Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Διαβαζω ο αλλος περιμενει 25 μερες δεν εχει ερθει ακομα το δεμα και ζηταει refund....

Καλα ειστε σοβαροι ολοι σας?Διαβαζει κανενας τον οδηγο??Εμενα εκανε 60 μερες να ερθει ενα δεματακι...

Και αλλωστε δεν καταλαβαινω για πιο λογο μεσα σε 25 μερες ζητατε refund ενω μεσω pp εχεις 180 μερες.

Περιμενετε 60 μερες δηλαδη 2 μηνες και μετα dispute,τι θελετε δηλαδη?μεσα σε μια μερα να ερθει το δεμα απο την Κινα?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Παιδια τι λεει εσεις που είσασταν από Ολλανδια On transport to the country of destination μέσα στον Δεκέμβρη αρχίσατε να παραλαμβάνετε? ρωταω γιατί εγω είμαι τελος δεκέμβρη και περιμένω την σειρά μου
Link to comment
Share on other sites

Διαβαζω ο αλλος περιμενει 25 μερες δεν εχει ερθει ακομα το δεμα και ζηταει refund....

Καλα ειστε σοβαροι ολοι σας?Διαβαζει κανενας τον οδηγο??Εμενα εκανε 60 μερες να ερθει ενα δεματακι...

Και αλλωστε δεν καταλαβαινω για πιο λογο μεσα σε 25 μερες ζητατε refund ενω μεσω pp εχεις 180 μερες.

Περιμενετε 60 μερες δηλαδη 2 μηνες και μετα dispute,τι θελετε δηλαδη?μεσα σε μια μερα να ερθει το δεμα απο την Κινα?

 

Είσαι υπερβολικός.

 

Γιατί να μην ξεκινήσουμε μια διαδικασία επιστροφής χρημάτων, κλιμακώνοντας σταδιακά την διαδικασία, και ζητώντας αρχικά από τον πωλητή να αρχίσει να ψάχνει και αυτός τι γίνεται με το δέμα;

 

Σίγουρα δεν περιμένουμε τα δέματα την επόμενη εργασιμη ημέρα, αλλά όταν βλέπεις αυτό:

 

Destination Country - Tracking Consuming: 592 ms

2016-12-13 18:19 NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD

Origin Country - Cache Time: 2017-01-23 06:09

2017-01-20 13:14 The item has arrived in the country of destination

2016-12-13 18:19 The item is at the PostNL sorting center

2016-12-01 07:04 The item is pre-advised

 

Δηλαδή να θέλει δώδεκα (12) ημέρες για να φτάσει στην Ολλανδία από Κίνα, και μετά να χρειάζεται 40 ημέρες για να φτάσει στην Ελλάδα από την Ολλανδία, είναι λογικό νομίζω να αρχίζουν οι υποψίες και οι ανησυχίες.

 

Επίσης, στην παραπάνω περίπτωση, η άφιξη στην Ελλάδα για την ώρα εμφανίζεται μόνο από το PostNL και περιμένω τώρα να φανεί και στο σύστημα των ΕΛΤΑ.

iPhone 8+
Link to comment
Share on other sites

Περιμενετε 60 μερες δηλαδη 2 μηνες και μετα dispute,τι θελετε δηλαδη?

Νομίζω έχει δίκιο ο bill.

Πριν κλείσουν 60 μέρες δε συντρέχει λόγος για ενέργειες.

Άλλωστε και τα κινεζομάγαζα λένε refund στο δίμηνο.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

ξέρεις κανείς να μου πεί αν γνωρίζει αν το Gearbest θα επιστρέψει το ποσό πίσω είτε στο λογαριασμό είτε στο balance?

Μου είπαν να περιμένω 60 μέρες, όπως και περίμενα (παραγγελία από 18/11). Τώρα θεωρούν ότι εφόσον δεν έχει έρθει η παραγγελία μου ευθύνεται η μεταφορική εταιρεία και προτείνουν επιστροφή 50%, επειδή δεν πλήρωσα extra για ασφάλεια πακέτου!

