Jump to content

Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

:p

Ρώτα τους που ακριβώς στην πολιτική τους αναφέρει οτι πρέπει να πληρώσεις εσύ.

Για doa περίπτωση δεν βρήκα κάτι.

Και έλεος, αν δεν πληρώσουν τα μεταφορικά για την δική σου περίπτωση, πότε θα πληρώσουν;

Πολύ αδιάλλακτους τους βλέπω.

Σε δικιά μου περίπτωση πολύ πιο "εύκολη" ήταν αρκετά πιο συνεργάσιμοι...

 

Οπότε προχωράς μέσω paypal.

Τους εξηγείς πώς έχεις ήδη επικοινωνήσει με τον πωλητή ο οποίος αρνείται να δώσει λύση.

Επίσης σου ζητάει να πληρώσεις εσύ τα μεταφορικά αν και δεν έχει νόημα να γυρίσεις πίσω το διαλυμένο κινητό.

Και το κάνεις αμέσως "escalate to claim".

Και που ξέρεις, μπορεί στο paypal να είναι πιο λογικο΄και να μην σου ζητήσουν να το επιστρέψεις.;)

 

Γενικά ισχύει αυτό:

 

http://prntscr.com/bdmrjc

 

Το θέμα είναι ότι το παιδί θέλει το ίδιο κινητό και δεν έχει θέμα να προχωρήσει κατ αυτόν τον τρόπο η διαδικασία και εφόσον μου δώσουν αρκετούς πόντους δε βλέπω το λόγο να μην το κάνω. Εφόσον συμφωνήσουν να το στείλω πίσω τί γίνεται??

iPhone 4 -Xiaomi Redmi Note 3 Pro- Zuk Z2- Χiaomi Redmi Pro- Mi5s
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

:p

 

Γενικά ισχύει αυτό:

 

http://prntscr.com/bdmrjc

 

Το θέμα είναι ότι το παιδί θέλει το ίδιο κινητό και δεν έχει θέμα να προχωρήσει κατ αυτόν τον τρόπο η διαδικασία και εφόσον μου δώσουν αρκετούς πόντους δε βλέπω το λόγο να μην το κάνω. Εφόσον συμφωνήσουν να το στείλω πίσω τί γίνεται??

 

Όχι, η περίπτωση σου δεν είναι "Money Back Guarantee".

Δεν άλλαξες γνώμη και ξαφνικά θες κάτι άλλο ή τα λεφτά σου πίσω.

Ανήκεις στην κατηγορία doa, παρέλαβες μη λειτουργικό κινητό.

Αν δεν πληρώσουν για την περίπτωσή σου τα μεταφορικά πότε θα τα πληρώσουν;

Αν ήταν έτσι έστελναν προβληματικά ή και λανθασμένα αντικείμενα στις παραγγελίες μας και μετά σου έλεγαν "οπ την πάτησες τώρα, πρέπει να πληρώσεις εσύ τα μεταφορικά για το δικό μας λάθος.":)

Δεν είναι έτσι.

Όπως σου είπα και πρίν πόσταρε και στο θέμα του gearbest. Θα είχες καλύτερη αντιμετώπιση νομίζω.

 

Ουσιαστικά δεν κερδίζεις κάτι με αυτά που σου έχουν προτείνει.

Αν ήταν να σου στείλουν άμεσα το νέο κινητό, και παράλληλα εσύ το έστελνες πίσω με δικά τους έξοδα, ναι να το έκανες.

Αλλά τώρα;

Στη θέση σου δεν θα έχανα άλλο χρόνο και θα πήγαινα μέσω paypal.

Μετά με το refund ιδανικά θα αγόραζα απο άλλο κατάστημα.:)

 

Εσύ θα επιλέξεις όμως, όταν συμφωνήσουν περιμένεις διεύθυνση και το στέλνεις όπου σου είπαν.

Link to comment
Share on other sites

Όταν αύριο δείς "has been voted" θα σημαίνει ότι έχει παραδοθεί (μπορεί και σήμερα αργότερα).

