Jump to content

Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Οχι στο καταστημα μονο,paypal dispute αμεσα και claim μετα

 

Δηλαδή να ανοίξω όντως claim από τώρα?? Nομίζω ότι το process είναι να περιμένω πρώτα την απάντηση του καταστήματο και έπειτα paypal

iPhone 4 -Xiaomi Redmi Note 3 Pro- Zuk Z2- Χiaomi Redmi Pro- Mi5s
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

"-Όου Λάκι Τσαν θες να παίξουμε σουτάκια με αυτό το δέμα?

-Αμέ Τάκι Τσόου!" :D

:lol: χα χα χα :lol: χα χα χα :lol:

Απιστευτος

Έλιωσα...

:clap: :clap:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το πράγμα αποκλείεται να έγινε στο gearbest και να το έστειλαν . Κάπου στο ταχυδρομείο κατά την μεταφορά θα έγινε .
London for ever
Link to comment
Share on other sites

Η αγορά έγινε από Gearbest και η μεταφορική ήταν η NL Post.

 

Έχω κάνει πάρα πολλές παραγγελίες και με τη συγκεκριμένη εταιρία και από το κατάστημα όπου έχω παραλάβει κινητά όπου χτυπήθηκε το κουτί του κινητού... Αλλά τέτοιο πράγμα πρώτη φορά βλέπω.. Δεν ξέρω αν έχει γίνει πουθενά αλλού στον κόσμο! Ειλικρινά :wacko::wacko::wacko:

 

----- προσθήκη μηνύματος 89 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Το κινητό δεν το παρέλαβα εγώ αλλά ο φίλος μου.. Το παιδί δεν ήξερε και γενικά ούτε εγώ ξέρω αν όντως γίνεται κάτι τέτοιο!! Εν πάσει περιπτώση και βίντεο έχω ως αποδεικτικό επομένως είδομεν..

 

Γίνεται, αλλά δεν νομίζω να μπορούσε να καταλάβει σε τι κατάσταση θα ήταν μέσα και φαντάζομαι το είχαν στείλει απλά με τον λευκό φάκελο με τις φυσαλίδες.

Αυτό που σε ρώτησαν και πρίν. Ήταν ο φάκελος παραβιασμένος;

 

Γενικά έχουν άθλιο packing.

Πρόσφατα μου είχαν στείλει 10άρι tablet απλά σε έναν φάκελο με λίγο αφρό.

Είχε κάποια χτυπήματα ευτυχώς στις γωνίες του κουτιού.

 

Δηλαδή να ανοίξω όντως claim από τώρα?? Nομίζω ότι το process είναι να περιμένω πρώτα την απάντηση του καταστήματο και έπειτα paypal

 

Αυτό είναι το καλύτερο που έχεις να κάνεις.

Το θεωρώ εξαιρετικά απίθανο να μην σε αποζημιώσουν.

Πόσταρε και στο θέμα τους εδώ.

 

Έχω ξαναδεί τέτοια ζημιά. Από ACS courier :p

 

Ε αυτά τα "μπουμπούκια" θα έλειπαν απο κάτι τέτοιο;:rolleyes:

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Πηγαν και βαλαν καμια παλετα 2 τοννων πανω απο το δεμα και το εκανε σαν τα μουτρα τους ,εγω δεν θα το παραλαμβανα αυτο με τιποτα οπως λεει ο σταυρος.

Οταν βλεπουμε οτι το δεμα εχει φανερα σημαδια "επεσε μετεωριτης πανω στο δεμα" ή "εχω περασει απνευστι μεσα απο τον Νιαγαρα" ,φυσικα δεν το παραλαμβανουμε.Ζηταμε ευγενικα απο τον υπαλληλο στα ΕΛΤΑ να το φωτογραφισουμε (δεν χρειαζεται αλλα λεμε) και δηλωνουμε αρνηση παραλαβης ή απλα δεν το παραλαβουμε και γυριζει μονο του πισω μετα απο μερικες μερες.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το πράγμα αποκλείεται να έγινε στο gearbest και να το έστειλαν . Κάπου στο ταχυδρομείο κατά την μεταφορά θα έγινε .

