Jump to content

Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Να καταθέσω κι εγώ την εμπειρία μου. Αγορά από vickmall του Jiayu s3 advanced στις 8-2-2016. 24-4-2016 το κινητό τα τίναξε. 2 μέρες αργότερα έχει ολοκληρωθεί η συνεννόηση με vickmall και έχω αποστείλει το κινητό για επισκευή. Μου είπαν μάλιστα ότι θα μου επιστρέψουν και τα έξοδα αποστολής. Άψογα μέχρι στιγμής.

 

update: Από 26-04-2016 το κινητό παραδόθηκε στις 17-05-2016 στο vickmall. Σήμερα μου έστειλαν mail(σε απάντηση χθεσινού μου mail) λέγοντάς μου ότι πλέον το κινητό λειτουργεί και το κρατάνε λίγο ακόμη για δοκιμές και μου ξαναζήτησαν διεύθυνση για να το στείλουν πίσω. Α, τα έξοδα αποστολής μου τα επέστρεψαν μέσω paypal άμεσα.

Nubia M2. LeEco Le pro1 x800 US 5.5.011s official stable (CrisBal) . Cubot Max MT6753 3GB ram/ 32GB, android 6.0, Xiaomi mi10 lite 5G
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παιδια, θελω να στειλω πισω στην Κινα (σε πωλητη του Aliexpress) μια ηλεκτρονικη συσκευη. Για να γλιτωσουμε χωρο ειπαμε να στειλουμε μονο τις δυο βασικες πλακετες που ειναι σε μεγεθος περιπου οσο ενα σκληρος δισκος και βαρος 200gr περιπου.

 

Πως ειναι το ιδανικο να τις στειλω; Μπορω ως επιστολη; Τι να προξεχω πριν την αποστολη; Να βγαλω φωτο και βιντεο;

Σορρυ για τις πολλες ερωτησεις αλλα με εμπλεξε αυτος ο Κινεζος!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα!

 

Ψάχνω στο αναθεματισμένο PayPal να δω πώς μπορώ να προσθέσω screenshots για το claim που έχω κάνει για αγορά κινητού απο Vickmall απο 10 Απριλίου 2016 (δεν ήρθε ποτέ το κινητό) και δεν μπορώ να βγάλω άκρη! Έκανα dispute --> escalate to a claim --> μετά υποτίθεται οτι έπρεπε να επιβεβαιώσω το tracking number ή κάτι τέτοιο.

 

Τώρα θέλω να προσθέσω screenshots που φαίνεται οτι δεν έχει φτάσει και δεν μπορώ να βρώ πώς τα ανεβάζω. Το Help Center του PayPal δεν με βοήθησε καθόλου να καταλάβω ΠΟΥ είναι τα "Claim Details" --> "Resolve Complaint" --> I will provide other evidence for this dispute by fax, file attachment, or note.

 

Καμιά βοήθεια κανείς;

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

@slack0

 

Λοιπόν έχουμε και λέμε.

Πρώτο βήμα: Ντύνεσαι.

Δεύτερο βήμα...

 

Μην το φιλοσοφείς τόσο πολύ.:p

Απλά είναι τα πράγματα, θα σε καθοδηγήσουν στα ΕΛΤΑ.

Γενικά μερικές παρατηρήσεις που έχω να κάνω είναι οι παρακάτω.

Πρώτα συνεννοήσε για το πρόβλημα και τις λεπτομέρειες με το gearbest και μόνον αφού δεν έχεις καλυφθεί απο τις προτεινόμενες λύσεις πας μέσω paypal dispute.

Ναι, όσο κακό support και αν έχουν, νομίζω πως θα βρεις λύση μαζί τους.

Για το ταχυδρομείο που λές, τυπώνεις απο πρίν τις διευθύνσεις, ειδικά αν κάνεις κακά γράμματα.

Η εξυπηρετική κυριούλα στο ΕΛΤΑ δεν είναι για αυτή την δουλειά.:p

Επίσης μπορείς να αγοράσεις εκεί κούτα/φάκελο.

Μετά αναμένεις να παραδοθεί στον παραλήπτη για να πάρεις το refund.

 

 

Μισο λεπτο γιατι το μπερδευουμε.

Για το παιδι που παρελαβε στις 8 μαρτιου το paypal δεν εχει καμια σχεση με την επιστροφη.Ειναι μεταξυ του πελατη και του minideal ,απλα μπορεις να ζητησεις τα λεφτα για τα μεταφορικα (απο εσενα προς την κινα) και αυτο καταχρηστικα μιας και αυτη η υπηρεσια ειναι μερος της ασφαλειας συναλλαγων και οχι της εγγυησης του προιοντος που αγορασαμε.