Τελικά έγινε voted στις 5 του μήνα

http://s33.postimg.org/i8ean9lgv/20160608_115941.jpg (αρνείται να μεταφράσει)

τους στέλνω μήνυμα και λένε δε βλέπουμε το πακέτο στο σύστημα μας, αλλά και να έφτασε μπορεί να θέλει 10-15μερες. Δηλαδή όσο έκανε να πάει Ελλάδα-everbuying, άλλο τόσο θέλει να πάει απ'το ισόγειο στον πρώτο όροφο...

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Όχι, η περίπτωση σου δεν είναι "Money Back Guarantee".

Δεν άλλαξες γνώμη και ξαφνικά θες κάτι άλλο ή τα λεφτά σου πίσω.

Ανήκεις στην κατηγορία doa, παρέλαβες μη λειτουργικό κινητό.

Αν δεν πληρώσουν για την περίπτωσή σου τα μεταφορικά πότε θα τα πληρώσουν;

Αν ήταν έτσι έστελναν προβληματικά ή και λανθασμένα αντικείμενα στις παραγγελίες μας και μετά σου έλεγαν "οπ την πάτησες τώρα, πρέπει να πληρώσεις εσύ τα μεταφορικά για το δικό μας λάθος.":)

Δεν είναι έτσι.

Όπως σου είπα και πρίν πόσταρε και στο θέμα του gearbest. Θα είχες καλύτερη αντιμετώπιση νομίζω.

 

Ουσιαστικά δεν κερδίζεις κάτι με αυτά που σου έχουν προτείνει.

Αν ήταν να σου στείλουν άμεσα το νέο κινητό, και παράλληλα εσύ το έστελνες πίσω με δικά τους έξοδα, ναι να το έκανες.

Αλλά τώρα;

Στη θέση σου δεν θα έχανα άλλο χρόνο και θα πήγαινα μέσω paypal.

Μετά με το refund ιδανικά θα αγόραζα απο άλλο κατάστημα.:)

 

Εσύ θα επιλέξεις όμως, όταν συμφωνήσουν περιμένεις διεύθυνση και το στέλνεις όπου σου είπαν.

 

 

Φίλε μου σ ευχαριστώ πραγματικά για την καθοδήγηση και τη βοήθεια σου. Μόλις το ανέβασα στο επίσημο thread του Gearbest εδώ στο Myphone αμέσως με απάντησαν ότι θα μου στείλουν καινούριο κινητό από την Ευρωπαική τους αποθήκη χωρίς να χρειαστεί να στείλω το παλιό πίσω! Ειλικρινά σ ευχαριστώ πάρα πολύ!!

iPhone 4 -Xiaomi Redmi Note 3 Pro- Zuk Z2- Χiaomi Redmi Pro- Mi5s
Link to comment
Share on other sites

Τελικά έγινε voted στις 5 του μήνα

http://s33.postimg.org/i8ean9lgv/20160608_115941.jpg (αρνείται να μεταφράσει)

τους στέλνω μήνυμα και λένε δε βλέπουμε το πακέτο στο σύστημα μας, αλλά και να έφτασε μπορεί να θέλει 10-15μερες. Δηλαδή όσο έκανε να πάει Ελλάδα-everbuying, άλλο τόσο θέλει να πάει απ'το ισόγειο στον πρώτο όροφο...

 

Άμα πάει ο ταχυδρόμος για παράδοση και δεν βρει κανέναν, τότε το δέμα επιστρέφει στο τοπικό ταχυδρομείο και πρέπει να πάνε αυτοί να το "σηκώσουν".

Γι αυτό και καθυστέρησαν μια βδομάδα.

Στείλτους το screenshot απο 17track και πέστους να κόψουν το δούλεμα.:)

Everbuying είπαμε ε; Χμμμ...