 

Προφανώς και έγινε από το ταχυδρομείο κανείς δεν είπε το αντίθετο :)

 

----- προσθήκη μηνύματος 50 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Γίνεται, αλλά δεν νομίζω να μπορούσε να καταλάβει σε τι κατάσταση θα ήταν μέσα και φαντάζομαι το είχαν στείλει απλά με τον λευκό φάκελο με τις φυσαλίδες.

Αυτό που σε ρώτησαν και πρίν. Ήταν ο φάκελος παραβιασμένος;

 

Γενικά έχουν άθλιο packing.

Πρόσφατα μου είχαν στείλει 10άρι tablet απλά σε έναν φάκελο με λίγο αφρό.

Είχε κάποια χτυπήματα ευτυχώς στις γωνίες του κουτιού.

 

 

 

Αυτό είναι το καλύτερο που έχεις να κάνεις.

Το θεωρώ εξαιρετικά απίθανο να μην σε αποζημιώσουν.

Πόσταρε και στο θέμα τους εδώ.

 

 

 

Ε αυτά τα "μπουμπούκια" θα έλειπαν απο κάτι τέτοιο;:rolleyes:

 

Ο Φάκελος δεν ήταν παραβιασμένος!!Έχω και αναλυτικό βίντεο στο οποίο ο φίλος μου κάνει unboxing!!

 

----- προσθήκη μηνύματος 99 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Πηγαν και βαλαν καμια παλετα 2 τοννων πανω απο το δεμα και το εκανε σαν τα μουτρα τους ,εγω δεν θα το παραλαμβανα αυτο με τιποτα οπως λεει ο σταυρος.

Οταν βλεπουμε οτι το δεμα εχει φανερα σημαδια "επεσε μετεωριτης πανω στο δεμα" ή "εχω περασει απνευστι μεσα απο τον Νιαγαρα" ,φυσικα δεν το παραλαμβανουμε.Ζηταμε ευγενικα απο τον υπαλληλο στα ΕΛΤΑ να το φωτογραφισουμε (δεν χρειαζεται αλλα λεμε) και δηλωνουμε αρνηση παραλαβης ή απλα δεν το παραλαβουμε και γυριζει μονο του πισω μετα απο μερικες μερες.

 

Φίλε μου το παιδί πρώτη φορά παρέλαβε.. Που να ήξερε.... Και όταν γυρνάει πίσω πώς μπορείς να πάρεις τα χρήματά σου???

iPhone 4 -Xiaomi Redmi Note 3 Pro- Zuk Z2- Χiaomi Redmi Pro- Mi5s
Link to comment
Share on other sites

Το ειπα για τα παιδια που διαβαζουν και μπορει να τους συμβει κατι αναλογο.Παιρνεις κανονικα refund απλα διαλεγεις οτι δεν εχεις παραλαβεις τιποτα.

Προσοχη μην το παρακανετε μονο γιατι το πειπαλ γινεται ολο και πιο αυστηρο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια.

Αντιμετωπιζω ενα προβλημα με επιστροφη συσκευης για επισκευη στο Κινεζικο μαγαζι ( merimobiles )

 

To tracking number ειναι αυτο RE497140035GR

O Πωλητης μου λεει οτι δεν το εχει παραλαβει.

το ταχυδρομειο επειδη δεν εχω κρατημενη την αποδειξη απο Μαρτιο δεν αναλαμβανουν καποια ενεργεια.

 

Τι κανω σε αυτη την περιπτωση ?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια.

Αντιμετωπιζω ενα προβλημα με επιστροφη συσκευης για επισκευη στο Κινεζικο μαγαζι ( merimobiles )

 

To tracking number ειναι αυτο RE497140035GR

O Πωλητης μου λεει οτι δεν το εχει παραλαβει.

το ταχυδρομειο επειδη δεν εχω κρατημενη την αποδειξη απο Μαρτιο δεν αναλαμβανουν καποια ενεργεια.

 

Τι κανω σε αυτη την περιπτωση ?

 

εχεις κανει claim στο paypal?

