Jump to content

iPhone 6S


mirrorofsorrow
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Κάτι άλλο τώρα! :) έχω 10.0.2 και έχω update για 10.2! Είναι αξιόπιστο; θυμάμαι για προβλήματα αυτονομίας στο 10.1 νομίζω ότι είχα διαβάσει.

 

Η 10.2 είναι καλή. Αυτή που έχεις ναι μεν έχει καλή αυτονομία αλλά είχε κανα δυο bug τα οποία έχουν διορθωθεί

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά υπάρχουν μπαταρίες που έχουν θέμα. Μην ισοπεδώνουμε την συσκευή.

Είναι σφαίρα το τηλέφωνο και είναι κρίμα να το μηδενίζουμε.

Οποίος έχει πρόβλημα με την μπαταρία ας πάει μια βόλτα στο service

Επίσης εδώ μέσα οι περισσότεροι μπαίνουν ψάχνουν και γράφονται επειδή συνήθως έχουν κάποιο πρόβλημα.

Πόσες χιλιάδες όμως στην Ελλάδα δεν έχουν θέμα και είναι μια χαρά;

Τυχαίνουν και ελαττωματικές παρτίδες όπως και να γίνει

 

Φίλε άλλο μια παρτίδα να βγει ελαττωματική από την αρχή και να την αποσύρουν (πχ note 7 αν και εκεί βγήκαν όλα ελαττωματικά) και άλλο να βγάλεις ένα update ένα χρόνο μετά και να καταστρέψει αυτό τις μπαταρίες... Δλδ αν δεν περνούσα το ios10 εγώ που είμαι μέσα στην ελατ παρτίδα και έμενα με το ios9 που ήταν μια χαρά δεν θα είχα ελαττωματικό κινητό?? Πια η διαφορά του δλδ από έναν ιό που θα έκανε ζημιά στην μπαταρία δλδ? Καμία! Και έχω τόσους φίλους που έχουν το 6s που δεν είναι μέσα στις παρτίδες με την τζάμπα αλλαγή μπαταρίας και έχουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα! Να αναφέρω επίσης ότι έχει εδώ και ένα μήνα που πήγα στο istorm για την αντικατάσταση.. Μου είπαν ότι θα έρθει η μπαταρία σε μια βδομάδα και ακόμα περιμένω..

 

Ντάξει κάποια οφθαλμοφανή γεγονότα πρέπει να τα παραδεχόμαστε ότι δλδ στην Ελλάδα τουλάχιστον το service της apple είναι τραγικό!!! Αυτό το πράγμα με την συνεχή αβάντα που γίνετε με αυτή την εταιρία ακόμα δεν το καταλαβαίνω... Εκτός αν τρώτε ψωμάκι που τότε αλλάζει...

 

Δεν μπορεί να βγάζεις ένα απροβλημάτιστο προιόν να το μοσχοπουλάς να του δίνεις ένα χρόνο εγγύηση και μετά από ένα χρόνο να το βγάζεις ελαττωματικό! Και απλά να βγάζεις ένα πρόγραμμα αντικατάστασης που θα γίνει όοοοοταν έρθουν οι μπαταρίες.. Με τα πόδια τις φέρνουν τις μπαταρίες δλδ??? Και όταν ρώτησα στην istorm "Δεν έχετε μπαταρίες διαθέσιμες?" η απάντηση που πήρα ήταν "έχουμε.. αλλά για όσουν βρίσκονται στις ελαττωματικές παρτίδες θα έρθουν ξεχωριστες" Σαν να σου λέει θες και τζάμπα θες και γρήγορα?? Να μείνουμε χωρίς μπαταρίες και αν μην έχουμε αν έρθει ένας και θέλει να σκάσει τα 100+ ευρά να την αλλάξει...?

 

Έχω άλλους 3 φίλους με το 6s δεν ανήκουν στις παρτίδες έχουν το πρόβλημα και δεν ξέρουν τι να κάνουν...!!! Την νοιάζει την apple που έσκασαν τόσα λεφτά? Δεν νομίζω.... Όπως ειπώθηκε και παραπάνω χιλιάδες στην Ελλάδα το έχουν κλαιν για τους λίγους!

