fanatikos Δημ. January 31, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2017 Παρέλαβα την μεμβράνη σήμερα...Η τοποθέτηση όλα καλά, αλλά και αυτή κάνει τα holos στις άκρες λόγω του curved design....Μούφα τα tempered glass θα γυρίσουμε πάλι στις απλές μεμβράνες... Οπότε πάλι καλά που ζήτησα refund. Σιγά το ποσό βέβαια θα μου πεις αλλά θα πήγαινε χαμένο. Τελικά φαίνεται ότι ξαναγυρναμε στις μεμβράνες. Τα γυαλιά που έχουν αυτά τα μαύρα πάνω-κατω δεν μου αρέσουν, οπότε δεν έχουμε και πολλές επιλογές να μας μένουν. Sent from my Galaxy Tab Pro, using Tapatalk Παράθεση Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KoRnStyleZ Δημ. January 31, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2017 Οπότε πάλι καλά που ζήτησα refund. Σιγά το ποσό βέβαια θα μου πεις αλλά θα πήγαινε χαμένο. Τελικά φαίνεται ότι ξαναγυρναμε στις μεμβράνες. Τα γυαλιά που έχουν αυτά τα μαύρα πάνω-κατω δεν μου αρέσουν, οπότε δεν έχουμε και πολλές επιλογές να μας μένουν. Sent from my Galaxy Tab Pro, using Tapatalk Θα την κρατήσω μέχρι να σπάσει στις άκρες όπως έγινε με την προηγούμενη και μετά γυρνάω στις κλασσικές μεμβράνες-φλοίδες... Ελπίζω να είναι αποδοτικές όσον αφορά την προστασία από χτυπήματα ή γρατζουνιές. Οι δακτυλιές δεν με ένοχλούν καθώς κουβαλώ μαζί μου και πανάκι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fanatikos Δημ. January 31, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2017 Για τις γρατσουνιές δεν υπάρχει θέμα. Για τα χτυπήματα δεν είμαι και τόσο σίγουρος.... Τελικά αυτό το 2.5D στα κινητά είναι μεγάλη λακαμία! Μόνον προβλήματα δημιουργεί! Sent from my Galaxy Tab Pro, using Tapatalk Παράθεση Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KoRnStyleZ Δημ. January 31, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2017 Για τις γρατσουνιές δεν υπάρχει θέμα. Για τα χτυπήματα δεν είμαι και τόσο σίγουρος.... Τελικά αυτό το 2.5D στα κινητά είναι μεγάλη λακαμία! Μόνον προβλήματα δημιουργεί! Sent from my Galaxy Tab Pro, using Tapatalk Σε θέμα design είναι ωραίο.. Αλλά όταν φτάνει η στιγμή του glass screen protector τότε όλα πάνε στράφι... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
egodemis Δημ. February 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2017 Κανένα γιαλι δεν κάθετε καλά σε οτιδήποτε δεν είναι flat μην χτυπιέσται τσάμπα.. Μεμβράνη μόνο για ελαφριές γρατζουνιες είναι Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fanatikos Δημ. February 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2017 Μια χαρά ήταν και πριν το 2.5D. Το p8 τι είχε δηλαδή? Κούκλα είναι! Sent from my Galaxy Tab Pro, using Tapatalk Παράθεση Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lovesong79 Δημ. February 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2017 Καλησπερα.Μολις αγορασα το p9...ειμαι σε φαση εξερευνησης του κινητου και δεν μπορω να βρω πως βγαζω το λεξικο που βγαινει οταν γραφω μηνυματα.!!!εχω δοκιμασει τα παντα αλλα δεν βγαζω ακρη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosnt74 Δημ. February 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2017 (edited) Καλησπερα.