Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τα περί ατέλειας κάτω από 22€ τα γνωρίζω...

Για μη εισαγωγή στον κακό λύκο, όμως, ποιά μέθοδος ενδείκνυται;

 

Σου είπα, το priority

:)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Σου είπα, το priority

:)

Το κατάλαβα!

Απλά έχω ένσταση στο ότι "κάτω από 22€ δεν θα έχεις θέμα", διότι το να αποδείξω ότι όντως μου κόστισε 20€ ενδεχομένως να είναι χρονοβόρα και ψυχοφθόρα διαδικασία!

Link to comment
Share on other sites

Το κατάλαβα!

Απλά έχω ένσταση στο ότι "κάτω από 22€ δεν θα έχεις θέμα", διότι το να αποδείξω ότι όντως μου κόστισε 20€ ενδεχομένως να είναι χρονοβόρα και ψυχοφθόρα διαδικασία!

Σίγουρα θα υπάρξει καθυστέρηση. Δεν θα επιβαρυνθείς όμως οικονομικά. Επίσης το priority κοστίζει, οπότε για φτηνά πράγματα δε νομίζω ότι αξίζει. Εκτός αν το βιάζεσαι

Link to comment
Share on other sites

Δεν βιάζομαι. Αλλά διαδικασία τύπου "εισαγωγή στο τελωνείο-μεγάλη αναμονή-αποστολή παραστατικών για να επιβεβαιωθεί η αξία των 20€ (διότι ως tv box σίγουρα θα εκτιμηθεί με υψηλότερη τιμή)-πιθανή μη συνεννόηση" με χαλάει προκαταβολικά!!!
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας από εμένα.

Αναζητώ συμβουλές για το πως θα διαχειριστώ μια αγορά (£381.71) μέσω PayPal, που τελικά ποτέ δεν έγινε η παραδωση σε εμένα (από gearbest).

 

Έκανα dispute στο PayPal και το gearbest μετά από παζάρια μου προσφέρει 190 δηλαδή έχει δεχθεί ότι εγώ δεν έχω παραλάβει το δέμα αλλά λέει ότι δεν ευθύνεται για αυτό και είναι both loss.

Εγώ θέλω όμως θέλω και νομίζω ότι αυτό είναι το σωστό, όλο το ποσό πίσω.

Να προχωρήσω σε claim στο PayPal ή να κάνω κάτι άλλο?

Τι θα ήταν καλύτερο να γράψω στην επικοινωνία με το gearbest για την στιγμή που θα γίνει claim και θα κριθεί από το PayPal?

Το δέμα (μια συσκευή κινητού)

 

Οτι ειπε το παλικαρι πιο πανω. Προχωρα με το ΡΡ, δικο τους θεμα ειναι η αποστολη, ειδικα τοσο μεγαλης αξιας.

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Καλησπέρα.

Ποιά μέθοδος αποστολής είναι ασφαλέστερη (για το γνωστό θέμα...) από το Banggood; Αφορά ενδεχόμενη αγορά tv box αξίας 20€. Το ¨standard shipping¨ (που προφανώς είναι απλή επιστολή), το ¨air parcel register¨ (που είναι συστημένη επιστολή) ή το "priority direct mail";

 

Ετσι και το αρπαξει η κορδελα ( δηλαδη ετσι και φανει πορτοκαλι στην οθονη του ΕΛΤΑ καθως το σαρωνει με το μηχανημα ) τοτε οτι και να γραψει εχει φυγει τελωνειο.

Πορτοκαλι ειναι τα αντικειμενα με μεγαλη μπαταρια, υγρα, και αλλα που πηγαινουν προς αναθεωρηση απο τους υπαλληλους.

Δεν λεω απαραιτητα οτι θα το μαγκωσουν το δικο σου, αλλα βρηκα ευκαιρια να ξερετε τι συμβαινει

Link to comment
Share on other sites

Οτι ειπε το παλικαρι πιο πανω. Προχωρα με το ΡΡ, δικο τους θεμα ειναι η αποστολη, ειδικα τοσο μεγαλης αξιας.

 

Είμαι σε διαπραγμάτευση μέσω PayPal.

Να προχωρήσω άφοβα σε επίσημο claim?

Πρέπει να προσέξω κάτι?

 

Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας

Oneplus A6013
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας από εμένα.

