Bayern7 Δημ. February 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2007 Φίλε LoLota μου έκανες την καρδιά περιβόλι!!! Δυστυχώς έκανα αίτηση CableTV λόγω της αρκετά δελεαστικής τιμής, των πολλών mb...Και γιατί όχι και της ψηφιακής τηλεόρασης, που είναι μία τεχνολογία που θέλω να γνωρίσω και την προτιμώ από το να αγοράσω εξοπλισμό δορυφορικής τηλεόρασης! Πιο πολύ όμως μου άρεσε αυτό με τις αστικές και υπεραστικές κλήσεις....τώρα με αυτά που μου λες αρχίζω και φοβάμαι , και όχι τίποτα άλλο, θα μείνουμε καμία μέρα χωρίς τηλέφωνο και ποιος ακούει τους γονείς μου που με χείλια ζώρια τους έπεισα!!! Τυχερός θα είσαι αν μείνεις μόνο με 1 μέρα χωρίς τηλέφωνο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. February 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2007 Κοιτα, επαναλαμβανω, εαν δε προκυψει καμια βλαβη, η "ακατανομαστη" ειναι μια χαρα. Αλλα ετσι και χρειαστεις υποστηριξη...μαυρο φιδι που σε φαγε. L. Oτι η τεχνική υποστήριξη της vivodi είναι χαλια μαυρα είναι γνωστό εδώ και χρονιά.. Που να δεις τις tellas την τεχνική υποστήριξη Ενα μάτσο χαλιά.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stamatis3133 Δημ. February 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2007 Να ρωτησω κατι? Με το cable tv της vivodi θα πρεπει να εχουμε τηλεοραση,τηλεφωνο,και υπολογιστη στο ιδιο δωματιο,κοντα στον εξοπλισμο? Δηλαδη να εχουμε Vivodi-room στο σπιτι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bekiaris Δημ. February 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2007 Να ρωτησω κατι? Με το cable tv της vivodi θα πρεπει να εχουμε τηλεοραση,τηλεφωνο,και υπολογιστη στο ιδιο δωματιο,κοντα στον εξοπλισμο? Δηλαδη να εχουμε Vivodi-room στο σπιτι.Δυστυχώς η Vivo δεν δίνει ασύρματο αποκωδικοποιητή όπως η ON, αλλά και πάλι για το τηλέφωνο μπορείς να εκμεταλλευτείς το υπάρχον δίκτυο του σπιτιού σου και να δώσεις τις γραμμές σε όποιο σημείο θέλεις!!! (εκτός να η εγκατάσταση του σπιτιού σου είναι παλιά!) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ariadgr Δημ. February 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2007 Δυστυχώς η Vivo δεν δίνει ασύρματο αποκωδικοποιητή όπως η ON... Ούτε της On το set top (TV) box είναι ασύρματο. :!: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KostasV Δημ. February 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2007 Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ που εχω αντιμετωπείσει ποτε. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ! Καταρχας ΑΙΣΧΟΣ σε ολους τους που χρεωνουν τα τηλεφωνα εξυπηρετησης και τεχνικης υποστηριξης! Στην Αμερικη αυτα δεν διανοουνται να τα χρεωσουν. Η vivodi και η καθε vivodi βγαζουν πιο πολλα λεφτα απο την αναμονη μας στο τηλεφωνο παρα απο τα φθηνα πακετα που πληρωνουμε. Και αυτα τα πληρωνουμε φθηνα ακριβως γιατι δεν ξοδευουν τιποτε σε εξτρα προσωπικο. Εαν δεν σου τυχει κανενα τεχνικο ή γραφειοκρατικο προβλημα η vivodi θα ειναι η καλυτερη εταιρεια αλλα με το παραμικρο προβλημα.. ΤΗΝ ΕΒΑΨΕΣ... Μπορει η HOL να