Jump to content

Εγγύηση κινέζικων καταστημάτων (Εμπειρίες μελών)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν πειράζει, υπάρχουν και αλλού Κινεζοπορτοκαλιες! :-) :-)

 

Έριξα την παραγγελία στο Everbuying, που απαντάνε μια χαρά εδώ στο φόρουμ τα πρωινά.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 540
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα σε όλους,

 

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το service του Pandawill. Για να μην σας γράψω όλο το σεντόνι με την ιστορία θα σας αναφέρω περιληπτικά ότι είχα ανοίξει ένα ticket και είχα αποστείλει ένα smartphone εντός εγγύησης στο service τους. Όταν παρέλαβαν αυτοί το κινητό είχε παρέλθει η εγγύηση για λίγες ημέρες. Συγκεκριμένα το κινητό είχε εγγύηση μέχρι 4/3/2015. Είχα ανοίξει ticket 16/1/2015 και έστειλα το Κινητό 10 Φεβρουαρίου. Αυτοί λόγο μιας γιορτής ήταν κλειστά για περίπου ένα μήνα και παρέλαβαν στις 17/3/2015.

To κινητό είχε πρόβλημα στην κάμερα. Στο πρώτο τους email μου είχανε ζητήσει 30$ λόγο ότι ήταν το κινητό εκτός εγγύησης. Τους ενημέρωσα σε email περί της αποστολής και μου είπανε ότι θα το επισκευάσουν κανονικά. Μου επιστρέφουν το κινητό 22/4/2015 ξανά με πρόβλημα στην κάμερα. Τους ξανά στέλνω το κινητό κατόπιν συνεννόησης στις 5/5/2015 και έκτοτε παρέμενε sto service τους μέχρι προχθές που μου ζήτησαν 38$ για αλλαγή εσωτερικής οθόνης και Motherboard!

Σε πρώτη φάση έκανα καταγγελία στο Paypal γιατί δεν είδα να βγάζω άκρη στα email και να ήθελα δεν μπορώ να τους στείλω χρήματα.

Αλλά από ότι βλέπω δεν θέλουν να το επισκευάσουν και με κοροϊδεύουν.

 

Το κινητό είναι το Lenovo k910 και είχε αγοραστεί έναντι 410$ το 2014

 

Οποιαδήποτε πρόταση ή συμβουλή καλοδεχούμενη.

Ευχαριστώ,

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

Καλά έκανες και άνοιξες dispute στο Paypal, εγώ θα τους πρότεινα ή καινούργιο ή τα χρήματά μου πίσω. Αν αρχίσουν τα σου μου, πρότεινε στο paypal ένα σεβαστό ποσό, π.χ. 350$ ως αποζημίωση αν δεν είναι διατεθειμένοι να σου δώσουν όλο το ποσό, αφού το είχες για περίπου ένα χρόνο. Πάντως το pandawill είναι κατάστημα προς αποφυγήν.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

 

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το service του Pandawill. Για να μην σας γράψω όλο το σεντόνι με την ιστορία θα σας αναφέρω περιληπτικά ότι είχα ανοίξει ένα ticket και είχα αποστείλει ένα smartphone εντός εγγύησης στο service τους. Όταν παρέλαβαν αυτοί το κινητό είχε παρέλθει η εγγύηση για λίγες ημέρες. Συγκεκριμένα το κινητό είχε εγγύηση μέχρι 4/3/2015. Είχα ανοίξει ticket 16/1/2015 και έστειλα το Κινητό 10 Φεβρουαρίου. Αυτοί λόγο μιας γιορτής ήταν κλειστά για περίπου ένα μήνα και παρέλαβαν στις 17/3/2015.

To κινητό είχε πρόβλημα στην κάμερα. Στο πρώτο τους email μου είχανε ζητήσει 30$ λόγο ότι ήταν το κινητό εκτός εγγύησης. Τους ενημέρωσα σε email περί της αποστολής και μου είπανε ότι θα το επισκευάσουν κανονικά. Μου επιστρέφουν το κινητό 22/4/2015 ξανά με πρόβλημα στην κάμερα. Τους ξανά στέλνω το κινητό κατόπιν συνεννόησης στις 5/5/2015 και έκτοτε παρέμενε sto service τους μέχρι προχθές που μου ζήτησαν 38$ για αλλαγή εσωτερικής οθόνης και Motherboard!

Σε πρώτη φάση έκανα καταγγελία στο Paypal γιατί δεν είδα να βγάζω άκρη στα email και να ήθελα δεν μπορώ να τους στείλω χρήματα.

