Jump to content

anonimos_

Members
  • Δημοσιεύσεις

    332
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About anonimos_

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 18

anonimos_'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Στις 23/3 παράγγειλα από το banggood (με PDM και ολλανδικό ταχυδρομείο) το ioutdoor polar 3. Παρέλαβα στις 8/4 και ενώ αναμενόμενη ημερομηνία ανέφερε τις 14/4! Αλλά αυτό που αναφέρεις (που κάνουν τους... κινέζους όταν τους βολεύει) ήταν ο λόγος που είχα σταματήσει να παραγγέλνω απ' αυτούς. Με την προσφορά που είχαν στο συγκεκριμένο κινητό και με την priority αποστολή τους, που όλοι λένε ότι είναι γρήγορη, φθηνή και αξιόπιστη (σε αντίθεση με του gearbest, που έχω διαβάσει διάφορα), είπα να ξαναδοκιμάσω - και δεν το μετάνιωσα, ευτυχώς. Αν όμως είχα δει ότι υπάρχουν και σ' αυτούς "αστοχίες", πολύ αμφιβάλλω αν θα τους επέλεγα. Αναρωτιέμαι, αυτή η "ασφάλεια αποστολής" που έχουν και κοστίζει 2€, έχει κάποια σημασία, πέρα από το να εισπράξουν; Γιατί έτσι κι αλλιώς, αν γίνει η στραβή, στο paypal θα καταφύγει ο αγοραστής...
  2. Προσωπικά, διαφωνώ με αυτό (το bold) και κρίνω κατά περίπτωση. Μπορεί να δεχτώ κι ένα μήνα καθυστέρηση, αναλόγως του πώς θα κρίνω την υπαιτιότητα της καθυστέρησης και πόσο με επηρέασε. Αλλά θεωρώ ότι γενικά, δεν πρέπει ο καταναλωτής να επιβαρύνεται περισσότερο, για κάτι που δεν ήταν υπεύθυνος και ότι κάτι τέτοιο ζημιώνει τη λειτουργία της συγκεκριμένης αγοράς. Και εξηγούμαι: ( WARNING - ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΕΝΤΟΝΙ - ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΣ ΜΗ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΑΔΙΚΑ :) ) - Όταν αγοράζω κάτι διαδικτυακά, εξετάζω τον πωλητή, το προϊόν, την τιμή και το χρόνο παράδοσης. Αν ο πωλητής είναι σωστός, οφείλει να ξέρει και να γράφει σωστές πληροφορίες, για να μπορεί να κρίνει ο αγοραστής, κατά τις ανάγκες του. Κανείς δεν αγοράζει κάτι με μια αόριστη υπόσχεση παράδοσης "κάποτε και αν". Εγώ, ως αγοραστής, συμφώνησα με την προσφορά και (προ)πλήρωσα, για κάτι που υποτίθεται ότι θα λάβω στον προβλεπόμενο χρόνο και θα είναι όπως περιγραφόταν. Αυτό είναι το προϊόν: το συγκεκριμένο πράγμα, σε συγκεκριμένο χρόνο στην κατοχή μου, όχι απλά ένα προϊόν να κόβει βόλτες ή να αράζει σε μια αποθήκη, επ' αόριστο. Άντε, να του δώσω και 10 - 15 μέρες περιθώριο επιπλέον, για να δω αν έρθει ως τότε. Αλλιώς, κάνω αίτημα για να πάρω πίσω τα χρήματά μου. - Πληρώνοντας εκ των προτέρων, υφίσταμαι ήδη ένα κόστος (το κόστος ευκαιρίας του χρήματος) και περιμένω. Ο πωλητής (ή το paypal ή όποιος τρίτος) αυτά τα χρήματα τα έχει στη διάθεσή του και τα αξιοποιεί από εκείνη τη στιγμή. Εγώ πάλι, ελπίζω να λάβω αυτό που αγόρασα, μέσα στο χρόνο που αποδέχτηκα. Αν αργήσει, δε φταίω εγώ, άσε που μπορεί να μην το χρειάζομαι πλέον, να παρήλθε ο σκοπός της αγοράς του ή να παράγγειλα δεύτερο (διπλάσιο κόστος). Το να μου έρθει το προϊόν με δύο μήνες καθυστέρηση, μπορεί να αναιρεί το λόγο της