ηταν πιο ακριβη αλλα ποτε δεν ειχα παραπονο με την τεχνικη υποστηριξη. Προϊσταμενο ΔΕ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ. ΟΥΤΕ καν το ονομα τους δε σου λενε. Δεν πα να χτυπηθεις δε θα μιλησεις με προϊσταμενο. Είμαι σε πολεμο μαζι τους αυτη τη στιγμη, ήδη τους εχω κταγγειλει στο ΙΝΚΑ και ακολουθει η ΕΕΤ. ενα απο αυτα που μου εχουν "προσφερει"? Δε μου παρεχουν υπηρεσια που εχω προπληρωσει και εξακολουθουν να με χρεωνουν. Η αιτιολογια τους? Οτι αφου το προβλημα δεν οφειλεται στη vivodi αλλα στον ΟΤΕ εγω πρεπει να συνεχισω να πληρωνω στη vivodi!!! Λες και φταιω εγω για τα προβλημα και τη δυσλειτουργια στη σχεση vivodi-ΟΤΕ. Για τετοια εταιρια μιλαμε. Και στο Χαλανδρι να πας δε βγαζεις τιποτε, κρυβονται, δε προκειται να μιλησεις με καποιον υπευθυνο. ΜΑΚΡΙΑ...ΜΕΙΝΕΤΕ μακρια... ειναι μεγαλο ρισκο να "ψωνιζεις" απο τη vivodi. Δυστυχως, στην περιπτωση της, οτι πληρωνεις περνεις. Και πληρωνεις φθηνα. Μα ηθελα να ξερα, ΚΑΝΕΙΣ δεν τους ελεγχει? ωραιο κρατος εχουμε :worry: L. Και η δική μου υπομονή τελείωσε... Μετά από άπειρα τηλέφωνα στο 13880, άπειρα ψέματα και άρνηση να μου δώσουν ένα προϊστάμενο ( αφήστε μας το κινητό σας και θα σα πάρουμε εμείς...), αύριο τους παίρνω απλά για να τους ανακοινώσω ότι σε 48 ώρες ακολουθεί καταγγελία στην ΕΕΤΤ και εξώδικο για αποζημίωση.... Είναι απαράδεκτοι..... 3 μήνες τώρα δε με νοιάζει τόσο που δε δουλεύει το Ιντερνετ και το τηλέφωνο, όσο το ότι με κοροϊδεύουν..... Παράθεση _____________________________________________ Be the change you want to see in the world. Mahatma Gandhi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner Δημ. February 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2007 Τι γνώμη έχετε για το συγκεκριμένο;Το έχει βάλει κανείς;Εντυπώσεις από ταχύτητα,χρόνος που χρειάστηκε να ενεργοποιηθεί και πόσο μείνατε χωρίς ίντερνετ; Ενδιαφέρομαι να το ενεργοποιήσω γιατί μόλις τώρα πέρασαν δίκτυο μπροστά από το σπίτι μου και είδα στο site ότι υποστηρίζομαι!!! Κάτι ακόμα...λέει ότι ισχύει η φορητότητα....θα παραμείνει το νούμερό μου 21093... ή θα γίνει πχ 21193...; Ορίστε και τα 2 sites για πληροφορίες: http://www.cabletv.gr/ http://www.vivodi.gr/ Sorry αν έχουν απαντηθεί αλλά δεν είχα χρόνο να ψάξω όλες τις σελίδες! Παράθεση Άσκηση & Τρόπος Ζωής Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...! http://askisitroposzwis.blogspot.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manos_hellas Δημ. February 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2007 Τυχερός θα είσαι αν μείνεις μόνο με 1 μέρα χωρίς τηλέφωνο. Παιδιά είμαι σε δίλλημα, να χρησιμοποιήσω ή οχι την προσφορά της Vivodi με 2 τηλεφωνικά νουμερα και απεριόριστο χρόνο ομιλίας για 33 Ευρώ/μήνα??? Με ενδιαφέρει να έχω αξιόπιστη τηλεφωνική γραμμή (για τους δικούς μου) και internet (πάνω απο 2 mb) (για μένα)... Ακούω παράπονα για έλλειψη εξυπηρέτησης σε περίπτωση βλάβης... Πόσο συχνά τυχαίνουν βλάβες. καί πόσο καθυστερούν οι άρσεις τους από την Vi? