Jump to content

χρέωση καρτας απο πενταψήφιο νούμερο


kostasw
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το απόγευμα πήρα τηλέφωνο στο 1260 και ζήτησα να γίνει φραγή στα 5ψήφια στον έναν αριθμό μου.

Προηγουμένως είχα δοκιμάσει την υπηρεσία που στέλνεις τον αριθμό που θες να ειδοποιήσεις να σε καλέσει στο 54040, και ρώτησα συγκεκριμένα αν θα έρχεται από αυτό (54040) την κοπέλα που με εξυπηρέτησε, και μου λέει θα κόβεται αφού κάνει φραγή στις σειρές 54ΧΧΧ και 19ΧΧΧ.

Μου είπε ότι θα πάρει 2 ώρες περίπου. Έχουν περάσει 5 σχεδόν, και δοκιμάζοντας να στείλω ειδοποίηση να με καλέσει αυτός ο αριθμός στον οποίο έκανα το αίτημα για φραγή, πηγαίνει κανονικά το μήνυμα.

Οπότε 2 ενδεχόμενα έχουμε. Είτε η φραγή επενεργεί μονάχα στα χρεώσιμα μηνύματα από ΥΠΠ, και αφήνει οτιδήποτε άλλο και ας είναι από 54, είτε ακόμα δεν έχει ενεργοποιηθεί η φραγή στον αριθμό μου.

Το ελέγχω παραπάνω και ενημερώνω αν δω κάποια αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Να και η απάντηση της wind ρίχνοντας το μπαλάκι στην ανύπαρκτη εταιρία.

Σε συνέχεια του αιτήματος σας με κωδικό 37-*****43060, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στον τηλεφωνικό σας αριθμό έχουν καταγράφει χρεώσεις από 5ψηφιο αριθμό που ανήκει στην εταιρεία DIMOCO EUROPE

 

Σχετικά με τις υπηρεσιών των τρίτων παρόχων ισχύουν τα παρακάτω:

Οι υπηρεσίες αυτές δεν παρέχονται από τη WIND, αλλά από τρίτους που φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για τη συμμόρφωση των παρεχόμενων υπηρεσιών τους.

Για την πληρέστερη ενημέρωσή σας ως προς τις παρεχόμενες υπηρεσίες και την τιμολόγηση αυτών, παρακαλούμε όπως επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του παρόχου της υπηρεσίας. Ειδικότερα για τις Υπηρεσίες SMS παρέχονται δύο είδη υπηρεσιών, χρεώσιμων κατά την αποστολή ή τη λήψη μηνύματος. Σας συμβουλεύουμε να μην καταχωρείτε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου σε ιστοσελίδα, αν δεν έχετε πρώτα διαβάσει προσεκτικά στην ιστοσελίδα, όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις με τους οποίους παρέχεται η υπηρεσία που σας ενδιαφέρει. Διαφημίσεις για δωρεάν προσφορές ή συμμετοχή σε κληρώσεις, ενδέχεται να συνοδεύουν υπηρεσίες με συνδρομή.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις Υπηρεσίες Τρίτων, παρακαλούμε όπως επισκεφθείτε το παρακάτω link:

 

http://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/kiniti/upiresies/upiresies-triton/»

 

Τέλος, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών υπηρεσιών WIND παραμένει στη διάθεσή σας, έχοντας την δυνατότητα να αποστείλετε γραπτό αίτημα μέσω της ιστοσελίδας μας http://www.WIND.gr ή επικοινωνώντας στο 1260 (για κινητή τηλεφωνία) και 13800 (για σταθερή τηλεφωνία), 24 ώρες το 24-ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα, για οποιoδήποτε θέμα τεχνικής ή άλλης φύσεως αναφορικά με τις παρεχόμενες προς τους Συνδρομητές μας υπηρεσίες.

 

Mε εκτίμηση,

 

Wind Customer Experience Team

 

Edit: Η ανάρτηση τροποποιήθηκε καθώς εμπεριείχε προσωπικά δεδομένα.

