Jump to content

Χθες χρεωθηκατε mobile internet αξιας 2€


dagas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δε μου λετε ρε παιδια, εχω διαβασει πολλα σχολια. Τελικα η wind φταιει ή το κινητο; Ενα κινεζικο εχω. Αυτο που ξερω ειναι οτι στη κοσμοτε απενεργοποιουσα τα δεδομενα και ησυχαζε το κεφαλι μου, (βεβαια τοτε ειχα επωνυμο κινητο -δε ξερω αν παιζει ρολο)τωρα με δεδομενα απενεργοποιημενα μου εχει φαει 3 ευρω, και να δειτε αυριο θα μου στειλει μνμ οτι εφαγε κιαλλο ευρω.

 

Που θα παει αυτη η βαλιτσα;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 625
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

εγω αμα φυγω απο τη wind θα γλιτωσω; αυτο με νοιαζει, αντε γιατι στο τσακ ειμαι.

 

Σε καμιά απ΄τις άλλες 2 ΔΕΝ υπάρχει αυτό.

Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

Κόλπο της wind είναι... και με επώνυμη συσκευή να είσαι, θα στο ψυρίσει το 1€...

Αλλά θα μπαίνεις στο φβ, θα τους το λες και θα στο δίνουν πίσω.

Link to comment
Share on other sites

εγω αμα φυγω απο τη wind θα γλιτωσω; αυτο με νοιαζει, αντε γιατι στο τσακ ειμαι.

 

NAI! Εγώ με Cubot S200 δεν είχα πρόβλημα στην Cosmote ΠΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ με cosmote WHAT'S up το είχα πάθει δύο βράδια στη σειρά..δεν είχα πακέτο δεδομένων και το WiFi ήταν κλειστό..πήρα τηλ για παράπονο και μου ενεργοποίησαν μια υπηρεσία για να μην ξανασυμβεί..από τότε βέβαια έχω πάντα πακέτα δεδομένων αλλά και ενεργοποιημένο το WiFi την νύχτα..

 

Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

δυστυχώς δεν υπάρχει τέτοια υπηρεσία στην WIND,
Link to comment
Share on other sites

εγω αμα φυγω απο τη wind θα γλιτωσω; αυτο με νοιαζει, αντε γιατι στο τσακ ειμαι.

Λογικά με cosmote θα γλυτώσεις, αλλά δεν φταίει η εταιρία και εξηγώ παρακάτω το γιατί.

 

 

Σε καμιά απ΄τις άλλες 2 ΔΕΝ υπάρχει αυτό.

 

Ναι καλά.

http://s32.postimg.org/kja449ksh/ssst.jpg

Πλέον το έχει διορθώσει η κοσμοτέ βέβαια και έρχονται απλά μηνύματα (πολλά) ότι δεν έχω ίντερνετ, αλλά είναι 100% θέμα του συνδυασμού λειτουργικού - συσκευής. Μάλλον κάποια λειτουργική εφαρμογή του android που σε άλλες συσκευές υπάρχει και σε άλλες όχι, αλλά δεν έχουμε βρει ποιά.

Στο Core και στο sduos, μου το κάνανε και οι τρεις εταιρίες, στο Coolpad που έχω τώρα δεν το κάνει καμία.

Edited by marras

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ με cosmote WHAT'S up το είχα πάθει δύο βράδια στη σειρά..δεν είχα πακέτο δεδομένων και το WiFi ήταν κλειστό..πήρα τηλ για παράπονο και μου ενεργοποίησαν μια υπηρεσία για να μην ξανασυμβεί..από τότε βέβαια έχω πάντα πακέτα δεδομένων αλλά και ενεργοποιημένο το WiFi την νύχτα..

 

Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Εισα σιγουρος οτι η συνδεση δεδομενων ηταν απενεργοποιημενη οταν συνεβη η χρεωση;

Edited by Drac
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Παιδιά μόνο με κ...Τε μου είχε συμβεί παλιότερα όμως .Wind δε μου χει συμβεί ποτέ.