Αλλά από ότι βλέπω δεν θέλουν να το επισκευάσουν και με κοροϊδεύουν.

 

Το κινητό είναι το Lenovo k910 και είχε αγοραστεί έναντι 410$ το 2014

 

Οποιαδήποτε πρόταση ή συμβουλή καλοδεχούμενη.

Ευχαριστώ,

Κώστας

Πώς έκανες καταγγελία 6 μήνες μετά;

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Το Paypal έχει επεκτείνει την διάρκεια αυτής της δυνατότητας στις 180 ημέρες.

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Το Paypal έχει επεκτείνει την διάρκεια αυτής της δυνατότητας στις 180 ημέρες.

Σωστό, αλλά ισχύει για αγορές από τον Ιανουάριο του '15 (ή κάπου εκεί τριγύρω...) :worry:

Link to comment
Share on other sites

Το VickMall δεν χρειάζεται κι άλλα καλά σχόλια, αλλά ας πω κι εγώ την εμπειρία μου με ένα ZTE Nubia Z7mini.

 

Άμεσα, μου είπαν τα στοιχεία αποστολής και να συσκευάσω καλά το Nubia, με bubblewrap («μπουρμπουλίθρες») για προστασία κτλ.

Το κινητό επεστράφη από τον κατασκευαστή στον χρόνο που είχε πει το VickMall. Ούτε «αργεί το εργοστάσιο να μας το στείλει», ούτε άλλες κοροϊδίες όπως τα άλλα κινεζομάγαζα. Νομίζω αυτό δείχνει ότι το στέλνουν άμεσα, αλλά και ότι έχουν καλή επικοινωνία με τους κατασκευαστές.

Μόλις το έλαβαν με ενημέρωσαν και είπαν θα του περνούσαν την multilanguage rom (δωρεάν) και μου είπαν ότι θα έλεγχαν για τυχόν προβλήματα (επίσης δωρεάν).

Μετά μου ζήτησαν να επαληθεύσω την διεύθυνση και τα στοιχεία παραλαβής.

1 μέρα μετά την απάντησή μου έλαβα αριθμό αποστολής.

 

Πολύ καλή επικοινωνία, χωρίς καθυστερήσεις, δικαιολογίες ή εκβιασμούς τύπου «το εργοστάσιο είπε έγινε από τον χρήστη και ζητάει τάδε χρήματα» ή άλλους. Έκαναν την διαδικασία απροβλημάτιστη και ξέγνοιαστη. Έχω μόνο τα καλύτερα να πω για το VickMall.

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Το VickMall δεν χρειάζεται κι άλλα καλά σχόλια, αλλά ας πω κι εγώ την εμπειρία μου με ένα ZTE Nubia Z7mini.

 

Άμεσα, μου είπαν τα στοιχεία αποστολής και να συσκευάσω καλά το Nubia, με bubblewrap («μπουρμπουλίθρες») για προστασία κτλ.

Το κινητό επεστράφη από τον κατασκευαστή στον χρόνο που είχε πει το VickMall. Ούτε «αργεί το εργοστάσιο να μας το στείλει», ούτε άλλες κοροϊδίες όπως τα άλλα κινεζομάγαζα. Νομίζω αυτό δείχνει ότι το στέλνουν άμεσα, αλλά και ότι έχουν καλή επικοινωνία με τους κατασκευαστές.

Μόλις το έλαβαν με ενημέρωσαν και είπαν θα του περνούσαν την multilanguage rom (δωρεάν) και μου είπαν ότι θα έλεγχαν για τυχόν προβλήματα (επίσης δωρεάν).

Μετά μου ζήτησαν να επαληθεύσω την διεύθυνση και τα στοιχεία παραλαβής.

1 μέρα μετά την απάντησή μου έλαβα αριθμό αποστολής.

 

Πολύ καλή επικοινωνία, χωρίς καθυστερήσεις, δικαιολογίες ή εκβιασμούς τύπου «το εργοστάσιο είπε έγινε από τον χρήστη και ζητάει τάδε χρήματα» ή άλλους. Έκαναν την διαδικασία απροβλημάτιστη και ξέγνοιαστη. Έχω μόνο τα καλύτερα να πω για το VickMall.

