Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν γινετε να τους εμπιστευτεις με τιποτα.

Απορώ υπάρχουν ακόμη κάποιοι, που μετά από όλα αυτά που διαβάζουμε εδώ και τόσον καιρό συνεχίζουν να τους εμπιστεύονται και να αγοράζουν από αυτούς;;;;;;;;;;

 

Το πράγμα είχε δείξει από πέρσι τον Οκτώβρη-Νοέμβρη προς τα που το πάνε, όταν έστελναν με άλλη μέθοδο από την επιλεγμένη από εμάς PDM, περνούσαν τελωνείο σου έλεγαν να παραλάβεις και μετά δεν σου επέστρεφαν το τέλος εκτελωνισμού 15€ ή 20€ των ΕΛΤΑ.

 

Τα έγραφα εγώ και τότε και έκτοτε όποτε έσκαγε κανένα ίδιο παρατράγουδο, αλλά ίσως τότε να φαινόμουν γραφικός και απορούσα και τότε και μέχρι πριν τα συνεχόμενα τωρινά παρατράγουδα που κάποιοι τους σύστηναν μετά μανίας για αγορές.

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλημέρα φίλε μου, σίγουρα κάποιο πρόβλημα υπάρχει γιατί έχω και εγώ ένα δέμα με postnl από Gearbest με ίδια τελευταία ενημέρωση που είναι κολλημένο...

1/8/19 09:20 - The item has been processed in the country of destination, GREECE

Άλλα δέματα πχ από banggood με postnl τα έχω παραλάβει ήδη...

Όταν δείχνει αυτή την ενημέρωση : The item has been processed in the country of destination, GREECE το δέμα έχει φτάσει Ελλάδα και ύστερα από δύο με τέσσερις ημέρες παραλαμβάνω.

 

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σε παρακαλώ εαν εχεις κάποια εξέλιξη ποσταρε εδω,το ιδιο θα κανω και εγώ ,απο οτι φαίνεται είμαστε ιδια περίπτωση

Υπαρχει καποιος που να παρελαβε δεμα μετα την 1-8 με priority απο gearbest?

Link to comment
Share on other sites

Σε παρακαλώ εαν εχεις κάποια εξέλιξη ποσταρε εδω,το ιδιο θα κανω και εγώ ,απο οτι φαίνεται είμαστε ιδια περίπτωση

Υπαρχει καποιος που να παρελαβε δεμα μετα την 1-8 με priority απο gearbest?

 

 

ποστ #38241, για να συγκρινεις τους χρονους.

Link to comment
Share on other sites

εγώ έχω σταματήσει από τα δύο συγκεκριμένα μαγαζιά εδώ και καιρό μόνο από το joom αγοράζω πλέον ,αλλά γενικά υπάρχει μια αδιαφορία παντού , παραγγελία από αμαζον άθλια συσκευασμένο , έσπασε η κούπα , αλλά μου επέστρεψαν τα λεφτά κατευθείαν ,άλλη παραγγελία από Ισπανία από το γνωστό κατάστημα el Cortes ingles ,χαμένο το δέμα από 22/7 τελευταία ενημέρωση για ατύχημα στην αποστολή , έστειλε δύο μυνήματα στο κατάστημα ,απαντήσεις όπως των Κινέζων ,περιμένω να αποφάσισει το PayPal .
Link to comment
Share on other sites

Θέλω να κάνω μία αγορά από το Gearbest αλλά στο priority line μου δίνει τις επιλογές :

 

Netherlands Registered(PDM) 0.39€ 10-25 business days

 

EU priority Line 4.17€ 10-18 business days

 

Επειδή έχω πάνω από χρόνο να ασχοληθώ με το άθλημα τι επιλέγω?

Πρέπει να έχω και το tariff insurance?

