Jump to content

Φορητότητα σε καρτοκινητό Vodafone (χωρίς κόστος)


Mark_K
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στο Facebook της Vodafone μου είπαν πως υπάρχει κόστος 30€. Τα 25€ μπαίνουν σαν ανανέωση χρόνου με διάρκεια 2 μηνών και τα υπόλοιπα 5€ σαν εφάπαξ κόστος.

Αν με αυτά τα 25 μπορείς να ενεργοποιείς τα διάφορα πακέτα,θα τα έχω εξαντλήσει σε 2 μήνες.Άρα το μόνο πραγματικό κόστος θα είναι τα 5€. Αλλά όλο και κάποια πονηριά θα παίζει...Θα πάω και σε κατάστημα να ρωτήσω...

 

 

Update,ώρα 18:09: Mε ενημέρωσαν,κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με κατάστημα Vodafone, πως αυτά τα 25€ που υποτίθεται πως μένουν στην κάρτα σαν ανανέωση,ΔΕΝ μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ενεργοποίηση των υφιστάμενων πακέτων.Και το μόνο που παρέχουν είναι 500 λεπτά προς Vodafone. Kαλά αυτό πως γίνεται?Μάστορες στην απατεωνιά είναι οι τύποι μιλάμε!

 

Όλα γίνονται στη χώρα μας. Και δυστυχώς στην πλειοψηφία τους βρώμικες πρακτικές.

 

Αν σου είπανε έτσι, τότε έτσι είναι. Τα πληρώνεις και ξεμπερδεύεις.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στον αδερφό μου ζήτησαν τέλος αποσύνδεσης 20 ευρώ απο την Vodafone σε συμβόλαιο που έληξε!

Φοβερά πράγματα...

Επίσης είχε υπόλοιπο περίπου 30 ευρώ, τα οποία όταν το γύρισε σε καρτοκινητο ΔΕΝ του τα μετέφεραν και έκαναν φτερά!

Με λίγα λόγια, 50 ευρώ ζημία για ένα συμβόλαιο που έληξε και μεταφορά σε καρτοκινητη. ΕΛΕΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με την φορητότα από Cosmote -> Vodafone(CU). Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα και παρά την επικοινωνία μου με την Vodafone συνεχίζω να έχω το θέμα. Χάνω πολλές κλήσεις επειδή βγάζει σε καλούντες που με παίρνουν ότι ο αριθμός μου δεν χρησιμοποιείται και δεν υπάρχει. Άλλες φορές ότι δεν είμαι διαθέσιμος. Αν βγάλει το δεύτερο, τότε λαμβάνω το ενημερωτικό sms για την χαμένη κλήση. Αλλά στην πρώτη περίπτωση δεν το μαθαίνω ποτέ. Ευτυχώς με τους φίλους μου χρησιμοποιώ και social media και με βρίσκουν από εκεί και τους παίρνω εγώ αλλά με την δουλειά και τους πελάτες εκεί έχω θέμα.

Σημείωση. Δεν χρειάζεται να μην έχω σήμα για να γίνει. Τις μισές φορές έχω κανονικά sim και την ίδια ώρα που κάποιος μπορεί και επικοινωνεί κανονικά μαζί μου σε άλλον βγάζει ότι ο αριθμός δεν υπάρχει!!! Φυσικά το κάνει και αν το έχω κλειστό, ή όντως δεν έχω σήμα εκείνη την στιγμή.

 

Το έχει παρατηρήσει κανείς και αν ναι, τελικά πως το έλυσε με την Vodafone. Εγώ σκέφτηκα να τους πω να μου αλλάξουν δωρεάν sim αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι αυτό είναι η λύση.

Google Pixel 9 Pro XL

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με την φορητότα από Cosmote -> Vodafone(CU). Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα και παρά την επικοινωνία μου με την Vodafone συνεχίζω να έχω το θέμα. Χάνω πολλές κλήσεις επειδή βγάζει σε καλούντες που με παίρνουν ότι ο αριθμός μου δεν χρησιμοποιείται και δεν υπάρχει. Άλλες φορές ότι δεν είμαι διαθέσιμος. Αν βγάλει το δεύτερο, τότε λαμβάνω το ενημερωτικό sms για την χαμένη κλήση. Αλλά στην πρώτη περίπτωση δεν το μαθαίνω ποτέ. Ευτυχώς με τους φίλους μου χρησιμοποιώ και social media και με βρίσκουν από εκεί και τους παίρνω εγώ αλλά με την δουλειά και τους πελάτες εκεί έχω θέμα.

