Jump to content

Χθες χρεωθηκατε mobile internet αξιας 2€


dagas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχω γράψει και άλλες εμπειρίες με πακέτο που με χρέωσαν.

Το ότι συμβαίνει αυτό που λες δεν σημαίνει ότι είναι και το σωστό

Και μιλάω για όλες τις εταιρείες, εγω έχω wind και μιλάω γι αυτήν

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 625
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Ε ναι, μην μπερδευουμε τα πραγματα...πατησες το κουμπάκι....τελος. Σφάλμα δικο σου, όχι της εταιρείας.

Εδώ μιλάμε για χρεώσεις με κουμπακι χωρίς να έχει πατηθεί, wifi συνδεδεμένο (και με φουλ σήμα μιας και τα δυο ρουτερ καλύπτουν κάθε πιθανή κι απίθανη σπιθαμή του σπιτιού) αρα γίνεται εξ ορισμού force η λειτουργια internet μέσω wifi και με ΑΡΝ αλλαγμένο επίσης.

Άλλοι αναφέρουν χρέωση με dumbphones, με sim εκτός κινητού κτλ.

Εντελώς αλλες καταστάσεις λοιπον και ξεκάθαρα πολλαπλά φάουλ της εταιρειας, μην συγκρινουμε ανόμοια πραγματα!

Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8)
Link to comment
Share on other sites

Και καλά μας κάνουν, αυτό έχω να πω!

Εσένα που πατας το κουμπάκι χωρίς να εχεις πακέτο...ίσως σου κανουν και καλά.

 

Εμας που μας χρεώνουν ενω οχι μονο δεν κανουμε το παραμικρό λάθος, όχι μονο παίρνουμε κάθε προφύλαξη, αλλά για εκείνη τη μέρα που μας χρεώνουν έχουμε κι ενεργό πακέτο...τι πρέπει να πούμε; λολ δηλαδή!

Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8)
Link to comment
Share on other sites

Εσένα που πατας το κουμπάκι χωρίς να εχεις πακέτο...ίσως σου κανουν και καλά.

 

Εμας που μας χρεώνουν ενω οχι μονο δεν κανουμε το παραμικρό λάθος, όχι μονο παίρνουμε κάθε προφύλαξη, αλλά για εκείνη τη μέρα που μας χρεώνουν έχουμε κι ενεργό πακέτο...τι πρέπει να πούμε; λολ δηλαδή!

Μείνε απαθής και θα σου κάνουν χειρότερα και στο ξαναλέω πως με χρέωσαν και κε ενεργό πακέτο δεδομένων με αρκετά mb

Αν σε ενοχλεί που θέλω επίσης να χρεώνομαι αναλογικά με αυτό που κατανάλωσα, έχουμε διαφορετική αντίληψη δικαίου τότε :O

Link to comment
Share on other sites

εγώ έβαλα την προηγούμενη κυριακή κάρτα ,μετά απο σχεδόν ένα μήνα που είχαν τελειώσει τα πακέτα.Δεν είχα χρεωθεί τίποτα απο ιντερνετ σε αυτό το διάστημα,κλειστά τα δεδομένα στο κινητό απλώς.Ενεργοποίησα 2 πακέτα που ήθελα και για ιντερνετ έβαλα το log&win.Σημερα μου ήρθε μήνυμα ότι τελειώνει οπότε το ενεργοποίησα πάλι ,οπότε τώρα έχω το υπόλοιπο απο ΜΒ που έβαλα την προηγούμενη Κυριακή και το νέο που λήγει την επόμενη Κυριακή.Το ίδιο έκανα και παλιά και γλύτωνα τα μονοευρα,μου είχε τύχει όμως να με χρεώσουν αλλά σε επικοινωνια μαζί τους τα επέστρεφαν.Σε αυτές τις περιπτώσεις όμως δεν είχα κλείσει τα δεδομένα ουτε είχα πακετο δεδομένων.

 

Αλήθεια η αυτόματη ενημέρωση της ωρας στο κινητό γίνεται με δεδομένα;

Link to comment
Share on other sites

Όχι, η ενημέρωση της ώρας δεν γίνεται με δεδομένα.

