Jump to content

Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Θα συμφωνησω με τον grinder κατα 101%.. Εγω παντως μετα απο απειρες τουμπες του κινητου μου εσπασε, κανονισα με το vickmall να παει πισω και με 30ευρω να μου την αλλαξουν. Δηλαδη θα πρεπει να ους κατηγορησω επειδη εγω ειμαι αμπαλος και μου πεφτει απο τα χερια συνεχεια? Αλλα ας μην το συνεχισω...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Πάλι δεν μας λες τίποτα ουσιαστικό.

Εάν η παραγγελία έγινε στις 17-6-15 τυπικά είσαι στους 11 μήνες.

Μέχρι να παραλάβουν κτλ. έχεις ξεπεράσει το 12μηνο.

Το αν το συγκεκριμένο μοντέλο βγάζει προβλήματα δεν μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα.

Τι μπορεί να κάνει το κατάστημα αν η ίδια η εταιρεία δεν το αποσύρει από την αγορά;

Επίσης κολλάς στο "about one year" όταν όντως είναι έτσι.

Άμα δεν δείτε τις ημερομηνίες και "αναγκαστείς" να ψάξεις τα email, πώς θα σε εξυπηρετήσουν;:blink:

 

Στην αρχή έλεγες για αντικατάσταση με καινούργιο, τώρα επισκευή.

Γενικά αν θέλεις ξεκίνα την ιστορία σου απο την αρχή να δούμε τι τους είπες, τι σου πρότειναν, που καταλήξατε.

Για να έχουμε και μεις μια σφαιρική εικόνα και να βγάλουμε συμπεράσματα.

Το να πετάς έτσι ένα "Απαραδεκτοι στο Vickmall" και να στα βγάζουμε με το τσιγκέλι δεν έχει και πολύ νόημα.:)

 

Εντάξει... απλά θα το πάρω σαν πλάκα... είναι δυνατόν να μην κατάλαβες και να θέλεις την ιστορία από την αρχή?? Aν διαβάσεις τα προηγούμενα ποστ θα καταλάβεις...θα πρότεινα φιλικά... να μην βγάζεις τόσο βιαστικά αυθαίρετα συμπεράσματα και να μην υπεραμύνεσαι τόσο υπέρ του Vickmall...!!!

 

Στη θέση σου θα έστελνα βιογραφικό στο Vickmall χθές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Ούτε η Selina δεν τα έλεγε έτσι, χωρίς ίχνος ειρωνείας)

 

Πάμε λοιπόν για να καταλάβεις:

1ον: Όταν είσαι και καλά το καλύτερο και το πιο αξιόπιστο, και στα aftersales, κινεζομάγαζο δεν βρίσκεις φτηνές δικαιολογίες τύπου about κλπ για να μην καλύψεις με την εγγύηση... (άσε που για μένα είναι λάθος να ξεκινάει η εγγύηση την ημερομηνία παραγγελίας.... δλδ αν κάνει 2 μήνες να έρθει έχεις 10 μήνες εγγύηση??? και αν κάνει κ άλλους 2 μήνες να πάει??? κλάφτα Χαράλαμπε... αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης...)

2ον: Πρέπει να κρατάς αρχείο με τις ημερομηνίες αποστολής, tracking κλπ σε κάθε αριθμό παραγγελίας κλπ και και να τα βρίσκεις όταν παίρνεις τον αριθμό παραγγελίας... και όχι να σου τα στέλνει ο πελάτης και μετά να καταλαβαίνεις ότι δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς.

3ον: Αναφέρω το συγκεκριμένο Lenovo Vibe Z2 Pro γιατί έχει βγάλει σε πολύ μεγάλο αριθμό αυτό το θέμα ξανά και ξανά μετά από πολλές αντικαταστάσεις της μητρικής

(ξένοι το έχουν αναφέρει αυτό) και εμένα να δεις πόσο με "νοιάζει" αν σε ενδιαφέρει ή όχι αυτό :)

4ον: Δεν είναι αντιμετώπιση από "σοβαρό" μαγαζί όταν τους λες όλα τα παραπάνω και να σου απαντάνε... Οκ εντάξει στο μέλλον να αγοράζετε από τα local stores κινητά

Και ας μην κατηγορούμε μόνο την εταιρία (Lenovo) μερίδιο ευθύνης έχεις και εσύ που πουλάς προϊόντα αυτής της εταιρίας...αν δεν το αποσύρει η εταιρία, ας το αποσύρεις εσύ... προσωπική μου άποψη αυτό.