Edited by DINFUN
Οτι πάρεις 100...
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά κι εμένα σήμερα μου ήρθε χρέωση από 54007 και όχι μόνο έλαβα μήνυμα, αλλά έστειλα κιόλας, με χρέωση 5 ευρώ. Με πάγιο 16 ευρώ το μήνα δεν θα έδινα ποτέ 5 ευρώ για αέρα κοπανιστό. Για να μην χρονοτριβώ κι επειδή τους έχω βαρεθεί ελεεινά κάθε φορά έστειλα απευθείας email στην cosmote ως εξης: Στον τελευταίο λογαριασμό που εκδόθηκε για τον αριθμό 698 που διατηρώ στο δίκτυο σας, διαπιστώνω μία χρέωση της τάξεως των 5,00€ που πραγματοποιήθηκε την 21/03/2017 προς ΥΠΠ τρίτων και πιο συγκεκριμένα στον αριθμό 54007 τον οποίο δεν γνωρίζω, ούτε βρήκα σε ποιον ανήκει μετά από σχετική αναζήτηση στο διαδίκτυο και ουδέποτε χρησιμοποίησα. Ως εκ τούτου αρνούμαι την χρέωση των 5,00€ για ένα και μοναδικό sms. Παρακαλώ όπως αναιρεθεί η καταχρηστική χρέωση αλλιώς θα προβώ σε επίσημη καταγγελία προς τους αρμόδιους δημοσίους φορείς. Ελπίζω να μην με συνδέσουν!
Link to comment
Share on other sites

Έπεσα θύμα και εγώ του 19366 πριν από 15 μέρες με αποστολή sms για συμμετοχή σε διαγωνισμό του LIDL στο background του οποίου υπήρχε το γνωστό κουπόνι της εταιρείας που μοιάζει με το σκράτς και σου δίνουν σε αγορές πάνω από ένα ποσό.

 

Έχοντας πάρει τέτοια κουπόνια, μπήκα στη διαδικασία, απάντησα σε ερωτήσεις και έλαβα 2 sms με τα οποία με ενημέρωναν ότι έγινα συνδρομητής μιας υπηρεσίας και θα δεχόμουν 3 sms κάθε βδομάδα με χρέωση 3*2,08€. Αμέσως διαπίστωσα ότι αφαιρέθηκαν 6,24€ από το υπόλοιπο του καρτοκινητού μου. Έστειλα αμέσως STOP στο 19366 και νόμιζα ότι, τουλάχιστον, σταμάτησα αυτή την απάτη αλλά σήμερα έλαβα νέο sms και αμέσως αφαίρεση 2,08€. Έστειλα πάλι STOP στο 19366.

 

Τηλεφώνησα αμέσως στο 210 9400811 της AMAZE AE, που βρήκα στο διαδίκτυο, η υπάλληλος μου έδωσε το 211 1881777 για διαγραφή κλπ, το κάλεσα και ακολουθώντας τις αυτοματοποιημένες οδηγίες (αριθμός κινητού, πάροχος) πήρα απάντηση ότι θα διαγραφεί ο αριθμός μου από τους καταλόγους τους (πως άραγε μαζεύουν αυτούς τους αριθμούς; )

 

Ξανακάλεσα το 211 1881777 και η υπάλληλος άρχισε να λέει τα δικά της στις καταγγελίες μου για απάτη, με προκάλυμμα το διαγωνισμό του LIDL, αλλά ζήτησα τρόπο επικοινωνίας για επιστροφή των χρεώσεων και μου έδωσε το psms@amaze.gr. Περιέγραψα το ιστορικό και, κυρίως, το προκάλυμμα με το διαγωνισμό του LIDL και το έστειλα, με κοινοποίηση στο info@lidl.gr, απαιτώντας 1) την άμεση διαγραφή του αριθμού του κινητού μου από τους καταλόγους της AMAZE AE, με το αιτιολογικό της παράνομης χρήσης του και 2) την άμεση επιστροφή του ποσού των 8,32€ που αφαιρέθηκαν από το υπόλοιπο.

 

Το απόγευμα ήρθε απάντηση από την AMAZE AE, στην οποία αφενός δικαιολογούνται ότι βγήκε "δυστυχώς βγήκε στον αέρα η δοκιμαστική ιστοσελίδα πελάτη τους, πριν ολοκληρωθεί η υλοποίηση και ο τεχνικός έλεγχος" (!!!) αφετέρου "έχει εγκριθεί η επιστροφή του συνόλου των χρεώσεων 8,32€".