Είναι ακριβώς το ίδιο με την ελάχιστη χρέωση στις κλήσεις.

Δεν είναι ακριβώς το ίδιο φίλε μου. Στην κλήση δεν χρεώνεσαι 1 ευρώ με το που πατάς κατά λάθος το κουμπί. Πρέπει να περιμένεις να γίνει σύνδεση στο δίκτυο, να χτυπήσει το τηλέφωνο και να το σηκώσει ο άλλος.

Έχεις άπλετο χρόνο να ακυρώσεις την κλήση. Και ούτε κοστίζει το ίδιο.

Εδώ μιλάμε οτι σε χρεώνει στο δευτερόλεπτο, και για το απόλυτο τίποτα.

Εμένα με έχουν χρεώσει daily internet με όλους τους πιθανούς ή απίθανους τρόπους και όλες τις χρεώσεις αυτές τις θεωρώ το ίδιο άδικες.

Γιατί ποτέ δεν μου χρησίμευσε το daily inernet και ποτέ η ενεργοποίηση δεν έγινε εκούσια, με τη θέλησή μου.

Για αυτό θα το επαναλάβω οτι δεν έχει σημασία ποιος φταίει για το λάθος, γιατί η ίδια η υπηρεσία είναι το λάθος.

Η λύση είναι να διεκδικήσουμε τη δυνατότητα απενεργοποίησης της υπηρεσίας και όχι να τσακωνόμαστε μεταξύ μας για το ποιος φταίει και ποιος έκανε το λάθος.

Edited by gongisone
Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνεις τι σημαίνει δευτερόλεπτο ή και λιγότερο? Με χρέωσαν 1 ευρώ για ούτε ένα kb, τι στιγμή μάλιστα που στη περιοχή μου έχει μόνο 2g και όταν ήθελα να συνδεθω παλιότερα περνούσε κάνα λεπτό, ενώ αυτό μπόρεσαν και το κατάλαβαν αμεσως

Είναι κλέφτες και περίεργο που τους υπερασπίζεσαι, έως υποπτο

 

Μαλλον εσυ δεν καταλαβαινεις τι σου λενε ολοι. Κανεις μας εδω περα δεν θεωρει σωστη αυτη τη πολιτικη αλλα οπως και να το κανουμε δεν ειναι παρανομοι για αυτο. Το θεμα που θιγεις ειναι αλλο κεφαλαιο και σε αυτο πρεπει να αντιδρασουν ολοι οι πελατες και στους 3 παροχους αφου την ακολουθουν ολοι. Στο παρον thread ομως θιγονται αλλα περιστατικα, ασχετα με το δικο σου.

Link to comment
Share on other sites

Άλλη η μία καταγγελία άλλη η άλλη...

Για τη μια με το 1Ε εφάπαξ δε μπορείτε να κάνετε και πολλά.

Για την άλλη θα χρειαστείτε αποδείξεις για τις πιστώσεις. Επομένως να ζητήσετε από τη Wind να σας στείλει ένα κατάλογο με τις πιστώσεις που σας έχουν γίνει λόγω λους. Και στείλτε το μαζί με την καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Όχι, η ενημέρωση της ώρας δεν γίνεται με δεδομένα..

 

Δεν θα πρεπει να εισαι και τοσο συγουρος για αυτο. για ψαξε το τηλ σου λιγο καλυτερα

 

http://i64.tinypic.com/97n2md.jpg

 

H ενημερωση της ωρας μπορει να γινει και με data απο 3G/4G και με data απο το wifi

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Φταίει φίλε μου, ακόμα κι όταν πατάμε ενα πλήκτρο κατά λάθος.

Γιατί σε χρεώνει πάγιο 1 ευρώ για μια στιγμιαία σύνδεση ενός δευτερολέπτου που είναι ζήτημα αν πρόλαβαν να κατέβουν 2kb στο κινητό.

Και γιατί δεν σου επιτρέπει να απενεργοποιήσεις την υπηρεσία ή να επιλέξεις χρέωση ανα kb.

Εγώ έχω wind απο το 1999 και ποτέ δεν χρειάστηκα αυτή την υπηρεσία.