Edge SA For Ever

Link to comment
Share on other sites

Εισαι τυχερος που δε συνεβει στη wind.

Εκτος αν εχεις ενεργοποιημένο ΠΑΝΤΑ πακετο δεδομενων

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Γειά σας! Πήρα το δωρεάν Network Challenge 1GB της Wind τη Δευτέρα 6/3/17. Είχα κάνει πριν από αρκετό καιρό φραγή στο internet γιατί ξαφνικά μου χρέωναν 1€ κάθε λίγο και λιγάκι, ενώ δεν είχα κάνει χρήση, πλην 1-2 φορές που "πάτησα" κατά λάθος τον browser π.χ. Ζήτησα λοιπόν την Τετάρτη 8/3 από την Εξυπηρέτηση Πελατών (1260) να μου το ανοίξουν για τη χρήση αυτού του 1GB στο κινητό μου, κάτι που έγινε.

Την επομένη, Πέμπτη 9/3, έλαβα SMS από Wind ότι χρεώθηκα 1,01€ για χρήση internet την 8/3. Τηλεφώνησα στην Εξυπηρέτηση Πελατών και η ευγενέστατη και εξυπηρετηκότατη κυρία μου είπε (αφού τη διαβεβαίωσα ότι δεν μπήκα στο internet παρά μόνο με την κάρτα του Network Challenge), ότι μπορεί στο παρασκήνιο να ενημερώθηκε κάτι στο λογισμικό ή κάποια εφαρμογή να έκανε ενημέρωση (το ίδιο μου είχαν πει και τότε που έκανα φραγή). Και ότι η λύση είναι να πάω στις ρυθμίσεις της συσκευής και να αλλάξω το ΑΡΝ, πράγμα που, αμέσως μετά το τηλεφώνημα έκανα.

Το SMS αυτό το έλαβα και Παρασκευή 10/3 και Σάββατο 11/3 (3 ημέρες Χ 1,01€).

Απορίες: (α) Για ένα χρόνο χονδρικά, αφότου είχα αγοράσει τη συσκευή, δεν είχα τέτοια "παρατράγουδα". Ξαφνικά, μέσα στο 2016, άρχισε αυτή η ιστορία, οπότε και τους ζήτησα φραγή...

(β) Σε ό,τι αφορά την ενημέρωση λογισμικού ή Χ εφαρμογής, δεν έρχεται ειδοποίηση για κάτι τέτοιο (π.χ. "3 διαθέσιμες ενημερώσεις"); Αδυνατώ να κατανοήσω αυτό το περί παρασκηνιακής ενημέρωσης!.. Και για να σας εξομολογηθώ την αμαρτία μου, σκέφθηκα ότι, με αυτόν τον τρόπο, βρίσκουν ευκαιρία να "αρμέξουν" την κάρτα... Προσωπικά, δεν μιλάω στο κινητό παρά σπανιότατα, οπότε δεν τους "κάνω τζίρο" και, σε πελάτες σαν κι εμένα, από κάπου πρέπει να βγάλουν χρήματα, όθεν και π.χ. το σενάριο της παρασκηνιακής ενημέρωσης. Θεωρία συνωμοσίας; Τί να πω... Έχω σκεφθεί, αν δεν μου τα επιστρέψουν (εφ'όσον είμαι εν δικαίω), να αποτανθώ στην ΕΕΕΤ.

Έχει κάποιος μια παρόμοια εμπειρία και τι έκανε;

Ευχαριστώ τα μάλα!

Link to comment
Share on other sites

παρασκηνιακή ενημέρωση μόνο με την wind γίνεται .... πασίγνωστο παραμύθι της ν'αρμεγει τους πελάτες της

χρόνια παθών....και κάθε τρεις και λίγο να διαμαρτύρομαι στο fb,κλείσιμο δεδομένων στο 1231....κτλ...

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Προς: akalos

Σ'ευχαριστώ για το σχόλιό σου!