Sagem RC922 - Nokia 3330 - Siemens S25 - Nokia 6610 - Siemens SX1 - BenQ Siemens EF81 - Siemens SXG75 - Samsung Omnia I - ZTE V970 - Sony Xperia X10 - Vodafone 527 - Meizu M2 - Samsung Pocket Neo - Xiaomi Redmi Note 4 Global - Xiaomi MI Note 10 lite

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να κάνω μία αγορά από το Gearbest αλλά στο priority line μου δίνει τις επιλογές :

 

 

 

Netherlands Registered(PDM) 0.39€ 10-25 business days

 

 

 

EU priority Line 4.17€ 10-18 business days

 

 

 

Επειδή έχω πάνω από χρόνο να ασχοληθώ με το άθλημα τι επιλέγω?

 

Πρέπει να έχω και το tariff insurance?

 

PDM, πληρώνεις μόνο μέσω paypal βάλε και tarif insurance.

Link to comment
Share on other sites

Τρομερό το priority του gearbest

Έχει περάσει ένας μήνας και ακόμα δεν έχει έρθει Ελλάδα(επικοινώνησα με ΕΛΤΑ και φαίνεται να μην έχει αναχώρηση καν το δέμα από Ολλανδία)

Προορισμός - Ώρα αποθήκευσης στη μνήμη: 2019-08-08 09:17:40 (GMT+03:00)

2019-07-25 08:14

NETHERLANDS, DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF EXCHANGE

 

2019-07-24 07:46

NETHERLANDS, POSTING/COLLECTION

 

Αφετηρία - Ώρα αποθήκευσης στη μνήμη: 2019-08-08 09:18:05 (GMT+03:00)

2019-08-01 09:11

The item has been processed in the country of destination

 

2019-07-31 17:00

The consignment has arrived in the country of destination

 

2019-07-31 17:00

The item has arrived in the country of destination

 

2019-07-26 03:49

The item is on transport to the country of destination

 

2019-07-25 08:14

The item is at the PostNL sorting center

 

2019-07-25 08:14

The item is processed at the PostNL sorting center

 

2019-07-24 09:39

The item is in transit

 

2019-07-22 03:10

The item is pre-advised to PostnL

διαβαστε τι μου απαντησε η nlpost σε επικοινωνια που ειχα μαζι τους ,

Hey Stathis, I understand you would like to know more about this. I have checked the status, but it appears PostNL only fuctions as a gateway for this shipment, meaning the parcel only passed through the Netherlands on to the country of destination. From what I can see, it appears the parcel was sent to Grenada and not to Greece. It is best to contact the sender for more information. Possibly a mistake has been made. Best regards, Colin

Απο τα απιστευτα

Link to comment
Share on other sites

PDM, πληρώνεις μόνο μέσω paypal βάλε και tarif insurance.

 

Όταν πληρώνεις μέσω Paypal δεν χρειάζεσαι την επιπλέον ασφάλεια.

Link to comment
Share on other sites

Κανένα νέο απο όσους ανέμεναν απάντηση απο PayPal για το γνωστό θέμα με το banggood; Πως έχει πάει; Εγώ αναμένω απάντηση μέχρι τη Τετάρτη αλλά είμαι ανήσυχος μετά το mail του banggood...

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Έχω κάνει και εγώ αγορά από Gearbest και επέλεξα για μέθοδο αποστολής PDM.

Το δέμα έχει πάνω από μήνα και τίποτα.

Εδώ και 20 μέρες έχει κολλήσει στο "ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ"(σελίδα των ΕΛΤΑ).

Στη σελίδα της PostNL όπως και στο 17track δείχνει ότι έχει φτάσει και γίνεται επεξεργασία στη χώρα προορισμού.

Νομίζω ότι πιο παλιά είχα διαβάσει κάπου ότι η PostNL εμφάνιζε updates στο tracking με βάση ένα μέσο όρο.

Δηλαδή ότι αυτά που λέει είναι στη σελίδα της είναι "μαντεψιές". Ισχύει?

Τι μπορεί να φταίει και να αργεί τόσο?