αγοράς του κι αυτό είναι ζημιά για μένα, που δεν κάλυψα την ανάγκη μου, ενώ πλήρωσα. Γιατί να πρέπει να μπω στη διαδικασία να παζαρεύω για να πάρω πίσω τα χρήματά μου (επιπλέον χρόνος και κόπος) και μετά, αν έρθει σε δυο μήνες από τότε, να ξαναπληρώσω αυτόν που δεν ήταν σωστός απέναντί μου; - Από τη σκοπιά του πωλητή τώρα: σίγουρα υπάρχουν και σωστοί και... πονηροί. Οι σωστοί γενικά τηρούν τα παραπάνω και αντιμετωπίζουν τον αγοραστή όπως πρέπει. Συχνά ασφαλίζουν το προϊόν, για να μη ζημιωθούν σε περίπτωση απώλειας / ζημιάς κατά τη μεταφορά (ενσωματώνοντας το κόστος στην τιμή), εκτός αν είναι κάτι ευτελές, που δεν ασχολούνται. Η ύπαρξη registered tracking number διασφαλίζει και τους δύο (αγοραστή και πωλητή). Οι πονηροί πάλι, άνετα μπορούν να εκμεταλλεύονται μια κατάσταση, όπου κάποιοι καταναλωτές δε γνωρίζουν ή δεν ασκούν τα δικαιώματά τους. Σε μια αγορά, που ο καταναλωτής είναι ανεκτικός, ο πονηρός πωλητής ευνοείται, εις βάρος του σωστού πωλητή. Του "κλέβει" πωλήσεις, παρατυπώντας (στην περιγραφή, στην αποστολή, οπουδήποτε) και επωφελείται εις βάρος του. Η αγορά χάνει την εμπιστοσύνη του καταναλωτή (ζημιά για αυτόν και για το σωστό πωλητή) και υποβαθμίζεται. - Αντιλαμβάνομαι ότι μεγάλο μέρος των καθυστερήσεων οφείλεται στα ΕΛΤΑ ή στο τελωνείο. Αρκετοί εδώ μέσα λένε ότι έτσι γίνεται κάθε χρόνο, τέτοια εποχή (και άλλες, όπως εθνικές γιορτές των κινέζων). Αν είναι έτσι και το ξέρουν τόσα μέλη εδώ, δε μπορεί να μην το ξέρουν οι πωλητές. Ας προσάρμοζαν τους χρόνους παράδοσης λοιπόν. Κι αν μιλάμε για πωλητές από την Κίνα, οι καθυστερήσεις στο τελωνείο είναι σε μεγάλο βαθμό δική τους υπαιτιότητα, αφού συστηματικά δηλώνουν λάθος (εξόφθαλμα χαμηλότερη) τιμή στα προϊόντα, βάζοντας σήμανση ως "δώρο", άσχετες περιγραφές κτλ. Αν πρέπει κάθε τελωνειακός, για κάθε πακέτο από την Κίνα, να ξοδεύει χρόνο για να δει περί τίνος πρόκειται και πόσο κοστίζει, οι καθυστερήσεις είναι αναμενόμενες. Εκτός κι αν πρέπει να προσλάβουμε πολύ περισσότερους τελωνειακούς (και να επωμιστούμε το κόστος για αυτό), για να ωφεληθούν κι άλλο οι εν λόγω πωλητές, που δεν κάνουν τη δουλειά τους όπως πρέπει. - Βλέπω επίσης, ότι πολλοί θεωρούν πως το να μην επιστρέψει τα χρήματα ο αγοραστής στον πωλητή, αν έλαβε με καθυστέρηση το προϊόν, είναι "κλεψιά", ο ίδιος "Ελληναράς" κτλ. Όπως είπα, εγώ κρίνω κατά περίπτωση. Δε θέλω να ωφεληθώ εις βάρος κανενός, ούτε όμως και να ωφελούνται άλλοι στην πλάτη μου. Αν αγόρασα κάτι από το ebay και μετά την πάροδο του χρόνου παράδοσης δεν το έχω λάβει, ρωτάω τον πωλητή αν ξέρει τι γίνεται με το προϊόν. Κάποιοι έχουν προσφερθεί να με αποζημιώσουν αμέσως και τους απάντησα να περιμένουμε λίγο ακόμα. Αλλοι μπορεί να σου πουν ό,τι να 'ναι: π.