iznodur Δημ. January 19, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2014 το ένα έχει μηνιάιο πάγιο χρέωση ( εξτρά υπηρεσία του παγίου) το αλλο το ενεργοποιείς για 30 ημερες (σαν το καρτοκινητο) κι αφαιρει από τα 10 Ε που σου βαζουν γι αυτο στο διευκρινιζω διοτι δεν το λεει καθαρα στο σαιτ μην μπερδευτεις Σωστός ο φίλος ! Πάντως η καρτοσύνδεση 28 είναι γενικά καλή φάση Παράθεση ck Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
wpandroidios Δημ. January 19, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2014 Λοιπόν...Μετά από ένα μήνα σχεδόν,μετά από τηλέφωνα και μια φασαρία σε ένα κατάστημα wind που έχασα την ψυχραιμία μου,αποφάσισαν(αφού μου στείλανε μήνυμα για να τους πάρω τηλέφωνο και να χρεωθώ πάλι) ότι μάλλον θέλει αλλαγή η κάρτα μου και να πάω σε κάποιο κατάστημα για να δούμε τι θα γίνει.Μιλάμε ότι έχω πάθει πλάκα με την <<εξυπηρέτηση πελατών>> της WIND.:mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
agiorgitis Δημ. January 20, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2014 Πάλι καλά δηλαδή που δε σου έκαναν και αναπάντητες για να τους πάρεις!! Αν σου δώσουν άλλη κάρτα και πάλι δεν δουλέψει, ποιος θα πληρώσει το κόστος? Εντάξει, γύρω στα 5 ευρώ θα είναι, αλλά γιατί να τα χάσεις? Παράθεση http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
wpandroidios Δημ. January 21, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2014 Πάλι καλά δηλαδή που δε σου έκαναν και αναπάντητες για να τους πάρεις!! Αν σου δώσουν άλλη κάρτα και πάλι δεν δουλέψει... Ρε φίλε δεν μας λες και κάνα joker να παίξουμε;:lol::lol::lol: Λοιπόν,χωρίς πλάκα τώρα...Αυτό έγινε.Απογοήτευση..:( Τι κάνω ρε παιδιά τώρα;Ας βοηθήσει κάποιος αν ξέρει... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
agiorgitis Δημ. January 21, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2014 Τι κινητό έχεις? Μπορείς να δοκιμάσεις σε 2-3 άλλα κινητά αν δουλεύει? Γιατί ένα τέτοιο θέμα είχα συναντήσει παλιά, όταν η εφαρμογή του fb messenger χαλούσε την αποστολή μηνυμάτων... Παράθεση http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
wpandroidios Δημ. January 21, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2014 (edited) Τι κινητό έχεις? Μπορείς να δοκιμάσεις σε 2-3 άλλα κινητά αν δουλεύει? Γιατί ένα τέτοιο θέμα είχα συναντήσει παλιά, όταν η εφαρμογή του fb messenger χαλούσε την αποστολή μηνυμάτων... Δυστυχώς έχω δοκιμάσει σε άλλα δύο κινητά με το ίδιο αποτέλεσμα...Τι να πω...Θα δοκιμάσω και με την καινούρια να δω τι γίνεται. edit:Τζίφος...Τα ίδια... Edited January 21, 2014 by wpandroidios Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tethys Δημ. January 22, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2014 Πλέον είναι πολύ καλά, εγώ είμαι τα τελευταία 2 σχεδόν χρόνια με Wind και ενώ παλιότερα είχα προβλήματα περιμετρικά της Αθήνας κλπ πλέον έχουν φτιάξει πολύ τα πράγματα. Έχω παρατηρήσει μεγάλη διαφορά σε σημεία εκτός Αθηνών, εκεί που πονούσε δηλαδή περισσότερο το δίκτυο. Πλέον καμία σχέση. Keep going guys Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
wpandroidios Δημ. January 22, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2014 στειλε τους στο facebook (αν εχεις) γρηγορη και αμεση εξυπηρετηση 2 φορες που την χρειαστηκα http://s30.postimg.org/brh7i7jcd/image.jpg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