 

άλλος ένας ευχαριστημένος πελάτης του vickmall.αριστη εξυπηρέτηση πριν και μετά την αγορά.τους έστειλα πίσω κινητό 10 μήνες μετά την αγορά με πρόβλημα στη λήψη σήματος.δεν μου άρχισαν τα περίεργα σε όλη την διαδικασία παρόλο που η συσκευή ήταν εμφανώς ταλαιπωρημένη και με αρκετά σημάδια κακομεταχείρισης.μολις έφτασε Κίνα το παρελαβαν αμέσως και το έστειλαν στο σέρβις για επισκευή,οταν ήρθε πίσω σε αυτούς το δοκίμασαν αν δουλεύει και το έστειλαν άριστα πακεταρισμενο.ειλικρινα δεν μου έχει τύχει ξανά να δω τόσο τέλειο πακετάρισμα.οταν το πήρα το άνοιξα ήταν σεταρισμενο στα κινέζικα και είχε ένα Wi-Fi στη μνήμη άρα όντως το έλεγξαν.αριστα από εμένα στο vickmall

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα παιδιά. Θέλω να αγοράσω ένα κινητό από Κίνα. Είμαι ανάμεσα σε πολλά. Ίσως πάρω το Meizu MX5. Το θέμα όμως πιο site είναι το πιο αξιόπιστο. Αγοράζω με paypall.. Μια βοήθεια παρακαλώ:

Τα site που έχω δει και μου έχουν πει είναι:

Pandawill,, Etotalk,,Vickmall,,Antelife.. Ευχαριστώ..

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια εδω και 5 μηνες εχω το Ulefone Be One απο δικια μου βλακεια , κατι εγινε κατι σαν ραγισμα και επειδη ειμαι σιγουρος οτι δεν το καλύπτει η εγγυηση ελεγα να αγορασω την οθονη που την βρηκα με 40 ευρω και να το παω σε καποιο μαγαζι για να μου την βαλουν btw το κινητο το αγορασα απο το TinyDeal και τους εστειλα email και δεν μου απαντησαν :( δεν ξερω τι να κανω.
Link to comment
Share on other sites

@Nikolio και εγώ προτείνω ανεπιφύλακτα Vickmall.Κερδίζει για εμένα προσωπικά και σε εξυπηρέτηση και σε aftersales που τους έχω χρειαστεί δυό φορές...
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια εδω και 5 μηνες εχω το Ulefone Be One απο δικια μου βλακεια , κατι εγινε κατι σαν ραγισμα και επειδη ειμαι σιγουρος οτι δεν το καλύπτει η εγγυηση ελεγα να αγορασω την οθονη που την βρηκα με 40 ευρω και να το παω σε καποιο μαγαζι για να μου την βαλουν btw το κινητο το αγορασα απο το TinyDeal και τους εστειλα email και δεν μου απαντησαν :( δεν ξερω τι να κανω.

ScouTMeister, αφού το κατάστημα που ήσουν πελάτης δεν σε εξυπηρέτησε, επικοινώνησε με το VickMall για να αγοράσεις το ανταλλακτικό. Εξυπηρετούν τους πάντες όσο μπορούνε, ακόμη και όσους δεν αγόρασαν από εκείνους την συσκευή.

 

Αν και πολύ χρήσιμα τα τελευταία μηνύματα, είναι λίγο εκτός θέματος. Έτσι, δυστυχώς δεν μπορούν να ενημερωθούν και άλλοι που ίσως αντιμετωπίσουν παρόμοιο πρόβλημα με το ίδιο κινητό ή που ψάχνουν αξιόπιστο site Κινέζικων κινητών. :)

(Ελπίζω χωρίς παρεξήγηση παιδιά)