 

Φίλε μου σ ευχαριστώ πραγματικά για την καθοδήγηση και τη βοήθεια σου. Μόλις το ανέβασα στο επίσημο thread του Gearbest εδώ στο Myphone αμέσως με απάντησαν ότι θα μου στείλουν καινούριο κινητό από την Ευρωπαική τους αποθήκη χωρίς να χρειαστεί να στείλω το παλιό πίσω! Ειλικρινά σ ευχαριστώ πάρα πολύ!!

 

Χαίρομαι που τελικά βρήκες λύση.:)

Το θεωρούσα αδιανόητο να μην σε εξυπηρετήσουν.

Γι αυτό πάντα προτείνω να επικοινωνούμε πρώτα με το κατάστημα, όσο κακό κι αν είναι στο support του, και μετά να καταφεύγουμε στο paypal και τα disputes.

Απλά μερικές φορές χρειάζεται παραπάνω προσπάθεια από εμάς για να βρεθεί λύση.

Link to comment
Share on other sites

Άμα πάει ο ταχυδρόμος για παράδοση και δεν βρει κανέναν, τότε το δέμα επιστρέφει στο τοπικό ταχυδρομείο και πρέπει να πάνε αυτοί να το "σηκώσουν".

Γι αυτό και καθυστέρησαν μια βδομάδα.

Στείλτους το screenshot απο 17track και πέστους να κόψουν το δούλεμα.:)

Everbuying είπαμε ε; Χμμμ...

 

 

 

Χαίρομαι που τελικά βρήκες λύση.:)

Το θεωρούσα αδιανόητο να μην σε εξυπηρετήσουν.

Γι αυτό πάντα προτείνω να επικοινωνούμε πρώτα με το κατάστημα, όσο κακό κι αν είναι στο support του, και μετά να καταφεύγουμε στο paypal και τα disputes.

Απλά μερικές φορές χρειάζεται παραπάνω προσπάθεια από εμάς για να βρεθεί λύση.

 

Έχεις δίκιο. Απλά και εγώ είμαι της λογικής να καταφέρω να τα βρω με το κατάστημα πάση θυσία διαφορετικά και μόνο αν δεν υπάρχει επικοινωνία καταφεύγω στο πέιπαλ. Απλά κάτι τέτοιο δεν μου χει ξανατύχει και είναι η πρώτη φορά που το αντιμετωπίζω. Απλά το παιδί δεν είχε θέμα να περιμένει. Στην αρχή απλά δεν πίστευα ότι θα μου το στείλουν χωρίς να στείλω και εγώ πρώτα.. Αλλά εν τέλει μετά από τοσο κράξιμο όχι μόνο θα μου το στείλουν από ευρωπαική αποθήκη, αλλά τσίμπησα κιόλας και 200 πόντους :D:D

iPhone 4 -Xiaomi Redmi Note 3 Pro- Zuk Z2- Χiaomi Redmi Pro- Mi5s
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά, ένα κινητό που έχω επιστρέψει μετά από claim στο PayPal έχει αυτό το status σήμερα. Το tracking number είναι RE487755480GR. Από όσο κατάλαβα από τη μετάφραση είναι προς παράδοση. Περιμένω να αλλάξει status ή στέλνω στο PayPal και στο μαγαζί ότι έχει φτάσει?

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160609/25072d32b4cba86358dadf66830ce862.jpg

 

Στο 17track μου βγάζει αυτά

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160609/aebc6fa7e3295ae9be6365ef64e15e18.jpg

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

@zananiro

 

Ναι περίμενε μέχρι αύριο παρασκευή, μπορεί να παραδοθεί.

Το σάββατο στείλε μήνυμα στο paypal (μαζί με το case id) να ειδοποιήσουν το κατάστημα να πάει να παραλάβει.

Απο βδομάδα πιστεύω θα έχεις ξεμπερδέψει με το refund.:)

Link to comment
Share on other sites

@zananiro

 

Ναι περίμενε μέχρι αύριο παρασκευή, μπορεί να παραδοθεί.

Το σάββατο στείλε μήνυμα στο paypal (μαζί με το case id) να ειδοποιήσουν το κατάστημα να πάει να παραλάβει.