realme Δημ. January 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2014 Παιδιά θέλω την γνώμη σας για ενα θέμα που προέκυψε με την Wind. Ειχα 2ετες συμβόλαιο με επιδότηση συσκευής. Το φθινόπωρο που μας πέρασε τελείωναν τα δύο χρόνια και θέλωντας για λόγους οικονομίας να κάνω φορητότητα τον αριθμό μου σε κάρτα της Vodafone πήγα σε ένα καταστημα της Wind για να μου πουν ποτε λήγει και αν μπορώ να διακόψω το συμβόλαιο χωρίς να έχει κανένα πρόστιμο. Η υπάλληλος κοιταξε την καρτέλα πελάτη και μου είπε οτι ειμαι εντάξει και πως μπορώ να διακόψω το συμβόλαιο αφού ηταν στον τελευταίο του μήνα χωρίς κάποιο προστιμο. Ετσι λοιπόν και εγώ εκανα αίτηση φορητότητας, αυτοι προσπάθησαν με χιλιες δυο δικαιολογιες να καθυστερήσουν την φορητότητα (εχουν καταγγελθει για αυτο στην εεττ) και μετα απο 15 μερες αναμονης τελικά που μεταφέρθηκε ο αριθμός. Μετά απο αυτό λοιπόν δέχτηκα τηλεφώνημα απο την Wind οτι τους χρωσταω 105 για την διακοπή συμβολαίου...τους απάντησα τα παραπάνω που μου είπαν στο καταστημα.....αλλα αυτος στου κουφου την πορτα. Της προάλλες δέχτηκα τηλεφωνημα απο δικηγόρο ο οποίος μου είπε οτι χρωστάω 180 ευρώ στην Wind και πως αν δεν τα πληρώσω θα με πανε στα δικαστήρια....Του εξήγησα και του κυρίου επίσης τα ανωτέρω και μου ανταπάντησε πως δεν μπορώ να αποδείξω την προφορική συνομιλία με τον υπάλληλο του καταστήματος και πως οφείλω να έχω στα χέρια μου το συμβόλαιο που υπέγραψα (δυο χρόνια μετά ποιός κρατάει ενα συμβόλαιο?μετακομισεις κτλ τελος πάντων βλακεία μου).... Αλλα για αυτό δεν είναι τα καταστήματα για να ενημερώνουν τον πελάτη για το τι συμβόλαιο έχει κτλ????? Γιατι πρέπει εγω να πληρώσω την λανθασμένη (αν ήταν) απαντηση του υπαλλήλου της? και γιατι απο την στιγμή που χρωστούσα χρήματα επέτρεψαν την φορητότητα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stelios_85_07 Δημ. January 27, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2014 Είχα συμβόλαιο στον wind και έφυγα με φορητότητα για Vodafone. Θα ήθελα να επικοινωνήσω με την wind για να μάθω το υπόλοιπο του λογαριασμού μου και την επιστροφή του 1ου παγίου και αν μου την έκαναν. Υπάρχει κάποιος αριθμός για να επικοινωνήσω χωρίς να χρεωθώ? Γιατί υποπτεύομαι πως αν τηλεφωνήσω στο 1260 από τον αριθμό της vodafone θα χρεωθώ μια περιουσία. Παράθεση | Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra | Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sv2evs Δημ. January 27, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2014 από το site της wind προτίνω τους 2 κάτωθι τρόπους: +306935601260 από σταθερό & εξωτερικό με χρέωση 13800 για Σταθερή & Internet χωρίς χρέωση (για κλήσεις από το δίκτυο της WIND) ο 2ος τρόπος από κάποιο σταθερό γνωστού/φίλου/συγγενή. Παράθεση Όλα για την αναπηρία Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stelios_85_07 Δημ. January 28, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2014 Ευχαριστώ. Παράθεση | Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra | Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. January 28, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2014 Αυτοί δεν έχουν αντίγραφο του συμβολαίου? Πόσο πλήρωνες τον μήνα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