Να το θυμομαστε αυτο ,το πειπαλ αφορα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ την ασφαλεια της συναλλαγης δηλαδη πρεπει μεσα σε ενα ευλογο χρονικο διαστημα να παραλαβεις το προιον που πληρωσες και αυτο το προιον να ειναι ολοκαινουργιο ,χωρις προβληματα κλπ κλπ.

Τι θα παθει το προιον μετα απο 2 μηνες δεν αφορα το paypal.

Για το παιδι με το X5

Ανοιγεις ticket στο gearbest.

Κανεις dispute στο payapl χωρις να περιμενεις απαντηση απο το gearbest.

Ανεβαζεις τα βιντεακια σε ενα σαιτ τυπου mediafire (αυτο βοηθαει για να μπορεις να "δειχνεις" τα βιντεακια ειτε στο gearbest ειτε στο paypal) και λες στο paypal οτι αν θελει μπορεις να τους δειξεις βιντεο με το unboxing.

Το gearbest θα σε αρχισει στην φιλολογια ,εσυ δεν μασας και την 3η μερα απο την μερα που ανοιξες το dispute κανεις escalate to claim και περιμενεις.Δεν πιανεις μπλα μπλα με το gearbest απλα τους λες να σου απαντανε στο paypal.

Οταν το πειπαλ σου δεχτει την επιστροφη τοτε ελα για την υπολοιπη διαδικασια :lol::lol:

 

Η ιστορία με το paypal returns είναι γενικά "θολή".

Γενικά συμφωνώ μαζί σου πως καταχρηστικά γίνεται μερικές φορές, αλλά γίνεται.:)

Για το δεύτερο κομμάτι του gearbest δεν προτείνω να πάει έτσι.

Ποιος ο λόγος να ανοίξει ticket και μετά καπάκι dispute;

 

Παιδια, θελω να στειλω πισω στην Κινα (σε πωλητη του Aliexpress) μια ηλεκτρονικη συσκευη. Για να γλιτωσουμε χωρο ειπαμε να στειλουμε μονο τις δυο βασικες πλακετες που ειναι σε μεγεθος περιπου οσο ενα σκληρος δισκος και βαρος 200gr περιπου.

 

Πως ειναι το ιδανικο να τις στειλω; Μπορω ως επιστολη; Τι να προξεχω πριν την αποστολη; Να βγαλω φωτο και βιντεο;

Σορρυ για τις πολλες ερωτησεις αλλα με εμπλεξε αυτος ο Κινεζος!

 

Επιστολή/συστημένο θα το στείλεις.

Βίντεο δεν χρειάζεται, βγάλε φώτο το πακέτο μόνο τις διευθύνσεις μαζι με το tracking nr.

 

Τώρα θέλω να προσθέσω screenshots που φαίνεται οτι δεν έχει φτάσει και δεν μπορώ να βρώ πώς τα ανεβάζω. Το Help Center του PayPal δεν με βοήθησε καθόλου να καταλάβω ΠΟΥ είναι τα "Claim Details" --> "Resolve Complaint" --> I will provide other evidence for this dispute by fax, file attachment, or note.

 

Αυτή η φόρμα για να κάνεις attach τα documents που έχεις νομίζω πρέπει να ανοίξει manually απο κάποιον του pp.

Οπότε δεν υπάρχει έτσι φάτσα φόρα.:)

Γενικά όπως σου είπαν τα ανεβάζεις σε κάποιο image hosting site.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα!

 

Ψάχνω στο αναθεματισμένο PayPal να δω πώς μπορώ να προσθέσω screenshots για το claim που έχω κάνει για αγορά κινητού απο Vickmall απο 10 Απριλίου 2016 (δεν ήρθε ποτέ το κινητό) και δεν μπορώ να βγάλω άκρη! Έκανα dispute --> escalate to a claim --> μετά υποτίθεται οτι έπρεπε να επιβεβαιώσω το tracking number ή κάτι τέτοιο.

 

Τώρα θέλω να προσθέσω screenshots που φαίνεται οτι δεν έχει φτάσει και δεν μπορώ να βρώ πώς τα ανεβάζω. Το Help Center του PayPal δεν με βοήθησε καθόλου να καταλάβω ΠΟΥ είναι τα "Claim Details" --> "Resolve Complaint" --> I will provide other evidence for this dispute by fax, file attachment, or note.

 

Καμιά βοήθεια κανείς;

Ευχαριστώ!

 

Αν εχεις κανει claim τοτε τους ζητας μεσω του contact us η τηλεφωνου,εγω προτιμω το δευτερο να σου στειλουν ενα μεηλ τους και να τα επισυναψεις εκει.Το κανουν παντα.

Link to comment
Share on other sites

@slack0

 

Λοιπόν έχουμε και λέμε.

Πρώτο βήμα: Ντύνεσαι.

Δεύτερο βήμα...

 

Μην το φιλοσοφείς τόσο πολύ.:p

Απλά είναι τα πράγματα, θα σε καθοδηγήσουν στα ΕΛΤΑ.