Απο βδομάδα πιστεύω θα έχεις ξεμπερδέψει με το refund.:)

Thanks. Εν τω μεταξύ σήμερα ήρθε και απάντηση από την TELUS για το refund των μεταφορικών. Θα μπούνε σε 5 εργάσιμες.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι στο forum!

 

Συνεχίζω εγώ με την ιστοριούλα μου. Το paypal προχώρησε το claim μου, επικοινωνώντας πρώτα με το Gearbest (που μου προσέφεραν 15 δολάρια refund.......... ), φυσικά το αρνήθηκα και το paypal έκρινε -προφανώς- ότι έχω δίκιο και ότι πρέπει να στείλω το κινητό για να πάρω full refund 78 και κάτι δολάρια.

 

Φυσικά η διεύθυνση είναι στα Αγγλικά και σήμερα/αύριο θα πάω ταχυδρομείο να το στείλω.

 

2 ερωτήσεις:

 

1) Είδα σε προηγούμενες σελίδες ότι το στέλνω σαν επιστολή (όχι δέμα). Επειδή δε ξέρω πως είναι από άποψης χώρου η επιστολή, θα χωράει την συσκευασία του κινητού τυλιγμένη με το πλαστικό με της μπουρμπουλίθρες;

 

Έχω έναν τέτοιο φάκελο (http://i.imgur.com/HTqaadz.jpg , http://i.imgur.com/YrpWiza.jpg) από αγορά ενός powerbank. Στη φωτό φαίνεται και το κουτί του doogee για reference. Να βάλω εκεί το κινητό και να κολλήσω πάνω τυπωμένη την διεύθυνση που μου έδωσε το paypal; Και μετά πάω ταχυδρομείο και απλά το δίνω για αποστολή; (Α ή Β προτεραιότητα; Ζητάω και tracking number ή μπαίνει αυτόματα;)

 

2) Στο mail που μου έστειλε το paypal με τη διεύθυνση, λέει μεταξύ άλλων το εξής:

Please keep in mind you are responsible for any costs associated with returning the merchandise.

 

Δηλαδή το 'φαγα με τα μεταφορικά; Ή το στέλνει αυτόματα σε όλους και μετά παίρνουμε τα μεταφορικά μέσω της TELUS (https://en.paypal-returns.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=60702 ) ;

 

Sorry σας έχω πρήξει αλλά είναι πρώτη φορά που στέλνω γενικά κάτι με ταχυδρομείο και πρώτη φορά που μου τυχαίνει ελαττωματικό προϊόν :D

Link to comment
Share on other sites

Στελνεις το δεμα οπως το παρελαβες στην ιδια συσκευασια και καλυπτεις το χαρτι που εχει αριθμο αποστολης και διευθηνση με το δικο σου χαρτι με την εκτυπωμενη διαυθηνση επιστροφης.Κατω απο 2 κιλα παει σαν επιστολη και θα ζητησεις και συστημενο.

Συνολικα θα δωσεις 9.20 ευρω.

Θα ζητησεις απο τον υπαλληλο το πρασινο χαρτακι για το declaration στο τελωνειο και εκει θα γραψεις defective device και αξια 10$.

Το αυτοκολλητο με τον αριθμο αποστολης πες στον υπαληλο να το κολλησει διπλα στην διευθηνση του παραληπτη και βγαλε 2-3 φωτο που να φαινεται και ο αριθμος αποστολης και η διευθηνση του παραληπτη.

Μην ξεχασεις να παρεις την αποδειξη.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά για tracking με ανθρώπινη μετάφραση για αποστολές σε κινα από ένα σημείο και μετά νομίζω είναι το http://www.trackitonline.ru

Για το δέμα που έστειλα από ότι βλέπω έγινε προσπάθεια παράδοσης αλλά δεν παραδοθηκε...οπότε αύριο στέλνω μήνυμα στο PayPal να πει τους κινέζους να πάνε για παραλαβή...