noodlah Δημ. January 28, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2014 ζητησε τους ενα αντιγραφο απο το τελευταιο υπογεγραμενο αιτημα ανανεωσης συμβολαιου σου και οταν θα παραλαβεις μονο τοτε θα δεχτεις να πληρωσεις. αυτο θα τους απαντας στο τηλεφωνο. Παράθεση Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Panagioths Δημ. January 30, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2014 H WIND βρίσκεται κοντά στους συνδρομητές της, στις πληγείσες από το σεισμό περιοχές της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης από την πρώτη στιγμή, έχοντας εγκαταστήσει τοπικό κλιμάκιο υποστήριξης για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων εξαιτίας των φυσικών φαινομένων, του δικτύου της Σταθερής Κινητής και internet. Η Wind δίπλα στους σεισμοπαθείς της Κεφαλονιάς Παράλληλα, για τους κατοίκους - πελάτες συμβολαίου WIND, η εταιρεία προσφέρει Δωρεάν το πάγιο του επόμενου μήνα. Αντίστοιχα, στους κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q από σήμερα 29/01/14 έως και τις 4/02/14 προσφέρεται δωρεάν χρόνος ομιλίας αξίας 1500 λεπτών. Επιπλέον, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εξερχομένων ή εισερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και τις 28/2/2014. Σημειώνεται τέλος, ότι το κατάστημα WIND στην Κεφαλονιά (Λ. Αντώνη Τρίτση και Χοιδά, Αργοστόλι τηλ. 2671025572) είναι στη διάθεση όλων, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών των συνδρομητών που έχουν πληγεί από τον σεισμό της προηγούμενης Κυριακής. Παράθεση Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;" Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Energy1980 Δημ. January 31, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2014 Καλησπέρα παιδιά. Είναι το πρώτο μου μήνυμα εδώ μέσα. Αντιμετωπίζω εδώ και... βασικά δε ξέρω εδώ και πόσο καιρό, απλά τώρα το ανακάλυψα... ένα παράξενο πρόβλημα με την ειδοποίηση κλήσεων. Έχω iPhone4 και F2G. Όταν κλείνω το κινητό μου και ύστερα το ξανανοίγω, δε μου έρχονται σε μήνυμα οι κλήσεις που έχασα. Θεώρησα ότι είναι πρόβλημα δικτύου (κάτι για το οποίο δεν είμαι ακόμα βέβαιος αν ισχύει), αλλά η Wind μ'ενημέρωσε πως δεν υπάρχει πρόβλημα από πλευράς τους. Κάναμε μάλιστα επανεκκίνηση της υπηρεσίας σε περίπτωση που κόλλησε στη γραμμή μου, αλλά δεν έφερε αποτέλεσμα. Στη συνέχεια έβγαλα την microSIM, την έβαλα σε άλλη συσκευή, κι εκεί οι κλήσεις έρχονται κανονικά! Έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στο iPhone, κι άρχισαν τα μηνύματα να έρχονται... για μία μέρα! Από σήμερα ξανά τα ίδια. Καλώ επίτηδες απ'το σταθερό μου με κλειστό το κινητό, ανοίγω στη συνέχεια τη συσκευή και δεν έρχεται τίποτα. Τι συμβαίνει? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
agiorgitis Δημ. January 31, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2014 Δοκίμασε το εξής: Κλείσε το iPhone και πάρε τηλέφωνο από το σταθερό σου. Μετά από λίγο άνοιξε το και περίμενε για το μήνυμα. Εάν δεν έρθει, βγάλε την κάρτα και βάλε την επιτόπου σε άλλο τηλέφωνο, χωρίς όμως να ξανακάνεις κλήση από το σταθερό σου ενδιάμεσα. Παράθεση http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Energy1980 Δημ. January 31, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2014 To δοκίμασα. Στο άλλο κινητό έρχεται το μήνυμα, στο iPhone δεν έρχεται. Δοκίμασα όμως και κάτι άλλο... που με μπέρδεψε πιο πολύ. Πήγα στης αδερφής μου το σπίτι (δε μένουμε στην ίδια περιοχή), κι εκεί η ειδοποίηση κλήσεων λειτουργεί κανονικά! Έκλεισα το κινητό, πήρα τηλ απ'το σταθερό της, το ξανάνοιξα και το μήνυμα ήρθε! Οπότε δε μπορώ να καταλάβω πλέον τι φταίει. Και το παράξενο είναι, ότι σπίτι μου έχω πολύ καλύτερο σήμα, ενώ στης αδερφής μου δεν έχω τόσο καλό! Σπίτι μου το iPhone είναι μόνιμα συνδεδεμένο μέσω wifi στο internet, πράγμα όμως που συμβαίνει και σ'αυτήν, απλά από άλλο modem. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
