Jump to content

Χθες χρεωθηκατε mobile internet αξιας 2€


dagas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πλέον στις βασικές χρεώσεις τόσο του f2g όσο και του what'up και cu έχει ενσωματωθεί το πακέτο internet daily με ακριβώς την ίδια χρέωση 20MB με 1€ με διάρκεια μίας ημέρας. Στο what'up έχεις τη δυνατότητα να απεργοποίησεις την υπηρεσία internet day pass (το αντίστοιχο του internet daily του f2g) με ένα δωρεάν sms, αλλά δε βρήκα και δε γνωρίζω τί χρέωση θα έχει ένας συνδρομητής αν έχει απεργοποιήσει την υπηρεσία internet day pass στο what'up και μπει στο internet με τα δεδομένα του κινητού.

 

Από μόνη της η χρέωση του internet daily μου φαίνεται παράλογη και καταχρηστική μιας και θεωρητικά η χρέωση ανά MB θα ήταν 0,05€ (αφού τα 20ΜΒ = 1€ το 1MB = 1:20 = 0,05€), ενώ με το internet daily προπληρώνεις και τα 20MB στην τιμή του 1€ ασχέτως αν μπεις κατά λάθος internet ή χρησιμοποιήσεις 1KB.

 

Παρόμοιο πράγμα συμβαίνει και με τις χρεώσεις των κλήσεων, αφού η χρέωση των κλήσεων γίνεται ανά λεπτό πληρώντας 0,486€ την κλήση αν μιλήσεις από 0 έως 60 δευτερόλεπτα και το βήμα είναι ανά λεπτό. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι η χρέωση κλήσεων εντός ευρωπαϊκής ένωσης (σε ελληνικό νούμερο) είναι €0,234 το λεπτό με ελάχιστο χρόνο κλήσης τα 30'' και στη συνέχεια το βήμα είναι ανά δευτερόλεπτο https://www.wind.gr/gr/f2g/ti-kerdizo/timokatalogos/roaming/ και θα μειωθούν κι άλλο οι χρεώσεις περιαγωγής εντός ευρωπαϊκής ένωσης http://www.iefimerida.gr/news/232996/terma-oi-hreoseis-periagogis-entos-tis-ee-analytika-o-timokatalogos-gia-kliseis-sms.

Μου φάνηκε αρκετά παράξενη η τόσο μεγάλη διαφορά στις χρεώσεις των κλήσεων, ουσιαστικά πληρώνεις λιγότερο από τα μισά χρήματα αν πάρεις τηλέφωνο από χώρα εντός ευρωπαϊκής ένωσης σε άλλη χώρα εντός ευρωπαϊκής ένωσης ή στην Ελλάδα (σε ελληνικό νούμερο) από ότι αν πάρεις τηλέφωνο εντός Ελλάδας χωρίς να έχεις ενεργοποιημένο πακέτο ομιλίας. Το ρώτησα στην εξυπηρέτηση του f2g και μου είπαν ότι υπάρχουν συμφέροντα πακέτα ομιλίας στο f2g χωρίς να σχολιάσουν κάτι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 625
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Διαγράφηκαν ποστ. Ξέφυγε εκτός θέματος η συζήτηση και το κυριότερο κάποιοι πέρασαν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις και χαρακτηρισμούς. Βρισκόμαστε εδώ για να συζητάμε ήρεμα και πολιτισμένα. Θα παρακαλέσω να μην δοθεί συνέχεια με εκτός Ο.Π.Χ. συμπεριφορές. Σε αντίθετη περίπτωση θα υπάρξουν κυρώσεις από την Ο.Δ.

[sIGPIC][/sIGPIC]

The only time I'm easy's when I'm Killed by death.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια βοήθεια γιατί θα τρελαθώ.

Παρόλο που απενεργοποίησα το δεδομένα του κινητού πριν λήξουν, την επόμενη μέρα ήρθε μήνυμα ότι με χρεώσανε 1€.