Σημείωση. Δεν χρειάζεται να μην έχω σήμα για να γίνει. Τις μισές φορές έχω κανονικά sim και την ίδια ώρα που κάποιος μπορεί και επικοινωνεί κανονικά μαζί μου σε άλλον βγάζει ότι ο αριθμός δεν υπάρχει!!! Φυσικά το κάνει και αν το έχω κλειστό, ή όντως δεν έχω σήμα εκείνη την στιγμή.

 

Το έχει παρατηρήσει κανείς και αν ναι, τελικά πως το έλυσε με την Vodafone. Εγώ σκέφτηκα να τους πω να μου αλλάξουν δωρεάν sim αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι αυτό είναι η λύση.

 

Καλημέρα,

 

Το πρόβλημα είναι συστημικό. Όχι απαραίτητα της Vodafone, θα μπορούσε να είναι και της Cosmote.

 

Αν και θεωρώ πως υπερισχύει το πρώτο. Λοιπόν. Αρχικά να προσθέσω πως το θέμα που αντιμετωπίζεις, είναι αρκετά σοβαρό και όφειλαν να το επιλύσουν άμεσα. Βεβαία, μπορεί να έκαναν κάποιες ενέργειες που να μην απέδωσαν καρπούς.

 

Γίνε όμως πιο αναλυτικός. Με ποιο τμήμα μίλησες; Τι σου είπαν; Γράψει η συσκευή κανονικά τον πάροχο vodafone GR;

 

Προτείνω:

 

1.) Συνομιλία με το chat του vodafonecu.gr ωστόσο υπάρχει πιθανότητα να σου πουν πως θα ενημερώσουν το τεχνικό τμήμα.

 

2.) Καλό είναι σε δύσκολες περιπτώσεις όπως η συγκεκριμένη, να ζητάμε τα στοιχεία του εκπροσώπου και να ζητάμε ευγενικά να συνδεθούμε με τον προϊστάμενο του τμήματος που μας ενδιαφέρει. Αυτό όχι μόνο είναι σωστό και ορθό, αλλά επιταχύνει τη λύση στο πρόβλημα, για αρκετούς λόγους.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

Το πρόβλημα είναι συστημικό. Όχι απαραίτητα της Vodafone, θα μπορούσε να είναι και της Cosmote.

 

Αν και θεωρώ πως υπερισχύει το πρώτο. Λοιπόν. Αρχικά να προσθέσω πως το θέμα που αντιμετωπίζεις, είναι αρκετά σοβαρό και όφειλαν να το επιλύσουν άμεσα. Βεβαία, μπορεί να έκαναν κάποιες ενέργειες που να μην απέδωσαν καρπούς.

 

Γίνε όμως πιο αναλυτικός. Με ποιο τμήμα μίλησες; Τι σου είπαν; Γράψει η συσκευή κανονικά τον πάροχο vodafone GR;

 

Προτείνω:

 

1.) Συνομιλία με το chat του vodafonecu.gr ωστόσο υπάρχει πιθανότητα να σου πουν πως θα ενημερώσουν το τεχνικό τμήμα.

 

2.) Καλό είναι σε δύσκολες περιπτώσεις όπως η συγκεκριμένη, να ζητάμε τα στοιχεία του εκπροσώπου και να ζητάμε ευγενικά να συνδεθούμε με τον προϊστάμενο του τμήματος που μας ενδιαφέρει. Αυτό όχι μόνο είναι σωστό και ορθό, αλλά επιταχύνει τη λύση στο πρόβλημα, για αρκετούς λόγους.

 

Ευχαριστώ. Λοιπόν. Δείχνει κανονικά vodafone GR. Μερικές φορές κατά την είσοδο μου από επανεκκίνηση, ίσως δείξει και μήνυμα, Καλως ήρθατε στην Vodafone. Όπως λες είναι πολύ σοβαρό το ζήτημα, ειδικά όταν μιλάμε και για κινητό με χρήση στη δουλειά και όχι μόνο για φίλους.

