bill27 Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 Διαβαζω ο αλλος περιμενει 25 μερες δεν εχει ερθει ακομα το δεμα και ζηταει refund.... Καλα ειστε σοβαροι ολοι σας?Διαβαζει κανενας τον οδηγο??Εμενα εκανε 60 μερες να ερθει ενα δεματακι... Και αλλωστε δεν καταλαβαινω για πιο λογο μεσα σε 25 μερες ζητατε refund ενω μεσω pp εχεις 180 μερες. Περιμενετε 60 μερες δηλαδη 2 μηνες και μετα dispute,τι θελετε δηλαδη?μεσα σε μια μερα να ερθει το δεμα απο την Κινα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
THANKIN Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 Παιδια τι λεει εσεις που είσασταν από Ολλανδια On transport to the country of destination μέσα στον Δεκέμβρη αρχίσατε να παραλαμβάνετε? ρωταω γιατί εγω είμαι τελος δεκέμβρη και περιμένω την σειρά μου Παράθεση https://www.etsy.com/shop/KrystaliaHandmade?ref=seller-platform-mcnav https://www.jamjar.gr/store/krystaliahandmade Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HillmasterGR Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 Διαβαζω ο αλλος περιμενει 25 μερες δεν εχει ερθει ακομα το δεμα και ζηταει refund.... Καλα ειστε σοβαροι ολοι σας?Διαβαζει κανενας τον οδηγο??Εμενα εκανε 60 μερες να ερθει ενα δεματακι... Και αλλωστε δεν καταλαβαινω για πιο λογο μεσα σε 25 μερες ζητατε refund ενω μεσω pp εχεις 180 μερες. Περιμενετε 60 μερες δηλαδη 2 μηνες και μετα dispute,τι θελετε δηλαδη?μεσα σε μια μερα να ερθει το δεμα απο την Κινα? Είσαι υπερβολικός. Γιατί να μην ξεκινήσουμε μια διαδικασία επιστροφής χρημάτων, κλιμακώνοντας σταδιακά την διαδικασία, και ζητώντας αρχικά από τον πωλητή να αρχίσει να ψάχνει και αυτός τι γίνεται με το δέμα; Σίγουρα δεν περιμένουμε τα δέματα την επόμενη εργασιμη ημέρα, αλλά όταν βλέπεις αυτό: Destination Country - Tracking Consuming: 592 ms 2016-12-13 18:19 NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD Origin Country - Cache Time: 2017-01-23 06:09 2017-01-20 13:14 The item has arrived in the country of destination 2016-12-13 18:19 The item is at the PostNL sorting center 2016-12-01 07:04 The item is pre-advised Δηλαδή να θέλει δώδεκα (12) ημέρες για να φτάσει στην Ολλανδία από Κίνα, και μετά να χρειάζεται 40 ημέρες για να φτάσει στην Ελλάδα από την Ολλανδία, είναι λογικό νομίζω να αρχίζουν οι υποψίες και οι ανησυχίες. Επίσης, στην παραπάνω περίπτωση, η άφιξη στην Ελλάδα για την ώρα εμφανίζεται μόνο από το PostNL και περιμένω τώρα να φανεί και στο σύστημα των ΕΛΤΑ. Παράθεση iPhone 8+ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikiforos_ Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 Περιμενετε 60 μερες δηλαδη 2 μηνες και μετα dispute,τι θελετε δηλαδη? Νομίζω έχει δίκιο ο bill. Πριν κλείσουν 60 μέρες δε συντρέχει λόγος για ενέργειες. Άλλωστε και τα κινεζομάγαζα λένε refund στο δίμηνο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris_m Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 (edited) Καλημέρα, ξέρεις κανείς να μου πεί αν γνωρίζει αν το Gearbest θα επιστρέψει το ποσό πίσω είτε στο λογαριασμό είτε στο balance? Μου είπαν να περιμένω 60 μέρες, όπως και περίμενα (παραγγελία από 18/11). Τώρα θεωρούν ότι εφόσον δεν έχει έρθει η παραγγελία μου ευθύνεται