Την επόμενη μέρα ξανά τα ίδια. Σημειωτέον δεν εμφανίζεται σηματάκι data(2G,3G,LTE ect) μόνο οι μπάρες του σήματος.

Τέλος πάντων να μην πολυλογώ, σε διάστημα μιάς ενδομάδας με χρεώσανε 4 φορές.

Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών (σημείωση η φόρμα επικοινωνίας που έχουν στο site δεν ολοκληρωνόταν)

Τους εξηγώ τι γίνεται, μου λέει θα το κοιτάξουν αλλά αν το ξανακάνει είναι θέμα του κινητού και δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι'αυτό.

Πραγματικά μου πιστώνονται 4€

 

Χθες και σήμερα μου ήρθαν πάλι μηνύματα. Τελικά κατάλαβα ότι όταν συνδέομαι σε wifi, με χρεώνει.

Αυτό που μου κίνησε την περιέργεια είναι ότι την πρώτη εβδομάδα δε χρεωνόμουν καθημερινά.

Υπολόγισα ότι χρεώθηκα τις ημέρες που άνοιξα το wifi. (Τις ημέρες που πήγα γυμναστήριο :p )

Είναι σίγουρο, Χθες το άνοιξα επι τούτου και σήμερα ήρθε μήνυμα.

 

Υπάρχει άλλος με το ίδιο πρόβλημα;

Το κινητό είναι iphone 5 μοντέλο Α1429

Σημειωτέον, έχω διαγράψει και τo apn (myq)

 

Μήπως όταν χρεώνεστε ενεργοποιείτε το wifi;

Edited by user_one

Αριθμός δωρεάν εξυπηρέτησης Wind: 13700

Καταγγελία σύμβασης κι επιστροφή εναπομείναντος υπολοίπου καρτοκινητού: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/about_Regulation.html

Link to comment
Share on other sites

Είναι πιθανό. Εγώ το εχω μόνιμα ανοιχτό και τελευταία φορά που χρεώθηκα 1 ευρώ ήμουν στο σπίτι απο το πρωί με WiFi και το πακέτο έληγε το απόγευμα η βράδυ.
Using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Ειχα ενεργοποιησει το Blender που εληξε εχτες. Σημερα πηρα το μηνυμα για το 1 ευρω. Εννοειται οτι δεν εχω ανοιξει δεδομενο σημερα. Το ιδιο συναιβει και τον προηγουμενο μηνα που εληξε το ιντερνετ. Την αλλη μερα 1ε. Τι παιζει ρε παιδια; Θα παω σε καταστημα Wind για να παραπονεθω.
Take five..
Link to comment
Share on other sites

Ειχα ενεργοποιησει το Blender που εληξε εχτες. Σημερα πηρα το μηνυμα για το 1 ευρω. Εννοειται οτι δεν εχω ανοιξει δεδομενο σημερα. Το ιδιο συναιβει και τον προηγουμενο μηνα που εληξε το ιντερνετ. Την αλλη μερα 1ε. Τι παιζει ρε παιδια; Θα παω σε καταστημα Wind για να παραπονεθω.

 

8005000200 χωρις χρεωση. για παραπονα και βλαβες

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ειμαι κατοχος ενος lg g4 και η καρτα μου ειναι ενα f2go .

Δεν εχω αγορασει καποιο πακετο δεδομενων.

Συστηματικα η wind μου αφαιρει ενα ευρω την ημερα απο την καρτα μου , ταχα μου για χρηση δεδομενων.

την πρωτη φορα δεν εκανα τιποτε , την δευτερη πηγαινω σε καταστημα και μου μπλοκαρουν τελειως την χρηση δεδομενων απο το κινητο.

Οταν ομως καποια στιγμη αγορασα πακετο δεδομενων, μολις εληξε η χρονικη διαρκεια τους , αρχισε παλι η wind να τσιμπαει ενα ευρουλακι την ημερα.

για να ειμαι σιγουρος οτι δεν κανω εστω και κατα λαθος χρηση των δεδομενων, αφαιρεσα το σχετικο κουμπι και απο την γραμμη που ειναι μαζι με τα αλλα (wifi,τοποθεσια, bluetooth ktl).