το δεμα δειχνει οτι εχει παραληφθει ,αν και δειχνει καποιο προβλημα που δεν καταλαβαινω τι ειναι

Edited by mobile59
Link to comment
Share on other sites

Πως θα κανω claim στο paypal ?

Δεν μεσολαβησε καπου το Paypal.

Εστειλα την συσκευη πισω με δικα μου μεταφορικα και μου ειπαν να μου τα πληρωσουν.

Υπαρχει δυνατοτητα να γινει κατι με Paypal τωρα ? πως θα αποδειξω οτι ειχα στο δεμα την συσκευη?

Υπαρχει περιπτωση να ειναι σε καποιο τελωνειο?

Link to comment
Share on other sites

Πως θα κανω claim στο paypal ?

Δεν μεσολαβησε καπου το Paypal.

Εστειλα την συσκευη πισω με δικα μου μεταφορικα και μου ειπαν να μου τα πληρωσουν.

Υπαρχει δυνατοτητα να γινει κατι με Paypal τωρα ? πως θα αποδειξω οτι ειχα στο δεμα την συσκευη?

Υπαρχει περιπτωση να ειναι σε καποιο τελωνειο?

 

εβγαλες βιντεο η φωτο την διαδικασια αποστολης?φιλε ρωταει ο κοσμος πριν κανει τετοιες κινησεις,δυσκολα θα βρεις λυση

Link to comment
Share on other sites

Εβγαλα φωτο το δεμα και την αποδειξη. Δεν τραβηξα καποιο βιντεο που να φαινεται οτι μεσα στο δεμα ειναι η συσκευη.οποτε σαν λυση δυσκολονα μεβοηθησει το Paypal.

Ειναι η δευτερη φορα που το στελνω. Δεν ειχα αντιμετωπισει καποιο προβλημα την πρωτηφορα. Μονο αν εχει κρατηθει σε τελωνειο και το ελευθερωσουν η γυρισει πισω , ειναι η μονη μου ελπιδα.δεν ξερω κατα ποσο μπορει να στεκει το σκεπτικο μου.

anyway φιλος.

Ευχαριστω για τις γρηγορες απαντησεις και την ενημερωση. Αν δεν παθεις δεν μαθαινεις.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια.

Αντιμετωπιζω ενα προβλημα με επιστροφη συσκευης για επισκευη στο Κινεζικο μαγαζι ( merimobiles )

 

To tracking number ειναι αυτο RE497140035GR

O Πωλητης μου λεει οτι δεν το εχει παραλαβει.

το ταχυδρομειο επειδη δεν εχω κρατημενη την αποδειξη απο Μαρτιο δεν αναλαμβανουν καποια ενεργεια.

 

Τι κανω σε αυτη την περιπτωση ?

 

Το δέμα με tracking nr. RE497140035GR έχει φτάσει στον προορισμό του στις 09/04 και έχει παραληφθεί στις 18/04.

Άρα βλακείες σου λέει το merimobiles.

 

Πες μας όμως μερικές λεπτομέρειες για την περίπτωση.

Δεν μπορούμε να μαντέψουμε τι έχεις συνεννοηθεί με το κατάστημα.

Λες ότι είναι η δεύτερη φορά που το στέλνεις. Πότε ήταν η πρώτη;

Πότε αγόρασες το κινητό απο το merimobiles;

Σου είχαν κάνει αντικατάσταση ή επισκευή;

2 μήνες τώρα τι ακριβώς περιμένεις;

Έχεις επικοινωνία με το κατάστημα;

Link to comment
Share on other sites

Το κινητο αγοραστηκε Νοεμβριο του 15.

Το εστειλα Ιανουριο πρωτη φορα με προβλημα στο WiFi , συνδεοταν αλλα χανοταν επειτα η συνδεση. Εν τελη το εστειλα με RMA εγγραφο για επισκευη , μου το εστειλαν πισω αλλα και παλι υπηρχε το προβλημα. Επικοινωνησα και τους ανεφερα παλι οτι δεν διορθωθηκε και μου ειπαν στειλτο παλι για να το αντικαταστησουμε.

