Jump to content

pablito_gr

Members
  • Δημοσιεύσεις

    27
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

pablito_gr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Δεν είναι θέμα σκαναρίσματος. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι όλη η αλυσίδα των ΕΛΤΑ υπολειτουργει είτε είναι συστημάνα είτε απλά. Οπότε όλα καθυστερούν από την άφιξη στο αεροδρόμιο από τη διανομή στο κεντρικό κέντρο διαλογής, από τη διανομή στο κέντρο διαλογής της περιοχής σου μέχρι και την παράδοση. Ούτε στο τηλέφωνο επικοινωνίας δεν απαντούν πια σε βάζουν σε ατέλειωτη αναμονή και σου λένε ότι λόγω των έκτακτων μέτρων θα υπάρχουν καθυστερήσεις. Δηλαδή ... απροσδιόριστος χρόνος παράδοσης
  2. Γενικά τις 2 τελευταίες εβδομάδες όταν τα δέματα φτάσουν Ελλάδα σύμφωνα με π.χ. την Post NL οι δικοί μας αργούν να τα σκανάρουν στο αεροδρόμιο. Μετά θέλουν μια εβδομάδα να πάνε κέντρο διαλογής αττικής. Μετά 3 μέρες ακόμα να στο παραδώσουν. Όλα αυτά πριν το lockdown. Τώρα η κατάσταση έχει ξεφύγε τελείωςι. Κέντρο διαλογής Αττικής από Παρασκευή δεν έχει κουνηθεί και έχουμε Τετάρτη. Πρέπει να το κλείσανε το μαγαζί τα ΕΛΤΑ. Αντίθετα DHL από Ευρώπη έρχεται κανονικότατα στις 10 μέρες από Τσεχία κλπ
  3. Γενικά τις 2 τελευταίες εβδομάδες όταν φτάσουν Ελλάδα σύμφωνα με π.χ. την Post NL οι δικοί μας αργούν να τα σκανάρουν στο αεροδρόμιο. Μετά θέλουν μια εβδομάδα να πάνε κέντρο διαλογής αττικής. Μετά 3 μέρες ακόμα να στο παραδώσουν. Όλα αυτά πριν το lockdown. Τώρα η κατάσταση έχει ξεφύγει. Κέντρο διαλογής Αττικής από Παρασκευή δεν έχει κουνηθεί και έχουμε Τετάρτη. Πρέπει να το κλείσανε το μαγαζί τα ΕΛΤΑ. Αντίθετα DHL από Ευρώπη έρχεται κανονικότατα στις 10 μέρες από Τσεχία κλπ
  4. 28 Ιουλίου εκφόρτωση στον αερολιμένα ακόμα τίποτα λιαζονται τα πακέτα...
  5. Και εγώ αγορασμένο από Gearbest (region 636) τίποτα ακόμα. Κάπου είδα ότι ξεκινάει σήμερα η επίσημη διάθεση του Upgrade και θα γίνει σταδιακά "Both the Huawei P10 and P10 Plus are the company’s flagship back in 2017. And now that it’s already 2019, and we already have the P30 series, owners of the aforementioned devices are assured that they are not being left out as the Huawei P10 and P10 Plus EMUI 9 with Android 9 Pie update starts rolling out. The update will be available starting April 4, 2019, and it brings tons of features that we saw on Huawei’s more current offerings, like the Huawei Mate 20 Pro. This includes a more minimalistic design, better AI features, and improved battery efficiency."
  6. Έχω παραγγείλει διάφορα μικρής αξίας δέματα από Banggood Gearbest από τέλη Νοεμβρίου μέχρι και αρχές Δεκεμβρίου και ακόμα τίποτα. Υπάρχει καθυστέρηση σε πολλούς πάνω από 1,5-2 μήνες πλέον ή είναι λόγω των γιορτών γιατί παλιά έρχονταν σε 2-3 εβδομάδες max
  7. Καλημέρα …. Τα τελωνεία δεν ξεμπούκωσαν μετά τις γιορτές; Έχω διάφορα πακέτα από Banggood, Gearbest με μικρής αξίας πράγματα unregistered και έφυγαν αρχές Δεκέμβρη και ακόμα τίποτα.
  8. Όχι δεν το είχα δοκιμάσει παλαιότερα δεν χρειάστηκα πλπήγηση. Την τοποθεσία τη βρίσκει κανονικά μάλλον από τα δεδομάνα γιαυτό και δεν είχα δώσει σημασία. Πάντως έχω βάλει την εφαρμογή GPS Test και δεν δείχνει κανέναν δορυφόρο όσο και να το αφήσω