Edited by Itchrist86
Link to comment
Share on other sites

Φίλε άλλο μια παρτίδα να βγει ελαττωματική από την αρχή και να την αποσύρουν (πχ note 7 αν και εκεί βγήκαν όλα ελαττωματικά) και άλλο να βγάλεις ένα update ένα χρόνο μετά και να καταστρέψει αυτό τις μπαταρίες...

 

Έχω άλλους 3 φίλους με το 6s δεν ανήκουν στις παρτίδες έχουν το πρόβλημα και δεν ξέρουν τι να κάνουν...!!! Την νοιάζει την apple που έσκασαν τόσα λεφτά? Δεν νομίζω.... Όπως ειπώθηκε και παραπάνω χιλιάδες στην Ελλάδα το έχουν κλαιν για τους λίγους!

 

Τα λες μια χαρά δινουμε μια περιουσια και εχουμε απαιτησεις απο την apple αλλα εισαι σιγουρος ομως οτι φταιει η apple και οχι η istorm ή ακομα και εμεις οι ιδιοι που δεν πιεζουμε καταστασεις (video με το συμβαν κλπ) στο καθε service... δεν ειμαι ουτε fanboy ουτε βγαζω ψωμακι απο δαυτους...

 

Αλλα η αληθεια ειναι καπου στην μέση προσωπικα πηγα με το που βγηκε το προγραμμα αντικαταστασης μπαταριας το 6s μου το οποιο ετρεχε τον 14ο μηνα της οποιας εγγυησης στην infoQuest... το πηρα με αλλαγμενη μπαταρια σε 7 εργασιμες... Οπως θα δεις και

μετα απο 20 ημερες το τηλεφωνο αρχισε και εκανε κολπα ρεσταρτ μπλε οθονες μεχρι που δεν ξανανοιξε ποτε. Το πηγα αρχες Ιανουαριου παλι στα κεντρικα της infoQuest στου Ρεντη μετα απο 6 εργασιμες μου εστειλαν στο σπίτι με courier παρακαλώ refurbished iphone 6s μαζι με ολα τα παραστατικα του μεχρι και την υπογραφη του υπαλληλου του τεχνικου ελεγχου... Αυτες τις λιγες ημερες που το εχω η μπαταρια δεν εχει κανενα θεμα και πιστευω ακραδαντα οτι παει και καλυτερα... αρα η εγω ειμουν καργα τυχερος ή καποιοι κανουν σωστα και γρηγορα την δουλεια τους... Edited by Minotavrs
Link to comment
Share on other sites

Τα λες μια χαρά δινουμε μια περιουσια και εχουμε απαιτησεις απο την apple αλλα εισαι σιγουρος ομως οτι φταιει η apple και οχι η istorm ή ακομα και εμεις οι ιδιοι που δεν πιεζουμε καταστασεις (video με το συμβαν κλπ) στο καθε service... δεν ειμαι ουτε fanboy ουτε βγαζω ψωμακι απο δαυτους...

 

Αλλα η αληθεια ειναι καπου στην μέση προσωπικα πηγα με το που βγηκε το προγραμμα αντικαταστασης μπαταριας το 6s μου το οποιο ετρεχε τον 14ο μηνα της οποιας εγγυησης στην infoQuest... το πηρα με αλλαγμενη μπαταρια σε 7 εργασιμες... Οπως θα δεις και

μετα απο 20 ημερες το τηλεφωνο αρχισε και εκανε κολπα ρεσταρτ μπλε οθονες μεχρι που δεν ξανανοιξε ποτε. Το πηγα αρχες Ιανουαριου παλι στα κεντρικα της infoQuest στου Ρεντη μετα απο 6 εργασιμες μου εστειλαν στο σπίτι με courier παρακαλώ refurbished iphone 6s μαζι με ολα τα παραστατικα του μεχρι και την υπογραφη του υπαλληλου του τεχνικου ελεγχου... Αυτες τις λιγες ημερες που το εχω η μπαταρια δεν εχει κανενα θεμα και πιστευω ακραδαντα οτι παει και καλυτερα... αρα η εγω ειμουν καργα τυχερος ή καποιοι κανουν σωστα και γρηγορα την δουλεια τους...