χ. να σου ξαναστείλουν το προϊόν, με πιο "γρήγορο" τρόπο και χωρίς tracking number. Φυσικά και δε μάσησα. Καλός με τους καλούς, κακός με τους κακούς και με τις γάτες, σκύλος, που λέει και το τραγούδι. - Ένα σημαντικό θέμα είναι τι γίνεται με το προϊόν, αν πήραμε refund και ήρθε μετά. Το σωστό θα ήταν να μην το παραλάβουμε, για να γυρίσει πίσω στον πωλητή. Αλλά είναι κάτι ανέφικτο συνήθως, για όσους έχουν παραγγείλει αρκετά πράγματα και δεν ξέρουν τι περιέχει το πακέτο, πριν ανοιχθεί (οι δε περιγραφές των κινέζων είναι πάλι, ό,τι να 'ναι συνήθως). Μια λύση είναι να επικοινωνήσουμε με τον πωλητή και να του προτείνουμε να του το στείλουμε αν θέλει, με δική του χρέωση. Ή μπορεί να μας προτείνει να του πληρώσουμε ένα μέρος του κόστους και να το κρατήσουμε. Κρίνουμε κατά περίπτωση και λύσεις υπάρχουν. -Τα περί... μπαναρίσματος της Ελλάδας από τους ξένους κτλ. είναι κατά τη γνώμη μου η αντίληψη του "Ελληναρά", από την ανάποδη. Και στην τελική, αν πρέπει όταν αγοράζω κάτι, αυτό να σημαίνει ότι οφείλω στον πωλητή, όποτε κι αν έρθει το προϊόν, αντί να τηρούμε και οι δύο τα υπεσχημένα, δεν τη χρειάζομαι τέτοιου είδους αγορά. Ως καταναλωτής, θέλω συνέπεια και σωστή πληροφόρηση, ώστε να παίρνω σωστές αποφάσεις. Αν αρχίσουμε τα "έλα μωρέ, τι κι αν άργησε, ήρθε τελικά", "έλα μωρέ, τι κι αν έγραφε αδιάβροχο, έπρεπε να το περιμένεις με τέτοια τιμή ότι δε θα ήταν", μια ζωή ως ψωροκώσταινα θα μας αντιμετωπίζουν. - Το ίδιο το ebay (και το paypal) δε θέλουν τέτοιου είδους αγορά και γι' αυτό λειτουργούν δικαιώνοντας τον αγοραστή, σε τέτοιες περιπτώσεις. Όχι γιατί τον αγαπάνε, αλλά γιατί ξέρουν τι συμβαίνει και πώς πρέπει να λειτουργεί μια αγορά, για να... συνεχίσει να λειτουργεί (και να βγάζουν το παντεσπάνι τους).
  3. Καλή συνέχεια Κώστα. Χάρηκα κι εγώ που τα λέγαμε κι αν χρειαστεί τίποτα, εδώ είμαστε. Καλορίζικο το καινούριο κινητό!
  4. Όπα! Μόλις το πήρα χαμπάρι αυτό... Κάνω τώρα το update, που σε μένα είναι 74,48MB. Ίσως επειδή δεν είχα βάλει την τελευταία rom, που ήταν χειροκίνητη.
  5. Κατάλαβα. Κι ούτε καν να απαντήσουν ότι δε γίνεται, στα μηνύματα (αντί να λένε να προσπαθήσω ξανά αργότερα)... Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παίδες.
  6. Μα δε θέλω να μεταφέρω χρόνο ομιλίας, αλλά χρηματικό ποσό, όπως το λέει εδώ: https://www.cosmote.gr/mobile/content/el/attached_files/Company/anakoinosi-easy-transfer.pdf
  7. Καλησπέρα σας. Έχω ένα αριθμό frog, φορτωμένο σε τάμπλετ (για δεδομένα αποκλειστικά) κι ένα cosmocarta (χρήση ως τηλέφωνο) και θέλω να μεταφέρω χρήματα από το υπόλοιπο του frog, στην κοσμοκάρτα. Πρώτη φορά την κάνω τη διαδικασία. Από χθες προσπαθώ κι όλο μου λέει ότι δεν είναι διαθέσιμη η υπηρεσία αυτή τη στιγμή και να προσπαθήσω ξανά αργότερα. Δοκίμασα με μηνύματα στο 1219 και με κλήσεις στο 1350, με το frog (για αποστολή 5€) και με την κοσμοκάρτα (ζητώντας το ίδιο ποσό), αλλά τίποτα. Ξέρει κανείς γιατί;
  8. Χρήσιμο να το ξέρουμε αυτό, αν θες πες μας αν θα σε καλύψει το paypal. Πρόσφατα είχα βρει κι εγώ στο ebay έναν από Αγγλία, που πουλούσε κουπιά καγιάκ για περίπου 12,5€ το ένα (φοβερη τιμή, για ένα αξιοπρεπές κουπί μικρής εταιρίας) και του έστειλα μήνυμα, να τον ρωτήσω κάποια χαρακτηριστικά. Ποτέ δεν απάντησε και μετά από μερικές μέρες εξαφανίστηκε...