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ειπα κι εγω να μοιραστω τον πονο μου μαζι σας κι αν μπορει να με βοηθησει καποιος με τη γνωμη του.Ειχα παρει ενα THL 2015 απο το Coolicool τον περασμενο Απριλιο.Moy βγαζει προβλημα με μια γραμμη σαν μισοφεγγαρο πανω τερμαδεξια στην οθονη λες και ειχε καει.Επικοινωνω με το Coolicool και μου λεει να στειλω βιντεο.Τους στελνω και βιντεο και μου λεει εεε δεν εινα προβλημα και δεν επηρεαζει στην λειτουργια του τηλεφωνου.Τoυς απανταω απειλωντας την οτι εχω εγγυηση και με το paypal.Δεχτηκαν να τοστειλω πισω για επισκευη.Το παρελαβαν προχθες απ'οτι ειδα αλλα δεν επικοινωνησαν μαζι μου ακομη.Επισης επειδη δεν ειχα αλλο κινητο καιεπειδη μου ειχε δωσει και ενα κουπονι μετα απο τις απειλες μου ειπα να αγορασω ενα low budget να το εχω ως δευτερο μεχρι να ερθει το αλλο.Πηρα λοιπον την αποφαση να παραγγειλω το Kingzone N5.Το παρελαβα προχθες αλλαλογω capital controls εχω πληρωσει με πιστωτικη μονο.Εχω παρατηρηση μια θωλουρα στην πισω καμερα στην εστιαση,Οταν βγαζω κοντινη φωτογραφια εινα καθαρη οταν βγαζω μακρινη ειναι θωλη.Δεν εχω βρει τροπο να το διορθωσω κι ετσι του εστειλα παλι email με αποδειχτηκα στοιχεια κτλ.Μου απαντανε παλι δεν βλεπω προβλημα.Δεν εχω την βοηθεια του paypal πλεον αλλα δεν θελω να το γυρισω πισω.Ελεγα να τους προτενω για αντικατασταση συσκευης αλλα να μου στειλουν την καινουργια και οταν την παραλαβω να στειλω εγω την δικια μου πισω.(το ξερω οτι φαινεται οτι το παιζω εξυπνος τωρα αλλα ρε παιδια δυο κινητα και τα δυο προβλημα και να εχω μεινει και 20 μερες μεχρι να ερθει το αλλο εγω αγανακτησει Μεχρι που σκεφτηκα να βρω την καμερα μονος μυ και να την αγορασω και να την αντικατασω για να μην το στειλω πισω)δεν ξερω εσεις τι λετε ???
Link to comment
Share on other sites

Παιδια ειπα κι εγω να μοιραστω τον πονο μου μαζι σας κι αν μπορει να με βοηθησει καποιος με τη γνωμη του.Ειχα παρει ενα THL 2015 απο το Coolicool τον περασμενο Απριλιο.Moy βγαζει προβλημα με μια γραμμη σαν μισοφεγγαρο πανω τερμαδεξια στην οθονη λες και ειχε καει.Επικοινωνω με το Coolicool και μου λεει να στειλω βιντεο.Τους στελνω και βιντεο και μου λεει εεε δεν εινα προβλημα και δεν επηρεαζει στην λειτουργια του τηλεφωνου.Τoυς απανταω απειλωντας την οτι εχω εγγυηση και με το paypal.Δεχτηκαν να τοστειλω πισω για επισκευη.Το παρελαβαν προχθες απ'οτι ειδα αλλα δεν επικοινωνησαν μαζι μου ακομη.Επισης επειδη δεν ειχα αλλο κινητο καιεπειδη μου ειχε δωσει και ενα κουπονι μετα απο τις απειλες μου ειπα να αγορασω ενα low budget να το εχω ως δευτερο μεχρι να ερθει το αλλο.Πηρα λοιπον την αποφαση να παραγγειλω το Kingzone N5.Το παρελαβα προχθες αλλαλογω capital controls εχω πληρωσει με πιστωτικη μονο.Εχω παρατηρηση μια θωλουρα στην πισω καμερα στην εστιαση,Οταν βγαζω κοντινη φωτογραφια εινα καθαρη οταν βγαζω μακρινη ειναι θωλη.Δεν εχω βρει τροπο να το διορθωσω κι ετσι του εστειλα παλι email με αποδειχτηκα στοιχεια κτλ.Μου απαντανε παλι δεν βλεπω προβλημα.Δεν εχω την βοηθεια του paypal πλεον αλλα δεν θελω να το γυρισω πισω.Ελεγα να τους προτενω για αντικατασταση συσκευης αλλα να μου στειλουν την καινουργια και οταν την παραλαβω να στειλω εγω την δικια μου πισω.(το ξερω οτι φαινεται οτι το παιζω εξυπνος τωρα αλλα ρε παιδια δυο κινητα και τα δυο προβλημα και να εχω μεινει και 20 μερες μεχρι να ερθει το αλλο εγω αγανακτησει Μεχρι που σκεφτηκα να βρω την καμερα μονος μυ και να την αγορασω και να την αντικατασω για να μην το στειλω πισω)δεν ξερω εσεις τι λετε ???

 

2 στα 2 απο το coolicool. Ειναι απαραδεκτοι φιλε μου, πηρα ενα jaiyu F1 ειχε ενα σωρο προβληματα, δεν αναγνωρισαν το λαθος, με εδωσαν κουπονι, αλλα σιγα μην ξαναεπερνα απο αυτους!!

Ανοιξε το καπακι και βρες την καμερα. Εχω την εντυπωση πως ειναι βιδωτη οπως ολες. Προσπαθησε να την βιδωσεις ελαφρια. Καθως ευαισθητη προσπαθησε να μην την ζορισεις.