Μολις αγορασα το p9...ειμαι σε φαση εξερευνησης του κινητου και δεν μπορω να βρω πως βγαζω το λεξικο που βγαινει οταν γραφω μηνυματα.!!!εχω δοκιμασει τα παντα αλλα δεν βγαζω ακρη. http://ee.co.uk/help/phones-and-device/huawei/huawei-P9/huawei-P9-top-tips/huawei-P9-enable-or-disable-predictive-text Edited February 1, 2017 by nikosnt74 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
egodemis Δημ. February 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2017 Μια χαρά ήταν και πριν το 2.5D. Το p8 τι είχε δηλαδή? Κούκλα είναι! Sent from my Galaxy Tab Pro, using Tapatalk 2d είχε το p8 P9 plus το είχα 2 μήνες πριν μου το φάνε είχε φάει μπόλικες γρατζουνιες από τσέπη και τσαντάκι επειδή δεν είχε ούτε tempered της προκοπής ούτε καμία σωστή ζελατίνα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KoRnStyleZ Δημ. February 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2017 2d είχε το p8 P9 plus το είχα 2 μήνες πριν μου το φάνε είχε φάει μπόλικες γρατζουνιες από τσέπη και τσαντάκι επειδή δεν είχε ούτε tempered της προκοπής ούτε καμία σωστή ζελατίνα Μετά σου λέει Corning Gorila Glass.....Προσασία από τι; Χνούδια; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kontidiss Δημ. February 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2017 Τελικά ο μόνος τρόπος για να πάρουμε nougat είναι με το hicare? Επίσημο ΟΤΑ update δε θα υπάρξει? Όσοι βάλατε ήδη android 7 έχετε δει κάποιο μειονέκτημα σε σχέση με πριν...κάποιοι φίλοι ήδη δώσανε πληροφορίες..any update στη συμπεριφορά του κινητού? Παράθεση ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ....Όλα είναι θέμα επιλογών.... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fanatikos Δημ. February 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2017 Θα υπάρξει, πιστεύω. Αναμονή. Προσωπικά δεν καίγομαι κιόλας. Sent from my Huawei P9 using Tapatalk. Παράθεση Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spazoklabanias Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 Κατεβασα τη nougat και δεν εκανα επαναφορα,οπως δεν κανω συνηθως στις συσκευες μου,χωρις συνηθως να αντιμετωπιζω προβλημα. Εδω ομως δε συνεβη αυτο. Ειχα πολυ μεγαλο μεγαλο drain ηδη απο τις πρωτες ωρες,με το android system να ειναι γυρω στο 35-40%. Εκανα επαναφορα την ιδια μερα και περιμενα. Τις πρωτες ωρες δεν ειχα τοσο μεγαλη απωλεια μπαταριας, το android system επεσε αισθητα. Τις επομενες μερες επισης βελτιωθηκε η μπαταρια. Θα ελεγα οτι πια ειναι σε αρκετα καλα επιπεδα,ωστοσο νομιζω ειναι λιγο χειροτερη απο ο,τι στην προηγουμενη εκδοση. Νομιζω ειναι λιγο ψηλα το android system,στο 15-20% ,δεν ξερω ποσο ηταν προηγουμενως,γιατι η μπαταρια ηταν τοσο καλη,που δεν ειχα κοιταξει ποτε τα στατιστικα της. Γενικα θα προτεινα επαναφορα μετα την αναβαθμιση και αναμονη για λιγες μερες να στρωσει η nougat. Κατα τ αλλα, ειναι μια καλη αναβαθμιση,το κινητο ειναι ακομη πιο γρηγορο,σα να μην υπαρχουν καθολου animations και βολευει πολυ το καλυτερο multitasking της nougat. Και οι ειδοποιησεις ειναι πολυ καλυτερες,ευτυχως βγαλαν τη βλακεια με τα δυο παραθυρα ειδοποιησεων και ειναι πια ενιαιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