 

Το κεφάλι ποιος είναι το istorm ή η apple? Λες να έχουν έρθει οι μπαταρίες στην istorm και αυτοί λένε ας τους αφήσουμε μωρέ λίγο ακόμα να ψηθούν με την χαλασμένη μπαταρία...? Σε κάθε περίπτωση φταίει η μαμά εταιρία και για το πρόβλημα που δημιούργησε αλλά και η καθυστέρηση αντιμετώπισης του προβλήματος!!! Πουλάς επίσημα σε μια χώρα? Οφείλεις να έχεις επίσημο service και να κάνει σωστά την δουλειά του! Η περιουσία που δίνεις δεν την δίνεις μόνο για να κοτσάρεις το κινητό στην καφετέρια να το βλέπουν και να λένε ουαου...αλλά και για την καλή υποστήριξη που πρέπει να έχεις σε περίπτωση στραβής... Ένα κινητό βγάζεις κάθε χρόνο τι να πουν και άλλες εταιρίες που χάνουν το μέτρημα κάθε χρόνο!!!!

 

Και για να περάσουμε στο θέμα της αντικατάστασης που σου έκαναν.. Τα βήματα είναι: Πληρώνω ένα μηνιάτικο (θα μου πεις καλός μ@κ@κ@ς είσαι αλλά πάμε παρακάτω...) παίρνω μια συσκευή του κουτιού ζελατινάτη με την λογική να την κρατήσεις καιρό μιας και είναι υπερτούμπανο δεν κολλάει ούτε με ουχου στικ γερά κολλάει και φυσικά η αναβαθμίσεις των ios είναι κομμένες και ραμμένες ώστε να ταιριάζουν ακόμα και σε iphone 5ετίας (άσχετα αν χτύπησε το μόνος προηγούμενο μοντέλο το καινούριο ios :X )!!! Μετά από ένα μόλις χρόνο (όση εγγύηση δίνει δλδ...τυχαίο? :shifty: ) καθαρά με δικό τους φταίξιμο δημιουργείτε πρόβλημα. Το πηγαίνεις στην αντιπροσωπία και σου το καταστρέφουν εντελώς!!! Και περιμένεις να ακούσουν και μπράβο που πλήρωσαν 3ευρώ ή όσο βγαίνει το κούριερ και σου έστειλαν σπίτι ένα μεταχειρισμένο/ανακατασκευασμένο κινητό (σίγουρα όχι αυτό για το οποίο πλήρωσες του σκασμού ένα χρόνο πριν..)? Και το δικό σου στο Service φτιάξιμο ζελατίνες συσκευασία και στα χέρια του επόμενου άτυχου χρήστη όπως εσύ και εγώ..

 

Για την Αpple των δισεκατομμυρίων μιλάμε... Για μένα αδικαιολόγητη σαν εταιρία... Ένα ρητό λέει "Ότι δίνεις παίρνεις" και το πιστεύω χρόνια τώρα..

Link to comment
Share on other sites

Το κεφάλι ποιος είναι το istorm ή η apple? Λες να έχουν έρθει οι μπαταρίες στην istorm και αυτοί λένε ας τους αφήσουμε μωρέ λίγο ακόμα να ψηθούν με την χαλασμένη μπαταρία...? Σε κάθε περίπτωση φταίει η μαμά εταιρία και για το πρόβλημα που δημιούργησε αλλά και η καθυστέρηση αντιμετώπισης του προβλήματος!!! Πουλάς επίσημα σε μια χώρα? Οφείλεις να έχεις επίσημο service και να κάνει σωστά την δουλειά του! Η περιουσία που δίνεις δεν την δίνεις μόνο για να κοτσάρεις το κινητό στην καφετέρια να το βλέπουν και να λένε ουαου...αλλά και για την καλή υποστήριξη που πρέπει να έχεις σε περίπτωση στραβής... Ένα κινητό βγάζεις κάθε χρόνο τι να πουν και άλλες εταιρίες που χάνουν το μέτρημα κάθε χρόνο!!!!