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. February 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2007 Lolota μ'αρέσει που μόνος σου στα posts σου παραδέχεσαι ότι είναι θέμα ΟΤΕ και γραμμών και όχι vivodi..Δεν έχω καμμιά διάθεση να την υπερασπιστώ,δεν ήμουν ποτέ πελάτης τους αλλά καλύτερα να μην τα ρίχνουμε όλα στους isp's. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. February 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2007 Ενδιαφέρομαι να το ενεργοποιήσω γιατί μόλις τώρα πέρασαν δίκτυο μπροστά από το σπίτι μου και είδα στο site ότι υποστηρίζομαι!!! Κάτι ακόμα...λέει ότι ισχύει η φορητότητα....θα παραμείνει το νούμερό μου 21093... ή θα γίνει πχ 21193...; Φιλε μου κανενας δεν εχει ενεργοποιηθει η υπηρεσια ειναι καινουργια θελει τουλαχιστον 30 εργασιμες ημερες.. Το νουμερο σου θα μεινει το ιδιο 21093.. Και θα σου δωσουνε αλλο ενα της μορφης 21111.. Να ρωτησω κατι? Με το cable tv της vivodi θα πρεπει να εχουμε τηλεοραση,τηλεφωνο,και υπολογιστη στο ιδιο δωματιο,κοντα στον εξοπλισμο? Δηλαδη να εχουμε Vivodi-room στο σπιτι.+ Η Τηλεφωνικη μπριζα συνδέετε με το ρουτερ και το ρουτερ με καλωδιο στον Α 100 και εκεινος με την σειρα του με σκαρτ στην τηλεοραση το vood ειναι ασυρματο!! Παιδιά είμαι σε δίλλημα, να χρησιμοποιήσω ή οχι την προσφορά της Vivodi με 2 τηλεφωνικά νουμερα και απεριόριστο χρόνο ομιλίας για 33 Ευρώ/μήνα??? Με ενδιαφέρει να έχω αξιόπιστη τηλεφωνική γραμμή (για τους δικούς μου) και internet (πάνω απο 2 mb) (για μένα)... Ακούω παράπονα για έλλειψη εξυπηρέτησης σε περίπτωση βλάβης... Πόσο συχνά τυχαίνουν βλάβες. καί πόσο καθυστερούν οι άρσεις τους από την Vi? Η Γραμμη που θα εχεις θα ειναι voip απο πελατες vivodi δεν εχω ακουσει κακα λογια τωρα επιλογη σου ειναι.. Παντως αμα πεσει το ηλεκτρικο ρευμα δεν θα εχεις τηλεφωνο.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kobourk Δημ. February 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2007 Lolota μ'αρέσει που μόνος σου στα posts σου παραδέχεσαι ότι είναι θέμα ΟΤΕ και γραμμών και όχι vivodi..Δεν έχω καμμιά διάθεση να την υπερασπιστώ,δεν ήμουν ποτέ πελάτης τους αλλά καλύτερα να μην τα ρίχνουμε όλα στους isp's. Το σίγουρο πάντως είναι ότι δεν φταίει αυτός. Και που να τα ρίξουμε δηλαδή; Ψωνίζουν πελατεία έτοιμη από το τέως μονοπώλιο, ΝΑ ΠΑ ΝΑ @@NE να έχουν τις υποδομές και το σέρβις που χρειάζεται πριν αρχίσουν να μαζεύουν πελάτες (λαλάκες) . Τη βρήκαν όλοι τη διακιολογία «φταίει ο οτε, φταίνε οι γραμμές» και τα @@ μας κουνιουνται. Δηλαδή οι isp s δε φταίνε ποτέ; Μην τους χαϊδεύετε... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. February 26, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2007 Θα το ξαναπώ: όσοι δεν έχετε ακόμα μπλέξει με τη Vivodi, keep your distance. :p Πλέον υπάρχουν και άλλες επιλογές. Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bekiaris Δημ. February 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2007 Θα το ξαναπώ: όσοι δεν έχετε ακόμα μπλέξει με τη Vivodi, keep your distance. :p Πλέον υπάρχουν και άλλες επιλογές.