Να τους ζητήσω full refund ή δεν πρόκειται να το πάρω?

Να κάνω dispute στο paypal?

Ευχαριστώ.

Edited by chris_m
Link to comment
Share on other sites

Θυμάται κανείς μετά απο πόσες μέρες περίπου ενημερώνεται το φοβερό Site των ΕΛΤΑ?

 

Στο 17track μου βγάζει το δέμα σε "has arrived in the country of destination" απο τη Παρασκευή, αλλά κλασικά στα ΕΛΤΑ καμία αλλαγή. Κολλημένο στη πρώτη ενημέρωση αρχές Δεκέμβρη.

| JailBreak Means System Customization |
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

ξέρεις κανείς να μου πεί αν γνωρίζει αν το Gearbest θα επιστρέψει το ποσό πίσω είτε στο λογαριασμό είτε στο balance?

Μου είπαν να περιμένω 60 μέρες, όπως και περίμενα (παραγγελία από 18/11). Τώρα θεωρούν ότι εφόσον δεν έχει έρθει η παραγγελία μου ευθύνεται η μεταφορική εταιρεία και προτείνουν επιστροφή 50%, επειδή δεν πλήρωσα extra για ασφάλεια πακέτου!

Να τους ζητήσω full refund ή δεν πρόκειται να το πάρω?

Να κάνω dispute στο paypal?

Ευχαριστώ.

Ζητησε full refund. Αν δεν δεχθουν πας σε dispute paypal

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

Θυμάται κανείς μετά απο πόσες μέρες περίπου ενημερώνεται το φοβερό Site των ΕΛΤΑ?

 

Στο 17track μου βγάζει το δέμα σε "has arrived in the country of destination" απο τη Παρασκευή, αλλά κλασικά στα ΕΛΤΑ καμία αλλαγή. Κολλημένο στη πρώτη ενημέρωση αρχές Δεκέμβρη.

 

Απλώς δεν έχει ανοιχτεί ο σάκος σε έμενα έκανε 5 μέρες για να φανεί στο σαιτ των ΕΛΤΑ εφόσον έφτασε Ελλάδα υπομονή

Link to comment
Share on other sites

θες να πεις κάτι?

Μήπως επειδή δεν έγραψα οτι προτίθεμαι να το πληρώσω αν και οταν έρθει?

Ενημερωτικά, δεν είμαστε όλοι ίδιοι. :mad:

 

Είναι εύκολο να καταλάβεις αυτό που καταλάβαμε όλοι, διαβάζοντας το post σου.

Τις εξηγήσεις που γράφεις τώρα δεν τις έγραψες στο προηγούμενο.

 

Και, βεβαίως, δεν είμαστε όλοι ίδιοι σε παρόμοια θέματα.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παρελαβα κι εγω δεμα απο 22/12 στο τελωνείο.το ποσο ηταν 48 ευρω για κινητο αξιας 150.καλες παραλαβες και καλα ξεμπερδέματα σε ολους!
Link to comment
Share on other sites

Απλώς δεν έχει ανοιχτεί ο σάκος σε έμενα έκανε 5 μέρες για να φανεί στο σαιτ των ΕΛΤΑ εφόσον έφτασε Ελλάδα υπομονή

 

Καλά απο υπομονή άλλο τίποτα. Τον φάγαμε τον γάιδαρο..

 

Εννοείς 5 μέρες διαφορά σε σχέση με το 17track? Thnx πάντως.

| JailBreak Means System Customization |
Link to comment
Share on other sites

Καλά απο υπομονή άλλο τίποτα. Τον φάγαμε τον γάιδαρο..

 

Εννοείς 5 μέρες διαφορά σε σχέση με το 17track? Thnx πάντως.

 

Όταν ο σάκος ανοιχτεί και όταν σκαναριστει το δέμα ,μόνο τότε θα εμφανιστεί στο σαιτ των ΕΛΤΑ έμενα αυτό έγινε ,μετά από 5 μέρες από την άφιξη στην Ελλάδα .