 

Και για να περάσουμε στο θέμα της αντικατάστασης που σου έκαναν.. Τα βήματα είναι: Πληρώνω ένα μηνιάτικο (θα μου πεις καλός μ@κ@κ@ς είσαι αλλά πάμε παρακάτω...) παίρνω μια συσκευή του κουτιού ζελατινάτη με την λογική να την κρατήσεις καιρό μιας και είναι υπερτούμπανο δεν κολλάει ούτε με ουχου στικ γερά κολλάει και φυσικά η αναβαθμίσεις των ios είναι κομμένες και ραμμένες ώστε να ταιριάζουν ακόμα και σε iphone 5ετίας (άσχετα αν χτύπησε το μόνος προηγούμενο μοντέλο το καινούριο ios :X )!!! Μετά από ένα μόλις χρόνο (όση εγγύηση δίνει δλδ...τυχαίο? :shifty: ) καθαρά με δικό τους φταίξιμο δημιουργείτε πρόβλημα. Το πηγαίνεις στην αντιπροσωπία και σου το καταστρέφουν εντελώς!!! Και περιμένεις να ακούσουν και μπράβο που πλήρωσαν 3ευρώ ή όσο βγαίνει το κούριερ και σου έστειλαν σπίτι ένα μεταχειρισμένο/ανακατασκευασμένο κινητό (σίγουρα όχι αυτό για το οποίο πλήρωσες του σκασμού ένα χρόνο πριν..)? Και το δικό σου στο Service φτιάξιμο ζελατίνες συσκευασία και στα χέρια του επόμενου άτυχου χρήστη όπως εσύ και εγώ..

 

Για την Αpple των δισεκατομμυρίων μιλάμε... Για μένα αδικαιολόγητη σαν εταιρία... Ένα ρητό λέει "Ότι δίνεις παίρνεις" και το πιστεύω χρόνια τώρα..

Και εγω πιστευω σε αυτο το ρητο..αλλά να μη ξεχναμε οτι η κριση επιβαλει σε ολες τις εταιριες να κανουν εκπτωσεις στην ποιοτητα και συγκρατηση-μειωση των τιμων των προιοντων....αρα μονο χειροτερα μοντελα θα βλεπουμε οσο και αν δεν μας αρεσει αυτο. Προσπαθω με δυσκολια να γινω αππλακιας αλλα στραβος δεν ειμαι....!επισης οντως αν καποιος εχει ενα μηνιατικο για μια συσκευη κινητου ισως να ξανασκεφτει οτι με 30-40 ευρω σε ενα άλλο μαγαζι επισημο για επισκευες αππλε θα κανει τη δουλεια του Α-ΜΕ-ΣΑ!ολα στο τζαμπα....και ενα μηνιατικο στα δυσκολα δε κολαλει νομιζω!Συγνωμη δε μιλαω προσωπικα απλα οι περισοτεροι γυρω μας ειναι τζαμπατζηδες....και εγω μεσα σε αυτους απλα πρεπει και οι εταιριες να τους ξεχωρισουν με καποιο τροπο!!!

Αγαπάτε ΑΛΛΗΛΟΥΣ- Κακο ΔΕΝ κανει...

Samsung Galaxy S2, HTC ONE(Μ7),Iphone6s, Samsung J7(2016),Samsung S9, iphone7,iphone 13pro max
Ipad 3,Ipad 5

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μερικά δεν είναι όπως τα λέτε.

Ειδικά με τα refurbished. Στον χρόνο επάνω να σου δώσουν καινούργια συσκευή και να κατηγορείς;

Γιατί περί καινούργιας συσκευής πρόκειται. Τα έχω ξανά πει

 

Επίσης ρωτάτε πως γίνεται μετά από 1 χρόνο να εμφάνισε πρόβλημα ή μπαταρία. Γιατί δεν γίνεται δηλαδή παράξενο είναι;

Έπρεπε να χαλάσει από την πρώτη μέρα;

 

 

Και θα το ξανά πω ότι για τα refurbished είμαστε πολύ τυχεροί που έχουν αυτήν την πολιτική. Άλλοι τα κουτσό επισκευαζουν και συνήθως τα χαλάνε σε άλλο σημείο και η Apple σου δίνει νέα συσκευή

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μερικά δεν είναι όπως τα λέτε.