clio16v Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 Καλησπέρα σε όλους. Ο λόγος που γράφω είναι για την υποτιθέμενη Vip εγγυηση της huawei για το p9. Αγόρασα την συσκευή στις 31/12/2016 και έκανα άμεσα ενεργοποίηση της εγγυησης vip μετά από 15 ημέρες περίπου το κινητο παρουσίασε πρόβλημα και το έστειλα μέσω πλαισίου για αντικατάσταση όπως προβλέπει η vip εγγυηση της huawei 3μηνες αντικατάσταση συσκευής με νέα αντί επισκευής έτσι το αναγράφει στο site της. Αφου μου είπαν ότι θα περιμένω 30 ημέρες επικοινώνησα με το επισκευαστικε κέντρο αρβατο δηλαδή να τους ρωτήσω σε τι κατάσταση βρίσκεται η συσκευή και δεν είχαν ιδέα τι εστιατόριο vip και μου είπαν μάλιστα ότι σαν εταιρία δεν κάνουν αντικατασταθεί πάρα μόνο επισκευές. Πηρα λοιπόν την huawei και μετά από πολύ ταλαιπωρία και απειλές μου είπαν ότι θα αντικαταστήσει την συσκευή με νέα. Όλα καλά μέχρι εδώ. Μου ήρθε μήνυμα να παραλάβω την συσκευή μου από το πλαίσιο και εγω φαντάστηκα πως θα ήταν η καινούργια συσκευή αλλά ήταν η παλιά επισκευασμενη με σχόλια αντικατάσταση οθόνης και αναβάθμιση λογισμικού. Για μένα δεν υπάρχει vip εγγυηση και η huawei μας κοροϊδεύει... Τα συμπεράσματα δικά σας.. Πότε ξανά huawei για μενα Παράθεση :respect: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fanatikos Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 Και το πήρες? Γιατί δεν επικοινωνείς με την Huawei? Αν σου τα μασανε απείλησε οτι θα τους κάνεις ρόμπα σε όλα τα social Media και θα στείλεις e-mail και στα κεντρικά της hua. Απλά ΜΗΝ το αφεινεις έτσι! Ένας λόγος που το πήρες ήταν αυτός! Sent from my Galaxy Tab Pro, using Tapatalk Παράθεση Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Karthan7 Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 Καλησπέρα σε όλους. Ο λόγος που γράφω είναι για την υποτιθέμενη Vip εγγυηση της huawei για το p9. Αγόρασα την συσκευή στις 31/12/2016 και έκανα άμεσα ενεργοποίηση της εγγυησης vip μετά από 15 ημέρες περίπου το κινητο παρουσίασε πρόβλημα και το έστειλα μέσω πλαισίου για αντικατάσταση όπως προβλέπει η vip εγγυηση της huawei 3μηνες αντικατάσταση συσκευής με νέα αντί επισκευής έτσι το αναγράφει στο site της. Αφου μου είπαν ότι θα περιμένω 30 ημέρες επικοινώνησα με το επισκευαστικε κέντρο αρβατο δηλαδή να τους ρωτήσω σε τι κατάσταση βρίσκεται η συσκευή και δεν είχαν ιδέα τι εστιατόριο vip και μου είπαν μάλιστα ότι σαν εταιρία δεν κάνουν αντικατασταθεί πάρα μόνο επισκευές. Πηρα λοιπόν την huawei και μετά από πολύ ταλαιπωρία και απειλές μου είπαν ότι θα αντικαταστήσει την συσκευή με νέα. Όλα καλά μέχρι εδώ. Μου ήρθε μήνυμα να παραλάβω την συσκευή μου από το πλαίσιο και εγω φαντάστηκα πως θα ήταν η καινούργια συσκευή αλλά ήταν η παλιά επισκευασμενη με σχόλια αντικατάσταση οθόνης και αναβάθμιση λογισμικού. Για μένα δεν υπάρχει vip εγγυηση και η huawei μας κοροϊδεύει... Τα