Τα στοιχεία είναι αυτά:

 

Ελτά

25/7/2019, 08:20:00 ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

24/7/2019, 07:32:00 ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

 

PostNL & 17track

Date Status of Shipment Country of Destination

01-08-2019 09:23 The item has been processed in the country of destination GREECE

31-07-2019 17:04 The consignment has arrived in the country of destination

31-07-2019 17:04 The item has arrived in the country of destination

26-07-2019 03:49 The item is on transport to the country of destination

25-07-2019 08:21 The item is at the PostNL sorting center

25-07-2019 08:21 The item is processed at the PostNL sorting center

24-07-2019 09:27 The item is in transit

22-07-2019 03:10 The item is pre-advised to PostnL

Link to comment
Share on other sites

Κανένα νέο απο όσους ανέμεναν απάντηση απο PayPal για το γνωστό θέμα με το banggood; Πως έχει πάει; Εγώ αναμένω απάντηση μέχρι τη Τετάρτη αλλά είμαι ανήσυχος μετά το mail του banggood...

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Που λέει τι το email?
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Έχω κάνει και εγώ αγορά από Gearbest και επέλεξα για μέθοδο αποστολής PDM.

Το δέμα έχει πάνω από μήνα και τίποτα.

Εδώ και 20 μέρες έχει κολλήσει στο "ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ"(σελίδα των ΕΛΤΑ).

Στη σελίδα της PostNL όπως και στο 17track δείχνει ότι έχει φτάσει και γίνεται επεξεργασία στη χώρα προορισμού.

Νομίζω ότι πιο παλιά είχα διαβάσει κάπου ότι η PostNL εμφάνιζε updates στο tracking με βάση ένα μέσο όρο.

Δηλαδή ότι αυτά που λέει είναι στη σελίδα της είναι "μαντεψιές". Ισχύει?

Τι μπορεί να φταίει και να αργεί τόσο?

Τα στοιχεία είναι αυτά:

 

Ελτά

25/7/2019, 08:20:00 ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

24/7/2019, 07:32:00 ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

 

PostNL & 17track

Date Status of Shipment Country of Destination

01-08-2019 09:23 The item has been processed in the country of destination GREECE

31-07-2019 17:04 The consignment has arrived in the country of destination

31-07-2019 17:04 The item has arrived in the country of destination

26-07-2019 03:49 The item is on transport to the country of destination

25-07-2019 08:21 The item is at the PostNL sorting center

25-07-2019 08:21 The item is processed at the PostNL sorting center

24-07-2019 09:27 The item is in transit

22-07-2019 03:10 The item is pre-advised to PostnL

φιλε μου εαν δεις παραπάνω είμαστε και αλλοι με ακριβως την ιδια κατάσταση με σενα

το ποιο πιθανό ειναι οτι έχει γινει λαθος αποστολή ολόκληρος σακος με δεματα ,που αντι να πανε ελλαδα πήγαν άλλου

Η nlpost αυτο μου ειπε

Στειλε άμεσα email στο gearbest ,αυτοι νομιζουν οτι ολα ειναι οκ, Εαν δεν πιεστούν απο εμάς λύση δεν δινουν

 

----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Καλησπέρα

Έχω κάνει και εγώ αγορά από Gearbest και επέλεξα για μέθοδο αποστολής PDM.

Το δέμα έχει πάνω από μήνα και τίποτα.

Εδώ και 20 μέρες έχει κολλήσει στο "ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ"(σελίδα των ΕΛΤΑ).

Στη σελίδα της PostNL όπως και στο 17track δείχνει ότι έχει φτάσει και γίνεται επεξεργασία στη χώρα προορισμού.

Νομίζω ότι πιο παλιά είχα διαβάσει κάπου ότι η PostNL εμφάνιζε updates στο tracking με βάση ένα μέσο όρο.

Δηλαδή ότι αυτά που λέει είναι στη σελίδα της είναι "μαντεψιές". Ισχύει?

Τι μπορεί να φταίει και να αργεί τόσο?