Ειδικά με τα refurbished. Στον χρόνο επάνω να σου δώσουν καινούργια συσκευή και να κατηγορείς;

Γιατί περί καινούργιας συσκευής πρόκειται. Τα έχω ξανά πει

 

Επίσης ρωτάτε πως γίνεται μετά από 1 χρόνο να εμφάνισε πρόβλημα ή μπαταρία. Γιατί δεν γίνεται δηλαδή παράξενο είναι;

Έπρεπε να χαλάσει από την πρώτη μέρα;

 

 

Και θα το ξανά πω ότι για τα refurbished είμαστε πολύ τυχεροί που έχουν αυτήν την πολιτική. Άλλοι τα κουτσό επισκευαζουν και συνήθως τα χαλάνε σε άλλο σημείο και η Apple σου δίνει νέα συσκευή

Καλά τα λες!

Αγαπάτε ΑΛΛΗΛΟΥΣ- Κακο ΔΕΝ κανει...

Samsung Galaxy S2, HTC ONE(Μ7),Iphone6s, Samsung J7(2016),Samsung S9, iphone7,iphone 13pro max
Ipad 3,Ipad 5

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα μπορει καποιος να μου πει τι ακριβως συμαινει ο κωδικος (MN112ZD/A) σε μοντελο 6s ;

δουλευει αυτο το μοντελο στην ελλαδα;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μερικά δεν είναι όπως τα λέτε.

Ειδικά με τα refurbished. Στον χρόνο επάνω να σου δώσουν καινούργια συσκευή και να κατηγορείς;

Γιατί περί καινούργιας συσκευής πρόκειται. Τα έχω ξανά πει

 

Επίσης ρωτάτε πως γίνεται μετά από 1 χρόνο να εμφάνισε πρόβλημα ή μπαταρία. Γιατί δεν γίνεται δηλαδή παράξενο είναι;

Έπρεπε να χαλάσει από την πρώτη μέρα;

 

 

Και θα το ξανά πω ότι για τα refurbished είμαστε πολύ τυχεροί που έχουν αυτήν την πολιτική. Άλλοι τα κουτσό επισκευαζουν και συνήθως τα χαλάνε σε άλλο σημείο και η Apple σου δίνει νέα συσκευή

 

κανοντας και παλι τον δικηγόρο του διαβολου ενταξει τυχερος δεν εισαι που εδωσες μια περιουσια για κατι που είτε στο χαλασαν στους 14 μηνες είτε ηταν απο την μανα του χαλασμενο. Απο την αλλη ομως να λεμε παλι καλα... μπορουσαν να σου βρουν την συνηθης δικαιολογια περι υγρασιας και αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας... οπως και να εχει θεωρω εαυτον τυχερο με την συγκεκριμενη εξελιξη και αν μη τι αλλο ειναι πολιτικη της apple και εκει πιστωνεται η αξιοπιστια της ως εταιρια...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μερικά δεν είναι όπως τα λέτε.

Ειδικά με τα refurbished. Στον χρόνο επάνω να σου δώσουν καινούργια συσκευή και να κατηγορείς;

Γιατί περί καινούργιας συσκευής πρόκειται. Τα έχω ξανά πει

 

Επίσης ρωτάτε πως γίνεται μετά από 1 χρόνο να εμφάνισε πρόβλημα ή μπαταρία. Γιατί δεν γίνεται δηλαδή παράξενο είναι;

Έπρεπε να χαλάσει από την πρώτη μέρα;

 

 

Και θα το ξανά πω ότι για τα refurbished είμαστε πολύ τυχεροί που έχουν αυτήν την πολιτική. Άλλοι τα κουτσό επισκευαζουν και συνήθως τα χαλάνε σε άλλο σημείο και η Apple σου δίνει νέα συσκευή

 

Νέα συσκεύη είναι αλλά σε καμία περίπτωση μια refurbished συσκευή δεν είναι καινούρια!!! Είναι ανακατασκευασμένη δλδ είχε πρόβλημα και επισκευάστηκε.. Καινούργια δεν είναι! Δλδ γιατί οι refurbished συσκευές είναι πιο φθηνές από τις καινούριες αφού είναι και οι δύο (για εσένα...) καινούριες...?