Αυτοι ισχυριζονται οτι το δεμα βρισκεται Κινα , αλλα οχι στα τοπικα γραφεια για να το παραλαβουν. Εδω και ενα μηνα μου λενε στειλε μηνυμα παλι να το δουμε απο εβδομα σε εβδομαδα κ.ο.κ να το τσεκαρουμε.

Αλλα δυστυχως παραμενει το ιδιο. Στο τελευταιο μυνημα που εστειλα για το αν υπηρξε καποια εξελιξη δεν εχω λαβει απαντηση απο προχτες.

 

Το θεμα ειναι οτι θα μπορουσε το ταχυδρομειο να κανει καποιες ενεργειες ,αλλα θελουν την αποδειξη το χαρτι.δεν τους κανει η φωτο της αποδειξης και υου πακετου.

 

Αυτα...δεν ξερω αν σε καλυψα... :)

Link to comment
Share on other sites

Το κινητο αγοραστηκε Νοεμβριο του 15.

Το εστειλα Ιανουριο πρωτη φορα με προβλημα στο WiFi , συνδεοταν αλλα χανοταν επειτα η συνδεση. Εν τελη το εστειλα με RMA εγγραφο για επισκευη , μου το εστειλαν πισω αλλα και παλι υπηρχε το προβλημα. Επικοινωνησα και τους ανεφερα παλι οτι δεν διορθωθηκε και μου ειπαν στειλτο παλι για να το αντικαταστησουμε.

Αυτοι ισχυριζονται οτι το δεμα βρισκεται Κινα , αλλα οχι στα τοπικα γραφεια για να το παραλαβουν. Εδω και ενα μηνα μου λενε στειλε μηνυμα παλι να το δουμε απο εβδομα σε εβδομαδα κ.ο.κ να το τσεκαρουμε.

Αλλα δυστυχως παραμενει το ιδιο. Στο τελευταιο μυνημα που εστειλα για το αν υπηρξε καποια εξελιξη δεν εχω λαβει απαντηση απο προχτες.

 

Το θεμα ειναι οτι θα μπορουσε το ταχυδρομειο να κανει καποιες ενεργειες ,αλλα θελουν την αποδειξη το χαρτι.δεν τους κανει η φωτο της αποδειξης και υου πακετου.

 

Αυτα...δεν ξερω αν σε καλυψα... :)

 

Δυστυχώς έχεις ξεπεράσει το όριο των 180 ημερών απο την αρχική συναλλαγή και πλέον δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το paypal ως μέσο πίεσης.

Το ιδανικό θα ήταν να το έστελνες την πρώτη φορά όπως το έστειλες για επισκευή, και αφού διαπίστωνες ότι το πρόβλημα παρέμενε, να άνοιγες case στο paypal ζητώντας αντικατάσταση με καινούργιο ή refund.

 

Όπως σου είπα το δέμα σου έχει παραληφθεί στις 18/04.

Στο ταχυδρομείο θα μπορούσαν να σε εξυπηρετήσουν έστω και με φωτο απο την απόδειξη, αλλά τι ακριβώς μπορούν να κάνουν;

Το δέμα θα επέστρεφε πίσω σε εσένα μόνο στην περίπτωση που δεν το δεχόταν ο παραλήπτης.

 

Πλέον το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να τους στείλεις screenshot απο το 17track ότι το δέμα σου έχει παραληφθεί και να ζητήσεις μια ξεκάθαρη απάντηση για το πότε ακριβώς σκοπεύουν να στο αντικαταστήσουν.

Αλλιώς πέστους να σου στείλουν το παλιό πίσω.

Ζήτα να μιλήσεις με κάποιον manager και όχι τον κάθε τυχαίο απο το support που μπορεί να μην διαβάζει κάν τι του γράφεις και απλά σου λέει "next week".

Εξήγησέ του την περίπτωση σου απο την αρχή και απαίτησε μια λύση.

Αν βλέπεις ότι σου λένε ξανά παραμύθια, ρίξε και μερικές "απειλές" του τύπου "θα ενημερώσω τις ελληνικές/κινέζικες αρχές και την τράπεζα για απάτη". :cool:

 

Νομίζω, δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πλέον παρά μόνο να ελπίζεις στην καλή θέληση του καταστήματος.