Γενικά μερικές παρατηρήσεις που έχω να κάνω είναι οι παρακάτω.

Πρώτα συνεννοήσε για το πρόβλημα και τις λεπτομέρειες με το gearbest και μόνον αφού δεν έχεις καλυφθεί απο τις προτεινόμενες λύσεις πας μέσω paypal dispute.

Ναι, όσο κακό support και αν έχουν, νομίζω πως θα βρεις λύση μαζί τους.

Για το ταχυδρομείο που λές, τυπώνεις απο πρίν τις διευθύνσεις, ειδικά αν κάνεις κακά γράμματα.

Η εξυπηρετική κυριούλα στο ΕΛΤΑ δεν είναι για αυτή την δουλειά.:p

Επίσης μπορείς να αγοράσεις εκεί κούτα/φάκελο.

Μετά αναμένεις να παραδοθεί στον παραλήπτη για να πάρεις το refund.

 

 

 

 

Η ιστορία με το paypal returns είναι γενικά "θολή".

Γενικά συμφωνώ μαζί σου πως καταχρηστικά γίνεται μερικές φορές, αλλά γίνεται.:)

Για το δεύτερο κομμάτι του gearbest δεν προτείνω να πάει έτσι.

Ποιος ο λόγος να ανοίξει ticket και μετά καπάκι dispute;

 

 

 

Επιστολή/συστημένο θα το στείλεις.

Βίντεο δεν χρειάζεται, βγάλε φώτο το πακέτο μόνο τις διευθύνσεις μαζι με το tracking nr.

 

 

 

Αυτή η φόρμα για να κάνεις attach τα documents που έχεις νομίζω πρέπει να ανοίξει manually απο κάποιον του pp.

Οπότε δεν υπάρχει έτσι φάτσα φόρα.:)

Γενικά όπως σου είπαν τα ανεβάζεις σε κάποιο image hosting site.

 

Φιλε μου αν γυρισεις ενα προιον πισω στον πωλητη χωρις την διαδικασια του πειπαλ ,μετα εισαι στο ελεος του πωλητη και το πειπαλ δεν θα εχει καμια δουλεια αφου οτι εκανεσ δεν ηταν συμφωνα με τις πολιτικη επιστροφων που εχουν.

Βαζω και στοιχημα οτι το gearbest αφου παρει το κινητο πισω θα του επιστρεψει μονο ενα ποσοστο της τιμης που πληρωσε (και μαλιστα ως credit) με χιλιες δυο δικαιολογιες.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου αν γυρισεις ενα προιον πισω στον πωλητη χωρις την διαδικασια του πειπαλ ,μετα εισαι στο ελεος του πωλητη και το πειπαλ δεν θα εχει καμια δουλεια αφου οτι εκανεσ δεν ηταν συμφωνα με τις πολιτικη επιστροφων που εχουν.

Βαζω και στοιχημα οτι το gearbest αφου παρει το κινητο πισω θα του επιστρεψει μονο ενα ποσοστο της τιμης που πληρωσε (και μαλιστα ως credit) με χιλιες δυο δικαιολογιες.

 

Όχι, δεν ισχύει αυτό.

Μου έχει τύχει να κανονίσω να το στείλω πίσω ,εκτός paypal έπειτα από συνεννόηση με το κατάστημα, αλλά είχα ξανά πρόβλημα με την αντικατάσταση.

Ε λοιπόν όταν άνοιξα case στο paypal για την αρχική συναλλαγή και ξαναέκανα επιστροφή, μια χαρά refund πήρα.:)

 

Άλλωστε γι αυτό τον λόγο το paypal αύξησε την προστασία στις 180 ημέρες, γιατί έτρωγε απανωτά cashback απο τις τράπεζες και δεν μπορούσε να κάνει και τίποτα.

Και θεωρώ πως αυτός ο τρόπος είναι και ο βέλτιστος.

Πρώτα ερχόμαστε σε επικοινωνία με το κατάστημα και κανονίζουμε όλες τις λεπτομέρειες, και αφού δεν βρούμε άκρη καταλήγουμε στην βοήθεια του paypal.

Το να ρίχνουμε αβέρτα dispute για οποιονδήποτε άκυρο λόγο μας έρχεται στο κεφάλι το θεωρώ λάθος.

Το resoluton δεν έχει την έννοια του μπάτσου-χωροφύλακα.

 

Αυτά τα λέω γενικά, με αφορμή αυτό που είπες για άνοιγμα ticket και καπάκι dispute.

Στο κάτω κάτω αν πιστεύεις πώς δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί λύση, δεν ανοίγεις κάν ticket στο gearbest και πάς κατευθείαν σε dispute και άμεσα claim.:p

Link to comment
Share on other sites

Επίσης όπως βλεπουμε τον τελευταίο καιρό, δεν εχεις και πολλά dispute να κάνεις... Άμα κάνεις 3-4 σε λίγους μήνες, βλέπουμε να ακυρώνονται και λογαριασμοί.