Αλλιως βρες καποιον που μπορει και μην ξανααγορασεις απο αυτους!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια οπως εγραψα και στο απο πανω ποστ περαν του προβληματος με το Kigzone N5 εχω στειλει πισω για επισκευη οθονης ενα THL 2015 στο Coolicool.Το δεμα το εστειλα 19 Αυγουστου και το εχουν παραλαβει απο την 1 του μηνα οπως λεει και το tracknumber.Εχει περασει η περιοδος του paypal και απλα ειχα μονο την "εγγυηση" του καταστηματος.Σε τελευταια επικοινωνια μαζι τους ενω του ειχα στειλει οτι ξερω οτι το παραλαβατε μου απαντησαν δεν τον εχουμε παραλαβει ακομη ενω το tracknumber γραφει οτι παραδοθηκε.Τους εστειλα παλι το λινκ με το track number και απο την περασμενη Παρασκευη δεν μου εχουν απαντησει καθολου.Τους ξαναενοχλησα και σημερα να μου πουν τελοσπαντων αν τον εχουν στα χερια τους τιποτα.Τι μπορω να κανω εκτος απο υπομονη ??
Link to comment
Share on other sites

Λες πιο πάνω ότι το κινητό αγοράστηκε τον Απρίλιο. Αν είναι όντως ετσι, έχεις ακόμα την ασφάλεια του Paypal, γιατί ισχύει για 180 μέρες απο την αγορά.
Link to comment
Share on other sites

Λες πιο πάνω ότι το κινητό αγοράστηκε τον Απρίλιο. Αν είναι όντως ετσι, έχεις ακόμα την ασφάλεια του Paypal, γιατί ισχύει για 180 μέρες απο την αγορά.

 

Τον Απριλιο νομιζω που αγοραστηκε δεν νομιζω να ισχυαν οι 180 μερες ηταν με την παλια νομοθεσια του paypal η οποια αλλαξε για τις αγορες που εγιαναν απο Ιουιου και μετα νομιζω.Εγω μπηκα να κανω θεμα καιδεν με αφηνει παντως.Εχω ανοιξει κι αλλες φορες θεμα στο paypal.

 

edit: Πριν λιγο μου απαντησαν απο το Coolicool και η απαντηση ηταν η εξης "hi there

we will confirm with post office local,they didn't send package to us this week.

thanks' και το track number ειναι αυτο https://www.17track.net/en/result/post-details.shtml?nums=RE250113898GR και λεει αυτα.Δε βγαζω ακρη

Edited by soup88
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

καλημέρα σας!!!

Στις 19/3/15 αγόρασα από GEARBEST ένα Νο.1 Smartwatch αξίας 63€. Πρόσφατα χάλασε το touchscreen της οθόνης στο κάτω αριστερό της μέρος με αποτέλεσμα το ρολόι να είναι ουσιαστικά άχρηστο πλέον αφού δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα menus. Ενημέρωσα το site και μου απάντησαν τα κάτωθι:

 

After reviewing your case, we have observed your item has been bought more than 3 months ago.Please refer to our warranty here:

Consequently we can offer 2 options.

1)Return the item for a repair back to us in China

Customer is responsible to cover the shipping fee both ways.

This process is a bit long.

Upon we receive the item the repairing process will usually take 1 to 2 months.

 

2)Keep the item and accept a partial refund on your Wallet ( store credit)

In this case you don’t need to return the product, we will refund 30% of the product cost 18.90USD.

Can you please let me know your decision?

 

Όπως το αντιλαμβάνομαι δεν έχει νόημα να το στείλω και να περιμένω μήνες (χώρια το κόστος που θα είναι μεγάλο φαντάζομαι για συστημένο δέμα κλπ). Από την άλλη το ποσό που θέλουν να μου επιστρέψουν ως credit (όχι στην πιστωτική), το βρίσκω γελοίο. Τι μου προτείνετε??? Μήπως επειδή αγοράστηκε μέσω paypal έχω περισσότερα δικαιώματα?

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα σας!!!

Στις 19/3/15 αγόρασα από GEARBEST ένα Νο.1 Smartwatch αξίας 63€. Πρόσφατα χάλασε το touchscreen της οθόνης στο κάτω αριστερό της μέρος με αποτέλεσμα το ρολόι να είναι ουσιαστικά άχρηστο πλέον αφού δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα menus. Ενημέρωσα το site και μου απάντησαν τα κάτωθι:

 

After reviewing your case, we have observed your item has been bought more than 3 months ago.Please refer to our warranty here:

Consequently we can offer 2 options.