Τι προτείνεις??? Εγώ πάντως όλα τα ιδια σκ@τ@ τα βλέπω... για αυτό θα πάρω vivodi που η τιμή της μου φαίνεται αρκετά δελεαστική!!! Αν πάντως ξέρεις κάποια άλλη καλή προσφορά, πες μας! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Lolota Δημ. February 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2007 Lolota μ'αρέσει που μόνος σου στα posts σου παραδέχεσαι ότι είναι θέμα ΟΤΕ και γραμμών και όχι vivodi..Δεν έχω καμμιά διάθεση να την υπερασπιστώ,δεν ήμουν ποτέ πελάτης τους αλλά καλύτερα να μην τα ρίχνουμε όλα στους isp's. Το οτι ο πΟΤΕ φταιει για το γενικο χαλι ειναι γεγονος. ΑΛΛΑ ομως εγω τη Βιβοδι πληρωνω οχι τον πΟΤΕ. Εγω συναλλασομαι με την Βιβοδι και περιμενω παροχη υπηρεσιων απο τη ΒΙβοδι. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ προβλημα εαν η Βιβοδι δε μπορει να συνεργαστει με τον πΟΤΕ. Εγω σαν πελατης περνω το τελικο προιον για το οποιο εχω πληρωσει. Τι παροχη υπηρεσιων ειναι αυτη? Πως προστατευομαι εγω? Γιατι να πληρωνω για μια υπηρεσια που δε μου παρεχεται χωρις ευθυνη δικια μου? Και το χειροτερο ολων ειναι η αντιμετωπιση μου ως πελατη απο την αρχη μεχρι το τελος. Μεση ωρα αναμονης στο τηλεφωνο 45 λεπτα τα ΟΠΟΙΑ και πληρωνω (ενω ο πΟΤΕ ΔΕΝ ΧΡΕΩΝΕΙ ΑΝΑΜΟΝΗ). Κι οταν καταφερνεις να μιλησεις με καποιον αρχιζουν τα χειροτερα. Στο κλεινουν με ενα απλο "ο ΟΤΕ φταει, θα περιμενετε". Και μονο οτι η εταιρεια ριχνει το φταιξιμο σε τριτο σημαινει αποτυχια σωστης λειτουργιας. Επισης ΔΕΝ υπαρχει τροπος να μιλησεις με υπευθυνο. Σου λενε με φαξ ή οτι θα επικοινωνησουν μαζι σου αλλα τα πρωτα τα αγνουν και το 2ο δεν τοκανουν ποτε. Πονταρουν οτι στο τελος θα βαρεθεις και θα αποδεχθεις τη μοιρα σου. Εαν εσυ αυτο το αποκαλεις σωστη παροχη υπηρεσιων τοτε μαλλον δουλευεις στη Βιβοδι, ή σε καποια Βιβοδι. Ελπιζω μονο να μη σε βρει κανα τετοιο κακο, γιατι τοτε μονο θα καταλαβεις την απελπισια της κοροϊδιας. L. Υ.Σ. δεν ειναι "ο", "η" ειμαι :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KostasV Δημ. February 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2007 Θα το ξαναπώ: όσοι δεν έχετε ακόμα μπλέξει με τη Vivodi, keep your distance. :p Πλέον υπάρχουν και άλλες επιλογές. Φανταστείτε για να γράφει ο Lewton τέτοια post πόσο χαμηλά έχει πέσει η vivodi... :( :( :( Σήμερα πήρα όπως σας είχα πει για βρίσιμο και μου λέει η κοπέλα πως σήμερα(!) είχαν προγραμματίσει να το φτιάξουν. Βέβαια είναι 4 και ακόμα τίποτα δεν έχει γίνει... περιμένω... Παράθεση _____________________________________________ Be the change you want to see in the world. Mahatma Gandhi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KostasV Δημ. February 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2007 Lolota μ'αρέσει που μόνος σου στα posts σου παραδέχεσαι ότι είναι θέμα ΟΤΕ και γραμμών και όχι vivodi..