Η επικοινωνία είναι μέσω 13830. Τίποτα περισσότερο.

 

Η μόνη ενέργεια που εκαναν το προηγούμενο Σάββατο στην τηλεφωνική μου επικοινωνία ήταν, όπως είπαν, να κάνουν επανεκκίνηση του συστήματος. Μου ζήτησαν για 10 λεπτά να κλείσω το κινητό μου. Δεν άλλαξε κάτι. Πάλι είχα το ίδιο πρόβλημα.

Την Τρίτη λοιπόν είπα να πάω σε κατάστημα για ίσως πιο άμεση επικοινωνία με τους τεχνικούς. Τίποτα απλώς θα έκαναν αίτημα στο τεχνικό. Από τότε τίποτα. Το πρόβλημα συνεχίστηκε και δεν έλαβα κλήση από τους τεχνικούς.

 

Σήμερα το πρωί, ξαναμίλησα με το 13830 (λάθος μου όντως που δεν κρατάω ονόματα) και μου είπε ότι στο τσεκάρισμα της γραμμής που κάνει αυτή δεν βλέπει κάτι, ότι μπορεί να υπάρχουν θεματάκια σε φορητότητες αλλά όχι μετά από 2 εβδομάδες και τόσο σοβαρά και με ρώτησε αν στην προηγούμενη επικοινωνία μου, συνάδελφος της να μου είχα αναφέρει για επανεκκίνηση του συστήματος. Της είπα ναι, οπότε μου είπα θα κάνει αίτημα στο τεχνικό ωστόσο θα ήθελε παραπάνω στοιχεία για μερικούς αριθμούς που θυμάμαι να με πήραν και να τους έκανε το θέμα και πότε έγινε αυτό. Της έδωσα 2 περιστατικά που θυμόμουν. Μου είπε ότι θέλει 3-5 εργάσιμες για να φτάσει στους τεχνικούς το θέμα και τα λοιπά. Κλείνοντας, της ζήτησα μήπως κάναμε άλλη μία φορά την επανεκκίνηση του συστήματος. Μου λέει, εννοείται θα το κάνουμε, μήπως και έτσι στρώσει. Ωστόσο, όταν την ρώτησα αν χρειάζεται μόλις κλείσουμε το τηλέφωνο, να απενεργοποιήσω την συσκευή για 10 λεπτά όπως και το Σάββατο, αυτή μου είπε όχι. Αρκεί μία επανεκκίνηση της συσκευής. Αυτό.

 

Νομίζω το ανέλυσα αρκετά. Να προσθέσω ότι της πρότεινα μήπως να αλλαζαμε sim με καινούρια ξανά για τυχόν θέμα. Μου είπε ότι όχι δεν χρειάζεται.

Το θέμα είναι ότι αν είναι θέμα cosmote, άντε να βρεις άκρη. Θα μου πουν 101%, κύριε δεν είστε σε εμάς, οπότε δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Το θέμα το έχει η άλλη εταιρεία.

Google Pixel 9 Pro XL

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ. Λοιπόν. Δείχνει κανονικά vodafone GR. Μερικές φορές κατά την είσοδο μου από επανεκκίνηση, ίσως δείξει και μήνυμα, Καλως ήρθατε στην Vodafone. Όπως λες είναι πολύ σοβαρό το ζήτημα, ειδικά όταν μιλάμε και για κινητό με χρήση στη δουλειά και όχι μόνο για φίλους.

Η επικοινωνία είναι μέσω 13830. Τίποτα περισσότερο.

 

Η μόνη ενέργεια που εκαναν το προηγούμενο Σάββατο στην τηλεφωνική μου επικοινωνία ήταν, όπως είπαν, να κάνουν επανεκκίνηση του συστήματος. Μου ζήτησαν για 10 λεπτά να κλείσω το κινητό μου. Δεν άλλαξε κάτι. Πάλι είχα το ίδιο πρόβλημα.