 

Και συγνώμη φίλε Τάσο... Στα android πάνω στην διετία μειώνετε η ποιότητα και η διάρκεια της μπαταρίας κτλ κτλ και λες να δώσεις λίγο παραπάνω φράγκα για να σου χαλάσει (όχι απλά να σου μειωθεί η διάρκεια....) πάνω στο χρόνο? Ε όχι ρε φίλε δεν το δέχομαι... Και δεν έγινε μόνο σε εμένα να πεις έτυχε... Έγινε μεγάλος ντόρος παγκόσμια!!! Και έχουν πρόβλημα πολλές συσκευές και εκτός των ελαττωματικών παρτίδων!!!! Αν το δέχεσαι εσύ αυτό τότε πάω πάσο!

 

Και το ξαναλέω το να σου δίνουν ανακατασκευασμένη συσκευή αφού έχει καταστραφεί εντελώς αυτή που είχες με δικό τους φταίξιμο δεν είναι επίτευγμα!!!! Είναι αυτονόητο!!!

 

----- προσθήκη μηνύματος 10 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

κανοντας και παλι τον δικηγόρο του διαβολου ενταξει τυχερος δεν εισαι που εδωσες μια περιουσια για κατι που είτε στο χαλασαν στους 14 μηνες είτε ηταν απο την μανα του χαλασμενο. Απο την αλλη ομως να λεμε παλι καλα... μπορουσαν να σου βρουν την συνηθης δικαιολογια περι υγρασιας και αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας... οπως και να εχει θεωρω εαυτον τυχερο με την συγκεκριμενη εξελιξη και αν μη τι αλλο ειναι πολιτικη της apple και εκει πιστωνεται η αξιοπιστια της ως εταιρια...

 

Όταν είναι χαλασμένο από την μαμά το πρόβλημα παρουσιάζετε στην αρχή όχι 14 μήνες μετα και όλος τυχαίος μετά από update ios.. Γιαυτό υπάρχει και το DOA..

 

Εννοείτε θα έβρισκαν δικαιολογία για υγρασίες κακή μεταχείριση κτλ κτλ... Γιαυτό περίμεναν ένα μήνα περίπου από την στιγμή που ξεκίνησαν τα παράπονα από χρήστες για να τοποθετηθούν.... Ήθελαν να δουν πόση έκταση έχει το θέμα.. Είδαν ότι τα παράπονα είναι πολλά και απο παντού και δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο... Αν μιλούσαμε για λίγες συσκευές εσύ πως το κόβεις να έβγαζαν πρόγραμμα αντικατάστασης...??

Link to comment
Share on other sites

Μερικοί εδώ μέσα μάλλον πρέπει να πάψετε να αγοράζετε.

Κινητό παίρνεις κάποτε χαλάει.

Αυτοκίνητα όλων των εταιριών χαλάνε.

Πλυντήρια, κουζίνες.

Έτσι είναι η αγορά παιδιά δυστυχώς. Είναι φτιαγμένα όλα με ημερομηνία λήξης.

Εγώ το Έχω δεχτεί. Όποιος δεν το δέχεται ακόμα ας ξυπνήσει η ας μην αγοράζει

Υπάρχει αντίστοιχο βίντεο στο YouTube με όνομα Ή θεωρία του λαμπτήρα. Έχει μέσα και για την Apple

 

Όλοι φτιάχνουν για να χαλάνε. Όποιος φτιάχνει το τέλειο στο τέλος τον τρώει η μαρμάγκα

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα μπορει καποιος να μου πει τι ακριβως συμαινει ο κωδικος (MN112ZD/A) σε μοντελο 6s ;

δουλευει αυτο το μοντελο στην ελλαδα;

 

κανεις;;;;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

κανεις;;;;;;;;;

 

Το Google θα σου έβγαζε το αποτέλεσμα σε δέκατα δευτερολέπτου.