Ελπίζω τελικά να βρεις μια λύση.

GL

Link to comment
Share on other sites

Απο το ταχυδρομειο, οταν τους ενημερωσα για το ολο θεμα μου ειπαν να τρρξουν μια "έγγραφη" διαδικασια ωστε να δουν πραγματικα αν παραληφθηκε και τι ακτιβως συμβαινει αλλα δεν τους κανει η φωτο της αποδειξης και του δεματος.ηθελαν το χαρτι.

 

Σασ ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας. Φιλε GL θα το τρεξω οπωε μου ειπες και ελπιζω να καταφερω κατι.

Anyway .. Λιγο Υπομονη και ειδωμεν...

 

Και παλι ευχαριστω!

Δημητρης

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

 

Είχα γράψει και τις προηγούμενες μέρες για το σπασμένο Oukitel Που παρέλαβε ο φίλος μου. Το gearbest Μου απάντησε το παρακάτω:

 

Dear Manolis,

 

We would like to extend our apologies for this inconvenience.

Kindly refer to our warranty policy here:http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html

http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

 

I am sorry to hear that your item was broken on way to your destination by the courier company careless, we wish to apologise to you.

 

After reviewing your case, please review our possible solutions:

1)Return the item back to us

You can return the item back to us in China as per our terms and conditions indicated in the link above.

Once we receive the item, we can exchange or offer a product refund(94.99 USD) back to your GB wallet. As long as the item does not exceed the 45 day money back guarantee limit.

 

2)Keep the item and accept a partial refund on Wallet (credit)

We can offer 50USD on your GB wallet and exceptionally reward you with extra points (e.g. If your item is 1USD = 5 points, 3USD=3*5 points => get 15 points etc) This amount can be used for your future orders.

Learn more about wallet benefits: http://www.gearbest.com/about/gb-wallet.html

Check out how to use point :http://www.gearbest.com/about/about-points.html?157wrew

 

3)Resend a replacement (No return)

We can resend you a replacement but we kindly ask you cover partial cost of item and the shipping fee which is 40USD. We will then arrange a shipment

and send you an invoice if you choose this option.

 

Can you please let me know your decision? You may check the cost of returning item back to us in China before deciding.

 

I look forward to hearing from you.

Thank you for your understanding.

 

Best Regards

Jaco

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/ 

 

 

 

Τους απάντησα ότι θέλω να το στείλω πίσω αλλά να πληρώσουν αυτοί τα μεταφορικά γιατί διαφορετικά θα καταφύγω μέσω paypal για να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Έκανα σωστά??? Αν μου που στειλτο πίσω μετά τί γίνεται??? :worry::worry::worry:

iPhone 4 -Xiaomi Redmi Note 3 Pro- Zuk Z2- Χiaomi Redmi Pro- Mi5s
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

 

Είχα γράψει και τις προηγούμενες μέρες για το σπασμένο Oukitel Που παρέλαβε ο φίλος μου. Το gearbest Μου απάντησε το παρακάτω:

 

Dear Manolis,

 

We would like to extend our apologies for this inconvenience.

Kindly refer to our warranty policy here:http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html

http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

 

I am sorry to hear that your item was broken on way to your destination by the courier company careless, we wish to apologise to you.

 

After reviewing your case, please review our possible solutions:

1)Return the item back to us

You can return the item back to us in China as per our terms and conditions indicated in the link above.

Once we receive the item, we can exchange or offer a product refund(94.99 USD) back to your GB wallet. As long as the item does not exceed the 45 day money back guarantee limit.

 

2)Keep the item and accept a partial refund on Wallet (credit)

We can offer 50USD on your GB wallet and exceptionally reward you with extra points (e.g. If your item is 1USD = 5 points, 3USD=3*5 points => get 15 points etc) This amount can be used for your future orders.