 

Υ.Γ. Τέλος τα ακριβά κινητά από Κίνα για μένα (αυτό έκανε γύρω στα 290 όταν το πήρα) γνώμη μου είναι μέχρι 150 - 170 μάξιμουμ για κινεζοκινητο με 10 μήνες εγγύηση... πλην Huawei

 

----- προσθήκη μηνύματος 9 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Θα συμφωνησω με τον grinder κατα 101%.. Εγω παντως μετα απο απειρες τουμπες του κινητου μου εσπασε, κανονισα με το vickmall να παει πισω και με 30ευρω να μου την αλλαξουν. Δηλαδη θα πρεπει να ους κατηγορησω επειδη εγω ειμαι αμπαλος και μου πεφτει απο τα χερια συνεχεια? Αλλα ας μην το συνεχισω...

Ρε φίλε είσαι εκτός τόπου... Πληροφοριακά σου λέω ότι εσύ προκάλεσες το πρόβλημα μόνος σου, ενώ εμένα ήταν πρόβλημα που βγάζει κατά κόρον το συγκεκριμένο κινητό.

Οπότε η συζήτηση τελειώνει εδώ, είτε συμφωνείς 101% είτε δε συμφωνείς.

Edited by Eldir

(Realme X2 pro)Mi 9,Mi Max 3,Mi A2,LG V10 H901,Mi Note 2,Samsung Galaxy S7 Edge, LG V10 , LG G Flex 2 ,Lenovo Vibe Z2 Pro, LG G3,Lenovo Vibe X2, Coolpad F1, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S3,

(Samsung Galaxy Tab Pro 8,4)

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγω τον πονο μου με το Geekbuying τελευταία. Ειχα παρει μια καμερα xiaomi yi και ξαφνικα στους 10 με 11 μήνες μου βγαλε προβλημα στο wifi δεν συνδεονταν με το κινητο. Aφου μου εδωσαν καποια firmware να αλλαξω μου ειπαν να την στειλω πισω για επισκευή. Τους την εστειλα λοιπον με δικα μου ταχυδρομικα....και μου ειπαν οτι θα κανουν το παν για να λυθει το θεμα μου. Για την εγγύηση δεν μου καναν καποιο σκηνικο για οτι εληγε η εγγύηση....Μεχρι να παει μαλιστα πρεπει να περασε ο χρονος....Τεσπα σε αυτο οκ. Οταν ξαναμιλήσαμε τους ειπα αν δεν μπορει να γινει κανονικα θα πρεπει να μου την αντικαταστήσουν με καινούρια...και μαλιστα τους προτεινα να πληρωσω κατι παραπανω να παρω την νεα version την ευρωπαική. Οκ μου λεει θα δουμε τι θα μας πουν απο το service της Xiaomi. Μου απαντησαν επειτα απο πολυ καιρό οτι η εταιρεια δεν επισκευαζει αλλα μονο ανταλλάσει με καινουριο προιον αλλα επειδή ειχε ενα χτύπημα στο καπακι της μπαταρίας (ουτε καν γρατζουνια δεν ήταν ) λενε οτι δεν μπορουν να το δεχτουν.....και εκει λοιπον αρχισαν τα οργανα....Ενω αρχικα μου ειπαν οτι θα επισκευαστεί μετα μου λενε η εταιρεία δεν επισκευάζει....Δηλαδη τωρα το μαθανε αν ισχύει βεβαια οτι το service της Χiaomi δεν επισκευάζει???Αν μου το λεγαν αυτο απο την αρχη ίσως και να μην την εστελνα καν.....θα την κρατούσα χωρις wifi. Μετα η δικαιολογία για το χτύπημα στο πισω πορτακι με εξέπληξε....δηλαδη τι περιμεναν μετα απο 11 μήνες η camera να ήταν οπως ειναι καινουρια εξωτερικα? χωρίς φθορές????Αφου διαμαρτυρήθηκα εντονα μου προτειναν να μου επιστρέψουν 6 δολαρια την εγγύηση 1 μήνα δηλαδη.....Αλλο παλι και τούτο. Οταν υπαρχει εγγύηση τι ισχύει σου επιστρέφουν το υπόλοιπο????Το εχετε ακουσει εσεις ποτε αυτο????Κανονικα εγγύηση ειναι η επισκευή του ιδιου ή αντικατασταση ή αλλαγή με παρόμοιο με ιδια χαρακτηριστικα....Δηλαδη στην Κινα ισχύουν αλλοι κανονες εμπορικοί και εγγύησης???? Τεσπα μετα απο ολα αυτα αφου αρνήθηκα τους ειπα να μου επιστρέψουν την καμερα και τους ειπα δεν ξαναψωνιζω απο σας.....Μου προτειναν επειτα να μου γλυκανουν το χαπι να πληρωσουν τα μεταφορικα που πληρωσα και τα 6 ευρώ και να μου στείλουν την καμερα πισω......Δηλαδη αλλα λογια να αγαπιομαστε......Η εμπειρία μου ειναι οτι ολοι κοιτανε πως θα σου παρουν τα λεφτα...Δεν υπαρχει σοβαρό μαγαζι στην κινα...στο after sale ....ολο και καποια μαι*****α θα σου κανουν. Απλα ψαχνεις το μαγαζί με τις λιγότερες μαι*****ες....
Link to comment
Share on other sites