Παρ ολα αυτα , συνεχιζεται η τακτικη χρεωση του ενος ευρω.

οταν επικοινωνω με την wind η αληθεια ειναι οτι μου πιστωνουν το ποσο που μου αφαιρεσαν.

σε γραπτη επικοινωνια , ισχυριζονται οτι '' Θα θέλαμε να σημειώσουμε ότι υπάρχει περίπτωση πάρα πολλά Smartphones ακόμα και χωρίς δική μας ενέργεια/δραστηριότητα να "κατεβάσουν" μέχρι και 150Kb την ημέρα. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει χρέωση βάσει Mobile Internet Daily.''

Η lg αρνειται κατηγορηματικα την πιθανοτητα το κινητο να κανει χρηση δεδομενων χωρις αυτα να ειναι ενεργοποιημενα.

Κατοπιν αυτων λοιπον θεωρω οτι η wind εχει καποιο bug στο σχετικο λογισμικο της, δεν θελω να παει το μυαλο μου οτι το κανει σκοπιμα.

Σας εχει συμβει και εσας; συμβαινει και σε αλλες εταιρειες;

Link to comment
Share on other sites

ειμαι κατοχος ενος lg g4 και η καρτα μου ειναι ενα f2go .

Δεν εχω αγορασει καποιο πακετο δεδομενων.

Συστηματικα η wind μου αφαιρει ενα ευρω την ημερα απο την καρτα μου , ταχα μου για χρηση δεδομενων.

την πρωτη φορα δεν εκανα τιποτε , την δευτερη πηγαινω σε καταστημα και μου μπλοκαρουν τελειως την χρηση δεδομενων απο το κινητο.

Οταν ομως καποια στιγμη αγορασα πακετο δεδομενων, μολις εληξε η χρονικη διαρκεια τους , αρχισε παλι η wind να τσιμπαει ενα ευρουλακι την ημερα.

για να ειμαι σιγουρος οτι δεν κανω εστω και κατα λαθος χρηση των δεδομενων, αφαιρεσα το σχετικο κουμπι και απο την γραμμη που ειναι μαζι με τα αλλα (wifi,τοποθεσια, bluetooth ktl).

Παρ ολα αυτα , συνεχιζεται η τακτικη χρεωση του ενος ευρω.

οταν επικοινωνω με την wind η αληθεια ειναι οτι μου πιστωνουν το ποσο που μου αφαιρεσαν.

σε γραπτη επικοινωνια , ισχυριζονται οτι '' Θα θέλαμε να σημειώσουμε ότι υπάρχει περίπτωση πάρα πολλά Smartphones ακόμα και χωρίς δική μας ενέργεια/δραστηριότητα να "κατεβάσουν" μέχρι και 150Kb την ημέρα. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει χρέωση βάσει Mobile Internet Daily.''

Η lg αρνειται κατηγορηματικα την πιθανοτητα το κινητο να κανει χρηση δεδομενων χωρις αυτα να ειναι ενεργοποιημενα.

Κατοπιν αυτων λοιπον θεωρω οτι η wind εχει καποιο bug στο σχετικο λογισμικο της, δεν θελω να παει το μυαλο μου οτι το κανει σκοπιμα.

Σας εχει συμβει και εσας; συμβαινει και σε αλλες εταιρειες;

 

Αν μπεις και διαβάσεις τις τελευταίες σελίδες στα καρτοκινητά της Wind θα δεις ότι γίνεται εδώ και πολυυυ καιρό το συγκεκριμένο με το 1€.Επισης και στην σελίδα στο Facebook υπάρχουν διαμαρτυρίες.Δυστυχως δεν ξέρω γιατί δεν μπορεί να το διορθώσει.Θετικο το ότι επιστρέφει το 1€,αρνητικό το ότι πολύ δεν το καταλαβαίνουν και πάει έτσι απλά το κάθε € στην εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