Ποτέ δεν την ενεργοποίησα ηθελημένα, ωστόσο έχω χρεωθεί τουλάχιστον 20-30 φορές χωρίς να το επιθυμώ και χωρίς να χρησιμοποιήσω ούτε μισό απο τα περίφημα 20mb.

Κάποιες φορές ήταν σε dumpphone που είχα αγοράσει με επιδότηση απο τη wind και είχαν φροντίσει οι έξυπνοι να αντικαταστήσουν τη λειτουργία κάποιου βασικού πλήκτρου με απευθείας είσοδο στο windplus.

Πολλές φορές το πάτησα κατά λάθος.

Άλλες φορές ήταν χωρίς να πατήσω απολύτως τίποτα.

Δεν έχει σημασία ποιος και τι φταίει που ενεργοποιείται, σημασία έχει οτι η υπηρεσία είναι ανεπιθύμητη για τον χρήστη στο 99% των περιπτώσεων αλλά δεν μπορεί να την καταργήσει.

Είναι μια παγίδα για τον χρήστη που όμως αποφέρει πολλά χρήματα στην εταιρεία χωρίς κανένα κόστος.

Αν οι προθέσεις της εταιρείας ήταν αγαθές θα μπορούσε να παρέχει την υπηρεσία κατόπιν επιλογής, πχ "αν θέλεις να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία daily internet που σου παρέχει 20mb για 24 ώρες με κόστος 1ευρώ, στείλε μήνυμα στο τάδε τετραψήφιο κλπ". Τόσο απλά και τόσο τίμια.

 

Φίλε μου όταν επιλέγεις κάποια εταιρεία με κάποια κριτήρια που έχεις και ένα πρόγραμμα αυτής τότε αυτόματα αποδέχεσαι και τον τιμοκατάλογο της. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση όταν δεν έχεις κάποιο πακέτο internet ενεργοποιημένο η τιμή είναι 1€ για κίνηση δεδομένων μέχρι 20ΜΒ. Και σε ένα αστικό λεωφορείο όταν ανέβεις θα δώσεις 1€ είτε εάν κατέβεις στην πρώτη στάση λίγα μέτρα μακρυά είτε κατέβεις στο τέρμα της διαδρομής κάποια χιλιόμετρα μακρυά. Από τη στιγμή όμως που θα ανέβεις στο λεωφορείο αποδέχεσαι αυτόματα και την χρέωση και είσαι λάθος στο να φωνάζεις στον οδηγό "είστε κλέφτες". Εάν σου φαίνεται ακριβό πας με τα πόδια (ή στην περίπτωση internet ψάχνεις να βρεις κάποιο wifi).

 

Οι εταιρείες έχουν μία πολιτική για φτηνά πακέτα και ακριβές χρεώσεις εκτός πακέτων που κατά τη γνώμη μου είναι σωστή σαν πολιτική. Μπορεί να σου φαίνεται παράλογη η χρέωση 1€ για λίγα δευτερόλεπτα ή ελάχιστης κίνησης ΚΒ αλλά και η κλήση ενός δευτερολέπτου (πχ μία αναπάντητη που ο άλλος όμως είχε την συσκευή στα χέρια του και απάντηση άμεσα) εκτός πακέτου στο F2G κοστίζει σχεδόν μισό ευρώ. Είναι επίσης παράλογο να γκρινιάζουμε για τέτοια χρέωση στο mobile internet όταν α) όλα τα προγράμματα συμβολαίου έχουν κάποια ενσωματωμένη χρήση β) σε καρτοκινητά δίνεται bonus πακέτο δεδομένων σε ανανεώσεις και σε F2G και σε Q γ) στο F2G έχεις την δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις και τα log n win bonus εάν κάνεις ανανεώσεις κάτω από 10 ευρώ και δεν παίρνεις μπόνους πακέτο δεδομένων

 

Εάν πάλι δεν χρησιμοποιείς το mobile internet και οι χρεώσεις είναι από λάθος πάτημα κουμπιού τότε μπορείς να ζητήσεις δωρεάν να απενεργοποιηθεί η υπηρεσία. Σε κάθε όμως περίπτωση θεωρώ ότι είναι παράλογο να διαμαρτυρόμαστε για την χρέωση όταν εμείς ανοίγουμε τα δεδομένα