 

Πιστεύω ότι η διαδικασία που ακολούθησα θα βοηθήσει όσους θα έχουν την ατυχία να αντιμετωπίσουν το ίδιο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Να και η απάντηση της wind ρίχνοντας το μπαλάκι στην ανύπαρκτη εταιρία.

Σε συνέχεια του αιτήματος σας με κωδικό 37-*****43060, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στον τηλεφωνικό σας αριθμό έχουν καταγράφει χρεώσεις από 5ψηφιο αριθμό που ανήκει στην εταιρεία DIMOCO EUROPE

 

Σχετικά με τις υπηρεσιών των τρίτων παρόχων ισχύουν τα παρακάτω:

Οι υπηρεσίες αυτές δεν παρέχονται από τη WIND, αλλά από τρίτους που φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για τη συμμόρφωση των παρεχόμενων υπηρεσιών τους.

Για την πληρέστερη ενημέρωσή σας ως προς τις παρεχόμενες υπηρεσίες και την τιμολόγηση αυτών, παρακαλούμε όπως επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του παρόχου της υπηρεσίας. Ειδικότερα για τις Υπηρεσίες SMS παρέχονται δύο είδη υπηρεσιών, χρεώσιμων κατά την αποστολή ή τη λήψη μηνύματος. Σας συμβουλεύουμε να μην καταχωρείτε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου σε ιστοσελίδα, αν δεν έχετε πρώτα διαβάσει προσεκτικά στην ιστοσελίδα, όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις με τους οποίους παρέχεται η υπηρεσία που σας ενδιαφέρει. Διαφημίσεις για δωρεάν προσφορές ή συμμετοχή σε κληρώσεις, ενδέχεται να συνοδεύουν υπηρεσίες με συνδρομή.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις Υπηρεσίες Τρίτων, παρακαλούμε όπως επισκεφθείτε το παρακάτω link:

 

http://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/kiniti/upiresies/upiresies-triton/»

 

Τέλος, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών υπηρεσιών WIND παραμένει στη διάθεσή σας, έχοντας την δυνατότητα να αποστείλετε γραπτό αίτημα μέσω της ιστοσελίδας μας http://www.WIND.gr ή επικοινωνώντας στο 1260 (για κινητή τηλεφωνία) και 13800 (για σταθερή τηλεφωνία), 24 ώρες το 24-ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα, για οποιoδήποτε θέμα τεχνικής ή άλλης φύσεως αναφορικά με τις παρεχόμενες προς τους Συνδρομητές μας υπηρεσίες.

 

Mε εκτίμηση,

 

Wind Customer Experience Team

 

Edit: Η ανάρτηση τροποποιήθηκε καθώς εμπεριείχε προσωπικά δεδομένα.

Τελικά μετά από επικοινωνία με την Τρίτη εταιρία μου επέστρεψε το ποσο και μου καταδείξε πόσο απατεώνες είναι οι πάροχοι.

Οτι πάρεις 100...
Link to comment
Share on other sites

Αν είχα εγώ μία εταιρεία ΥΠΠ και με παράτυπο τρόπο πραγματοποιούσα εγγραφές συνδρομητών στις υπηρεσίες μου οι οποίοι μου ζητούσαν τα χρήματά τους και αναγκαζόμουν να τους αποζημιώσω, θα μου φαινόταν πολύ βολικό και λογικό να κατηγορήσω τους παρόχους κινητής.

 

Στην αρχική χρέωση, για κάθε SMS ένα ποσοστό το παίρνει ο πάροχος κινητής. Την αποζημίωση όμως λογικά την πληρώνει εξ ολοκλήρου ο πάροχος ΥΠΠ. Οπότε αυτόν που έχει την εταιρεία που κάνει την "απατεωνιά", σε περίπτωση που δεν πιάσει το κόλπο (δηλαδή ο συνδρομητής απαιτήσει αποζημίωση και αναγκαστεί να πληρώσει και παραπάνω από όσα εισέπραξε) σαφώς και δεν στον συμφέρει και μπορεί να ρίξει την ευθύνη στον πάροχο κινητής. Άσχετα αν αυτός με τις ΥΠΠ ξεκίνησε την "απάτη" ποντάροντας σε αυτούς που δεν θα ασχοληθούν....