ομολογω οτι δε το ηξερα φιλε μου ,θεωρω τοτε οτι το κανει σκοπιμα για να μας κανει να αγοραζουμε ντε και καλα συνεχως καρτες.Το θεωρω τελειως απαραδεκτο
Link to comment
Share on other sites

Αν μπεις και διαβάσεις τις τελευταίες σελίδες στα καρτοκινητά της Wind θα δεις ότι γίνεται εδώ και πολυυυ καιρό το συγκεκριμένο με το 1€.Επισης και στην σελίδα στο Facebook υπάρχουν διαμαρτυρίες.Δυστυχως δεν ξέρω γιατί δεν μπορεί να το διορθώσει.Θετικο το ότι επιστρέφει το 1€,αρνητικό το ότι πολύ δεν το καταλαβαίνουν και πάει έτσι απλά το κάθε € στην εταιρεία.

 

μπες στις ρυθμισεις δεδομενων κι αλλαξε το τελευταιο γραμμα απο το APN. κι οποτε θες να μπαινεις να βαζεις το σωστο! αλλιως καλεις καθε φορα το 1231 ζητας φραγη κι αρση των δεδομενων!

Link to comment
Share on other sites

Κλασσική wind ....

 

καλημερα.Χθες χρεωθηκα 1 ευρω για mobile internet κακως καθως ειχα ενεργο πακετο δεδομενων συν του οτι ειχα κλειστα τα δεδομενα απο τις 9 το πρωι.παρακαλω να το δειτε αμεσα και να μου επιστραφουν τα χρηματα

Eleni

Θα ήθελα τον αριθμό κινητού σας.

xsaviola28

Eleni

Εάν θα δείτε την ανάλυση κίνησης του λογαριασμού σας έχει γίνει χρήση ίντερνετ.

xsaviola28

εαν θα δεις το υπολοιπο των mb ειναι 500 mb

Eleni

Και συγκεκριμένα στις 01/03/16 17:52:05 χρεωθήκατε διότι δεν απενεργοποιήθηκαν τα δεδομένα σας

και δεν υπήρχαν πλέον δωρεάν Mb

xsaviola28

to paketo lhgei stiw 2/3

Eleni

Δεν γίνεται να υπάρχει λάθος χρέωση

xsaviola28

το πακετο ληγει στις 2/3

Eleni

Φυσικά θα σας προωθήσω αίτημα στα πλαίσια εξυπηρέτησης

xsaviola28

αρα υπαρχει προφανως λαθος χρεωση

Eleni

#Θα χρειαστώ το ονοματεπώνυμό σας και το αφμ ή τον αριθμό της ταυτότητάς σας

xsaviola28

και το μηνυμα ληξης των mb ηρθε στις 2/3 το απογευμα

ενω ειχα κλεισει τα δεδομενα απο τις 9 το πρωι

Eleni

Ενημερωτικό μήνυμα λαμβάνετε μόνο για την λήξη του πακέτου σας και όχι όταν αυτό καταναλωθεί πριν από την ημερομηνία λήξης του.

Θα χρειαστώ το ονοματεπώνυμό σας και το αφμ ή τον αριθμό της ταυτότητάς σας για να προωθήσω αίτημα στα πλαίσια καλής εξυπηρέτησης

xsaviola28

οπως και να εχει το πακετο ληγει στις 2/3 δε μπορει να χρεωθω στη 1/3

Eleni

Σημασία δεν έχει πότε λήγει το πακέτο αλλά πότε καταναλώσατε τις παροχές του πακέτου.Και μπορείτε να το δείτε :

Μπορείte μέσω ενός καταστήματος να κάνεte δωρεάν αίτηση δεδομένων κίνησης για αναλυτική κατάσταση εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων ,internet και μηνυμάτων έως και ένα χρόνο πριν.

xsaviola28

τι μου λες τωρα

το πακετο ληγει στις 2/3 τελος

δε δεχομαι χρεωση στις 1/3

Eleni

10:30 am

Εγώ σας έχω ενημερώσει έτσι ώστε να μην χρεωθείτε και πάλι

Δώστε μου λίγο χρόνο να το προωθήσω ,ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Κλασσική wind ....