Link to comment
Share on other sites

Διαβαζω ο αλλος περιμενει 25 μερες δεν εχει ερθει ακομα το δεμα και ζηταει refund....

Καλα ειστε σοβαροι ολοι σας?Διαβαζει κανενας τον οδηγο??Εμενα εκανε 60 μερες να ερθει ενα δεματακι...

Και αλλωστε δεν καταλαβαινω για πιο λογο μεσα σε 25 μερες ζητατε refund ενω μεσω pp εχεις 180 μερες.

Περιμενετε 60 μερες δηλαδη 2 μηνες και μετα dispute,τι θελετε δηλαδη?μεσα σε μια μερα να ερθει το δεμα απο την Κινα?

 

Είσαι υπερβολικός.

 

Γιατί να μην ξεκινήσουμε μια διαδικασία επιστροφής χρημάτων, κλιμακώνοντας σταδιακά την διαδικασία, και ζητώντας αρχικά από τον πωλητή να αρχίσει να ψάχνει και αυτός τι γίνεται με το δέμα;

 

Σίγουρα δεν περιμένουμε τα δέματα την επόμενη εργασιμη ημέρα, αλλά όταν βλέπεις αυτό:

 

Destination Country - Tracking Consuming: 592 ms

2016-12-13 18:19 NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD

Origin Country - Cache Time: 2017-01-23 06:09

2017-01-20 13:14 The item has arrived in the country of destination

2016-12-13 18:19 The item is at the PostNL sorting center

2016-12-01 07:04 The item is pre-advised

 

Δηλαδή να θέλει δώδεκα (12) ημέρες για να φτάσει στην Ολλανδία από Κίνα, και μετά να χρειάζεται 40 ημέρες για να φτάσει στην Ελλάδα από την Ολλανδία, είναι λογικό νομίζω να αρχίζουν οι υποψίες και οι ανησυχίες.

 

Επίσης, στην παραπάνω περίπτωση, η άφιξη στην Ελλάδα για την ώρα εμφανίζεται μόνο από το PostNL και περιμένω τώρα να φανεί και στο σύστημα των ΕΛΤΑ.

 

Υπάρχουμε κι εμείς που έχουμε κάνει παραγγελία από 10/11, και έχουμε 2016-11-29 10:34 The item is on transport to the country of destination. Φυσικά και θα κάνουμε dispute για refund, γιατί ούτε πρώτη φορά αγοράζουμε από το εξωτερικό, ούτε χρειαζόμαστε κάποιον οδηγό, γνωρίζουμε αρκετά καλά μόνοι μας πως το διάστημα αυτό είναι υπερβολικό όχι μόνο για αγορά μέσω Κίνας, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη χώρα. Εσύ μπορείς να περιμένεις το 6μηνο με δεσμευμένα τα χρήματά σου, υπάρχουν κι άλλοι όμως που δεν επιθυμούν κάτι τέτοιο, και στο 2μηνο αρχίζουν τις ενέργειές τους για να σώσουν ότι σώζεται.

- Vivo X80 Pro

- ZTE MC888 Pro

- Samsung Galaxy Tab S9 Ultra

ASUS TUF-AX3000 V2

Οδηγός επιβίωσης Android

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουμε κι εμείς που έχουμε κάνει παραγγελία από 10/11, και έχουμε 2016-11-29 10:34 The item is on transport to the country of destination. Φυσικά και θα κάνουμε dispute για refund, γιατί ούτε πρώτη φορά αγοράζουμε από το εξωτερικό, ούτε χρειαζόμαστε κάποιον οδηγό, γνωρίζουμε αρκετά καλά μόνοι μας πως το διάστημα αυτό είναι υπερβολικό όχι μόνο για αγορά μέσω Κίνας, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη χώρα. Εσύ μπορείς να περιμένεις το 6μηνο με δεσμευμένα τα χρήματά σου, υπάρχουν κι άλλοι όμως που δεν επιθυμούν κάτι τέτοιο, και στο 2μηνο αρχίζουν τις ενέργειές τους για να σώσουν ότι σώζεται.