 

Sent from my XT1068

Link to comment
Share on other sites

Και οι 2 βαζουν το χερακι τους στο μελι.

Η wind απο την αλλη εχει δωσει τον αριθμο μου σε ολους τους απατεωνες. Πρωτη φορα που ειχε γινει το σκηνικο με την amaze διχως να βαλω ποτε πουθενα το νουμερο μου του wind mobile broadband και τη δευτερη διχως να ξερω απο που μου ηρθε.

Ακομα στελνουν να μπω να δω το περιεχομενο αλλα δεν χρεωνομαι τιποτα. Ουτε ξερω τι μου στελνουν και ποια εταιρια ειναι. Απλα πρεπει να σβηνω καθε βδομαδα ενα μηνυμα :(

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπέρα. Κάτοχος mobile broadband 30GB και μόνο για αυτή τη χρήση φυσικά η κάρτα μου ήρθε χρέωση εκτός παγίου 25€

 

Πάω στη Wind κλασικά Κινέζοι, η χρέωση είναι από τρίτους όχι από εμάς κλπ. Και τώρα τι κάνω τις λέω;

 

Εκτός από τη φραγή που έχουμε κάνει, μου έστειλε και αναλυτικό και με τον αναλυτικό λέει θα μου πει ποιες εταιρίες είναι. Μετά τι κάνω; παίρνω τηλ σε αυτές τις εταιρείες κάπου; θα μου δώσουν πισω τα λεφτά; για ποιο λόγο να τους χαρίσω 25€

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, βρίσκομαι κι εγώ ακριβώς στην ίδια κατάσταση, έχοντας χρεωθεί 30 ευρώ σε 2 μήνες από μηνύματα από το 54578 και την εταιρία Dimoco. Έχω απευθυνθεί στη Wind που ισχυρίζεται ότι δεν έχει καμία ευθύνη και τους είπα ότι δεν παίζει να τα πληρώσω και αν θέλουν να πληρώσω τα υπόλοιπα (πλην χρεώσεων Dimoco).

Μίλησα με τη Dimoco στης οποίας το τηλεφωνικό κέντρο πρώτη επιλογή είναι η διαγραφή από τις υπηρεσίες :lol:

Τους έστειλα mail για να αποσύρουν τις χρεώσεις και να μου εξηγήσουν που βρήκαν τον αριθμό και πως εγώ συναίνεσα. Μου έστειλαν μόνο μία εικόνα που δείχνει τη διαφήμιση στην οποία πάτησα (προφανώς κατά λάθος αν ποτέ πάτησα) η οποία βέβαια σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί απόδειξη συναίνεσης. Δεν δέχονται να αποσύρουν τις χρεώσεις και μου εφιστούν την προσοχή για την συνετή χρήση του κινητού τηλεφώνου...:lol::lol:

Έστειλα γραπτο ξεχεστήριο στη Wind με ερωτήματα για προστασία προσωπικών δεδομένων και απάτες.

Έστειλα επιστολή στο Συνήγορο του Καταναλωτή, στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, στο Ευρωπαικό Κέντρο Καταναλωτή και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

Περιμένω να δω τι θα γίνει. Επόμενο βήμα το γραφείο της επιτρόπου Vera Jourová για θέματα καταναλωτών.

Όποιος υποχωρεί και τα πληρώνει είτε επειδή βαριέται να ασχοληθεί, είτε επειδή νιώθει λίγο ένοχος, προσφέρει εξαιρετικά κακή υπηρεσία στα μελλοντικά θύματα. Θεωρώ ότι υπάρχουν χιλιάδες καταναλωτές (πόσο μάλλον παιδάκια και ηλικιωμένοι) που χρεώνονται μηνιαίως στο κινητό τους χωρίς να καταλαβαίνουν τι τους γίνεται. Απλά βάζουν κι άλλη κάρτα ή πάνε και πληρώνουν το λογαριασμό... Μιλάμε για απάτη πολλών εκατομμυρίων και κρατάει πολλά χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Με ενημέρωσε η Dimoco ότι τον αριθμό του τηλεφώνου μου τους τον έδωσε η Wind "συστημικά". Αν επαληθευτεί και από τη Wind, δεν μπορεί να γίνει καλύτερα.
Link to comment
Share on other sites