 

 

 

 

 

καλημερα.Χθες χρεωθηκα 1 ευρω για mobile internet κακως καθως ειχα ενεργο πακετο δεδομενων συν του οτι ειχα κλειστα τα δεδομενα απο τις 9 το πρωι.παρακαλω να το δειτε αμεσα και να μου επιστραφουν τα χρηματα

 

 

Eleni

 

 

Θα ήθελα τον αριθμό κινητού σας.

 

 

xsaviola28

 

 

Eleni

 

 

Εάν θα δείτε την ανάλυση κίνησης του λογαριασμού σας έχει γίνει χρήση ίντερνετ.

 

 

xsaviola28

 

 

εαν θα δεις το υπολοιπο των mb ειναι 500 mb

 

 

Eleni

 

 

Και συγκεκριμένα στις 01/03/16 17:52:05 χρεωθήκατε διότι δεν απενεργοποιήθηκαν τα δεδομένα σας

 

 

και δεν υπήρχαν πλέον δωρεάν Mb

 

 

xsaviola28

 

 

to paketo lhgei stiw 2/3

 

 

Eleni

 

 

Δεν γίνεται να υπάρχει λάθος χρέωση

 

 

xsaviola28

 

 

το πακετο ληγει στις 2/3

 

 

Eleni

 

 

Φυσικά θα σας προωθήσω αίτημα στα πλαίσια εξυπηρέτησης

 

 

xsaviola28

 

 

αρα υπαρχει προφανως λαθος χρεωση

 

 

Eleni

 

 

#Θα χρειαστώ το ονοματεπώνυμό σας και το αφμ ή τον αριθμό της ταυτότητάς σας

 

 

xsaviola28

 

 

και το μηνυμα ληξης των mb ηρθε στις 2/3 το απογευμα

 

 

ενω ειχα κλεισει τα δεδομενα απο τις 9 το πρωι

 

 

Eleni

 

 

Ενημερωτικό μήνυμα λαμβάνετε μόνο για την λήξη του πακέτου σας και όχι όταν αυτό καταναλωθεί πριν από την ημερομηνία λήξης του.

 

 

Θα χρειαστώ το ονοματεπώνυμό σας και το αφμ ή τον αριθμό της ταυτότητάς σας για να προωθήσω αίτημα στα πλαίσια καλής εξυπηρέτησης

 

 

xsaviola28

 

 

οπως και να εχει το πακετο ληγει στις 2/3 δε μπορει να χρεωθω στη 1/3

 

 

Eleni

 

 

Σημασία δεν έχει πότε λήγει το πακέτο αλλά πότε καταναλώσατε τις παροχές του πακέτου.Και μπορείτε να το δείτε :

 

 

Μπορείte μέσω ενός καταστήματος να κάνεte δωρεάν αίτηση δεδομένων κίνησης για αναλυτική κατάσταση εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων ,internet και μηνυμάτων έως και ένα χρόνο πριν.

 

 

xsaviola28

 

 

τι μου λες τωρα

 

 

το πακετο ληγει στις 2/3 τελος

 

 

δε δεχομαι χρεωση στις 1/3

 

 

Eleni

 

 

10:30 am

 

 

Εγώ σας έχω ενημερώσει έτσι ώστε να μην χρεωθείτε και πάλι

 

 

Δώστε μου λίγο χρόνο να το προωθήσω ,ευχαριστώ.