1)Return the item for a repair back to us in China

Customer is responsible to cover the shipping fee both ways.

This process is a bit long.

Upon we receive the item the repairing process will usually take 1 to 2 months.

 

2)Keep the item and accept a partial refund on your Wallet ( store credit)

In this case you don’t need to return the product, we will refund 30% of the product cost 18.90USD.

Can you please let me know your decision?

 

Όπως το αντιλαμβάνομαι δεν έχει νόημα να το στείλω και να περιμένω μήνες (χώρια το κόστος που θα είναι μεγάλο φαντάζομαι για συστημένο δέμα κλπ). Από την άλλη το ποσό που θέλουν να μου επιστρέψουν ως credit (όχι στην πιστωτική), το βρίσκω γελοίο. Τι μου προτείνετε??? Μήπως επειδή αγοράστηκε μέσω paypal έχω περισσότερα δικαιώματα?

 

Όταν το στείλεις πληρώνεις εσύ. Όχι και τα δύο.

Λίγο που είδα εδώ δεν ισχύει αυτό που σου είπαν παραπάνω.

Ρώτα τους σε ποιους όρους τα αναφέρουν. Σε κάθε περίπτωση είναι απαράδεκτο, και κράξτους στο θέμα που έχουν.

 

Φαντάζομαι οτι είναι κάτω απο 500 γραμμάρια το πακέτο, άρα θα πληρώσεις κάπου 9ευρώ.

Βέβαια το πόσο γρήγορα θα το επισκευάσουν ή αν θα βγάλουν καμία δικαιολογία του τύπου "εσύ το χάλασες" δεν το ξέρεις.

Όπως το βλέπω εγώ θέλουν να ξεμπερδεύουν με τα 18.90USD refund. Σε περίπτωση refund, ζήτα να πάνε στο paypal και όχι στο gearbet wallet.

 

*Στείλε και ένα email εδώ: paypalreturns@telusinternational.com και ρώτα μήπως σου επιστρέψουν τα έξοδα αποστολής, αν και είναι λίγο απίθανο για την περίπτωσή σου, αλλά δεν χάνεις κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Όταν το στείλεις πληρώνεις εσύ. Όχι και τα δύο.

Λίγο που είδα εδώ δεν ισχύει αυτό που σου είπαν παραπάνω.

Ρώτα τους σε ποιους όρους τα αναφέρουν. Σε κάθε περίπτωση είναι απαράδεκτο, και κράξτους στο θέμα που έχουν.

 

Φαντάζομαι οτι είναι κάτω απο 500 γραμμάρια το πακέτο, άρα θα πληρώσεις κάπου 9ευρώ.

Βέβαια το πόσο γρήγορα θα το επισκευάσουν ή αν θα βγάλουν καμία δικαιολογία του τύπου "εσύ το χάλασες" δεν το ξέρεις.

Όπως το βλέπω εγώ θέλουν να ξεμπερδεύουν με τα 18.90USD refund. Σε περίπτωση refund, ζήτα να πάνε στο paypal και όχι στο gearbet wallet.

 

*Στείλε και ένα email εδώ: paypalreturns@telusinternational.com και ρώτα μήπως σου επιστρέψουν τα έξοδα αποστολής, αν και είναι λίγο απίθανο για την περίπτωσή σου, αλλά δεν χάνεις κάτι.

 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αναφέρω και εγώ μια πολύ προσφατη εμπειρία που είχα με το banggood. Αγορασα πριν λίγο καιρό απευθείας με χρηση prepaid κάρτας, χωρίς paypal, ένα MK808B plus tv stick. Είχα αγορασει 3-4 ίδια tv sticks παλαιότερα για γνωστούς αγορασμενα από άλλα καταστήματα και αυτό είπα να το κρατήσω για μένα ως δεύτερο. Οπότε, για το συγκεκριμένο stick γνώριζα και ήμουν αρκετα εξοικειωμένος όσον αφορα τις stock roms που φοράει και τον τρόπο φλασαρισματος.