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160609/cc40188a15d8010f37b37b426a5f7e03.jpg

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Δηλωσα οτι δεν παρελαβα κατι ακουστικα που μου εστειλαν απο το everbuying αξιας περιπου 10usd και ζητησα επιστροφη χρηματων. Μου απαντησαν πως μου τα επιστρεφουν αλλα μεσα στο everbuying για χρηση τυχον μελλοντικων αγορων. Το βρισκω πολυ εξυπνο απο μερος τους αφου με αυτο τον τροπο σε αναγκαζει να ξαναγινεις πελατης τους αλλα τι λετε ;

Να το δεχθω η να επιμεινω να μου επιστραφουν κανονικα.

 

 

Sent from my iPad Air using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

4/6 μου έστειλαν από vickmall reference number για την επιστροφή επισκευασμένης συσκευής. Μια βδομάδα μετά, δεν είναι καν ορατό το δέμα στις υπηρεσίες εντοπισμού..
Nubia M2. LeEco Le pro1 x800 US 5.5.011s official stable (CrisBal) . Cubot Max MT6753 3GB ram/ 32GB, android 6.0, Xiaomi mi10 lite 5G
Link to comment
Share on other sites

4/6 μου έστειλαν από vickmall reference number για την επιστροφή επισκευασμένης συσκευής. Μια βδομάδα μετά, δεν είναι καν ορατό το δέμα στις υπηρεσίες εντοπισμού..

 

αν το εστειλαν με NL θα αργησει να φανει,μην ανησυχεις το βικμολ ειναι αξιοπιστο

Link to comment
Share on other sites

Γκρρρρρ, της καθυστέρησης το κάγκελο.... Αφού έστειλα mail που ρωτάω τι γίνεται, μου απάντησαν το παρακάτω..

Hello again friend

really sorry i forget to inform you before our holiday

the SG post serivce appeared big delay problem in recently

if you go to the forum you will heard from other clients

so that we cancel the SG post service and sent it out again via postnl with tracking number RS355831686NL after holiday(from 9th-11th)

Please keep the new tracking number

it will take a few days to update

10 μερούλες χαβαλέ..

Nubia M2. LeEco Le pro1 x800 US 5.5.011s official stable (CrisBal) . Cubot Max MT6753 3GB ram/ 32GB, android 6.0, Xiaomi mi10 lite 5G
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στην Ομάδα των άτυχων

 

Είμαι και εγώ από τους άτυχους που αναγκάστηκα να στείλω ένα κινητό πίσω για επισκευή.

Παραγγελία από Vickmall τον Ιανουάριο παραλαβή 20 μέρες μετά, εντοπισμός προβλήματος και επιστροφή.

Αφού το επιδιόρθωσαν το έστειλαν με singapore post και ο αριθμός αποστολής δεν ενεργοποιήθηκε ποτέ.

50 μέρες από την αποστολή το δέμα γύρισε πίσω σε αυτούς και μου το ξαναέστειλαν.

Το αναμένω να το παραλάβω αυτές τις μέρες με NL.

 

Το θέμα μου πιο είναι τώρα, όταν το παρήγγειλα το κινητό κόστιζε 165usd. Σήμερα η αξία του είναι 130usd.

 

Έχει βάση να κάνω dispute στο Paypal και να ισχυριστώ ότι το κινητό έχασε την αξία του από όλη αυτή την διαδικασία?

Υπάρχει ανάλογο case από κάποιον?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στην Ομάδα των άτυχων

 

Είμαι και εγώ από τους άτυχους που αναγκάστηκα να στείλω ένα κινητό πίσω για επισκευή.

Παραγγελία από Vickmall τον Ιανουάριο παραλαβή 20 μέρες μετά, εντοπισμός προβλήματος και επιστροφή.

Αφού το επιδιόρθωσαν το έστειλαν με singapore post και ο αριθμός αποστολής δεν ενεργοποιήθηκε ποτέ.

50 μέρες από την αποστολή το δέμα γύρισε πίσω σε αυτούς και μου το ξαναέστειλαν.