Πως το ειπες το μαγαζί?? :shock: :sick: :nuke: :w00t: :confused:

 

Από αυτή τη στιγμή και μεχρι 3 μήνες μετά που θα ξεμπερδεψεις με το fct, απαγορεύεται να συμβουλέψεις οποιονδήποτε συμφορουμιτη για οτιδήποτε, έτσι για τιμωρία...:ρ :chair: :chair:

 

Το νου σου, θα βάλω τον @vasilis_hd2, να σε παρακολουθεί..:lol: :rotfl: :lol:

 

2 αγορές από fct, 2 disputes. 100% επιτυχία, ή μάλλον καλύτερα αποτυχία! :eek: Κάτσε να δούμε, θα ξεμπερδέψουμε? Από Παρασκευή έχουν παραλάβει, εχω στείλει email στο PayPal και ούτε φωνή ούτε ακρόαση ενώ πριν απαντούσαν μέσα σε 24 ώρες. Κάτι ετοιμάζουν οι κινέζοι σίγουρα...Αν τα βρω σκούρα θα βάλω μέσον τον vasili να καθαρίσει...

 

Επιστροφη xiaomi redmi note 2 sto vickmall φιλου που το ειχα αγορασει εγω γιατι ειχε σημαδια η οθονη (αγορασμενο οκτωβριο απο κει) πριν 15 μερες το παρελαβε και μου απαντησε σημερα η Σελινα οτι η xiaomi δε το επισκευαζει δωρεαν γιατι εχει λιγο "παρει" κατι σαν bend μπυ εστειλε και φωτο σε συγκριση με αλλο αλλα και βιντεο οταν ανοιξε τη συσκευασια που το ειχα στειλει και τελικα λεει η xiaomi θελει 52$ μαζι με αυτα που κραταει το paypal + 6$ για την αποστολη η μου λεει μπορεις να βρεις οθονη και με 20-25 $ και να το φτιαξω εγω (καποιος τεχνικος προφανως) αλλα λεμε που να μπουμε σε τετοια διαδικασια της εστειλα τα $58 και το περιμενουμε πλεον επισκευασμενο !!οπως και να εχει θεωρω πτι το vick και η Σελινα ειναι πολυ εξυπηρετικοι και συνεργασιμοι !!!

Εξυπηρετικοί αλλά στην περίπτωσή σου από εγγυηση γιοκ. Πλήρωσες μέχρι και το τελευταίο cent. Τελικά έχω καταλάβει κανένα μαγαζί δεν έχει εγγύηση, 1 χρονος και κουραφέξαλα, η εγγύηση είναι ότι καλύπτουν οι αντίστοιχες arvato και procodia της Κίνας. Αν δεν τα καλύπτουν πληρώνεις. Τουλαχιστον στο vickmall ξέρεις ότι θα προσπαθήσουν να στο επισκευασουν και δεν σε καθυστερούν.