Τα στοιχεία είναι αυτά:

 

Ελτά

25/7/2019, 08:20:00 ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

24/7/2019, 07:32:00 ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

 

PostNL & 17track

Date Status of Shipment Country of Destination

01-08-2019 09:23 The item has been processed in the country of destination GREECE

31-07-2019 17:04 The consignment has arrived in the country of destination

31-07-2019 17:04 The item has arrived in the country of destination

26-07-2019 03:49 The item is on transport to the country of destination

25-07-2019 08:21 The item is at the PostNL sorting center

25-07-2019 08:21 The item is processed at the PostNL sorting center

24-07-2019 09:27 The item is in transit

22-07-2019 03:10 The item is pre-advised to PostnL

Link to comment
Share on other sites

διαβαστε τι μου απαντησε η nlpost σε επικοινωνια που ειχα μαζι τους ,

Hey Stathis, I understand you would like to know more about this. I have checked the status, but it appears PostNL only fuctions as a gateway for this shipment, meaning the parcel only passed through the Netherlands on to the country of destination. From what I can see, it appears the parcel was sent to Grenada and not to Greece. It is best to contact the sender for more information. Possibly a mistake has been made. Best regards, Colin

Απο τα απιστευτα

 

Βλακείες σου λέει.

Που το είδε αυτός ότι πάει Grenada? :lol:

Ελλάδα είναι κανονικά και έχει φτάσει απλώς δεν έχει ανοιχτεί στο αεροδρόμιο.

Εντάξει έχει καθυστερήσει λίγο αλλά λογικά πέσαμε στις άδειες του Αυγούστου.

 

Αυτό που μου έκανε εντύπωση όμως, είναι πως έχω ακριβώς την ίδια πορεία με εσένα με ακρίβεια λεπτού...:worry:

Παίζει να μας έχουν δώσει fake tracking nr από το gearbest?

Επιβεβαίωσε εάν θέλεις τα τελευταία ψηφία του κωδικού σου.

Το δικό μου λήγει σε 86NL.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα είναι 80 nl

Λέω τα γεγονότα

Τα ΕΛΤΑ βλέπουν όχι το site τους

Αλλά τις αναχωρήσεις και τις αφίξεις από τα αεροδρόμια .Για τα συγκεκριμένα tracking δεν φαίνεται καμία αναχώρηση για Ελλάδα

Όσο για την απάντηση από nl γιατί να πουν παραμύθια

Όταν φτάσουν τα priority δέματα Ελλάδα πάνε στις αποθήκες σχεδόν την ίδια μέρα

Έχουν παραλάβει άτομα με ημερομηνίες μετά από εμας

Προσωπικά δεν περιμένω πλέον τίποτα , Σκέφτομαι να αγοράσω το ίδιο τηλέφωνο από banggood αλλά με αυτά που διαβάζω είμαι και εκεί επιφυλακτικος

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου δέμα από Gearbest που σύμφωνα με τα ΕΛΤΑ δεν έχει φτάσει Ελλάδα.... Κάτι παίζει... αλλά τι;

 

2019-08-01 09:20

The item has been processed in the country of destination

 

2019-07-31 17:03

The consignment has arrived in the country of destination

 

2019-07-31 17:03

The item has arrived in the country of destination

 

2019-07-26 03:49

The item is on transport to the country of destination

 

2019-07-25 08:18

The item is at the PostNL sorting center

 

2019-07-25 08:18

The item is processed at the PostNL sorting center

 

2019-07-24 09:32

The item is in transit

 

2019-07-22 03:10

The item is pre-advised to PostnL

 

 

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εμένα είναι 80 nl

Λέω τα γεγονότα

Τα ΕΛΤΑ βλέπουν όχι το site τους

Αλλά τις αναχωρήσεις και τις αφίξεις από τα αεροδρόμια .Για τα συγκεκριμένα tracking δεν φαίνεται καμία αναχώρηση για Ελλάδα

Όσο για την απάντηση από nl γιατί να πουν παραμύθια

Όταν φτάσουν τα priority δέματα Ελλάδα πάνε στις αποθήκες σχεδόν την ίδια μέρα

Έχουν παραλάβει άτομα με ημερομηνίες μετά από εμας

Προσωπικά δεν περιμένω πλέον τίποτα , Σκέφτομαι να αγοράσω το ίδιο τηλέφωνο από banggood αλλά με αυτά που διαβάζω είμαι και εκεί επιφυλακτικος

 

Κομπλέ τότε, κανονικά tracking nr μας έχουν δώσει.