Το αναμένω να το παραλάβω αυτές τις μέρες με NL.

 

Το θέμα μου πιο είναι τώρα, όταν το παρήγγειλα το κινητό κόστιζε 165usd. Σήμερα η αξία του είναι 130usd.

 

Έχει βάση να κάνω dispute στο Paypal και να ισχυριστώ ότι το κινητό έχασε την αξία του από όλη αυτή την διαδικασία?

Υπάρχει ανάλογο case από κάποιον?

 

Εάν συνέβαινε το ίδιο με ελληνικό κατάστημα, έστω και με αγορά μέσω Paypal, θα το έκανες αυτό;

Κατά την άποψή μου δεν έχει βάση αυτό που ζητάς.

Η Ελλάδα είναι η μόνη Αφρικανική χώρα που κατοικείται από λευκούς
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα, ειχα παραγγηλει ενα κινιτο απο evrebuying στις 13 Μαιου και εχει κολλησει απο τις 21 στο item is on transport to country of destination. Τωρω πριν μερικες μερες, στις 11 Ιουνιου εκανα claim και χθες απαντησε το everbuying μονο με το tracking τιποτα αλλο. μου ειπε το paypal δεν χρειαζετε να δοσω αλλα στοιχεια πρως το παρον και οτι απλα με ανημερωνουν οτι τους εστειλαν το tracking. Τωρα τι γινεται ? μεχρι ποτε θα συνεχιστει η διαδικασια για το refund ? κατι ειχα διαβασει οτι αν κανεις claim και απο την στηγμη που θα κανεις μεσα σε 10 μερες αν δεν φτασει καιρδιζεις και παιρνεις τα λεφτα σου πισω, ειναι αληθεια ?

 

Status

The seller has responded to our request for tracking information. We haven’t confirmed the tracking information yet but wanted to share it with you.

 

Netherlands Post Registered tracking # RC459580725NL

What happens next

 

Please review the information and let us know how you would like to proceed.

 

If you've resolved this problem, you can cancel this claim at any time.

 

If you received the item but it's not as described by the seller, you can change the reason for your claim.

ευχαριστω

Edited by nickpaokgr
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στην Ομάδα των άτυχων

 

Είμαι και εγώ από τους άτυχους που αναγκάστηκα να στείλω ένα κινητό πίσω για επισκευή.

Παραγγελία από Vickmall τον Ιανουάριο παραλαβή 20 μέρες μετά, εντοπισμός προβλήματος και επιστροφή.

Αφού το επιδιόρθωσαν το έστειλαν με singapore post και ο αριθμός αποστολής δεν ενεργοποιήθηκε ποτέ.

50 μέρες από την αποστολή το δέμα γύρισε πίσω σε αυτούς και μου το ξαναέστειλαν.

Το αναμένω να το παραλάβω αυτές τις μέρες με NL.

 

Το θέμα μου πιο είναι τώρα, όταν το παρήγγειλα το κινητό κόστιζε 165usd. Σήμερα η αξία του είναι 130usd.

 

Έχει βάση να κάνω dispute στο Paypal και να ισχυριστώ ότι το κινητό έχασε την αξία του από όλη αυτή την διαδικασία?

Υπάρχει ανάλογο case από κάποιον?

 

Παιδιά χαλαρώστε λίγο.:)

Ας μην έχουμε παράλογες απαιτήσεις.

Τα πάντα χάνουν την αξία τους απο μέρα σε μέρα.

Καταλαβαίνω ότι στάθηκες άτυχος με τον χαμό που έγινε με την SG πριν απο καιρό.

Αλλά αυτό δεν δικαιολογηθεί αυτό που θες να κάνεις τώρα.

Το καλύτερο που είχες να κάνεις ήταν να ζητήσεις αντικατάσταση με καινούργιο ή refund από την αρχή και όχι επισκευή εφόσον μιλάμε για doa.

Τώρα δεν καταλαβαίνω το νόημα να ανοίξεις case στο paypal.:shifty:

Τι να σου πώ, επικοινώνησε με το vickmall μια και ζήτα τους κάποιο κουπόνι για την επόμενη αγορά...