Εσύ έκανες κάτι επ'αυτού;

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Προς: akalos

Είχα λάβει αρχικά ημιτελές το σχόλιό σου.

Link to comment
Share on other sites

Προς: akalos

Σ'ευχαριστώ για το σχόλιό σου!

Εσύ έκανες κάτι επ'αυτού;

ναι από το Facebook ....80% μου τα πιστωναν πίσω....

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας! Πήρα το δωρεάν Network Challenge 1GB της Wind τη Δευτέρα 6/3/17. Είχα κάνει πριν από αρκετό καιρό φραγή στο internet γιατί ξαφνικά μου χρέωναν 1€ κάθε λίγο και λιγάκι, ενώ δεν είχα κάνει χρήση, πλην 1-2 φορές που "πάτησα" κατά λάθος τον browser π.χ. Ζήτησα λοιπόν την Τετάρτη 8/3 από την Εξυπηρέτηση Πελατών (1260) να μου το ανοίξουν για τη χρήση αυτού του 1GB στο κινητό μου, κάτι που έγινε.

Την επομένη, Πέμπτη 9/3, έλαβα SMS από Wind ότι χρεώθηκα 1,01€ για χρήση internet την 8/3. Τηλεφώνησα στην Εξυπηρέτηση Πελατών και η ευγενέστατη και εξυπηρετηκότατη κυρία μου είπε (αφού τη διαβεβαίωσα ότι δεν μπήκα στο internet παρά μόνο με την κάρτα του Network Challenge), ότι μπορεί στο παρασκήνιο να ενημερώθηκε κάτι στο λογισμικό ή κάποια εφαρμογή να έκανε ενημέρωση (το ίδιο μου είχαν πει και τότε που έκανα φραγή). Και ότι η λύση είναι να πάω στις ρυθμίσεις της συσκευής και να αλλάξω το ΑΡΝ, πράγμα που, αμέσως μετά το τηλεφώνημα έκανα.

Το SMS αυτό το έλαβα και Παρασκευή 10/3 και Σάββατο 11/3 (3 ημέρες Χ 1,01€).

Απορίες: (α) Για ένα χρόνο χονδρικά, αφότου είχα αγοράσει τη συσκευή, δεν είχα τέτοια "παρατράγουδα". Ξαφνικά, μέσα στο 2016, άρχισε αυτή η ιστορία, οπότε και τους ζήτησα φραγή...

(β) Σε ό,τι αφορά την ενημέρωση λογισμικού ή Χ εφαρμογής, δεν έρχεται ειδοποίηση για κάτι τέτοιο (π.χ. "3 διαθέσιμες ενημερώσεις"); Αδυνατώ να κατανοήσω αυτό το περί παρασκηνιακής ενημέρωσης!.. Και για να σας εξομολογηθώ την αμαρτία μου, σκέφθηκα ότι, με αυτόν τον τρόπο, βρίσκουν ευκαιρία να "αρμέξουν" την κάρτα... Προσωπικά, δεν μιλάω στο κινητό παρά σπανιότατα, οπότε δεν τους "κάνω τζίρο" και, σε πελάτες σαν κι εμένα, από κάπου πρέπει να βγάλουν χρήματα, όθεν και π.χ. το σενάριο της παρασκηνιακής ενημέρωσης. Θεωρία συνωμοσίας; Τί να πω... Έχω σκεφθεί, αν δεν μου τα επιστρέψουν (εφ'όσον είμαι εν δικαίω), να αποτανθώ στην ΕΕΕΤ.

Έχει κάποιος μια παρόμοια εμπειρία και τι έκανε;

Ευχαριστώ τα μάλα!

Και γιατί ζήτησες να στο ανοιξουν ; Η κάρτα SIM δεν έχει καμμία σχέση με το τηλέφωνο.

Εσύ ζήτησες να σου ανοίξουν το Internet στην κάρτα σου SIM , και όχι προφανώς στην challenge....

