Jump to content

Εγγύηση κινέζικων καταστημάτων (Εμπειρίες μελών)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Θα σας αναφερω την προσωπικη μου εμπειρια με το VICKMALL απο το οποιο αγορασα 2 Κινητα μεσα

στο 2015.

Η παραδωσεις τους ηταν αψογες και αμεσες. Το πρωτο κινητο αγοραστηκε 19/12/14 και το παρελαβα

2 εβδομαδες μετα και το 2ο

τον Οκτωβριο και ηρθε σε 7 ημερες !!!!

Τον Νοεμβριο το πρωτο κινητο εβγαλε βλαβη και το αναβαθμισα (μετα απο πολυ μελετη μεχρι να το

καταφερω.)

Η βλαβη δεν διορθωθηκε και τελικα διαγνωσθηκε απο 2 διαφορετικους τεχνικους ως βλαβη στο

"touch" της οθονης.

Η βλαβη αυτη ειναι δυστυχως συνηθισμενη τωρα τελευταια σε πολλα Κινεζικα τηλεφωνα (μεσαιας

και κατω κατηγοριας).

Επικοινωνησα λοιπον με το VICKMALL πιστευοντας οτι εχω εγγύηση, για να το στειλω για αλλαγη

οθονης......

 

I bought the Doogee DG800 12/18/2014 from your shop.

About 2 months ago the screen started having problems.

Recently I upgraded the software from 4.4 to 5.0 believing that the problem would be solved.

My warranty expired at 12/17 but the problem started

last November.

 

Μου ζητησαν video ,το αναβασα στο Youtube και να η απαντηση...

 

Dear customer,

I checked your video.it maybe the rom problem.

If you try to install rom for this phone ?

If the rom can not fix the problem,then it should be the hardware problem.

If you return back to us to fix,you will need pay much shipping cost and fix cost.

So it is nor worth to sent it back to China to fix now.

Hope you can try to install rom to fix phone problem frist,thanks.

 

Σαν να μου απαντησε ηχογραφημενο μηνυμα ,ουτε που καταλαβαν οτι

ανεβασα το 5.0 ή κανουν πως δεν καταλαβαν...

 

Οπως καταλαβαινετε δεν ειχα ποτε εγγυηση στο Hardware της συσκευης και απλα τωρα θα παρω

καινουργιο

και θα το εχω πληρωσει διπλα.

Υπ Όψιν οτι εψαξα πολυ την δυνατοτητα του να το επισκευασω εδω (4 διαφορετικους

επισκευαστες) και κανεις δεν

το αναλαμβανει.

Προσεξτε λοιπων που δινετε τα χρηματα σας.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 540
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Με λιγα λογια, παει και το vickmall.

Μεχρι να ξεπεταχτει το επομενο, προλαβαινουμε να του κανουμε ενα μνημοσυνακι fast track...

 

Καλες γιορτες σε ολους.

Link to comment
Share on other sites

@athas62 αν κατάλαβα καλά η εγγύηση έχει λήξει, οπότε δεν βρίσκω κάτι παράλογο σε αυτά που σου είπε. Αν είναι πρόβλημα hardware δεν αξίζει να το στείλεις, καλύτερα να πάρεις ένα καινούργιο. Αφου εχει ληξει η εηγυηση γιατι να ειναι υποχρεωμενοι να στο φτιαξουν δωρεαν? Αν δεν είχε λήξει η εγγύηση και στα έλεγε αυτά, τότε όντως θα υπήρχε πρόβλημα με την αξιοπιστία του, αλλά τώρα δεν είναι υποχρεωμένοι να κάνουν κάτι παραπάνω. Επισης, νομίζω ότι αυτό που έχει σημασία δεν είναι τοσο πολυ το από που αγοραζουμε, αλλά τι αγοράζουμε. Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Οχι τους εστειλα το πρωτο email στις 19/12 και η εγγυηση εληγε στις 18. Ειχαν ομως τα email που ανταλααξα με το σερβις της

Doogee με τελευταια ημερομηνια 15/12 αρα θα ηταν φτινη δικαιολογια απο μερους τους τα περι 1 ημερας διαφορα. Αν διαβασετε προσεκτικα τους ορους εγγυησης του Vickmall θα δειτε οτι δινουν εγγυηση μονο για το λειτουργικο!!!!! αστειο πραγμα

Και μονο κατω απο καποιες προυποθεσεις θα κανουν δωρεαν επισκευη. Γενικα κανουν τον Κινεζο οποτε θελουν.