η μεταφορική εταιρεία και προτείνουν επιστροφή 50%, επειδή δεν πλήρωσα extra για ασφάλεια πακέτου! Να τους ζητήσω full refund ή δεν πρόκειται να το πάρω? Να κάνω dispute στο paypal? Ευχαριστώ. Edited January 23, 2017 by chris_m Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosgnr Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 Θυμάται κανείς μετά απο πόσες μέρες περίπου ενημερώνεται το φοβερό Site των ΕΛΤΑ? Στο 17track μου βγάζει το δέμα σε "has arrived in the country of destination" απο τη Παρασκευή, αλλά κλασικά στα ΕΛΤΑ καμία αλλαγή. Κολλημένο στη πρώτη ενημέρωση αρχές Δεκέμβρη. Παράθεση | JailBreak Means System Customization | Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Karthan7 Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 Καλημέρα, ξέρεις κανείς να μου πεί αν γνωρίζει αν το Gearbest θα επιστρέψει το ποσό πίσω είτε στο λογαριασμό είτε στο balance? Μου είπαν να περιμένω 60 μέρες, όπως και περίμενα (παραγγελία από 18/11). Τώρα θεωρούν ότι εφόσον δεν έχει έρθει η παραγγελία μου ευθύνεται η μεταφορική εταιρεία και προτείνουν επιστροφή 50%, επειδή δεν πλήρωσα extra για ασφάλεια πακέτου! Να τους ζητήσω full refund ή δεν πρόκειται να το πάρω? Να κάνω dispute στο paypal? Ευχαριστώ. Ζητησε full refund. Αν δεν δεχθουν πας σε dispute paypal Παράθεση Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος. Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει. 2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pagouras7 Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 Θυμάται κανείς μετά απο πόσες μέρες περίπου ενημερώνεται το φοβερό Site των ΕΛΤΑ? Στο 17track μου βγάζει το δέμα σε "has arrived in the country of destination" απο τη Παρασκευή, αλλά κλασικά στα ΕΛΤΑ καμία αλλαγή. Κολλημένο στη πρώτη ενημέρωση αρχές Δεκέμβρη. Απλώς δεν έχει ανοιχτεί ο σάκος σε έμενα έκανε 5 μέρες για να φανεί στο σαιτ των ΕΛΤΑ εφόσον έφτασε Ελλάδα υπομονή Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 θες να πεις κάτι? Μήπως επειδή δεν έγραψα οτι προτίθεμαι να το πληρώσω αν και οταν έρθει? Ενημερωτικά, δεν είμαστε όλοι ίδιοι. :mad: Είναι εύκολο να καταλάβεις αυτό που καταλάβαμε όλοι, διαβάζοντας το post σου. Τις εξηγήσεις που γράφεις τώρα δεν τις έγραψες στο προηγούμενο. Και, βεβαίως, δεν είμαστε όλοι ίδιοι σε παρόμοια θέματα. Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alexsitia Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 Σήμερα παρελαβα κι εγω δεμα απο 22/12 στο τελωνείο.το ποσο ηταν 48 ευρω για κινητο αξιας 150.καλες παραλαβες και καλα ξεμπερδέματα σε ολους! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosgnr Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 Απλώς δεν έχει ανοιχτεί ο σάκος σε έμενα έκανε 5 μέρες για να φανεί στο σαιτ των ΕΛΤΑ εφόσον έφτασε Ελλάδα υπομονή Καλά απο υπομονή άλλο τίποτα. Τον φάγαμε τον γάιδαρο.. Εννοείς 5 μέρες διαφορά σε σχέση με το 17track? Thnx πάντως. Παράθεση | JailBreak Means System Customization | Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pagouras7 Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 Καλά απο υπομονή άλλο τίποτα. Τον φάγαμε τον γάιδαρο.. Εννοείς 5 μέρες διαφορά σε σχέση με το 17track? Thnx πάντως. Όταν ο σάκος ανοιχτεί και όταν σκαναριστει το δέμα ,μόνο τότε θα εμφανιστεί στο σαιτ των ΕΛΤΑ έμενα αυτό έγινε ,μετά από 5 μέρες από την άφιξη στην Ελλάδα . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rioener Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 Διαβαζω ο αλλος περιμενει 25 μερες δεν εχει ερθει ακομα το δεμα και ζηταει refund.... Καλα ειστε σοβαροι ολοι σας?Διαβαζει κανενας τον οδηγο??Εμενα εκανε 60 μερες να ερθει ενα δεματακι... Και αλλωστε δεν καταλαβαινω για πιο λογο μεσα σε 25 μερες ζητατε refund ενω μεσω pp εχεις 180 μερες. Περιμενετε 60 μερες δηλαδη 2 μηνες και μετα dispute,τι θελετε δηλαδη?μεσα σε μια μερα να ερθει το δεμα απο την Κινα? Είσαι υπερβολικός. Γιατί να μην ξεκινήσουμε μια διαδικασία επιστροφής χρημάτων, κλιμακώνοντας σταδιακά την διαδικασία, και ζητώντας αρχικά από τον πωλητή να αρχίσει να ψάχνει και αυτός τι γίνεται με το δέμα; Σίγουρα δεν περιμένουμε τα δέματα την επόμενη εργασιμη ημέρα, αλλά όταν βλέπεις αυτό: Destination Country - Tracking Consuming: 592 ms 2016-12-13 18:19 NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD Origin Country - Cache Time: 2017-01-23 06:09 2017-01-20 13:14 The item has arrived in the country of destination 2016-12-13 18:19 The item is at the PostNL sorting center 2016-12-01 07:04 The item is pre-advised Δηλαδή να θέλει δώδεκα (12) ημέρες για να φτάσει στην Ολλανδία από Κίνα, και μετά να χρειάζεται 40 ημέρες για να φτάσει στην Ελλάδα από την Ολλανδία, είναι λογικό νομίζω να αρχίζουν οι υποψίες και οι ανησυχίες. Επίσης, στην παραπάνω περίπτωση, η άφιξη στην Ελλάδα για την ώρα εμφανίζεται μόνο από το PostNL και περιμένω τώρα να φανεί και στο σύστημα των ΕΛΤΑ. Υπάρχουμε κι εμείς που έχουμε κάνει παραγγελία από 10/11, και έχουμε 2016-11-29 10:34 The item is on transport to the country of destination. Φυσικά και θα κάνουμε dispute για refund, γιατί ούτε πρώτη φορά αγοράζουμε από το εξωτερικό, ούτε χρειαζόμαστε κάποιον οδηγό, γνωρίζουμε αρκετά καλά μόνοι μας πως το διάστημα αυτό είναι υπερβολικό όχι μόνο για αγορά μέσω Κίνας, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη χώρα. Εσύ μπορείς να περιμένεις το 6μηνο με δεσμευμένα τα χρήματά σου, υπάρχουν κι άλλοι όμως που δεν επιθυμούν κάτι τέτοιο, και στο 2μηνο αρχίζουν τις ενέργειές τους για να σώσουν ότι σώζεται. Παράθεση - Vivo X80 Pro - ZTE MC888 Pro - Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - ASUS TUF-AX3000 V2 Οδηγός επιβίωσης Android Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill27 Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 Υπάρχουμε κι εμείς που έχουμε κάνει παραγγελία από 10/11, και έχουμε 2016-11-29 10:34 The item is on transport to the country of destination. Φυσικά και θα κάνουμε dispute για refund, γιατί ούτε πρώτη φορά αγοράζουμε από το εξωτερικό, ούτε χρειαζόμαστε κάποιον οδηγό, γνωρίζουμε αρκετά καλά μόνοι μας πως το διάστημα αυτό είναι υπερβολικό όχι μόνο για αγορά μέσω Κίνας, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη χώρα. Εσύ μπορείς να περιμένεις το 6μηνο με δεσμευμένα τα χρήματά σου, υπάρχουν κι άλλοι όμως που δεν επιθυμούν κάτι τέτοιο, και στο 2μηνο αρχίζουν τις ενέργειές τους για να σώσουν ότι σώζεται. Μα αυτο λεω και εγω,κινεζικα τα λεω?