συμπεράσματα δικά σας.. Πότε ξανά huawei για μενα Αυτη εδω ειναι η vip ? http://consumer.huawei.com/minisite/gr/vipservice/index.html Βλεπω οτι γραφουν ""3 ΜΉΝΕΣ ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ Εξασφαλίστε μία δωρεάν αντικατάσταση της συσκευής σας, αντί επισκευής, αν η συσκευή σας παρουσιάσει ελαττωματικό hardware, στους επόμενους τρεις μήνες μετά την ημερομηνία αγοράς."" Μεγαλη ντροπη για την εταιρια να μην φερθει οπως πρεπει και οπως γραφει. Αναξιοπιστο το vip :down::down: Παράθεση Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος. Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει. 2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tpal Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 Καλησπέρα σε όλους. Ο λόγος που γράφω είναι για την υποτιθέμενη Vip εγγυηση της huawei για το p9. Αγόρασα την συσκευή στις 31/12/2016 και έκανα άμεσα ενεργοποίηση της εγγυησης vip μετά από 15 ημέρες περίπου το κινητο παρουσίασε πρόβλημα και το έστειλα μέσω πλαισίου για αντικατάσταση όπως προβλέπει η vip εγγυηση της huawei 3μηνες αντικατάσταση συσκευής με νέα αντί επισκευής έτσι το αναγράφει στο site της. Αφου μου είπαν ότι θα περιμένω 30 ημέρες επικοινώνησα με το επισκευαστικε κέντρο αρβατο δηλαδή να τους ρωτήσω σε τι κατάσταση βρίσκεται η συσκευή και δεν είχαν ιδέα τι εστιατόριο vip και μου είπαν μάλιστα ότι σαν εταιρία δεν κάνουν αντικατασταθεί πάρα μόνο επισκευές. Πηρα λοιπόν την huawei και μετά από πολύ ταλαιπωρία και απειλές μου είπαν ότι θα αντικαταστήσει την συσκευή με νέα. Όλα καλά μέχρι εδώ. Μου ήρθε μήνυμα να παραλάβω την συσκευή μου από το πλαίσιο και εγω φαντάστηκα πως θα ήταν η καινούργια συσκευή αλλά ήταν η παλιά επισκευασμενη με σχόλια αντικατάσταση οθόνης και αναβάθμιση λογισμικού. Για μένα δεν υπάρχει vip εγγυηση και η huawei μας κοροϊδεύει... Τα συμπεράσματα δικά σας.. Πότε ξανά huawei για μενα Απαράδεκτο. Ήταν η επόμενη κίνηση που θα έκανα για τηλέφωνο μαζί με την vip εγγύηση αλλά με αυτά που γράφεις δεν το βλέπω φίλε. Παράθεση Θοδωρής Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
clio16v Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 Το θεμα ειναι ότι μετά από τις απειλές για τα social media μου είπαν ότι τελικά θα γίνει αντικατάσταση αλλά όταν πήγα να παραλάβω μου ειχαν στείλει το επισκευασμενη. Και μου είπαν και καλά ότι θα έπρεπε να παραγγείλουν συσκευή γιατί δεν είχαν και θα καθυστερούσε να ερθει γιαυτό επισκευάσαν το χαλασμένο. ----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Κρίμα να έχει τόσο άσχημο after sale service εδω στην Ελλάδα. Δεν θα το αφήσω έτσι θα επικοινωνήσω με huawei στο εξωτερικό και εαν δεν βγάλω άκρη θα κινηθώ νομικά γιατί αυτό είναι εξαπάτηση του Καταναλωτή Παράθεση :respect: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fanatikos Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 (edited) Κάνε τους ρόμπα παντού. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Το αντίθετο θα έλεγα. Facebook, tweeter, τεχνολογικα forum και μην σταματας. Στείλε mail και στην μαμά εταιρία με παράπονα για αθέτηση εγγύησης. Πραγματικά δεν έχεις να χάσεις τίποτα. PS: Απευθυνσου και σε συνδέσμους προστασίας καταναλωτών. Είναι καραμπινατη αθέτηση όρων εγγύησης. Εφόσον την προσφέρουν στους καταναλωτές είναι δεσμευτική! Στείλε και κανένα εξώδικο! Δεν είναι τίποτα το δύσκολο. Δώσε τους να καταλάβουν οτι δεν πρόκειται να το αφήσεις! Sent from my Galaxy Tab Pro, using Tapatalk Edited February 3, 2017 by fanatikos Παράθεση Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
clio16v Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 Ναι τωρα δεν σταματώ θα το γράψω παντού να μάθει ο κοσμος Παράθεση :respect: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fanatikos Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 Ναι τωρα δεν σταματώ θα το γράψω παντού να μάθει ο κοσμος Προχώρα και να είσαι απόλυτα απαιτητικός απέναντί τους. Είναι υποχρεωμένοι απο τον νόμο! Sent from my Galaxy Tab Pro, using Tapatalk Παράθεση Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
subcode Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 Κρίμα και ειχα σκοπό να πάρω το mate 9 για μένα ως αντικαταστάτης του mate 8 και το P9 για τη γιαγια μου. Με αυτα που διαβάζω βούρ σε Samsung s8 που έχει και service επίσημο κάτω απο το σπίτι μου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Karthan7 Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 Το θεμα ειναι ότι μετά από τις απειλές για τα social media μου είπαν ότι τελικά θα γίνει αντικατάσταση αλλά όταν πήγα να παραλάβω μου ειχαν στείλει το επισκευασμενη. Και μου είπαν και καλά ότι θα έπρεπε να παραγγείλουν συσκευή γιατί δεν είχαν και θα καθυστερούσε να ερθει γιαυτό επισκευάσαν το χαλασμένο. Κρίμα να έχει τόσο άσχημο after sale service εδω στην Ελλάδα. Δεν θα το αφήσω έτσι θα επικοινωνήσω με huawei στο εξωτερικό και εαν δεν βγάλω άκρη θα κινηθώ νομικά γιατί αυτό είναι εξαπάτηση του Καταναλωτή Αααα ωραιοι ειναι αυτοι, οκ vip αλλα ξερετε...... δεν εχουμε να σας δωσουμε......... να σας κανουμε επισκευη.... :down: Κάνε τους ρόμπα παντού. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Το αντίθετο θα έλεγα. Facebook, tweeter, τεχνολογικα forum και μην σταματας. Στείλε mail και στην μαμά εταιρία με παράπονα για αθέτηση εγγύησης. Πραγματικά δεν έχεις να χάσεις τίποτα. PS: Απευθυνσου και σε συνδέσμους προστασίας καταναλωτών. Είναι καραμπινατη αθέτηση όρων εγγύησης. Εφόσον την προσφέρουν στους καταναλωτές είναι δεσμευτική! Στείλε και κανένα εξώδικο! Δεν είναι τίποτα το δύσκολο. Sent from my Galaxy Tab Pro, using Tapatalk Αυτο ακριβος. Παράθεση Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος. Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει. 2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
prioxxx Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 Samsung μονο. Εγώ τα λέω εσείς δεν ακούτε. Δώστε λεφτά σε κινεζικους κλώνους με ψεύτικη και καλά VIP εγγύηση από τη μαμα εταιρία Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Δημήτρης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