Edited by athas62
Link to comment
Share on other sites

Μην παίρνετε οποιαδήποτε συσκευή κινέζικης κατασκευής μόνο 2-3 ειναι αξιόπιστα και έχουν αποδείξει την αξιοπιστία τους στην υποστήριξη, ποιότητα κατασκευής και φθορά στο χρόνο η Xiaomi έχει τα σκήπτρα έχω φέρει πάνω απο 30 κινητά για φίλους και γνωστούς κανένα απο αυτά δεν έβγαλε πρόβλημα αγορασμένα τα περισσότερα απο Vickmail οι άνθρωποι αυτοί ξεχωρίζουν και μας αγαπάνε!

Χρονια πολλα σε ολους!

Xiaomi Mi10/128
Link to comment
Share on other sites

Οχι τους εστειλα το πρωτο email στις 19/12 και η εγγυηση εληγε στις 18. Ειχαν ομως τα email που ανταλααξα με το σερβις της

Doogee με τελευταια ημερομηνια 15/12 αρα θα ηταν φτινη δικαιολογια απο μερους τους τα περη 1 ημερας διαφορα. Αν διαβασετε προσεκτικα τους ορους εγγυησης του Vickmall θα δειτε οτι δινουν εγγυηση μονο για το λειτουργικο!!!!! αστειο πραγμα

Και μονο κατω απο καποιες προυποθεσεις θα κανουν δωρεαν επισκευη. Γενικα κανουν τον Κινεζο οποτε θελουν.

 

Στο service της Doogee σε εστειλε το Vickmall?

Link to comment
Share on other sites

Θέλει και ένα 15 ημέρες να φτάσει η συσκευή Κίνα οπότε δεν είναι μόνο η μια ημέρα

// 500px | blog | site | LinkedIn

//mobiles//Nokia 3210x2, Siemens A55, Sagem C5-2V, Siemens CX-75, SE K750i, SE W580i, LG GT-505, LG POP, Nokia Xpress Music 5220, LG Optimus One P500, Nokia C1-02, SE Xperia Neo V, LG Nexus 4, Lenovo A820, ZTE Geek V975, Huawei Honor 3C, Huawei Honor 6, Oukitel K4000, Xiaomi Mi Note 3 Pro

Link to comment
Share on other sites

Μετα την προσφατα αποτυχημενη αγορα

μου απο Κινεζομαγαζο ,αποφασισα να κανω μια μικρη ερευνα.

Ρωτησα λοιπον καποιες Κινεζικες εταιριες αν εχουν εξουσιωδοτιμενο μεταπωλητη στην Ευρωπη .

Σημερα πηρα την πρωτη απαντηση η οποια βεβαια

δεν με εξεπληξε και πολυ απο την "XIAOMI"

 

Ερωτηση (με email)

 

Προς: service.eu@xiaomi.com

Dear Sir,

Do you have authorized resellers

in European Union?

 

Sincerely

 

Thanos P.

 

Απαντηση (Ιδιο βραδυ)

 

Mi Customer Service for Europe (service.eu@xiaomi.com)

 

1:39 μμ

 

 

Hi Sir/Madam,

 

 

Thank you for your support and attention towards XiaoMi.

 

 

Thank you for letting us know of this information,

 

Kindly for your information, currently, Euro/USA market do not have any assigned retailers or authorized distributors in store or online market for official selling.

We can not promise the exact authenticity of the items which did not purchased directly with us through the official channel: http://www.mi.com/en/

We will be mainly and only carrying items for official selling through the official channel link shows as above.

We do suggest our customer kindly make purchase directly with us through the official site online,

in order to protect the authenticity and after-sale warranty service comes along with the purchase.

 

 

We appreciate your understanding and cooperation.

 

If you have any further question, please feel free to contact us.

 

May you experience a lifetime of love, happiness and joy!

 

 

Best regards,

 

Linsey

 

 

XiaoMi European Customer Service Center

 

Website: http://www.mi.com/en/store/

 

E-mail: service.eu@xiaomi.com

 

“Always believe that something wonderful is about to happen”.

:!:

Link to comment
Share on other sites

Μετα την προσφατα αποτυχημενη αγορα

μου απο Κινεζομαγαζο ,αποφασισα να κανω μια μικρη ερευνα.

Ρωτησα λοιπον καποιες Κινεζικες εταιριες αν εχουν εξουσιωδοτιμενο μεταπωλητη στην Ευρωπη .