η καθε εταιρια μπορει να λεει οτι θελει και να εξαπολυει εκατερωθεν κατηγοριες. Το ερωτημα μου ειναι το εξης: γιατι περασαν 2 μηνες ωσπου να ενεργησεις,καθοτι απο το πρωτο μηνυμα που ερχεται υπαρχει επιλογη διαγραφης καθως και αναφορα λογικα στο τηλεφωνικο κεντρο εξυπηρετησης ωστε να διαγραφεις ή να παραπονεθεις?Δεν ειναι δυνατον να ερχονται περιεργα μηνυματα στα κινητα (απευθυνομαι γενικα οχι μονο σε σενα) και να μην μας απασχολει τιποτα,ποσο μαλλον οταν αναφερονται μεσα οι χρεωσεις. Και σε καταστημα που πηγα και ηταν μια κοπελα εκει (με συμβολαιο απ'οτι καταλαβα) που εψαχνε πως να απαλλαγει,θορυβηθηκε οταν της ειπαν οτι μπορει να εχει παραφουσκωσει ο λογαριασμος...

Το οτι αυτοι με καποιον τροπο (εχει γραφτει σχετικα μια πιθανη περιπτωση) επιβεβαιωνουν παρανομως αριθμους ισως με αυτοματο συστημα ειναι γεγονος,αλλα απο το μερος μας πρεπει τουλαχιστον σε πρωτη φαση να κανουμε τα αυτονοητα. Η αρνηση τους να επιστρεψουν λεφτα στην περιπτωση σου ισως εγκειται σε αυτο,οτι περασαν 2 μηνες και χρεωθηκες 30 ευρω,με τη λογικη οτι για τοσο διαστημα ισως και να ηθελες την υπηρεσια... μεσω ολων αυτων που απευθυνθηκες θα βγαλεις ακρη καποια στιγμη αλλα ισως παρει χρονο.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Με ενημέρωσε η Dimoco ότι τον αριθμό του τηλεφώνου μου τους τον έδωσε η Wind "συστημικά". Αν επαληθευτεί και από τη Wind, δεν μπορεί να γίνει καλύτερα.

 

 

Ρωτα κανενα δικηγορο και τρεξτους!

Μιλαμε για κομπινα και μαφια !

Ξεβρακωσε τους!

Εμενα αν μου ειχαν υπογραψει κατι τετοιο με το συστημικα θα τους ειχε παρει ο διαολος.

Βαλε τα παντα μεσα αν τους τρεξεις και αν ηταν τσοντες κλπ βαλε και παραλιγο διαζυγιο αν εισαι παντρεμενος.Οτι θες βαλε βρες εναν καλο δικηγορο και κρατα οτι επικοινωνιακο ειχες μαζι τους.

Καταστρεψτε τους! Εσυ ή οποισδηποτε μπορει! Πλουσιος θα βγει απο την υποθεση!

Link to comment
Share on other sites

Με ενημέρωσε η Dimoco ότι τον αριθμό του τηλεφώνου μου τους τον έδωσε η Wind "συστημικά". Αν επαληθευτεί και από τη Wind, δεν μπορεί να γίνει καλύτερα.

 

Συστημικά μπορεί και να εννοούν ότι μπαίνοντας στο ίντερνετ μέσω κινητού δικτύου (3/4G/κτλ) η wind να δίνει τον αριθμό σου μέσω ενός http header όπως περιγράφεται εδώ. Εγώ δοκίμασα αυτό το εργαλείο και φαίνεται πως η Wind δε δίνει τον αριθμό μας σε όλους. Όπως αναφέρει κάποιος σε σχόλιο πιο κάτω είναι πιθανό όμως να έχει συμφωνία η wind με συγκεκριμένες εταιρείες οπότε να δίνει τον αριθμό σου μόνο στις δικές τους σελίδες.

 

Το υποψιάζομαι αυτό γιατί έλαβα μήνυμα πως γράφτηκα σε υπηρεσία DIMOCO (χωρίς φυσικά να έχω κάνει κάποια εγγραφή) την ώρα που χρησιμοποιούσα ίντερνετ μέσω 4G. Όπως λέω, είναι υποψία και θα μπορούσε απλώς να είναι σύμπτωση και να έτυχε εκείνη την ώρα να με "γράψουν" στην """υπηρεσία""" τους με άλλο τρόπο.