Μολις παρελθει το 2μηνο κανεις τις απαιτουμενες ενεργειες και παιρνεις τα λεφτα σου πισω,ομως να ξερεις πως και μετα την παρελευση το 2μηνου υπαρχει και η πιθανοτητα να παραλαβεις Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mples Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 Θυμάται κανείς μετά απο πόσες μέρες περίπου ενημερώνεται το φοβερό Site των ΕΛΤΑ? Στο 17track μου βγάζει το δέμα σε "has arrived in the country of destination" απο τη Παρασκευή, αλλά κλασικά στα ΕΛΤΑ καμία αλλαγή. Κολλημένο στη πρώτη ενημέρωση αρχές Δεκέμβρη. φιλε εμενα ειναι απο 10/1 και ακομα στα ελτα τιποτα τι να λεμε ********@ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosgnr Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 φιλε εμενα ειναι απο 10/1 και ακομα στα ελτα τιποτα τι να λεμε ********@ Είναι τραγικοί το ξέρω. Παρέλαβα δέμα με Tracking πρίν απο λίγες μέρες που δεν εμφανίστηκε ΠΟΤΕ στο Site τους. Παράθεση | JailBreak Means System Customization | Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
AbyssD Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 Καλημέρα, ξέρεις κανείς να μου πεί αν γνωρίζει αν το Gearbest θα επιστρέψει το ποσό πίσω είτε στο λογαριασμό είτε στο balance? Μου είπαν να περιμένω 60 μέρες, όπως και περίμενα (παραγγελία από 18/11). Τώρα θεωρούν ότι εφόσον δεν έχει έρθει η παραγγελία μου ευθύνεται η μεταφορική εταιρεία και προτείνουν επιστροφή 50%, επειδή δεν πλήρωσα extra για ασφάλεια πακέτου! Να τους ζητήσω full refund ή δεν πρόκειται να το πάρω? Να κάνω dispute στο paypal? Ευχαριστώ. Ζητα full refund στον τραπεζικο σου λογαριασμο οχι στο GB Wallet, αν αρνηθουν κανε Dispute. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Avadonmod Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 Υπάρχουμε κι εμείς που έχουμε κάνει παραγγελία από 10/11, και έχουμε 2016-11-29 10:34 The item is on transport to the country of destination. Φυσικά και θα κάνουμε dispute για refund, γιατί ούτε πρώτη φορά αγοράζουμε από το εξωτερικό, ούτε χρειαζόμαστε κάποιον οδηγό, γνωρίζουμε αρκετά καλά μόνοι μας πως το διάστημα αυτό είναι υπερβολικό όχι μόνο για αγορά μέσω Κίνας, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη χώρα. Εσύ μπορείς να περιμένεις το 6μηνο με δεσμευμένα τα χρήματά σου, υπάρχουν κι άλλοι όμως που δεν επιθυμούν κάτι τέτοιο, και στο 2μηνο αρχίζουν τις ενέργειές τους για να σώσουν ότι σώζεται. Ίδια ημερομηνία είμαστε.. Έχεις ζητήσει refund? Παίζει να έχουν χαθεί λες? ;/ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
easytarget Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 Τελευταίο γεγονός -- 2017-01-04 08:40 The item is on transport to the country of destinationΧώρα Προορισμού - 2017-01-03 08:59 NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD Χώρα Προέλευσης - Χρόνος αναζήτησης: 13985 ms 2017-01-04 08:40 The item is on transport to the country of destination 2017-01-03 08:59 The item is at the PostNL sorting center 2016-12-28 01:31 The item is pre-advised Πως με βλέπετε παιδιά; Η παραγγελία έγινε 23/12 .έχει νόημα να αρχίσω να ενοχλώ για refund ή να περιμένω;:cry: Παράθεση Near to the East, in a part of Ancient Greece...in an ancient land called Macedonia... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