Σημερα πηρα την πρωτη απαντηση η οποια βεβαια

δεν με εξεπληξε και πολυ απο την "XIAOMI"

 

Ερωτηση (με email)

 

Προς: service.eu@xiaomi.com

Dear Sir,

Do you have authorized resellers

in European Union?

 

Sincerely

 

Thanos P.

 

Απαντηση (Ιδιο βραδυ)

 

Mi Customer Service for Europe (service.eu@xiaomi.com)

 

1:39 μμ

 

 

Hi Sir/Madam,

 

 

Thank you for your support and attention towards XiaoMi.

 

 

Thank you for letting us know of this information,

 

Kindly for your information, currently, Euro/USA market do not have any assigned retailers or authorized distributors in store or online market for official selling.

We can not promise the exact authenticity of the items which did not purchased directly with us through the official channel: http://www.mi.com/en/

We will be mainly and only carrying items for official selling through the official channel link shows as above.

We do suggest our customer kindly make purchase directly with us through the official site online,

in order to protect the authenticity and after-sale warranty service comes along with the purchase.

 

 

We appreciate your understanding and cooperation.

 

If you have any further question, please feel free to contact us.

 

May you experience a lifetime of love, happiness and joy!

 

 

Best regards,

 

Linsey

 

 

XiaoMi European Customer Service Center

 

Website: http://www.mi.com/en/store/

 

E-mail: service.eu@xiaomi.com

 

“Always believe that something wonderful is about to happen”.

:!:

 

Το ξερουμε αυτο. Οι περισσοτερες ειναι ετσι μονο Huawei Meizu και Lenovo ξερω οτι εχουν Ευρωπη. Το θεμα ειναι οτι οταν αγοραζεις πχ απο το Vickmall αυτη εχουν κανονικα την εγγυηση της Xiaomi πχ οποτε δεν βλεπω καποιο προβλημα εδω.

Link to comment
Share on other sites

Το ξερουμε αυτο. Οι περισσοτερες ειναι ετσι μονο Huawei Meizu και Lenovo ξερω οτι εχουν Ευρωπη. Το θεμα ειναι οτι οταν αγοραζεις πχ απο το Vickmall αυτη εχουν κανονικα την εγγυηση της Xiaomi πχ οποτε δεν βλεπω καποιο προβλημα εδω.

Αυτοί έχουν. Αλλά δεν έχουν καμιά (νομική) υποχρέωση να στην προσφέρουν εσένα που σαι εκτός Κίνας. Εγγύηση νομικά κατοχυρωμένη γι αυτά τα προϊόντα θα έχεις μόνο αν τ αγοράσεις από ένα σοβαρό κατάστημα με έδρα στη χώρα σου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

τι να πεις ......

δυστυχώς είναι λίγα τα Κινέζικα μαγαζιά που μπορούμε να εμπιστευτούμε

η μόνη μου καλή εμπειρία είναι το http://www.spemall.com/

πήρα ένα κινητό της xiaomi , υπήρχε ένα γνωστό πρόβλημα με την μπροστινή κάμερα σε κάποια παρτίδα, το κατάλαβα μετά από τρις μήνες και μου έστειλαν καινούργιο

Πάντα ψωνίζω από αυτό το site , και έχω πάρει πολλά κινητά (παραγγελίες , δώρα , τα δώρα στις παλιές καλές εποχές)

OnePlus 8 pro + Mi 10t lite + poco f1
Link to comment
Share on other sites

τι να πεις ......

δυστυχώς είναι λίγα τα Κινέζικα μαγαζιά που μπορούμε να εμπιστευτούμε

η μόνη μου καλή εμπειρία είναι το http://www.spemall.com/

πήρα ένα κινητό της xiaomi , υπήρχε ένα γνωστό πρόβλημα με την μπροστινή κάμερα σε κάποια παρτίδα, το κατάλαβα μετά από τρις μήνες και μου έστειλαν καινούργιο

Πάντα ψωνίζω από αυτό το site , και έχω πάρει πολλά κινητά (παραγγελίες , δώρα , τα δώρα στις παλιές καλές εποχές)

Καλα ,αν σου βγαλει το "ΧΙΑΟΜΙ" κανα

προβλημα στην οθονη στους 11 μηνες τοτε

θα δεις αν εχεις δικιο.

Link to comment
Share on other sites

Καλα ,αν σου βγαλει το "ΧΙΑΟΜΙ" κανα

προβλημα στην οθονη στους 11 μηνες τοτε

θα δεις αν εχεις δικιο.