Δεν έχω καμμιά διάθεση να την υπερασπιστώ,δεν ήμουν ποτέ πελάτης τους αλλά καλύτερα να μην τα ρίχνουμε όλα στους isp's. O OTE είναι η καραμέλα των ISP. Τι πάει να πει φταίει ο ΟΤΕ? Τι με νοιάζει? Είμαι πελάτης του? Όχι. Ας φρόντιζε η Βιβοντι να υπογράψει συμβόλαια με ρήτρες. Πάντως έχω μάθει από έμπιστους "πληροφοριοδότες" πως σε περισσότερες από τις μισές περιπτώσεις τα περί ΟΤΕ είναι ψέματα.... Παράθεση _____________________________________________ Be the change you want to see in the world. Mahatma Gandhi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. February 26, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2007 Ο ΟΤΕ σίγουρα προκαλεί προβλήματα, αλλά η Vivodi είναι τόσο ανοργάνωτη που προκαλεί πολλά επιπλέον... Εμένα με CableTV με βλέπω να συνεχίζω, μιας και έχω μια γραμμή που τυχαίνει να λειτουργεί άψογα (βέβαια θα μου δώσουν μόνο 8Mbps γιατί τόσα σηκώνει η γραμμή μου... :(), αλλά είναι μεγάλο το ρίσκο. Δοκιμάστε κάποια πιο οργανωμένη εταιρία για νέα σύνδεση. Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KostasV Δημ. February 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2007 λέτε να διάβασαν τα post μου και να συγκινήθηκαν??? Με πήρε μια ευγενέστατη κυρία, μου ζήτησε συγνώμη για τη ταλαιπωρία και τη καθυστέρηση και κυρίως για την έλλειψη ενημέρωσης και μου είπε ότι αύριο πιθανότατα θα παίζει η γραμμή μου. Μου είπε και άλλα ενδιαφέροντα, ΟΤΑΝ λυθεί το πρόβλημα οριστικά θα σας ενημερώσω, γιατί προς το παρόν υπάρχουν ακόμα αρκετά "αν"... Για να δούμε παίδες... Παράθεση _____________________________________________ Be the change you want to see in the world. Mahatma Gandhi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ronaldinio Δημ. February 28, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2007 ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ DSL CUBE ME 99Ε ΣΤΑ 4 ΜΒΙΤ.ΑΦΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ,ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΣΩ ΑΡΥΣ ΣΤΟ 1ΜΒΙΤ(ΑΝΤΙ ΓΙΑ 4).ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ 10-12 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ. ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΤΟ USERNAME KAI TO PASSWORD.EΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mampk19 Δημ. February 28, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2007 καλησπέρα παίδες, εδώ και καιρό έχω μετακομοίσει σε καινούργιο σπίτι στους Αμπελόκηπους και τώρα τελευταία σκέφτομαι να βάλω τηλέφωνο -κυρίως για internet, στο οποίο οι απαιτήσεις μου είναι χαμηλές. Απο τα λίγα που καταλαβαίνω και είδα, βρήκα το Vivodi Telefonet 128 και έριξα και ένα διάβασμα στα posts σας εδώ. Με έχετε μπερδέψει!!! Αξίζει η "ακατανόμαστη" τελικά, η θα μου βγάλει το λάδι μέχρι να μπορέσω να τσεκάρω τις 5-6 σελίδες που χρειάζομαι καθημερινά? Η ποιότητα του VOIP που προσφέρει είναι απαγορευτική τελικά, ή όχι?? Σκεφτόμουν στον αντίποδα τη Forthnet 2play SoHo, αλλά δεν ξέρω αν θεωρείτε καλύτερη ή χειρότερη επιλογή απο τη Vivodi! Τι κάνω.....:confused: :confused: :confused: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ariadgr Δημ. February 28, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2007 ...