 

Μα αυτο λεω και εγω,κινεζικα τα λεω?Μολις παρελθει το 2μηνο κανεις τις απαιτουμενες ενεργειες και παιρνεις τα λεφτα σου πισω,ομως να ξερεις πως και μετα την παρελευση το 2μηνου υπαρχει και η πιθανοτητα να παραλαβεις

Link to comment
Share on other sites

Θυμάται κανείς μετά απο πόσες μέρες περίπου ενημερώνεται το φοβερό Site των ΕΛΤΑ?

 

Στο 17track μου βγάζει το δέμα σε "has arrived in the country of destination" απο τη Παρασκευή, αλλά κλασικά στα ΕΛΤΑ καμία αλλαγή. Κολλημένο στη πρώτη ενημέρωση αρχές Δεκέμβρη.

 

φιλε εμενα ειναι απο 10/1 και ακομα στα ελτα τιποτα τι να λεμε ********@

Link to comment
Share on other sites

φιλε εμενα ειναι απο 10/1 και ακομα στα ελτα τιποτα τι να λεμε ********@

 

Είναι τραγικοί το ξέρω. Παρέλαβα δέμα με Tracking πρίν απο λίγες μέρες που δεν εμφανίστηκε ΠΟΤΕ στο Site τους.

| JailBreak Means System Customization |
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

ξέρεις κανείς να μου πεί αν γνωρίζει αν το Gearbest θα επιστρέψει το ποσό πίσω είτε στο λογαριασμό είτε στο balance?

Μου είπαν να περιμένω 60 μέρες, όπως και περίμενα (παραγγελία από 18/11). Τώρα θεωρούν ότι εφόσον δεν έχει έρθει η παραγγελία μου ευθύνεται η μεταφορική εταιρεία και προτείνουν επιστροφή 50%, επειδή δεν πλήρωσα extra για ασφάλεια πακέτου!

Να τους ζητήσω full refund ή δεν πρόκειται να το πάρω?

Να κάνω dispute στο paypal?

Ευχαριστώ.

 

Ζητα full refund στον τραπεζικο σου λογαριασμο οχι στο GB Wallet, αν αρνηθουν κανε Dispute.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουμε κι εμείς που έχουμε κάνει παραγγελία από 10/11, και έχουμε 2016-11-29 10:34 The item is on transport to the country of destination. Φυσικά και θα κάνουμε dispute για refund, γιατί ούτε πρώτη φορά αγοράζουμε από το εξωτερικό, ούτε χρειαζόμαστε κάποιον οδηγό, γνωρίζουμε αρκετά καλά μόνοι μας πως το διάστημα αυτό είναι υπερβολικό όχι μόνο για αγορά μέσω Κίνας, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη χώρα. Εσύ μπορείς να περιμένεις το 6μηνο με δεσμευμένα τα χρήματά σου, υπάρχουν κι άλλοι όμως που δεν επιθυμούν κάτι τέτοιο, και στο 2μηνο αρχίζουν τις ενέργειές τους για να σώσουν ότι σώζεται.

 

Ίδια ημερομηνία είμαστε.. Έχεις ζητήσει refund? Παίζει να έχουν χαθεί λες? ;/

Link to comment
Share on other sites

Τελευταίο γεγονός -- 2017-01-04 08:40 The item is on transport to the country of destinationΧώρα Προορισμού -

2017-01-03 08:59 NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD

Χώρα Προέλευσης - Χρόνος αναζήτησης: 13985 ms

2017-01-04 08:40 The item is on transport to the country of destination

2017-01-03 08:59 The item is at the PostNL sorting center

2016-12-28 01:31 The item is pre-advised

Πως με βλέπετε παιδιά; Η παραγγελία έγινε 23/12 .έχει νόημα να αρχίσω να ενοχλώ για refund ή να περιμένω;:cry:

Near to the East, in a part of Ancient Greece...in an ancient land called Macedonia...
Link to comment
Share on other sites