Αναζητώ συμβουλές για το πως θα διαχειριστώ μια αγορά (£381.71) μέσω PayPal, που τελικά ποτέ δεν έγινε η παραδωση σε εμένα (από gearbest).

 

Έκανα dispute στο PayPal και το gearbest μετά από παζάρια μου προσφέρει 190 δηλαδή έχει δεχθεί ότι εγώ δεν έχω παραλάβει το δέμα αλλά λέει ότι δεν ευθύνεται για αυτό και είναι both loss.

Εγώ θέλω όμως θέλω και νομίζω ότι αυτό είναι το σωστό, όλο το ποσό πίσω.

Να προχωρήσω σε claim στο PayPal ή να κάνω κάτι άλλο?

Τι θα ήταν καλύτερο να γράψω στην επικοινωνία με το gearbest για την στιγμή που θα γίνει claim και θα κριθεί από το PayPal?

Το δέμα (μια συσκευή κινητού)

 

Γίνανε πολλά με δαυτους εδώ και δυο-τρεις μήνες

 

Τα κάνανε και σε.μενα σε 2-3 περιπτώσεις.

Με το PayPal θα έχεις refund εντός ωρών....

ΜΗ ΜΑΣΑΣ.

ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ ΜΕ ΠΟΙΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΤΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝΕ

In the down down of the writing we became robes...
Link to comment
Share on other sites

Γίνανε πολλά με δαυτους εδώ και δυο-τρεις μήνες

 

Τα κάνανε και σε.μενα σε 2-3 περιπτώσεις.

Με το PayPal θα έχεις refund εντός ωρών....

ΜΗ ΜΑΣΑΣ.

ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ ΜΕ ΠΟΙΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΤΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝΕ

 

Αυτό ακριβώς, δεν είναι δική μου ευθύνη ούτε θα πρέπει να επωμιστω κανένα ποσό.

Ελπίζω το PayPal να με δικαιώσει

Oneplus A6013
Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς, δεν είναι δική μου ευθύνη ούτε θα πρέπει να επωμιστω κανένα ποσό.

Ελπίζω το PayPal να με δικαιώσει

 

Δεν υπαρχει περιπτωση να μην σε δικαιωσει. Εφοσον δουν τον αριθμο αποστολης που δεν καταληγει πουθενα, ειναι τελιωμενη υποθεση υπερ σου.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Αγορά 2/11 από banggood με priority και ακόμη δεν έχει ενεργοποιηθεί το tracking number. Μετά από επικοινωνία με το μαγαζί πήρα αυτό το μήνυμα που μεταξύ άλλων λέει

Order number:

 

Dispatch date: November 07, 2018

 

Tracking code: LX......... NL

 

Link to the tracking website: http://www.17track.net/en/track?nums=LX......... NL

 

The tracking information will update in 15 days, could you please check it via the link later?

 

Its estimated delivery time is 6-14 business days, and the tracking information of this order will be updated at important logistics stations or once it arrives in your country. Please consider that business days do not include weekends and public holidays.

 

Στη δεύτερη παράγραφο λέει ότι το tracking θα ενημερωθεί σε 15 μέρες. Πρώτη φορά το βλέπω αυτό. Από κάτω βέβαια λέει ότι ο χρόνος παράδοσης είναι 6-14 εργάσιμες.

Τι δε καταλαβαίνω;

Edited by Nnoutas
Link to comment
Share on other sites

Ότι το 6-14 μέρες παραδόσεις είναι εκτιμώμενες ημέρες δεν είναι το στάνταρ.

Το priority παίζει από 10 μέρες μέχρι και 35 ανάλογα την περίοδο που γίνεται η παραγγελία και τον όγκο των δεμάτων.

Link to comment
Share on other sites

Ότι το 6-14 μέρες παραδόσεις είναι εκτιμώμενες ημέρες δεν είναι το στάνταρ.

Το priority παίζει από 10 μέρες μέχρι και 35 ανάλογα την περίοδο που γίνεται η παραγγελία και τον όγκο των δεμάτων.

Το γνωρίζω.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι: "The tracking information will update in 15 days".

Εφόσον το έχουν στείλει, δεν θα έπρεπε σε 2-3 μέρες να ενεργοποιηθεί το tracking number;

Link to comment
Share on other sites

Οχι το ολλανδικό priority τόσο κάνει μέχρι να ανανεωθεί το tracking είσαι σε λογικό χρόνο ακόμα.
Link to comment
Share on other sites

Οχι το ολλανδικό priority τόσο κάνει μέχρι να ανανεωθεί το tracking είσαι σε λογικό χρόνο ακόμα.