 

ψαχνω να βρω που σε ποια σελίδα του pyapal γραφει οτι οταν στειλεις πισω αντικείμενο για επιστροφή σου πληρωνει το paypal τα ταχυδρομικα εξοδα....Το εχει κανει κανεις????Eχει ενας φιλος ενα τηλεφωνο και θελει να το στειλει πισω ως προβληματικο.

https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/refunded-returns/

 

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

ψαχνω να βρω που σε ποια σελίδα του pyapal γραφει οτι οταν στειλεις πισω αντικείμενο για επιστροφή σου πληρωνει το paypal τα ταχυδρομικα εξοδα....Το εχει κανει κανεις????Eχει ενας φιλος ενα τηλεφωνο και θελει να το στειλει πισω ως προβληματικο.
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει... απλά θα το πάρω σαν πλάκα... είναι δυνατόν να μην κατάλαβες και να θέλεις την ιστορία από την αρχή?? Aν διαβάσεις τα προηγούμενα ποστ θα καταλάβεις...θα πρότεινα φιλικά... να μην βγάζεις τόσο βιαστικά αυθαίρετα συμπεράσματα και να μην υπεραμύνεσαι τόσο υπέρ του Vickmall...!!!

 

Στη θέση σου θα έστελνα βιογραφικό στο Vickmall χθές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Ούτε η Selina δεν τα έλεγε έτσι, χωρίς ίχνος ειρωνείας)

 

Πάμε λοιπόν για να καταλάβεις:

1ον: Όταν είσαι και καλά το καλύτερο και το πιο αξιόπιστο, και στα aftersales, κινεζομάγαζο δεν βρίσκεις φτηνές δικαιολογίες τύπου about κλπ για να μην καλύψεις με την εγγύηση... (άσε που για μένα είναι λάθος να ξεκινάει η εγγύηση την ημερομηνία παραγγελίας.... δλδ αν κάνει 2 μήνες να έρθει έχεις 10 μήνες εγγύηση??? και αν κάνει κ άλλους 2 μήνες να πάει??? κλάφτα Χαράλαμπε... αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης...)

2ον: Πρέπει να κρατάς αρχείο με τις ημερομηνίες αποστολής, tracking κλπ σε κάθε αριθμό παραγγελίας κλπ και και να τα βρίσκεις όταν παίρνεις τον αριθμό παραγγελίας... και όχι να σου τα στέλνει ο πελάτης και μετά να καταλαβαίνεις ότι δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς.

3ον: Αναφέρω το συγκεκριμένο Lenovo Vibe Z2 Pro γιατί έχει βγάλει σε πολύ μεγάλο αριθμό αυτό το θέμα ξανά και ξανά μετά από πολλές αντικαταστάσεις της μητρικής

(ξένοι το έχουν αναφέρει αυτό) και εμένα να δεις πόσο με "νοιάζει" αν σε ενδιαφέρει ή όχι αυτό :)

4ον: Δεν είναι αντιμετώπιση από "σοβαρό" μαγαζί όταν τους λες όλα τα παραπάνω και να σου απαντάνε... Οκ εντάξει στο μέλλον να αγοράζετε από τα local stores κινητά

Και ας μην κατηγορούμε μόνο την εταιρία (Lenovo) μερίδιο ευθύνης έχεις και εσύ που πουλάς προϊόντα αυτής της εταιρίας...αν δεν το αποσύρει η εταιρία, ας το αποσύρεις εσύ... προσωπική μου άποψη αυτό.

 

Υ.Γ. Τέλος τα ακριβά κινητά από Κίνα για μένα (αυτό έκανε γύρω στα 290 όταν το πήρα) γνώμη μου είναι μέχρι 150 - 170 μάξιμουμ για κινεζοκινητο με 10 μήνες εγγύηση... πλην Huawei

 

----- προσθήκη μηνύματος 9 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ρε φίλε είσαι εκτός τόπου... Πληροφοριακά σου λέω ότι εσύ προκάλεσες το πρόβλημα μόνος σου, ενώ εμένα ήταν πρόβλημα που βγάζει κατά κόρον το συγκεκριμένο κινητό.