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

@Roid_rage

 

Ε καλά φυσικό επακόλουθο ήταν.

Και πολύ κράτησε. Άντε να δούμε τώρα τι θα καταλάβουν μερικοί.

Όταν ανοίγεις dispute για άσχετους λόγους όπως πχ. ακύρωση παραγγελίας, το tracking nr δεν έχει ανανεωθεί εδώ και 3 μέρες,

δεν μου αρέσει που ήρθε με courier ανεξάρτητα αν εγώ είχα επιλέξει express αποστολή και άλλα πολλά "ωραία", έ τι θα περίμενε κανείς...

Το θέμα είναι ότι η μπάλα θα μας πάρει όλους.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους

 

@grinder @evmenis

 

Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας! Άνοιξα ticket όπως είπα στο Gearbest και παράλληλα (καλώς ή κακώς) dispute στο Paypal. Εξήγησα το πρόβλημα μου, έβαλα links με 3 βίντεο που το δείχνουν (unboxing, εκκίνηση κινητού, artifacts στην οθόνη) και ζήτησα αλλαγή αφού πρόκειται για DOA. Μου απάντησαν (copy paste) και στο Paypal και στο Gearbest ticket, ότι λυπούνται που έγινε αυτό κτλ κτλ και να τους δώσω 2 μέρες να επικοινωνήσουν με τον κατασκευαστή και μετά θα μου απαντήσουν για να δούμε πώς μπορεί να λυθεί.

 

Εγώ τους απάντησα (στο dispute στο Paypal), ότι ευχαρίστως να τους δώσω 2 μέρες, απλά επειδή θα το στείλω πίσω (1 μήνας περίπου στο περίμενε) και μετά θα χρειαστεί να μου στείλουν νέα συσκευή (άλλος 1 μήνας), δε προτίθεμαι να περιμένω πολύ περισσότερο. Μια ιστορία που ξεκίνησε με 15-20 μέρες αναμονή θα καταλήξει στο 3μηνο...

 

Αυτό έγινε 26/5. Σήμερα Δευτέρα δεν έχω νέα τους ακόμα. Τι να κάνω; Να περιμένω κι άλλες μέρες; Να το κάνω claim; Να τους στείλω μήπως και στο Gearbest ticket μπας και απαντήσουν;

 

Για το ταχυδρομείο κατάλαβα, θα αυτοσχεδιάσω. Να βγάλω βίντεο και καθώς πακετάρω το κινητό στο ταχυδρομείο; Μη μου πουν τίποτα μετά του τύπου "Μα εμείς παραλάβαμε ένα κούτσουρο"

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους

 

@grinder @evmenis

 

Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας! Άνοιξα ticket όπως είπα στο Gearbest και παράλληλα (καλώς ή κακώς) dispute στο Paypal. Εξήγησα το πρόβλημα μου, έβαλα links με 3 βίντεο που το δείχνουν (unboxing, εκκίνηση κινητού, artifacts στην οθόνη) και ζήτησα αλλαγή αφού πρόκειται για DOA. Μου απάντησαν (copy paste) και στο Paypal και στο Gearbest ticket, ότι λυπούνται που έγινε αυτό κτλ κτλ και να τους δώσω 2 μέρες να επικοινωνήσουν με τον κατασκευαστή και μετά θα μου απαντήσουν για να δούμε πώς μπορεί να λυθεί.

 

Εγώ τους απάντησα (στο dispute στο Paypal), ότι ευχαρίστως να τους δώσω 2 μέρες, απλά επειδή θα το στείλω πίσω (1 μήνας περίπου στο περίμενε) και μετά θα χρειαστεί να μου στείλουν νέα συσκευή (άλλος 1 μήνας), δε προτίθεμαι να περιμένω πολύ περισσότερο. Μια ιστορία που ξεκίνησε με 15-20 μέρες αναμονή θα καταλήξει στο 3μηνο...

 

Αυτό έγινε 26/5. Σήμερα Δευτέρα δεν έχω νέα τους ακόμα. Τι να κάνω; Να περιμένω κι άλλες μέρες; Να το κάνω claim; Να τους στείλω μήπως και στο Gearbest ticket μπας και απαντήσουν;

 

Για το ταχυδρομείο κατάλαβα, θα αυτοσχεδιάσω. Να βγάλω βίντεο και καθώς πακετάρω το κινητό στο ταχυδρομείο; Μη μου πουν τίποτα μετά του τύπου "Μα εμείς παραλάβαμε ένα κούτσουρο"

 

Θα σου πω εγώ τι έκανα που έστειλα επιτυχώς πακέτο πίσω στο Vickmall (κινητό DOA ηταν ) και μου εστειλαν νέο.