Την Τρίτη λοιπόν είπα να πάω σε κατάστημα για ίσως πιο άμεση επικοινωνία με τους τεχνικούς. Τίποτα απλώς θα έκαναν αίτημα στο τεχνικό. Από τότε τίποτα. Το πρόβλημα συνεχίστηκε και δεν έλαβα κλήση από τους τεχνικούς.

 

Σήμερα το πρωί, ξαναμίλησα με το 13830 (λάθος μου όντως που δεν κρατάω ονόματα) και μου είπε ότι στο τσεκάρισμα της γραμμής που κάνει αυτή δεν βλέπει κάτι, ότι μπορεί να υπάρχουν θεματάκια σε φορητότητες αλλά όχι μετά από 2 εβδομάδες και τόσο σοβαρά και με ρώτησε αν στην προηγούμενη επικοινωνία μου, συνάδελφος της να μου είχα αναφέρει για επανεκκίνηση του συστήματος. Της είπα ναι, οπότε μου είπα θα κάνει αίτημα στο τεχνικό ωστόσο θα ήθελε παραπάνω στοιχεία για μερικούς αριθμούς που θυμάμαι να με πήραν και να τους έκανε το θέμα και πότε έγινε αυτό. Της έδωσα 2 περιστατικά που θυμόμουν. Μου είπε ότι θέλει 3-5 εργάσιμες για να φτάσει στους τεχνικούς το θέμα και τα λοιπά. Κλείνοντας, της ζήτησα μήπως κάναμε άλλη μία φορά την επανεκκίνηση του συστήματος. Μου λέει, εννοείται θα το κάνουμε, μήπως και έτσι στρώσει. Ωστόσο, όταν την ρώτησα αν χρειάζεται μόλις κλείσουμε το τηλέφωνο, να απενεργοποιήσω την συσκευή για 10 λεπτά όπως και το Σάββατο, αυτή μου είπε όχι. Αρκεί μία επανεκκίνηση της συσκευής. Αυτό.

 

Νομίζω το ανέλυσα αρκετά. Να προσθέσω ότι της πρότεινα μήπως να αλλαζαμε sim με καινούρια ξανά για τυχόν θέμα. Μου είπε ότι όχι δεν χρειάζεται.

Το θέμα είναι ότι αν είναι θέμα cosmote, άντε να βρεις άκρη. Θα μου πουν 101%, κύριε δεν είστε σε εμάς, οπότε δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Το θέμα το έχει η άλλη εταιρεία.

 

Όταν σε ξανακαλεσουν από το τεχνικό τμήμα, ζήτα τον προϊστάμενο του τμήματος. Να δεις για πότε θα επιλυθεί.

 

Μιλάω εκ πείρας. Μόλις ζήτησα τον προϊστάμενο για ένα ζήτημα που μου είχε προκύψει, ως δια μαγείας απολογήθηκε ο υπάλληλος και μου το έλυσε, εμφανώς αγχωμένος, διότι είχα ζητήσει τα στοιχεία του.

 

Αυτό γιατί κάποιοι εκεί μέσα και σε κάθε εταιρεία, βαριουνται να δουλέψουν. Άκουσε με και θα βγεις κερδισμένος.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

εδω και δυο μήνες ηθέλα να παω στο δικτυο της vodafone ..

παω στο καταστήμα και μου λενε όλα εντάξει ... περιμενε ... περιμένω και εγω ... και ακόμα τίποτα ..

τωρα μου λένε οτι έχουν τεχνικο πρόβλημα ... εμ τι θα γίνει ;;;

Mi 9 Lite 128 GB Aurora Blue

COSMOTE WHATS UP

Link to comment
Share on other sites

χα χα χα! α ρε βονταφον με τα "τεχνικά προβλήματα" ακόμα τις ίδιες ανοησίες λένε? πριν κάτι μήνες που είχα κάνει κι εγώ πάλι τα ιδια λέγανε
Link to comment
Share on other sites

Εμένα ακόμα να με πάρουν οι "τεχνικοί" για την επίλυση του θέματος! LOL απλά θα πω! Αύριο θα κάνω πάλι τηλεφώνημα ζητώντας τον προϊστάμενο όμως αυτή την φορά. Αρχίζω να χάνω τις ελπίδες μου. Σχεδόν μήνας έκλεισε και ακόμα χάνω κλήσεις.