Μετά από αυτό που έκανες δεν είναι περίεργο που χρεώθηκες.

Ζήτα να στο κλεισουν ξανά αν δεν θες να χρεώνεσαι.

Link to comment
Share on other sites

(β) Σε ό,τι αφορά την ενημέρωση λογισμικού ή Χ εφαρμογής, δεν έρχεται ειδοποίηση για κάτι τέτοιο (π.χ. "3 διαθέσιμες ενημερώσεις"); Αδυνατώ να κατανοήσω αυτό το περί παρασκηνιακής ενημέρωσης!.. Και για να σας εξομολογηθώ την αμαρτία μου, σκέφθηκα ότι, με αυτόν τον τρόπο, βρίσκουν ευκαιρία να "αρμέξουν" την κάρτα... Προσωπικά, δεν μιλάω στο κινητό παρά σπανιότατα, οπότε δεν τους "κάνω τζίρο" και, σε πελάτες σαν κι εμένα, από κάπου πρέπει να βγάλουν χρήματα, όθεν και π.χ. το σενάριο της παρασκηνιακής ενημέρωσης. Θεωρία συνωμοσίας; Τί να πω... Έχω σκεφθεί, αν δεν μου τα επιστρέψουν (εφ'όσον είμαι εν δικαίω), να αποτανθώ στην ΕΕΕΤ.

Έχει κάποιος μια παρόμοια εμπειρία και τι έκανε;

Ευχαριστώ τα μάλα!

Και πως θα γίνει ο έλεγχος για την ύπαρξη της όποιας αναβάθμισης;Δεν θα γίνει με data?:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εμένα ρε παιδιά δεν μου έχει γίνει ποτέ αυτή η χρεώση βέβαια είμαι μόνιμα με πακέτο δεδομένων

Ούτε σε εμένα ποτέ δεν έχει τυχει να με χρεώσουν, εκτός από μια φορά που είχα ξεχάσει να ανανεώσω το πακέτο

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν χρεωνομαι ποτε ουτε και ο πατερας μου.Κλεινουμε δεδομενα και δεν κινειται τιποτα.Και με Q που ειχα,και σε οτι συσκευη ειχα(android,

windows phone) και τωρα στο iPhone κανενα θεμα.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους!Μήπως χρεώνουν τα speedtest που κάνουμε γιατί τρώνε πολλά mb στις μετρησεις.Δεν ξέρω τι μπορεί να φτάιει ίσως αυτό.Τωρα έχω πακέτο το gigasurf κ δεν με χρεώνει.Αναγκαζεσαι όμως κάθε μήνα να βάζεις πακέτο για να μην χρεώνεται.
Link to comment
Share on other sites

Πράγματι, κάποια κινητά έχουν πρόβλημα και κάνουν σύνδεση στο διαδίκτυο ακόμα και όταν κλείσεις τα δεδομένα.

 

Αρκεί να πας στις ρυθμίσεις δεδομένων κινητής και να προσθέσεις ένα νέο APN με κενές ρυθμίσεις.

Έπειτα, επιλέγεις να ενεργοποιηθεί αυτό το APN. Τότε, το κινητό δεν θα είναι σε θέση να κάνει σύνδεση με δεδομένα.

Όταν βάλεις στο μέλλον δεδομένα, αρκεί να πας και να αλλάξεις το ενεργό APN στο σωστό και αυτό ήταν! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να βάλεις νέο APN. Σβήνεις έναν χαρακτήρα από το κανονικό, και είναι το ίδιο. Όταν θέλεις να μπεις στο μέλλον, το επαναφέρεις.

 

Sent from my Moto X Play

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να σβήσεις τον τελευταίο χαρακτήρα (το "r" από το .gr). Έτσι και δεν θα μπαίνει, και αν θελήσεις στο μέλλον να το χρησιμοποιήσεις απλά προσθέτεις ξανά τον συγκεκριμένο χαρακτήρα και είσαι εντάξει.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...