Αφού συννενοηθηκα μαζί τους μου εστειλαν την διεύθυνση την οποία την εκτύπωσα και την κόλλησα πάνω στο φάκελο. Έκανα βίντεο με όλο το πακεταρισμα που έκανα στο σπίτι από την αρχη μέχρι το κλεισιμο του φακέλου. Στο ταχυδρομείο, αφού τους έδωσα το πακέτο και κόλλησαν πάνω τα σχετικά, τους ζήτησα να το βγάλω φωτογραφίες και μου το έδωσαν. Το έβγαλα φωτο μπροστά πίσω και ένα βιντεακι 3sec περιστροφικα το πακέτο να φαίνεται ότι είναι πανέτοιμο με τις διευθύνσεις, τα γραμματόσημα, το tracking number και όλα. Αυτά.

Επίσης βγαζεις φωτογραφία και την απόδειξη των ΕΛΤΑ με το tracking number για να την υποβάλλεις στο paypal μαζί με φωτογραφία του πακέτου για να πάρεις πίσω τα μεταφορικά.

Link to comment
Share on other sites

@slack0

 

Τι να σου πώ, αφού δεν θες να περιμένεις άλλο προχωράς σε claim και -πάλι- περιμένεις το paypal να σου δώσει διεύθυνση επιστροφής.

Αφού όμως απ όσο καταλαβαίνω ήθελες αντικατάσταση δεν κατάλαβα για ποιο λόγο άνοιξες dispute.

Σου αρνήθηκε ποτέ το κατάστημα οτι δεν δέχεται να το στείλεις πίσω και να πάρεις άλλο;

 

Τέσπα, όπως έγιναν τα πράγματα τώρα, γνώμη μου δεν κλείνεις το dispute προχωράς σε claim και περιμένεις να μάθεις που θα το στείλεις για full refund.

Μετά αφού πάρεις τα λεφτά πίσω είτε ξαναπαραγγέλνεις απο gearbest ή άλλο κατάστημα.

Το να το στείλεις τώρα πίσω ενώ έχεις ανοιχτό dispute, να σου στείλουν άλλο και να κλείσεις το case, δεν το προτείνω καθώς δεν θα μπορείς να ανοίξεις άλλο case για την ίδια συναλλαγή.

Βέβαια αν είσαι ικανοποιημένος από την λύση που θα προτείνουν εσύ θα κρίνεις.

 

Για τον χρόνο αποστολής μην ανησυχείς.

Σίγουρα θα χάσεις αρκετό χρόνο αλλά το πακέτο για να φτάσει κίνα θέλει περίπου 15 μέρες.

Αν βάλεις και όλα τα άλλα μέσα σε 1-1.5 μήνα θα έχεις ξεμπλέξει.

Δεν θα σου πούν παραλάβαμε κούτσουρο, έμποροι είναι δεν είναι scammers.

Αλλά για να σου φύγει η αγωνία τράβα βίντεο ενώ το πακετάρεις στο σπίτι σου, και μετά φώτος στο ταχυδρομείο το πακέτο με τις διευθύνσεις να φαίνονται καθαρά.

Διάβασε και αυτό το θέμα, έχει αρκετές πληροφορίες, μην λέμε τα ίδια και τα ίδια ξανά.

Edited by grinder
Link to comment
Share on other sites

Το δέμα πάει γρηγορα Κίνα, εμένα σε 5 μέρες εφτασε εκεί και είναι τώρα 10 μέρες και περιμένει κάπου σε κεντρικό ταχυδρομείο (γιατί το tracking σταμάτησε όταν έφτασε στη χώρα προορισμού). Επικοινώνησα με everbuying, μου λένε κάνει δυο βδομάδες από τη στιγμή που φτασει Κίνα μέχρι να τους το παραδώσουν και να περιμενω άλλη μια βδομάδα....

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

@slack0

 

Τι να σου πώ, αφού δεν θες να περιμένεις άλλο προχωράς σε claim και -πάλι- περιμένεις το paypal να σου δώσει διεύθυνση επιστροφής.

Αφού όμως απ όσο καταλαβαίνω ήθελες αντικατάσταση δεν κατάλαβα για ποιο λόγο άνοιξες dispute.

Σου αρνήθηκε ποτέ το κατάστημα οτι δεν δέχεται να το στείλεις πίσω και να πάρεις άλλο;

 

Τέσπα, όπως έγιναν τα πράγματα τώρα, γνώμη μου δεν κλείνεις το dispute προχωράς σε claim και περιμένεις να μάθεις που θα το στείλεις για full refund.

Μετά αφού πάρεις τα λεφτά πίσω είτε ξαναπαραγγέλνεις απο gearbest ή άλλο κατάστημα.

Το να το στείλεις τώρα πίσω ενώ έχεις ανοιχτό dispute, να σου στείλουν άλλο και να κλείσεις το case, δεν το προτείνω καθώς δεν θα μπορείς να ανοίξεις άλλο case για την ίδια συναλλαγή.