Τελευταίο γεγονός -- 2017-01-04 08:40 The item is on transport to the country of destinationΧώρα Προορισμού -

2017-01-03 08:59 NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD

Χώρα Προέλευσης - Χρόνος αναζήτησης: 13985 ms

2017-01-04 08:40 The item is on transport to the country of destination

2017-01-03 08:59 The item is at the PostNL sorting center

2016-12-28 01:31 The item is pre-advised

Πως με βλέπετε παιδιά; Η παραγγελία έγινε 23/12 .έχει νόημα να αρχίσω να ενοχλώ για refund ή να περιμένω;:cry:

 

Η παραγγελία μπορεί να έγινε 23 αλλά στάλθηκε αργότερα. Ούτε μήνα δεν έχει κλείσει οπότε σαφέστατα δεν έχει νοήμα να ζητήσεις refund.

Link to comment
Share on other sites

Το gearbest (νομίζω και άλλα κινεζομάγαζα) θεωρεί χαμένο το πακέτο μετά την παρέλευση διμήνου. Παρόλα αυτά, προσπαθεί να καθυστερήσει όσο μπορεί τον αγοραστή, που ανοίγει τίκετ. Φίλος, που έχει παραγγείλει από 16/11/16, βλέπει αυτό:

RS*********NL

Καθ 'οδόν Ολλανδία(PostNL International Mail) Ελλάδα(ELTA)

Τελευταίο γεγονός -- 2016-11-28 09:26 The item is on transport to the country of destination

2016-11-27 08:18 NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD

2016-11-28 09:26 The item is on transport to the country of destination

2016-11-27 08:18 The item is at the PostNL sorting center

2016-11-22 03:06 The item is pre-advised

Ανοίγει λοιπόν ο φίλος τίκετ και τους εξηγεί πώς έχουν τα πράγματα και να του πουν τι θα γίνει και αν θα του το ξαναστείλουν (έχει πληρώσει την "ασφάλεια αποστολής" - βλ. λ. κερατιάτικα) ή θα του κάνουν refund.

Την επόμενη μέρα του λένε συγνώμη για την ταλαιπωρία, τσέκαρε αν είναι σωστή η διεύθυνση κι αν έχει έρθει στο ταχυδρομείο σου.

Τους απαντάει ότι είναι η σωστή, στην οποία άλλωστε του έχουν στείλει κι άλλα δέματα και τα έχει παραλάβει, ότι δε βρίσκεται στο ταχυδρομείο και ότι στο τράκινγκ φαίνεται ότι δεν έχει έρθει καν Ελλάδα.

Την επομένη πάλι, του λένε ξανά σόρι και αν θέλει να περιμένει 1 εβδομάδα ακόμα, μήπως και φανεί (μωρέ αισιοδοξία!)...

Περιμένει ο φίλος και τους ξαναγράφει χθες ότι η εβδομάδα πέρασε και μια απ' τα ίδια και τι θα γίνει τελικά, αποζημίωση ή ξανά αποστολή (τα λέω με δικά μου λόγια). :)

Σήμερα, του ξαναλένε ότι "ξέρετε, αυτά αργούν και συνήθως έρχονται σε 10-25 εργάσιμες και συγνώμη για την ταλαιπωρία και ίσως να υπήρξε κάπου καθυστέρηση λόγω γιορτών κτλ.", δηλαδή διυλίζουν τον κώνωπα χωρίς να απαντάνε επί της ουσίας. Κι όταν λέμε ότι οι κινέζοι διυλίζουν τον κώνωπα στα τίκετ, σίγουρα οι περισσότεροι εδώ μέσα ξέρουν τι εννοώ κι έχουν φοβερές ιστορίες (καλύτερες κι απ' το στρατό ίσως) να διηγηθούν. Τα ίδια έχω συναντήσει κι εγώ στο παρελθόν, απλά αυτή η περίπτωση είναι τωρινή και την αναφέρω. Σε πολλούς εδώ μέσα είναι γνωστά όλα αυτά και τα έχουν πλέον συνηθίσει.

