Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ξεκίνησε σαν τριγωνική αλλά δεν... Μπαίνει και μ'αυτην

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Κολλημένος απο 19/6(7/6 εγινε η πληρωμη) με austria post.Στο τελευταιο mail που μου εστειλε το Gb μου ειπε να περιμενω μια εβδομαδα για να ψαξουν τι γινεται με το δεμα μου.Η εβδομαδα περασε και μολις εστειλα mail ζητώντας το να μου επιστρέψει τα χρηματα . Οχι Gb point και @@ριες!!!Θα περιμενω την απαντηση τους,εαν ειναι θετικη καλώς αλλιως ξεκιναω διαδικασια στο paypal !!!

 

Ακριβώς τα ίδια και με μένα...7/6 πληρωμή (Redmi 4x Global), αποστολή με Austria και από 19/7 ready for international transport. Την προηγούμενη Τετάρτη πήρα refund από Paypal. Και μένα μου ζήτησαν τη μια βδομάδα για έλεγχο, πέρασε, έκανα dispute, μετά 10 μέρες μου πρόσφεραν 50% refund ή να ξαναστείλει πληρώνοντας εγώ το 50% της τιμής, επειδή δεν είχα τικαρει την ασφάλεια στη συναλλαγή. Τους είπα ότι η ασφάλεια μου είναι το Paypal και έκανα claim ώστε να αποφασίσει το Paypal. Αν έρθει το πακέτο, τους ξαναπληρώνω...

Link to comment
Share on other sites

Σημερα και μενα 17-07-2017 φανηκε στα ΕΛΤΑ.

24/7/2017, 08:58:26 Κ.Μ.Δ.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

24/7/2017, 06:54:20 Κ.Μ.Δ.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΑΦΙΞΗ ΣΕ

24/7/2017, 06:05:50 Κ.Μ.Δ.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ

24/7/2017, 05:22:38 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ (--> Κ.Μ.Δ.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ)

23/7/2017, 22:00:52 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΞΑΓΩΓΗΣ (--> Κ.Μ.Δ.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ)

23/7/2017, 20:00:52 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΦΙΞΗ ΣΕ

21/7/2017, 08:30:45 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΦΙΞΗ ΣΕ

18/7/2017, 09:54:24 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ

18/7/2017, 08:19:00 Κ.Α.Τ. ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΞΑΓΩΓΗΣ (--> Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ)

17/7/2017, 12:46:54 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ

4/7/2017, 11:26:00 ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

 

Android box ηρθε μετα απο 25μερες με Priority απο το Banggood χωρις να περασει τελωνειο.

Και στο δεμα και στο tracking number δειχνει οτι ηρθε απο Ολλανδια.

Link to comment
Share on other sites

Κολλημένος απο 19/6(7/6 εγινε η πληρωμη) με austria post.Στο τελευταιο mail που μου εστειλε το Gb μου ειπε να περιμενω μια εβδομαδα για να ψαξουν τι γινεται με το δεμα μου.Η εβδομαδα περασε και μολις εστειλα mail ζητώντας το να μου επιστρέψει τα χρηματα . Οχι Gb point και @@ριες!!!Θα περιμενω την απαντηση τους,εαν ειναι θετικη καλώς αλλιως ξεκιναω διαδικασια στο paypal !!!

 

kαντο. ιδια περιπτωση. εγω χθες πληρωθηκα απο paypal.

Link to comment
Share on other sites

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 16-06-2017 17:00 ΟΛΛΑΝΔΙΑ

ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ 25-07-2017 12:51 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ Κ.Δ.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ 26-07-2017 07:30 Κ.Δ.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ

Ανάσταση....

Link to comment
Share on other sites

15,16 και 17/06 οταν λες εγινε η παραγγελια η εφτασε ελλαδα?
Έφτασε Ελλάδα σύμφωνα με το NL

 

Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ, όντας απελπισμένη, τηλεφώνησα και στα ελτα αεροδρομίου, αλλά κ στο τμήμα εξυπηρέτησης κ μου ειπάν κ οι δύο ότι όλα πλέον τα δέματα περνανε από τελωνείο!!!!το οποιο μπορεί να διαρκέσει από λίγες ημέρες έως και 6 εβδομάδες!!!!!! επίσης ρώτησα για ποιο λόγο το σύστημα μου δείχνει ότι απλά έχει φτάσει στην Ελλάδα κ όχι ότι βρίσκεται στο τελωνείο κ η απάντηση ήταν ότι απλά άλλαξε το σύστημα κ θα ξεκολλήσει όταν πια βγει απ'το τελωνειο :mad: :mad: :mad:
Link to comment
Share on other sites