 

Στο δια ταύτα, προς το παρόν δε χρεώθηκα κάτι. Ίσως γιατί έχω μόνο 1 ευρώ υπόλοιπο στην κάρτα οπότε δε φτάνει. Αλλά φοβάμαι πως αν βάλω κάρτα θα μου τα φάει. Έκανα μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ και έγραψα στη Wind.

 

Επίσης μπλόκαρα όλους τους αριθμούς της DIMOCO (λίστα εδώ) μέσω κινητού. Έκανα μια νέα επαφή, της πρόσθεσα όλα τα νούμερα και την μπλόκαρα. Το έχει δοκιμάσει κανείς σε iOS; Δουλεύει; Δε ξέρω πως δουλεύει το μπλοκάρισμα. Γιατί για παράδειγμα, αν τα μηνύματα έρχονται κανονικά στη συσκευή και σβήνονται αυτόματα χωρίς να μου εμφανιστούν τότε μάλλον θα υπάρχει χρέωση.

Δωρεάν ορθογράφος: addons.mozilla.org/el/firefox/addon/english-greek-spelling-diction/
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, βρίσκομαι κι εγώ ακριβώς στην ίδια κατάσταση, έχοντας χρεωθεί 30 ευρώ σε 2 μήνες από μηνύματα από το 54578 και την εταιρία Dimoco. Έχω απευθυνθεί στη Wind που ισχυρίζεται ότι δεν έχει καμία ευθύνη και τους είπα ότι δεν παίζει να τα πληρώσω και αν θέλουν να πληρώσω τα υπόλοιπα (πλην χρεώσεων Dimoco).

Μίλησα με τη Dimoco στης οποίας το τηλεφωνικό κέντρο πρώτη επιλογή είναι η διαγραφή από τις υπηρεσίες :lol:

Τους έστειλα mail για να αποσύρουν τις χρεώσεις και να μου εξηγήσουν που βρήκαν τον αριθμό και πως εγώ συναίνεσα. Μου έστειλαν μόνο μία εικόνα που δείχνει τη διαφήμιση στην οποία πάτησα (προφανώς κατά λάθος αν ποτέ πάτησα) η οποία βέβαια σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί απόδειξη συναίνεσης. Δεν δέχονται να αποσύρουν τις χρεώσεις και μου εφιστούν την προσοχή για την συνετή χρήση του κινητού τηλεφώνου...:lol::lol:

Έστειλα γραπτο ξεχεστήριο στη Wind με ερωτήματα για προστασία προσωπικών δεδομένων και απάτες.

Έστειλα επιστολή στο Συνήγορο του Καταναλωτή, στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, στο Ευρωπαικό Κέντρο Καταναλωτή και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

Περιμένω να δω τι θα γίνει. Επόμενο βήμα το γραφείο της επιτρόπου Vera Jourová για θέματα καταναλωτών.

Όποιος υποχωρεί και τα πληρώνει είτε επειδή βαριέται να ασχοληθεί, είτε επειδή νιώθει λίγο ένοχος, προσφέρει εξαιρετικά κακή υπηρεσία στα μελλοντικά θύματα. Θεωρώ ότι υπάρχουν χιλιάδες καταναλωτές (πόσο μάλλον παιδάκια και ηλικιωμένοι) που χρεώνονται μηνιαίως στο κινητό τους χωρίς να καταλαβαίνουν τι τους γίνεται. Απλά βάζουν κι άλλη κάρτα ή πάνε και πληρώνουν το λογαριασμό... Μιλάμε για απάτη πολλών εκατομμυρίων και κρατάει πολλά χρόνια.

 

Όπως έγραψε παραπάνω ο kmpatra, και είναι αυτονόητο, εμείς φταίμε που δεχόμαστε τις περισσότερες φορές ηθελημένα το καλλιτεχνικά κρυμμένο τυράκι για να προχωρήσουν στη χρέωσή μας με τα προπληρωμένα sms.

 

Αυτό που πρέπει, κατά την άποψή μου, να κυνηγήσεις είναι η επιστροφή των χρημάτων από την Dimoco, με όποιο τρόπο είναι αυτό δυνατόν αλλά και με οικονομικά κριτήρια (δεν είναι δυνατόν να ξοδέψεις ένα σωρό χρήματα, αν τα διαθέτεις, για να πληρώσεις δικηγόρο κλπ). Όλα τα άλλα είναι για να λέμε αφού στην ουσία εσύ αποδέχτηκες τη συνδρομή, όπως παραδέχεσαι.