Ο κωδικός αυτός είναι το unlocked 32gb μοντέλο σε Gold χρωμα. Φυσικά και λειτουργεί κανονικά στην Ευρώπη.

Link to comment
Share on other sites

Το Google θα σου έβγαζε το αποτέλεσμα σε δέκατα δευτερολέπτου.

Ο κωδικός αυτός είναι το unlocked 32gb μοντέλο σε Gold χρωμα. Φυσικά και λειτουργεί κανονικά στην Ευρώπη.

 

σ'ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Αν θεωρείς το ίδιο να χαλάει ένα προιόν που κάνει 100 και 200 ευρώ και ένα που κάνει 800+ ευρώ τότε πάω πάσο...
Link to comment
Share on other sites

Αν θεωρείς το ίδιο να χαλάει ένα προιόν που κάνει 100 και 200 ευρώ και ένα που κάνει 800+ ευρώ τότε πάω πάσο...

 

Αυτοκίνητα των 50.000€ χαλάνε τι μου λες τώρα;

Αεροπλάνα με κινητήρες χιλιάδων ευρώ.

Έδωσε κάποιος 700€ και τα θεωρεί μια περιουσία;

Λέω πιο είναι αυτό που συμβαίνει όχι πιο είναι τι σωστό

 

Κι εγώ θα ήθελα ότι αγόραζα εδώ και 20 χρόνια να ειναι άφθαρτο αλλά δεν γίνεται

 

Από την στιγμή που το παίρνεις το κινητό και έχεις εγγύηση που είναι το πρόβλημα;

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Τάσο δεν υπάρχει καμία εγγύηση. Στο επίσημο service το παίζει τρελίτσα το διαγνωστικό και πρέπει ο πελάτης να το παίξει ακόμα πιο τρελίτσα μπας και του το δεχτούν το πρόβλημα. Η άλλη λύση είναι να πάει σε μη εξουσιοδοτημένο, θα του λυθεί το πρόβλημα, αλλά βγαίνει εκτός εγγύησης για τα υπόλοιπα. Μιλάμε πάντα για το θέμα της μπαταρίας

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω τα τελευταία ποστ...

Δεν είχα σκοπό να γράψω αλλά σα κάτοχος της συσκευής έχω το δικαίωμα.

Να υπενθυμίσω, πιο πάνω έγραψα τη δική μου περίπτωση.

Μου έχει κλείσει μία φορά το 6S.

Η συσκευή μου δεν είναι στις ελλατωματικές παρτίδες (IMEI).

Μετά διάβασα από τα παιδιά εδώ μέσα ότι οι χαμηλές θερμοκρασίες παίζουν ρόλο στα iPhone... και επειδή ήμουν υπό τέτοιες συνθήκες, υποθέτω πως γι αυτό έσβησε.

Από τη πλευρά του καταναλωτή, έχουμε το ατού να κρίνουμε με πιο αντικειμενικά κριτήρια την αγορά μίας οποιαδήποτε συσκευής πάντα με βάση τη λογική.

Δίνουμε τα λεφτά μας και θέλουμε από τη τάδε εταιρεία (Apple, Samsung, Phillips, Bosch...κτλ) να μας βγάλει ασπροπρόσωπους για την επιλογή που κάναμε και τους τιμήσαμε.

Ορισμένες αστοχίες και διορθώσεις, φυσικά να τις καταλάβω, μέχρι ένα όριο όμως.

Σε περίπτωση που κάτι δε πάει καλά και δεν είναι υπεύθυνος ο καταναλωτής, είναι λογικό να πηγαίνει η μπάλα στον κατασκευαστή.

Το σωστό θα ήταν, να εντοπιστούν οι συσκευές, να σταλούν οι μπαταρίες στα κατά τόπους service και να γίνει η αντικατάσταση της μπαταρίας χωρίς αναμονή.

Εύκολο για το βεληνεκές της Apple.

Κανένας δεν υποτίμησε τη συσκευή. Πάει σφαίρα, όντως.

Προσωπικά περίμενα από την Apple (και από τη κάθε Apple) περισσότερο προσοχή στο θέμα που προέκυψε στο 6S.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω τα τελευταία ποστ...