 

Ενω αμα σου βγαλει κινητο με service την αρβα σωθηκες... :lol:

Φιλιππος

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ενω αμα σου βγαλει κινητο με service την αρβα σωθηκες... :lol:

 

Είναι αλλιώτικο να προσπαθούν να σε πείσουν στα ελληνικα ότι φταις ενω δεν φταις. γενικά είναι άλλη φάση :D

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά γεια σας

Θέλω να πάρω ένα κινητό από το banggood, έχει κανείς εμπειρία από το χρόνο αποστολής, αλλά το ποιο σημαντικό από το after-sales support, το έχει χρησιμοποίηση κανείς ?

Παράγγειλα τηλέφωνο που δεν έφτασε ποτέ, την 1/12 και σήμερα 25/1, μου είπαν οτι θα μου επισρέψουν τα χρήματα σε 48 ωρες, για να δούμε.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας

 

Μετα από 4 αγορές από διάφορα κινεζομαγαζα κυρίως το CooliCool , έχω καταλήξει και εγώ στο "Κινητό από τον Τόπο σου & ας είναι και διπύρηνο..."

 

Να εύχεσαι να μην σου χαλάσει μετά τις 90 ήμερες που μπορεις να κάνεις καταγγελία στο PAYPAL,για να παρεις τα λεφτα σου πισω.

 

Προσωπικά πήρα ένα THL 2015 απο το CooliCool στις 16/04/2015, το κινητό δούλευε μια χαρά μέχρι της 25/11/2015 οπού μετά από ένα Restart άπλα δεν ξανά άνοιξε πότε.

 

Μου πήρε ένα ολόκληρο μήνα για να βγάλω άκρη μαζί τους μεσώ email με την βοήθεια του Ελληνα διαχειριστή του Facebook τους, και να τους το στείλω για service.

 

Το κινητό το παρέλαβαν στις 25/12/2015! και εδώ και ένα μήνα με δουλεύουν ότι το έχουν στείλει για επισκευή, και δεν δίνουν καμιά απάντηση για το πότε και αν θα πάρω πότε πίσω το κινητό μου, και εννοείτε πρότειναν να μου στείλουν ένα μεταχειρισμένο .

 

Οπότε ... μακριά και αγαπημένοι...

Edited by impreza_sti
Keep Away from CooliCool
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας

 

Μετα από 4 αγορές από διάφορα κινεζομαγαζα κυρίως το CooliCool , έχω καταλήξει και εγώ στο "Κινητό από τον Τόπο σου & ας είναι και διπύρηνο..."

 

Να εύχεσαι να μην σου χαλάσει μετά τις 90 ήμερες που μπορεις να κάνεις καταγγελία στο PAYPAL,για να παρεις τα λεφτα σου πισω.

 

Προσωπικά πήρα ένα THL 2015 απο το CooliCool στις 16/04/2015, το κινητό δούλευε μια χαρά μέχρι της 25/11/2015 οπού μετά από ένα Restart άπλα δεν ξανά άνοιξε πότε.

 

Μου πήρε ένα ολόκληρο μήνα για να βγάλω άκρη μαζί τους μεσώ email με την βοήθεια του Ελληνα διαχειριστή του Facebook τους, και να τους το στείλω για service.

 

Το κινητό το παρέλαβαν στις 25/12/2015! και εδώ και ένα μήνα με δουλεύουν ότι το έχουν στείλει για επισκευή, και δεν δίνουν καμιά απάντηση για το πότε και αν θα πάρω πότε πίσω το κινητό μου, και εννοείτε πρότειναν να μου στείλουν ένα μεταχειρισμένο .

 

Οπότε ... μακριά και αγαπημένοι...

 

Ήταν και THL όμως... Καλύτερα να προτιμάς τις κατά γενική ομολογία πιο αξιόπιστες εταιρίες Xiaomi, Meizu, ZTE, Lenovo, Huawei

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Ήταν και THL όμως... Καλύτερα να προτιμάς τις κατά γενική ομολογία πιο αξιόπιστες εταιρίες Xiaomi, Meizu, ZTE, Lenovo, Huawei

 

Έχω πάρει και άλλα THL που δουλεύουν ακόμα εδώ και 2 χρονιά.. δεν έχει να κάνει με την Μαρκα.. το μαγαζί ειναι το πρόβλημα!

