Jump to content

Φοιτητικό πακέτο Vodafone CU


zipperant
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν υπάρχει πλέον το special απ' ότι μου είπε εκπρόσωπος στο chat, δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Και μένα κόπηκε πριν λίγες μέρες το φοιτητικό και έγινε κανονικό cu. Φυσικά χάθηκαν υπόλοιπα σε gb και λεπτά ομιλίας προς cu. Το χρηματικό υπόλοιπο λήγει κανονικά στο 6μηνο από τοτε που έβαλα κάρτα αλλά, επειδή έχει παρελθει τρίμηνο από τοτε, μου ήρθε ενημέρωση ότι αν δεν κάνω ανανέωση θα γίνει φραγή εισερχομένων και εξερχομένων. Το χρηματικό υπόλοιπο δε θα επηρεαστεί μου είπε. Δε ξέρω αν θα μπορούσα να διεκδικήσω το cu special και επαναφορά των υπολοίπων σε gb και λεπτά προς cu. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, chtrig said:

Δεν υπάρχει πλέον το special απ' ότι μου είπε εκπρόσωπος στο chat, δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Και μένα κόπηκε πριν λίγες μέρες το φοιτητικό και έγινε κανονικό cu. Φυσικά χάθηκαν υπόλοιπα σε gb και λεπτά ομιλίας προς cu. Το χρηματικό υπόλοιπο λήγει κανονικά στο 6μηνο από τοτε που έβαλα κάρτα αλλά, επειδή έχει παρελθει τρίμηνο από τοτε, μου ήρθε ενημέρωση ότι αν δεν κάνω ανανέωση θα γίνει φραγή εισερχομένων και εξερχομένων. Το χρηματικό υπόλοιπο δε θα επηρεαστεί μου είπε. Δε ξέρω αν θα μπορούσα να διεκδικήσω το cu special και επαναφορά των υπολοίπων σε gb και λεπτά προς cu. 

Πολύ άσχημα νέα. Οπότε τι εναλλακτική υπάρχει;

Link to comment
Share on other sites

Γιατί βγήκε κάποια ανακοίνωση που να επιβεβαιώνει την διακοπή του CU special;

 

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μόλις μίλησα ξανά στο chat με άλλη κοπέλα και η αναφορά στο cu special ήταν  διαφορετική...! τώρα μου είπαν ότι δε γίνονται όλα τα φοιτητικά cu special και όταν την ρώτησα με ποια κριτήρια κάποια γίνονται και κάποια άλλα όχι, απέφυγε να απαντήσει. Έκανα αίτημα να ενταχθώ στο special και θα με ενημερώσουν. 

Link to comment
Share on other sites

Στην αηψια μου που κόπηκε το φοιτητικό το νούμερο έγινε απλό cu

Σε εμένα που είχαν πει ότι το φοιτητικό θα κοπεί στις 26 Ιουνίου δεν έγινε ακόμα τίποτα 

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, Inevar said:

Γιατί βγήκε κάποια ανακοίνωση που να επιβεβαιώνει την διακοπή του CU special;

 

Το limk που μου είχαν στείλει δεν υπάρχει. Ούτε σε μένα το έχουν κόψει ακόμα.

Στέλνουν SMS όταν γίνει αυτό ή ξαφνικά αν υπάρχει υπόλοιπο αρχίζει και καταβροχθίζει; Τσεκάρω κάθε μέρα πάντως.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Vox said:

Το limk που μου είχαν στείλει δεν υπάρχει. Ούτε σε μένα το έχουν κόψει ακόμα.

Στέλνουν SMS όταν γίνει αυτό ή ξαφνικά αν υπάρχει υπόλοιπο αρχίζει και καταβροχθίζει; Τσεκάρω κάθε μέρα πάντως.

λογικα, αν ειναι να κοπει θα κοπει στις αρχεις του μηνα

εγω παντως εκανα αιτηση φορητοτητας για αυτο το νουμερο, αν δεν ειναι φοιτιτικο δεν αξιζει (τζαμπα ιντερνετ εστω και 600ΜΒ)

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Vox said:

Το limk που μου είχαν στείλει δεν υπάρχει. Ούτε σε μένα το έχουν κόψει ακόμα.