Google Pixel 9 Pro XL

Link to comment
Share on other sites

Εμένα ακόμα να με πάρουν οι "τεχνικοί" για την επίλυση του θέματος! LOL απλά θα πω! Αύριο θα κάνω πάλι τηλεφώνημα ζητώντας τον προϊστάμενο όμως αυτή την φορά. Αρχίζω να χάνω τις ελπίδες μου. Σχεδόν μήνας έκλεισε και ακόμα χάνω κλήσεις.

 

Για να μην σε κάλεσαν μετά το πέρας τόσων ημερών, προφανώς και δεν ασχολήθηκε ουδείς με την περίπτωσή σου.

 

Από εδώ και στο εξής, κράτα τα στοιχεία των υπαλλήλων που συνομιλείς. Τέλος, η προσφυγή στον προϊστάμενο του τμήματος, μοιάζει μονόδρομος σε περιπτώσεις όπως η δική σου.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Για να μην σε κάλεσαν μετά το πέρας τόσων ημερών, προφανώς και δεν ασχολήθηκε ουδείς με την περίπτωσή σου.

 

Από εδώ και στο εξής, κράτα τα στοιχεία των υπαλλήλων που συνομιλείς. Τέλος, η προσφυγή στον προϊστάμενο του τμήματος, μοιάζει μονόδρομος σε περιπτώσεις όπως η δική σου.

Προφανώς και δεν ασχολήθηκε κανείς. Ειδικά σε ένα τέτοιο ζήτημα η εξυπηρέτηση θα έπρεπε να ήταν άμεση!

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Google Pixel 9 Pro XL

Link to comment
Share on other sites

Προϊστάμενος να βγει στο τηλέφωνο για να μιλήσει με πελάτη λίγο χλωμό... εγώ έπαιρνα κάθε μερα τηλ στο κατάστημα που έκανα τη σύνδεση και αφού τους έπρηξα τότε και μονο τότε προχώρησε η φορητότητα
Link to comment
Share on other sites

Προϊστάμενος να βγει στο τηλέφωνο για να μιλήσει με πελάτη λίγο χλωμό... εγώ έπαιρνα κάθε μερα τηλ στο κατάστημα που έκανα τη σύνδεση και αφού τους έπρηξα τότε και μονο τότε προχώρησε η φορητότητα

 

Μια χαρά βγαίνει. Οι κλήσεις ηχογραφούνται και είναι υποχρεωμένοι να σε συνδέσουν με τον κυρίως υπεύθυνο. Όπως και να σου δώσουν τα στοιχεία του. Τα πάντα διεκδίκηση και σωστό τρόπο θέλουν.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

χα χα χα! α ρε βονταφον με τα "τεχνικά προβλήματα" ακόμα τις ίδιες ανοησίες λένε? πριν κάτι μήνες που είχα κάνει κι εγώ πάλι τα ιδια λέγανε

 

Εδω και χρονια τρεχει η γραμμη της εταιρειας "τεχνικα προβληματα":wacko:

Link to comment
Share on other sites

Εδω και χρονια τρεχει η γραμμη της εταιρειας "τεχνικα προβληματα":wacko:

 

Απλα δεν θελουν πελατες...απλα τα πραγματα

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το πρόβλημα δείχνει να έχει λυθεί παρότι δεν έχω επίσημη ενημέρωση ακόμα. Τη Δεύτερα μίλησα με εμπροσωπο και ζήτησα το όνομα του. Του ζήτησα μέχρι το βράδυ της ίδιας ημέρας να έχω μια επίσημη απάντηση για το χρόνο αποκατάστασης καθώς η αιτία "φταιει η κοσμοτε, και το τεχνικό μας τμήμα έχει κάνει αίτημα στο δικό τους" δεν μου αρκεί. Το κλείσαμε και δεν έγινε τίποτα.

 

Παρασκευή λοιπόν, πήρα πάλι, ζήτησα όνομα πάλι, και ανέφερα το πρόβλημα ξανά. Μου λέει ότι έχει σημειωθει ότι στις 20/8(Δευτερα) θα έπρεπε να είχατε πάρει απάντηση, με βάζει αναμονή, βγαίνει και ξαναλέει το ίδιο, φταίει η κοσμοτε.