Οπότε η συζήτηση τελειώνει εδώ, είτε συμφωνείς 101% είτε δε συμφωνείς.

 

Οταν ενα κινητο βγαζει προβλημα μετα απο 10 μηνες τοτε το καταστημα προσπαθει να στο φτιαξει χωρις κοστος για εσενα ,αυτο ειναι το μεγιστο που μπορει να κανει και αυτο αφορα ειτε αγορα απο την κινα ειτε απο την αμερικη ειτε απο την γουαδελουπη.

Εχεις κανει την τριχα τριχια φιλε.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεχτούν refund τα χρήματα να ζητήσεις να στα επιστρέψουν στο paypal, θα φανούν κανονικά. Αν δεν δεχτούν μπορεις να ανοιξεις dispute στο paypal με την αιτιολογία ότι παρέλαβες wrong item (μεσω paypal μπορεις να αρχίσεις νεο γύρο διαπραγματεύσεων με το μαγαζι για partial refund). Τσεκαρε αν στην πληρωμή στο paypal αναγράφεται το χρώμα που παρήγγειλες. Αν έχεις και φωτο από το unboxing λογικα δεν θα εχεις πρόβλημα το paypal να βγάλει την απόφαση υπέρ σου αν δεν τα βρείτε. Απλα θα πρέπει να επιστρέψεις το προϊόν πίσω στο κουτι του με ολα τα παρελκόμενα, κοστίζει 9.2€ συστημένο, βγάζεις φωτο το δέμα να φαίνεται το tracking number και η διεύθυνση αποστολής, κρατας και την απόδειξη των ΕΛΤΑ και θα πάρεις πίσω τα έξοδα αποστολής από το paypal μέσω

https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/refunded-returns/

 

Sent from my Onda V975m using Tapatalk

Ευχαριστώ για την απάντηση. Οι Κινέζοι συνέχισαν το ίδιο τροπάρι με τα 5 δολάρια οπότε άνοιξα dispute στο paypal ζητώντας partial refund και βλέπουμε.

Nokia 6510 -> Sony Ericsson W700i -> Sony Ericsson Xperia Ray (LegacyXperia CM11), Nokia 101 -> OnePlus X
Link to comment
Share on other sites

 

----- προσθήκη μηνύματος 36 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Οταν ενα κινητο βγαζει προβλημα μετα απο 10 μηνες τοτε το καταστημα προσπαθει να στο φτιαξει χωρις κοστος για εσενα ,αυτο ειναι το μεγιστο που μπορει να κανει και αυτο αφορα ειτε αγορα απο την κινα ειτε απο την αμερικη ειτε απο την γουαδελουπη.

Εχεις κανει την τριχα τριχια φιλε.

νομιζω ομως οτι αν δεν μπορει να το επισκευάσει πρεπει να στο αντικαταστήσει η να σου δωσει καποιο αλλο παρομοιων χαρακτηριστικών αν δεν υπαρχει σε στοκ παντα σε συνενοηση μαζι σου. Τουλαχιστον αυτα ισχυουν εδω....Τωρα δεν ξερω αν οι εγγυήσεις και οι επιστροφές πατάνε σε καποιον παγκόσμιο νομο....που πρεπει να τηρούν ολοι πωλητες στον κοσμο......η γραφουν μονοι τους δικούς τους ορους.....Καποιοι οροι ισως ερχονται σε αντίθεση με τους κανόνες του διεθνούς εμπορίου......Και εγω το βλεπω μεγαλη χαζομαρα να σου λενε οτι εχεις 1 μήνα υπολοιπο εγγύησης.....Μου τυχε τελευταία οπως εγραψα ποιο πανω με την καμερα απο Geekbuying.

Link to comment
Share on other sites

Το everbuying με έχει στο περίμενε, από 10 μέρες σε 10μερες... Έχει φτάσει το κινητό πίσω από τις 5/6 και λένε δεν το βρίσκουν στο σύστημά τους. Μου λένε μπορεί να κάνει μέχρι και 45 εργάσιμες, δηλαδη17/7. Τους λέω σκοπεύετε να το εξαντλήσετε; για να πάω PayPal αν είναι.. Δε μου έχουν απαντήσει.