βρήκα το Vivodi Telefonet 128 και έριξα και ένα διάβασμα στα posts σας εδώ. Με έχετε μπερδέψει!!! Αξίζει η "ακατανόμαστη" τελικά, η θα μου βγάλει το λάδι μέχρι να μπορέσω να τσεκάρω τις 5-6 σελίδες που χρειάζομαι καθημερινά? Αν θεωρείς ότι τα 128Kbps είναι αρκετά για τη χρήση Internet που θέλεις, τότε δεν θα υπάρχει θέμα με τη Vivodi. Να ρώταγε αυτός που παίρνει το πρόγραμμα των 20Mbps αν θα παίρνει 20Mbps Internet ή λιγότερα, να το καταλάβω. Αλλά στα 128Kbps δε νομίζω ότι θα βλέπεις λιγότερα. Η ποιότητα του VOIP που προσφέρει είναι απαγορευτική τελικά, ή όχι?? Η τηλεφωνία που δίνει η Vivodi μέσω VoIP είχε από την αρχή της λειτουργίας της άριστη ποιότητα, σχεδόν εφάμιλλη του ΟΤΕ. Και αυτό γιατί η τηλεφωνία παρέχεται από τον κόμβο της Vivodi μέχρι το σπίτι σου μέσω του ιδιόκτητου δικτύου (δεν δρομολογείται μέσω Internet όπως γίνεται με το eVoice, iCall και λοιπές SIP υπηρεσίες). Τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί δεν αφορούν την ποιότητα της τηλεφωνίας, αλλά προβλήματα στην εξυπηρέτηση πελατών, στο χρόνο παράδοσης της υπηρεσίας κλπ γραφειοκρατικά. Σκεφτόμουν στον αντίποδα τη Forthnet 2play SoHo, αλλά δεν ξέρω αν θεωρείτε καλύτερη ή χειρότερη επιλογή απο τη Vivodi! Αυτό το ξεχνάς, αφού η Forthnet δεν δίνει Full LLU σε ανενεργό βρόχο, και εσύ δεν έχεις τηλεφωνική γραμμή. Οι επιλογές που έχεις είναι: > Vivodi Full LLU σε ανενεργό βρόχο (Telefonet/Cable TV/Maxx + DSL phone) > Tellas Zisto Full LLU σε ανενεργό βρόχο (προσοχή, το πακέτο Telephone έχει χρονοχρέωση για το Ιnternet) > On Telecoms Full LLU σε ανενεργό βρόχο (πάγιο τέλος κλήσης €0,09) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KostasV Δημ. February 28, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2007 λέτε να διάβασαν τα post μου και να συγκινήθηκαν??? Με πήρε μια ευγενέστατη κυρία, μου ζήτησε συγνώμη για τη ταλαιπωρία και τη καθυστέρηση και κυρίως για την έλλειψη ενημέρωσης και μου είπε ότι αύριο πιθανότατα θα παίζει η γραμμή μου. Μου είπε και άλλα ενδιαφέροντα, ΟΤΑΝ λυθεί το πρόβλημα οριστικά θα σας ενημερώσω, γιατί προς το παρόν υπάρχουν ακόμα αρκετά "αν"... Για να δούμε παίδες... Με ιδιαίτερη συγκίνηση σας αναγγέλλω ότι έχω Ιντερνετ και τηλέφωνο!!!!!!!!!!!! Η ευγενέστατη κυρία που σας έγραψα αποδείχτηκε η πρώτη από τη Vivodi που όταν είπε αύριο εννοούσε πράγματι αύριο, το τηλέφωνο δούλεψε (μια βιαστική κλήση που έκανα είχε καλή ποιότητα), το Ιντερνετ έπαιξε ( τη ταχύτητα θα τη μετρήσω το απόγευμα και θα σα πω), οπότε τέλος καλά όλα καλά με 2 μήνες καθυστέρηση. Ένα συνολικό σχόλιο για την όλη ιστορία θέλω να κάνω μόνο. Η κυρία αυτή μου είπε διάφορα ενδιαφέροντα, τα οποία άμα τα βάλω δίπλα σε πράγματα που έμαθα όλο αυτό διάστημα από (αξιόπιστους) ανθρώπους του ΟΤΕ, διαπιστώνω ότι ο οργανισμός και οι εναλλακτικοί παίζουν λίγο τη γάτα και το ποντίκι. (με τους ρόλους να αντιστρέφονται ανάλογα τη περίπτωση), με τους καταναλωτές να βρίσκονται στη μέση και να προσπαθούν να βγάλουν άκρη με αυτά που ακούνε. Η Vivodi ειδικότερα, (και φαντάζομαι και οι άλλοι εναλλακτικοί), οφείλουν να κατανοήσουν πως το LLU τους δημιουργεί υποχρεώσεις. Όσο δίκιο και