Στέλνουν SMS όταν γίνει αυτό ή ξαφνικά αν υπάρχει υπόλοιπο αρχίζει και καταβροχθίζει; Τσεκάρω κάθε μέρα πάντως.

Ναι στέλνουν, σε μένα έστειλαν στις 05/07/2024 και αμέσως έκανα αίτηση φορητότητας σε frog Mobile (ακόμα δεν άλλαξε κάτι). Αλλά τα λεπτά και μεγκαμπαητ μπήκαν κανονικά στις 01/07/2024.

3 minutes ago, HEO said:

λογικα, αν ειναι να κοπει θα κοπει στις αρχεις του μηνα

εγω παντως εκανα αιτηση φορητοτητας για αυτο το νουμερο, αν δεν ειναι φοιτιτικο δεν αξιζει (τζαμπα ιντερνετ εστω και 600ΜΒ)

Έτσι και γω κατευθείαν έκανα να φύγω 

Screenshot_20240705-104030_Messages.png

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Inevar said:

Ναι στέλνουν, σε μένα έστειλαν στις 05/07/2024 και αμέσως έκανα αίτηση φορητότητας σε frog Mobile (ακόμα δεν άλλαξε κάτι). Αλλά τα λεπτά και μεγκαμπαητ μπήκαν κανονικά στις 01/07/2024.

Έτσι και γω κατευθείαν έκανα να φύγω 

Screenshot_20240705-104030_Messages.png

Γιατί επέλεξες Frog;

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Vox said:

Γιατί επέλεξες Frog;

Είναι η πιο οικονομική καρτοκινητή, καλύτερα από Q (έχω στην οικογένεια Q κατά βάση).

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Έχω 2 cu στο όνομα μου το 1 φοιτητικό με πάσο της Ανηψιας μου. Μπορώ να κάνω κ το δεύτερο φοιτητικό με δικό μου πάσο αυτή τη φορά; 

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, rs280ps said:

Καλησπέρα σε όλους. Έχω 2 cu στο όνομα μου το 1 φοιτητικό με πάσο της Ανηψιας μου. Μπορώ να κάνω κ το δεύτερο φοιτητικό με δικό μου πάσο αυτή τη φορά; 

Φυσικά μπορείς , μην το αφήνεις !! 

Edited by Inevar
Είχα γράψει "μη το αφήνεις" που φυσικά είναι λάθος διότι πρίν από τα γράμματα και φθόγγους κ,π,τ,γκ,μπ,ντ,ξ,ψ,τσ,τζ βάζουμε πάντα το ν, άρα γίνεται "μην το αφήνεις"

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, Inevar said:

Φυσικά μπορείς , μην το αφήνεις !! 

Κάτι ακόμη.. αν πάω σε κατάστημα μπορώ να πάρω κ την προσφορά bring a friend για νέο αριθμό; Η μόνο online? 

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, rs280ps said:

Κάτι ακόμη.. αν πάω σε κατάστημα μπορώ να πάρω κ την προσφορά bring a friend για νέο αριθμό; Η μόνο online? 

αυτες οι προσφορες που υπαρχουν στο διαδικτυο με 60 ευρω φοιτητικο στον υπαρχοντα αριθμο; εισε σε cosmote ειτε σε vodafone ?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, kainotomia said:

αυτες οι προσφορες που υπαρχουν στο διαδικτυο με 60 ευρω φοιτητικο στον υπαρχοντα αριθμο; εισε σε cosmote ειτε σε vodafone ?

Όχι εννοώ την προσφορά bring a friend που κάνεις πρόσκληση κάποιον στο cu

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, rs280ps said:

Κάτι ακόμη.. αν πάω σε κατάστημα μπορώ να πάρω κ την προσφορά bring a friend για νέο αριθμό; Η μόνο online? 

Αυτό online το έχω κάνει , όποτε δεν γνωρίζω αν γίνεται από κατάστημα . Αλλά η λογική λέει πως γίνεται ..

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 9/7/2024 at 1:49 ΠΜ, Inevar said:

Αυτό online το έχω κάνει , όποτε δεν γνωρίζω αν γίνεται από κατάστημα . Αλλά η λογική λέει πως γίνεται ..