Βέβαια αν είσαι ικανοποιημένος από την λύση που θα προτείνουν εσύ θα κρίνεις.

 

Για τον χρόνο αποστολής μην ανησυχείς.

Σίγουρα θα χάσεις αρκετό χρόνο αλλά το πακέτο για να φτάσει κίνα θέλει περίπου 15 μέρες.

Αν βάλεις και όλα τα άλλα μέσα σε 1-1.5 μήνα θα έχεις ξεμπλέξει.

Δεν θα σου πούν παραλάβαμε κούτσουρο, έμποροι είναι δεν είναι scammers.

Αλλά για να σου φύγει η αγωνία τράβα βίντεο ενώ το πακετάρεις στο σπίτι σου, και μετά φώτος στο ταχυδρομείο το πακέτο με τις διευθύνσεις να φαίνονται καθαρά.

Διάβασε και αυτό το θέμα, έχει αρκετές πληροφορίες, μην λέμε τα ίδια και τα ίδια ξανά.

 

Dispute άνοιξα επειδή προτάθηκε από τον φίλο @evmenis. Δεν έχω ξανακάνει ποτέ dispute/claim/whatever από το Paypal και νόμιζα ότι είχε τον ρόλο του "μάρτυρα" για τον διάλογο μεταξύ εμού και του gearbest που θα μπει στη μέση άμα δε τα βρούμε (claim). Οπότε μου φάνηκε λογικό να γίνεται στα "μέρη" του η συζήτηση.

 

Τώρα που το λες, ναι σε περίπτωση που έρθει και 2ο ελαττωματικό θα υπάρχει πρόβλημα με το dispute. Οπότε τώρα να τους ξαναστείλω στο dispute "Μάγκες άλλαξα γνώμη, θέλω full refund για να το ξαναπαραγγείλω" και ζητάω διεύθυνση για αποστολή; Άμα μου αρχίσουν πάλι τα "περιμένετε άλλες 2-3-5-10 μέρες για να επικοινωνήσουμε με τον κατασκευαστή" και "πρέπει να το ελέγξουμε εμείς για να δούμε αν δικαιούστε refund κτλ" τότε το κάνω claim;

 

Ωραία ευχαριστώ για το link, διαβάζω παράλληλα και εκείνο το thread.

 

Απ' ότι κατάλαβα λοιπόν, υπάρχει η περίπτωση που το gearbest προτείνει να μου καλύψει και τα έξοδα αποστολής (χλωμό) οπότε θα δω refund το ποσό της αγοράς + τα έξοδα αποστολής (όσα μου πουν στα ΕΛΤΑ) και υπάρχει η περίπτωση που θα αρνηθούν από το gearbest τα έξοδα αποστολής (ή θα πουν μισά μισά) και θα μου κάνουν refund το ποσό της αγοράς. Εκεί τους λέω ένα μεγαλοπρεπές πριτς και συμπληρώνω αυτή τη φόρμα του Paypal με τα στοιχεία μου (πληροφορίες, Transaction ID, κόστος αποστολής από τα ΕΛΤΑ, φωτογραφία απόδειξης από τα ΕΛΤΑ + φωτογραφία με το δέμα μου ντυμένο επίσημα με τα απαραίτητα ρούχα έτοιμο για Κίνα) και μετά ηρεμώ γιατί έχω της πλάτες του Paypal. Σωστά;

 

Ευχαριστώ και πάλι για όλα

Link to comment
Share on other sites

@roid_rage

 

Όσα έχω στείλει σε 15-20 μέρες συνολικά έχουν παραδοθεί.

Τι εννοείς "το tracking σταμάτησε όταν έφτασε στη χώρα προορισμού";

Κανονικά έχεις ενημέρωση απο china post.

Μια βδομάδα Athens-Beijing, άλλη μια Beijing-Shenzhen και τέλος καναδυό μέρες στο τοπικό ταχυδρομείο.

 

Λογικά θα πρέπει να ξεκολλήσει σήμερα-αύριο αν λές ότι έχουν περάσει 10 μέρες.

Σε ποιά φάση είσαι;

Μπορεί να έχει φτάσει απλά το everbuying να καθυστερεί.

Σε αυτή την περίπτωση στείλε τους μήνυμα ή στο paypal να πάνε να το "σηκώσουν".

 

@slack0

 

Ναι πιστεύω τώρα πας για full refund.

Είτε αφήνεις το dispute ανοιχτό συνεννοείστε για την επιστροφή και τελικά όταν πάρεις το refund το κλείνεις,

είτε αν δεν συμφωνείς με αυτά που θα σου προτείνουν > escalate to claim και περιμένεις το paypal να σου πεί που θα το στείλεις.