Γι' αυτό ακριβώς τα γράφω, όχι μόνο για κάποιον που δεν έχει εμπειρία επί του θέματος, αλλά και για μας, που συνηθίσαμε να περιμένουμε πλέον τέτοιες συμπεριφορές και δε μας απασχολεί καν αυτή η προσβολή στη νοημοσύνη μας. Γιατί όταν ένα μαγαζί, που πουλάει σε όλο τον κόσμο και συνεννοείται στα αγγλικά, έχει στο... customer support άτομα που παίζει να μην έχουν ούτε elementary και απαντάνε με τυποποιημένες ατάκες, αγνοώντας ό,τι δεν τους βολεύει και αναμασώντας τα ίδια και τα ίδια κι εμείς αγχωνόμαστε μην τυχόν και δείξουμε κακό πρόσωπο ως πελάτες και μας κακοχαρακτηρίσουν, κάπου ίσως πρέπει να αντιληφθούμε ότι αυτό που μας κακοχαρακτηρίζει εξαρχής είναι αυτή η αφέλεια (ή κακώς εννοούμενο φιλότιμο) και ίσως γι' αυτό μας φέρονται έτσι. Αν είχε ανοίξει απευθείας dispute στο paypal ο φίλος (δεν τον κατακρίνω, τα ίδια κάνω κι εγώ...), ούτε τη γλώσσα θα αγνοούσαν, ούτε τον κινέζο θα έκαναν (ή κι αν τον έκαναν, θα έβγαινε το refund ακόμα νωρίτερα).

Edited by anonimos_
Link to comment
Share on other sites

Παραγγελία από GearBest στις 2/1 παραδόθηκε σήμερα χωρίς να καθυστερήσει τόσο πολυ όπως διαβάζω αυτες τις μερες στο forum.

 

Να και το tracking:

 

Number: RS*********NL

Package Status: Delivered

Destination Country: Greece

2017-01-23 13:26 M.D. AGIOU STEFANOU, ITEM DELIVERED

2017-01-23 08:31 M.D. AGIOU STEFANOU, ITEM TO BE DELIVERED

2017-01-23 05:59 M.D. AGIOU STEFANOU, ITEM ARR M.D. AGIOU STEFANOU

2017-01-23 05:18 KENTRO DIALOGIS ATTIKIS, ITEM LOADED

2017-01-20 16:41 KENTRO DIALOGIS ATTIKIS, ITEM IN CONTA KENTRO DIALOGIS ATTIKIS

2017-01-20 14:41 KENTRO DIALOGIS ATTIKIS, ITEM ARR KENTRO DIALOGIS ATTIKIS

2017-01-20 12:48 KENTRO DIALOGIS ATTIKIS, ITEM ARR KENTRO DIALOGIS ATTIKIS

2017-01-19 13:12 K.D.AERODROMIOU (SISTIMENA), ITEM IN CONTA K.D.AERODROMIOU (SISTIMENA)

2017-01-19 10:02 RECEIVE ITEM AT OFFICE OF EXCHANGE

2017-01-10 08:25 NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD

Origin Country: Netherlands

2017-01-19 12:02 The item has been processed in the country of destination

2017-01-15 02:25 The item has arrived in the country of destination

2017-01-11 09:27 The item is on transport to the country of destination

2017-01-10 08:25 The item is at the PostNL sorting center

2017-01-06 06:13 The item is pre-advised

 

======================================

Powered by http://www.17track.net

Link to comment
Share on other sites

Δέματα φίλου με αποστολή 11/12 με ολλανδικά ταχυδρομεία έφτασαν ελλαδα ,για δείτε όσοι έχετε δέματα σε κοντινές ημέρες . Εμένα αποστολή τον Ιανουάριο , μόνο υπομονή πλέον από Ολλανδία ,σε αποστολή 9 μέρες και συνεχίζουμε ,πλέον μακρυά από τα ολλανδικά ταχυδρομεία .
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...