Εγώ, όντας απελπισμένη, τηλεφώνησα και στα ελτα αεροδρομίου, αλλά κ στο τμήμα εξυπηρέτησης κ μου ειπάν κ οι δύο ότι όλα πλέον τα δέματα περνανε από τελωνείο!!!!το οποιο μπορεί να διαρκέσει από λίγες ημέρες έως και 6 εβδομάδες!!!!!! επίσης ρώτησα για ποιο λόγο το σύστημα μου δείχνει ότι απλά έχει φτάσει στην Ελλάδα κ όχι ότι βρίσκεται στο τελωνείο κ η απάντηση ήταν ότι απλά άλλαξε το σύστημα κ θα ξεκολλήσει όταν πια βγει απ'το τελωνειο :mad: :mad: :mad:

Σου πούλησαν παπάντζα για να σε ξεφορτωθούν.

Υπάρχουν εδώ στο νήμα, πολλές αναφορές για το αντίθετο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά για ένα δέμα μικρό με δύο ρολόγια αξίας και των δύο 17€, τι πληρώνουμε τώρα που μπήκε τελωνείο?

 

Ερώτηση επίσης και για ένα backpack αξίας ούτε 40€ αν περάσει τελωνείο τι πληρώνουμε?

Link to comment
Share on other sites

Για 17€ τίποτα, οτιδήποτε άλλο θα είναι παράνομο.

Για 40 αν περάσει θα είναι 24%*40 + 15= 24,6€

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Με ποια εταιρια στο εστειλαν , nl post ή austrian ή κάποια άλλη ;

 

Με NLpost τα εστειλαν και τα 2

 

Ναι φιλε μου σε καλύπτει.Θα σε πρότεινα να το βγάλεις φωτογραφίες και να τις στείλεις στο Gb.Θα τους πεις οτι το προιον ηρθε ελαττωματικό

 

Εστειλα φωτογραφιες στο gb και με παρεπεμψε στο warranty policy και μου ειπαν να μου δωσουν 2 δολαρια ... (10,6$ η τιμη της τσαντας)

...

 

Το policy στο οποιο με παρεπεμψε

 

3 Day Dead on Arrival (DOA) Guarantee

If your item arrives damaged or is not working, please follow the warranty process and contact our Support Center for RMA authorization within 3 days of the order being received. After returning the product to us, we can send you a new item free of charge (we will reimburse you the return shipping cost), or you can choose to receive a full refund. Enjoy total peace of mind: every single purchase is 100% risk-free each time you shop at GearBest.

Special Notes:

 

1. Customers must first send a clear photo or video of the damaged or defective product and the shipping packaging before we can consider issuing RMA authorization. Please use good lighting, and a close to medium distance, so we can identify and verify the issue(s). Attachment size must be under 2MB for the Support Center, please send larger attachments to: support@gearbest.com.

2. After GearBest has received the returned product and confirmed the product is faulty, the return shipping cost will be refunded based on a valid return receipt. For example if the return shipping fee is 30 USD, GearBest will refund the same amount of 30 USD to the customer. If our technical team determines the item is not DOA , GearBest will not compensate the return shipping fee. Refund requests for a return shipping fee without a valid RMA return receipt slip will not be accepted.

3. Product returns must be via one of GearBest's approved shipping methods; our Support Center can provide you with further details.

 

Οριστε και το μυνημα τους:

Dear John,

 

Thank you for your important feedback and for letting us about your experience with us.

Please kindly refer to our warranty policy here:http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html

After reviewing your case, please check our possible solutions:

1) Refund 2 USD on your GB wallet.

We will refund you amount of the item and exceptionally reward you with extra points(e.g. If your refund is USD 1=2 points, USD 3=3*2 points=>get 6 points etc).

You can use both your wallet and points to purchase your future products.

Learn more about wallet benefits :http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111

Check out to use point :http://www.gearbest.com/about/about-points.html?157wrew

2)Refund to your payment account

We can refund 2 USD to your original payment account.

Please note:

- For PayPal account refund may take 48 hours to process and appear in your paypal account.

Can you please let me know your decision?

I look forward to hearing from you.

 

Τους ανεφερα παλι οτι θελω full refund και οδηγιες για το πως να το στειλω πισω οπως αναγραφετε στο warannty policy που μου υπεδειξαν

 

(εχει στειλει ποτε κανεις κατι πισω στο gb και γνωριζει με τι τροπο το θελουν κ ποσο στοιχιζει στο περιπου?)

Link to comment
Share on other sites

17 μπορει να πληρωσε ο φιλος, το θεμα ειναι ποσο θα το κοστολογισουν....

 

Sent from my LeEco-LeTv Le Max 2 X829 6/128 using tapalk!

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη που βγαινω εκτος θεματος αλλα θα ηθελα την αποψη σας για ενα πολυ επειγον ζητημα.

