήσης και να απαντήσω από εκεί

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση αν ξέρει κάποιος....σε ξενοδοχείο που έχει wifi που ζητάει να δώσεις το οκ για αυτόματη σύνδεση....το κάνω και συνδέεται στο wifi αλλά γράφει "συνδεδεμένο χωρίς σύνδεση".

Τι φταίει?

Κινητό xiaomi redmi note 7

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, takpanos said:

Ερώτηση αν ξέρει κάποιος....σε ξενοδοχείο που έχει wifi που ζητάει να δώσεις το οκ για αυτόματη σύνδεση....το κάνω και συνδέεται στο wifi αλλά γράφει "συνδεδεμένο χωρίς σύνδεση".

Τι φταίει?

Κινητό xiaomi redmi note 7

Τίποτε, είναι συνηθισμένο σε xiaomi κινητά να το γράφει και παρόλα αυτά μπαίνει κανονικά.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, p_k said:

Τίποτε, είναι συνηθισμένο σε xiaomi κινητά να το γράφει και παρόλα αυτά μπαίνει κανονικά.

Δεν ισχύει στη περίπτωση μου. Δεν έχει ίντερνετ 

IMG_20240528_222938.jpg

Link to comment
Share on other sites

Οι λογαριασμοί κλήσεων από το app της Google που πήγαν; Δεν τους δείχνει πλέον; Πατάω και είναι κενό. 

Samsung Galaxy  A52s 128/6GB 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

 Καλησπέρα παιδιά! 

Έχει έρθει και σε άλλους mail απ' τη Google ότι από 10 Ιουνίου θα σταματήσει να δουλεύει στο Google wallet σε συσκευές που έχουν παλαιότερη έκδοση android απ' την 9.0;; 

Έχω το Google wallet σε συσκευή με Android 8.1 και μου ήρθε mail ότι απ' τις 10 Ιουνίου θα σταματήσει να δουλεύει στη συσκευή αυτή, αλλά συνεχίζει να δουλεύει! Έχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία; 

Link to comment
Share on other sites

On 15/6/2024 at 9:27 ΜΜ, Titarasaudi said:

 Καλησπέρα παιδιά! 

Έχει έρθει και σε άλλους mail απ' τη Google ότι από 10 Ιουνίου θα σταματήσει να δουλεύει στο Google wallet σε συσκευές που έχουν παλαιότερη έκδοση android απ' την 9.0;; 

Έχω το Google wallet σε συσκευή με Android 8.1 και μου ήρθε mail ότι απ' τις 10 Ιουνίου θα σταματήσει να δουλεύει στη συσκευή αυτή, αλλά συνεχίζει να δουλεύει! Έχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία; 

Θέμα χρόνου είναι.

Όλες οι αλλαγές έρχονται σταδιακά ανά χώρα. Δε γίνονται σε όλο τον πλανήτη ταυτόχρονα.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλημέρα, έχω πρόβλημα με GPay εκεί πού δούλευε άρχισε να μην περνάει πληρωμές με NFC κάνει δόνηση ένα Μπιπ και λέει στο ταμείο δεν δέχεται κάρτα ενώ η φυσική κάρτα περνάει κανονικά. Δοκίμασα να τις σβήσω και να περάσω πάλι αλλά τίποτα 

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

On 9/7/2024 at 8:45 ΠΜ, button said:

Καλημέρα, έχω πρόβλημα με GPay εκεί πού δούλευε άρχισε να μην περνάει πληρωμές με NFC κάνει δόνηση ένα Μπιπ και λέει στο ταμείο δεν δέχεται κάρτα ενώ η φυσική κάρτα περνάει κανονικά. Δοκίμασα να τις σβήσω και να περάσω πάλι αλλά τίποτα 

Έχεις ροοτ στο κινητό;

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

On 4/2/2024 at 10:49 ΠΜ, Nikos2k5 said:

Μερικά παραδείγματα αν κάνεις factory reset και σετάρισμα από την αρχή είναι ότι πρέπει να περάσεις χειροκίνητα ξανά όλους τους λογαριασμούς google account, microsoft account, κλπ που έχεις (που αν έχεις ενεργοποιήσει 2FA παίρνει περισσότερη ώρα), να κάνεις όλη την διαδικασία authorization της συσκευής σε τραπεζικές και χρηματιστηριακές εφαρμογές, να περάσεις όλες τις κάρτες ξανά στο google wallet, να κατεβάσεις εκ νέου τα δελτία στο gov.gr wallet, κλπ.

Αντίθετα, με το titanium backup επαναφέρεις όλους τους λογαριασμούς, όλες τις εφαρμογές, και όλες τις ρυθμίσεις του κινητού ακριβώς όπως ήταν, με μια κίνηση.

Anyway, μου έφαγε κάμποση ώρα, αλλά το έκανα και ησύχασα ...