Τώρα λέω να ανοίξω το dispute

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Το everbuying με έχει στο περίμενε, από 10 μέρες σε 10μερες... Έχει φτάσει το κινητό πίσω από τις 5/6 και λένε δεν το βρίσκουν στο σύστημά τους. Μου λένε μπορεί να κάνει μέχρι και 45 εργάσιμες, δηλαδη17/7. Τους λέω σκοπεύετε να το εξαντλήσετε; για να πάω PayPal αν είναι.. Δε μου έχουν απαντήσει.

Τώρα λέω να ανοίξω το dispute

Άνοιξε μην περιμένεις.

 

Στάλθηκε από το ONE A2003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση. Οι Κινέζοι συνέχισαν το ίδιο τροπάρι με τα 5 δολάρια οπότε άνοιξα dispute στο paypal ζητώντας partial refund και βλέπουμε.

Συνέχισα με dispute στο paypal, εκεί μου έδιναν 10 δολάρια (κάνουν και παζάρια οι μ######), κάνω escalate to claim και τελικά έκαναν την κότα και πήρα και τα 17,4 δολάρια που δικαιώμουν. Τέλος καλό όλα καλά, αλλά τσαντίστηκα πολύ με την όλη στάση του minideal.

Nokia 6510 -> Sony Ericsson W700i -> Sony Ericsson Xperia Ray (LegacyXperia CM11), Nokia 101 -> OnePlus X
Link to comment
Share on other sites

Συνέχισα με dispute στο paypal, εκεί μου έδιναν 10 δολάρια (κάνουν και παζάρια οι μ######), κάνω escalate to claim και τελικά έκαναν την κότα και πήρα και τα 17,4 δολάρια που δικαιώμουν. Τέλος καλό όλα καλά, αλλά τσαντίστηκα πολύ με την όλη στάση του minideal.

 

Και ο αγιος φοβερα θελει,ολα τα κινεζικα τα ιδια κανουν

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους, αφού πέρασε μια εβδομάδα που παρέλαβε το μαγαζί το κινητό και αφού εστειλα 2 μηνύματα στο PayPal μέσα στην εβδομάδα, το οποίο έπρεπε θεωρητικά να έχει βγάλει την τελική απόφαση από τις 21 Ιουνίου, το ξαναενοχλησα σημερα και έβαλε το refund και η υπόθεση εκλεισε. :) :cool:

Ευχαριστώ άλλη μια φορά όλα τα παιδιά για τη βοήθεια όλο αυτό το διάστημα!!! :D

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Το everbuying αφού 3 βδομαδες κάνουν ότι δεν παρελαβαν, τώρα λένε sorry δε συμφωνήσαμε να το στείλεις (αν και δεν έχουμε παραλάβει). Ήμασταν σε διαρκή επαφή εντωμεταξύ και ήταν εξυπηρετικότατοι. Στο paypal claim δεν είδα πουθενά να έχει attach για files, τώρα πώς στέλνω εκ των υστέρων;

Τέτοια φουστια δεν την περίμενα, όσο κινεζομαγαζο και να ειναι.

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Αρκετά με τις προσωπικές αντιπαραθέσεις και τους καυγάδες. Μάθετε επιτέλους κάποιοι να συζητάτε πολιτισμένα. Διαγράφηκαν ποστ.

[sIGPIC][/sIGPIC]

The only time I'm easy's when I'm Killed by death.

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους, αφού πέρασε μια εβδομάδα που παρέλαβε το μαγαζί το κινητό και αφού εστειλα 2 μηνύματα στο PayPal μέσα στην εβδομάδα, το οποίο έπρεπε θεωρητικά να έχει βγάλει την τελική απόφαση από τις 21 Ιουνίου, το ξαναενοχλησα σημερα και έβαλε το refund και η υπόθεση εκλεισε. :) :cool:

Ευχαριστώ άλλη μια φορά όλα τα παιδιά για τη βοήθεια όλο αυτό το διάστημα!!! :D

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Άργησες λίγο να ξεμπερδέψεις αλλά τέλος καλό όλα καλά.:)

 

Το everbuying αφού 3 βδομαδες κάνουν ότι δεν παρελαβαν, τώρα λένε sorry δε συμφωνήσαμε να το στείλεις (αν και δεν έχουμε παραλάβει). Ήμασταν σε διαρκή επαφή εντωμεταξύ και ήταν εξυπηρετικότατοι. Στο paypal claim δεν είδα πουθενά να έχει attach για files, τώρα πώς στέλνω εκ των υστέρων;

Τέτοια φουστια δεν την περίμενα, όσο κινεζομαγαζο και να ειναι.