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα πρεπει να εισαι και τοσο συγουρος για αυτο. για ψαξε το τηλ σου λιγο καλυτερα

 

http://i64.tinypic.com/97n2md.jpg

 

H ενημερωση της ωρας μπορει να γινει και με data απο 3G/4G και με data απο το wifi

Κάνεις λάθος. Η ενημέρωση της ώρας μέσω δικτύου δεν χρησιμοποιεί data session αλλά το πρωτόκολλο NITZ του GSM.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου όταν επιλέγεις κάποια εταιρεία με κάποιλεωφορείοτήρια που έχεις και ένα πρόγραμμα αυτής τότε αυτόματα αποδέχεσαι και τον τιμοκατάλογο της. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση όταν δεν έχεις κάποιο πακέτο internet ενεργοποιημένο η τιμή είναι 1€ για κίνηση δεδομένων μέχρι 20ΜΒ. Και σε ένα αστικό λεωφορείο όταν ανέβεις θα δώσεις 1€ είτε εάν κατέβεις στην πρώτη στάση λίγα μέτρα μακρυά είτε κατέβεις στο τέρμα της διαδρομής κάποια χιλιόμετρα μακρυά. Από τη στιγμή όμως που θα ανέβεις στο λεωφορείο αποδέχεσαι αυτόματα και την χρέωση και είσαι λάθος στο να φωνάζεις στον οδηγό "είστε κλέφτες". Εάν σου φαίνεται ακριβό πας με τα πόδια (ή στην περίπτωση internet ψάχνεις να βρεις κάποιο wifi).

 

Οι εταιρείες έχουν μία πολιτική για φτηνά πακέτα και ακριβές χρεώσεις εκτός πακέτων που κατά τη γνώμη μου είναι σωστή σαν πολιτική. Μπορεί να σου φαίνεται παράλογη η χρέωση 1€ για λίγα δευτερόλεπτα ή ελάχιστης κίνησης ΚΒ αλλά και η κλήση ενός δευτερολέπτου (πχ μία αναπάντητη που ο άλλος όμως είχε την συσκευή στα χέρια του και απάντηση άμεσα) εκτός πακέτου στο F2G κοστίζει σχεδόν μισό ευρώ. Είναι επίσης παράλογο να γκρινιάζουμε για τέτοια χρέωση στο mobile internet όταν α) όλα τα προγράμματα συμβολαίου έχουν κάποια ενσωματωμένη χρήση β) σε καρτοκινητά δίνεται bonus πακέτο δεδομένων σε ανανεώσεις και σε F2G και σε Q γ) στο F2G έχεις την δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις και τα log n win bonus εάν κάνεις ανανεώσεις κάτω από 10 ευρώ και δεν παίρνεις μπόνους πακέτο δεδομένων

 

Εάν πάλι δεν χρησιμοποιείς το mobile internet και οι χρεώσεις είναι από λάθος πάτημα κουμπιού τότε μπορείς να ζητήσεις δωρεάν να απενεργοποιηθεί η υπηρεσία. Σε κάθε όμως περίπτωση θεωρώ ότι είναι παράλογο να διαμαρτυρόμαστε για την χρέωση όταν εμείς ανοίγουμε τα δεδομένα

 

Καμία σχέση το παράδειγμα με το λεωφορείο φίλε μου. Όταν μπαίνεις στο λεωφορείο το κάνεις εν γνώσει σου. Επίσης έστω κι αν το χρησιμοποίησες μόνο για μια στάση εξυπηρετήθηκες και πήγες στον προορισμό σου.

Άρα δεν συγκρίνεται με μια χρέωση που γίνεται χωρίς να το επιθυμείς και χωρίς να τη χρησιμοποιήσεις.

Το internet daily μοιάζει περισσότερο με μια νάρκη που έχω φυτέψει στον κήπο σου και περιμένω να την πατήσεις. (Άντε, της έχω βάλει και σημαιάκι επάνω και περιμένω να ξεχαστείς).

Επίσης ο τιμοκατάλογος δεν είναι θέσφατο.