Αν θέλετε να αντικαταστήσετε την προεπιλεγμένη οθόνη κλειδώματος δακτυλικών αποτυπωμάτων στο Samsung Galaxy S22+ σας με μια εφαρμογή τρίτου μέρους που μπορεί να προσφέρει καλύτερη αναγνώριση δακτυλικών αποτυπωμάτων, δείτε μερικές εναλλακτικές λύσεις:

 

1. Hi Locker: Αυτή η εφαρμογή προσφέρει μια σειρά επιλογών προσαρμογής και υποστηρίζει ξεκλείδωμα με δακτυλικό αποτύπωμα. Διαθέτει καθαρό περιβάλλον εργασίας και διατίθεται τόσο σε δωρεάν όσο και σε επί πληρωμή εκδόσεις. Οι χρήστες το έχουν βρει ως μια αξιόπιστη εναλλακτική λύση για το ξεκλείδωμα των συσκευών τους με χρήση βιομετρικών στοιχείων.

 

2. Smart AppLock: Αυτή η εφαρμογή σας επιτρέπει να κλειδώνετε εφαρμογές και παρέχει επίσης μια λειτουργία κλειδώματος οθόνης. Υποστηρίζει την αναγνώριση δακτυλικών αποτυπωμάτων και προσφέρει διάφορες ρυθμίσεις προσαρμογής για τη βελτίωση της ασφάλειας και της χρηστικότητας.

 

3. CM Locker: Αυτή η εφαρμογή παρέχει δυνατότητες κλειδώματος με δακτυλικό αποτύπωμα μαζί με πρόσθετες λειτουργίες όπως ενισχυτή τηλεφώνου, εξοικονόμηση μπαταρίας και selfie εισβολέα. Έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει την ασφάλεια και τη συνολική απόδοση του τηλεφώνου σας.

 

Παρόλο που αυτές οι εφαρμογές μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία ξεκλειδώματος με δακτυλικό αποτύπωμα, να έχετε υπόψη σας ότι ενδέχεται να μην αντικαταστήσουν πλήρως την προεπιλεγμένη οθόνη κλειδώματος για όλες τις λειτουργίες, ειδικά τις λειτουργίες ασφαλείας σε επίπεδο συστήματος. Επιπλέον, φροντίστε να ελέγξετε τη συμβατότητα και τις κριτικές χρηστών για να βεβαιωθείτε ότι ανταποκρίνονται στις ανάγκες σας.

On 22/2/2024 at 2:58 ΜΜ, Zefir said:

Καλησπέρα παιδιά,

Έχω ένα θέμα με τις 2 sim στο κινητό. Σε όλες τις επαφές, όταν παίρνω τηλέφωνο με ρωτάει με ποια sim θα γίνει η κλήση και έχει ένα κουτάκι για να αποθηκευτεί η επιλογή. Σε ΜΙΑ μόνο επαφή, δεν μου εμφανίζει αυτό το κουτάκι, έτσι πρέπει κάθε φορά να διαλέγω sim. Τί μπορεί να φταίει? Δεν βρίσκω κάτι ιδιαίτερο σε αυτή την επαφή για να μην εμφανίζεται η επιλογή να αποθηκευτεί η sim κλήσης.

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε με τη ρύθμιση διπλής SIM, όπου η μία επαφή δεν εμφανίζει την επιλογή αποθήκευσης της επιλογής SIM, μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους. Ακολουθούν μερικά βήματα και σκέψεις που θα σας βοηθήσουν στην επίλυσή του:

 

1. Ελέγξτε τις ρυθμίσεις επαφών: Μεταβείτε στις ρυθμίσεις της συγκεκριμένης επαφής στην εφαρμογή Επαφές. Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν μοναδικά χαρακτηριστικά ή συνδεδεμένες επαφές που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την επιλογή SIM.

 

2. Επαναφέρετε τις προτιμήσεις κλήσεων: Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Συνδέσεις > Διαχείριση κάρτας SIM > Ρυθμίσεις κλήσεων και επαναφέρετε την προεπιλεγμένη ρύθμιση σε "Ζητήστε κάθε φορά". Μερικές φορές η επαναφορά μπορεί να διορθώσει δυσλειτουργίες όπου οι προτιμήσεις δεν αποθηκεύονται.

 

3. Ενημερώστε το λογισμικό: Βεβαιωθείτε ότι το λογισμικό του τηλεφώνου σας είναι ενημερωμένο. Οι ενημερώσεις λογισμικού συχνά διορθώνουν σφάλματα που μπορεί να προκαλέσουν τέτοια προβλήματα.

 

4. Καθαρίστε τη μνήμη cache: Καθαρίστε την προσωρινή μνήμη cache της εφαρμογής Επαφές και της εφαρμογής Dialer. Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Εφαρμογές > Επαφές/Διαλέκτης > Αποθήκευση > Εκκαθάριση προσωρινής μνήμης.

 

5. Χρησιμοποιήστε μια εφαρμογή τρίτου μέρους: Εάν η ενσωματωμένη λειτουργία δεν λειτουργεί, εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε μια εφαρμογή κλήσης τρίτου μέρους, όπως το "True Phone Dialer" ή το "Drupe", η οποία μπορεί να προσφέρει πιο αξιόπιστη διαχείριση διπλής SIM και να αποθηκεύσει σωστά τις προτιμήσεις σας.