 

 

καλησπερα, ειχα παραγγηλει ενα κινιτο απο evrebuying στις 13 Μαιου και εχει κολλησει απο τις 21 στο item is on transport to country of destination. Τωρω πριν μερικες μερες, στις 11 Ιουνιου εκανα claim και χθες απαντησε το everbuying μονο με το tracking τιποτα αλλο. μου ειπε το paypal δεν χρειαζετε να δοσω αλλα στοιχεια πρως το παρον και οτι απλα με ανημερωνουν οτι τους εστειλαν το tracking. Τωρα τι γινεται ? μεχρι ποτε θα συνεχιστει η διαδικασια για το refund ? κατι ειχα διαβασει οτι αν κανεις claim και απο την στηγμη που θα κανεις μεσα σε 10 μερες αν δεν φτασει καιρδιζεις και παιρνεις τα λεφτα σου πισω, ειναι αληθεια ?

 

Status

The seller has responded to our request for tracking information. We haven’t confirmed the tracking information yet but wanted to share it with you.

 

Netherlands Post Registered tracking # RC459580725NL

What happens next

 

Please review the information and let us know how you would like to proceed.

 

If you've resolved this problem, you can cancel this claim at any time.

 

If you received the item but it's not as described by the seller, you can change the reason for your claim.

ευχαριστω

 

Είσαι σε λάθος θέμα.

Υπάρχει άλλη ενότητα για το paypal όπως και για τις αποστολές.

Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνω την δόση υπερβολής άλλα μιλάμε για 5 μήνες χωρίς τηλέφωνο και έμενα δεν μου φαίνετε και τόσο παράλογο το αίτημα μου. Ναι τα πάντα χάνουν την αξία τους μέρα με την μέρα αλλά να το έχω στα χέρια μου και να το χειρίζομαι και όχι να ταξιδεύει αριστερά δεξιά.

 

ΤΕσπα, εγώ θα κάνω case και θα σας ενημερώσω να γνωρίζετε για το μέλλον!

 

Απλά να προσθέσω ότι το vickmall δεν δέχτηκε αντικατάσταση γιατί τους ενημέρωσα για την βλάβη 20 μέρες μετά την άφιξη παρόλο που συνολικά είχα πάρει 4 ίδια τηλέφωνα και υποστήριξα ότι δεν το τσεκάρισα με την άφιξη. Λίγο πριν επιστρέψει το χαμένο πακέτο στα χέρια τους μου πρότειναν να μου στείλουν άλλο κινητό μεταχειρισμένο.

 

Μην νομίζετε ότι το vickmall είναι φίλοι σας. Το μόνο που έχουν στο μυαλό τους είναι το κέρδος και πιστέψτε το αισχροκερδούν πάνω μας. Υπάρχουν πολύ πιο αξιόπιστα και τίμια καταστήματα για ηλεκτρονικές αγορές από κίνα.

Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνω την δόση υπερβολής άλλα μιλάμε για 5 μήνες χωρίς τηλέφωνο και έμενα δεν μου φαίνετε και τόσο παράλογο το αίτημα μου. Ναι τα πάντα χάνουν την αξία τους μέρα με την μέρα αλλά να το έχω στα χέρια μου και να το χειρίζομαι και όχι να ταξιδεύει αριστερά δεξιά.

 

ΤΕσπα, εγώ θα κάνω case και θα σας ενημερώσω να γνωρίζετε για το μέλλον!

 

Απλά να προσθέσω ότι το vickmall δεν δέχτηκε αντικατάσταση γιατί τους ενημέρωσα για την βλάβη 20 μέρες μετά την άφιξη παρόλο που συνολικά είχα πάρει 4 ίδια τηλέφωνα και υποστήριξα ότι δεν το τσεκάρισα με την άφιξη. Λίγο πριν επιστρέψει το χαμένο πακέτο στα χέρια τους μου πρότειναν να μου στείλουν άλλο κινητό μεταχειρισμένο.