Παρέλαβα το tv stick, το οποίο το συνδεσα και δούλευε κανονικα. Αλλά παρατήρησα ότι τα χαρακτηριστικα της Ρομ που είχε ήταν διαφορετικά σε σχέση με αυτά που ειχα δει στο παρελθόν, πχ δεν ήταν rooted, ειχε διαφορετική ονομασία. Δεν εδωσα και πολυ σημασια και πηγα να φλασαρω την τελευταία stock official. Αν και δυσκολεύτηκα σε σχέση με προηγούμενες φορές, η Ρομ φλασαρίστηκε, το tv stick άνοιξε αλλά δεν δούλευε το wifi. Μετά από αναζήτηση σε ξένο γνωστό φόρουμ, είδα ότι τα προσφατα versions του εν λόγω tv stick έχουν διαφορετικό wifi chip, αλλά παρόλα αυτά με την τελευταία official rom που του είχα περασει θα έπρεπε να δουλεύει το wifi. Οπότε μου μπήκαν υποψίες ότι είτε το tv stick ήταν κλώνος είτε ότι είναι από διαφορετικό κατασκευαστη, οπότε και με διαφορετικό hardware από τα γνωστά MK808B plus που πουλάνε τα περισσότερα μαγαζιά, δεδομένου ότι τον τελευταίο καιρό έχουν εμφανιστεί στην αγορά διάφορα versions του εν λόγω tv stick. Με τα πολλά, προσπάθησα να ξαναφλασαρω τη Ρομ μήπως δεν είχε κάτσει καλά και το tv stick μπρίκαρε τελείως.

Έστειλα email το support του banggood περιγράφοντας τα παραπάνω, μου απάντησαν διαβεβαιώνοντάς ότι είναι original, και ζήτησαν φωτογραφίες από το πακέτο να φαινεται το SKU number και κάποιο video με το πρόβλημα. Αν και πάντα κάνω unboxing με video όταν παραλάμβανω πακετο, ίσχυσε ο νόμος του murphy και την ώρα που υποτίθεται ότι τραβούσα video δεν είχε πατηθεί το rec :eek:. Εννοείται επίσης ότι όλη τη συσκευασία την είχα πετάξει.

Με τα πολλά, έβγαλα μια φωτογραφία το tv stick όπου φαίνονταν το serial number, τράβηξα και ένα βίντεο όπου ειδειχνα ότι δεν το αναγνωρίζει ο υπολογιστής και ότι δεν ανάβει το led οταν το βαζω στο ρευμα και το έστειλα.

Μέσα σε 24 ώρες απάντησαν οτι λυπούνται για το ολο συμβαν, προσφέροντας είτε full refund είτε να στείλουν άλλο. Τους ενημέρωσα ότι θέλω refund, μέσα σε 24 ώρες με ενημέρωσαν μέσω email ότι έγινε το refund στην κάρτα και έδωσαν τον αριθμό συναλλαγής, λέγοντας ότι θα φανούν τα χρήματα στην κάρτα μέσα σε 14 ημέρες και οτι αν δεν φανούν να τους ξανά ενοχλησω.

Οπότε το όλο συμβάν θεωρω οτι είχε θετική κατάληξη, αναμενω να εμφανιστούν και τα χρήματα ελπίζοντας ότι δεν θα υπάρξει κάποια εμπλοκή λόγω capital controls γιατί η καρτα είναι pre-paid.

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Αναφέρω και εγώ μια πολύ προσφατη εμπειρία που είχα με το banggood. Αγορασα πριν λίγο καιρό απευθείας με χρηση prepaid κάρτας, χωρίς paypal, ένα MK808B plus tv stick. Είχα αγορασει 3-4 ίδια tv sticks παλαιότερα για γνωστούς αγορασμενα από άλλα καταστήματα και αυτό είπα να το κρατήσω για μένα ως δεύτερο. Οπότε, για το συγκεκριμένο stick γνώριζα και ήμουν αρκετα εξοικειωμένος όσον αφορα τις stock roms που φοράει και τον τρόπο φλασαρισματος.

Παρέλαβα το tv stick, το οποίο το συνδεσα και δούλευε κανονικα. Αλλά παρατήρησα ότι τα χαρακτηριστικα της Ρομ που είχε ήταν διαφορετικά σε σχέση με αυτά που ειχα δει στο παρελθόν, πχ δεν ήταν rooted, ειχε διαφορετική ονομασία. Δεν εδωσα και πολυ σημασια και πηγα να φλασαρω την τελευταία stock official. Αν και δυσκολεύτηκα σε σχέση με προηγούμενες φορές, η Ρομ φλασαρίστηκε, το tv stick άνοιξε αλλά δεν δούλευε το wifi. Μετά από αναζήτηση σε ξένο γνωστό φόρουμ, είδα ότι τα προσφατα versions του εν λόγω tv stick έχουν διαφορετικό wifi chip, αλλά παρόλα αυτά με την τελευταία official rom που του είχα περασει θα έπρεπε να δουλεύει το wifi. Οπότε μου μπήκαν υποψίες ότι είτε το tv stick ήταν κλώνος είτε ότι είναι από διαφορετικό κατασκευαστη, οπότε και με διαφορετικό hardware από τα γνωστά MK808B plus που πουλάνε τα περισσότερα μαγαζιά, δεδομένου ότι τον τελευταίο καιρό έχουν εμφανιστεί στην αγορά διάφορα versions του εν λόγω tv stick. Με τα πολλά, προσπάθησα να ξαναφλασαρω τη Ρομ μήπως δεν είχε κάτσει καλά και το tv stick μπρίκαρε τελείως.