Learn more about wallet benefits: http://www.gearbest.com/about/gb-wallet.html

Check out how to use point :http://www.gearbest.com/about/about-points.html?157wrew

 

3)Resend a replacement (No return)

We can resend you a replacement but we kindly ask you cover partial cost of item and the shipping fee which is 40USD. We will then arrange a shipment

and send you an invoice if you choose this option.

 

Can you please let me know your decision? You may check the cost of returning item back to us in China before deciding.

 

I look forward to hearing from you.

Thank you for your understanding.

 

Best Regards

Jaco

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/ 

 

 

 

Τους απάντησα ότι θέλω να το στείλω πίσω αλλά να πληρώσουν αυτοί τα μεταφορικά γιατί διαφορετικά θα καταφύγω μέσω paypal για να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Έκανα σωστά??? Αν μου που στειλτο πίσω μετά τί γίνεται??? :worry::worry::worry:

 

Γνώμη μου να πας στο paypal και να ανοίξεις dispute...Αλλα περίμενε να ακούσεις και την γνώμη των άλλων.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

 

Είχα γράψει και τις προηγούμενες μέρες για το σπασμένο Oukitel Που παρέλαβε ο φίλος μου. Το gearbest Μου απάντησε το παρακάτω:

 

Dear Manolis,

 

We would like to extend our apologies for this inconvenience.

Kindly refer to our warranty policy here:http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html

http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

 

I am sorry to hear that your item was broken on way to your destination by the courier company careless, we wish to apologise to you.

 

After reviewing your case, please review our possible solutions:

1)Return the item back to us

You can return the item back to us in China as per our terms and conditions indicated in the link above.

Once we receive the item, we can exchange or offer a product refund(94.99 USD) back to your GB wallet. As long as the item does not exceed the 45 day money back guarantee limit.

 

2)Keep the item and accept a partial refund on Wallet (credit)

We can offer 50USD on your GB wallet and exceptionally reward you with extra points (e.g. If your item is 1USD = 5 points, 3USD=3*5 points => get 15 points etc) This amount can be used for your future orders.

Learn more about wallet benefits: http://www.gearbest.com/about/gb-wallet.html

Check out how to use point :http://www.gearbest.com/about/about-points.html?157wrew

 

3)Resend a replacement (No return)

We can resend you a replacement but we kindly ask you cover partial cost of item and the shipping fee which is 40USD. We will then arrange a shipment

and send you an invoice if you choose this option.

 

Can you please let me know your decision? You may check the cost of returning item back to us in China before deciding.

 

I look forward to hearing from you.

Thank you for your understanding.

 

Best Regards

Jaco

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/ 

 

 

 

Τους απάντησα ότι θέλω να το στείλω πίσω αλλά να πληρώσουν αυτοί τα μεταφορικά γιατί διαφορετικά θα καταφύγω μέσω paypal για να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Έκανα σωστά??? Αν μου που στειλτο πίσω μετά τί γίνεται??? :worry::worry::worry:

 

Αν δεις τι σου εγραψα οταν πρωτοανεφερες το θεμα θα καταλαβεις,Paypal αμεσα,καμια συζητηση,και γραψε οτι γραφεις εδω και στο νημα τους,να μαθαινουν και οι αλλοι τι καταστημα ειναι αυτο

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

 

Είχα γράψει και τις προηγούμενες μέρες για το σπασμένο Oukitel Που παρέλαβε ο φίλος μου. Το gearbest Μου απάντησε το παρακάτω:

 

Dear Manolis,

 

We would like to extend our apologies for this inconvenience.

Kindly refer to our warranty policy here:http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html

http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

 

I am sorry to hear that your item was broken on way to your destination by the courier company careless, we wish to apologise to you.