αν θελω να αποκτησω φοιτητικο σε υπαρχοντα αριθμο, γινεται με αυτες τις προσφορες που ζητουν διαδκτιακα με 60 ευρω; και θα πρεπει να ειμαι στην ιδια εταιρεια με την προσφορα;το εχει κανει κανεις;

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, kainotomia said:

αν θελω να αποκτησω φοιτητικο σε υπαρχοντα αριθμο, γινεται με αυτες τις προσφορες που ζητουν διαδκτιακα με 60 ευρω; και θα πρεπει να ειμαι στην ιδια εταιρεια με την προσφορα;το εχει κανει κανεις;

Αυτά επειδή δεν τα πολυσυζητάμε εδώ.. στείλε μήνυμα σε αυτόν που βάζει την αγγελία και ρώτησέ τον λεπτομέρειες..

Link to comment
Share on other sites

NEO ΠAKETO ΣOK! UNLIMITED DATA KAI UNLIMITED ΛEΠTA OMIΛIAΣ KAI 300 SMS KAI KOYΠONIA ΣYNOΛIKHΣ AΞIAΣ EΩΣ 300€ AΠO TO CU AROUND MONO ME 20€/MHNA! ΠPOΛABE TO https://www.vodafonecu.gr/cuapp/bundles?key=Student&code=BDLCUComboH ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ https://www.vodafone.gr/myvodafone/settings/GDPR

Link to comment
Share on other sites

Για εσάς που θέλετε οπωσδήποτε ακουστικά, πάλι σας έφτιαξα!!

Edit: Τελικά είναι το ίδιο με το regroup απλώς το είδα στο fb και είπα να σας το πω..

Screenshot_2024-07-22-21-58-22-626_com.sec.android.app.sbrowser.jpg

Edited by Teiresias_
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έχω απορία. 

Έχω φοιτητικό, έβαλα κάρτα για να διατηρήσω το χρηματικό υπόλοιπο κ μου το ανανέωσε μόνο για δύο μήνες. Την προηγούμενη φορά είχα βάλει τον Ιανουάριο κ ίσχυε μέχρι σήμερα. Έγινε 2μηνο και σε μας κ αν ναι από πότε? 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Lorgan21 said:

Ρε παιδιά έχω απορία. 

Έχω φοιτητικό, έβαλα κάρτα για να διατηρήσω το χρηματικό υπόλοιπο κ μου το ανανέωσε μόνο για δύο μήνες. Την προηγούμενη φορά είχα βάλει τον Ιανουάριο κ ίσχυε μέχρι σήμερα. Έγινε 2μηνο και σε μας κ αν ναι από πότε? 

περιμενε λιγο

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, HEO said:

περιμενε λιγο

Εχεις δίκιο, τώρα που το ξανακοιταξα λέει πως λήγει 21/1/25.

Σ ευχαριστώ πολύ! 

Link to comment
Share on other sites

Έχει η σύζυγος φοιτητικό cu, ήρθε η εποχή που άρχισαν να την καλούν για λήξη του φοιτητικού. Μια φορά απάντησε τους είπε πως είναι στην εργασία και δεν μπορεί να μιλήσει, από εκείνη τη στιγμή δεν μίλησε ξανά μαζί τους. 

Την προσφορές προτείνουν συνήθως; 

(Σκέφτομαι μήπως, της κάνω ένα unlimited συμβόλαιο, να ησυχάσει κι αυτή αλλά κι εγώ.)

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, andreasomageiras said:

Έχει η σύζυγος φοιτητικό cu, ήρθε η εποχή που άρχισαν να την καλούν για λήξη του φοιτητικού. Μια φορά απάντησε τους είπε πως είναι στην εργασία και δεν μπορεί να μιλήσει, από εκείνη τη στιγμή δεν μίλησε ξανά μαζί τους. 

Την προσφορές προτείνουν συνήθως; 

(Σκέφτομαι μήπως, της κάνω ένα unlimited συμβόλαιο, να ησυχάσει κι αυτή αλλά κι εγώ.)

Δεν υπάρχει καμία προσφορά από τη στιγμή που καταργήθηκε και το special, απλά θα της πουν να στείλει τα δικαιολογητικά , δλδ πάσο, για να συνεχίσει να το έχει 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...