Link to comment
Share on other sites

Το έγραψα και σε ανάλογη περίπτωση στο νήμα στα καρτοκινητά wind,από την στιγμή που έρχεται μήνυμα εγγραφής,η πρώτη κίνηση άμεσα είναι να στείλουμε το μήνυμα διαγραφής που επισημαίνεται μέσα στο μήνυμα. Προφανώς με τοπικό μπλοκάρισμα μηνυμάτων και αριθμών στη συσκευή δεν αποφεύγονται οι χρεώσεις.

Απο εκεί και πέρα αυτό με τα headers το είχε γράψει ο Μαρκ παλιότερα σε αυτό το νήμα, βέβαια ο έλεγχος αυτός που φαίνεται εκεί στο προηγούμενο ποστ μαλλον είναι παλιός και σε τσεκάρισμα με q/cosmote δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα.Αν όντως υπάρχει θέμα με τα headers, το πιο πιθανό είναι να παίρνουν τον αριθμό από την κάρτα sim εφόσον αυτός είναι περασμένος μέσα εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, αυτό το τελευταίο μπορώ να το δοκιμάσω. Συνηθίζω να περνάω τον αριθμό σε κάθε κάρτα sim που χρησιμοποιώ. Θα επιχειρήσω να επαναλάβω τη δοκιμή αφού αφαιρέσω τον αριθμό, να δω τι θα γίνει.

 

Sent from my Moto X Play

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς με το προηγούμενο check; δεν θα δεις κατι. Τσεκαρα και τις 2 που εχω στο κινητο,την καθεμία με τα δεδομένα της. Η μια εχει το msisdn περασμένο. Η άλλη όχι. Καμμια διάφορα και τα 2 τεστ αρνητικά.

Οπως είπα πιστεύω οτι τo τεστ ισως ειναι παλιό και μπορεί να χρησιμοποιεί παλιό κώδικα.

Link to comment
Share on other sites

Όχι με τεστ. Να πάω στη συγκεκριμένη σελίδα που είχα δει τότε τον αριθμό στο url του browser και να δοκιμάσω με το νούμερο περασμένο στην κάρτα και όχι.
Link to comment
Share on other sites

[...]

Επίσης μπλόκαρα όλους τους αριθμούς της DIMOCO (λίστα εδώ) μέσω κινητού. Έκανα μια νέα επαφή, της πρόσθεσα όλα τα νούμερα και την μπλόκαρα. Το έχει δοκιμάσει κανείς σε iOS; Δουλεύει; Δε ξέρω πως δουλεύει το μπλοκάρισμα. Γιατί για παράδειγμα, αν τα μηνύματα έρχονται κανονικά στη συσκευή και σβήνονται αυτόματα χωρίς να μου εμφανιστούν τότε μάλλον θα υπάρχει χρέωση.

Tα μηνύματα θα έρχονται στη συσκευή σου φυσικά, κι απλά θα κρύβονται ή διαγράφονται, επομένως είναι ανούσια κίνηση
Link to comment
Share on other sites

Δεν αρκεί η εγγραφή στα 5ψηφια που κάνει η Wind;; και αν όντως συμβάλει και η Wind στο να δίνει τον αριθμό μας και να μας χρεώνουν επίτηδες, γιατί τότε σου προτείνουν στα καταστήματα να

κανείς φραγή στα 5ψηφια;

 

Από τη μέρα που έκανα φυσικά φραγή δεν έχω δεχτεί μύνημα ξανά και φαντάζομαι δε θα χρεωθω ξανά

Link to comment
Share on other sites

Δεν αποδεικνύεται από κάπου κάποια συμφωνία,το συγκεκριμένο blog post του 2012 υποψιάζεται συμφωνία της o2 με υππ .
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις

Το έγραψα και σε ανάλογη περίπτωση στο νήμα στα καρτοκινητά wind,από την στιγμή που έρχεται μήνυμα εγγραφής,η πρώτη κίνηση άμεσα είναι να στείλουμε το μήνυμα διαγραφής που επισημαίνεται μέσα στο μήνυμα. Προφανώς με τοπικό μπλοκάρισμα μηνυμάτων και αριθμών στη συσκευή δεν αποφεύγονται οι χρεώσεις.