 

What?:lol:

Σίγουρα μιλάς με το ίδιο άτομο;

Άνοιξε case και γράψε τι συνέβη απο την αρχή μαζί με screenshots απο την επικοινωνία που είχες με το ever.

Βάλε και sceenshot απο 17track ότι έχει παραληφθεί το δέμα και ζήτα full refund.

Αν το έχεις περάσει σε claim δεν μπορείς να προσθέσεις files. (μόνο αν ανοίξει το paypal την φόρμα γίνεται)

Πρέπει να τους στείλεις σε μήνυμα, μαζί με το case id, τις εικόνες.

Τέλος γράψε και στο thread του ever εδω.

Δεν το περίμενα αυτό απο το ever...:(

Edited by impreza_sti
Απαγορεύεται η δημόσια κριτική για ενέργειες μελών της Ο.Δ.
Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι το Vickmall ειναι το καλυτερο εδω μεσα,μονο απο εκει αγοραζω 3 χρονια τωρα,μεχρι ονλαιν μπηκα με τον Βικ και μου εγκατεστησε ο ιδιος νεα ρομ μιας και ειμαι ασχετος. Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Τέλος γράψε και στο thread του ever εδω.

Δεν το περίμενα αυτό απο το ever...:(

Α ναι, αυτό δεν το σκέφτηκα, αλλά δεν το βλέπω, έφυγε πάλι;

 

What?:lol:

Σίγουρα μιλάς με το ίδιο άτομο;

Άνοιξε case και γράψε τι συνέβη απο την αρχή μαζί με screenshots απο την επικοινωνία που είχες με το ever.

Βάλε και sceenshot απο 17track ότι έχει παραληφθεί το δέμα και ζήτα full refund.

Αν το έχεις περάσει σε claim δεν μπορείς να προσθέσεις files. (μόνο αν ανοίξει το paypal την φόρμα γίνεται)

Πρέπει να τους στείλεις σε μήνυμα, μαζί με το case id, τις εικόνες.

Δεν είχε πουθενά attach files.. Έχω φοτος, βίντεο από το πακετάρισμα και την αποστολή, αλλά δεν περίμενα να στριψουν κατά την παραλαβή και δεν κράτησα screenshot από τις πρώτες συνομιλίες, νόμιζα ότι ήταν στα email τα ενημερωτικά, αλλά είναι μόνο τα link από τα ticket που δεν υπάρχουν πια..

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Α ναι, αυτό δεν το σκέφτηκα, αλλά δεν το βλέπω, έφυγε πάλι;

 

Δεν είχε πουθενά attach files.. Έχω φοτος, βίντεο από το πακετάρισμα και την αποστολή, αλλά δεν περίμενα να στριψουν κατά την παραλαβή και δεν κράτησα screenshot από τις πρώτες συνομιλίες, νόμιζα ότι ήταν στα email τα ενημερωτικά, αλλά είναι μόνο τα link από τα ticket που δεν υπάρχουν πια..

 

Ωχ την κάνανε και αυτοί;

Τα λινκ στα email για το ticket "λήγουν" μετά απο μερικές ώρες, αυτό είναι νορμαλ.

Είσαι σίγουρος ότι έχουν διαγράψει ολόκληρο το ticket όμως;

Κοίτα στον λογαριασμό σου στο everbuying, δεν μπορεί κάπου θα υπάρχει η συνομιλία.

 

Αν λές ότι δεν έχεις κανένα email και όλη η επικοινωνία γινόταν αποκλειστικά μέσω ticket, τότε σκούρα τα πράγματα my friend. :(

Τώρα είσαι σε dispute ή το έχεις γυρίσει σε claim;

Αν ισχύει το πρώτο, ανέβασε τις εικόνες απο το δέμα με τις διευθύνσεις και το πακετάρισμα σε κάποιο image hosting site και βάλε τα links εκεί.