Κοίτα η καθυστέρηση δεν είναι τρομερή, ναι "έπρεπε" λογικά την προηγούμενη βδομάδα να παραλάβουμε και ναι άλλοι μετά από μας έχουν παραλάβει.

Αλλά αυτό ποτέ δεν ήταν μέτρο σύγκρισης.

 

Στο site της nl post αλλά και σε όλα τα τρίτα δεν φαίνεται πουθενά η "Grenada".

"Country of destination" ήταν και είναι η Ελλάδα.

Αυτό θα έπρεπε να έχει αλλάξει εάν όντως πήγε τελικά Γρενάδα.

Επίσης θα πήγαινε Γρενάδα (που βρίσκεται στην λατινική Αμερική) απευθείας από Αγγλία ή Ολλανδία, δεν θα χρειαζόταν να περάσει πρώτα από Ελλάδα.

Τέλος, υπάρχει ενημέρωση στο site των ΕΛΤΑ, έστω και "κολλημένο", πράγμα που σημαίνει ότι τελικός προορισμός είναι η Ελλάδα.

 

Γι αυτό λέω ότι αυτά που σου απάντησαν δεν βγάζουν και πολύ νόημα.

GRE το ένα GRE το άλλο, πήγε στην καραϊβική το λύσαμε...:p

Στην τελική τι δουλειά έχει ο αποστολέας όταν η μεταφορική, εν προκειμένω η nl post, έκανε (εάν έκανε) το λάθος;

"It is best to contact the sender for more information."

Πιο πολύ μου μοιάζει για απάντηση γενική για να μην ασχοληθούν άλλο.

Μέσω email επικοινώνησες μαζί τους;

Σου έδωσαν κάποια στοιχεία για την αποστολή στην Grenada όπως υποστηρίζουν;

Link to comment
Share on other sites

Κομπλέ τότε, κανονικά tracking nr μας έχουν δώσει.

Κοίτα η καθυστέρηση δεν είναι τρομερή, ναι "έπρεπε" λογικά την προηγούμενη βδομάδα να παραλάβουμε και ναι άλλοι μετά από μας έχουν παραλάβει.

Αλλά αυτό ποτέ δεν ήταν μέτρο σύγκρισης.

 

Στο site της nl post αλλά και σε όλα τα τρίτα δεν φαίνεται πουθενά η "Grenada".

"Country of destination" ήταν και είναι η Ελλάδα.

Αυτό θα έπρεπε να έχει αλλάξει εάν όντως πήγε τελικά Γρενάδα.

Επίσης θα πήγαινε Γρενάδα (που βρίσκεται στην λατινική Αμερική) απευθείας από Αγγλία ή Ολλανδία, δεν θα χρειαζόταν να περάσει πρώτα από Ελλάδα.

Τέλος, υπάρχει ενημέρωση στο site των ΕΛΤΑ, έστω και "κολλημένο", πράγμα που σημαίνει ότι τελικός προορισμός είναι η Ελλάδα.

 

Γι αυτό λέω ότι αυτά που σου απάντησαν δεν βγάζουν και πολύ νόημα.

GRE το ένα GRE το άλλο, πήγε στην καραϊβική το λύσαμε...:p

Στην τελική τι δουλειά έχει ο αποστολέας όταν η μεταφορική, εν προκειμένω η nl post, έκανε (εάν έκανε) το λάθος;

"It is best to contact the sender for more information."

Πιο πολύ μου μοιάζει για απάντηση γενική για να μην ασχοληθούν άλλο.