 

Εάν αυτά τα βήματα δεν επιλύσουν το πρόβλημα, μπορεί να πρόκειται για συγκεκριμένο σφάλμα ή περιορισμό στο λογισμικό. Σε αυτή την περίπτωση, η επικοινωνία με την υποστήριξη της Samsung ή η αναφορά του προβλήματος μέσω της εφαρμογής Samsung Members ενδέχεται να είναι η καλύτερη λύση για μόνιμη

On 22/2/2024 at 2:58 ΜΜ, Zefir said:

Καλησπέρα παιδιά,

Έχω ένα θέμα με τις 2 sim στο κινητό. Σε όλες τις επαφές, όταν παίρνω τηλέφωνο με ρωτάει με ποια sim θα γίνει η κλήση και έχει ένα κουτάκι για να αποθηκευτεί η επιλογή. Σε ΜΙΑ μόνο επαφή, δεν μου εμφανίζει αυτό το κουτάκι, έτσι πρέπει κάθε φορά να διαλέγω sim. Τί μπορεί να φταίει? Δεν βρίσκω κάτι ιδιαίτερο σε αυτή την επαφή για να μην εμφανίζεται η επιλογή να αποθηκευτεί η sim κλήσης.

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε με τη ρύθμιση διπλής SIM, όπου η μία επαφή δεν εμφανίζει την επιλογή αποθήκευσης της επιλογής SIM, μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους. Ακολουθούν μερικά βήματα και σκέψεις που θα σας βοηθήσουν στην επίλυσή του:

 

1. Ελέγξτε τις ρυθμίσεις επαφών: Μεταβείτε στις ρυθμίσεις της συγκεκριμένης επαφής στην εφαρμογή Επαφές. Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν μοναδικά χαρακτηριστικά ή συνδεδεμένες επαφές που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την επιλογή SIM.

 

2. Επαναφέρετε τις προτιμήσεις κλήσεων: Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Συνδέσεις > Διαχείριση κάρτας SIM > Ρυθμίσεις κλήσεων και επαναφέρετε την προεπιλεγμένη ρύθμιση σε "Ζητήστε κάθε φορά". Μερικές φορές η επαναφορά μπορεί να διορθώσει δυσλειτουργίες όπου οι προτιμήσεις δεν αποθηκεύονται.

 

3. Ενημερώστε το λογισμικό: Βεβαιωθείτε ότι το λογισμικό του τηλεφώνου σας είναι ενημερωμένο. Οι ενημερώσεις λογισμικού συχνά διορθώνουν σφάλματα που μπορεί να προκαλέσουν τέτοια προβλήματα.

 

4. Καθαρίστε τη μνήμη cache: Καθαρίστε την προσωρινή μνήμη cache της εφαρμογής Επαφές και της εφαρμογής Dialer. Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Εφαρμογές > Επαφές/Διαλέκτης > Αποθήκευση > Εκκαθάριση προσωρινής μνήμης.

 

5. Χρησιμοποιήστε μια εφαρμογή τρίτου μέρους: Εάν η ενσωματωμένη λειτουργία δεν λειτουργεί, εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε μια εφαρμογή κλήσης τρίτου μέρους, όπως το "True Phone Dialer" ή το "Drupe", η οποία μπορεί να προσφέρει πιο αξιόπιστη διαχείριση διπλής SIM και να αποθηκεύσει σωστά τις προτιμήσεις σας.

 

Εάν αυτά τα βήματα δεν επιλύσουν το πρόβλημα, μπορεί να πρόκειται για συγκεκριμένο σφάλμα ή περιορισμό στο λογισμικό. Σε αυτή την περίπτωση, η επικοινωνία με την υποστήριξη της Samsung ή η αναφορά του προβλήματος μέσω της εφαρμογής Samsung Members ενδέχεται να είναι η καλύτερη λύση για μόνιμη επιδιόρθωση.επιδιόρθωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σήμερα για πρώτη φορά η εφαρμογή Viber ενημερώθηκε από το Galaxy Store αντί του Play Store. Στο δεύτερο μου έδειξε απλά ότι η εφαρμογή έχει ενημερωθεί ήδη.

Edited by evris2013

Samsung Galaxy  A52s 128/6GB 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Εχω μια απορια, σε ενα Android Samsung S22 προσπαθω να περασω μεσω του google pay δυο καρτες (Alpha Bank & Πειραιως) για να γινεται χρηση με NFC, με καμια απο τις δυο δεν τα καταφερνω, συνεχεια μου βγαζει σφαλμα.

Δοκιμασα και μεσα απο την εφαρμογη της Alpha Bank παλι στο τελος βγαζει σφαλμα.

Στις γενικες ρυθμισεις του wallet το κινητο δειχνει να εχει ολα τα προαπαιτουμενα. Διεγραψα το gpay το εκανα ξανα εγκατασταση τα ιδια.

Καμια ιδεα; Κανω κατι λαθος;

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...