Αφού μιλάμε για doa πιστεύω θα σου καλύψουν και τα μεταφορικά.

Αλλά πρέπει να τους εμπιστευτείς καθώς θα σου βάλουν το ποσό εκτός του case.

Το μέγιστο ποσό που θα πάρεις άλλωστε δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερο απο την αξία της αγοράς.

Αλλιώς χρησιμοποιείς την telus που είναι σιγουράκι.

Edited by grinder
Link to comment
Share on other sites

17/05/2016 14:31 - Track added

18/05/2016 19:22 - ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ, ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)

19/05/2016 10:54 - ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ, ΛΑΪΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΙΝΑΣ

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

17/05/2016 14:31 - Track added

18/05/2016 19:22 - ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ, ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)

19/05/2016 10:54 - ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ, ΛΑΪΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΙΝΑΣ

 

Ελα ρε roid είσαι και παλιός γμτ.:p

Μου βάζεις track από ΕΛΤΑ;

Δες στο 17track.net για να δεις πώς κινείται στην ενδοχώρα της κίνας.

Με άφιξη 19/05 Beijing, στάνταρ έχουν παραλάβει ή λογικά αύριο-μεθαύριο θα παραλάβουν.

Link to comment
Share on other sites

Βαλτο στο 17track για να το βλεπεις και τι κανει στην κινα ,παιρνει πληροφοριες και απο τα ΕΛΤΑ και απο τα κινεζικα ΕΛΤΑ :lol:

Να ξερεις οτι συχνα στα κινεζικα ΕΛΤΑ το συστημα πεφτει και δεν δειχνει τιποτα αλλα το δεμα προχωράει κανονικα.

 

Σε μαγαζια οπως το gearbest δεν εχεις περιθωριο για να συνεννοηθεις μαζι τους ,απλα θα σε κλεψουν.Οτι το paypal δεχτηκε μια επιστροφη παροτι εγινε χωρις την διαδικασια τους σημαινει ειτε οτι εχεις απειρες συναλλαγες (καλος πελατης) ειτε οτι ο υπαλληλος ειχε περασει ενα υπεροχο βραδυ ;) και ηταν στις καλες του.

Συμφωνω οτι τα πολλα disputes ειναι προβλημα και θα την πατησουμε στο τελος αλλα εδω μιλαμε για κινητο που ηρθε νεκρο ,ουτε για μπιχλιμπιδια του 1$ ουτε γιατι ξεχασανε να βαλουνε μεσα την θηκη.

Ειναι φανερο οτι εχεις καλυτερη αποψη για το gearbest απο οτι εγω :p

Εμενα μου κανει εντυπωση οτι δεν του ειπαν εξαρχης οτι δεν ειχε παρει την ασφαλεια αποστολης οποτε bad luck (μου το εχουν κανει εμενα και μετα μου ελεγαν να σου επιστρεψουμε το 60% ,μετα το 70% και μετα εκαναν τζακ ποτ στο 80% της αξιας) οποτε με καταστηματα αυτου του τυπου απλα ανοιγεις ενα τικετ και καρφι στο paypal.

Link to comment
Share on other sites

Από track checker online είναι, εκεί τα βάζω ολα.

Από 17track

2016-05-30 14:03 Post South oil are posted

2016-05-30 09:48 Post South oil, arrived at post

2016-05-30 09:48 Post South oil, arrived at post

Τώρα κατάλαβα τι εννοούσε ένα παιδί με τα "λαδια" που ανέβαζε μετά τη μετάφραση :lol:

Edited by Roid_rage

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Βαλτο στο 17track για να το βλεπεις και τι κανει στην κινα ,παιρνει πληροφοριες και απο τα ΕΛΤΑ και απο τα κινεζικα ΕΛΤΑ :lol:

Να ξερεις οτι συχνα στα κινεζικα ΕΛΤΑ το συστημα πεφτει και δεν δειχνει τιποτα αλλα το δεμα προχωράει κανονικα.

 

Σε μαγαζια οπως το gearbest δεν εχεις περιθωριο για να συνεννοηθεις μαζι τους ,απλα θα σε κλεψουν.Οτι το paypal δεχτηκε μια επιστροφη παροτι εγινε χωρις την διαδικασια τους σημαινει ειτε οτι εχεις απειρες συναλλαγες (καλος πελατης) ειτε οτι ο υπαλληλος ειχε περασει ενα υπεροχο βραδυ ;) και ηταν στις καλες του.

Συμφωνω οτι τα πολλα disputes ειναι προβλημα και θα την πατησουμε στο τελος αλλα εδω μιλαμε για κινητο που ηρθε νεκρο ,ουτε για μπιχλιμπιδια του 1$ ουτε γιατι ξεχασανε να βαλουνε μεσα την θηκη.