 

Αναγκαστηκα να γυρισω ενα κινητο πισω στη κινα οποιο ειχα αγορασει απο το geekbuying επειδη βγηκε ελατωματικο.

 

Δυστηχως το μαγαζι με αγνοησε πανω απο μια εβδομαδα και με αποτελεσμα να ανοιξω dispute στο paypal οπου και μπορειτε να καταλαβετε τη συνεχεια. Οταν ο κινεζος νιωσει την απειλη ειναι πανταχου παρων.

 

Το κινητο γυρισε με τα πολλα και το case μου ειναι escalated γιατι ποτε δεν κλεινω αν δεν ειμαι σιγουρος για το αποτελεσμα.

 

Μου ζητανε τωρα να κλεισω το dispute για να στειλουν αλλο κινητο η να κινηθουν σε αλλου ειδους πραξη αλλα φοβαμαι πολυ να το κανω γιατι μετα μπορει και να μην παρω ποτε τα λεφτα μου ειτε σε κινητο ειτε σε ορισμενη αξια.

 

Πως λετε να κινηθω? Να το αφησω και να περιμενω να μου στειλει η paypal οταν κανουν review και να ζητησω για refund η κατι? Η να το κλείσω και να εμπιστευτω τυφλα τη τυχη μου στα χερια τους?

 

Το προβλημα ειναι οτι αυτοι λενε οτι μαλλον θα στειλουν νεο κινητο αν και στο μαγαζι τους βλεπω οτι εχουν αποσυρει ολα τα leeco συμπεριλαμβανομενου και του μοντελου μου.

 

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Edited by Xployd
Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη που βγαινω εκτος θεματος αλλα θα ηθελα την αποψη σας για ενα πολυ επειγον θεμα.

 

Αναγκαστηκα να γυρισω ενα κινητο πισω στη κινα οποιο ειχα αγορασει απο το geekbuying επειδη βγηκε ελατωματικο.

 

Δυστηχως το μαγαζι με αγνοησε πανω απο μια εβδομαδα και με αποτελεσμα να ανοιξω dispute στο paypal οπου και μπορειτε να καταλαβετε τη συνεχεια. Οταν ο κινεζος νιωσει την απειλη ειναι πανταχου παρων.

 

Το κινητο γυρισε με τα πολλα και το case μου ειναι escalated γιατι ποτε δεν κλεινω αν δεν ειμαι σιγουρος για το αποτελεσμα.

 

Μου ζητανε τωρα να κλεισω το dispute για να στειλουν αλλο κινητο η να κινηθουν σε αλλου ειδους πραξη αλλα φοβαμαι πολυ να το κανω γιατι μετα μπορει και να μην παρω ποτε τα λεφτα μου ειτε σε κινητο ειτε σε ορισμενη αξια.

 

Πως λετε να κινηθω? Να το αφησω και να περιμενω να μου στειλει η paypal οταν κανουν review και να ζητησω για refund η κατι? Η να το κλείσω και να εμπιστευτω τυφλα τη τυχη μου στα χερια τους?

 

Το προβλημα ειναι οτι αυτοι λενε οτι μαλλον θα στειλουν νεο κινητο αν και στο μαγαζι τους βλεπω οτι εχουν αποσυρει ολα τα leeco συμπεριλαμβανομενου και του μοντελου μου.

 

Ευχαριστω εκ των προτερων.

μην το κλεισεις για κανενα λογο μεχρι να εχεις κατι στα χερια σου,refund η συσκευη.

 

Ακριβως το ιδιο εχω και γω τωρα.μου ρθε με ελαττωμα απο geek και ειμαι στην φαση που αφου με γραφανε 3 μερες ανοιξα dispute paypal,θα δεχτω μονο full refund η αλλο κινητο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που είπε ο Azuli. Aν το κλείσεις σε κάνουν ότι θέλουν μετά και δεν μπορείς να ξανακάνεις dispute. Τα δεδομένα χρόνων λένε, πως οι περισσότεροι Κινέζοι μόνο από το paypal καταλαβαίνουν ώστε να κάνουν αυτό που οφείλουν. Οπότε άστους να λένε μέχρι να επιλυθεί οριστικά το θέμα σου.

 

Και προσωπικά δεν θα δεχόμουν άλλη συσκευή, θα ζητούσα ολική επιστροφή των χρημάτων. Ειδικά αν δεν βλέπεις να έχουν απόθεμα από το ίδιο, είναι πολύ πιθανό να κάνουν επιδιόρθωση και να σου στείλουν το ίδιο. Και πολύ συχνά αυτά ξαναγυρνάνε ελαττωματικά. Άσε που με αυτά που γίνονται με το τελωνείο είναι τεράστιες οι πιθανότητες να φας και ένα 35άρι στο κεφάλι έξτρα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...