Δεν μπορείς να κάνεις "attach files".

Διαφορετικά στείλε τους σε μήνυμα τα links και πες ότι ξέχασες να τα βάλεις πριν στο dispute.

 

Άντε να αποδείξεις όμως ότι η διεύθυνση ανήκει στο everbuying...

Μακάρι να πέσεις σε καλό άνθρωπο στο paypal και σε βοηθήσει.

Εξήγησέ τους όλη ******** που σου έκανε το κατάστημα και στείλε τους screenshots με όποια δικιά τους απάντηση έχεις.

Πιο πολύ για να δείξεις ότι δεν είσαι "τρελός"...

 

Και ότι γίνει. Δεν έχεις να χάσεις κάτι.

Good luck.;)

Edited by impreza_sti
Αφαίρεση άσεμνων εκφράσεων
Link to comment
Share on other sites

Πω καλα, εμπαινα απο κινητα, ταμπλετ και δε μου εμφανιζε ολες τις επιλογες.. Ευτυχως τα βρηκα, θα τα στειλω.

Ναι, claim εχω κανει..

 

Τελικά το everbuying προσέφερε refund.. Όμως λέει partial refund του ποσού 119,99 (αρχικό).. Τι καταλαβαίνετε, θα το βάλει όλο ή partial?

IMG_20160628_085529.jpg

20160628_084230.jpg

Edited by impreza_sti
Συνεχόμενα μηνύματα

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το everbuying προσέφερε refund.. Όμως λέει partial refund του ποσού 119,99 (αρχικό).. Τι καταλαβαίνετε, θα το βάλει όλο ή partial?

IMG_20160628_085529.jpg

20160628_084230.jpg

119,99$ προσφέρει. Αν πατήσεις accept θα πιστωθεί το ποσό αυτό κατευθείαν στον λογαριασμό σου.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Ωραία, όλα καλά.

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Disputed Amount: 199.99$

Refund: 199.99$

Seems good to me.:D Και ας λέει partial...

 

Τα tickets τελικά υπάρχουν έτσι;

Ε ναι, δεν παίζει να είχαν στήσει τέτοιο σκηνικό στο everbuying.(αν και δεν θα ήταν εντελώς απίθανο)

Πιο πολύ για πρόβλημα συνεννόησης μεταξύ τους μου κάνει παρά για δόλο.

Για επισκευή πήγαινες, με "ζεστό μετρητό" κατέληξες.:)

Link to comment
Share on other sites

Ναι, υπάρχουν τα ticket και αυτό είναι εντυπωσιακό από μόνο του.. Βασικά εγώ να στείλουν καινούριο είχα συνεννοηθεί, ήταν λίγων ημερών το κινητό, αλλά Οκ, το ίδιο μου κάνει.

Όχι 199, αλλά 119, μακάρι να έβγαζα λεφτά κιόλας :lol:

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερες να πω και εγω τον πονο μου αγορα vernee thor απο gearbest...παραλαβη κινητου και προβλημα με μπαταρια υπερθερμανση και σβήσιμο....επικοινωνια με το εν λογω μαγαζι και οι λυσεις του οι εξεις

1)Return the item back to us

You can return the item back to us in China as per our terms and conditions indicated in the link above.

Once we receive the item , we can exchange or offer a product refund( 119.99 USD) back to your GB wallet.As long as the item does not exceed the 45 day money back guarantee limit.

 

2)Keep the item and accept a partial refund on Wallet (credit)

We can offer a partial refund of your product value which is 25 USD on your wallet and reward you with extra points (e.g. If your refund is 1USD = 5 points ,3USD =3*5 points => get 15 points etc).

Resend a replacement (No return)

We can resend you a replacement but we kindly ask you cover partial cost of item and the shipping fee which is 60 USD. We will then arrange a shipment and send you an invoice if you choose this option.

Please reconfirm your delivery address.

Τους προτεινα την 3 λυση αλλα με κοστος 20 δολαριων τους ειπα οτι αν δν δεχτουν την.προταση μου θα παμε σε λυση paypal με την λογικη να τους στειλω το κινητο αλλα τα λεφτα να μπουν στο λογαριασμο μου οχι σε gb wallet

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...