Ειναι φανερο οτι εχεις καλυτερη αποψη για το gearbest απο οτι εγω :p

Εμενα μου κανει εντυπωση οτι δεν του ειπαν εξαρχης οτι δεν ειχε παρει την ασφαλεια αποστολης οποτε bad luck (μου το εχουν κανει εμενα και μετα μου ελεγαν να σου επιστρεψουμε το 60% ,μετα το 70% και μετα εκαναν τζακ ποτ στο 80% της αξιας) οποτε με καταστηματα αυτου του τυπου απλα ανοιγεις ενα τικετ και καρφι στο paypal.

 

Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί δεν θα σε καλύψει το paypal σε αυτή την περίπτωση.

Το αν είμαι καλός ή κακός πελάτης ή αν ο υπάλληλος είχε κέφια εκείνο το βράδυ δεν έχει καμία απολύτως σημασία.:p

Μπορεί να έγινε λάθος στην αποστολή, αντί για 43 νούμερο παπούτσι να μου έστειλαν 46.

Αν το επιστρέψω, έπειτα απο συνεννόηση με το κατάστημα, και μου στείλουν το σωστό, μια χαρά θα ισχύει η προστασία για την αρχική συναλλαγή.

Ίσα ίσα θα έχω και "πάτημα" αν προκύψει κάτι στο μέλλον και στο dispute θα μπορώ να το χρησιμοποιήσω υπέρ μου, οτι "να 2 φορές με ταλαιπώρησαν".

Και για να μην το κουράζουμε, έχεις κάποια εμπειρία όπου το paypal δεν σε δικαίωσε επειδή είχες επιστρέψει προϊόν χωρίς να τους "ρωτήσεις";

 

Όσο για το gearbest, δεν είναι ότι έχω καλύτερη άποψη απ ότι εσύ.

Απλά ρεαλιστικά να το δεις, ποιός ο λόγος να του φάνε τα λεφτά του Doogee όταν κάνουν τζίρο χιλιάδων ευρώ κάθε μέρα.:cool:

Έχω καταφέρει να συνεννοηθώ με πολύ χειρότερους απο το το gear.

Σίγουρα θα νευριάσεις, θα χάσεις χρόνο αλλά στο τέλος λύση θα βρεις.

Ίσως τα αγγλικά μου να είναι σε καλύτερο επίπεδο και αυτό να βοηθάει.

 

 

Από track checker online είναι, εκεί τα βάζω ολα.

Από 17track

2016-05-30 14:03 Post South oil are posted

2016-05-30 09:48 Post South oil, arrived at post

2016-05-30 09:48 Post South oil, arrived at post

Τώρα κατάλαβα τι εννοούσε ένα παιδί με τα "λαδια" που ανέβαζε μετά τη μετάφραση :lol:

 

Τον "πετρελαιά" λες; χαχαχα

Γύρνα το και συ στα κινέζικα να μας τρελάνεις.:p

 

Ε είδες που σου είπα.

Όταν αύριο δείς "has been voted" θα σημαίνει ότι έχει παραδοθεί (μπορεί και σήμερα αργότερα).

Link to comment
Share on other sites

Έστειλα και εγώ σήμερα ελαττωματικό κινητό μετά από claim με το κουτί του και όλα τα παρελκόμενα, 9.20€ κόστισε η αποστολή + 0.80€ ο φάκελος των ελτα. Έβγαλα μια φωτο τα περιεχόμενα του κουτιού και μια φώτο το φάκελο αφού τον έκλεισα να φαίνονται οι διευθύνσεις και το tracking number. Θα ανεβάσω την απόδειξη με τα 9.20€ αργότερα στο PayPal, τα γράμματα της οποίας όμως είναι λίγο αχνά, ελπίζω να μην έχω πρόβλημα.

Θα προσπαθήσω να ζητήσω και επιστροφή τα μεταφορικά μέσω της υπηρεσίας του PayPal.

Ελπίζω να πάνε όλα καλά με το δέμα, να μην έχω θέμα με το μαγαζί και να πάρω το refund.

Ευχαριστώ τα παιδιά εδώ στο νήμα για την βοήθεια στις απορίες μου.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

@zananiro

 

Ναι αυτές οι καταραμένες αποδείξεις των ΕΛΤΑ.:lol: Οικονομία στο μελάνι κάνουν;

1 στις 10 θα πετύχεις κανονική.

Τις επόμενες ημέρες κάνε την αίτηση στην telus και λογικά θα πάρεις τα μεταφορικά πρίν το full refund.

Το paypal θα το περιμένεις λίγο παραπάνω, είναι αρκετά δυσκίνητοι.

Να παρακολουθείς την πορεία του δέματος και μόλις δείς ότι έχει φτάσει στον τελικό προορισμό ή ότι έχουν παραλάβει στείλτους ένα μήνυμα, διαφορετικά θα περιμένεις πότε θα το αντιληφθούν απο μόνοι τους για να κλείσει το case.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...