Δεν είχα σκοπό να γράψω αλλά σα κάτοχος της συσκευής έχω το δικαίωμα.

Να υπενθυμίσω, πιο πάνω έγραψα τη δική μου περίπτωση.

Μου έχει κλείσει μία φορά το 6S.

Η συσκευή μου δεν είναι στις ελλατωματικές παρτίδες (IMEI).

Μετά διάβασα από τα παιδιά εδώ μέσα ότι οι χαμηλές θερμοκρασίες παίζουν ρόλο στα iPhone... και επειδή ήμουν υπό τέτοιες συνθήκες, υποθέτω πως γι αυτό έσβησε.

Από τη πλευρά του καταναλωτή, έχουμε το ατού να κρίνουμε με πιο αντικειμενικά κριτήρια την αγορά μίας οποιαδήποτε συσκευής πάντα με βάση τη λογική.

Δίνουμε τα λεφτά μας και θέλουμε από τη τάδε εταιρεία (Apple, Samsung, Phillips, Bosch...κτλ) να μας βγάλει ασπροπρόσωπους για την επιλογή που κάναμε και τους τιμήσαμε.

Ορισμένες αστοχίες και διορθώσεις, φυσικά να τις καταλάβω, μέχρι ένα όριο όμως.

Σε περίπτωση που κάτι δε πάει καλά και δεν είναι υπεύθυνος ο καταναλωτής, είναι λογικό να πηγαίνει η μπάλα στον κατασκευαστή.

Το σωστό θα ήταν, να εντοπιστούν οι συσκευές, να σταλούν οι μπαταρίες στα κατά τόπους service και να γίνει η αντικατάσταση της μπαταρίας χωρίς αναμονή.

Εύκολο για το βεληνεκές της Apple.

Κανένας δεν υποτίμησε τη συσκευή. Πάει σφαίρα, όντως.

Προσωπικά περίμενα από την Apple (και από τη κάθε Apple) περισσότερο προσοχή στο θέμα που προέκυψε στο 6S.

 

Παρόμοια εμπειρία είχα και εγώ. Απροβλημάτιστο με την 10.2, έσβησε δύο φορές στη Θεσσαλονίκη, πιθανότατα λόγω χαμηλών θερμοκρασιών. Στο εξουσιοδοτημένο service σε κεντρικό σημείο της πόλης, από τη στιγμή που δεν είναι στο πρόγραμμα αντικατάστασης και το διαγνωστικό δεν έδειξε πρόβλημα, δε μπορούν να την αλλάξουν με ενημέρωσαν. Προφανώς και τίποτα δεν κρατάει για πάντα και δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Ωστόσο δεδομένου του ονόματος της εταιρίας, περιμένεις καλύτερη αντιμετώπιση όταν κάτι δε λειτουργεί όπως θα έπρεπε.

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει και η εγγυηση για την μπαταρια. αν φανει οτι ειναι ελλατωματικη! ανεξαρτητα απο το προγραμμα που εχει βγει.
Link to comment
Share on other sites

υπαρχει και η εγγυηση για την μπαταρια. αν φανει οτι ειναι ελλατωματικη! ανεξαρτητα απο το προγραμμα που εχει βγει.

 

 

 

Μη λέμε τα ίδια πάλι, όπως αναξιόπιστη είναι η εφαρμογή battery life που λένε πολλοί, το ιδιο αναξιόπιστο είναι το διαγνωστικό μπαταρίας τους. Το καλοκαίρι που πήγα να διαπιστώσουν το πρόβλημα, έβγαζε capacity 94, και τους λέω ότι η μέτρηση που κάνετε είναι στατική γιατί με το που το παρω στα χέρια μου και ξεκινήσω να το χρησιμοποιώ, πέφτουν ανα τριάδα τα ποσοστά μπαταρίας. "Δε μπορούνε δυστυχώς να το μετρήσουμε έτσι". Εδέησε η Apple και ήμουν στην προβληματική παρτίδα το Νοέμβρη...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to iPhone 6S
  • The topic was unpinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...