Μέσω email επικοινώνησες μαζί τους;

Σου έδωσαν κάποια στοιχεία για την αποστολή στην Grenada όπως υποστηρίζουν;

Έχουμε μαζευτεί αρκετοί με τις ίδιες ώρες ,αρα ήταν όλα σε ένα σάκο ,εάν ήταν διαφορετικές μέρες και ώρες τότε θα έστεκε η θεωρία για άδειες κλπ.Εαν στο αεροδρόμιο έχουν μπλοκάρει με πράγματα 14 ημερών τότε θα έχουν θαφτεί από τα δεματα

Δύο φορές μου έχουν στείλει δέμα μου στην Θεσσαλονίκη αντί για Αθήνα και το ξαναεφεραν άρα γίνονται λάθη.

Ποιο πιθανό μου ακούγεται κάποιο αστέρι να έκανε λάθος σκαναρισμα στον σάκο και πήγε αλλού

Πάντως βλέπω ειμαι ο μοναδικός που έκανα κάποια προσπάθεια για να δούμε τι γίνεται

Επικοινώνησα και με nlpost στο Twitter @PostNLκαι απάντησαν άμεσα ( κάνε και εσύ το ίδιο να δούμε την απάντηση)

Αλλά και με gearbest που μου απάντησαν ότι θα κάνουν έρευνα για να δουν τι στο καλό έχει γίνει με το δέμα μου

Ψωνίζω πολλά χρόνια από αυτά τα μαγαζιά και καταλαβαίνω εάν κάτι δεν πάει καλά για αυτό αντιδρώ ετσι

Τέλος μόνο ο αποστολέας έχει δικαίωμα αίτησης για έρευνα που βρίσκονται τα δεματα

Edited by stavag
Link to comment
Share on other sites

Έχουμε μαζευτεί αρκετοί με τις ίδιες ώρες ,αρα ήταν όλα σε ένα σάκο ,εάν ήταν διαφορετικές μέρες και ώρες τότε θα έστεκε η θεωρία για άδειες κλπ.Εαν στο αεροδρόμιο έχουν μπλοκάρει με πράγματα 14 ημερών τότε θα έχουν θαφτεί από τα δεματα

Δύο φορές μου έχουν στείλει δέμα μου στην Θεσσαλονίκη αντί για Αθήνα και το ξαναεφεραν άρα γίνονται λάθη.

Ποιο πιθανό μου ακούγεται κάποιο αστέρι να έκανε λάθος σκαναρισμα στον σάκο και πήγε αλλού

Πάντως βλέπω ειμαι ο μοναδικός που έκανα κάποια προσπάθεια για να δούμε τι γίνεται

Επικοινώνησα και με nlpost στο Twitter @PostNLκαι απάντησαν άμεσα ( κάνε και εσύ το ίδιο να δούμε την απάντηση)

Αλλά και με gearbest που μου απάντησαν ότι θα κάνουν έρευνα για να δουν τι στο καλό έχει γίνει με το δέμα μου

Ψωνίζω πολλά χρόνια από αυτά τα μαγαζιά και καταλαβαίνω εάν κάτι δεν πάει καλά για αυτό αντιδρώ ετσι

 

Ρώτησα για το tracking nr για να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να έχει κάνει "μαιμουδιά" το gearbest.

Αφού ψωνίζεις χρόνια, θα γνωρίζεις ότι τα ΕΛΤΑ ενημερώνουν την άφιξη αφού το έχουν επεξεργαστεί οι ίδιοι και ας λέει η nl "arrived" εκ των προτέρων.

Ξαναλέω, με το τελευταίο status που έχουμε 2019-08-01 09:11, "θα έπρεπε" να έχουμε παραλάβει την προηγούμενη βδομάδα.

Όμως έχουν υπάρξει και πολύ μεγαλύτερες καθυστερήσεις, δεν σημαίνει αυτόματα ότι το δέμα πήγε Grenada...:rolleyes:

 

Γι αυτό ρώτησα πριν εάν ήταν επίσημη απάντηση από την nl και εάν σου έδωσαν κάποιο screenshot από την υποτιθέμενη αναχώρηση στην Γρενάδα.