  9. Έχω το τηλέφωνο 2 μήνες. Το είχα πάρει τον Ιούλιο με τη γνωστή προσφορά του Gearbest. Το firmware τώρα είναι το VKY-L29 8.0.0.370(636). Είναι πολύ καλό τηλέφωνο όμως πριν λίγες μέρες που χρειάστηκε να κάνω πλοήγηση με google maps στο αυτοκίνητο παρατήρησα ότι ήταν τόσο αργό που ήταν πρακτικά αδύνατη η πλοήγηση. Έβαλα κάτι εφαρμογές για GPS (GPS test) και δυστυχώς είδα ότι το κινητό δεν βρίσκει ούτε έναν δορυφόρο και προφανώς την τοποθεσία την καταλαβαίνει μέσω data. Έτσι η πλοήγηση είναι αδύνατη. Επικοινώνησα με το σερβις έκανα hard reset to factory έβαλα πάλι την EMUI 5.1 αλλά τίποτα το gps είναι disabled όπως λέει και το GPS Test. Έπικοινώνησα με το Gearbest και μετά από 2-3 ανταλλαγές μηνυμάτων μου πρότειναν partial refund 70 USD. Τελικά τα δέχτηκα γιατί δεν αξίζει τον κόπο να το στείλω Κίνα να μην το έχω 2 μήνες και μάλλον αφού δεν υπάρχει πια το μοντέλο 4 64 θα πλήρωνα και παραπάνω να μου στέιλουν το 6 128. Μου κάνει εντύπωση γιατί το GPS είναι ενσωματωμένο στο CPU. Έχω την εντύπωση ότι μπορεί να φταίει το Asia firmware. γιατί άμα ψάξεις στο internet υπάρχουν αρκετοί με το ίδιο πρόβλημα που τους παρουσιάστηκε όταν έκαναν upgrade το firmware. Σε εμένα όμως το downgrade δεν βοήθησε. Έχει άλλος κανείς το ίδιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο κινητό;
  10. 13 ημέρες ημερολογιακές.Έγινε shipped 7/7 ----- προσθήκη μηνύματος 94 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Όχι με priority αυτό αργεί αρκετά τώρα τελευταία ίσως να κάνει και ενα μήνα. Με Belgium post χωρίς τελωνείο σε 13 ημέρες
  11. Παρέλαβα σήμερα από το Gearbest με Belgium σε 15 μέρες. Η έκδοση είναι VKY-L29C636B172 Emui 5.1. Όταν κάνω check for updates δεν βρίσκει. Δεν έπρεπε να βρει την EMUI του Oreo ?
  12. Από το Gearbest 10+ παραγγελίες με Belgium δεν περάσανε καθόλου τελωνείο. Ένα powerbank αξίας 55 ευρώ με Turkish Post μπήκε τελωνείο και ετοιμαζόμουν να πληρώσω και τελικά βγήκε χωρίς να χρεωθεί! Έχω ακούσει άλλους (λίγες περιπτώσεις) ότι πλήρωσαν τελωνείο και τους αποζημίωσαν κανονικά από το Gearbest με ticket. Ότι ακριβώς πλήρωσαν στο τελωνείο. Το banggood με το priority line είναι το καλύτερο δεν περάνει 100% τελωνείο και έρχεται σε 10 μέρες από Κίνα. Θαυμάσιο. Απλά σε κάποια πράγματα το Gearbest κάνει πολύ καλύτερες προσφορές (για λίγα κομμάτια).
  13. Πάντως η Gearbest δεν έχει βρει ακόμα γρήγορη και αξιόπιστη μέθοδο αποστολής (εκτός ίεσως για Belgium registered για πακέτα κάτω των 2 κιλών). Ένα drone που είχα παραγγείλει από 18/5 και έφυγε 30/5 από Γερμανία με DHL χάθηκε ή τέλος πάντων δεν ήρθε ποτέ και χτες πήρα refund από το Gearbest. Είναι πολύ προβληματική η DHL
  14. Προς το παρόν μου είπαν να περιμένω .. έκαναν αίτηση αναζήτησης στη DHL. Λογικό το βρίσκω πρώτα να δουν τι έχει γίνει. Θα μου απαντήσουν εντός 10 ημερών. Ελπίζω πως αν έχει χαθεί δεν θα έχω πρόβλημα full refund γιατί η αξία είναι σχετικά μικρή 55 ευρώ. Αν παρόλα αυτά κάνουν τον Κινέζο αναγκαστικά πρώτα θα τους ενημερώσω that I am heading to Paypal for dispute και αν και τότε δεν κάνουν τίποτα θα το κάνω. Κρίμα γιατί έχω πάρει ένα σωρό πράγματα ακριβά ή φτηνά χωρίς ποτέ να έχω κανένα πρόβλημα με το συγκεκριμένο μαγαζί
  15. Καλησπέρα, ένα δέμα μου από Gearbest με priority line έχει κολλήσει Γερμανία με DHL από 30/5. Ανοιξα ticket στο Gearbest και έδωσαν εντολή στην DHL να το αναζητήσει. Σε περίπτωση που τελικά είναι κατεστραμμένο ή χαμένο δικαιούμαι fulf refund? Πρέπει να τους απαντήσει η DHL λέει και μετά θα δούμε τι θα κάνουμε. Ξέρει κανείς πως κινούμαστε;
×
×
  • Create New...