Αν δεν κάνω λάθος κάποιος συμφορουμιτης λίγα ποστ πίσω ανέφερε οτι κατόπιν προστίμων που επιβλήθηκαν στην κοσμοτέ το 2012 για το συγκεκριμένο θέμα, έδωσε τη δυνατότητα στον χρήστη να επιλέγει αν θα έχει internet daily ή χρέωση ανα kb.

Επίσης, αν επιλέξεις να το διατηρήσεις σε ειδοποιεί τη στιγμή που χρεώνεσαι κι όχι την άλλη μέρα.

Πιστεύω οτι αυτή είναι η σωστή κατεύθυνση και κάτι τέτοιο θα πρέπει να διεκδικήσουμε.

Άποψή μου είναι οτι όσο λειτουργεί αυτή η υπηρεσία με τον τρόπο που λειτουργεί, θα συνεχίζουν να υπάρχουν και κάθε είδους επαχθείς χρεώσεις.

Edited by gongisone
Link to comment
Share on other sites

Κομματικά σχόλια , και σχόλια που περιέχουν προσωπικούς χαρακτηρισμούς , διαγράφτηκαν.
Link to comment
Share on other sites

Κάνεις λάθος. Η ενημέρωση της ώρας μέσω δικτύου δεν χρησιμοποιεί data session αλλά το πρωτόκολλο NITZ του GSM.

 

SIB16 for LTE ;)

 

https://www.etsi.org/deliver/etsi_ts/136300_136399/136331/11.03.00_60/ts_136331v110300p.pdf @page 185.

Edited by mixtri

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Καμία σχέση το παράδειγμα με το λεωφορείο φίλε μου. Όταν μπαίνεις στο λεωφορείο το κάνεις εν γνώσει σου. Επίσης έστω κι αν το χρησιμοποίησες μόνο για μια στάση εξυπηρετήθηκες και πήγες στον προορισμό σου.

Άρα δεν συγκρίνεται με μια χρέωση που γίνεται χωρίς να το επιθυμείς και χωρίς να τη χρησιμοποιήσεις.

 

Βρε φίλε μου η όλη συζήτηση γίνεται γιατί κάποιος ανέφερε ότι άνοιξε τα δεδομένα του για λίγα δευτερόλεπτα και θεώρησε παράλογο που χρεώθηκε 1€. Εν γνώση του του τα άνοιξε όπως εν γνώση του ανέβηκε και κάποιος στο λεωφορείο για μία στάση. Και αυτό που λέω είναι ότι από τη στιγμή που γίνεται εν γνώση του δεν έχει δικαίωμα να διαμαρτύρεται για την χρέωση αφού γνωρίζει ή θα έπρεπε να γνωρίζει το τι χρέωση έχει. Αν την θεωρεί ακριβή οφείλει να βρει τρόπο να την αποφύγει είτε με με χρήση wifi είτε να την χρησιμοποιεί ότι έχει κάποιο bonus. Όταν δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά ας μην την χρησιμοποιεί εφόσον την θεωρεί ακριβή. Το ότι η wind κάνει λάθος χρεώσεις ή ότι δεν σε ενημερώνει άμεσα όταν σε χρεώνει όλοι το έχουν κατακρίνει αλλά είναι εντελώς διαφορετικό ζήτημα από την εν γνώση χρήση της υπηρεσίας.

 

Όσο για αυτό που ανέφερε κάποιος για την cosmote ότι μπορείς να επιλέξεις χρέωση αν ΚΒ ή daily internet δεν ξέρω τι περίπτωση είναι ακριβώς αλλά και στον τιμοκατάλογο του whatsup και στον τιμοκατάλογο της cosmocartas υπάρχει μόνο daily internet https://www.cosmote.gr/mobile/cosmoportal/pricelist/index.jsp?catName=BasicCharges_WH#

https://www.cosmote.gr/mobile/cosmoportal/pricelist/index.jsp?catName=BasicCharges_CK