Λέω ωραία, και ο θεός ο ίδιος να φταίει δεν με ενδιαφέρει. Θέλω επίσημη απάντηση για το ποτέ θα λυθεί, καθώς η κοσμοτε αν δεχθώ τον ισχυρισμο μπορεί να αποφασίσει να το λύση σε 1-2 μήνες ή και ποτέ. Ζητάω για μεγαλύτερη επισημοτητα, ευγενικά και τονιζοντασ ότι δεν έχω παράπονο από τους εκρποσωπουσ, να μιλήσω με τον προισταμενο.

Με βάζει αναμονή, βγαίνει και μου ζητάει ότι αν δεν μου είναι κόπος, να περιμένω να στείλει εκείνη την στιγμή ένα email εσωτερικά στο τεχνικό τμήμα, για να ζητήσει πλήρη ενημέρωση του προισταμενου της για το θέμα με τεχνικές λεπτομέρειες και να με καλέσει αυτός όταν θα έχει το email. Της λέω δεν είναι κόπος. Καντο και περιμένω τηλέφωνο από τον προισταμενο.

 

Τηλέφωνο δεν έλαβα ακόμα, να πω την αλήθεια δεν περιμένω, αλλά από το απόγευμα της Παρασκευησ δεν αντιμετωπίζω τέτοιο πρόβλημα και όλοι με καλούν με την πρώτη κανονικά.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Google Pixel 9 Pro XL

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το πρόβλημα δείχνει να έχει λυθεί παρότι δεν έχω επίσημη ενημέρωση ακόμα. Τη Δεύτερα μίλησα με εμπροσωπο και ζήτησα το όνομα του. Του ζήτησα μέχρι το βράδυ της ίδιας ημέρας να έχω μια επίσημη απάντηση για το χρόνο αποκατάστασης καθώς η αιτία "φταιει η κοσμοτε, και το τεχνικό μας τμήμα έχει κάνει αίτημα στο δικό τους" δεν μου αρκεί. Το κλείσαμε και δεν έγινε τίποτα.

 

Παρασκευή λοιπόν, πήρα πάλι, ζήτησα όνομα πάλι, και ανέφερα το πρόβλημα ξανά. Μου λέει ότι έχει σημειωθει ότι στις 20/8(Δευτερα) θα έπρεπε να είχατε πάρει απάντηση, με βάζει αναμονή, βγαίνει και ξαναλέει το ίδιο, φταίει η κοσμοτε.

Λέω ωραία, και ο θεός ο ίδιος να φταίει δεν με ενδιαφέρει. Θέλω επίσημη απάντηση για το ποτέ θα λυθεί, καθώς η κοσμοτε αν δεχθώ τον ισχυρισμο μπορεί να αποφασίσει να το λύση σε 1-2 μήνες ή και ποτέ. Ζητάω για μεγαλύτερη επισημοτητα, ευγενικά και τονιζοντασ ότι δεν έχω παράπονο από τους εκρποσωπουσ, να μιλήσω με τον προισταμενο.

Με βάζει αναμονή, βγαίνει και μου ζητάει ότι αν δεν μου είναι κόπος, να περιμένω να στείλει εκείνη την στιγμή ένα email εσωτερικά στο τεχνικό τμήμα, για να ζητήσει πλήρη ενημέρωση του προισταμενου της για το θέμα με τεχνικές λεπτομέρειες και να με καλέσει αυτός όταν θα έχει το email. Της λέω δεν είναι κόπος. Καντο και περιμένω τηλέφωνο από τον προισταμενο.

 

Τηλέφωνο δεν έλαβα ακόμα, να πω την αλήθεια δεν περιμένω, αλλά από το απόγευμα της Παρασκευησ δεν αντιμετωπίζω τέτοιο πρόβλημα και όλοι με καλούν με την πρώτη κανονικά.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

 

Ωραίος. Το χειρίστηκες άψογα από όσο μπορώ να συμπεράνω. Ο προϊστάμενος μπορεί να μην σε καλέσει, αλλά σίγουρα τους ταρακούνησες. Και ο Άγιος φοβερά θέλει, καθόλου τυχαίο.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Ωραίος. Το χειρίστηκες άψογα από όσο μπορώ να συμπεράνω. Ο προϊστάμενος μπορεί να μην σε καλέσει, αλλά σίγουρα τους ταρακούνησες. Και ο Άγιος φοβερά θέλει, καθόλου τυχαίο.