Keep Away from CooliCool
Link to comment
Share on other sites

...Προσεξτε λοιπων που δινετε τα χρηματα σας.

 

...και να φανταστείς ότι κάποιοι σκίζουν τα ιμάτιά τους για το VICKMALL !

Εγώ την καλύτερη εμπειρία την είχα από το banggood όπου έστειλα πίσω ένα κντ ενός μηνός που έσκασε πρόβλημα

και μόλις το παρέλαβαν μου έστειλαν τα χρήματα σε χρόνο μηδέν ,,,

Άσε που όταν του έστελνα κάποιο mail η απάντησή τους ήταν άμεση και με κάθε λεπτομέρεια ευγενική.

Πως λοιπόν να μην ψωνίζω κατά κόρον από εκεί !

Xiaomi-REDMI-5-and-5-plus.png
Link to comment
Share on other sites

Δείτε τι απάντηση πήρα σήμερα!! το δούλεμα πάει σύννεφο!

 

http://s15.postimg.org/5o7wbc3t7/Capture.jpg

 

 

Καλησπέρα σας

 

Μετα από 4 αγορές από διάφορα κινεζομαγαζα κυρίως το CooliCool , έχω καταλήξει και εγώ στο "Κινητό από τον Τόπο σου & ας είναι και διπύρηνο..."

 

Να εύχεσαι να μην σου χαλάσει μετά τις 90 ήμερες που μπορεις να κάνεις καταγγελία στο PAYPAL,για να παρεις τα λεφτα σου πισω.

 

Προσωπικά πήρα ένα THL 2015 απο το CooliCool στις 16/04/2015, το κινητό δούλευε μια χαρά μέχρι της 25/11/2015 οπού μετά από ένα Restart άπλα δεν ξανά άνοιξε πότε.

 

Μου πήρε ένα ολόκληρο μήνα για να βγάλω άκρη μαζί τους μεσώ email με την βοήθεια του Ελληνα διαχειριστή του Facebook τους, και να τους το στείλω για service.

 

Το κινητό το παρέλαβαν στις 25/12/2015! και εδώ και ένα μήνα με δουλεύουν ότι το έχουν στείλει για επισκευή, και δεν δίνουν καμιά απάντηση για το πότε και αν θα πάρω πότε πίσω το κινητό μου, και εννοείτε πρότειναν να μου στείλουν ένα μεταχειρισμένο .

 

Οπότε ... μακριά και αγαπημένοι...

Edited by impreza_sti
Keep Away from CooliCool
Link to comment
Share on other sites

Εγω με τα Κινεζικα κινητα τελειωσα. Αγορασα ενα ****** 4πυρινο απο ELADA (παπουτσι απο τον τοπο σου κι ας ειν'εισαγωγης),

διοτι ,

1) 5 λεπτα απο το σπιτι μου εχει δυο σερβις.

2) Εχω 2 χρονια εγγυηση και αν δεν μου το φτιαξουν θα τους κανω καταγγελεια στον αρμοδιο φορεα.

3) Απο προηγουμενη εμπειρια με "Alcatel" , μπορεις να μιλησεις με 5 ανθρωπους και να βγαλεις καποια ακρη.

(τωρα πηρα Samsung A3 ,πεταει το εργαλειο) και παρηγγειλα απο ebay τα αξεσουαρ.

 

 

 

 

 

9

Edited by impreza_sti
Αφαίρεση άσεμνων εκφράσεων
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα!!Παιδιά θέλω να σας ρωτήσω,όλες αυτές τις συσκευές που παραλαμβάνεται απο κινέζικα μαγαζιά είχατε πρόβλημα με την οθόνη με καμμένα pixel;Έτσι απο την εμπειρία σας έχουν εγγύηση;;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα!!Παιδιά θέλω να σας ρωτήσω,όλες αυτές τις συσκευές που παραλαμβάνεται απο κινέζικα μαγαζιά είχατε πρόβλημα με την οθόνη με καμμένα pixel;Έτσι απο την εμπειρία σας έχουν εγγύηση;;

Καμμένα πίξελ παντού μπορούν να σου τύχουν. Και τηλεόραση απ τον κοτσόβωλο να πάρεις μπορεί να σου τύχει.

Εγγύηση από κινέζικο κατάστημα, απλά δεν έχεις. στηρίζεσαι στη καλή διάθεση του εμπόρου. Εγγύηση εχεις μόνο από καταστήματα με έδρα στην ΕΕ και την Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...