να έχουν, αν έχουν, ότι ο ΟΤΕ τους σαμποτάρει, πρέπει να κατανοήσουν ότι ΔΕ μας ενδιαφέρει γιατί δεν είμαστε πελάτες του και πρέπει να βρουν τρόπους να αντιμετωπίσουν και να επικοινωνήσουν αυτό το πρόβλημα που υποστηρίζουν ότι τους δημιουργεί ο ΟΤΕ. Διάβασα ότι ο ΟΤΕ υποχρεώνεται από την ΕΕΤΤ να πληρώνει ένα πρόστιμο στη Tellas για κάθε γραμμή που καθυστερεί. Αυτό το πρόστιμο η Tellas θα το βάλει στα ταμία της, ή θα το περάσει στο ταλαίπωρο συνδρομητή που περιμένει ως αποζημίωση? Όσοι έχουν ζήσει στο εξωτερικό γνωρίζουν καλά ότι σε ανάλογες με τη δική μου περιπτώσεις είναι δεδομένο ότι η εταιρία αποζημιώνει με κάποιο τρόπο το παθόντα καταναλωτή. Εδώ, στην Ελλάδα της Ε.Ε., τι κάνουν? Στη Vivodi δε θα κόστιζε τίποτα να μου δώσει 3 μήνες δωρεάν χρήση των υπηρεσιών που περίμενα τόσο καιρό, ούτε φυσικά θα είχαν κάποια ουσιώδη διαφορά στο δικό μου προϋπολογισμό τα 90 ευρω πάνω ή 90 ευρω κάτω, η κίνηση όμως θα μέτραγε και θα έδειχνε μια πελατοκεντρικη εταιρία που αναγνωρίζει ειλικρινά τα όποια λάθη ή παραλήψεις. P.S. Δευτέρα τους παίρνω τηλέφωνο να ζητήσω αναβάθμιση σε Cable!!! :p :p :p Παράθεση _____________________________________________ Be the change you want to see in the world. Mahatma Gandhi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kytso Δημ. March 1, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 1, 2007 ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΩ ΣΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ... Συνολικά 6 ώρες και 23 λεπτά αναμονή (επειδή τα σημειώνω, ετσι ?) σε 7 κλήσεις στην τεχνική βοήθεια !!! Συνοπτικά : τέλος του 2006 ενεργοποιήθηκε η Telefonet128. Ολα καλά μέχρι εδώ. Από την επόμενη κι όλας μέρα ξεκινάει η προσπάθειά μου να επικοινωνήσω με κάποιον τεχνικό : 1η επικοινωνία (μετά από 1 ώρα και 12 λεπτά) : Στείλτε ένα email στο adsl...@vivodi.gr στο οποίο θα ζητάτε την ενεργοποίηση του προσωπικού τηλεφωνητή. Το email εστάλει (2 φορές) στο οποίο ζητούσα να μου απαντήσουν με οδηγίες χρήσης.... Καμμία απάντηση (φυσικά). 2η επικοινωνία (1ω 23') : "Θα σας καλέσει κάποιος τεχνικός..." ... -Ναι, καλά... 3η (53' - Ουάο!) : "Δεν καταλαβαίνω τι γίνεται. Θα σας καλέσουμε εμείς... Όχι κύριε, σίγουρα θα σας καλέσουμε..." -Δηλαδή την προηγούμενη φορά δεν ήταν τελείως σίγουρο... 4η ..., 5η ..., 6η (47' - Βελτιώσεις βλέπω...) : Κοιτάξτε, επειδή είμαι καινούριος και δεν ξέρω, θα σας πω ένα συναδελφικό TIP (!!!) : Καλέστε αύριο κατά τις 6 το πρωί που πιάνει δουλειά η 1η βάρδια και δεν έχει πολύ κίνηση. 7η (23' 6:15 το πρωί, πριν ξημερώσει) : Πρώτη φορά ακούω αυτό το μήνυμα που σας βγάζει. Θα σας καλέσουμε όταν το ελέγξουμε... Άσε ρε μεγάλε, έδωσα 15 ευρώ και πήρα ένα μηχάνημα-τηλεφωνητή και έκανα τη δουλειά μου. Αν το ήξερα από την αρχή δεν θα είχα χάσει και ένα μεροκάματο συνολικά. Ευτυχώς (οφείλω να το ομολογήσω) που η γραμμή (τηλεφωνική και internet) λειτουργούν. Εάν η τηλεφωνική είχε πρόβλημα από που θα τους καλούσα και θα περίμενα 6 ώρες ;;;; Από το κινητό ;;; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !!! ΥΓ: Στο μεταξύ στο λεξικό που ψάχνω; Στο Εξυπηρέτηση ή στο Vivodi; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Theoni Δημ. March 1, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 1, 2007 ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΩ ΣΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ... Συνολικά 6 ώρες και 23 λεπτά αναμονή (επειδή τα σημειώνω, ετσι ?) σε 7 κλήσεις στην τεχνική βοήθεια !!! Συνοπτικά : τέλος του 2006 ενεργοποιήθηκε η Telefonet128. Ολα καλά μέχρι εδώ. Από την επόμενη κι όλας μέρα ξεκινάει η προσπάθειά μου να επικοινωνήσω με κάποιον τεχνικό : 1η επικοινωνία (μετά από 1 ώρα και 12 λεπτά) : Στείλτε ένα email στο adsl...@vivodi.gr στο οποίο θα ζητάτε την ενεργοποίηση του προσωπικού τηλεφωνητή. Το email εστάλει (2 φορές) στο οποίο ζητούσα να μου απαντήσουν με οδηγίες χρήσης.... Καμμία απάντηση (φυσικά). 2η επικοινωνία (1ω 23') : "Θα σας καλέσει κάποιος τεχνικός..." ... -Ναι, καλά... 3η (53' - Ουάο!) : "Δεν καταλαβαίνω τι γίνεται. Θα σας καλέσουμε εμείς... Όχι κύριε, σίγουρα θα σας καλέσουμε..." -Δηλαδή την προηγούμενη φορά δεν ήταν τελείως σίγουρο... 4η ..., 5η ..., 6η (47' - Βελτιώσεις βλέπω...) : Κοιτάξτε, επειδή είμαι καινούριος και δεν ξέρω, θα σας πω ένα συναδελφικό TIP (!!!) : Καλέστε αύριο κατά τις 6 το πρωί που πιάνει δουλειά η 1η βάρδια και δεν έχει πολύ κίνηση. 7η (23' 6:15 το πρωί, πριν ξημερώσει) : Πρώτη φορά ακούω αυτό το μήνυμα που σας βγάζει. Θα σας καλέσουμε όταν το ελέγξουμε... Άσε ρε μεγάλε, έδωσα 15 ευρώ και πήρα ένα μηχάνημα-τηλεφωνητή και έκανα τη δουλειά μου. Αν το ήξερα από την αρχή δεν θα είχα χάσει και ένα μεροκάματο συνολικά. Ευτυχώς (οφείλω να το ομολογήσω) που η γραμμή (τηλεφωνική και internet) λειτουργούν. Εάν η τηλεφωνική είχε πρόβλημα από που θα τους καλούσα και θα περίμενα 6 ώρες ;;;; Από το κινητό ;;; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !!! ΥΓ: Στο μεταξύ στο λεξικό που ψάχνω; Στο Εξυπηρέτηση ή στο Vivodi; To e-mail δεν είναι adsl..@vivodi.gr, είναι dsl-services@vivodi.gr. Μήπως γι αυτό δε σου απάντησαν? Επίσης, αν έχεις το vood μπορείς και από εδώ να αλλάξεις κάποιες ρυθμίσεις, να βλέπεις εισερχόμενες-εξερχόμενες, να βάλεις απόκρυψη ή όχι, να φτιάξεις ομάδες στον τηλ/κό κατάλογο κλπ. Για username, αν δεν κάνω λάθος βάζεις το πρώτο γράμμα από το όνομά σου και όλο το επώνυμό σου, όλα με λατινικούς χαρακτήρες, και για password βάζεις αυτό που σου έχουν δώσει για τη σύνδεσή σου. Π.χ. Αν σε λένε Γιώργο Παπαδόπουλο θα βάλεις για username: gpapadopoulos Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
woudoulis Δημ. March 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2007 Παιδιά μεθαύριο περιμένω τεχνικό της Βίβο για να έχω ίντερνετ και τηλέφωνο ( 1024 ταχύτητα ) Πρέπει να προσέξω κάτι την ώρα της εγκατάστασης ? να του πω κάτι ? Γιατί φαντάζομαι ότι έτσι και φύγει ...... άντε να τον ξαναβρώ Ασύρματο ρούτερ (δεν έχω ακόμα κάρτα ασύρματη και λέω να το συνδέσω με καλώδιο για αρχή ) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.