  9. Τίκετ στο paypal εννοώ, αλλά αφού σου απάντησαν ότι θα σε αποζημιώσουν για το κόστος τελωνείου, όλα καλά. Δεν έκανες άσχημα, που μίλησες πρώτα με το μαγαζί, αυτό είναι κάτι που προτείνει και το paypal. Αρκεί να το κάνουν, αλλιώς... έχεις ένα παραπάνω στοιχείο (την παραδοχή τους) για τίκετ στο paypal.
  10. Χωρίς να το έχω κάνει, θεωρώ ότι θα μπορεί να ανοίξει τίκετ για διαφορετικό λόγο. Στη μια περίπτωση ήταν πληρωμή επιπλέον υπηρεσίας (ασφάλεια τελωνείου), που την πλήρωσε επιπλέον - άλλο προϊόν δηλαδή. Στη 2η (μη ευκταία) περίπτωση, θα είναι refund στην αξία του κινητού. Αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω, ας ενημερώσει.
  11. Την ασφάλεια τελωνείου την αγόρασε, μέσω paypal, ως ξεχωριστή υπηρεσία. Και δεν πήρε αυτό που αγόρασε. Κακώς έγραψαν στο πακέτο μεγαλύτερη τιμή προϊόντος, από την πραγματική, αλλά κυρίως, κακώς του έκαναν refund την αξία του προϊόντος και όχι το κόστος τελωνείου. Εγώ θα άνοιγα case πάντως.
  12. Με ένα σφυράκι και λίγη επιμονή θα κούμπωνε πανεύκολα Κώστα, αλλά αμέσως να κατηγορήσεις τον αντιγραφέα... :) Άμα βρεις κάτι ικανοποιητικό πάντως, πες μας, θα με ενδιέφερε μια μπαταρία επιπλέον. Εγώ πήρα πρόσφατα αυτό: http://www.dx.com/p/cubot-case-screen-protector-for-cubot-manito-black-852456513 Η θήκη ταιριάζει ακριβώς, το tempered glass κλασικά, αφήνει ένα χιλιοστό στα άκρα, αν και νομίζω ότι εφάρμοσε καλύτερα από το προηγούμενο. Αλλά σε τέτοια τιμή, δεν παραπονιέμαι.
  13. Κλειστά τα έχω, αλλά έρχεται κάθε μέρα τουλάχιστον ένα μήνυμα. Θα το αφήσω μερικές μέρες, να δω αν χαλαρώσουν. Εμένα μου τα δίνει κανονικά τα λεπτά ομιλίας. Δεν κάνω ανανέωση μέσω ίντερνετ, για να σου πω τι γίνεται με τα ΜΒ.
  14. Καλώς. Ευχαριστώ και τους δυο σας, κατατοπιστικότατα όσα λέτε. Ελπίζω τουλάχιστον να το πάρουν απόφαση κάποια στιγμή, να πάψουν τα μηνύματα.
  15. Καλημέρα. Έχω cosmocarta, μόνο για ομιλία και δε χρειάζομαι τα ΜΒ. Τις προάλλες μου ήρθε ένα μήνυμα για 3GB δώρο και το ενεργοποίησα. Έκτοτε, αφού έληξαν, μου έχουν σπάσει τα νεύρα με μηνύματα, ότι δεν έχω ΜΒ και να μπω να αγοράσω πακέτο. Μήπως ξέρει κανείς κανένα μήνυμα, να στείλω κάπου, για να μη με ενοχλούν;
×
×
  • Create New...