 

 

 

Αμα ειχες MB,οντως εχεις δικαιο για τη λαθος χρεωση.Αμα σου τελειωσουν θα επρεπε να στελνει sms.Η Cosmote στο λεει οταν φτασεις στα 10MB.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

τι ψαχνετε ρε παιδια το κανουν επιτηδες απο τους 100 οι 70 τα πληρωνουν και δεν μιλανε κλασικη απαραδεκτη wind
Link to comment
Share on other sites

Και αφού χθες μετά την συνομιλία σε λιγότερο από μια ώρα μου επέστρεψαν το ευρώ σήμερα πριν λίγο ξανά μήνυμα για χρέωση 1 ευρώ ενώ τα δεδομένα στη wind είναι κλειστά για την ακρίβεια το κινητό είναι δικαρτο και από προχτές μπαίνει από την άλλη κάρτα (COSMOTE) άρα είναι αδύνατη Θ χρέωση. Τι πρέπει να γίνεις δηλαδή τώρα να τους κυνηγάω κάθε μέρα;
Link to comment
Share on other sites

Και αφού χθες μετά την συνομιλία σε λιγότερο από μια ώρα μου επέστρεψαν το ευρώ σήμερα πριν λίγο ξανά μήνυμα για χρέωση 1 ευρώ ενώ τα δεδομένα στη wind είναι κλειστά για την ακρίβεια το κινητό είναι δικαρτο και από προχτές μπαίνει από την άλλη κάρτα (COSMOTE) άρα είναι αδύνατη Θ χρέωση. Τι πρέπει να γίνεις δηλαδή τώρα να τους κυνηγάω κάθε μέρα;

 

Καταγγελιες.

Link to comment
Share on other sites

Μου έκαναν και χάρη....

Δεν μπορεί να χρεώθηκες με κλειστά δεδομένα. Πιστώνουμε στα πλαίσια εξυπηρέτησης αλλά να ελέγξεις και πάλι τη συσκευή σου. Στη διάθεσή σου.

Link to comment
Share on other sites

Μου έκαναν και χάρη....

Δεν μπορεί να χρεώθηκες με κλειστά δεδομένα. Πιστώνουμε στα πλαίσια εξυπηρέτησης αλλά να ελέγξεις και πάλι τη συσκευή σου. Στη διάθεσή σου.

 

ετσι μου λενε και εμενα και τους αρχιζω στα γαλλικα

 

εμενα μου στελνουν το ευρω ακομα και με κινητο που δεν εχει δεδομενα ειναι απλα τραγικοι :mad:

Link to comment
Share on other sites

για γελια κ για κλαμματα,παρομοιως διαλογος με την ελενη που εκανε ο φιλος παραπανω.

που επεστρεψαν το ευρωπουλο την επομενη.

Alcatel One Touch Easy,Nokia 8210,Sharp GX15/GZ100,Samsung duos gt-b5722,Lumia640,Xiaomi MiA1,Redmi Note 10Pro

Link to comment
Share on other sites

μπες στις ρυθμισεις δεδομενων κι αλλαξε το τελευταιο γραμμα απο το APN. κι οποτε θες να μπαινεις να βαζεις το σωστο! αλλιως καλεις καθε φορα το 1231 ζητας φραγη κι αρση των δεδομενων!

 

και εγώ άλλαζα το τελευταίο γράμμα και ησύχασα για 8 μήνες, ώσπου την 1/3 που έληγαν τα δεδομένα, τα έκλεισα στις 29/2 στις 23.15 αλλά στις 2/3 το πρωι πάει το 1 ευρώ και το βράδυ πάει και το δεύτερο ευρώπουλο,(2 είχα) στο κατάστημα τα γνωστά, κάποια εφαρμογή κλπ κλπ οκ παιδιά, αλλά που στο καλό συνδέεται? τελικά ούτε την φόρμα μπορούσε να στείλει ο υπάλληλος (είχε πρόβλημα το σύστημα) τυχαία πήγα στο τσατ όπου μετά από 3 ώρες τα επέστρεψαν. αλλά η απορία μου έμεινε <αφού άλλαξα το ΑΡΝ που συνδέεται> τελικά ειναι για γελια. το 1231 δεν το ήξερα ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