egodemis Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 (edited) Κατεβασα τη nougat και δεν εκανα επαναφορα,οπως δεν κανω συνηθως στις συσκευες μου,χωρις συνηθως να αντιμετωπιζω προβλημα. Εδω ομως δε συνεβη αυτο. Ειχα πολυ μεγαλο μεγαλο drain ηδη απο τις πρωτες ωρες,με το android system να ειναι γυρω στο 35-40%. Εκανα επαναφορα την ιδια μερα και περιμενα. Τις πρωτες ωρες δεν ειχα τοσο μεγαλη απωλεια μπαταριας, το android system επεσε αισθητα. Τις επομενες μερες επισης βελτιωθηκε η μπαταρια. Θα ελεγα οτι πια ειναι σε αρκετα καλα επιπεδα,ωστοσο νομιζω ειναι λιγο χειροτερη απο ο,τι στην προηγουμενη εκδοση. Νομιζω ειναι λιγο ψηλα το android system,στο 15-20% ,δεν ξερω ποσο ηταν προηγουμενως,γιατι η μπαταρια ηταν τοσο καλη,που δεν ειχα κοιταξει ποτε τα στατιστικα της. Γενικα θα προτεινα επαναφορα μετα την αναβαθμιση και αναμονη για λιγες μερες να στρωσει η nougat. Κατα τ αλλα, ειναι μια καλη αναβαθμιση,το κινητο ειναι ακομη πιο γρηγορο,σα να μην υπαρχουν καθολου animations και βολευει πολυ το καλυτερο multitasking της nougat. Και οι ειδοποιησεις ειναι πολυ καλυτερες,ευτυχως βγαλαν τη βλακεια με τα δυο παραθυρα ειδοποιησεων και ειναι πια ενιαιο. Πάντα μα πάντα το επόμενο Android είναι πάντα ποιο ενεργοβορο χωρίς καμία εξαίρεση μέχρι τώρα ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Καλησπέρα σε όλους. Ο λόγος που γράφω είναι για την υποτιθέμενη Vip εγγυηση της huawei για το p9. Αγόρασα την συσκευή στις 31/12/2016 και έκανα άμεσα ενεργοποίηση της εγγυησης vip μετά από 15 ημέρες περίπου το κινητο παρουσίασε πρόβλημα και το έστειλα μέσω πλαισίου για αντικατάσταση όπως προβλέπει η vip εγγυηση της huawei 3μηνες αντικατάσταση συσκευής με νέα αντί επισκευής έτσι το αναγράφει στο site της. Αφου μου είπαν ότι θα περιμένω 30 ημέρες επικοινώνησα με το επισκευαστικε κέντρο αρβατο δηλαδή να τους ρωτήσω σε τι κατάσταση βρίσκεται η συσκευή και δεν είχαν ιδέα τι εστιατόριο vip και μου είπαν μάλιστα ότι σαν εταιρία δεν κάνουν αντικατασταθεί πάρα μόνο επισκευές. Πηρα λοιπόν την huawei και μετά από πολύ ταλαιπωρία και απειλές μου είπαν ότι θα αντικαταστήσει την συσκευή με νέα. Όλα καλά μέχρι εδώ. Μου ήρθε μήνυμα να παραλάβω την συσκευή μου από το πλαίσιο και εγω φαντάστηκα πως θα ήταν η καινούργια συσκευή αλλά ήταν η παλιά επισκευασμενη με σχόλια αντικατάσταση οθόνης και αναβάθμιση λογισμικού. Για μένα δεν υπάρχει vip εγγυηση και η huawei μας κοροϊδεύει... Τα συμπεράσματα δικά σας.. Πότε ξανά huawei για μενα Στην Ελλάδα δίστιχο οποία εταιρεία έχει σαν service center την αρβατο είναι σαν να μην έχει καν εγγύηση, και που το επισκευάσαν χωρίς να σου πουν εσύ φταις πολύ είναι Τελευταία έχει και η Samsung χαλάσει και η LG Στην πράξη ότι πάρετε στην Ελλάδα απλά κάντε σταυρό σας Για αυτό εδώ και χρόνια από Amazon UK και ότι και να πάθει πάντα με καλύπτουν (πολλές φορές ακόμη και αν φταίω), ευτυχώς δεν είναι παντού σαν την Ελλάδα και προσπαθούν να σε κοροϊδέψουν όσο δεν πάει Edited February 3, 2017 by egodemis Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.