Το τι είπε κάποιος Colin στο twitter δεν μπορεί να στοιχειοθετήσει υπόθεση στο paypal, ή αξίωση από το κατάστημα.

Φυσικά και γίνονται λάθη, αλλά είναι εξαιρετικά απίθανο να έφτασαν Ελλάδα και από δω να τα έστειλαν ξανά εξωτερικό και μάλιστα καραϊβική.

Και τέλος πάντων οποιαδήποτε αλλαγή στο "country of destination" θα έπρεπε να είχε αποτυπωθεί.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ έκανα την @@@ να παραγγείλω 10/07 από Banggood κινητό,με Priority Direct το οποίο το έστειλαν με Royal Shipment.

Aπό 31/07 το δέμα είναι στην Πολωνία (Nysa) και έκτοτε παραμένει εκεί.

 

2019-07-31 12:37:04 In Transit (Nysa)

2019-07-21 20:42:42 In Transit (HUB UK - LONGDON)

2019-07-18 17:58:11 In Transit (Leaving Hong Kong)

2019-07-16 11:46:11 In Transit (Arriving at the Hong Kong warehouse)

2019-07-10 20:50:36 System has accepted the order

2019-07-10 20:50:34 System is processing the order

2019-07-10 20:50:34 Request for shipping label

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα τελείωσε και το δεύτερο dispute case υπέρ μου, αφορούσε δέμα με αποστολή 3/6/19 από banggood και Royalshipments... Είχα ανοίξει dispute 24/7/19, στο καπάκι escalate, εχθές μου ζήτησαν επιπρόσθετες πληροφορίες, πριν λίγο έκλεισε υπέρ μου. Υπομονή σε όλους...

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα τελείωσε και το δεύτερο dispute case υπέρ μου, αφορούσε δέμα με αποστολή 3/6/19 από banggood και Royalshipments... Είχα ανοίξει dispute 24/7/19, στο καπάκι escalate, εχθές μου ζήτησαν επιπρόσθετες πληροφορίες, πριν λίγο έκλεισε υπέρ μου. Υπομονή σε όλους...

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Οι επιπρόσθετες πληροφορίες τι αφορούν;

 

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οι επιπρόσθετες πληροφορίες τι αφορούν;

 

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

Εγώ έγραψα ότι δεν έχω παραλάβει ακόμη και έχουν περάσει 72 ημέρες, ότι διάλεξα και πλήρωσα μια ταχυδρομική αποστολή που σύμφωνα με τον πωλητή θα έχω την παραγγελία μου σε 12-16 εργάσιμες ημέρες, το οποίο έβγαλα screenshot από το σάιτ και screenshot της παραγγελίας μου που φαίνεται ο αριθμός παραγγελίας, ο αριθμός αποστολής και ο τρόπος αποστολής που διάλεξα ( υπάρχει κουτάκι κάτω από το κείμενο και εκεί βάζεις φωτογραφίες έως 10mb ). Τέλος έβαλα δύο λινκ από το tracking σε 17track και Royalshipments.

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οι επιπρόσθετες πληροφορίες τι αφορούν;

 

 

Γενικά, ανεβάζεις στο Paypal κάθε στοιχείο που θεωρείς υποστηρικτικό των απόψεών σου και θα βοηθήσει να σε δικαιώσει στην τελική του κρίση.

Link to comment
Share on other sites

Εγω ειχα παραγγείλει απο 19/07 ένα κινητό και 04/08 ένα ρολόϊ απο banggood με priority direct mail και δεν εμφανιζουν τίποτα τα tracking numbers ουτε στο 17track. Επικοινώνησα 2-3 φορές με banggood λενε θα με ειδοποιησουν αλλά τίποτα. Τι παίζει?8f7a73e5eef4520d7e11c7a8c8b1080c.jpg

 

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...