adversus Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 Τελευταίο γεγονός -- 2017-01-04 08:40 The item is on transport to the country of destinationΧώρα Προορισμού - 2017-01-03 08:59 NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD Χώρα Προέλευσης - Χρόνος αναζήτησης: 13985 ms 2017-01-04 08:40 The item is on transport to the country of destination 2017-01-03 08:59 The item is at the PostNL sorting center 2016-12-28 01:31 The item is pre-advised Πως με βλέπετε παιδιά; Η παραγγελία έγινε 23/12 .έχει νόημα να αρχίσω να ενοχλώ για refund ή να περιμένω;:cry: Η παραγγελία μπορεί να έγινε 23 αλλά στάλθηκε αργότερα. Ούτε μήνα δεν έχει κλείσει οπότε σαφέστατα δεν έχει νοήμα να ζητήσεις refund. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
anonimos_ Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 (edited) Το gearbest (νομίζω και άλλα κινεζομάγαζα) θεωρεί χαμένο το πακέτο μετά την παρέλευση διμήνου. Παρόλα αυτά, προσπαθεί να καθυστερήσει όσο μπορεί τον αγοραστή, που ανοίγει τίκετ. Φίλος, που έχει παραγγείλει από 16/11/16, βλέπει αυτό: RS*********NL Καθ 'οδόν Ολλανδία(PostNL International Mail) Ελλάδα(ELTA) Τελευταίο γεγονός -- 2016-11-28 09:26 The item is on transport to the country of destination 2016-11-27 08:18 NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD 2016-11-28 09:26 The item is on transport to the country of destination 2016-11-27 08:18 The item is at the PostNL sorting center 2016-11-22 03:06 The item is pre-advised Ανοίγει λοιπόν ο φίλος τίκετ και τους εξηγεί πώς έχουν τα πράγματα και να του πουν τι θα γίνει και αν θα του το ξαναστείλουν (έχει πληρώσει την "ασφάλεια αποστολής" - βλ. λ. κερατιάτικα) ή θα του κάνουν refund. Την επόμενη μέρα του λένε συγνώμη για την ταλαιπωρία, τσέκαρε αν είναι σωστή η διεύθυνση κι αν έχει έρθει στο ταχυδρομείο σου. Τους απαντάει ότι είναι η σωστή, στην οποία άλλωστε του έχουν στείλει κι άλλα δέματα και τα έχει παραλάβει, ότι δε βρίσκεται στο ταχυδρομείο και ότι στο τράκινγκ φαίνεται ότι δεν έχει έρθει καν Ελλάδα. Την επομένη πάλι, του λένε ξανά σόρι και αν θέλει να περιμένει 1 εβδομάδα ακόμα, μήπως και φανεί (μωρέ αισιοδοξία!)... Περιμένει ο φίλος και τους ξαναγράφει χθες ότι η εβδομάδα πέρασε και μια απ' τα ίδια και τι θα γίνει τελικά, αποζημίωση ή ξανά αποστολή (τα λέω με δικά μου λόγια). :) Σήμερα, του ξαναλένε ότι "ξέρετε, αυτά αργούν και συνήθως έρχονται σε 10-25 εργάσιμες και συγνώμη για την ταλαιπωρία και ίσως να υπήρξε κάπου καθυστέρηση λόγω γιορτών κτλ.", δηλαδή διυλίζουν τον κώνωπα χωρίς να απαντάνε επί της ουσίας. Κι όταν λέμε ότι οι κινέζοι διυλίζουν τον κώνωπα στα τίκετ, σίγουρα οι περισσότεροι εδώ μέσα ξέρουν τι εννοώ κι έχουν φοβερές ιστορίες (καλύτερες κι απ' το στρατό ίσως) να διηγηθούν. Τα ίδια έχω συναντήσει κι εγώ στο παρελθόν, απλά αυτή η περίπτωση είναι τωρινή και την αναφέρω. Σε πολλούς εδώ μέσα είναι γνωστά όλα αυτά και τα έχουν πλέον συνηθίσει. Γι' αυτό ακριβώς τα γράφω, όχι μόνο για κάποιον που δεν έχει εμπειρία επί του θέματος, αλλά και για