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου όταν επιλέγεις κάποια εταιρεία με κάποια κριτήρια που έχεις και ένα πρόγραμμα αυτής τότε αυτόματα αποδέχεσαι και τον τιμοκατάλογο της. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση όταν δεν έχεις κάποιο πακέτο internet ενεργοποιημένο η τιμή είναι 1€ για κίνηση δεδομένων μέχρι 20ΜΒ. Και σε ένα αστικό λεωφορείο όταν ανέβεις θα δώσεις 1€ είτε εάν κατέβεις στην πρώτη στάση λίγα μέτρα μακρυά είτε κατέβεις στο τέρμα της διαδρομής κάποια χιλιόμετρα μακρυά. Από τη στιγμή όμως που θα ανέβεις στο λεωφορείο αποδέχεσαι αυτόματα και την χρέωση και είσαι λάθος στο να φωνάζεις στον οδηγό "είστε κλέφτες". Εάν σου φαίνεται ακριβό πας με τα πόδια (ή στην περίπτωση internet ψάχνεις να βρεις κάποιο wifi).

 

Οι εταιρείες έχουν μία πολιτική για φτηνά πακέτα και ακριβές χρεώσεις εκτός πακέτων που κατά τη γνώμη μου είναι σωστή σαν πολιτική. Μπορεί να σου φαίνεται παράλογη η χρέωση 1€ για λίγα δευτερόλεπτα ή ελάχιστης κίνησης ΚΒ αλλά και η κλήση ενός δευτερολέπτου (πχ μία αναπάντητη που ο άλλος όμως είχε την συσκευή στα χέρια του και απάντηση άμεσα) εκτός πακέτου στο F2G κοστίζει σχεδόν μισό ευρώ. Είναι επίσης παράλογο να γκρινιάζουμε για τέτοια χρέωση στο mobile internet όταν α) όλα τα προγράμματα συμβολαίου έχουν κάποια ενσωματωμένη χρήση β) σε καρτοκινητά δίνεται bonus πακέτο δεδομένων σε ανανεώσεις και σε F2G και σε Q γ) στο F2G έχεις την δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις και τα log n win bonus εάν κάνεις ανανεώσεις κάτω από 10 ευρώ και δεν παίρνεις μπόνους πακέτο δεδομένων

 

Εάν πάλι δεν χρησιμοποιείς το mobile internet και οι χρεώσεις είναι από λάθος πάτημα κουμπιού τότε μπορείς να ζητήσεις δωρεάν να απενεργοποιηθεί η υπηρεσία. Σε κάθε όμως περίπτωση θεωρώ ότι είναι παράλογο να διαμαρτυρόμαστε για την χρέωση όταν εμείς ανοίγουμε τα δεδομένα

 

Από τις καλύτερες τοποθετήσεις που έχω διαβάσει.

Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

Όσο για αυτό που ανέφερε κάποιος για την cosmote ότι μπορείς να επιλέξεις χρέωση αν ΚΒ ή daily internet δεν ξέρω τι περίπτωση είναι ακριβώς αλλά και στον τιμοκατάλογο του whatsup και στον τιμοκατάλογο της cosmocartas υπάρχει μόνο daily internet https://www.cosmote.gr/mobile/cosmoportal/pricelist/index.jsp?catName=BasicCharges_WH#

https://www.cosmote.gr/mobile/cosmoportal/pricelist/index.jsp?catName=BasicCharges_CK

 

Να και η ογκοχρέωση του whatsUp η οποία ισχυει για τις 30 ημέρες των πακέτων internet αν σου τελειώσουν τα ΜΒ.

 

https://www.cosmote.gr/mobile/cosmoportal/pricelist/index.jsp?catName=COSMOTE_Internet_Monthly_Pass_60_WU8ae12eea-eaf4-4eeb-9f6f-6e40784d90cc

Ο θεός να σε φιλάει από την ογκοχρέωση του 1ΜΒ = 1 ευρώ.

57 ευρώ έχασα εγώ μέσα σε λίγα λεπτά.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Να και η ογκοχρέωση του whatsUp η οποία ισχυει για τις 30 ημέρες των πακέτων internet αν σου τελειώσουν τα ΜΒ.

 

https://www.cosmote.gr/mobile/cosmoportal/pricelist/index.jsp?catName=COSMOTE_Internet_Monthly_Pass_60_WU8ae12eea-eaf4-4eeb-9f6f-6e40784d90cc

Ο θεός να σε φιλάει από την ογκοχρέωση του 1ΜΒ = 1 ευρώ.