Από ποτέ; Όσες φορές έχω αγοράσει με το priority του banggood, μετά την αποστολή, σε 2-3 μέρες εμφανίζεται το tracking number στα διάφορα σαιτ παρακολούθησης.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ παραγγελία από banggood στις 27/10 shipped στις 28/10 πήρα tracking number το οποίο ακόμα είναι σε κατάσταση" the item is pre-advised".

Πρώτη φορά μου καθυστερεί τόσο.

Μανώλης
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μην μπερδεύεστε. Το tracking number ακόμη, μετά από 5 μέρες, δεν έχει καν ενεργοποιηθεί ακόμη. Ούτε pre-advised λέει ούτε τίποτα. Δεν το βρίσκει κανένα σαιτ.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλες και σε όλους!

 

Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα αναφορικά με μία αγορά (Power bank αξίας $24,04) την οποία έκανα σήμερα από το Aliexpress.

 

Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη αν κάποιες από αυτές τις ερωτήσεις έχουν απαντηθεί πολλάκις. Απείχα από την αγορά προϊόντων από την Κίνα για περίπου ενάμιση χρόνο οπότε δεν χρειάστηκε ποτέ να έρθω αντιμέτωπος με ενδεχόμενο εκτελωνισμό.

 

Στα της αγοράς:

 

> Πληρωμή με κάρτα Revolut, σε $

> Συνολική αξία παραγγελίας (προϊον + μεταφορικά): $24,04 (εκ των οποίων πλήρωσα $18,94 διότι εξαργύρωσα εκπτωτικό κουπόνι αξίας $5,10)

> Ισοτιμία €/$ την ώρα της συναλλαγής: 1,1272 (ήτοι συνολική αξία παραγγελίας: 21,33€)

 

Γνωρίζω πως αντικείμενα στατιστικής αξίας (CIF) έως 22€ δεν υπόκεινται σε εκτελωνισμό.

 

Ακόμη και όταν αλλάζω το βασικό μου νόμισμα από $ σε € στην εφαρμογή του Aliexpress, η αγορά μου εξακολουθεί να εμφανίζεται σε $. Βλακωδώς θεώρησα πως ως αξία παραγγελίας θα αναγράφεται $18,94, οπότε δεν έδωσα σημασία στο ότι θα βρίσκομαι κοντά στο όριο των 22€. Είπαμε βλακωδώς, μη βαράτε.

 

Επειδή ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει καθόλου να γλιτώσω τα όποια τέλη του εκτελωνισμού αλλά δεν θέλω να μπω άσκοπα σε διαδικασίες που θα τραβήξουν πολύ σε χρόνο επειδή κάποια στιγμή έκανα μία αγορά που δεν σκέφτηκα ιδιαιτέρως, πάμε στις (πιθανώς πιο βλακώδεις) ερωτήσεις μου:

 

1) Ποια η πιθανότητα ο εκτελωνιστής να προσδώσει στο δέμα μου CIF>22€ (δηλαδή το δέμα να υποβληθεί σε εκτελωνισμό είτε λόγω ισοτιμίας είτε για οποιονδήποτε άλλον λόγο);

2) Εφόσον χρειαστεί να υποβάλλω τα αποδεικτικά της συναλλαγής μου (εφαρμογή Aliexpress και statement κάρτας Revolut): Mε γνώμονα ότι αυτά θα αναγράφουν την αξία του προϊόντος σε $, με βάση ποια ισοτιμία (κατά την ώρα της συναλλαγής ή κατά τη στιγμή που ο εκτελωνιστής θα λάβει το δέμα στα χέρια του) θα καθοριστεί η αξία του σε €; Αντιλαμβάνομαι ότι το ψειρίζω πολύ αλλά αν το € συνεχίζει να πατώνει και άλλο σε σχέση με το $ (κάτω από 1,0927), τότε η CIF μου θα είναι >22€.

 

 

TL;DR (Too long; didn't read)

 

Σημερινή αγορά Power bank από το Aliepress, συνολικής αξίας $24,04 (21,33€). Ποια η πιθανότητα (εμπειρικά και, φυσικά, μη δεσμευτικά) να περάσει τελωνείο λόγω του ότι βρίσκεται κοντά στο όριο των 22€; Δεν με ενδιαφέρει να γλιτώσω πιθανά τέλη εκτελωνισμού παρά μόνο τα πήγαινε-έλα στο τελωνείο που κοστίζουν σε χρόνο και σε ψυχική υγεία. Προτιμώ να δώσω τα διπλάσια χρήματα και να το πάρω από σκρουτζομάγαζο αν πρόκειται να μπω σε τέτοιες διαδικασίες.