το κανει πλεον συστηματικα αυτο η wind σε f2g εμενα το εχουν κανει 5 φορες τις πρωτες 2 δεν ηξερα και δεν το κυνηγησα τις αλλες εριξα τηλεφωνα και καντηλια στην εξυπηρετηση και επεστρεψαν τα 3 ευρω !!!! θελει προσοχη εχω διαπιστωσει οτι εαν κανεις το login mb που δινει και απενεργοποησης 1 ημερα πριν ληξει δεν σου αφαιρει το ευρω !!!! τους ειπα βεβαια και οτι σε ολα τα forum σας εχουν κραξει κανονικα !!!!! πρεπει να ενημερωθει καποιος ανωτερος διευθηνων συμβουλος της εταιριας να ληξει αυτο το θεμα.....;) Edited by viotos

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=568971986488193&set=a.322449567807104.91091.322436297808431&type=1&theaternokia 3110 -nokia 3120-vodafon joy845- Huawei ideos x3- sony ericsson xperia neo v samsung galaxy POCET GTS-5300-thl w100- pipo-s2 lenovo thinkpad E540 ICORE 5 4210M

Hiaomi Redmy Note 2 Prime

Link to comment
Share on other sites

Αν με αλλαγή ρυθμίσεων λύνεται το πρόβλημα, δηλαδή τα κινητά όλων φταίνε που κατεβάζουν με τη ρύθμιση κλειστή πώς εξηγείται πώς σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις η χρέωση γίνεται πάντα την επόμενη που λήγει πακέτο data ενω σε περιόδους που δε βάζω πακέτο data το κινητό συμμορφωνεται και δε χρεωνομαστε?

Η κομπίνα είναι ξεκάθαρη, σου πετάνε μια δυο χρεώσεις μόλις λήξει πακέτο data και δε ξαναβάλεις στο καπάκι νέο για να γίνει συνείδηση ότι πρέπει μόνιμα να έχεις πακέτο για να μη χρεώνεσαι ότι και καλά παίρνει πρωτοβουλίες η συσκευή κι όποιος τσιμπήσει. Αλλιώς σου λέει κάνε αίτηση να μην έχεις data να νιώθεις παρακατιανος πόσο θ αντέξεις θα τα ενεργοποιησεις ξανά και θα αγοράζεις σε μόνιμη βάση...

Ύπουλος και έμμεσος εκβιασμός. Κι επειδή η χρέωση είναι αυθαίρετη γυρνάμε σε όλους που ζητάνε το ευρώ πίσω που είναι το 10 τις εκατό να μη μας καταγγέλλουν κι από το υπόλοιπο 90 τις εκατο έχουμε βγάλει μεροκάματο χωρίς κόπο

Edited by Don_VitoCorleone
Link to comment
Share on other sites

Αν με αλλαγή ρυθμίσεων λύνεται το πρόβλημα, δηλαδή τα κινητά όλων φταίνε που κατεβάζουν με τη ρύθμιση κλειστή πώς εξηγείται πώς σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις η χρέωση γίνεται πάντα την επόμενη που λήγει πακέτο data ενω σε περιόδους που δε βάζω πακέτο data το κινητό συμμορφωνεται και δε χρεωνομαστε?

Η κομπίνα είναι ξεκάθαρη, σου πετάνε μια δυο χρεώσεις μόλις λήξει πακέτο data και δε ξαναβάλεις στο καπάκι νέο για να γίνει συνείδηση ότι πρέπει μόνιμα να έχεις πακέτο για να μη χρεώνεσαι ότι και καλά παίρνει πρωτοβουλίες η συσκευή κι όποιος τσιμπήσει. Αλλιώς σου λέει κάνε αίτηση να μην έχεις data να νιώθεις παρακατιανος πόσο θ αντέξεις θα τα ενεργοποιησεις ξανά και θα αγοράζεις σε μόνιμη βάση...

Ύπουλος και έμμεσος εκβιασμός. Κι επειδή η χρέωση είναι αυθαίρετη γυρνάμε σε όλους που ζητάνε το ευρώ πίσω που είναι το 10 τις εκατό να μη μας καταγγέλλουν κι από το υπόλοιπο 90 τις εκατο έχουμε βγάλει μεροκάματο χωρίς κόπο

 

Αν έχεις πακέτο γιατί να χρεωθεις;Εστω και για 1bit είσαι καλυμένος.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...