57 ευρώ έχασα εγώ μέσα σε λίγα λεπτά.

Και δεν ειναι αυτο κλοπη;

Υπαρχουν στους ορους του συμβολαιου δεν θα διαφωνησω αλλα οροι που σκοπο εχουν να σε κλεψουν.εδω θα επρεπε να υπαρχει μια επιτροπη που να μην κοιματε όρθια,αλλα οπως ολο το δημοσιο και αυτη.κοιματε τον υπνο του δικαιου.

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

Άντε παλι τα ίδια.

Όχι, αυτό δεν είναι κλοπή. Εν γνώση σου συναινεις (μιας και υπαρχει αναλυτικα η χρεωση στους ορους χρησης) απαξ και πατήσεις το κουμπάκι χωρίς να εχεις δεδομένα ή αν σου έχουν αυτα τελειώσει.-

Κλοπή είναι να σε χρεώνουν, ενω εχεις ενεργό πακέτο δεδομένων, ενω είσαι συνδεδεμένος στο wifi του σπιτιού σου, ενω δεν εχεις δεδομένα κινητής ανοιχτα κι ενω εχεις αλλάξει κι ΑΡΝ (εχοντας κανει όχι ενα απο αυτά, αλλά ΟΛΑ αυτά ταυτόχρονα!)!!!!

Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8)
Link to comment
Share on other sites

Δεν μου εξηγησε ομως κανενας πως σε παλιο νοκια χωρις δεδομενα.με χρεωσαν οεο? Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Δεν μου εξηγησε ομως κανενας πως σε παλιο νοκια χωρις δεδομενα.με χρεωσαν οεο?

 

Ναι, στο τελευταιο μου ποστ (γιατι στην προηγουμενη σελιδα τα εχω αναφερει) ξέχασα κι αυτήν την περιπτωση, οπως επίσης και χρέωση με την sim εκτός κινητού.

Αυτά ΝΑΙ είναι κλοπές.

Αλλά το να πατάς το κουμπακι ενω δεν εχεις υπόλοιπο ή πακετο...δεν είναι, οποια χρέωση και να έχει. Ειτε πατήθηκε κατα λάθος ειτε για χρηση...το έκανε ο χρήστης, θα πληρωσει...παπαλα.

Μην μπερδευουμε πραγματα διαφορετικά μεταξύ τους.

Edited by impreza_sti
Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8)
Link to comment
Share on other sites

Γενικά μιλώντας (και οχι συγκεκριμένα για την κινητή τηλεφωνία), το να περιγράφονται οι όροι σε ενα συμβόλαιο δεν εξασφαλίζει στο ακέραιο και τη νομιμότητα τους.

Υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις που καταναλωτές έχουν δικαιωθεί γιατί κάποιοι όροι ενός συμβολαίου κρίθηκαν καταχρηστικοί ή γιατι διαπιστώθηκε απο το δικαστήριο οτι οδηγούν σε επαχθείς χρεώσεις.

Οπότε η λογική "το υπέγραψες, ας πρόσεχες" δεν είναι πανάκεια.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά δεν είναι

Αλλά οποίος πιστεύει σε κάτι άλλο οφείλει ΑΥΤΌΣ να προσφύγει και να το διεκδικήσει

Link to comment
Share on other sites

Γενικά μιλώντας (και οχι συγκεκριμένα για την κινητή τηλεφωνία), το να περιγράφονται οι όροι σε ενα συμβόλαιο δεν εξασφαλίζει στο ακέραιο και τη νομιμότητα τους.

Υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις που καταναλωτές έχουν δικαιωθεί γιατί κάποιοι όροι ενός συμβολαίου κρίθηκαν καταχρηστικοί ή γιατι διαπιστώθηκε απο το δικαστήριο οτι οδηγούν σε επαχθείς χρεώσεις.

Οπότε η λογική "το υπέγραψες, ας πρόσεχες" δεν είναι πανάκεια.

Σωστος.οχι μονο ανηθικο αλλα και παράνομο.

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...