Έστειλα email το support του banggood περιγράφοντας τα παραπάνω, μου απάντησαν διαβεβαιώνοντάς ότι είναι original, και ζήτησαν φωτογραφίες από το πακέτο να φαινεται το SKU number και κάποιο video με το πρόβλημα. Αν και πάντα κάνω unboxing με video όταν παραλάμβανω πακετο, ίσχυσε ο νόμος του murphy και την ώρα που υποτίθεται ότι τραβούσα video δεν είχε πατηθεί το rec :eek:. Εννοείται επίσης ότι όλη τη συσκευασία την είχα πετάξει.

Με τα πολλά, έβγαλα μια φωτογραφία το tv stick όπου φαίνονταν το serial number, τράβηξα και ένα βίντεο όπου ειδειχνα ότι δεν το αναγνωρίζει ο υπολογιστής και ότι δεν ανάβει το led οταν το βαζω στο ρευμα και το έστειλα.

Μέσα σε 24 ώρες απάντησαν οτι λυπούνται για το ολο συμβαν, προσφέροντας είτε full refund είτε να στείλουν άλλο. Τους ενημέρωσα ότι θέλω refund, μέσα σε 24 ώρες με ενημέρωσαν μέσω email ότι έγινε το refund στην κάρτα και έδωσαν τον αριθμό συναλλαγής, λέγοντας ότι θα φανούν τα χρήματα στην κάρτα μέσα σε 14 ημέρες και οτι αν δεν φανούν να τους ξανά ενοχλησω.

Οπότε το όλο συμβάν θεωρω οτι είχε θετική κατάληξη, αναμενω να εμφανιστούν και τα χρήματα ελπίζοντας ότι δεν θα υπάρξει κάποια εμπλοκή λόγω capital controls γιατί η καρτα είναι pre-paid.

 

 

Πραγματικά δηλώνω ενθουσιασμένος από την εν λόγω αντιμετώπιση του καταστήματος. Δεν θα έχεις πρόβλημα με την επιστροφή χρημάτων.

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Pandawill - λύθηκε

 

Το καλοκαίρι (δεν θυμάμαι μήνα) είχα παραγγείλει από pandawill τα xiaomi pistons youth edition και τα παρέλαβα DOA (το αριστερό ακουστικό δεν έπαιζε). Επικοινώνησα με pandawill και μου ζήτησαν video. Την επόμενη τους το έστειλα (αν και δυσκολεύτηκα να φανεί στο video ότι δεν παίζει το ένα ακουστικό). Τελικά δέχτηκαν το πρόβλημα και κατόπιν δικιάς μου πρότασης δέχτηκαν να μου στείλουν τα xiaomi pistons V3, πληρώνοντας την διαφορά ~10$. Μόλις έλαβαν την πληρωμή, μου έστειλαν τα ακουστικά που ζήτησα, τα οποία και παρέλαβα μετά από περίπου 15 μέρες. Να σημειώσω ότι τα ελαττωματικά ακουστικά δεν μου τα ζήτησαν πίσω.

 

Οπότε τουλάχιστον σε αυτή την περίπτωση εξυπηρετήθηκα (αν και διαβάζω πολλά αρνητικά για pandawill).

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5479&dateline=1263640289

get a life...

Link to comment
Share on other sites

Pandawill - λύθηκε

 

Το καλοκαίρι (δεν θυμάμαι μήνα) είχα παραγγείλει από pandawill τα xiaomi pistons youth edition και τα παρέλαβα DOA (το αριστερό ακουστικό δεν έπαιζε). Επικοινώνησα με pandawill και μου ζήτησαν video. Την επόμενη τους το έστειλα (αν και δυσκολεύτηκα να φανεί στο video ότι δεν παίζει το ένα ακουστικό).

 

Χαχα. Πως το κανες αυτό ρε;:lol:

Ίσως επειδή ήταν μικρής αξίας να εξυπηρετήθηκες άμεσα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...