 

Τους απάντησα ότι θέλω να το στείλω πίσω αλλά να πληρώσουν αυτοί τα μεταφορικά γιατί διαφορετικά θα καταφύγω μέσω paypal για να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Έκανα σωστά??? Αν μου που στειλτο πίσω μετά τί γίνεται??? :worry::worry::worry:

Δεν είναι καλές οι προτάσεις τους. Σε παρόμοιες περιπτώσεις έκαναν καλύτερες προτάσεις, έστελναν καινούργιο χωρίς πολλά πολλά. Ζήτα τους και πίεσε τους να σου στείλουν άμεσα άλλο χωρίς να το στείλεις πίσω και να πληρώσεις τίποτα ή στην χειρότερη παζάρεψε να δώσεις 10$ όσο θα κόστιζε να το στείλεις πίσω. Διαφορετικά άνοιξε case στο PayPal αν έχεις τραβήξει ειδικά βίντεο με το unboxing ώστε να είσαι 100% καλυμμένος. Σε κάθε περίπτωση μην δεχτείς λεφτά στο wallet αλλά μόνο στο PayPal.

 

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι καλές οι προτάσεις τους. Σε παρόμοιες περιπτώσεις έκαναν καλύτερες προτάσεις, έστελναν καινούργιο χωρίς πολλά πολλά. Ζήτα τους και πίεσε τους να σου στείλουν άμεσα άλλο χωρίς να το στείλεις πίσω και να πληρώσεις τίποτα ή στην χειρότερη παζάρεψε να δώσεις 10$ όσο θα κόστιζε να το στείλεις πίσω. Διαφορετικά άνοιξε case στο PayPal αν έχεις τραβήξει ειδικά βίντεο με το unboxing ώστε να είσαι 100% καλυμμένος. Σε κάθε περίπτωση μην δεχτείς λεφτά στο wallet αλλά μόνο στο PayPal.

 

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Αμα ανοιξει dispute μπορει να παρει πισω τα χρηματα απο το paypal.

Link to comment
Share on other sites

@so93

 

Αυτά που σου προτείνουν είναι τα "κλασσικά' που στέλνουν στις περισσότερες περιπτώσεις.

Πέστους ένα "are you kidding?":lol:

Εξήγησέ τους πως δεν έχει νόημα να το στείλεις πίσω αφού είναι διαλυμένο και πως καλύτερη λύση και για τους δυο σας είναι να σου στείλουν ένα καινούργιο άμεσα.

Αλλά αν επιμένουν, στείλτο να το έχουν για "σουβενίρ", πάντα με δικά τους μεταφορικά.

Αν και στο policy τους δεν αναφέρουν ποιος πληρώνει τα μεταφορικά σε περίπτωση doa. Σιγούρεψέ το πρώτα.

Πιο πολύ θα επέμενα για λύση εκτός paypal μόνο και μόνο για να πάθουν μεγαλύτερη "ζημιά" με τα μεταφορικά πηγαινέ-έλα αφού είναι στόκοι και δεν έχουν στοιχειώδη λογική.

 

Διαφορετικά κάνεις claim στο paypal σήμερα και "άσε τους να κουρεύονται".:)

Απλά έτσι, για μία ακόμη φορά, θα την "πληρώσει" το pp για το απαράδεκτο support ενός ακόμη κινεζομάγαζου...

Link to comment
Share on other sites

@so93

 

Αυτά που σου προτείνουν είναι τα "κλασσικά' που στέλνουν στις περισσότερες περιπτώσεις.

Πέστους ένα "are you kidding?":lol:

Εξήγησέ τους πως δεν έχει νόημα να το στείλεις πίσω αφού είναι διαλυμένο και πως καλύτερη λύση και για τους δυο σας είναι να σου στείλουν ένα καινούργιο άμεσα.

Αλλά αν επιμένουν, στείλτο να το έχουν για "σουβενίρ", πάντα με δικά τους μεταφορικά.

Αν και στο policy τους δεν αναφέρουν ποιος πληρώνει τα μεταφορικά σε περίπτωση doa. Σιγούρεψέ το πρώτα.

Πιο πολύ θα επέμενα για λύση εκτός paypal μόνο και μόνο για να πάθουν μεγαλύτερη "ζημιά" με τα μεταφορικά πηγαινέ-έλα αφού είναι στόκοι και δεν έχουν στοιχειώδη λογική.

 

Διαφορετικά κάνεις claim στο paypal σήμερα και "άσε τους να κουρεύονται".:)

Απλά έτσι, για μία ακόμη φορά, θα την "πληρώσει" το pp για το απαράδεκτο support ενός ακόμη κινεζομάγαζου...