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Edited by D_Rendfield
Συντακτικά λάθη
Link to comment
Share on other sites

Και στον οδηγό στην πρώτη σελίδα τόσο λέει ότι κάνει 7-12 μέρες για να φτάσει Ολλανδία.

 

fM9Fobd.png

Ναι αλλά εμένα είναι ήδη στις 15 μέρες.

Δεν παραπονιέμαι απλά το λέω για να δείξω ότι υπάρχει καθυστέρηση αυτή την περίοδο σχεδόν σε όλες τις αποστολές από Κίνα

Μανώλης
Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνω την καθυστέρηση με το pdm. Ένα κινητό που έχω παραγγείλει, πέρασαν 11 μέρες περίπου και είναι ακόμα στο "7/11/18 16:31 - The item is on transport to the country of destination, GREECE" ενώ άλλες φορές ήδη έμπαινε Ελλάδα.

Επίσης ένα άλλο αντικείμενο που πήρα την ίδια μέρα πάλι με pdm, πέρασαν 11 μέρες και το tracking number δεν βγάζει κανένα αποτέλεσμα λες και είναι λάθος.

 

 

Στάλθηκε από το CUBOT_MANITO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Άραξε τη μέρα, άδραξε τη νύχτα!
Link to comment
Share on other sites

Δύο παραγγελίες με Priority 12η μέρα κ είναι ακόμα στο pre-advised.

Άλλη μία στις 14 μέρες είναι "αποστολή στο εξωτερικό".

Έχει καθυστερήσεις,κ είναι λογικό για την εποχή.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Απ αυτο το κατάστημα έχουμε εμπειρία καθόλου; Αναφέρομαι σε αξιοπιστία και αν πράγματι είναι de warehouse και δεν πληρώνεις τελωνείο.

Edited by tsigpan
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, έστειλα σήμερα για σέρβις στην coolicool ένα κινητό, γνωρίζει κάποιος πόσες μέρες περίπου θα κρατήσει όλη η διαδικασία? Ευχαριστώ
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους...

 

Από 1η Νοεμβρίου έχω κάνει παραγγελία από Gearbest με EU Priority Line. Την επομένη, 2 Νοεμβρίου έλαβα το mail με το tracking number , το θέμα μου όμως είναι ότι αυτό δεν φαίνεται ακόμη να έχει ενεργοποιηθεί. Η μόνη πληροφορία που εποστρέφει το 17track είναι,

 

...

Προορισμός : Άγνωστος

Προέλευση : Γερμανία

2018-11-01 18:20

The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

...

 

Ουσιαστικά σήμερα είναι η 7η εργάσιμη ημέρα από το "shipped out". Είναι φυσιολογικό;

 

Εχει κανείς καμιά σχετική εμπειρία; Γνωρίζει κανείς να μου πει;

 

Κάτι άλλο περίεργο είναι ότι το tracking number αρχίζει από CY (CYxxxxxxxxxxDE), είναι τυχαίο;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους...

 

Από 1η Νοεμβρίου έχω κάνει παραγγελία από Gearbest με EU Priority Line. Την επομένη, 2 Νοεμβρίου έλαβα το mail με το tracking number , το θέμα μου όμως είναι ότι αυτό δεν φαίνεται ακόμη να έχει ενεργοποιηθεί. Η μόνη πληροφορία που εποστρέφει το 17track είναι,

 

...

Προορισμός : Άγνωστος

Προέλευση : Γερμανία

2018-11-01 18:20

The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

...

 

Ουσιαστικά σήμερα είναι η 7η εργάσιμη ημέρα από το "shipped out". Είναι φυσιολογικό;

 

Εχει κανείς καμιά σχετική εμπειρία; Γνωρίζει κανείς να μου πει;

 

Κάτι άλλο περίεργο είναι ότι το tracking number αρχίζει από CY (CYxxxxxxxxxxDE), είναι τυχαίο;

Αυτό το νούμερο το βλέπεις εδώ https://www.1tracking.net/ κιεμενα έτσι έρχεται από gearbest.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...