 

Μην νομίζετε ότι το vickmall είναι φίλοι σας. Το μόνο που έχουν στο μυαλό τους είναι το κέρδος και πιστέψτε το αισχροκερδούν πάνω μας. Υπάρχουν πολύ πιο αξιόπιστα και τίμια καταστήματα για ηλεκτρονικές αγορές από κίνα.

 

Μα δεν νομίζω να διαφώνησα μαζί σου σε αυτό. Ίσα ίσα.

Αλλά συγνώμη, ακόμα αδυνατώ να καταλάβω την "λογική" του να ανοιξεις τώρα case.

Άλλο doa άλλο 20 μέρες μετά...

Σε πίεσε κανείς να το στείλεις πίσω;

Γιατί δεν άνοιξες τότε case αφού δεν συμφωνείς με την επισκευή;

Έπεσες στην περίπτωση με την SG, κατά την γνώμη μου χωρίς υπαιτιότητα του καταστήματος, αλλά αυτά πιστεύω συμβαίνουν.

Προχώρα όπως νομίζεις.

Στα υπόλοιπα συμφωνώ.

Κανείς δεν είναι φίλος μας, εμπόριο κάνουν.

Αλλά δεν είναι και "υπηρέτριες" μας, έτσι;

'Οσο για την αισχροκέρδεια, μια ματιά στους εδώ ντόπιους εμπόρους θα σε κάνει να αναθεωρήσεις.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εμένα δέμα με κινητό έχει φτάσει Κίνα εδώ και μια εβδομάδα και συνεχώς στο tracking information γράφει unsuccessful delivery κάθε μέρα. Έστειλα στο PayPal την προηγούμενη εβδομάδα μήνυμα να ειδοποιήσουν το μαγαζί να παραλάβει, μου απάντησαν ότι το σημείωσαν και παρακολουθούν την υπόθεση. Πέρασε μια εβδομάδα, τους έστειλα πάλι, και απάντησαν ότι υπάρχει περιθώριο 21 ημέρες για παραλαβή σύμφωνα μεν το status που δείχνει το tracking. Το μαγαζί λέει δεν ήρθε κάποιο δέμα. Δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Εμένα δέμα με κινητό έχει φτάσει Κίνα εδώ και μια εβδομάδα και συνεχώς στο tracking information γράφει unsuccessful delivery κάθε μέρα. Έστειλα στο PayPal την προηγούμενη εβδομάδα μήνυμα να ειδοποιήσουν το μαγαζί να παραλάβει, μου απάντησαν ότι το σημείωσαν και παρακολουθούν την υπόθεση. Πέρασε μια εβδομάδα, τους έστειλα πάλι, και απάντησαν ότι υπάρχει περιθώριο 21 ημέρες για παραλαβή σύμφωνα μεν το status που δείχνει το tracking. Το μαγαζί λέει δεν ήρθε κάποιο δέμα. Δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Στείλε τους ξανά μαζί με screenshot απο 17track οτι το πακέτο έχει φτάσει στον τελικό προορισμό και περιμένει να παραληφθεί απο τον πωλητή στο τοπικό ταχυδρομείο.

Αφού είχες unsuccessful delivery δεν πρόκειται να τους το πάει ο ταχυδρόμος ξανά, πρέπει να πάνε να το σηκώσουν αυτοί.

Επίσης πες τους σε αυστηρό ύφος ότι έκανες το μέρος που σου αναλογούσε, να επιστρέψεις το εμπόρευμα πίσω στον πωλητή σύμφωνα με τις οδηγίες τους, τώρα αυτοί πρέπει να προχωρήσουν στο refund.

Εξήγησέ τους πως δεν έχεις την δυνατότητα να υποχρεώσεις τον πωλητή να παραλάβει το πακέτο και πως σκόπιμα καθυστερούν.

 

Είναι λίγο στο paypal "τα ζώα μου αργά", αλλά θα βρεις λύση.:D

Ποιο κατάστημα είπαμε είναι;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...