 

Εγώ δεν έστειλα το μήνυμα STOP πρώτον γιατί δεν έχω χρεωθεί κάτι οπότε σκέφτηκα πως είναι μήνυμα παγίδα ίσα ίσα για να απαντήσω στοπ και δεύτερον γιατί δε θέλω να χρεωθώ ούτε καν το μήνυμα στοπ για κάτι στο οποίο σίγουρα δε γράφτηκα.

 

Για το μπλοκάρισμα, όπως είπα δε ξέρω τον τρόπο που δουλεύει. Αν δλδ με κάποιο τρόπο έκανε bounce πιθανόν να μη σε χρέωνε. Αλλά αν απλά τα κρύβει, δώρον-άδωρον.

 

Δεν αποδεικνύεται από κάπου κάποια συμφωνία,το συγκεκριμένο blog post του 2012 υποψιάζεται συμφωνία της o2 με υππ .

 

Δεν είπα ότι έχω αποδείξεις. Είπα ότι υποψιάζομαι.

 

Επίσης, για να μην υπάρξει σύγχυση, το blog post του 2012 ΔΕΝ υποψιάζεται συμφωνία της o2 με ΥΠΠ. Λέει πως η Ο2 αποκάλυπτε τον αριθμό σε όλες τις σελίδες που επισκέπτονταν κάποιος. Αυτό για τις συμφωνίες το έγραφε κάποιος σε ένα σχόλιο σε αυτό το blog post. Και έτσι, επειδή δεν έδωσα πουθενά τον αριθμό μου, μου μπήκε η υποψία ότι η Wind συνεργάζεται με κάποιες από τις σελίδες που επισκέφτηκα την ώρα που μου ήρθε το μήνυμα. Το κακό είναι πως εκείνη την ώρα έψαχνα με το google και μπαινόβγαινα σε πολλές σελίδες οπότε δεν έχω ιδέα ποια από όλες μπορεί να ήταν.

Δωρεάν ορθογράφος: addons.mozilla.org/el/firefox/addon/english-greek-spelling-diction/
Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασα εχθές το βράδυ και λίγο τώρα, και δεν κατάφερα σε αυτήν τη σελίδα που είχα επισκευτεί παλαιότερα να δω στο url τον αριθμό μου. Δοκίμασα είτε με τον αριθμό καταχωρημένο στην ίδια την κάρτα sim, είτε χωρίς να είναι καταχωρημένος, και χρησιμοποιώντας 3 διαφορετικά f2g. Ένα εκ των οποίων έχει φραγή στα 5ψήφια αλλά δεν έκανε καμία διαφορά. Δοκίμασα επίσης και από το mi-fi και από τηλέφωνο με ενεργή σύνδεση δεδομένων από την ίδια κάρτα.

Σε κάθε περίπτωση με έβγαζε σε οθόνη που ζητούσε να καταχωρήσω τον αριθμό :

funvid1.png

 

Αν έβαζα έναν τυχαίο αριθμό (π.χ. +301234567890) προχωρούσε ζητώντας να αποδεχθώ την εγγραφή στην υπηρεσία(συνδρομή) αναφέροντας τις χρεώσεις.

Όταν το είχα δοκιμάσει παλιότερα δεν ζητούσε καν τον αριθμό γιατί τον είχε βρει ήδη.

 

Γενικά πάντως σκέφτομαι πως αν ο αριθμός είναι περασμένος στη sim, είναι εύκολο να τον αποσπάσουν χωρίς να έχει απαραίτητα να κάνει με τον πάροχο. Δηλαδή υπάρχουν ένα σωρό προγράμματα που βλέπουν τον αριθμό. Άπαξ και μπορεί να τον ανιχνεύσει θα είναι εύκολο και να τον στείλει όπου θέλει. Χωρίς δηλαδή να σημαίνει πως εκμετελλεύεται κάποια λειτουργία του δικτύου για να το κάνει αυτό.

Προς το παρόν πήρα ένα τηλέφωνο και έκανα φραγή και στα άλλα 3 f2g μου, καλού κακού.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...