angelique_dim Δημ. February 3, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2014 μπράβο σε όλες τις εταιρίες που κάνουν κινήσεις για την ελαφρυνση των πληγέντων! μακάρι και το κράτος να ακολουθήσει... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tethys Δημ. February 4, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 4, 2014 μπράβο σε όλες τις εταιρίες που κάνουν κινήσεις για την ελαφρυνση των πληγέντων! μακάρι και το κράτος να ακολουθήσει... Αυτό με το κράτος ακούγεται σαν ανέκδοτο :lol: Μπράβο στη Wind και από εμένα ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
petars Δημ. February 4, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 4, 2014 Παράλληλα, για τους κατοίκους - πελάτες συμβολαίου WIND, η εταιρεία προσφέρει Δωρεάν το πάγιο του επόμενου μήνα. Αντίστοιχα, στους κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q από σήμερα 29/01/14 έως και τις 4/02/14 προσφέρεται δωρεάν χρόνος ομιλίας αξίας 1500 λεπτών. Κάπου διάβασα ότι έδωσε παράταση στα δωρεάν λεπτα μέχρι τις 7/2...κίνηση προς τη σωστή κατευθυνση Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GBliss Δημ. February 4, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 4, 2014 Αυτό που κάνει η εταιρεία είναι πραγματικά συγκλονιστικό... Μπράβο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
abfabgal Δημ. February 6, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2014 επιτέλους υπάρχει ευαισθητοποίηση! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
neofitosgr Δημ. February 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2014 Η ιστορία έχει ως εξής: Έχω σταθερό τηλέφωνο (ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ) με κάποια εταιρεία σταθερής τηλεφωνίας και η σύζυγος έχει κινητό τηλέφωνο στο όνομα της με την wind. Την καλούνε λοιπόν προχτές στο κινητό της από το νούμερο 6938302523 και την παραμυθιάζουνε με την παρακάτω προσφορά: 10€ τον μήνα για σταθερό απεριόριστα αστικά υπεραστικά, internet 24mbs και 3 ώρες δωρεάν προς κινητά. Τους λέει οκ αλλά μιλήστε με τον σύζυγο πρώτα γιατί το τηλέφωνο είναι στο όνομα του. Μέχρι εδώ καλά.... Χωρίς να με καλέσει λοιπόν κανείς εμένα στο τηλέφωνο, σήμερα έρχεται ένα ωραιότατο sms στην γυναίκα που γράφει: Στις 18 του μήνα η φορητότητα της γραμμής σας θα ολοκληρωθεί !!!! Φορτώνω και τους παίρνω τηλέφωνο και μου λένε το θεϊκό 1) Υπάρχει σε εξέλιξη αίτημα για μεταφορά της γραμμής σας στην wind με πάγιο 25€ τον μήνα ! 2) Δεν μπορείτε να ακυρώσετε ούτε εσείς (που είναι δική μου η γραμμή - στο όνομα μου) ούτε η σύζυγος την αίτηση φορητότητας από το τηλέφωνο ! Πρέπει να πάει Η ΙΔΙΑ από ένα κατάστημα και να κάνει αίτηση διακοπής !!!! Γίναμε μπίλιες ! Τι λέτε ρε απατεώνες ? Και ρωτάω αγαπητοί φίλοι μου Πως μπορεί μια εταιρεία να πάρει την γραμμή μου 1) Τάζοντας λαγούς με πετραχήλια 2) Χωρίς την υπογραφή μου ? 3) Χωρίς να συναινέσω ΕΓΩ ? Ποια η γνώμη σας ? Τι θα κάνατε στην θέση μου ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cna Δημ. February 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2014 Τηλέφωνο στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή...χθες! Προσωπικά θα έβαζα και τον δικηγόρο μου να τους καλέσει και να τους "τρίξει" τα δόντια... Παράθεση 1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763 2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.