 

Ακολούθησα τη συμβουλή σου. Να πω την αλήθεια δεν θα σκεφτόμουν να ζητήσω προϊστάμενο. Σε κάθε περίπτωση, προς το παρόν έχω κλείσει 48ωρο χωρίς κανένα πρόβλημα. Έχω βάλει και 2-3 φίλους που είχαν μόνιμα θέμα και δεν μπορούσαν να με πάρουν, να κάνου τυχαίες κλήσεις όλο το ΣΚ και με πιάνουν με την πρώτη. Είναι θετικό δείγμα. Αλλά ας δούμε πως θα πάει και όλη την εβδομάδα. Αλλά όπως λές, Και ο Άγιος φοβέρα θέλει.

 

EDIT: Με πήραν σήμερα, Δευτέρα, και μου είπαν ότι τους ενημέρωσε ο ΟΤΕ ότι έχει επιλυθει το πρόβλημα. Κουραφεξαλα με λίγα λόγια. Πρέπει να ζητάς ανώτερη βαθμιδα για να γίνει κάτι.

Edited by djkostas20

Google Pixel 9 Pro XL

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

Επειδή λοιπόν και ο άγιος φοβέρα θέλει, θα παραθέσω την λύση σε φορητότητες καρτοκινητών, απο προσωπική εμπειρία

1) Οι εταιρείες επειδή δεν έχουν όφελος από την καρτοκινητή, λένε πως έχουν θέμα και η φορητότητα θα καθυστερήσει.

2) Ζητάνε να πληρώσουμε 30 ευρώ (25 ευρώ χρόνος για ένα μήνα + 5 ευρώ sim).

 

Λύση:

Στέλνετε ένα email στην εξυπηρέτηση της vodafone, το email είναι το "ccsupport.gr@vodafone.com" και μπορείτε να το βρείτε στο παρακάτω url http://www.vodafone.gr/portal/resources/media/indicators/H01_01012014_30062014_.pdf.

κάνοντας κοινοποίηση την ΕΕΤΤ (katanalotes@eett.gr) και αναφέρετε τα εξής:

 

1) ότι ο χρόνος της φορητότητας έχει υπερβεί τις 3 εργάσιμες ημέρες, κάτι το οποίο απαγορεύεται από την ΕΕΤΤ.

 

2) ότι η vodafone στην σελίδα της αναφέρει πως το κόστος φορητότητας είναι δωρεαν

http://www.vodafone.gr/portal/client/faq/FAQLoadCategories.action?faqCategoryId=847

 

και η ΕΕΤΤ στο παρακάτω URL σελίδα 4, τμήμα Β-2.α αναφέρει πως :

“Ενδεικτικά αναφέρεται ότι δεν επιτρέπεται από έναν πάροχο κινητής η εφαρμογή χρεώσεων για την παροχή της φορητότητας αριθμού

μόνο σε συνδρομητές καρτοκινητής και όχι σε συνδρομητές συμβολαίου” .

https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/AP837-002.pdf

 

Θα σας πάρουν άμεσα να περάσετε να πάρετε την sim, και θα σας απαντήσουν από την vodafone πως θα πληρώσετε μόνο την sim (5 ευρώ) και τα υπόλοιπα 25 ευρώ χρόνου είναι προαιρετικά.

 

Κάτι τέτοιο ισχύει και για τους άλλους παρόχους.

Θα πρέπει όμως να ξέρετε σε ποιο email θα τους το στείλετε για να κοινοποιήσετε και την ΕΕΤΤ.

Στην vodafone περίμενα 25 λεπτα στο τλφ με διάφορες προφάσεις για να μου δώσουν τελικά το email της εξυπηρέτησης.

 

Αυτά για να βοηθήσουμε τους υπόλοιπους.