 

Σήμερα μου απάντησαν ότι επειδή λέει εγώ πρέπει να πληρώσω τα μεταφορικά σύμφωνα με την πολιτική του καταστήματος άμα θέλω μου δίνουν 200 πόντους στο wallet. Δηλαδή 4$...

 

Λέω να ακολουθήσω τη συμβουλή σου. Θα τους πω να μου στείλουν άμεσα ένα άλλο διαφορετικά θα καταφύγω στο PayPal.

 

----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Πώς σας φαίνεται το βίντεο???

 

https://www.dropbox.com/s/fbjc6rjh7tfqvkv/0.02.01.b60c6328e75f10259537469b70e421f3520df062574b7a8508090c705aec9e2f_full.mp4?dl=0

iPhone 4 -Xiaomi Redmi Note 3 Pro- Zuk Z2- Χiaomi Redmi Pro- Mi5s
Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα συμφορουμίτες,

 

Εν τέλει θα στείλω πίσω το κινητό για να μου το αντικαταστήσουν. Τους είπα να μου στείλουν απευθείας καινούριο αλλα με διαβεβαίωσαν ότι αυτό δε γίνεται και τους ζήτησα παραπάνω πόντους. Το θέμα είναι ότι το παιδί θέλει αυτό το κινητό και η αλήθεια είναι ότι το πήρα σε πάρα πολύ καλή τιμή, επομένως θα κάνω πίσω και θα τους το στείλω.. :(:(:(

iPhone 4 -Xiaomi Redmi Note 3 Pro- Zuk Z2- Χiaomi Redmi Pro- Mi5s
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μου απάντησαν ότι επειδή λέει εγώ πρέπει να πληρώσω τα μεταφορικά σύμφωνα με την πολιτική του καταστήματος άμα θέλω μου δίνουν 200 πόντους στο wallet. Δηλαδή 4$...

 

Λέω να ακολουθήσω τη συμβουλή σου. Θα τους πω να μου στείλουν άμεσα ένα άλλο διαφορετικά θα καταφύγω στο PayPal.

 

----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Πώς σας φαίνεται το βίντεο???

 

https://www.dropbox.com/s/fbjc6rjh7tfqvkv/0.02.01.b60c6328e75f10259537469b70e421f3520df062574b7a8508090c705aec9e2f_full.mp4?dl=0

 

Kαλημέρα συμφορουμίτες,

 

Εν τέλει θα στείλω πίσω το κινητό για να μου το αντικαταστήσουν. Τους είπα να μου στείλουν απευθείας καινούριο αλλα με διαβεβαίωσαν ότι αυτό δε γίνεται και τους ζήτησα παραπάνω πόντους. Το θέμα είναι ότι το παιδί θέλει αυτό το κινητό και η αλήθεια είναι ότι το πήρα σε πάρα πολύ καλή τιμή, επομένως θα κάνω πίσω και θα τους το στείλω.. :(:(:(

 

Ρώτα τους που ακριβώς στην πολιτική τους αναφέρει οτι πρέπει να πληρώσεις εσύ.

Για doa περίπτωση δεν βρήκα κάτι.

Και έλεος, αν δεν πληρώσουν τα μεταφορικά για την δική σου περίπτωση, πότε θα πληρώσουν;

Πολύ αδιάλλακτους τους βλέπω.

Σε δικιά μου περίπτωση πολύ πιο "εύκολη" ήταν αρκετά πιο συνεργάσιμοι...

 

Οπότε προχωράς μέσω paypal.

Τους εξηγείς πώς έχεις ήδη επικοινωνήσει με τον πωλητή ο οποίος αρνείται να δώσει λύση.

Επίσης σου ζητάει να πληρώσεις εσύ τα μεταφορικά αν και δεν έχει νόημα να γυρίσεις πίσω το διαλυμένο κινητό.

Και το κάνεις αμέσως "escalate to claim".

Και που ξέρεις, μπορεί στο paypal να είναι πιο λογικο΄και να μην σου ζητήσουν να το επιστρέψεις.;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...