μας, που συνηθίσαμε να περιμένουμε πλέον τέτοιες συμπεριφορές και δε μας απασχολεί καν αυτή η προσβολή στη νοημοσύνη μας. Γιατί όταν ένα μαγαζί, που πουλάει σε όλο τον κόσμο και συνεννοείται στα αγγλικά, έχει στο... customer support άτομα που παίζει να μην έχουν ούτε elementary και απαντάνε με τυποποιημένες ατάκες, αγνοώντας ό,τι δεν τους βολεύει και αναμασώντας τα ίδια και τα ίδια κι εμείς αγχωνόμαστε μην τυχόν και δείξουμε κακό πρόσωπο ως πελάτες και μας κακοχαρακτηρίσουν, κάπου ίσως πρέπει να αντιληφθούμε ότι αυτό που μας κακοχαρακτηρίζει εξαρχής είναι αυτή η αφέλεια (ή κακώς εννοούμενο φιλότιμο) και ίσως γι' αυτό μας φέρονται έτσι. Αν είχε ανοίξει απευθείας dispute στο paypal ο φίλος (δεν τον κατακρίνω, τα ίδια κάνω κι εγώ...), ούτε τη γλώσσα θα αγνοούσαν, ούτε τον κινέζο θα έκαναν (ή κι αν τον έκαναν, θα έβγαινε το refund ακόμα νωρίτερα). Edited January 23, 2017 by anonimos_ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ekans Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 παιδια καποιος που ειναι ακομα τελωνειο απο 22/12 ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Sdoman76 Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 παιδια καποιος που ειναι ακομα τελωνειο απο 22/12 ? Και νόμιζα ότι έχω μείνει μόνο εγώ:worry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
yiannisang Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 Παραγγελία από GearBest στις 2/1 παραδόθηκε σήμερα χωρίς να καθυστερήσει τόσο πολυ όπως διαβάζω αυτες τις μερες στο forum. Να και το tracking: Number: RS*********NL Package Status: Delivered Destination Country: Greece 2017-01-23 13:26 M.D. AGIOU STEFANOU, ITEM DELIVERED 2017-01-23 08:31 M.D. AGIOU STEFANOU, ITEM TO BE DELIVERED 2017-01-23 05:59 M.D. AGIOU STEFANOU, ITEM ARR M.D. AGIOU STEFANOU 2017-01-23 05:18 KENTRO DIALOGIS ATTIKIS, ITEM LOADED 2017-01-20 16:41 KENTRO DIALOGIS ATTIKIS, ITEM IN CONTA KENTRO DIALOGIS ATTIKIS 2017-01-20 14:41 KENTRO DIALOGIS ATTIKIS, ITEM ARR KENTRO DIALOGIS ATTIKIS 2017-01-20 12:48 KENTRO DIALOGIS ATTIKIS, ITEM ARR KENTRO DIALOGIS ATTIKIS 2017-01-19 13:12 K.D.AERODROMIOU (SISTIMENA), ITEM IN CONTA K.D.AERODROMIOU (SISTIMENA) 2017-01-19 10:02 RECEIVE ITEM AT OFFICE OF EXCHANGE 2017-01-10 08:25 NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD Origin Country: Netherlands 2017-01-19 12:02 The item has been processed in the country of destination 2017-01-15 02:25 The item has arrived in the country of destination 2017-01-11 09:27 The item is on transport to the country of destination 2017-01-10 08:25 The item is at the PostNL sorting center 2017-01-06 06:13 The item is pre-advised ====================================== Powered by http://www.17track.net Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pagouras7 Δημ. January 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2017 Δέματα φίλου με αποστολή 11/12 με ολλανδικά ταχυδρομεία έφτασαν ελλαδα ,για δείτε όσοι έχετε δέματα σε κοντινές ημέρες . Εμένα αποστολή τον Ιανουάριο , μόνο υπομονή πλέον από Ολλανδία ,σε αποστολή 9 μέρες και συνεχίζουμε ,πλέον μακρυά από τα ολλανδικά ταχυδρομεία . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.