 

Να προσθέσω πως όταν πήγα σήμερα στο κατάστημα εγίναν τα παρακάτω:

1) Μου έδειχνε η κοπελίτσα το σύστημα τους πως δεν δέχεται να ενεργοποιήσει την φορητότητα καρτοκινητού λόγω προβλήματος, αλλά μόλις της είπα για ΕΕΤΤ, μου είπε θα το στείλω με email..........

2) Ούτε για τα χρήματα ήξερε ότι είναι προαιρετικά, και πήρε την vodafone και της είπαν οκ.

 

Φιλικα!!

 

Καλημέρα,

Να προσθέσω και κάτι ακόμα.

Σε συνέχεια των email μου στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone, κοινοποίηση ΠΑΝΤΑ την ΕΕΤΤ,

τους ζητούσα πίσω και τα 5 ευρώ της SIM, γιατί οι συνδρομητές συμβολαίου που κάνουν φορητότητα δεν πληρώνουν την SIM.

Επειδή λοιπόν η ΕΕΤΤ αναφέρει, "Ενδεικτικά αναφέρεται ότι δεν επιτρέπεται από έναν πάροχο κινητής η εφαρμογή χρεώσεων για την παροχή της φορητότητας αριθμού μόνο σε συνδρομητές καρτοκινητής και όχι σε συνδρομητές συμβολαίου” ,

μου επέστρεψαν τα 5 ευρώ της SIM, σε χρήματα στο καρτοκινητό, στα πλαίσια καλής συνεργασίας όπως ανέφεραν -

Μαστίγωμα λόγω ΕΕΤΤ το λέω εγώ.

Είπα να μην το τραβήξω και να τα ζητήσω μετρητά, οπότε όλα καλά!!!!

 

Φορητότητα καρτοκινητού με μηδενικό κόστος!!

 

Καλημέρα, έχει αλλάξει κάτι με τα παραπάνω ή συνεχίζουν και ισχύουν κανονικά;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Παιδιά ας ενημερώσει κάποιος αν έχει πρόσφατη εμπειρία, έτσι και έχει αλλάξει κάτι από τα παραπάνω.

 

Καλημέρα,

 

Η νομοθεσία της ΕΕΤΤ, παραμένει ως έχει.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Έχει επιχειρήσει κανείς τελευταία να πάει από συμβόλαιο vodafone σε καρτοκινητό vodafone? Αν ναι ποία είναι η διαδικασία??

Έληξε το συμβόλαιο μου προχτές και με χρεώσανε το κανονικό ποσό για το Red, 84,48€ προπληρωμή για τον τρέχον μήνα ενώ πλήρωνα

30.8€ μέχρι τώρα.....

Link to comment
Share on other sites

Δεν έγινε αορίστου ? έληξαν οι εκπτώσεις που γράφει ? η λόγο υποχρεωτικής παραμονής 30 ημερών πήγες στο κανονικό ?

 

Δεν ξέρω καθόλου τι παίζει , απλά στις 11/03 νομίζω, είπα στην μάνα μου να φύγει από το συμβόλαιο της (κάπου 20 ευρω) και να πάει cu , οπότε πήρε απλά τηλ και της είπαν θα γίνει σε 1 μηνα και πρέπει να δώσει 72 ευρώ.

11/04 την πήραν τηλέφωνο και της είπαν έγινε cu με 10 ευρώ μέσα και επέλεξε τηλεφωνικά το πρώτο πακέτο.

 

Ο λογαριασμός με περίοδο χρήσης ώς 20/03 έχει επιστροφή 53 ευρω . μένει ο λογαριασμός για τις υπόλοιπες 20 μέρες να δω τι κερατιάτικα έχει :)

 

Έληξαν οι εκπτώσεις μαζί με το συμβόλαιο και γύρισε σε αορίστου και στη φουλ τιμή... Τώρα πρέπει να ανανεώσω με έκπτωση στα 37, να πληρώσω το 85 αρι και να γίνει συμψηφισμός με τους επόμενους λογαριασμούς αλλά εγώ θέλω να παω σε καρτοκινητο

 

Οπότε απο τα 72 της βάλανε 10 στην κάρτα και της επιστρέψανε 53? σωστά κατάλαβα? Από που προέκυψε άραγε το 72 αρχικά? Ήταν η αρχική τιμή του συμβολαίου?

Edited by _DuDe_
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...